مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق توسط شرکت یکدانه شرق زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و قوچان – بلوار طالقانی – طالقانی ۳ – هشت متری گلسن – پلاک ۴ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی صنایع غذایی – فراوری خشکر
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

دانشگاه علمی کاربری شرکت یکدانه شرق اسن خراسان رضوی و قوچان – بلوار طالقانی – طالقانی ۳ – هشت متری گلسن – پلاک ۴ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۴۲۲۲۳۱۶۳ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

شرایط اختصاصی: ۱- شهریه به صورت اقساطی قابل پرداخت خواهد بود. ۲- کلاسها نوبت عصر برگزار خواهد شد. ۳- وام دانشجویی بلندمدت ارایه میگردد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت یکدانه شرق ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت یکدانه شرق

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۴:۵۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط معافیت سربازی کفالت مادربزرگ چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

معافیت سرزی کفالت مابزرگ

معافیت سرزی کفالت مابزرگ از انواع معافیت های ناشناخته ای است که بسیاری از مشمولین از وجود آن بی اطلاع هستند . قبل از توضیحات بیشتر موردمعافیت سرزی کفالت مابزرگ ید بگوییم مشمولین برای گرفتن معافیت خدمت سرزی می توانند از انواع معافیت ها استفاده کنند . اما شناخت پیدا کردن راجع به معافیت ها می تواند به مشمولین کمک کند بتولنند برترین راه برای استفاده از معافیت ها را پیدا کرده و برای آن معافیت خاص به دنل جمع آوری مدارک لازم شند . برای پیدا کردن شناخت راجع به مسائل معافیت ما به مشمولین انواع مشاوره معافیت خدمت سرزی و راهنمایی گرفتن از مشاوره نظام وظیفه را پیشنهاد می کنیم . زیرا این مشاوره ها به مشمولین اطلاعات مفید و به روزی را راجع به قوانین سازمان نظام وظیفه می دهد و آن ها را از قوانین تغییر یافته مطلع خواهند کرد .

مشمولین همانطور که می دانید سن ۱۸ سالگی ید به خدمت مقدس سرزی بروند . یعنی سن مشمولیت آن ها شروع سن ۱۹ سالگی آغاز شده و آن ها مشمول به حساب می آیند . اما راه هایی وجود دارد که مشمولین به جای اقدام برای اعزام به خدمت به آن ها پرداخته و به جمع آوری مدارک برای گرفتن معافیت مشغول شوند . اگر بخواهیم به طور مفصل راجع به آن صحبت کنیم . ید بگوییم راه های بسیاری برای اقدام گرفتن معافیت سرزی وجود دارد .

لا به مواردی اشاره کردیم که مشمول می تواند از طریق آن ها برای معافیت کفالت اقدام کرده و کارت معافیت خود را یافت کند . اما برای گرفتن هر یک از این معافیت ها مشمول ید از شرایط خاصی نیز بهره مند شد که ادامه ی مقاله این شرایط را کامل تر توضیح می دهیم .

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ مانند شرایط سایر معافیت ها دارای نکات ریز و دقیقی است که مشمولین ید برای اطلاع پیدا کردن از آن ها بسیار دقت داشته شند . شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ دارای چند شرط اصلی و کلی است که هم آن ها را خواهیم خواند .

مهم ترین شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ و بهره مندی از معافیت کفالت مابزرگ

  1. غیبت نداشتن یکی از اصول اصلی شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . واقع مشمول نید برای گرفتن معافیت کفالت مابزرگوارد غیبت شده شد . صورت غیبت ، اقدام او و پرونده ی او مورد بررسی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا قرار نخواهد گرفت .
  2. از دیگر شرایط و صوابط معافیت کفالت جده رسیدن به سن قانونی مشمولیت است . یعنی قبل از این سن مشمول حق خواست معافیت را پیدا نخواهد کرد .
  3. سومین شرط از شرایط این معافیت کفالت این است که مشمول تنها نوه ی پسری لای ۱۸ سال جده بوده شد بتواند از گرفتن کفالت مابزرگ بهره مند شود .

اگر مشمولین از این شرایط و ضوابط گفته شده بهره مند شند یعنی مهم ترین شروط را دارا هستند . مشمولین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر ضوابط معافیت کفالت جده یا همان مابزرگ مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند . مشاورین متخصص مرکز مشاوره آویژه مشمولین را همه ی زمینه های مشاوره نظام وظیفه راهنمایی خواهند کرد .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت کفالت سرزی


مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ

مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ از دیگر مسائل ضروری است که مشمول ید دقت آن ها را طی کند بتواند معافیت سرزی کفالت مابزرگ خود را بگیرد . مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ مانند سایر معافیت های کفالت می شد یعنی اولین مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ مشمول ید پس از جمع آوری مدارک خود خواست گرفتن معافیت سرزی کفالت خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ثبت کند . از دیگر مراحل و راه های معافیت کفالت برای مابزرگ جمع آوریی مدارک و مستندات مهمی است که مرحله دوم ید به سازمان نظام وظیفه عمومی تحویل داده شود . داشتن شرایط معافیت کفالت و گذراندن این مراحل معافیت سرزی مهم ترین کاری است که بر عهده ی مشمولین می شد .


بیشتر بخوانید: مدارک معافیت کفالت سرزی


قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ

قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ از قوانین راحتی است که مشمولین می توانند از آن ها بهره گرفته و کارت معافیت یافت کنند . قوانین معافیت کفالت مابزرگ آمده است که بیمار بودن مابزرگ یا سالم بودن مابزرگ مای یا پی مشمول برای سازمان نظام وظیفه ی عمومی ناجا مطرح نخواهد بود . این مسئله مورد بررسی نیز قرار نخواهد گرفت . بنابراین سلامت جسمی و روحی مابزرگ مشمول رای نهایی صاه از سوی نظام وظیفه عمومی ثیری نخواهد داشت . از دیگر قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ این است که مشمولین ید بدانند برای گرفتن معافیت کفالت مابزرگ ، شرط سنی مهم نیست . پس لا بودن و پایین بودن سن جده نیز ثیری رای سازمان نظام وظیفه برای دادن معافیت به مشمولین نخواهد داشت .


بیشتر بخوانید: مدت زمان معافیت کفالت


نحوه گرفتن معافیت سرزی کفالت مابزرگ

نحوه گرفتن معافیت سرزی کفالت مابزرگ به این صورت خواهد بود که مشمول مدارک خود را جمع آوری کرده و به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه می کند . واقع گرفتن معافیت کفالت مابزرگ به این صورت است که خواست مشمول از سوی نظام وظیفه مورد بررسی قرار گرفته و برای تشکیل کمیسیون از مشمول دعوت به عمل خواهد آمد . اگر مشمول تمام ضوابط معافیت سرزی کفالت را داشته شد به آن معافیت تعلق خواهد گرفت .

انواع معافیت های ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی :

امروزه سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا راه های بسیاری برای گرفتن معافیت را به مشمولین پیشنهاد می کند .

  1. معافیت های پزشکی
  2. معافیت های مددجویان
  3. معافیت های ایثارگری
  4. معافیت های تحصیلی
  5. معافیت های کفالت
  6. معافیت های بخشودگی سنی
  7. معافیت های بنیاد نخبگان ملی
  8. معافیت تک پسری
  9. معافیت سرزی کفالت مابزرگ
  10. معافیت کفالت پ بیمار
  11. معافیت کفالت ما فاقد شوهر
  12. معافیت پزشکی حین تحصیل
  13. و بسیاری معافیت های دیگر

اهمیت معافیت کفالت

مشمولین داشتن شرایط هر یک از این نوع معافیت ها می توانند برای گرفتن معافیت و نرفتن به خدمت مقدس سرزی اقدام کنند . اما مهم ترین موضوع مقاله ی ما همینطور که خواندید اینجا صحبت راجع به معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . معافیت سرزی کفالت مابزرگ زیر شاخه ای از معافیت کفالت می شد . واقع یکی از ناشناخته ترین و هم چنین آسان ترین راه های معافیت کفالت همین معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . معافیت کفالت یکی از معافیت های بسیار گسترده می شد که مشمولین می توانند کسب اطلاعات راجع به شرایط آن ها از این نوع معافیت ها استفاده کرده و کارت معافیت خود را یافت کنند .

انواع معافیت های کفالت ارائه شده :
  • معافیت کفالت پ بیمار گه به دلیل ناتوانی نیازمند کمک و مساعدت فرزند مشمول خود می شد .
  • معافیت کفالت سن پ که به دلیل کهولت سن مجبور است از طرف فرزند خود مراقبت و نگهداری شود .
  • معافیت کفالت ما فاقد شوهر که به دلیل فوت همسر خود بدون سرپرست است .
  • معافیت کفالت ما فاقد شوهر که به جهت جدایی از همسرش تنهاست .
  • معافیت کفالت خواهری که پ و ما و همسر و فرزند نداشته و تنهایی زندگی می کند و نیازمند مراقبت می شد .
  • معافیت کفالت برا صغیری که به دلیل نبود پ و ما نیازمند کمک برا مشمولش است .
  • معافیت کفالت برا کبیری که به دلیل بیماری توانایی مراقبت از خود را ندارد .
  • معافیت کفالت فرزند که به دلیل فوت ما بدون سرپرست است و مشمول که پ بچه می شد ید برای تربیت و مراقبت از او کنارش شد .
  • معافیت سرزی کفالت برای مابزرگ مای یا پی که مشمول ید از جده خود که بدون فرزند است مراقبت کند .
  • معافیت کفالت جد یا همان پ بزرگ پی یا مای که به دلیل نداشتن فرزند به مراقبت از سوی نوه ی خود نیاز دارد .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

کسری خدمت بسیج ۹۸

۵٫۰
۰۱

کسری خدمت بسیج

کسری خدمت بسیج یکی از جدیدترین نوع کسری های خدمت به حساب می آید . این نوع کسری خدمت بسیج سرزی همراه کسری های دیگر از سوی سازمان نظام وظیفه برای جوانان نظر گرفته شده است . می بینید که جوانان ید اوایل سن ۱۹ سالگی خود را برای گذراندن دوره ی خدمت ضرورت آماده کنند . برخی از جوانان کسب اطلاعات می توانند راه های جایگزین را نیز امتحان کنند . این راه های جایگزین چه کمکی به مشمولین می کند ؟ این راه ها ، بهترین روش هایی است که جوانان توجه به شرایط خود از آن ها بهره مند می شوند . این روش ها عرتند از :

  • استفاده از معافیت های دائم
  • استفاده از کسری های خدمت به ویژه کسری خدمت بسیج
  • بهره مندی از معافیت سرزی موقت
  • انواع معافیت های خدمات رزمی
  • امریه های سرزی و استخدام سازمان های دولتی

این روش ها کمک بسیاری به جوانان می کند به راحتی کارت معافیت خود را بگیرند . زیرا وضعیت عادی یک مشمول خدمت وظیفه ی عمومی ید یک منطقه ی معمولی به مدت ۲۱ ماه خدمت کند . اما از طریق روش های لا و داشتن شرایط مناسب جوانان ذکور می توانند از این تسهیلات خوب بهره مند شده و کارت معافیت و کارت پایان خدمت را هر چه سریع تر بگیرند .

بهترین راه برای نرفتن به خدمت استفاده از معافیت دائم است . زیرا مشمول خواست معافیت خود را ثبت کرده و پس از بررسی های لازم کارت معافیت برای او پست خواهد شد . اما تکلیف مشمولینی که شرایط معافیت را ندارند چه می شود ؟ این افراد چکونه می توانند از سختی دوره ی خدمت گذر کنند ؟ مشاوره نظام وظیفه ، جوانان را این زمینه راهنمایی خواهد کرد .

شرایط کسری خدمت بسیج

شرایط کسری خدمت بسیج چیست ؟ چه کسانی از شرایط کسری خدمت بسیج بهره مند خواهند شد ؟ برای بهره مندی از راه های کم شدن دوره ی خدمت ، استفاده از کسری های خدمت سرزی بهترین و قانونی ترین گزینه است . اما برای استفاده از این کسری ها و به ویژه شرایط کسری خدمت بسیج ید چه کارهایی انجام داد ؟ کسری های خدمت انواع مختلفی دارند . این کسری ها شامل :

  • کسری خدمت بسیج
  • کسری خدمت سرزی ایثارگران
  • کسری خدمت جبهه
  • کسر خدمت بنیاد ملی نخبگان ایران
  • کسری های خدمت مشمولین دارای فرزند
  • کسری خدمت سرزی مشمولین مهل بدون فرزند
  • کسری های خدمت بسیج دانشجویان
  • کسری خدمت بسیجیان فعال
  • کسری خدمت اسارت والدین

برای استفاده از هریک از این کسری ها مشمولین ید دارای شرایط خاصی شند . شرایط کسری خدمت بسیج برای جوانان به شرح زیر می شد .

شرایط و ضوابط کسری خدمت بسیج

  1. غیبت نداشتن : اولین و مهم ترین شروط استفاده از هر نوع کسری خدمت نداشتن غیبت می شد .
  2. فعالیت بسیج و پایگاه ها : داشتن کارت بسیجی فعال از دیگر الزامات استفاده از کسری های خدمت بسیجیان می شد . زیرا میزان فعالیت پایگاه ها مقدار و میزان کسری خدمت ثیر به سزایی خواهد داشت .
  3. استفاده از سابقه ی بسیج قبل از مشمولیت : مشمولین ید دقت داشته شند که پس از شروع سرزی و اعزام به خدمت فعالیت بسیج جزو سابقه ی کسری خدمت محاسبه نخواهد شد . بنابراین جوانان نظر داشته شند که ید زودتر از اعزام به خدمت و سن مشمولیت پایگاه های بسیج فعالیت داشته شند .

پس از بررسی این شرایط ، شما عزیزان می توانید برای راهنمایی های بیشتر زمینه کسری های خدمت سرزی مرکز مشاوره آویژه تماس شید .

انواع کسری خدمت بسیج

انواع کسری خدمت بسیج می تواند به مشمولین کمک کند مدت خدمت سرزی خود را کاهش دهند . بر اساس قوانین جدید نظام وظیفه مشمولین می توانند سابقه ی بسیجی فعال بین ۲ ۶ ماه از کسری خدمت نظام وظیفه استفاده کنند . این میزان کسری خدمت توجه به نوع فعالیت مشمولین متغیر خواهد بود . زیرا انواع کسری خدمت بسیج برای افرادی کاربرد دارد که عضویت فعال بسیج دارند .

انواع کسری خدمت بسیج مشمولین :

  • کسری خدمت دانشجویان بسیجی : دانشجویان می توانند پایگاه های مستقر داشنگاه ها عضو شده و فعالیت خود را شروع کنند . زیرا پس از اتمام تحصیل ید مراحل اعزام به خدمت خود را انجام دهند .
  • کسری خدمت بسیج مناطق : مشمولینی که به سن مشمولیت می رسند می توانند از این کسری ها استفاده کنند . این افراد ید قبل از رسیدن به مشمولیت عضویت فعال خود را بسیج شروع کرده شند .

    بیشتر بخوانید: جزئیات کسری خدمت جبهه پ


یافت کسری خدمت بسیج

یافت کسری خدمت بسیج مانند سایر کسری های دیگر مراحل ویژه ای دارد . آشنایی این مراحل به مشمولین کمک می کند راحت تر خواست کسری خدمت خود را ثبت و از آن استفاده کنند . مشمولین عزیز برای استفاده ازکسری های خدمت بسیج ید مراحل زیر را انجام دهند .

مراحل اعزام به خدمت و مدارک لازم برای اعزام و کسری خدمت :

  1. یافت دفترچه ی نظام وظیفه از یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا پلیس + ۱۰
  2. تکمیل فرم وضعیت مشمولان
  3. تکمیل فرم واکسیناسیون مشمول
  4. نکمیل فرم معاینه اولیه پزشکی مشمولین
  5. عکس پرسنلی ۳*۴ مشمولین به صورت رنگی و پشت زمینه سفید و تمام رخ
  6. شناسنامه و کپی از صفحات آن ها
  7. کارت ملی و کپی از آن ها .
  8. گواهی مک تحصیلی و کپی یید شده آن
  9. خواست سابقه ی بسیج از حوزه ی مقاومتی
  10. بررسی پرونده مشمول بسیجی توسط بخش نیروی انسانی
  11. تکمیل فرمشماره ۶ سوابق بسیج
  12. گرفتن ییدیه از پایگاه مقاومت بسیج
  13. یید سابقه بسیج توسط سپاه پاسداران اسن محل زندگی مشمول
  14. گرفتن ییدیه سوابق و ارائه به سازمان وظیفه عمومی

کسری خدمت بسیج دانشجویی

کسری خدمت بسیج دانشجویی نیز مانند سایر کسری های خدمت بسیج است . این نوع کسری های خدمت جوانان می توانند ارائه ی مدارک و مستندات فعالیت بسیج از این کسری های خدمت استفاده کنند . زیرا سابقه ی فعالیت مشمولین بسیج به طور کامل سیستم سراسری ثبت خواهد شد .

بر اساس آخرین گزارشات از سوی اداره منابع انسانی نیروهای مسلح ، بسیجیان فعال می توانند از مزایای بسیار خوب کسری خدمت بهره مند شوند . این میزان کسری خدمت توجه به نوع فعالیت فرد ، میزان فعالیت بسیج و شرکت رزمایش ها و برنامه های بسیج برای افراد متقاضی محاسبه خواهد شد . بنابراین جوانان برای استفاده از بهترین و راحت ترین روش کسری خدمت سرزی بسیج بهتر است قبل از سن مشمولیت فعالیت خود را پایگاه های مسه و محل شروع کنند .

کسری خدمت دانشجویی بسیج چگونه است؟

دانشجویان بسیجی نیز می توانند از مزایای کسری خدمت استفاده کنند . این دانشجویان ید فعالیت ها و رزمایش های برگزار شده شرکت کرده و بسیج فعالیت داشته شند . اگر دانشجویان قبل از ورود به دانشگاه نیز پایگاه های بسیج منطقه خود مشغول به فعالیت شند . می توانند آن سوابق را نیز به سازمان نظام وظیفه ارائه دهند .

کسری بسیج فعال چیست؟

کسری بسیجی فعال به نوعی کسری گفته می شود که به بسیجیان مشمول تعلق می گیرد . این مشمولین ید کارت بسیجی فعال و سابقه ی بسیج خود را از طریق پایگاه حوزه ی مقاومت منطقه مربوطه استعلام کرده و همراه مدارک خود به سازمان نظام وظیفه اطلاع دهند .

بسیج عادی کسری خدمت دارد؟

مشمولین برای استفاده از کسری های خدمت بسیجیان ید پایگاه های بسیج فعالیت داشته شند . این مشمولین برای بهره مندی از کسری های خدمت ید عضویت فعال داشته شند . عضویت عادی نمی تواند ملاک استفاده از کسری های خدمت نظر گرفته بشود .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

کسری خدمت بسیج ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۵:۵۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

استخدام روانشناس لینی بیمارسن

استخدام روانشناس لینی بیمارسن یکی از فرصت های شغلی است که برای افراد دارای این مک فراهم شده است . یکی از نکات مهم ره استخدام روانشناس لینی بیمارسن این است که ؛ هر بیمارسن هر دوره ای توجه به نیاز خود به نیروی کار جوان اقدام به استخدام میکند . متقاضیانی که علاقه مند به کار بیمارسن میشند ، ضمن داشتن مک تحصیلی مربوطه و شرایط عمومی اعلام شده ، مییست واجد تمام شرایط اختصاصی که از سوی بیمارسن و نظام روانشناسی اعلام میشود نیز شند . استخدام روانشناس لینی بیمارسن ، این فرصت را ایجاد کرده است که وضعیت روحی و روانی بیماران تحت نظر قرار گیرد . و توجه به نیاز های هر بیمار و وضعیت روحی هر بیمار به امر مانگری میپردازند .

بسیاری از افرادی که رشته های روانشناسی ادامه تحصیل میدهند ، به امید فعالیت بیمارسن ها و به عرتی لین بیماران ، وارد این عرصه میشوند . اما این افراد ید بدانند علاوه بر قوانین سخت گیرانه ای که بر سر راه استخدام روانشناس لینی بیمارسن وجود دارد ، مهارت ها و دانش خاصی نیز برای ورود به این حوزه مورد نیاز است . چرا که گاهی روانشناسان لینی افراد نابهنجار ویا رفرهای پرخاشگرانه مواجه میشوند ، که رویایی این مشکلات داشتن قت و علاقه و انگیزه روحی لا لازم میشد . زمان استخدام روانشناس لینی بیمارسن ، مراحل مختلف استخدام ؛ از جمله مصاحبه حضوری این مهارت ها و توانایی ها مورد سنجش قرار میگیرند . و نهایت توجه به نتیج حاصل از بررسی های مختلف روانشناسان بیمارسن ها پذیرش میشوند .

شرایط استخدام روانشناس لینی بیمارسن

شرایط استخدام روانشناس لینی بیمارسن ازجمله مواردی میشد که متقاضیان کار بیمارسن ها ید از آن مطلع شوند . حال حاضرشرایط استخدام روانشناس لینی بیمارسن از سوی مراجع زیربط همچون وزارت بهداشت و مان کشور و همچنین خود بیمارسن ها به اطلاع متقاضیان میرسد . همانطور که پاراگراف قبل گفته شد شرایط استخدام روانشناس لینی بیمارسن ، شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی میشد .

از جمله ی شرایط عمومی استخدام بیمارسن ها ، داشتن بعیت ایرانی ، انجام دوره خدمت سرزی و یا داشتن کارت معافیت از خدمت سرزی برای آقایان ، نداشتن اعتیاد به مواد مخ ، نداشتن سابقه ی کیفری ، داشتن گواهی سلامت جسمی و سلامت روانی ، اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، نداشتن دشمنی جمهوری اسلامی ایران و همچنین التزام به قوانین کشور و … را میتوان نام برد .

علاوه بر این موارد برخی از شرایط استخدام روانشناس لینی بیمارسن متناسب آیین نامه ها و قوانین خود بیمارسن ها میشد . که بر اساس این موارد و برای تکمیل کا پرسنل خود اقدام به استخدام روانشناس لینی مینماید .

مراحل استخدام روانشناس لینی بیمارسن

مراحل استخدام روانشناس لینی بیمارسن بر اساس قوانین و مقررات و همچنین آیین نامه های مربوطه به هر بیمارسن و سازمان های زیربط صورت میگیرد . اکثریت داوطلن کنکور به دلیل علاقه ای که به فعالیت حوزه بیمارسن ها و مراکز مانی دارند ، رشته ی روانشناسی لینی ادامه تحصیل میدهند . زمانیکه متقاضیان موفق به یافت مک تحصیلی خود میشوند ، داوطلب فعالیت بیمارسن ها و مراکز مشاوره خواهند بود . از جمله مراحل استخدام روانشناس لینی بیمارسن ، انتشار اطلاعیه های بیمارسن ها مبنی بر نیاز به نیروی کار جوان میشد . داوطلن ارسال مدارک و روزومه ی کاری خود به بیمارسن ها علاقه مندی خودشان را به فعالیت این حوزه اعلام مینمایند . یکی دیگر از مراحل استخدام روانشناس لینی بیمارسن مصاحبه حضوری داوطلن میشد . بر اساس نیج حاصل از بررسی این مراحل ، پذیرش یا عدم پذیرش داوطلن اعلام خواهد شد .

مدارک لازم برای استخدام روانشناس لینی بیمارسن

مدارک لازم برای استخدام روانشناس لینی بیمارسن یکی از موارد سوال برانگیز برای متقاضیان کار این رشته ها میشد . این مدارک لازم زمان استخدام روانشناس لینی بیمارسن و از سوی بیمارسن ها و مراجع مربوطه به اطلاع متقاضیان میرسد . اگر بخواهیم لیست مدارک لازم برای استخدام روانشناسان لینی بیمارسن را ذکر کنیم ید به مدارکی همچون : مک تحصیلی مورد یید بیمارسن و نظام روانشناسی و سایر سازمان های مربوطه ، مدارک شناسایی شامل شناسنامه و کارت ملی ، مک معافیت یا پایان خدمت سرزی برای آقایان ، گواهی سلامت روانی و جسمی ، ییدیه نظام روانشناسی و مشاوره کشور اشاره کرد .

استخدام روانشناس بیمارسن

استخدام روانشناس بیمارسن از جمله مواردی میشد که سال های اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است . پرا که رسیدگی به وضعیت روحی و روانی بیماران به همان اندازه اهمیت دارد ، که رسیدگی به سلامت جسمانی آنها دارای اهمیت است . علاوه بر این ، استخدام روانشناس بیمارسن میتواند برای ارائه مشاوره به همراهان بیمار نیز ثمر بخش شد . همانطور که میدانید روانشناسی حرفه ای بسیار تخصصی میشد . لذا کسانی که به این عرصه وارد میشوند ید صعه ی ص ، تحمل و به کارگیری تخصص و مهارت خود مواجه انواع بیماران و اختلالات رفری مختلف بهترین رویکرد را داشته شند . بنابراین استخدام روانشناسان علاوه بر مک تحصیلی به مهارت های فردی نیز بستگی دارد . استخدام روانشناسان و مشاوران بیمارسن ها علاوه بر کمک به بهبود وضعیت سلامت روانی جامعه ، بستر مناسبی برای فعالیت حرفه ای روانشناسان فراهم آورده است .

شرح وظایف روانشناسان بیمارسن ها و مهارت های لازم برای روانشناس و …

زمانی که بیمارسن ها اقدام به استخدام روانشناسان میکنند ، مجموعه وظایفی برای این افراد تعریف میشود . که ما سعی میکنین برخی از این وظایف را برای شما عزیزان و متقاضیان گرامی برشمریم . انجام برخی از تست های روانشناسی مانند تست هوش ، تست های شخصیت شناسی و … ، رفر مانی ، آموزش خانواده ی بیماران برای مواجه بیماری ، بررسی سلامت عقلانی و روانی بیماران ، شرکت برنامه های پژوهشی و تحقیقی بیماران ، انجام مطالعات برای لا بردن کیفیت خدمات روان مانی و همچنین دادن آموزش های لازم به سایر دستیاران از جمله وظایفی میشد که معمولا برای روانشناسان تعریف میشوند .علاوه بر این موارد و داشتن تخصص و مهارت کافی زمینه ی علم روانشناسی داشتن مهارت های فردی و شخصیتی نیز از جمله پارامتر های یک روانشناس خوب میشد .

از جمله ی این موارد میتوان به توانایی برقراری ارتط دیگران اشاره داشت . روانشناس داشتن این توانایی میتواند به راحتی ره احساسات و حالات بیماران ، آنها صحبت کند و این امر پروسه ی مان را آسان تر میکند . توصیه ی ما به شما متقاضیان عزیزان که علاقه مند به کار بیمارسن ها میشید این است ، صورتیکه سوالات و ابهاماتی ره چگونگی پذیرش بیمارسن ها مواجه شدید ، میتوانید از مشاوران ما مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید .

سوالات متداول

حقوق روانشناس لینی بیمارسن چگونه است ؟

حقوق روانشناسان لینی توجه به مک تحصیلی متفاوت میشد . اما به طور کلی حقوق روانشناسان بیمارسن های کشور به نسبت زحماتی که رضایت بخش نمیشد .

آینده شغلی روانشناس لینی بیمارسن ؟

وجود افزایش نیازهای جامعه به مشاوره های روانشناسی آینده ی شغلی خوبی برای این رشته تصور میشود . که برای روانشناسان لینی بیمارسن ها نیز جای پیشرفت شغلی وجود دارد .

استخدام روانشناس لینی بیمارسن چگونه است ؟

هر بیمارسن توجه به رزومه کاری ، سوابق ، مک تحصیلی ، ییدیه نظام مشاوره و روانشناسی کشور و سایر مدارک ارسال شده از سوی متقاضیان اقدام به استخدام روانشناس میکند .

استخدام روانشناس لینی بیمارسن چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۲۲:۱۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

سیس کلینیک روانشناسی

سیس کلینیک روانشناسی ضوابط و قوانین و مقرات خاص خود را دارد . که این قوانین از سوی سازمان های ناظر بر فعالیت این کلینیک ها اعلام میگردد . میدانیم که همه ساله تعداد زیادی از داوطلن کنکور سراسری رشته های روانشناسی و مشاوره را برای ادامه تحصیل بر میگزینند . همچنین این رشته ها مقاطع لاتر همچون کارشناسی ارشد و دکترا نیز طرفداران خود را دارد . که تعداد زیادی از این افراد هدف سیس کلینیک روانشناسی وارد این عرصه میشوند . که تنها داشتن مک تحصیلی برای فعالیت این حوزه کافی نمیشد . و داشتن شرایط اعلام شده از سوی سازمان های ناظر الزامی میشد . واقع نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی و همچنین نظارت بر سیس کلینیک روانشناسی ، بر عهده ی نظام روانشناسی کشور میشد .

این سازمان یید صلاحیت متقاضیان ، اجازه فعالیت و کسب مجوز را برای این افراد صا نماید . لذا افراد علاقه مند به فعالیت این حوزه و سیس کلینیک روانشناسی ید تمام معیار های اعلام شده از سوی این سازمان را داشته شند . حال ممکن است سوالات مختلفی ره چگونگی راه اندازی کلینیک مشاوره و روانشناسی و همچنین قوانین و ضوابط حاکم بر آن پیش آید . ادامه ی این متن تلاش شده است پاسخ تعداد زیادی از سوالات و ابهامات پیش آمده برای متقاضیان یافت مجوز سیس مطب روانشناسی مطرح شود .

شرایط سیس کلینیک روانشناسی

شرایط سیس کلینیک روانشناسی از جمله سوالات رایج متقاضیان اخذ مجوز کلینیک روانشناسی میشد . همچنین این موضوع که منبع این شرایط کدام سازمان و ارگان است نیز یکی دیگر از موضوعات مهمی است که ادامه ی متن ، به بررسی این مطالب میپردازیم . واقع شرایط سیس کلینیک روانشناسی شامل بندها و مواردی میشد ، که هر فرد برای سیس کلینیک روانشناسی ، ید واجد تمام این شرایط شد . شرایط سیس کلینیک روانشناسی توسط سازمان مشاوره و روانشناسی کل کشور تعیین میگردد . اگر بخواهیم ممترین شرایط سیس کلینیک روانشناسی را ذکر کنیم ید به مواردی همچون داشتن مک تحصیلی اشاره کرد . حداقل مک تحصیلی مورد نیاز برای سیس مطب روانشناسی و مشاوره ، کارشناسی ارشد رشته های روانشناسی و یا مشاوره میشد . و رشته های دیگر حتی اگر مرتبط نیز شند ، اجازه یافت مجوز و فعالیت این زمینه را ندارند .

یکی از مواردی که برای یافت مجوز فعالیت کلینیک روانشناسی ضروری میشد ، عضویت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور است . برای عضویت این سازمان نیز مدارک و شرایطی نظر گرفته شده است . اما این نکته حائز اهمیت است که صرفا عضویت این سازمان به معنای کسب مجوز فعالیت نمیشد . بلکه متقاضیان ، پس از عضویت این سازمان مییست برای یافت پروانه ی فعالیت اقدام نمایند . همچنین گذشتن زمان معینی از اخذ مک تحصیلی ، که معمولا یک سال است ، یکی دیگر ازشرایط لازم برای یافت مجوز میشد . علاوه بر این موارد برای آقایان نیز نداشتن ممنوعیت از نظر نظام وظیفه ی عمومی یکی از الزامات میشد . و داوطلن مرد ید دارای مک پایان خدمت سرزی شند . اما سالهای اخیر بر خلاف گذشته انجام کارورزی حرفه ای ، برای یافت مجوز فعالیت مطب روانشناسی امر ضروری نمیشد .

مراحل سیس کلینیک روانشناسی

مراحل سیس کلینیک روانشناسی از سوی سازمان ها و ارگان های مربوطه برای داوطلن مطرح میگردد . همانطور که گفته شد مک مورد نیاز برای فعالیت و راه اندازی مراکز مشاوره و روانشناسی کارشناسی ارشد و لاتر رشته های روانشناسی و مشاوره میشد . توجه به اینکه اکثر داوطلن هدف راه اندازی کلینیک روانشناسی وارد این رشته ها میشوند ، پس از اخذ مک تحصیلی برای یافت مجوز اقدام میکنند . از اولین مراحل سیس کلینیک روانشناسی عضو شدن سازمان نظام روانشناسی و مشاوره میشد . که پس از عضویت این سازمان پروانه ی فعالیت به متقاضیان پذیرفته شده اهدا میگردد . حال برای عضویت این سازمان نیز ید مراحلی طی شود . که شامل مراحلی همچون تکمیل فرم های مربوطه که بر روی سایت این سازمان قرار دارند و همچنین ارائه مدارک خواسته شده میشد . این مدارک توسط کمیسیون هایی مورد بررسی قرار میگیرند .

پس از آنکه مدارک ارسال شده مورد یید کمیسیون ها قرار گرفت ، این موضوع به متقاضی اعلام میگردد . از دیگر مراحل سیس کلینیک روانشناسی میتوان به مصاحبه ی حضوری اشاره کرد . که این مصاحبه سلامت روانی ، سطح علمی و توانایی فرد مورد سنجش قرار میگیرد . پس از اجام مصاحبه اگر متقاضی قبول نشود ، دلایل مربوطه به اطلاع وی میرسد . همچنین چنانچه متقاضی پذیرفته شود ، برای ارائه ی پروانه فعالیت دعوت میشود . بعد از اخذ پروانه فعالیت نیز سازمان روانشناسی و مشاوره کشور بر فعالیت این مراکز نظارت میکند و کلیه ی خدمات ارائه شده توسط این مراکز ید چارچوب قوانین این سازمان صورت پذیرد .

چگونگی سیس کلینیک روانشناسی

چگونگی سیس کلینیک روانشناسی همانگونه که گفته شد شامل چندین پله میشد . که هر فرد ید گذر از این مراحل شرایط لازم را کسب نماید و نهایت موفق به اخذ پروانه فعالیت شود . بقا توجه به افزایش توجه اقشار مردم به مسائل روانشناسی و همچنین افزایش نیاز این حوزه ، نظارت ها بر فعالیت مراکز روانشناسی نیز شدید تر شده است . چرا که نمیتوان یید کرد که یک فرد تنها داشتن مک تحصیلی شایستگی لازم برای ارائه ی خدمات مشاوره ای به دیگران را دارد . به همین دلیل مراکز مختلفی برای بررسی فعالیت و مدارک این افراد به وجود آمده است . که از جمله ارگان هایی که وظیفه نظارت بر چگونگی سیس کلینیک روانشناسی را دارد همان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور میشد . این سازمان یید یا عدم یید صلاحیت متقاضیان یافت مجوز نقش مهمی حوزه روانشناسی ایفا میکند .

مدارک لازم برای سیس کلینیک روانشناسی

مدارک لازم برای سیس کلینیک روانشناسی شامل مدارکی میشد که از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام میگردد . متقاضیان میتوانند برای اطلاع از لیست این مدارک به سایت این سازمان مراجعه نمایند . البته بسیاری از سایت های دیگر نیز لیست مدارک لازم برای ریافت پروانه فعالیت و مجوز مطب روانشناسی را دسترس کاربران اینترنتی قرار میدهند . ما نیز اینجا به شرح این مدارک لازم برای سیس کلینیک روانشناسی میپردازیم . همانطور که قبلا هم ذکر کردیم یکی از مهم ترین این مدارک ، مک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا رشته های روانشناسی و مشاوره میشد . از جمله دیگر مدارک مورد نیاز میتوان به کپی برابر اصل آخرین حکم استخدامی ، کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ، کپی کارت عضویت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور ، گواهی عدم سابقه کیفری ، چند قطعه عکس پرسنلی اشاره کرد .

همچنین داشتن معرفی نامه علمی و حرفه ای ، کپی سند مالکیت یا رهن و یا اجاره محل پیشنهادی ارائه خدمات روانشناسی از دیگر مدارک لازم میشد . ذکر این نکته الزامی است که ذاشتن مک پایان خدمت یکی از ملزومات داوطلن مرد میشد .

سوالات متداول

؟ شرایط گرفتن مجوز کلینیک روانشناسی چیست

داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان ، داشتن حداقل مک تحصیلی کارشناسی ارشد یکی از رشته های مشاوره و یا روانشناسی ، عضویت نظام روانشناسی و مشاوره کشور و یافت پروانه فعالیت از شرایط لازم گرفتن مجوز میشد .

صدور مجوز کلینیک روانشناسی چگونه است ؟

سازمان نظام روانشناسی کشور ر صدور مجوز کلینیک های روانشناس نظارت دارد و داوطلن دارای مک دانشگاهی مورد یید این سازمان عضویت آن میتوانند مجوز لازم را یافت نمایند .

چگونگی سیس کلینیک روانشناسی

افراد واجد شرایط و دارای پروانه ی فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور میتوانند اقذام به سیس مطب روانشناسی نمایند .

شرایط سیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۸:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

کارورزی روانشناسی چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

کارورزی روانشناسی

کارورزی روانشناسی برای روانشناسان و فارغ التحصیلان این رشته ، واژه ای گوش آشنا میشد که کمابیش آن سروکار دارند . زمانیکه فردی رشته ی روانشناسی تحصیل میکند و موفق به یافت مک تحصیلی روانشناسی میشود ( حال هر مقطع تحصیلی که شد ) ، از نظر کسب دانش و اطلاعات تئوری آمادگی هایی کسب کرده است . اما مهمترین بخشی که یک روانشناس را برای این شغل و حرفه آماده میکند ، مهارت ها و تجربه های عملی میشد . که داوطلن میتوانند این مهارت ها را قالب کارورزی روانشناسی یافت نمایند . همچنین گذشته ی نه چندادن دور ، گذراندن کارورزی روانشناسی ، یکی از الزامات و شرایط مورد نیاز برای یافت پروانه ی فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی بود . اما سال های اخیر قوانین بسیاری ره گذراندن دوره های کارورزی روانشناسی از سوی نظام روانشناسی به تصویب رسیده است .

از جمله مهمترین این قوانین میتوان به حذف لزوم گذراندن دوره های کارورزی روانشناسی برای اخذ پروانه فعالیت روانشناسان اشاره کرد . اما این موضوع به معنای بی نیازی مطلق روانشناسان از این دوره ها نمیشد . چراکه گذراندن چنین دوره هایی ، لا بردن تجربه و مهارت عملی روانشناسان ، میتواند آنها را برای ورود به زار کار آماده کند . همچنین ، وجود حذف شرط گذراندن این دوره ها برای یافت مجوز سیس مراکز وانی و روانشناسی ، اما کارورزی روانشناسی همچنان میتواند برای یافت پروانه ی فعالیت کمک کننده شد . چرا که آموزش هایی که متقاضیان یافت مجوز مطب یا مرکز مشاوره ، این دوره ها میبینند ، میتواند یید کننده ی صلاحیت و مهارت آنها برای فعالیت حوزه مانی شد . ادامه ی این مطلب سعی میکنیم به تفضیل به بررسی شرایط و چگونگی گذراندن این دوره ها بپردازیم .

شرایط کارورزی روانشناسی

شرایط کارورزی روانشناسی ، از جمله مواردی میشد که برای متقاضیان شرکت دوره های کارورزی ، سوالات زیادی را به همراه دارد . و یکی از چالش برانگیز ترین موارد مربوط به فعالیت عرصه ی روانشناسی میشد . از جمله شرایط مربوط به اسد این دوره ها و همچنین خود متقاصیان ، مواردی میشند که ید به آنها توجه داشت . ابتدا ید این نکته را بیان کنیم که شرایط کارورزی روانشناسی از سوی سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور تحت عنوان آیین نامه هایی اعلام میگردد ، که ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت . بر اساس این آیین نامه ها ، اسد ناظر این دوره ها مییست دارای مک دکترا یکی از رشته های روانشناسی و یا مشاوره شد . همچنین داشتن پروانه فعالیت مورد یید سازمان روانشناسی و سابقه کاری مرتبط به مدت تعیین شده ، از دیگر شرایط کارورزی روانشناسی ، میشد .

هزینه ی دوره های کارورزی نیز یکی دیگر از شرایط کارورزی روانشناسی میشد که ید بر اساس تعرفه های سازمان ناظر صورت پذیرد . مطلب مهم این است که ، دوره های کاروزی ید متناسب موضوعات و مفاهیم ضروری رشته شد . و هر متقاضی ید این دوره ها ، شرایط مصاحبه بیماران ، بررسی لینی و نتیجه گیری آشنا شود . متقاضیان شرکت دوره های کارورزی ید حداقل دارای مک کارشناسی ارشد شند .

کارورزی روانشناسی بیمارسن

کارورزی روانشناسی بیمارسن مسیری را برای فارغ التحصیلان روانشناسی فراهم میکند ، که بتوانند کار لین بیمار ، آموزه های خود طی دوره ی تحصیل دانشگاه را به کار گیرند . علاوه بر این کارورزی روانشناسی بیمارسن افزایش تجربه روانشناسان جوان ، عث ارتقا کیفی خدمات روانشناسی سطح کشور و افزایش اعتماد اقشار مردم به روانشناسان میشود . چنانچه فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره ، دوره های کارورزی بیمارسن ها را طی کنند ، نیاز به کارگاه ها و دوره های آموزشی دیگر ، به حداقل میرسد . توجه به اهمیت این موارد ، برخی از بیمارسن ها سطح کشور ، اقدام به برگزاری این دوره ها نموده اند . بنابراین کارورزی روانشناسی بیمارسن یکی از راه هایی است که میتواند به روانشناسان و فارغ التحصیلان این رشته ها برای فراگیری مهارت ها ی لازم کمک کند .

ضرورت کارورزی روانشناسی

ضرورت کارورزی روانشناسی از بحث برانگیز ترین مطالب روانشناسی یکی دو سال گذشته بوده است . چرا که سالهای اخیر قانون حذف مک کارورزی برای تشکیل دادن پرونده و همچنین یافت پروانه فعالیت ، از سوی سازمان روانشناسی کشور لغو شد . البته نمیتوان این را به عنوان بی اهمیت بودن این موضوع تلقی کرد . بر اساس همین قوانین و آیین نامه ها داشتن مک کارورزی برای حضور افراد کمیسیون ها ی تخصصی سازمان روانشناسی کشور ضرورت دارد . علاوه بر این موارد و تبصره های قانون ، ضرورت کارورزی روانشناسی برای فارغ التحصیلان مقاطع ارشد و دکتری ، بسیار زیاد میشد . چرا که همانطور که متن ر ها اشاره کردیم ، شرکت این دوره ها علاوه بر ارتقا مهارت های فردی روانشناس ، راهی است برای استفاده از دانش و آموزش های تئوری که طول دوره ی تحصیل کسب نموده اند .

بنابراین فارغ التحصیلان روانشناسی تنها به صرف اینکه دیگر برای مراحل اخذ مجوزمطب روانشناسی و مراکز مشاوره نیازی به مک کارورزی نمیشد ، نید به راحتی از این موضوع عبور کرد . و این دوره ها همانند گذشته یکی از شرایطی میشد که هر روانشناس ید به آن توجه داشته شد .

کارورزی روانشناسی بهزیستی

کارورزی روانشناسی بهزیستی نیز ازجمله فرصت هایی میشد که متقاضیان شرکت دوره های کارورزی میتوانند از آن استفاده کنند . همانطور که میدانید سازمان بهزیستی کشور نقش بسیار مهمی کنترل و ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره ای زمینه های مختلف و به اقشار مردم دارد . لذا توجه به این موضوع سازمان بهزیستی نیز همانند بیمارسن ها میتواند یکی از مراکز هدف برای فارغ التحصیلان دوره های ارشد و دکتری روانشناسی ، به منظور یافت خدمات و آموزش های عملی روانشناسی میشد . به منظور برخورداری از این آموزش ها شرکت دوره های مربوط به کارورزی روانشناسی بهزیستی میتواند کمک کننده شد . متقاضیان شرکت این دوره ها نیز میتوانند برقراری ارتط بیماران و همچنین تحت نظر اساتید مورد یید سازمان روانشناسی و مشاوره کشور بسیاری از مهارت ها و توانایی ها ی یک روانشناس خوب را کسب نمایند .

محث ارائه شده دوره های کارورزی روانشناسی

دوره های مختلف کارورزی که تحت نظر مراکز و سازمان های روانشناسی تشکیل میشود ، محث و موضوعات متفاوتی ارائه میشود . وهله ی اول این دوره ها مطالب تئوری اهمیت لا ارائه میشوند . که بر این اساس متقاضیان میتوانند به تشخیص ، ارزیابی و همچنین راه های مان یک بیماری بپردازند . مرحله ی بعد کار عملی آغاز میشود و روانشناس میتواند بر اساس مطالبی که فراغ گرفته است ، به مان بیماران بپردازد . به این ترتیب تجربه قرار گرفتن محیط کار و مواجه شدن به بیماران برای متقاضیان فراهم میشود . و این موضوع عث ارتقا سطح علمی روانشناسان و همچنین کسب توانایی های لازم برای مواجه شدن شرایط مختلف میشود .

سوالات متداول

کارورزی روانشناسی الزامی است ؟

حال حاضر کارورزی روانشناسی برای یافت مجوز فعالیت مطب روانشناسی و مراکز مشاوره الزامی نمیشد . اما برای کسب مهارت های تخصصی الزامی میشد .

کارورزی روانشناسی بهزیستی چگونه است ؟

متقاضیان میتوانند برای گذراندن دوره های کارورزی روانشناسی ، دوره های مربوط به سازمان بهزیستی کشور شرکت نمایند . و این دوره ها مهارت های عملی لازم را کسب نمایند .

کارورزی روانشناسی بیمارسن چگونه است ؟

کارورزی روانشناسی بیمارسن ها این فرصت را اختیار متقاضیان قرار میدهد ، که لین بیماران به کسب دانش و مهارت های لازم برای پروسه ی تشخیص و مان بیماران بپردازند .

کارورزی روانشناسی چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۶:۲۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی

۵٫۰
۰۱

اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی

اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی یکی از مراحل پیش روی متقاضیان سیس مرکز مشاوره میشد . سازمان بهزیستی کشور امور مشاوره و روانشناسی خدمات بسیاری به مددجویان خود ارائه میدهد . این راس متقاضیان سیس مراکز مشاوره ، ملزم به اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی میشند . چرا که بر طبق قوانین مصوب سال های اخیر ، سازمان بهزیستی موظف میشد که به اخذ مجوز مراکز مشاوره نظارت و رسیدگی کند . البته ید به این نکته اشاره کرد که کنار سازمان بهزیستی کشور ، نظام روانشناسی نیز حق دخالت برخی امور مربوط به اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی را دارد . که این به معنای اجازه ی صدور مجوز برای فعالیت مرکز مشاوره نمیشد . و این سازمان تنها برخی امور از جمله صدور پروانه و تعیین صلاحیت افراد متقاضی برای سیس مراکز مشاوره ، میتواند فعالیت کند .

شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی

شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی از سوی این سازمان و سایر سازمان های مربوطه اعلام میگردد . توجه به اهمیت امر مشاوره و روانشناسی جوامع امروزی و بخصوص افزایش نیاز به مشاوره کشور ما ، افرادی که متقاضی اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی هستند ، مییستی صلاحیت لازم و همچنین تمام شرایط اعلام شده برای اخذ مجوز را داشته شند . از جمله ی شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی داشتن حداقل مک کارشناسی ارشد یکی از رشته های روانشناسی و یا مشاوره میشد . که ید از زمان اخذ مک تحصیلی حداقل یک سال گذشته شد . همچنین عضویت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ی کشور از دیگر شرایط اخذ مجوز مرکز مشاوره از بهزیستی است . که این مرکز توجه به قوانین و مقررات خاص خود برای پذیرش اعضا میتواند تعیین صلاحیت متقاضیان سازمان بهزیستی ، همکاری نماید .

داشتن بعیت جمهوری اسلامی ایران ، اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی کشور ، نداشتن هیچگونه عناد و دشمنی نظام جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء سابقه کیفری و عدم محرومیت های اجتماعی ، نداشتن سوء شهرت و فساد اخلاقی ، عدم اعتیاد به مواد مخ و روان گردان و داشتن کارت پایان خدمت سرزی و یا کارت معافیت دائم از خدمت وظیفه ی عمومی برای آقایان و … از دیگر شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی میشند .

مراحل اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی

مراحل اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی ، شامل فراهم آوردن تمام مدارک مورد نیاز برای اخذ مجوز میشد . که هر متقاضی بر اساس اطلاعیه ها و قوانین این سازمان ید این مراحل را طی کند . بدیهی است که اولین و مهمترین مرحله ، کسب مک مربوطه و مورد یید سازمان میشد . متقاضیان اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی ید پس از گذشت یکسال از اخذ مک تحصیلی و کسب مهارت های علمی و عملی ، سازمان روانشناسی و مشاوره کشور عضو شوند . این مرحله از مراحل اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی به متقاضی پروانه ی اشتغال اهدا میگردد . سپس ید برای اخذ پروانه ی اشتغال حرفه ای اقدام شود . از دیگر مراحل اخذ مجوز مراکز مشاوره بهزیستی ، برگزاری آزمون کتبی میشد . داوطلن پذیرفته شده این آزمون ، ید مصاحبه ی حضوری نیز شرکت کنند .

حال گذر از این مراحل و قبولی مصاحبه حضوری متقاضیان ید به مدت سه ماه دوره ی کار آموزی شرکت کنند . این دوره های کارآموزی متقاضیان مهارت ها ی لازم جهت ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناسی را کسب میکنند . نهایت متقاضیان میتوانند اخذ مجوز از سازمان بهزیستی برای مراکز مشاوره و روانشناسی این حوزه ها فعالیت کنند . واقع میتوان اینگونه استط کرد ، که صدور مجوز فعالیت مراکز مشاوره از سوی سازمان بهزیستی به معنای انجام دادن استعلامات لازم ، برای یید صلاحیت متقاضیان یافت مجوز مراکز مشاوره و روانشناسی ، از سوی این سازمان و ثبت نهایی این مراکز مشاوره و روانشناسی میشد .

مدارک لازم اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی

مدارک لازم اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی از طریق این سازمان ، به اطلاع متقاضیان سیس مراکز مشاوره و روانشناسی میرسد . داوطلن میتوانند برای آگاهی از لیست این مدارک و شرایط لازم به سایت اینترنتی سازمان بهزیستی کشور مراجعه نمایند . همچنین از طریق مراجعه حضوری به سازمان بهزیستی اسن خود ، میتوانند تمام اطلاعات لازم این خصوص را کسب نمایند . از جمله مدارک لازم اخذ مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی میتوان به مواردی همچون ؛ حداقل مک تحصیلی کارشناسی ارشد و مرتبط ، گواهی عدم سابقه کیفری ، گواهی عدم اعتیاد به مواد مخ ، مک پایان خدمت سرزی و یا معافیت دائم برای داوطلن مرد ، مک عضویت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور و … اشاره کرد . که داوطلن یافت مجوز فعالیت مرکز مشاوره و روانشناسی ید تمام این مدارک را تهیه نمایند و به مراجع مذکور ، ارائه دهند .

اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی مقطع دکتری و کارشناسی ارشد

اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی مقطع دکتری و کارشناسی ارشد امکان پذیر است . و سازو کار مربوط به خود را دارد . توجه به این که اخذ مجوز مراکز مشاوره نیازمند حداقل مک کارشناسی ارشد میشد ، داوطلن مک تحصیلی پایین تر ، مجاز به یافت پروانه ی فعالیت مرکز مشاوره و روانشناسی ، نیستند . همچنین آن دسته از متقاضیان یافت مجوز برای مرکز مشاوره که دارای مک لاتری هستند ، شانس بیشتری برای پذیرش این پروسه دارند . چرا که داشتن مک تحصیلی لاتر میتواند زمینه را برای کسب دانش و تخصص و تجربه ی بیشتر فراهم کند . و متقاضیان دوره های تحصیلی ارشد و دکتری مهارت های لازم برای ارائه خدمات مشاوره را کسب میکنند . به همین دلیل زمینه ی لازم برای اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی مقطع دکتری و کارشناسی ارشد ، فراهم شده است .

چنانچه شما عزیزان داوطلب یافت مجوز مراکز مشاوره از سازمان بهزیستی کشور میشید ، به شما توصیه میکنیم برای کسب اطلاعات کامل و دقیق ره چگونگی و مراحل یافت مجوز مشاوران متخصص و کار بلد این حوزه مشورت کنید . یکی از مراکز مشاوره قابل اعتماد و تجربه برای امور مربوط به یافت مجوز مراکز مشاوره ، مرکز مشاوره آویژه میشد . مشاوران ما این مرکز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میشند . و بهره گیری از تجربیات خود میتوانند شما عزیزان را این امر یاری دهند . برای بهره گیری از تخصص و دانش مشاورین ما ، میتوانید شماره تلفن های مرکز مشاوره آویژه ، تماس حاصل نمایید و یا به وبسایت ابنترنتی این مرکز ، مراجعه نمایید .

سوالات متداول

شرایط اخذ پروانه روانشناسی از بهزیستی ؟

داشتن مک تحصیلی کارشناسی ارشد و یا لاتر ، داشتن کارت پایان خدمت وظیفه ی عمومی یا داشتن کارت معافیت از سرزی برای آقایان ، عضویت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور ، گواهی عدم اعتیاد و … از شرایط اخذ پروانه از سازمان بهزیستی کشور میشد .

چگونگی ثبت مراکز مشاوره بهزیستی ؟

متقاضیان برای ثبت مرکز مشاوره ید به سازمان های مربوطه وسازمان بهزیستی مراجعه نمایند ، انتخاب نام مورد نظر و ارائه مدارک مورد نیاز خواست خود را ثبت کنند . صورت پذیرش مدارک ، نام این مرکز ثبت میشود .

اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی چگونه است؟

برای یافت این مجوز متقاضیان ید ارائه مدارک مورد نیاز و پس از عضویت سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور و یافت پروانه فعالیت ، آزمون ها و مصاحت بعدی پذیرفته شوند .

شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۴:۴۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط تاسیس مرکز مشاوره خانواده چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

سیس مرکز مشاوره خانواده

سیس مرکز مشاوره خانواده یکی از نیاز های اساسی هر کشوری میشد . به خصوص کشور ما سال های اخیر ، توجه به افزایش نیاز به مشاوره تخصصی زمینه های مختلف ، سیس مرکز مشاوره خانواده اهمیت دوچندان پیدا کرده است . میدانیم که خانواده مهمترین بنیاد اجتماعی میشد که موفقیت افراد خانواده ، به موفقیت جامعه میانجامد . به این منظور و برای رفع نیاز ها و مشکلات متعدد خانواده ها ، بسیاری از مراکز ازجمله نظام روانشناسی ، تلاش هستند نظارت بر روند سیس مراکز مشاوره نقش موثری بهبود کیفیت زندگی افراد داشته شند . علاوه بر این ، سیس مرکز مشاوره خانواده یک فرصت شغلی مناسب برای افراد دارای مک تحصیلی روانشناسی و مشاوره مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا میشد . و اکثر داوطلن کنکور سراسری هدف سیس مراکز مشاوره و روانشناسی به این رشته ها وارد میشوند .

حال موضوعی که مطرح میشود اینست که برای سیس مرکز مشاوره خانواده چه مدارک و شرایطی مورد نیاز است ، و به دست آوردن اطلاعات دقیق از شرایط و ضوابط مربوط به آن یکی از چالش های پیش روی متقاضیان سیس مرکز مشاوره میشد . علاقه مندان به این کار ضمن داشتن مک تحصیلی مرتبط مییست تمام شرایط اعلام شده از سوی سازمان های زیربط را داشته شند . اگر شما یکی از متقاضیان سیس مرکز مشاوره خانواده میشید ادامه ی این مطالب مفیدی از شرایط و ضوابط مربوط به این کار ارائه میشود ، که توصیه میکنیم به دقت به مطالعه این نکات بپردازید .

شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده

شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده ازجمله دغدغه های علاقه مندان به امر ارائه خدمات مشاوره و روانشناسی میشد . لذا هر فردی که علاقه مند به سیس مرکز مشاوره خانواده شد ، ید واجد تمام این شرایط شد و توجه به این شرایط اقدامات لازم را انجام دهد . از جمله شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده داشتن حداقل مک تحصیلی کارشناسی ارشد معتبر از دانشگاه های داخلی و خارجی و رشته هایی همچون مشاوره ، روانشناسی ، مددکاری اجتماعی و … را میتوان ذکر کرد . همچنین ید به مواردی همچون عضویت سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور توجه نمود .

عضویت این سازمان نیز ضوابط و قوانین مربوط به خود را دارد که شامل شرایط عمومی که ادامه متن ارائه میشود ، میشند . داشتن تبعیت جمهوری اسلامی ایران نیز از دیگر شرایط لازم برای این کار میشد . داشتن حداقل سن اعلام شده از سوی سازمان و داشتن سابقه کاری مرتبط از جمله ی دیگر شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده میشد .

عدم سوپیشینه کیفری ، نداشتن دشمنی و عناد نظام جمهوری اسلامی ایران ، عدم اعتیاد به مواد مخ و مواد روانگردان و نداشتن فساد اخلاقی و عدم تجاهر به فسق از دیگر شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده میشد . ره ی متقاضیان آقا نیز نید هیچگونه محدودیتی ، از بت شرایط نظام وظیفه ی عمومی وجود داشته شد . نهایت داشتن کارت پایان خدمت سرزی یا کارت معافیت از خدمت وظیفه عمومی یکی از شرایط لازم میشد . که تمام این شرایط ید مورد یید قرار گیرند .

مدارک لازم جهت سیس مرکز مشاوره خانواده

مدارک لازم جهت سیس مرکز مشاوره خانواده ازسوی سازمان های مربوطه از جمله مرکز امور مشاوران و نظام مشاوره و روانشناسی کشور ، به اطلاع متقاضیان اخذ مجوز میرسد . داوطلن ملزم هستند که تمام این مدارک را تهیه نمایند و به مراجع مربوطه ارائه دهند . مهمترین مدارک لازم جهت سیس مرکز مشاوره خانواده همان حداقل مک تحصیلی معتبر میشد . که این مک ید حداقل کارشناسی یکی از رشته های روانشناسی و مشاوره مددکاری اجتماعی و … شد . البته این مدارک ید مورد یید وزارت علوم و تحقیقات و یا وزارت بهداشت کشور شد . علاوه بر این داشتن مک عضویت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور از مهمترین مدارک لازم جهت سیس مرکز مشاوره خانواده میشد . ارائه مدارک شناسایی همچون کارت ملی و کپی تمام صفحات شناسنامه از جمله مدارک لازم برای سیس مرکز مشاوره خانواده میشد .

گواهی عدم سو سابقه کیفری ، مک پایان خدمت سرزی و یا مک معافیت از خدمت وظیفه ی عمومی برای آقایان ، گواهی سلامت روحی و روانی از دیگر مدارکی است ، که برای سیس مراکز مشاوره و روانشناسی مورد نیاز است .

مراحل سیس مرکز مشاوره خانواده

مراحل سیس مرکز مشاوره خانواده از طریق سازمان های زیربط به اطلاع متقاضی میرسد . بدیهی است که اولین مرحله برای اخذ مجوز ، یافت مک تحصیلی مورد یید میشد . عضویت سازمان مشاوره و روانشناسی کشور نیز یکی از مراحل سیس مرکز مشاوره خانواده میشد . علاوه بر اینها متقاضیانی که تمایل دارند مجوز مرکز مشاوره خانواده یافت کنند ، بعد از ارائه مدارک ید آزمون شرکت کنند . این آزمون بر اساس مطالب و موضوعات تخصصی هر رشته برگزار میشود . البته این آزمون تنها از افراد دارای شرایط اعلام شده ، گرفته میشود . همچنین ید این نکته را ذکر نمود که ، اعضای هیئت علمی دانشگاه ها از این آزمون معاف میشند . پس از آنکه متقاضیان قبول شده آزمون مشخص شدند ، صلاحیت این افراد توسط مرکز امور مشاوره بررسی میشود . نهایت آخرین مرحله ، انجام مصاحبه حضوری میشد .

یکی دیگر از پله هایی که داوطلن یافت مجوز مرکز مشاوره خانواده ید طی کنند ، کارآموزی میشد . کارآموزی میتواند برای تقویت توانایی های تخصصی و مهارت های مشاوره بسیار موثر شد . از این جهت گذراندن تمامی این مراحل برای اخذ مجوز ضروری میشد .

چگونگی سیس مرکز مشاوره خانواده

چگونگی سیس مرکز مشاوره خانواده بر اساس آیین نامه ها و قوانین سازمان روانشناسی مشاوره و مرکز امور مشاوران تعیین میگردد . متقاضیان اخذ مجوز مراکز مشاوره ، برای این کار ید به اطلاعیه های این مراکز توجه نمایند . دسترسی به این اطلاعیه ها به شکل اینترنتی و از طریق سایت ها ی هر سازمان امکان پذیر میشد . به علاوه اطلاعات مربوط به چگونگی سیس مرکز مشاوره خانواده به طور گسترده رسانه ها و سایت های دیگر نیز قابل دسترسی میشد . برای اخذ مجوز مرکز مشاوره تبصره ها و قوانین ویژه ای وجود دارد . که از آن جملهمیتوان به موارد زیر اشاره کرد : بلوی مربوط به تعرفه ها و منشور اخلاقی مییست معرض دید قرار گیرد ، تبلیغات مرکز ید چارچوب قوانین مربوط به سازمان شد ، برگزاری دوره ها و کارگاه های تخصصی ، برای افراد دارای مجوز و مک تحصیلی مورد قبول امکان پذیر میشد .

نصب‌اصل مجوز فعالیت محل کار الزامی میشد . مشاورین موظف میشند برای هر کدام از مراجعین پرونده تشکیل دهند و مسئولیت آن بر عهده ی مشاور میشد . به کار گرفتن افرادی که واجد شرایط نشند ، به طور کلی افراد غیر مجاز امر مشاوره غیر قانونی میشد . نکته ی دیگر این است که انتقال مجوز یا پروانه ی فعالیت مراکز مشاوره به دیگران تخلف به حساب میاید .

سوالات متداول

آزمون مجوز مرکز مشاوره خانواده چگونه است ؟

این آزمون برای متقاضیان واجد شرایط که مدارک تحصیلی و … خود را ارائه میدهند ، میشد . که سوالات این آزمون بر اساس موضوعات تخصصی هر رشته طرح میگردد .

ثبت نام پروانه مرکز مشاوره خانواده چگونه است ؟

ثبت نام برای یافت مجوز مرکز مشاوره از سوی سازمان های مربوطه همچون سازمان روانشناسی و مشاوره کشور و همچنین مرکز خدمات مشاوره امکان پذیر میشد . لذا متقاضیان برای ثبت نام ید به این مراکز مراجعه نمایند .

دستورالعمل سیس مرکز مشاوره خانواده چگونه است؟

متقاضیان تهیه ی مدارک لازم ید خواست خود را برای سیس مرکز مشاوره ثبت نمایند و نهایت گذراندن مراحل مختلف از جمله آزمون و مصاحبه میتوانند مرکز خود را سیس نمایند .

شرایط سیس مرکز مشاوره خانواده چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۰:۱۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

منابع ارشد مشاوره خانواده

۵٫۰
۰۱

منابع ارشد مشاوره خانواده

منابع ارشد مشاوره خانواده کب ها و جزوات و رفرانس هایی را شامل میشود که از سوی وزارت علوم اعلام میگردد . دانشجویانی که موفق به اخذ مک کارشناسی شده شند ، حال ید خود را برای آزمون کارشناسی ارشد آماده کنند . رشته ی مشاوره دوره ی کارشناسی ارشد از چند گرایش مختلف ، شامل رشته های مشاوره مسه ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده و مشاوره توانبخشی تشکیل شده است . که تمام این گرایش ها جز رشته های پرطرفدار دانشگاهی میشند اما بین گرایش های کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره ، گرایش مشاوره خانواده از همه پرطرفدار تر میشد . علت استقل داوطلن برای این رشته ها ، این است که متقاضیان پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد فرصتی را اختیار دارند که کمک نظام روانشناسی، مراکز مشاوره و روانشناسی سیس کنند . که این موضوع به عنوان یک فرصت شغلی میتواند امیدوار کننده شد .

چیزی که این مرحله برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده اهمیت بسیار زیادی دارد ، آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد و مطالعه ی منابع ست و کامل میشد . و سوالی که برای تمام داوطلن پیش خواهد آمد ، این است که منابع ارشد مشاوره خانواده شامل چه کب ها و محثی میشند ؟ اما داوطلن عزیز نید این ره نگرانی داشته شند . چرا که همه ساله منابع ارشد مشاوره خانواده همزمان منابع لازم برای سایر رشته ها و گرایش ها ، از سوی سازمان های مربوطه از جمله وزارت علوم ون تحقیقات کشور تعیین میگردد . و نهایت منابع ارشد مشاوره خانواده طی اطلاعیه هایی منتشر میشود و داوطلن میتوانند این منابع را به راحتی تهیه نمایند . ادامه متن به بررسی دقیق منابع ارشد مشاوره خانواده میپردازیم .

کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده

کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده از جمله چالش برانگیز ترین موضوعات برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده میشد . همانطور که عنوان کردیم این منابع از سوی وزارت علوم و تحقیقات کشور اعلام میشوند . برای رشته ی مشاوره خانواده نیز به مانند سایر گرایش ها ی این رشته مطالعه چندین س الزامی میشد . که داوطلب ید برای موفقیت کنکور و برای تمام این وس امتحانی ، کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده را مطالعه نماید . علاوه بر این بسیاری از سایت ها و مراکز مشاوره تحصیلی که این موضوع تخصص دارند اقدام به معرفی کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده مینمایند . وس امتحانی شامل زن عمومی و تخصصی ، منی مشاوره و راهنمایی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره ، روانشناسی شخصیت ، آمار و روش های تحقیق میشد .

که برای هریک از این وس کب های متعدد و ارزشمندی به چاپ رسیده است . اما چنانچه بخواهیم کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده را برای هر س برشمریم میتوان برای س زن به کب متون روانشناسی از لیندا لیل و کبهای زن عمومی همچون ضروریات فل اشاره کرد . از جمله منابع ارشد مشاوره خانواده برای س مشاوره و راهنمایی ، مقدمات راهنمایی و مشاوره عبدالله شفیع آدی و همچنین اصول و منی مشاوره ساموئل گلادینگ ترجمه ی گنجی ؛ برای س روش و فنون راهنمایی مشاوره منابعی همچون روش ها و فنون مشاوره عبدالله شفیع آدی ؛ س نظریه های مشاوره و روان مانی کب شفیع آدی و جرالد کری ؛ برای آزمون های روانی مشاوره روانشناسی و هوش سنجی و همچنین کاربرد آزمون های روانی گنجی ؛ س روانشناسی شخصیت کب های روانشناسی شخصیت نویسندگانی همچون شولتز و فیست و جان پروین و … میشند .

ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده

ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده نیز یکی از مهم ترین مطالب برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده میشد . زمانیکه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد منتشر میشود ، اطلاعات مربوط به ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده را نیز برمیگیرد . بر اساس این اطلاعات هر س دارای یک ضریب میشد ، که این ضریب میزان اهمیت و میزان اعمابل ثیرات مربوط به آن س را نشان میدهد . ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده برای هریک وس شامل : س زن عمومی و تخصصی دارای ضریب سه ، س آمار و روش های تحقیق دارای ضریب دو ، س منی مشاوره و راهنمایی دارای ضریب دو ، روش ها و فنون روانشناسی مشاوره دارای ضریب سه ، س نظریه های مشاوره و روان مانی دارای ضریب سه ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره ضریب دو و نهایت روان شناسی شخصیت ضریب دو ؛ میشد .

لازم به ذکر است که این ضرایب برای تمام گرایش های کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره مانند مشاوره شغلی و مشاوره توانبخشی و مشاوره مسه ، یکسان میشد . همچنین هر چه ضریب سی لاتر شد میزان ثیر آن قبولی داوطلب نیز بیشتر است .

وس منابع ارشد مشاوره خانواده

وس منابع ارشد مشاوره خانواده همانطور که گفته شد شامل هشت س میشد . که تعداد سوالات و ضریب هر س متفاوت میشد . زن عمومی و زن تخصصی که میتواند زن انگلیسی یا فرانسه شد از جمله وس مورد نیاز برای ارشد مشاوره خانواده میشد که برای قبولی داوطلن اهمیت بسیار زیادی دارد . از دیگر وس منابع ارشد مشاوره خانواده میتوان به س های تخصصی همچون منی مشاوره و راهنمایی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، آمار و روش های تحقیق ، روان شناسی شخصیت ، کاربرد آزمون های روانی اشاره کرد . هر یک از این وس اطلاعاتی ره مهارت های مختلف اختیار داوطلن قرار میدهد و آنها را برای ورود به دوره ی ارشد آماده میکند . داوطلن مطالعه این موارد میتوانند اطلاعاتی خصوص مشاوره همسر گزینی ، ازدواج ، آموزش فرزند و … کسب نمایند .

منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت

منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت از سوی وزارت بهداشت و مان کشور ، برای داوطلن علاقه مند به ادامه تحصیل دانشگاه های تحت نظارت این وزارت اعلام میگردد . که داوطلن برای اطلاع از این منابع ید به اطلاعیه های منتشر شده ی این سازمان توجه نمایند . توجه به اینکه این وزارتخانه بر آموزش لینی کید دارد ، لذا منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت نیز بیشتر جنبه ی لینی دارند . از جمله ی این منابع میتوان به وسی همچون آمار و روش های تحقیق ، نظریه های شخصیت و نظریه های روان مانی ، اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان و … اشاره کرد . وزارت بهداشت علاوه بر ذکر نام وسی که ید مطالعه شوند ، رفرانس ها و منابع مربوطه را نیز معرفی میکند . که سوالات کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تنها از روی این منابع اعلام شده طرح خواهد شد .

سوالات متداول

منابع کنکور ارشد مشاوره خانواده ؟

از سوی وزارت علوم و تحقیقات اعلام میشود و که داوطلن کنکور کارشناسی ارشد مشاوره خانواده ید این منابع را مطالعه نمایند . که شامل وس زن ، روانشناسی شخصیت ، منی مشاوره و راهنمایی و … میشد .

منابع وس ارشد مشاوره خانواده ؟

این وس که از سوی وزارت علوم اعلام میشود شامل زن عمومی و تخصصی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، روانشناسی شخصیت ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره و منی مشاوره میشد .

ضرایب منابع کارشناسی ارشد مشاوره خانواده ؟

ضرایب منابع ارشد مشاوره به شرح زیر است ؛ زن ضریب سه ، آمار و روش های تحقیق ضریب ۲ ، منی مشاوره ضریب ۲ ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ضریب ۳ ، روانشناسی شخصیت ضریب ۲ ، کاربرد آزمونهای روانی مشاوره ۲ و نظریه ها مشاوره و روان مانی ضریب ۳ .

منابع ارشد مشاوره خانواده

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۲۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

منابع ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت

۵٫۰
۰۱

ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت یکی از رشته های پرطرفدار بین علاقه مندان به روانشناسی میشد . چرا که ادامه تحصیل رشته های وزارت بهداشت فرصت های شغلی بیشتری اختیار داوطلن قرار میدهد . چرا که فارغ التحصیلان ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت و همچنین فارغ التحصیلان رشته های مشاوره میتوانند عضویت نظام روانشناسی برای سیس مطب و کلینیک و یا مرکز مشاوره اقدام نمایند . به این ترتیب فرصت های شغلی برای این افراد بیشتر است . دانشجویانی که رشته های مشاوره و روانشناسی لینی و روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده شند ، میتوانند برای ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت آماده شوند . و کنکور وزارت بهداشت شرکت کنند و شانس خود را برای قبولی این رشته بیازمایند . این رشته نیز به مانند بسیاری رشته های دیگر گرایش های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو میکند .

از جمله گرایش های رشته ی روانشناسی لینی دوره ی کارشناسی ارشد میتوان به روانشناسی لینی کودک و نوجوان ، روانشناسی لینی ، بهداشت روان ، روانشناسی سلامت اشاره کرد . که ظرفیت پذیرش دانشجو هریک از این رشته ها متفاوت میشد . همچنین مدارک تحصیلی مورد پذیرش برای ادامه تحصیل این رشته ها نیز متفاوت است . که این مدارک نیز دفترچه راهنمای ثبت نام رشته های وزارت بهداشت قید شده اند . چنانچه داوطلب ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت میشید و سوالاتی خصوص چگونگی پذیرش این رشته و منابع مورد نیاز برای موفقیت و قبولی کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دارید ، ادامه ی این متن سعی میکنیم به سوالات شما این خصوص پاسخ ست و کامل بدهیم . لذا شما را به مطالعه ی این متن دعوت میکنیم .

کاملترین منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

کاملترین منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت و اطلاع از این منابع یکی از چالش های پیش روی داوطلن این رشته ها میشد . این منابع از سوی وزارت بهداشت اطلاعیه ای منتشر میشود . لذا داوطلن ضمن توجه به اطلاعیه های این سازمان مییست زمان تعیین شده لیست مربوط به کاملترین منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت را دانلود نمایند . اگر بخواهیم برخی از کاملترین منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت را برشماریم ید به مواردی همچون آمار و روش های تحقیق ، اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان ، کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک اشاره کنیم . همچنین روانشناسی لینی ( شامل روانشناسی آسیب شناسی ، بهنجاری و ارزیابی روانشناختی ) از جمله کاملترین منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت میشند . که وزارت بهداشت کشور ، برای هریک از این منابع کب ها و رفرانس های داخلی و خارجی را معرفی کرده است .

اگر بخواهیم برخی از این منابع را نام ببریم ید به کب هایی همچون : روش تحقیق علوم رفری دکتر لاور ، احتمالات و آمار کاربردی دکتر لاور ، نظریه های شخصیت لیف فیست ف کاربست مشاوره و روان مانی لیف کری ، روانشناسی فیزیولوژیکی جیمز کالات ، روانشناسی رشد لورابرک ، مقدمات نورو سایکولوژی لیف دکتر داوود معظمی ، خلاصه روانپزشکی کاپلان و سادوک ، روانشناسی لینی جفری پ کرامر ، آسیب شناسی روانی دیوید سون ، زمینه روانشناسی هیلگارد و … اشاره کرد . این منابع اطلاعات لازم را به داوطلن کارشناسی ارشد منتقل میکند و آنها را برای ورود به مقاطع لاتر آماده میکند . ذکر این نکته الزامی است سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت روانشناسی لینی ، تنها از این منابع طرح میگردد . لذا داوطلن کنکور مییست از آخرین چاپ و ترجمه ی این کب ها استفاده نمایند .

ضرایب منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

ضرایب منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت همزمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت منتشر میشود . هر س بر اساس ضرایب تعریف شده ، پذیرش داوطلن ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت ثیر میگذارند . ضرایب منابع ارشد روانشناسی بهداشت برای وسی همچون آمار و روش تحقیق و همچنین روانشناسی عمومی و رشد ، یک و نیم ، میشد . اما برای وس زن عمومی و روانشناسی لینی ضریب ثیر ۲ نظر گرفته شده است . س های کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک و نظریه های شخصیت و روان مانی دارای ضریب ۳ میشند . اما س روانشناسی لینی که شامل محثی همچون روانشناسی لینی ، نابهنجاری ، آسیب شناسی ، ارزیابی روانشناختی میشد ، دارای ضریب ۳ است . البته ذکر این نکته الزامی است که این ضرایب منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت برای گرایش های مختلف ، متفاوت میشد .

وس منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

وس منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت همانطور که کنون مطرح کردیم شامل چندین س است که وزارت بهداشت آنها را به عنوان منبع آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی لینی معرفی کرده است . تنها منابعی هستند که سوالات کنکور ارشد وزارت بهداشت از آن ها طرح میشود ، همین وس منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت میشند . واقع داوطلنی که دوره ی کارشناسی را گذرانده اند برای ورود به دوره ی ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت نیازمند مهارت ها و دانش لایی میشند . که بخشی از این مهارت دوره ی کارشناسی کسب شده است . اما برای تکمیل دانش و اطلاعات مورد نیاز برای دوره های لاتر ، مطالعات بیشتری لازم است . که وزارت بهداشت معرفی منابع مورد نیاز و قابل اعتماد زمینه را برای کیب این دانش فراهم کرده است . و نهایت تنها افراد برتر میتوانند به مقاطع لاتر راه پیدا کنند .

منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت تحت نظارت این وزارت اختیار داوطلن کنکور ارشد رشته ی روانشناسی لینی قرار میگیرد . ابتدا اطلاعیه ای مبنی بر منابع ارشد وزارت بهداشت برای تمام رشته ها منتشر میشود . که مدارک کارشناسی مورد پذیرش برای ورود به دانشگاه های وزارت بهداشت نیز جزئی از این اطلاعیه میشد . سپس انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت لیست این منابع نیز اعلام میگردد . داوطلن کنکور ارشد روانشناسی میتوانند تمام گرایش های این رشته که تحت عنوان مجموعه روانشناسی لینی ارائه میشود ثبت نام نمایند و شانس خود را برای قبولی هر یک از این رشته ها ، بسنجند . همانطور که گفته شد منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت شامل وس : روانشناسی لینی ، نظریه های شخصیت و روان مانی ، روانشناسی عمومی و رشد ، آمار وروش تحقیق و زن عمومی میشد .

توصیه ی ما به شما عزیزان این است که برای کسب اطلاعات بیشتر خصوص رشته ی روانشناسی لینی دوره ی ارشد مشاورین ما مرکز مشاوره آویژه . این تماس ها ، مشاوران به کارگیری تجربیات خود حوزه ی پذیرش دانشجو دوره های ارشد وزارت بهداشت ، بهترین پاسخ ها را برای سوالات و ابهامات شما عزیزان ارائه میدهند . همچنین شما میتوانید وبگاه اینترنتی مرکز مشاوره آویژه اطلاعات مفید و جامعی از مراحل و شرایط پذیرش رشته ی روانشناسی لینی وزارت بهداشت و حتی وزارت علوم کسب کنید .

سوالات متداول

گرایش های ارشد روانشناسی وزارت بهداشت ؟

گرایش های ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت و مان شامل روانشناسی لینی ، بهداشت روان ، روانشناسی سلامت ، روانشناسی لینی کودک و نوجوان میشد . که تحت عنوان مجموعه روانشناسی ارائه میگردند .

گرایش های ارشد روانشناسی ؟

گرایش های ارشد روانشناسی وزارت علوم شامل رشته های روانشناسی عمومی ، روانشناسی لینی ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی اسلامی ، روانشناسی تربیتی و … میشد اما وزارت بهداشت گرایشهای روانشناسی لینی ، بهداشت روان و … وجود دارند .

گرایش های ارشد مشاوره ؟

گرایشهای ارشد رشته ی مشاوره شامل مشاوره شغل ، مشاوره خانواده ، مشاوره مسه و مشاوره توانبخشی میشد .

منابع ارشد روانشناسی لینی وزارت بهداشت

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۱:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)