مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

اعلام نتایج کنکور سراسری

Rate this post

جدای از سختی های کنکور و استرس و فشاری که خود کنکور دارد، همیشه اعلام نیج کنکور و مشخص شدن ثمره ۱۲ سال تحصیل مسه، استرس خاص خود را دارد. همیشه از چندین روز قبل از اعلام نیج کنکور، داوطلن استرس نیج کنکور را دارند و هر روز سایت سازمان سنجش را بررسی می کنند که آیا نیج کنکور آماده است یا نه. این مقاله سعی داریم زمانبندی های اعلام نیج کنکور، نحوه اطلاع از نیج و محتویات کارنامه را بررسی کنیم و به دانش آموزان عزیز کمک کنیم بدون مشکل بتوانند نیج خود را بررسی کنند.

زمان اعلام نیج کنکور سراسری

معمولاً اعلام نیج کنکور، نیج نفرات برتر زودتر اعلام می شود. ممکن است یک روز یا چندین ساعت زودتر از بقیه افراد نیج کنکور افراد برتر و رتبه های برتر رشته های مختلف اعلام شود. معمولاً نیج اولیه کنکور حدود هفته دوم مردادماه اعلام می شود. سال ۹۷ نیج نفرات برتر ۸ مرداد اعلام شد و نیج کنکور سایر افراد ۹ مردادماه بود. سال ۹۸ نیز اعلام نیج کنکور نفرات برتر ۱۴ مرداد و اعلام نیج کنکور همه افراد ۱۵ مردادماه بود.

اما امسال به دلیل شرایط ویژه ای که به دلیل کرونا به وجود آمد، قطعاً زمانبندی اعلام نیج اولیه کنکور تغییر خواهد کرد. چرا که توجه به اعلام سازمان سنجش ریخ برگزاری آزمون کنکور سراسری به ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۹۹ موکول گردیده است. این امکان وجود دارد که امسال سازمان سنجش فاصله زمانی کوه تری نیج اولیه کنکور و انتخاب رشته را اعلام نماید دانشگاه ها بتوانند تأخیر کمتری برگزار شوند. پس احتمال دارد که زمان اعلام نیج اولیه کنکور هفته دوم شهریور شد.

نحوه بررسی نیج اولیه کنکور سراسری

اعلام نیج اولیه کنکور تعداد زیادی از داوطلن به صورت همزمان وارد سایت سازمان سنجش می شوند. نتیجه امکان دارد که ساعات اولیه اعلام نیج کنکور به سختی بتوانید نیج کنکور را بررسی کنید. توجه داشته شید که برای هر فردی که جلسه کنکور حاضر شده است، کارنامه صا می گردد. اما چگونه می توانیم وارد سایت شویم و کارنامه اولیه خود را یافت کنیم. گام های زیر چگونگی یافت کارنامه کنکور را به شما آموزش می دهیم:

۱- قبل از اینکه بخواهید وارد سایت شوید اطلاعات زیر را آماده نمایید: این اطلاعات هنگام ثبت نام کنکور سراسری به شما داده خواهد شد

  • شماره شناسنامه
  • شماره ملی
  • شماره پرونده (این شماره لای رسید ثبت نام قابل مشاهده است.)
  • شماره داوطلبی (این شماره روی کارت ورود به جلسه ثبت شده است.)
  • کد رهگیری ثبت نام ( پایان ثبت نام این کد به شما ارائه می گردد.)

۲- گام اول ید وارد سایت سازمان سنجش شوید. برای این کار وارد سایت sanjesh.org می شوید.

۳- صفحه ز شده، از ستون سمت راست یا ستون وسط روی قسمت اختصاص یافته برای کنکور سراسری کلیک نمایید. این قسمت ها شکل نشان داده شده است.

۴- صفحه ز شده، مطابق شکل زیر روی قسمت کارنامه اعلام نیج مرحله اول آزمون سراسری سال ۹۹ کلیک کنید.

۵- این مرحله به صفحه ای مانند تصویر زیر وارد می شوید. شما می توانید به ۳ روش اطلاعات خود را وارد نمایید و وارد صفحه کارنامه شوید. توجه داشته شید که تنها نیاز است که اطلاعات یکی از سه روش را وارد کنید نه اینکه همه را پر کنید. اطلاعاتی را که گام اول تهیه کرده بودید، اینجا استفاده می شود بتوانید وارد صفحه کارنامه شوید. توجه کنید که یک کد امنیتی نیز انتهای هر یک از روش ها وجود دارد که ید وارد نمایید. این کد برای هر ر وارد شدن به صفحه کارنامه تغییر می کند.

روش های یافت کارنامه:

روش اول: وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

روش دوم: وارد کردن شماره پرونده، کد رهگیری ثبت نام (شماره ۱۶ رقمی) و شماره شناسنامه

روش سوم: وارد کردن شماره پرونده، شماره سریال ثبت نام (عدد ۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه

یافت اطلاعات ثبت نامی صورت فراموش کردن اطلاعات

اما ممکن است شما اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده شید و هیچ یک از روش های گفته شده نتوانید وارد شوید و نیج کنکور را چک کنید. این شرایط ید چه کار کرد؟ این اطلاعات را از دو طریق می توانید یافت کنید:

روش اول یافت اطلاعات ثبت نام

به سامانه پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی http://request.sanjesh.org وارد شوید. وارد شدن این لینک صفحه ای مطابق تصویر زیر مواجه می شوید. ادامه طی کردن گام های زیر می توانید اطلاعات ثبت نام خود را یافت کنید:

۱- چنانچه قبلاً این سامانه عضو نبوده اید، روی دکمه عضویت سایت کلیک کنید. صفحه ای مطابق عکس زیر ز می شود که ید اطلاعات خواسته شده را آن وارد نمایید. سپس زدن تیک یید اطلاعات، روی دکمه یید کلیک کنید اطلاعات شما ثبت شود و سایت عضو شوید و رمز عبور به ایمیل شما ارسال شود.

حتماً توجه داشته شید که ایمیل معتبر وارد نمایید. چرا که رمز عبور به ایمیل شما ارسال می شود و صورتی که ایمیل صحیح وارد ننمایید، ثبت نام سایت فایده ای نخواهد داشت.

۲- پس از عضویت سایت، رمز عبور به ایمیل شما ارسال می شود.

۳- از صفحه http://request.sanjesh.org روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید. پنجره ز شده نام کاربری که گام یک ثبت کرده اید و رمز عبور ارسال شده به ایمیلن را وارد کنید و دکمه ورود را فشار دهید وارد سامانه شوید.

۴- قسمت خواست جدید ید نام آزمون را انتخاب کنید که شما گزینه سراسری را ید انتخاب نمایید. سال آزمون را نیز انتخاب می کنید و اطلاعات ثبت نامی به شما ارائه خواهد گردید.

روش دوم یافت اطلاعات ثبت نام

این روش تلفن گویای روابط عمومی سازمان سنجش تماس می گیرد و پیمودن گام های زیر اطلاعات ثبت نام کنکورن به شما اعلام خواهد گردید:

۱- توجه به شلوغی خطوط ابتدا ید (کد ملی و سریال شش رقمی شناسنامه ن) را تهیه کنید که هم اشغالی خطوط را کم کنید و هم صورت برقراری تماس فرصت را از دست ندهید.

۲- شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ . توجه داشته شید که به دلیل مراجعه زیاد، احتمال زیاد وجود دارد که خط اشغال شد. پس ید صبر و حوصله منتظر آزاد شدن خط شوید. اما روش اول این معطلی وجود ندارد.

۳- حال که تماس پاسخ داده شده، کلید ۱ (مربوط به آزمون سراسری) و سپس کلید ۳ را انتخاب کنید.

۴- حال ید کد ملی و سریال شش رقمی شناسنامه ن را وارد کنید.

۵- وارد کردن اطلاعات فوق اطلاعات ثبت نام به شما اعلام می شود. سریعاً این اطلاعات را یادداشت نمایید.

یافت کارنامه نیج کنکور سراسری

حال شما به صفحه یافت کارنامه کنکور وارد شده اید و می توانید نیج کنکور را بررسی کنید. کارنامه شما اطلاعات مختلفی ارائه می گردد که آگاهی از آنها برای شما لازم است. این اطلاعات هم چگونگی عملکرد شما را نشان می دهد و هم نشان می دهد که شما نسبت به سایر داوطلن کنکور چه عملکردی داشته اید. توجه داشته شید که آگاهی از اطلاعات کارنامه شما، به شما برای انتخاب رشته بهتر کمک خواهد کرد. اینجا تصویر زیر یک کارنامه را مشاهده می کنید که قسمت های مختلف آن شماره گذاری شده است. ادامه به توضیح هر یک از این قسمت ها می پردازیم:

توضیحات کارنامه کنکور سراسری

هر کارنامه دارای قسمت های مختلفی است که به تفکیک ادامه ره آنها توضیح می دهیم. اطلاعات قسمت های مختلف از جمله اطلاعات ثبت نامی و آزمونی، وضعیت اعلام علاقه مندی دوره های مختلف و نیج کنکور از قبیل وضعیت رتبه و نمرات کسب شده به همراه توضیح جزئیات هر یک بررسی شده است.

اطلاعات ثبت نامی و آزمونی نیج کنکور:

قسمت شماره ۱ کارنامه توضیحات کلی کارنامه داده شده است و اینکه چنانچه سوالی ره کارنامه کنکور داشته شید چگونه ید سازمان سنجش مطرح نمایید.

قسمت شماره ۲ کارنامه، اطلاعات ثبت نام دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور است که آیا داوطلب این دانشگاه ها ثبت نام نموده است یا خیر. برای اینکه بتوانید این دانشگاه ها ثبت نام انجام دهید، ید به صورت جداگانه برای آنها اقدام نمایید. برای آگاهی از چگونگی ثبت نام دانشگاه پیام نور و ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی روی لینک ها کلیک نمایید.

قسمت شماره ۳: این قسمت اطلاعات داوطلب نوشته شده است. مهم ترین اطلاعات این قسمت بخش سهمیه نهایی است. برای ورود به دانشگاه شما نیج کنکور شما افراد ون آن سهمیه سنجیده می شوید. پس توجه داشته شید که مهم رتبه شما سهمیه است که مورد ارزیابی قرار می گیرد و انتخاب رشته استفاده می شود. یعنی ظرفیت رشته های دانشگاه ها بین سهمیه ها تقسیم می شود و تنها بخشی از ظرفیت کل (سهمیه آزاد)، همه داوطلن بدون توجه به سهمیه هم رقابت می کنند. برای آشنایی بیشتر انواع سهمیه ها به لینک زیر مراجعه نمایید.

لینک بیشتر بخوانید انواع سهمیه ها

قسمت شماره ۴ اطلاعات محل اخذ مک تحصیلی نوشته شده است.

قسمت شماره ۵: اطلاعات مهم این بخش مشخص شدن نواحی بومی داوطلب است. رشته های مختلف توجه به پراکندگی کشور به قسمت های بومی مختلف اختصاص پیدا می کند. پذیرش بومی اسن، قطب و ناحیه برخی از رشته ها مهم است که انتخاب رشته کنکور ید به آنها توجه داشته شید. توضیحات کامل ره سهمیه های بومی مختلف لینک لا ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله انواع سهمیه ها مراجعه نمایید یا از مشاوره متخصصان مرکز مشاوره آویژه بهره مند شوید. برای ارتط کافیست شماره های زیر ارتط برقرار کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

وضعیت اعلام علاقه مندی دوره های مختلف

قسمت شماره ۶: این قسمت مربوط به اطلاعات علاقه مندی های شماست که هنگام ثبت نام کنکور سراسری اعلام نموده اید. اگر چنانچه هنگام ثبت نام علاقه مندی خود به تحصیل دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی را اعلام ننموده اید، می توانید پرداخت هزینه مربوطه، زه زمانی انتخاب رشته، برای این دانشگاه ها نیز اقدام به انتخاب رشته نمایید.

قسمت شماره ۷ کارنامه: این قسمت نیز از قسمت های مهم کارنامه است. این قسمت شما می توانید اطلاع پیدا کنید که برای چه دوره ها و دانشگاه هایی مجاز به انتخاب رشته شده اید. به این نکات توجه داشته شید:

  • فقط برای مواردی که مجاز شده اید می توانید اقدام به انتخاب رشته نمایید.
  • مجاز شدن تنها به معنای کسب نمره حداقل است. شما ید انتخاب رشته انجام دهید و منتظر بمانید که آیا آن رشته قبول خواهید شد یا خیر.
  • اگر رشته هایی که مجاز نشده اید انتخاب رشته انجام دهید، سامانه به شما اجازه ثبت خواست انتخاب رشته را نمی دهد.
  • جهت انتخاب رشته دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی و فرهنگیان مجاز بودن کافی نیست. شما ید قسمت علاقه مندی ها نیز این دانشگاه ها را انتخاب نموده شید. برای اعلام علاقه مندی پس از اعلام نیج اولیه کنکور نیز می توانید اقدام کنید و ید هزینه مد نظر را پرداخت کنید به شما کارت اعتری مربوطه اعطا گردد. برای آگاهی از شرایط و مزایای دانشگاه فرهنگیان می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید.

قرار دادن لینک بیشتر بخوانید دانشگاه فرهنگیان

قسمت شماره ۸ کارنامه: این قسمت وضعیت داوطلب رشته های صرفاً براساس سوابق تحصیلی نشان داده شده است. برای این رشته ها ید به صورت مجزا انتخاب رشته نمایید. برای رشته های براساس سوابق تحصیلی یا از طریق سایت سازمان سنجش و یا از طریق سایت دانشگاه آزاد ید اقدام نمایید. مشاوران مرکز مشاوره آویژه می توانند شما را انتخاب رشته و ثبت نام صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی راهنمایی نمایند.

قسمت شماره ۹ کارنامه: این وضعیت اعمال سوابق تحصیلی نشان داده شده است. این قسمت برای کسانی است که مک دیپلم خود را پس از سال ۱۳۸۴ و پیش دانشگاهی خود را پس از سال ۱۳۹۱ یافت کرده اند. این اطلاعات فقط برای این است که متوجه شوید اطلاعات شما به سازمان سنجش رسیده است یا خیر.

وضعیت رتبه و نمرات کسب شده

قسمت شماره ۱۰ کارنامه: این قسمت مهم ترین قسمت کارنامه داوطلن کنکور سراسری است. نیج کنکور از قبیل رتبه سهمیه ها، رتبه کشوری و نمره کل این قسمت اعلام شده است. برای کسانی که چند گروه آزمایشی شرکت کرده اند، برای هر گروه آزمایشی یک جدول مجزا وجود دارد.

همانطور که گفته شد، مهم ترین معیار شما برای انتخاب رشته ید رتبه سهمیه و زیرگروه های مقابل آن، یعنی ردیف سوم است که اعلام نیج کنکور ید مد نظر قرار گیرد. هر یک از زیرگروه ها، ثیر وس متفاوت است. به همین دلیل زیرگروه های مختلف نیز رتبه ها متفاوت است و ثیر وس و ضرایب آنها رتبه شما ارزیابی شده است. برای آشنایی زیرگروه های مختلف کنکور، می توانید به پست های مشاوره کنکور ریاضی، مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور انسانی، مشاوره کنکور هنر و مشاوره کنکور زن مراجعه نمایید.

قسمت ۱۱ کارنامه: قسمت ۱۱ کارنامه کنکور سراسری، نیج کنکور شما سهای مختلف نشان داده شده است. صدها یا به عرتی نمرات خام کنکور شما نشان داده شده است. سال ۹۸ به دلیل اینکه کنکور نظام جدید و نظام قدیم به صورت مجزا برگزار شده بود، برای گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی ذیل هر صدهای هر یک از وس نمرات هم ترازی نیز نشان داده شده است. نمرات هم ترازی ملاک عمل محاسبه نمرات کل قرار گرفته است.

قسمت ۱۲ کارنامه: این قسمت از نیج کنکور نمره کل و رتبه ها نشان داده شده است. تصویر زیر توضیحات هر قسمت نشان داده شده است.

از جمله نکاتی که اینجا ید توجه داشته شید این است که رتبه داوطلن از سهمیه های مختلف قابل مقایسه هم نیستند. برای مقایسه نیج کنکور داوطلن ، رتبه کشوری آنها را ید مد نظر قرار داد. هر چند که برای انتخاب رشته و قبولی رشته های مختلف برای لحاظ کردن عدالت آموزشی، رتبه سهمیه ملاک است.

قسمت ۱۴ کارنامه: این قسمت کد دسترسی برای انتخاب رشته سایت دانشگاه آزاد اسلامی ارائه شده است.

اعلام نیج کنکور سراسری

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

اعلام نیج کنکور سراسری

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۱:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

جذب سرباز امریه سازمان نقشه کشی کشور

5 / 5 ( 1 امتیاز )

به گزارش مرکز مشاوره آویژه سازمان نقشه کشی کشور نظر دارد از بین واجدین شرایط اقدام به جذب نیروی امریه کند. سازمان نقشه کشی کشور وظایف متعددی از جمله:

  • تهیه نقشه و بروز رسانی آنها
  • طراحی اطلاعات مکانی
  • برگزاری دوره های آموزشی و کنفرانس ها و کنگره ها
  • طراحی سیستم های اطلاعاتی زمینی
  • نظارت بر فعالیت های تهیه نقشه

و… را بر عهده دارد.

حال این سازمان راسی پیشبرد اهداف و پروژه های خود از بین مشمولان تحصیل کرده ای که تخصص لازم برای مشارکت این طرح ها را دارند، سرز امریه میگیرد. جذب سرز امریه سازمان نقشه کشی اغلب از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی است. بدین ترتیب مشمولان وظیفه ای که علاقه مند به گذراندن دوره سرزی خود این ارگان شند، همچنین ریخ اعزام آنها سال ۱۳۹۹ ریخ امریه گیری این سازمان یکی شد، میتوانند برای ثبت نام اقدام کنند.

شرایط اختصاصی امریه سرزی سازمان نقشه کشی

سازمان نقشه کشی کشور علاوه بر شرایط عمومی جذب سرز امریه شرایط اختصاصی را مطرح کرده است که داشتن این شرایط لازمه همکاری این سازمان است. این شرایط به شرح زیر است:

  • مشمولان یستی از یکی از دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده شند. این حالی است که بسیاری از ارگان های امریه گیر تنها از بین دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و برتر کشور سرز امریه میگیرند.
  • داشتن حداقل مک فوق لیسانس یا دکترا از شرایط اصلی جذب سرز امریه سازمان نقشه کشی کشور میشد. لذا دارندگان مک تحصیلی مقاطع پایین تر مجاز به ثبت نام امریه این سازمان نیستند.
  • متقاضیان طی مراحل مختلف گزینش میشوند که ید هر کدام از این مراحل امتیاز کافی را کسب کنند. یکی از این مراحل انجام مصاحبه حضوری است.
  • سرزان امریه سازمان نقشه کشی موظف به انجام ۲۴ ماه خدمت هستند. این بدان معناست که سرزان امریه این سازمان نمیتوانند از کسریهای خدمت سرزی استفاده کنند.
  • اولویت پذیرش سازمان نقشه کشی هر اسن افراد بومی همان منطقه است.

جذب سرز امریه سازمان نقشه کشی کشور

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، پذیرش سرز امریه سازمان نقشه کشی اغلب از بین فارغ التحصیلان رشته های مهندسی و برخی رشته های دیگر انجام میشود. لیست این رشته ها شامل موارد زیر میشد:

  • رشته های فنی و مهندسی همچون مهندسی نقشه برداری و مهندسی عمران
  • رشته فناوری اطلاعات گرایش سخت افزار و نرم افزار
  • رشته ارتطات حوزه اطلاع رسانی، روابط عمومی
  • مدیریت گرایش های اقتصاد، مدیریت دولتی و مدیریت آمایش سرزمین و…

توجه کنید که تنها داشتن مک تحصیلی فوق لیسانس و دکترا این رشته ها برای امریه شدن سازمان نقشه کشی کافی نیست بلکه داشتن حداقل معدل ۱۶ برای رشته های فنی و مهندسی و حداقل معدل ۱۷ برای پذیرش مشمولان سایر رشته ها، الزامی است.

ثبت نام امریه سرزی سازمان نقشه کشی

ثبت نام امریه سرزی سازمان نقشه کشی به شکل اینترنتی و غیر حضوری انجام میشود. لذا مشمولان وظیفه ای که شرایط عمومی و اختصاصی لازم را برای امریه شدن سازمان نقشه کشی دارند، میتوانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی جذب امریه این سازمان، خواست خود را ثبت کنند. متقاضیان زمان مراجعه به سامانه جذب امریه ضمن پذیرش شرایط سرزان امریه ید مدارکی که یید کننده صلاحیت آنها است را ارسال کنند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • ارائه برگه اعزام به خدمت و ریخ دقیق اعزام این مرحله مورد نیاز است البته برای مشمولانی که بخشی از فرایند اعزام را انجام داده اند ممکن است زمان انجام مصاحبه و گزینش نیز فرصت ارائه این برگه وجود داشته شد.
  • ارائه تصویر مک تحصیلی که معدل دوره تحصیل آن ج شده شد و یا ارائه برگه معرفی نامه از دانشگاه
  • ارائه گواهی بسیج برای مشمولان دارای سابقه بسیج
  • ارائه برگه معرفی نامه ایثارگران
  • تصویر گواهینامه مربوط به مشمولان نخبه

توجه داشته شید که ثبت نام این سامانه به منزله پذیرش شما نیست، بلکه مدارک ارسالی مورد بررسی قرار میگیرد و واجدین شرایط برای انجام مصاحبه حضوری فراخوانده میشوند. پذیرفته شدگان گزینش و مصاحبه میتوانند خدمت خود را به عنوان سرز امریه آغاز کنند.

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سرزی

لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی اسندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سرزی اداره برق امریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه اسنداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سرزی شهرداری ها

خدمات مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

جذب سرز امریه سازمان نقشه کشی کشور

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

جذب سرز امریه سازمان نقشه کشی کشور

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۰۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

افزایش حقوق سربازان در سال ۹۹

5 / 5 ( 1 امتیاز )

میزان افزایش حقوق سرزان سال ۹۹ !

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار تقی مهری، افزایش ۱۸ صدی حقوق سرزان امسال نیز همانند سال ۹۸ اجرا خواهد شد.

ایشان مورد خیر به اجرا آمدن این قانون خاطر نشان کرد پایان سال ۹۸ که قرار بود این قانون بررسی شود و از فروردین ماه سال ۹۹ به اجرا بیاید به دلیل شیوع ویروس کرونا و توجه به شرایط پیش آمده این بررسی به خیر افد، البته این مدت ( از ابتدای اسفند ۹۸ ۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹) اعزام مشمولین خدمت سرزی نیز انجام نشده است. توجه به از سر گرفته شدن اعزام سرزان شرایط متناسب کرونا، قانون افزایش حقوق سرزان به اجرا خواهد آمد و همانند سال قبل مبلغ افزایش حقوق معادل ۱۸ صد میزان سال ۹۸ است.

سردار تقی مهری ره ی کسانی که حال سرز هستند نیز توضیح داد: سرزانی که حال گذراندن خدمت سرزی هستند نیز از این افزایش حقوق بهره مند خواهند شد. البته حقوق فروردین و اردیبهشت ماه این سرزان بر اساس مصوبه حقوق سرزان سال ۹۸ پرداخت شده است و معوقه آن همراه حقوق خرداد ماه به حسابشان واریز خواهد شد.

افزایش حقوق مشمولین خدمت سرزان کا مان

سردار تقی ادامه صحبت های خود توضیح داد که توجه به اپیدمی کرونا مشمولین خدمت سرزی ای که رشته های علوم پزشکی تحصیل کرده اند برای کمک به کا مان طبق فراخوانی که از سوی سازمان نظام وظیفه انجام شد فروردین ماه و اردیبهشت ماه بدون فوت وقت و گذراندن دوره های آموزش نظامی به مانگاه ها و مراکز بهداشت اعزام شدند به خدمت سرزی اعزام شدند. این دسته از مشمولین نه تنها از افزایش حقوق بلکه از امتیازات ویژه ای که سد کل نیروهای مسلح برای آن ها نظر گرفته است بهره مند خواهند شد. از این امتیازات ویژه می توان به کمک های قرض الحسنه و اولویت برای استخدام پس از انجام خدمت سرزی اشاره کرد.

چه عواملی حقوق سرزان موثر است؟

میزان یافتی نهایی سرزان به عوامل متعددی بستگی دارد که این عوامل را ادامه توضیح می دهیم:

تحصیلات

مهم ترین عامل تعیین میزان حقوق سرزان ،میزان تحصیلات آن ها می شد. توجه به مک تحصیلی ای که سرزان دارند میزان حقوق یافتی آن ها متفاوت خواهد بود. به این ترتیب که مشمولین خدمت سرزی که مکی پایین تر از دیپلم دارند کم ترین یافتی و آن هایی که مک پزشکی دارند بیشترین یافتی را خواهند داشت.

منطقه خدمت

دومین عامل مهم میزان حقوق یافتی یک سرز منطقه ای است که آن خدمت می کند. توجه به شرایط منطقه ای که سرز آن خدمت می کند میزان حقوق او متفاوت خواهد بود. بدین ترتیب که سرزان مرزن بیشترین حقوق و سرزان مناطق شهری کم ترین حقوق را یافت خواهند کرد.

البته برای افرادی که مناطق دشوار و عملیاتی خدمت می کنند علاوه بر میزان حقوق، از شرایط کسری خدمت نیز بهره خواهند بود و کمتر از سرزان سایر مناطق خدمت خواهند کرد.

شرط هل

افرادی که پس از هل به خدمت سرزی اعزام می شوند از شرایط سرزان مهل بهره مند خواهند شد که یکی از آن ها داشتن حقوق لاتر نسبت به سرزان مجرد می شد. بر اساس قووانین نظام وظیفه سرزان مهل به ازای همسر خود ۱۷۱۰۰۰ تومان و به ازای هر فرزند ۴۴۵۰۰ تومان افزایش حقوق خواهند داشت.

شرایط خاص

افرادی که شرایط خاصی دارند به عنوان مثال خود و یا خانواده اشان تحت پوشش کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی هستند حقوق بیشتری از سایر سرزان یافت خواهند کرد.

بدین ترتیب افراد مهل تحت پوشش کمیته امداد حداقل یافتی ای برابر یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان خواهند داشت. هم چنین سرزان مجرد خداقل ۷۸۷ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۱۸۱ هزارتومان حقوق خواهند داشت. البته دقت داشته شید این ملغ بر اساس قانون می شد و حال حاضر میزان یافتی سرزان کمتر از این مقادیر می شد ادامه این مورد توجه به صحبت های سردار کمالی توضیح خواهیم داد

افزایش حقوق سرزان بر اساس قانون چق است؟

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و توجه به صحبت های سردار کمالی: بر اساس قانونی که تصویب شده است میزان حقوق سرزان وظیفه ید حداقل ۶۰ و حداکثر ۹۰ صد حداقل حقوق کارکنان پایور نیروهای مسلح شد، بر اساس قانون حداقل حقوق کارکنان پایور سال ۹۹ به میزان یک میلیون و ۸۷۵ هزار تومان می شد که ۶۰ صد این مبلغ برابر یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان و ۹۰ صد آن برابر یک میلیون و ۶۸۸ هزار تومان خواهد بود.

سردار کمالی ادامه اشاره کرد سرزانی که مناطق عملیاتی و ۱۸ ماه خدمت قرار دارند کمترین حالت ید میزان ۴۷۲ هزار تومان یافتی داشته شند. هم چنین سرزان مناطق ۱۹ ماه خدمت حداقل ید ۳۹۳ هزار تومان یافتی داشته شند و نهایت سرزان مناطق ۲۱ ماه خدمت حداقل یافتی ۲۲۵ هزارتومان خواهند داشت.

میزان افزایش حقوق سرزان براساس جه

حقوق سرزان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و به طور کلی سرزان کل نیروهای مسلح یکسان می شد. به طور دقیق تر اگر بخواهیم مورد میزان حقوق سرزان صحبت کنیم ید میزان یافتی سرزان را توجه به جه ای که دارند محاسبه کنیم. همانطور که ابتدا توضیح دادیم میزان یافتی سرزان صدی از حقوق کارکنان پایور می شد. ادامه توجه به جدول میزان یافتی سرزان را می توانید مشاهده بکنید.

جه ضریب حقوق( ٪) کسورات( بیمه عمر و حوادث، هزینه بهداشت و مان، بیمه مکمل) (٪)
سرز یا ناوی ۶۰ ۲
سرز دوم یا ناوی دوم ۶۱ ۲
سرز یکم یا ناوی یکم ۶۲ ۲
سرجوخه یا سرناوی ۶۳ ۲
گروهن سوم یا مهناوی سوم ۶۵ ۲
گروهن دوم یا مهناوی دوم ۶۷ ۲
گروهن یکم یا مهناوی یکم ۶۹ ۲
استوار دوم یا ناو استوار دوم ۷۱ ۲
استوار یکم یا ناو استوار یکم ۷۳ ۲
ستوان سوم یا ناون سوم ۷۶ ۲
ستوان دوم یا ناون دوم ۷۹ ۲
ستوان یکم یا ناون یکم ۸۲ ۲
ستوان یکم پزشک یا ناون یکم پزشک ۹۰ ۲

حقوق پایه = حداقل حقوق کارکنان پایور نیروهای مصلح× ضریب حقوق – کسورات

خدمات مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

افزایش حقوق سرزان سال ۹۹

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

افزایش حقوق سرزان سال ۹۹

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۰:۱۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

پذیرش امریه سربازی رشته حقوق

5 / 5 ( 1 امتیاز )

پذیرش امریه سرزی رشته حقوق هر ساله زیر نظر قوه قضاییه انجام می شود. برخلاف اکثر امریه های سرزی که زیر نظر ارگان ها و سازمان های دولتی و به خصوص زیر نظر وزارتخانه های مختلف قرار دارند، امریه سرزی رشته ی حقوق زیر نظر قوه قضاییه می شد. به دلیل این که مشمولین خدمت سرزی ای که موفق به اخذ امریه قوه قضاییه می شوند، پرونده های قضایی سر و کار دارند انتخاب و گزینش سرزان امریه ظرافت و سخت گیری های بیشتری نسبت به سایر ارگان ها انجام می شود.افرادی که موفق به اخذ امریه رشته حقوق می شوند ید یکی از سازمان ها و نهاد های وابسته به قوه قضاییه خدمت کنند که عمد محل خدمت آن ها یکی از دادگاه ها، دادسرا ها و یا سایر بخش های مربوط به قوه قضایی می شد.

دقت داشته شید بخاطر گستردگی مراکز این قوه اولا پذیرش سرز امریه رشته حقوق به صورت بومی انجام می شود و ثانیا برای اطلاع دقیق از زمان و شرایط ثبت نام امریه ید اخر اسن محل زندگی خود را دنل کنید زیرا ممکن است ریخ شروع ثبت نام و یا شرایط آن توجه به شرایط هر اسن متفاوت شد. ما همراه شید ابتدا کمی رشته ی حقوق آشنا بشویم و بعد از آن صفر صد امریه آن را به شما توضیح بدهیم.

توضیح مختصری مورد رشته حقوق

می شود گفت رشته حقوق تقری محبوب ترین رشته گروه علوم انسانی است. شاید خود بگویید دانستن اطلاعاتی مورد رشته چه فایده ای دارد. اما خب دانستن یک سری از موارد به شما کمک می کند وظایف خود به عنوان سرز امریه رشته حقوق بیشتر آشنا شوید. زیر شاخه های رشته حقوق بسیار گسترده هستند و به طور عمده افرادی که رشته حقوق تحصیل می کندد سازمان ها و نهاد های زیر شاخه قوه قضاییه استخدام خواهند شد. پس چه بهتر که این افراد گذراندن دوران سرزی خود به عنوان سرز امریه این قوه به کسب تجربه بپردازند. البته ید به این نکته توجه کنید که هرساله افراد زیادی متقاضی اخذ امریه سرزی قوه قضاییه می شند ولی مسفانه ظرفیت پذیرش سازمان ها و نهاد های این قوه محدود می شند و به همین خاطر مجبور به گزینش متقاضیان هستند.

کسانی که از رشته حقوق فارغ التحصیل می شوند قسمت هایی که مربوط به وکالت، زپرسی و دادیاری، تحریر ادله، فعالیت های مختلف ادارات ثبت اسناد و املاک، دفاتر اسناد رسمی کشور و ….بکارگیری می شوند. سرزان امریه رشته حقوق نیز موارد یاد شده خدمت خد را سپری خواهند کرد. بنابراین شخصی که موفق به پذیرش امریه رشته حقوق می شود و قوه قضاییه مشغول به کار می شود، به معنای کسب ۲ سال تجربه رشته خود و ورود قوی به زار کار پس از پایان خدمت سرزی می شد.

حالا که تقری رشته حقوق و نمای کلی ای از امریه این رشته آشنا شدید. به شما توضیحات مورد نیازن را برای اخذ امریه این رشته توضیخ می دهیم.

هرچیزی که ید مورد نظام وظیفه امریه سرزی رشته حقوق ید بدانید

خب این قسمت قصد داریم هر اطلاعاتی را که زمینه های مختلف نظام وظیفه برای پذیرش امریه سرزی نیاز است که بدانید را به شما بگوییم ابتدا وضعیت نظام وظیفه شروع خواهیم کرد. این قسمت شما اطلاعاتی مورد سه نکته مهم مورد وضعیت نظام وظیفه بدست می آورید:

وضعیت نظام وظیفه

قبل از این که هر اقدامی بکنید وضعیت خود را ید از لحاظ غیبت سرزی، ایست خدمت و کسری خدمت سرزی بررسی کنید.

  1. غیبت سرزی: طبق قوانین نظام وظیفه اگر قبل از اعزام به خدمت سرزی غیبت داشته شید نمی توانید از امریه سرزی استفاده بکنید.اگر پشت کنکور نمانده شید امکان این که از لحاظ غیبت سرزی به مشکل بخورید کم است زیرا شما از معافیت تحصیلی طی این مدت استفاده کرده اید ولی ز هم برای اطمینان از وضعیت خود می توانید به مرکز نظام وظیفه محل زندگی خود مراجعه کنید.

نگران نشید!!!!! اگر قبل از اعزام به خدمت غیبت نیز داشته شید هم راهی وجود دارد. طبق قوانین نظام وظیفه اگر دلیل قانع کننده ای برای غیبت داشته شید می توانید از توجیه غیبت سرزی استفاده کنید و بعد از آن برای اخذ امریه سرزی اقدام کنید.

  1. ایست خدمت سرزی: خب طبیع برای این که از ایست خدمت سرزی استفاده کرده شید ید به خدمت سرزی اعزام شده شید پس اگر هنوز به خدمت سرزی اعزام نشده اید نیاز نیست نگران این قسمت شید. ولی خب اگر جز معدود افرادی هستید که شرایط استفاده از ایست خدمت سرزی را داشته اید و از آن استفاده کرده اید ید بدانید که امکان اخذ امریه برای شما وجود ندارد.
  2. کسری خدمت: طبق قوانین نظام وظیفه اگر هر گونه کسری خدمتی داشته شید نمی توانید از امریه سرزی استفاده کنید. ولی خب این قانون بیشتر توسط خود ارگان ها و سازمان ها تغییر می کند به طوری که بعضی از این سازمان ها ۲ ماه کسری خدمت را قبول می کنند.

شرایطی که سازمان نظام وظیفه برای پذیرش امریه سرزی تعیین کرده است

واضح است که عمده ی کارهای مربوط به پذیرش سرز امریه مربوط به سازمان نظام وظیفه می شد بنابراین طبیعی است که این سازمان برای تعیین کردن شرایط سرزان امریه اولویت شد. هم ادامه به بررسی شرایط سازمان نظام وظیفه برای پذیرش امریه سرزی می پردازیم.

  • ابتدا ید نظر داشته شید که امریه سرزی مربوط به افرادی می شد که بعیت ایرانی دارند. علاوه بر این از لحاظ دینی هم یا ید مسلمان شند و یا ید به یکی از ادیان الهی که قانون اساسی کشور پذیرفته شده است اعتقاد داشته شد. البته اعتقاد تنها کافی نیست و ید به احکام آن التزام عملی داشته شید.
  • وهله بعد ید به نظام جمهوری اسلامی پایبند شید و پیرو قانون اساسی کشور شید. بنابراین وضعیت شما از لحاظ عضویت سازمان ها و تشکلات ضد انقلاب بررسی می شود. لازم است بدانید این مورد توجه به این که قصد اخذ امریه رشته حقوق دارید و قاعد محل خدمت شما قوه قضاییه می شد حساسیت بسیار زیاد است.
  • از لحاظ جسمی ید سلامت کامل به سر ببرید. که ادامه مورد آن توضیح کوهی خواهیم داد.
  • ید انتخاب امریه ای که می خواهید بگیرید دقت کنید زیرا بر اساس قوانین نظام وظیفه اگر برای دو یا چند ارگان و سازمان به طور همزمان خواست امریه ارسال کنید همه ی خواست های شما طل خواهد شد.
  • هم چنین یکی از قوانین دیگر که فکر کنم دلیل آن واضح است و ید به آن توجه کنید عدم داشتن رابطه فامیلی است. یعنی اگر یکی از اعضای فامیل جه ۱ یا ۲ شما سازمان و اداره ای که قصد اخذ امریه آن را دارید کار بکند. خواست امریه شما رد خواهد شد.

اولویت بندی های مربوط به نظام وظیفه

توجه به این که متقاضیان اخذ امریه سرزی تمامی ارگان ها و سازمان ها بسیار بیشتر از سهمیه این سازمان ها می شند ازمان نظام وظیفه هم فکری سایر ارگان ها و وزارتخانه ها مواردی را بیان کرده است که بر اساس آن مشمولین خدمت سرزی ای را که متقاضی اخذ امریه می شند را اولویت بندی کرده است. این اولیت بندی بر اساس موارد زیر انجام می شود

  • افرادی که بخاطر برخی از مشکلات پزشکی معاف از رزم می شند اولویت قرار دارند
  • افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند و یا سازمان بهزیستی عضو هستند اولویت قرار دارند
  • افراد مهل و دارای فرزند
  • هم چنین افرادی که عضو بنیاد ملی نخبگان هستند و یا مسابقات قرائت و حفظ قرآن کریم رتبه برتر هستند برای پذیرش امریه سرزی شانس لایی دارند.
  • افرادی که به عضویت فعال بسیج آمده اند و حداقل ۶ ماه یکی از انواع بسیج( دانشجویی، دانش آموزی، محلات، کارمندی، کارگری و ….) فعالیت کرده اند اولویت قرار دارند.
  • علاوه بر این موارد نیز سازمان نظام وظیفه ایم و اعضا جه۱ خانواده های محترم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانزان را اولویت قرار داده است.
  • و آخر نیز توجه این که ادارات و سازمان های مربوط به قوه قضاییه وجود دارند پذیرش این قوه به صورت بومی است. یعنی افراد بومی شانس بیشتری برای اخذ امریه محل زندگی خود دارند.

نکات مربوط سازمان نظام وظیفه پذیرش امریه سرزی

خب حالا بعد از این که شرایط و اولویت های سازمان نظام وظیفه را برای پذیرش سرزان امریه شناختیم سراغ برخی از نکات می رویم . من مطمئن هستم که مطالعه این بخش جواب چند از سوالات رایج مورد امریه سرزی را خواهید یافت.

  • یکی از رایج ترین سوالات مورد حقوق سرزان امریه می شد و فکر می کنند حقوق سرزان امریه همانند کارمندان می اشد. ید بدانید که طبق قوانین نظام وظیفه یافتی سرزانی که موفق به اخذ امریه می شوند برابر سایر سرزان می شد ولی وظیفه پرداخت حقوق سرز امریه ارگان امریه کننده می شد.
  • سوال بعدی بیشتر مورد نوع پوشش مطرح می شود. سرزان امریه نیازی به پوشیدن لس فرم و تراشیدن موی سر خود ندارند و ید لسی همانند سایر کارمندان آن اداره تردد کنند.
  • هم چنین برخی فکر می کنند که ساعات کاری سرزان امریه همانند سایر ادارات است، این موضوع ست است ولی ید دقت داشته شید که بر اساس قانون سرز وظیفه ۲۴ ساعت روز تحت اختیار ارگان امریه کننده است و صورت نیاز ید محل خدمت خود حاضر شود.

هرچیزی که ید مورد تحصیلات امریه سرزی رشته حقوق ید بدانید

خب قاعد یکی از مهم ترین و عضو جدایی ناپذیر امریه سرزی تحصیلات می شد. شما نمی توانید بدون داشتن مک دانشگاهی اقدام به اخذ امریه سرزی بکنید.

ید توجه داشته شید که برخلاف شرایطی که از سوی سازمان نظام وظیفه برای اخذ امریه سرزی تعیین شده است و برای همه ی سازمان ها و ارگان ها یکسان می شند. شرایط مربوطه به تحصیلات حد زیادی مربوط به ارگان پذیرنده امریه می شد و به دلیل این که سرزان امریه برای انجام فعالیت های تخصصی به کار گرفته می شوند، هر سازمان توجه به تخصص های مورد نیاز خود اقدام به پذیرش سرز امریه می کند. توجه به این که امریه مشمولین خدمت سرزی که رشته حقوق تحصیل کرده اند بیشتر توسط قوه قضاییه انجام می شود به گرایش های مورد نیاز این قوه می پردازیم:

رشته های مورد نیاز امریه رشته حقوق

  • حقوق خصوصی
  • گرایش حقوق ثبت اسناد و املاک
  • گرایش حقوق ارتطات
  • گرایش حقوق بین الملل
  • گرایش حقوق اسناد و ندارک تجاری
  • گرایش حقوق جزا و جرم شناسی
  • گرایش حقوق اقتصادی
  • گرایش حقوق عمومی
  • گرایش حقوق داسی اداری
  • گرایش حقوق خانواده

دقت داشته شید پذیرش امریه رشته حقوق مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود. بر اساس همین موضوع فارغ التحصیلان این مقاطع و یا کسانی که آخرین سال تحصیلی شان را این مقاطع سپری می کنند می توانند برای اخذ امریه سرزی این رشته اقدام کنند.

هدف از اعطای بورسیه سرزی به رشته حقوق افزایش تعامل و همکاری بین دانشگاه ها و قوه قضاییه می شد. علاوه بر این به علت حساس بودن این رشته و سر و کار داشتن آن پرونده های قضایی هرچه کسانی که این رشته ها تحصیل کرده اند تجربه بیشتری وارد زار کار بشوند کیفیت رسیدگی به امور مردم افزایش می یابد. بنابراین فرصت دو ساله سرزی روند کسب تجربه این افراد بسیار موثر است زیرا مشمولین می توانند چیز هایی را که دانشگاه فرا گرفته اند را به اجرا بیاورند.

اولویت بندی های تحصیلی

علاوه بر اولویت بندی هایی که سازمان نظام وظیفه انجام داده است، ارگان های مختلف نیز بر اساس شرایط تحصیلی اولویت بندی خاصی دارند

اولویت بر اساس دانشگاه محل تحصیل یکی از مهم ترین مبناهای اولویت بندی می شد. رشته ی حقوق اولویت بندی دانشگاه ها بر اساس زیر می شند

  • به علت این که جذب سرز امریه رشته حقوق به صورت بومی انجام می شود دانشگاه های مستقر آن منطقه اولویت اول قرار دارند.
  • بعد از آن دانشگاه های دولتی مستقر تیپ ۱ اولویت قرار دارند.
  • رتبه بعدی دانشگاه های آزاد اسلامی قرار دارند
  • و نهایت نیز فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور اولویت هستند

شرط معدل

  • حداقل معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی مقطع کارشناسی ۱۵ و سایر دانشگاه ها ۱۶ می شد
  • حداقل معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی مقطع کارشناسی ارشد ۱۶ و سایر دانشگاه ها ۱۷ می شد
  • حداقل معدل برای فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی مقطع دکترا ۱۶ و سایر دانشگاه ها ۱۷ می شد.

برای اخذ امریه سرزی رشته حقوق به کجا ها ید برویم!!!

خب حالا که تمامی شرایط را برای اخذ امریه متوجه شدید نیاز است به یک سری از سازمان ها و مراکز بروید

  • ابتدا ید به پزشک های معتمد سازمان نظام وظیفه مراجعه کنید یک چکاب کامل بشوید و سلامت شما یید شود.
  • پس از آن ید به آزمایشگاه ها و یا مراکز بهداشت مراجعه کنید و تست اعتیاد بدهید عدم اعتیاد شما به مواد مخ، سیگار، مواد روان گردان و الکل مشخص شود
  • بعد از آن ید سو پیشینه خود را از پلیس خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس +۱۰) بگیرید. هم چنین نید پرونده های قضایی محکوم شده شید. علاوه بر سو پیشینه ید برگ سبز یا همان برگ اعزام به خدمت را نیز از پلیس +۱۰ یافت کنید
  • صورت داشتن کسری ید به ارگان صا کننده آن مراجعه کنید و مدارک مربوط به کسری خود را یافت کنید
  • نهایت نیز اگر عضو بهزیستی یا کمیته امداد می شید ید به مرکز این سازمان ها مراجعه کنید و معرفی نامه بگیرید

مدارک مورد نیاز اخذ امریه سرزی رشته حقوق

قبل از این که مراحل اخذ امریه را توضیح بدهیم مدارک مورد نیاز را اینجا توضیح خواهیم داد. برای آسان تر شدن کار شما مدارک مورد نیاز را دسته بندی کرده ایم:

نوع مک مثال
مدارک شناسایی شناسنامه مشمول، کارت ملی مشمول، عکس پرسنلی، شناسنامه همسر و فرزندان( صورت هل)
مدارک تحصیلی اصل مک تحصیلی مشمول، تسویه نامه دانشگاه
مدارک نظام وظیفه برگ سبز یا برگ اعزام به خدمت، ییدیه پزشک معتمد سازمان نظام وظیفه، گواهی عدم سو پیشینه، گواهی عدم اعتیاد به مواد مخ
معرفی نامه ها( صورت عضویت) کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی، بنیاد ملی نخبگان، مدارک کسری خدمت
  • دقت داشته شید که ید از این مدارک به منظور انجام ثبت نام اینترنتی اسکن تهیه کنید
  • برای مراجعه حضوری نیاز است چند سری کپی از کل مدارک داشته شید

برای اخذ امریه سرزی رشته حقوق چه مراحلی را ید طی کنیم؟

  • ابتدا ید بدانید برای اخذ امریه رشته حقوق ید از طریق سامانه اینترتی قوه قضاییه اقدام به ثبت نام اینترنتی بکنید، این هنگام به شما کد رهگیری داده می شود . شما ید این کد حدود ۱۵ روز بعد از انجام ثبت نام به سایت دوره مراجعه کنید از وضعیت قبولی خود آگاه شوید
  • صورت قبولی ید تمامی مدارک خود را به همراه داشته شید و به مرکز قوه قضاییه واقع محل زندگی خود به صورت حضوری مراجعه کنید.
  • پس از یید مدارک شما برای شما وقت مصاحبه تعیین می شود
  • صورت قبولی مصاحبه برای گذراندن دوره ۲ ماهه آموزش نظامی خدمت سرزی به پادگان معرفی خواهید شد
  • پس از گذراندن دوره آموزشی به سازمان یا اداره محل خدمت خود اعزم خواهید شد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

پذیرش امریه سرزی رشته حقوق

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

پذیرش امریه سرزی رشته حقوق

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۵:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

Rate this post

چند سالی است که برای قبولی دانشگاه‌های آزاد و سراسری آزمون جداگانه‌ای برگزار نمی شود. از آن زمان کنون ملاک قبولی دانشگاه آزاد نیز همین آزمون کنکور سراسری است. این میان ممکن است ره‌ی نوع دیگری از قبولی دانشگاه آزاد نیز شنیده شید: پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد. این مقاله قصد داریم موضوعات مرتبط مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور را برای شما ز کنیم و به نکات مختلف پیرامون آن بپردازیم. پس ما همراه شوید.

نکته‌ی شماره ۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ چرا بدون کنکور؟

همان طور که اشاره کردیم پس از ادغام آزمون دانشگاه آزاد آزمون کنکور سراسری، یک اتفاق مهم فرایند پذیرش و قبولی دانشگاه آزاد اتفاق افد. این ادغام هدف کاهش استرس حاکم بر آزمون‌های کنکور و همچنین جلوگیری از برگزاری آزمون‌های متعدد انجام شد. این حال توجه به افزایش تعداد دانشگاه‌ها، خصوصاً دانشگاه‌های غیر دولتی ، ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف نیز افزایش یافت. کاهش داوطلن کنکور و افزایش تعداد رشته‌ها و ظرفیت آن‌ها، شاهد بودیم که بسیاری از رشته‌های دانشگاه آزاد خالی می‌ماند.

از سوی دیگر تعداد زیادی از قبول شدگان دانشگاه آزاد دانشگاه‌های سراسری نیز قبول می‌شدند و از این رو بخش زیادی از ظرفیت‌ها خالی می‌ماند. دانشگاه آزاد برای توزیع بهتر قبولی‌ها و پر کردن ظرفیت‌ها تصمیم گرفت، مرحله‌ی دیگری نیز فرایند ثبت نام خود بگنجاند افرادی که نتوانسته‌اند دانشگاهی ثبت نام کنند، بتوانند از ظرفیت‌های قیمانده دانشگاه آزاد استفاده کنند. لذا این کار هم داوطلن می‌توانند از فرصت تحصیل بهره‌مند شوند و هم دانشگاه آزاد نیز از آسیب‌های عدم تکمیل ظرفیت امان می‌ماند.


بیشتر بخوانید : ثبت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۲ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی فرایند کلی ثبت نام

یکی از نکاتی که یستی مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور به آن اشاره کرد، فرایند کلی ثبت نام و مواردی مثل کشته‌ها و کدمحل دانشگاه‌های بدون آزمون است. افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها و کاهش متقاضیان برخی گروه‌ها خصوصاً گروه ریاضی چند سال اخیر، تعداد زیادی از کد رشته‌های گروه ریاضی بسیار بیشتر از تعداد پذیرفته شدگان شده است. دانشگاه آزاد استفاده از ظرفیت چنین کد رشته‌هایی، امکان تحصیل را برای همه‌ی داوطلن کنکور فراهم نموده است. عمده‌ی این رشته‌ها را کشته‌های شناور تشکیل می‌دهند و همه‌ی افراد از گروه‌های مختلف ریاضی، تجربی، هنر، انسانی و زن می‌توانند برای ثبت نام آن‌ها اقدام کنند.

پس چند نکته رابطه کشته و کدمحل‌های دانشگاه‌های آزاد بدون کنکور وجود دارد:

  • محدودیت کشته‌ها (یعنی دانشگاه آزاد بدون کنکور همه‌ی رشته‌ها وجود ندارند)
  • محدودیت ظرفیت‌ها ( توجه به اینکه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به جاهای خالی ز‌می‌گردد، ظرفیت‌ها نیز محدود خواهند بود)

متغیر بودن ظرفیت‌ها و کد‌رشته‌ها ( توجه به اینکه اولویت پر شدن ظرفیت‌ها پرنشده دانشگاه‌ است، ظرفیت‌های خالی برای کد رشته‌ها و حتی محل دانشگاه‌ها، بستگی به قبولی‌های آن‌ها دارد)

نکته‌ی شماره ۲-۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ شرایط کلی و زمان ثبت نام

می‌توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را چیزی شبیه تکمیل ظرفیت سایر رشته‌ها دانست. لذا دانشگاه آزاد طی مهلت کوهی پس از اعلام نیج و مشخص شدن ظرفیت پذیرفته‌شدگان، ظرفیت خود را برای ثبت نام بدون آزمون اعلام می‌کند. این وضعیت، داوطلن واجد شرایط و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند برای آن کشته و محله ثبت نام کنند.

  • نکته ۱: دانشگاه آزاد ظرفیت‌های خود را برای دو نیمسال مهر و بهمن اعلام می‌کند، لذا کسانی که به هر دلیل فرصت شرکت آزمون یا ثبت‌نام بدون کنکور را نداشته‌اند، یک ر دیگر می‌توانند فرصت خود را برای قبولی دانشگاه امتحان کنند.
  • نکته ۲: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن‌ماه به صورت حضوری انجام می‌شود و نتیجه اولویت دواطلن واجد شرایطی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • نکته‌ی شماره ۳ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹-۱۴۰۰

همان طور که گفته شد، معمولاً دانشگاه آزاد برای هر دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه اقدام به ثبت نام می‌کند. این حال معمولاً نحوه ثبت نام این دو نیمسال متفاوت است. و ثبت نام بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد یا وزارت علوم انجام می‌گیرد. ما بخش سوم مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور فرایند‌های معمول ثبت نام سال‌های اخیر را خدمتن معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید : شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۳-۱ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول معمولاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای این منظور شما ید مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام نخست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید.

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی ” خرید کارت اعتری ثبت‌نام” کلیک کنید. (توجه داشته شید بدون خرید کارت اعتری و یافت شناسه خرید نمی‌توانید مراحل بعدی را طی کنید).

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید کارت اعتری مورد نظر را بر اساس تقاضای خود (مقطع کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب کنید. دقت کنید که این گزینه را ست انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت مربوطه ید مبلغ مربوط به آن را پرداخت کنید.

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صفحه مربوط به پرداخت اینترنتی کارت اعتری وارد می شوید و این بخش است که ید اطلاعات مربوط به کارت را وارد کنید فرایند خرید تکمیل شود. پس از خرید کارت سامانه به شما یک شناسه پرداخت ۸ رقمی و یک رمز عبور ۶ رقمی عرضه می‌کند. از این شناسه و رمز برای شروع ثبت نام استفاده کنید. بر این اساس ید به صفحه‌ی اصلی سایت یعنی azmoon.org ز گردید و بر روی لینک ثبت نام دوره مربوطه (بر اساس کارتی که تهیه کرده‌اید) کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شما ید اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام پ، کد ملی و شماره شناسنامه، کد مربوط به سهمیه ایثارگری، کد اتع خارجی، معدل و … می‌شود. پس این اطلاعات را به ستی وارد کنید.

این مرحله علاوه بر اطلاعات شخصی ید عکس پرسنلی خود را نیز رگزاری کنید. توجه داشته شید که حجم این عکس نید بیشتر از ۷۰ کیلویت شد. برای کم کردن حجم می‌توانید از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ یا حتی سایت‌هایی که کار کم کردن حجم را انجام می‌دهند، استفاده کنید.

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و پس از وارد کردن همه‌ی اطلاعات خود، وارد مرحله انتخاب کد رشته و کد محل می‌شوید. برای پیدا کردن رشته‌ها و محل رشته‌ها ید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ را دانلود کرده و کد محل و کد رشته‌های مربوطه را محل مربوطه وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. برای این کار طبق عکس زیر عمل کنید.

برای هر کدام از کد رشته و کد محل‌ها یک ر ید این کار را انجام دهید و پس از پایان یافتن انتخاب‌های خود، وارد مرحله بعد شوید. این مرحله یک کد رهگیری یافت می‌کنید که نشان می‌دهد فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد موفقیت آمیز بوده است. توجه داشته شید حتما بعد از طی کردن همه‌ی مراحل لا، جهت ذخیره اطلاعات خود، بر روی عرت “یید نهایی” کلیک نمایید. این کار فرایند ثبت نام اینترنتی به پایان می‌رسد.

نکته‌ی شماره ۳-۲ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (بهمن ماه)

طی سال‌های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم به صورت حضوری بوده‌است. یکی از نکات مهم ثبت نام حضوری این است که شما پیش از تکمیل ظرفیت ید ثبت نام کنید. توجه به اینکه رشته و محل‌های پرطرفدار سریعاً پر می‌شود، لذا ید از خود سرعت عمل نشان دهید. بنابراین برای سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام این مراحل را انجام دهید.

  • از طریق سایت‌های خبری و مراکز مشاوره از آخرین اخر و زمان مربوط به شروع ثبت‌نام آگاهی پیدا کنید.
  • بلافاصله پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، سریعاً دفترچه را دانلود کنید.
  • لیست رشته‌ها و دانشگاه‌های دارای ظرفیت را شناسایی و استخراج کنید.
  • برای خود اولویت‌های رشته و دانشگاه را مشخص نمایید.
  • مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه یا از طریق اطلاعیه‌هایی که ره مدارک لازم برای ثبت نام منتشر می‌شود از مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شده و آن‌ها را آماده کنید.
  • پس از تهیه مدارک ثبت نام سریعاً برای ثبت نام دانشگاه مور نظر اقدام نمایید.

نکته‌ی شماره ۴ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که مرحله یافت کارت اعتری و ثبت نام مشاهده کردید، رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می‌شوند. لذا شما پیش از ثبت نام ید مقطع تحصیلی و رشته‌ی مورد نظر را انتخاب نمایید. برای آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بد نیست به رشته‌های سال‌های گذشته نگاهی بیندازیم. توجه داشته شید که لیست ارائه شده جدول زیر تنها بخشی از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد است و برای مشاهده‌ی همه‌ی آن‌ها ید به دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که همان موقع سایت عرضه می‌شود، مراجعه کنید.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ تربیت بدنی – تربیت بدنی ۱۰٫۰ نقشه برداری
۲٫۰ الکترونیک – الکترونیک عمومی ۱۱٫۰ سیسات – تبرید
۳٫۰ الکتروتکنیک – برق صنعتی ۱۲٫۰ گرافیک – گرافیک
۴٫۰ الکتروتکنیک – سیسات الکتریکی ۱۳٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۵٫۰ ساختمان – کارهای عمومی ساختمان ۱۴٫۰ برق – الکترونیک و ابزار دقیق
۶٫۰ نقشه کشی معماری – نقشه کشی ۱۵٫۰ امور دامی – تکنولوژی و پرورش طیور
۷٫۰ نرم افزار کامپیوتر ۱۶٫۰ صنایع غذایی – کنترل کیفیت مواد غذایی
۸٫۰ هنرهای تجسمی – چاپ دستی ۱۷٫۰ امور زراعی و غی – تکنولوژی تولیدات غی
۹٫۰ امور اداری

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ کاردانی آموزش حرفه و فن ۱۳٫۰ کاردانی علوم قضایی
۲٫۰ کاردانی ساخت و تولید ۱۴٫۰ کاردانی حفاظت و مرمت بناهای ریخی
۳٫۰ کاردانی موزه داری ۱۵٫۰ کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
۴٫۰ کاردانی فنی – پالایش ۱۶٫۰ کاردانی تکنولوژی آبیاری
۵٫۰ کاردانی تربیت معلم قرآن کریم ۱۷٫۰ کاردانی حسابداری – دولتی
۶٫۰ کاردانی معماری ۱۸٫۰ کاردانی حسابداری – مالیاتی
۷٫۰ کاردانی بیمه ۱۹٫۰ کاردانی دامپزشکی
۸٫۰ کاردانی آمار ۲۰٫۰ کاردانی تکنولوژی شیلات
۹٫۰ کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی ۲۱٫۰ کاردانی هنرهای تجسمی نقاشی
۱۰٫۰ کاردانی هنرهای نمایشی ۲۲٫۰ کاردانی صنایع قندسازی
۱۱٫۰ کاردانی سن شناسی ۲۳٫۰ کاردانی صنایع غذایی

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ آموزش زن انگلیسی ۱۵٫۰ علوم سیاسی
۲٫۰ مترجمی زن آلمانی ۱۶٫۰ حقوق
۳٫۰ زن و ادبیات انگلیسی ۱۷٫۰ علوم تربیتی
۴٫۰ زن اسپانیایی ۱۸٫۰ فلسفه
۵٫۰ زمین شناسی ۱۹٫۰ شیلات
۶٫۰ علوم قضایی ۲۰٫۰ شیمی
۷٫۰ علوم حدیث ۲۱٫۰ موسیقی
۸٫۰ مدیریت زرگانی ۲۲٫۰ ادبیات نمایشی
۹٫۰ مدیریت مالی ۲۳٫۰ حسابداری
۱۰٫۰ مدیریت دولتی ۲۴٫۰ محیط زیست
۱۱٫۰ عکاسی ۲۵٫۰ ادبیات داسنی
۱۲٫۰ طراحی لس ۲۶٫۰ سن شناسی
۱۳٫۰ روان شناسی ۲۷٫۰ دبیری زن و ادبیات عربی
۱۴٫۰ فلسفه و حکمت اسلامی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ حسابداری ۲۰٫۰ مدیریت زرگانی
۲٫۰ تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی ۲۱٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
۳٫۰ تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ۲۲٫۰ مهندسی فناوری معدن – استخراج معادن زیرزمینی
۴٫۰ مهندسی تکنولوژی الکترونیک ۲۳٫۰ مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
۵٫۰ مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه ۲۴٫۰ مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
۶٫۰ مهندسی نرم افزار کامپیوتر ۲۵٫۰ مهندسی فناوری عمران – سد و شبکه
۷٫۰ مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق ۲۶٫۰ مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی
۸٫۰ مهندسی فناوری ملورژی – ذوب فلزات ۲۷٫۰ آموزش و پرورش ابتدایی
۹٫۰ مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق ۲۸٫۰ آمار
۱۰٫۰ مهندسی فناوری مخابرات – سوئیچ های شبکه ثابت ۲۹٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۱۱٫۰ مهندسی تکنولوژی برق – قت ۳۰٫۰ آموزش ریاضی
۱۲٫۰ مهندسی فناوری مکانیک خوو ۳۱٫۰ بهداشت مواد غذایی
۱۳٫۰ مهندسی فناوری جوش ۳۲٫۰ علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
۱۴٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار ۳۳٫۰ مدیریت دولتی
۱۵٫۰ معماری ۳۴٫۰ ارتط تصویری
۱۶٫۰ حقوق ۳۵٫۰ گرافیک
۱۷٫۰ کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای ریخی ۳۶٫۰ سخت افزار کامپیوتر
۱۸٫۰ مهندسی اجرایی عمران ۳۷٫۰ تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
۱۹٫۰ آموزش زن انگلیسی

نکته‌ی شماره ۵ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

طی سال‌های اخیر همواره وجهی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یافت می‌شده است. همان طور که بخشی از مراحل ثبت نام مشاهده کردید، هزینه ثبت نام همان مراحل ثبت نام یافت می‌شود. سال‌های اخیر این مبلغ به صورت جزئی افزایش یافته است. آخرین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۴۴۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ۴۶۰۰۰ تومان بوده است.

نکته شماره ۶ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره کردیم ید زمان ثبت نام بدون کنکور را اخر و اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد پیگیری کنید. هزینه ثبت نام یستی به هنگام ثبت نام واریز شود. و اگر شما این هزینه را پرداخت نکرده شید نمی‌توانید سایر فرایندهای ثبت نام حضوری یا اینترنتی را ادامه دهید. نحوه‌ی پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی است و شما ید مراجعه به سایت azmoon.org پس از انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر، هزینه ثبت نام را طبق فرایندی که لا توضیح دادیم پرداخت نمایید.

مروری بر نکات و سوالات مهم خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟

همان طور که گفته شد، هر ساله بسته به رشته‌هایی که دانشگاه ارائه می دهند و میزان ظرفیتی که هنگام پذیرش کنکور تکمیل می‌شود، ممکن است رشته‌ها متغیر شد. برخی از رشته‌های پرتکرار سال‌های گذشته را جداول لا می‌توانید ببینید.

آیا افراد محصل هنرسن می‌توانند دانشگاه آزاد ثبت نام کنند؟

همان طور که مشاهده می‌کنید لیستی که جداول لا آورده شده، هم مقاطع کاردانی و هم کارشناسی وجود دارد. داوطلن متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اگر محصل هنرسن بوده‌اند فقط می‌توانند مقطع کاردانی ثبت نام کنند. برای پذیرش مقطع کارشناسی شما حتماً دوره‌ی پیش دانشگاهی را سپری کرده شید.

مرکز مشاوره کنکور آویژه

تجربه‌ی ما خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور نشان می‌دهد که هر ساله هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، یکی از دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان نحوه‌ی ثبت نام و ابهاماتی است که این زمینه وجود دارد. نداشتن تجربه هنگام ثبت نام ممکن است شما از قافله ثبت‌نام‌کنندگان جا بمانید و نتوانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای راهیی از این تنش‌ها و سرگمی‌ها می‌توانید مرکز مشاوره کنکور آویژه . همکاران ما مرکز مشاوره آویژه کنار شما خواهند بود شما بتوانید صفر صد ثبت نام را به سرعت و دقت به انجام برسانید.

برای تماس مرکز مشاوره کنکور آویژه کافی است و بدون پیش شماره، شماره‌های ج شده سربرگ یا پایین صفحه را شماره‌گیری کنید و از خدماتی مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید. مشاوره تلفنی، شیوه‌ای ارزان و مقرون به صرفه‌تر از مشاوره حضوری است و شما می‌توانید کوه‌ترین زمان ممکن مشاورانی مجرب تماس شید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۳:۳۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

Rate this post

چند سالی است که برای قبولی دانشگاه‌های آزاد و سراسری آزمون جداگانه‌ای برگزار نمی شود. از آن زمان کنون ملاک قبولی دانشگاه آزاد نیز همین آزمون کنکور سراسری است. این میان ممکن است ره‌ی نوع دیگری از قبولی دانشگاه آزاد نیز شنیده شید: پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد. این مقاله قصد داریم موضوعات مرتبط مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور را برای شما ز کنیم و به نکات مختلف پیرامون آن بپردازیم. پس ما همراه شوید.

نکته‌ی شماره ۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ چرا بدون کنکور؟

همان طور که اشاره کردیم پس از ادغام آزمون دانشگاه آزاد آزمون کنکور سراسری، یک اتفاق مهم فرایند پذیرش و قبولی دانشگاه آزاد اتفاق افد. این ادغام هدف کاهش استرس حاکم بر آزمون‌های کنکور و همچنین جلوگیری از برگزاری آزمون‌های متعدد انجام شد. این حال توجه به افزایش تعداد دانشگاه‌ها، خصوصاً دانشگاه‌های غیر دولتی ، ظرفیت پذیرش رشته‌های مختلف نیز افزایش یافت. کاهش داوطلن کنکور و افزایش تعداد رشته‌ها و ظرفیت آن‌ها، شاهد بودیم که بسیاری از رشته‌های دانشگاه آزاد خالی می‌ماند.

از سوی دیگر تعداد زیادی از قبول شدگان دانشگاه آزاد دانشگاه‌های سراسری نیز قبول می‌شدند و از این رو بخش زیادی از ظرفیت‌ها خالی می‌ماند. دانشگاه آزاد برای توزیع بهتر قبولی‌ها و پر کردن ظرفیت‌ها تصمیم گرفت، مرحله‌ی دیگری نیز فرایند ثبت نام خود بگنجاند افرادی که نتوانسته‌اند دانشگاهی ثبت نام کنند، بتوانند از ظرفیت‌های قیمانده دانشگاه آزاد استفاده کنند. لذا این کار هم داوطلن می‌توانند از فرصت تحصیل بهره‌مند شوند و هم دانشگاه آزاد نیز از آسیب‌های عدم تکمیل ظرفیت امان می‌ماند.


بیشتر بخوانید : ثبت کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۲ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی فرایند کلی ثبت نام

یکی از نکاتی که یستی مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور به آن اشاره کرد، فرایند کلی ثبت نام و مواردی مثل کشته‌ها و کدمحل دانشگاه‌های بدون آزمون است. افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها و کاهش متقاضیان برخی گروه‌ها خصوصاً گروه ریاضی چند سال اخیر، تعداد زیادی از کد رشته‌های گروه ریاضی بسیار بیشتر از تعداد پذیرفته شدگان شده است. دانشگاه آزاد استفاده از ظرفیت چنین کد رشته‌هایی، امکان تحصیل را برای همه‌ی داوطلن کنکور فراهم نموده است. عمده‌ی این رشته‌ها را کشته‌های شناور تشکیل می‌دهند و همه‌ی افراد از گروه‌های مختلف ریاضی، تجربی، هنر، انسانی و زن می‌توانند برای ثبت نام آن‌ها اقدام کنند.

پس چند نکته رابطه کشته و کدمحل‌های دانشگاه‌های آزاد بدون کنکور وجود دارد:

  • محدودیت کشته‌ها (یعنی دانشگاه آزاد بدون کنکور همه‌ی رشته‌ها وجود ندارند)
  • محدودیت ظرفیت‌ها ( توجه به اینکه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به جاهای خالی ز‌می‌گردد، ظرفیت‌ها نیز محدود خواهند بود)

متغیر بودن ظرفیت‌ها و کد‌رشته‌ها ( توجه به اینکه اولویت پر شدن ظرفیت‌ها پرنشده دانشگاه‌ است، ظرفیت‌های خالی برای کد رشته‌ها و حتی محل دانشگاه‌ها، بستگی به قبولی‌های آن‌ها دارد)

نکته‌ی شماره ۲-۱ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ شرایط کلی و زمان ثبت نام

می‌توان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را چیزی شبیه تکمیل ظرفیت سایر رشته‌ها دانست. لذا دانشگاه آزاد طی مهلت کوهی پس از اعلام نیج و مشخص شدن ظرفیت پذیرفته‌شدگان، ظرفیت خود را برای ثبت نام بدون آزمون اعلام می‌کند. این وضعیت، داوطلن واجد شرایط و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌توانند برای آن کشته و محله ثبت نام کنند.

  • نکته ۱: دانشگاه آزاد ظرفیت‌های خود را برای دو نیمسال مهر و بهمن اعلام می‌کند، لذا کسانی که به هر دلیل فرصت شرکت آزمون یا ثبت‌نام بدون کنکور را نداشته‌اند، یک ر دیگر می‌توانند فرصت خود را برای قبولی دانشگاه امتحان کنند.
  • نکته ۲: ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بهمن‌ماه به صورت حضوری انجام می‌شود و نتیجه اولویت دواطلن واجد شرایطی است که زودتر برای ثبت نام اقدام نمایند.
  • نکته‌ی شماره ۳ ره مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹-۱۴۰۰

همان طور که گفته شد، معمولاً دانشگاه آزاد برای هر دو نیمسال تحصیلی مهرماه و بهمن‌ماه اقدام به ثبت نام می‌کند. این حال معمولاً نحوه ثبت نام این دو نیمسال متفاوت است. و ثبت نام بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده توسط دانشگاه آزاد یا وزارت علوم انجام می‌گیرد. ما بخش سوم مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور فرایند‌های معمول ثبت نام سال‌های اخیر را خدمتن معرفی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید : شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


نکته‌ی شماره ۳-۱ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول معمولاً به صورت اینترنتی انجام می‌شود. برای این منظور شما ید مراحل زیر را انجام دهید:

گام اول ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام نخست ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید وارد سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید.

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام دوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر روی ” خرید کارت اعتری ثبت‌نام” کلیک کنید. (توجه داشته شید بدون خرید کارت اعتری و یافت شناسه خرید نمی‌توانید مراحل بعدی را طی کنید).

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام سوم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ید کارت اعتری مورد نظر را بر اساس تقاضای خود (مقطع کارشناسی پیوسته یا کاردانی ناپیوسته) انتخاب کنید. دقت کنید که این گزینه را ست انتخاب کنید. پس از انتخاب کارت مربوطه ید مبلغ مربوط به آن را پرداخت کنید.

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام چهارم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صفحه مربوط به پرداخت اینترنتی کارت اعتری وارد می شوید و این بخش است که ید اطلاعات مربوط به کارت را وارد کنید فرایند خرید تکمیل شود. پس از خرید کارت سامانه به شما یک شناسه پرداخت ۸ رقمی و یک رمز عبور ۶ رقمی عرضه می‌کند. از این شناسه و رمز برای شروع ثبت نام استفاده کنید. بر این اساس ید به صفحه‌ی اصلی سایت یعنی azmoon.org ز گردید و بر روی لینک ثبت نام دوره مربوطه (بر اساس کارتی که تهیه کرده‌اید) کلیک کنید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام پنجم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد شما ید اطلاعات خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام پ، کد ملی و شماره شناسنامه، کد مربوط به سهمیه ایثارگری، کد اتع خارجی، معدل و … می‌شود. پس این اطلاعات را به ستی وارد کنید.

این مرحله علاوه بر اطلاعات شخصی ید عکس پرسنلی خود را نیز رگزاری کنید. توجه داشته شید که حجم این عکس نید بیشتر از ۷۰ کیلویت شد. برای کم کردن حجم می‌توانید از نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ یا حتی سایت‌هایی که کار کم کردن حجم را انجام می‌دهند، استفاده کنید.

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول (مهرماه)

گام ششم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و پس از وارد کردن همه‌ی اطلاعات خود، وارد مرحله انتخاب کد رشته و کد محل می‌شوید. برای پیدا کردن رشته‌ها و محل رشته‌ها ید دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ – ۱۴۰۰ را دانلود کرده و کد محل و کد رشته‌های مربوطه را محل مربوطه وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. برای این کار طبق عکس زیر عمل کنید.

برای هر کدام از کد رشته و کد محل‌ها یک ر ید این کار را انجام دهید و پس از پایان یافتن انتخاب‌های خود، وارد مرحله بعد شوید. این مرحله یک کد رهگیری یافت می‌کنید که نشان می‌دهد فرایند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد موفقیت آمیز بوده است. توجه داشته شید حتما بعد از طی کردن همه‌ی مراحل لا، جهت ذخیره اطلاعات خود، بر روی عرت “یید نهایی” کلیک نمایید. این کار فرایند ثبت نام اینترنتی به پایان می‌رسد.

نکته‌ی شماره ۳-۲ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (بهمن ماه)

طی سال‌های اخیر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نیمسال دوم به صورت حضوری بوده‌است. یکی از نکات مهم ثبت نام حضوری این است که شما پیش از تکمیل ظرفیت ید ثبت نام کنید. توجه به اینکه رشته و محل‌های پرطرفدار سریعاً پر می‌شود، لذا ید از خود سرعت عمل نشان دهید. بنابراین برای سرعت بخشیدن به فرایند ثبت نام این مراحل را انجام دهید.

  • از طریق سایت‌های خبری و مراکز مشاوره از آخرین اخر و زمان مربوط به شروع ثبت‌نام آگاهی پیدا کنید.
  • بلافاصله پس از انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، سریعاً دفترچه را دانلود کنید.
  • لیست رشته‌ها و دانشگاه‌های دارای ظرفیت را شناسایی و استخراج کنید.
  • برای خود اولویت‌های رشته و دانشگاه را مشخص نمایید.
  • مراجعه به سایت دانشگاه مربوطه یا از طریق اطلاعیه‌هایی که ره مدارک لازم برای ثبت نام منتشر می‌شود از مدارک لازم برای ثبت نام آگاه شده و آن‌ها را آماده کنید.
  • پس از تهیه مدارک ثبت نام سریعاً برای ثبت نام دانشگاه مور نظر اقدام نمایید.

نکته‌ی شماره ۴ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که مرحله یافت کارت اعتری و ثبت نام مشاهده کردید، رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد دو مقطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته ارائه می‌شوند. لذا شما پیش از ثبت نام ید مقطع تحصیلی و رشته‌ی مورد نظر را انتخاب نمایید. برای آشنایی رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بد نیست به رشته‌های سال‌های گذشته نگاهی بیندازیم. توجه داشته شید که لیست ارائه شده جدول زیر تنها بخشی از رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد است و برای مشاهده‌ی همه‌ی آن‌ها ید به دفترچه ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه آزاد که همان موقع سایت عرضه می‌شود، مراجعه کنید.

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ تربیت بدنی – تربیت بدنی ۱۰٫۰ نقشه برداری
۲٫۰ الکترونیک – الکترونیک عمومی ۱۱٫۰ سیسات – تبرید
۳٫۰ الکتروتکنیک – برق صنعتی ۱۲٫۰ گرافیک – گرافیک
۴٫۰ الکتروتکنیک – سیسات الکتریکی ۱۳٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۵٫۰ ساختمان – کارهای عمومی ساختمان ۱۴٫۰ برق – الکترونیک و ابزار دقیق
۶٫۰ نقشه کشی معماری – نقشه کشی ۱۵٫۰ امور دامی – تکنولوژی و پرورش طیور
۷٫۰ نرم افزار کامپیوتر ۱۶٫۰ صنایع غذایی – کنترل کیفیت مواد غذایی
۸٫۰ هنرهای تجسمی – چاپ دستی ۱۷٫۰ امور زراعی و غی – تکنولوژی تولیدات غی
۹٫۰ امور اداری

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

رشته های بدون کنکور کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ کاردانی آموزش حرفه و فن ۱۳٫۰ کاردانی علوم قضایی
۲٫۰ کاردانی ساخت و تولید ۱۴٫۰ کاردانی حفاظت و مرمت بناهای ریخی
۳٫۰ کاردانی موزه داری ۱۵٫۰ کاردانی تکنولوژی مواد قضایی
۴٫۰ کاردانی فنی – پالایش ۱۶٫۰ کاردانی تکنولوژی آبیاری
۵٫۰ کاردانی تربیت معلم قرآن کریم ۱۷٫۰ کاردانی حسابداری – دولتی
۶٫۰ کاردانی معماری ۱۸٫۰ کاردانی حسابداری – مالیاتی
۷٫۰ کاردانی بیمه ۱۹٫۰ کاردانی دامپزشکی
۸٫۰ کاردانی آمار ۲۰٫۰ کاردانی تکنولوژی شیلات
۹٫۰ کاردانی مدیریت صنعتی کاربردی ۲۱٫۰ کاردانی هنرهای تجسمی نقاشی
۱۰٫۰ کاردانی هنرهای نمایشی ۲۲٫۰ کاردانی صنایع قندسازی
۱۱٫۰ کاردانی سن شناسی ۲۳٫۰ کاردانی صنایع غذایی

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ آموزش زن انگلیسی ۱۵٫۰ علوم سیاسی
۲٫۰ مترجمی زن آلمانی ۱۶٫۰ حقوق
۳٫۰ زن و ادبیات انگلیسی ۱۷٫۰ علوم تربیتی
۴٫۰ زن اسپانیایی ۱۸٫۰ فلسفه
۵٫۰ زمین شناسی ۱۹٫۰ شیلات
۶٫۰ علوم قضایی ۲۰٫۰ شیمی
۷٫۰ علوم حدیث ۲۱٫۰ موسیقی
۸٫۰ مدیریت زرگانی ۲۲٫۰ ادبیات نمایشی
۹٫۰ مدیریت مالی ۲۳٫۰ حسابداری
۱۰٫۰ مدیریت دولتی ۲۴٫۰ محیط زیست
۱۱٫۰ عکاسی ۲۵٫۰ ادبیات داسنی
۱۲٫۰ طراحی لس ۲۶٫۰ سن شناسی
۱۳٫۰ روان شناسی ۲۷٫۰ دبیری زن و ادبیات عربی
۱۴٫۰ فلسفه و حکمت اسلامی

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته

رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
ردیف نام رشته – گرایش ردیف نام رشته – گرایش
۱٫۰ حسابداری ۲۰٫۰ مدیریت زرگانی
۲٫۰ تربیت بدنی و علوم ورزشی – مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی ۲۱٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
۳٫۰ تربیت دبیر تربیت بدنی و علوم ورزشی ۲۲٫۰ مهندسی فناوری معدن – استخراج معادن زیرزمینی
۴٫۰ مهندسی تکنولوژی الکترونیک ۲۳٫۰ مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
۵٫۰ مهندسی فناوری بهره برداری نیروگاه ۲۴٫۰ مهندسی فناوری عمران – نقشه برداری
۶٫۰ مهندسی نرم افزار کامپیوتر ۲۵٫۰ مهندسی فناوری عمران – سد و شبکه
۷٫۰ مهندسی فناوری شبکه های انتقال برق ۲۶٫۰ مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی
۸٫۰ مهندسی فناوری ملورژی – ذوب فلزات ۲۷٫۰ آموزش و پرورش ابتدایی
۹٫۰ مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق ۲۸٫۰ آمار
۱۰٫۰ مهندسی فناوری مخابرات – سوئیچ های شبکه ثابت ۲۹٫۰ هنرهای تجسمی – نقاشی
۱۱٫۰ مهندسی تکنولوژی برق – قت ۳۰٫۰ آموزش ریاضی
۱۲٫۰ مهندسی فناوری مکانیک خوو ۳۱٫۰ بهداشت مواد غذایی
۱۳٫۰ مهندسی فناوری جوش ۳۲٫۰ علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
۱۴٫۰ مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار ۳۳٫۰ مدیریت دولتی
۱۵٫۰ معماری ۳۴٫۰ ارتط تصویری
۱۶٫۰ حقوق ۳۵٫۰ گرافیک
۱۷٫۰ کارشناسی حرفه ای مرمت و احیاء بناهای ریخی ۳۶٫۰ سخت افزار کامپیوتر
۱۸٫۰ مهندسی اجرایی عمران ۳۷٫۰ تولید و بهره برداری از گیاهان دارویی و معطر
۱۹٫۰ آموزش زن انگلیسی

نکته‌ی شماره ۵ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

طی سال‌های اخیر همواره وجهی برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یافت می‌شده است. همان طور که بخشی از مراحل ثبت نام مشاهده کردید، هزینه ثبت نام همان مراحل ثبت نام یافت می‌شود. سال‌های اخیر این مبلغ به صورت جزئی افزایش یافته است. آخرین مرحله از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی ۴۴۰۰۰ تومان و برای مقطع کارشناسی ۴۶۰۰۰ تومان بوده است.

نکته شماره ۶ مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور ؛ زمان و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره کردیم ید زمان ثبت نام بدون کنکور را اخر و اطلاعیه‌های دانشگاه آزاد پیگیری کنید. هزینه ثبت نام یستی به هنگام ثبت نام واریز شود. و اگر شما این هزینه را پرداخت نکرده شید نمی‌توانید سایر فرایندهای ثبت نام حضوری یا اینترنتی را ادامه دهید. نحوه‌ی پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی است و شما ید مراجعه به سایت azmoon.org پس از انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر، هزینه ثبت نام را طبق فرایندی که لا توضیح دادیم پرداخت نمایید.

مروری بر نکات و سوالات مهم خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور

رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد کدامند؟

همان طور که گفته شد، هر ساله بسته به رشته‌هایی که دانشگاه ارائه می دهند و میزان ظرفیتی که هنگام پذیرش کنکور تکمیل می‌شود، ممکن است رشته‌ها متغیر شد. برخی از رشته‌های پرتکرار سال‌های گذشته را جداول لا می‌توانید ببینید.

آیا افراد محصل هنرسن می‌توانند دانشگاه آزاد ثبت نام کنند؟

همان طور که مشاهده می‌کنید لیستی که جداول لا آورده شده، هم مقاطع کاردانی و هم کارشناسی وجود دارد. داوطلن متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اگر محصل هنرسن بوده‌اند فقط می‌توانند مقطع کاردانی ثبت نام کنند. برای پذیرش مقطع کارشناسی شما حتماً دوره‌ی پیش دانشگاهی را سپری کرده شید.

مرکز مشاوره کنکور آویژه

تجربه‌ی ما خصوص مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور نشان می‌دهد که هر ساله هنگام ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، یکی از دغدغه‌های والدین و دانش‌آموزان نحوه‌ی ثبت نام و ابهاماتی است که این زمینه وجود دارد. نداشتن تجربه هنگام ثبت نام ممکن است شما از قافله ثبت‌نام‌کنندگان جا بمانید و نتوانید رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای راهیی از این تنش‌ها و سرگمی‌ها می‌توانید مرکز مشاوره کنکور آویژه . همکاران ما مرکز مشاوره آویژه کنار شما خواهند بود شما بتوانید صفر صد ثبت نام را به سرعت و دقت به انجام برسانید.

برای تماس مرکز مشاوره کنکور آویژه کافی است و بدون پیش شماره، شماره‌های ج شده سربرگ یا پایین صفحه را شماره‌گیری کنید و از خدماتی مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید. مشاوره تلفنی، شیوه‌ای ارزان و مقرون به صرفه‌تر از مشاوره حضوری است و شما می‌توانید کوه‌ترین زمان ممکن مشاورانی مجرب تماس شید.

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

مشاوره دانشگاه آزاد بدون کنکور – مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۱:۵۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

دروس عمومی کنکور – برنامه ریزی و شیوه مطالعه

5 / 5 ( 1 امتیاز )

بسیاری از دانش آموزان سعی دارند کنکور موفق شوند و رشته های مناسب مشغول به تحصیل شوند. توجه به ضرایب وس اختصاصی، ممکن است ابتدا تصور شود که اهمیت وس عمومی کنکور کم شد. اما بسیار دیده شده است که افراد وس اختصاصی عملکرد مناسبی نداشته اند، اما به دلیل عملکرد خیلی خوبشان وس عمومی کنکور، نیج خشانی کسب کرده اند. عاملی که عث شده است که علی رغم ضریب نسبً پایین، ثیر وس عمومی کنکور زیاد شد، مفهومی به نام تراز است. یعنی اگر شما صد وس عمومی لایی داشته شید، چون به نسبت دیگران عملکرد خوبی داشته شید، تراز شما لا خواهد رفت و تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد. پس اهمیت وس عمومی کنکور را نظر داشته شید.

دقت داشته شید که هر چه ق که رقابت کنکورها بیشتر شد، ید سعی کنیم که روی تک تک وس سرمایه گذاری مناسب داشته شیم. توجه به رقابت فشرده ای که رشته های دانشگاهی تجربی به خصوص برای قبولی رشته های پرطرفدار وجود دارد، ثیر وس عمومی کنکور تجربی قابل توجه خواهد بود. توجه به ثیر وس عمومی رتبه کنکور، ید سعی کنیم برای این وس برنامه ریزی مناسب داشته شیم کنکور موفق شویم.

ضرایب وس عمومی کنکور

گام اول برنامه ریزی وس عمومی کنکور آشنایی ضریب وس و اثرگذاری هر کدام از وس عمومی است. توجه داشته شید که هر چه ضرایب وس عمومی بیشتر شد، اثرگذاری آن س نیز لاتر خواهد بود. جدول زیر ضرایب وس عمومی همه کنکورها، یعنی کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زن آورده شده است. چنانچه مشاهده می نمایید، وس ادبیات و دین و زندگی به ترتیب ضرایب ۴ و ۳ بیشترین ضریب را دارند و وس عربی و زن ضریب ۲ رتبه بعد هستند.

ضرایب وس عمومی کنکور
نام س ضریب
زن و ادبیات فارسی ۴٫۰
فرهنگ و معارف اسلامی ۳٫۰
زن عربی ۲٫۰
زن انگلیسی ۲٫۰

وس اهمیت عمومی کنکور

همان طور که گفتیم، به جز ضریب وس، عاملی که مهم است، تراز شما وس مختلف است. یعنی اگر شما هر یک از وس بتوانید نسبت به بقیه عملکرد بهتری داشته شید، تراز شما لاتر خواهد رفت و رتبه شما رشد خوبی پیدا خواهد کرد. به طور مثال بین رتبه های زیر ۱۰۰۰ رشته تجربی سال ۹۸ میانگین صدها س دین و زندگی ۸۳٫۲ بوده است، حالی که میانگین صدها برای س زن عمومی ۷۲٫۷ بوده است. یعنی هر چند س دین و زندگی ضریب لاتری دارد، ولی اگر شما هر دو س را ۸۰ صد بزنید، توجه به اینکه تراز س زن عمومی ن بهتر بوده، اثرگذاری آن بهتر شدن رتبه شما بیشتر خواهد بود.

توجه به توضیحی که داده شد، ید توجه داشته شید که وس دارای ضریب لاتر اهمیت خود را دارند. ولی سرمایه گذاری روی وسی که داوطلن کنکور صد کمتری کسب می کنند نیز مهم است. اگر چنان چه شما این وس قوی هستید حتماً ید سعی کنید که نقاط قوت خود را تقویت کنید ایجاد فاصله نسبت به دیگران تراز بهتری کسب کنید و عملکرد بهتری داشته شید. وس ادبیات و زن عمومی جزو وس اهمیتی هستند که معمولاً میانگین صد کمتری بین داوطلن کنکور دارند.

بودجه بندی وس عمومی کنکور

حال که به اهمیت وس عمومی کنکور پی برده ایم و وس اهمیت تر را نیز شناخته ایم، ید ببینیم که هر کدام از این وس چه محثی از اهمیت لاتری برخوردارند. برای این کار ید کنکورهای سال های گذشته را بررسی کنیم و ببینیم که چه محثی پرتکرارتر بوده اند. این کار را ما برای شما انجام داده ایم و به صورت خلاصه بودجه بندی وس عمومی کنکور را برای شما تهیه کرده ام. ادامه شما می توانید بودجه بندی وس عمومی را کنکورهای تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زن مشاهده کنید.

توجه به اینکه نحوه بودجه بندی سوالات از سال ۸۸ ۹۳ نیز مشابه سال های بعد بوده، جدول زیر تنها اطلاعات سالهای ۹۴ ۹۸ آورده شده است.

بودجه بندی زن و ادبیات فارسی کنکور سال های گذشته

دفترچه سوالات عمومی کنکور، اولین س زن و ادبیات فارسی یا همان ادبیات خودمان است. ادبیات کنکور دارای ۲۵ سوال است که محث مختلف کنکور بودجه بندی خاص خود را دارند و لازم است آشنایی نسبت به بودجه بندی محث، برنامه ریزی مناسب برای خواندن محث داشته شیم بتوانیم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

بین وس عمومی کنکور، ادبیات همه کنکورها بیشترین ضریب را دارد و دارای ضریب ۴ است. از طرفی هم توجه به توضیحاتی که داده شد، میانگین صد کمتری هم بین وس عمومی دارد، پس می توان گفت اهمیت ترین س عمومی کنکور است. بودجه بندی سوالات ادبیات کنکور سال های گذشته روند مشابهی داشته است و همان طور که جدول زیر مشاهده می کنید، اهمیت ترین مبحث ادبیات کنکور قرابت معنایی ۹ سوال و پس از آن دستور زن و نگارش ۵ سوال است.

بودجه بندی زن و ادبیات فارسی کنکور
مبحث سال ۹۸ سال ۹۷ سال ۹۶ سال ۹۵ سال ۹۴ سال ۹۳
واژگان ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳
املا ۳٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰ ۲
دستور زن و نگارش ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰ ۵
ریخ ادبیات ۱٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳
آرایه های ادبی ۴٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳
قرابت معنایی ۹٫۰ ۹٫۰ ۹٫۰ ۹٫۰ ۹٫۰ ۹

بودجه بندی دین و زندگی کنکور سال های گذشته

دین و زندگی کنکور نیز مانند ادبیات دارای ۲۵ سوال است که سوالات آن از محث مختلفی طرح می شود که آگاهی از این محث به شما برنامه ریزی کنکور کمک خواهد کرد. از نظر ضریب وس عمومی پس از ادبیات کنکور، دین و زندگی بیشترین ضریب را دارد و دارای ضریب ۳ است. اما معمولاً کنکور به دلیل اینکه س نسبً ساده تری نسبت به سه س عمومی دیگر است، داوطلن بیشترین میانگین صد را از خود به جای می گذارند. پس شما حتماً سعی کنید که از دیگران عقب نیافتید و میانگین صد لایی داشته شید.


بیشتر بخوانید: مشاوره کنکور تجربی ۹۹


جدول زیر از نظر مبحث و کب بودجه بندی دین و زندگی کنکور نظام جدید آورده شده است. همان طور که مشاهده می کنید آیات و روایات دارای بیشترین سوال دین و زندگی کنکور است. پس حتماً سعی کنید این قسمت ها را به خوبی به خاطر بسپارید بتوانید عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارید. همچنین توجه به جدول، کنکور تقریً از کب های سال های مختلف به یک اندازه سوال طرح می شود، پس به کب سال های مختلف یک اهمیت توجه داشته شید.

بودجه بندی دین و زندگی کنکور
پایه تحصیلی کنکور سال ۹۸ مبحث کنکور سال ۹۸
دهم ۹٫۰ آیات و روایات ۱۱٫۰
یازدهم ۸٫۰ متن ۹٫۰
دوازدهم ۸٫۰ اشعار و حدیث ۵٫۰

عربی کنکور نیز مانند سایر وس عمومی دارای ۲۵ سوال است که برخی از محث آن اهمیت بیشتری دارد که برنامه ریزی مناسب و توجه به محث پرتکرار می توانید عملکرد خوبی تست زنی عربی داشته شید. عربی معمولاً چغرترین س بین وس عومی کنکور است و بسیاری از داوطلن کنکور این س عملکرد ضعیف تری از خود به جای می گذارند. اما عربی آن طور که فکر می کنید هم س دشواری نیست و معمولاً صد پایین افراد به دلیل بی علاقگی آنها به این س است که عث شده آن طور که ید عملکرد مناسبی این س نداشته شند. مطمئناً برنامه ریزی مناسب و استفاده از منابع سی مناسب می توانید عربی کنکور صد مناسبی داشته شید.

جدول زیر محث پر تکرار عربی کنکور آورده شده است. همان طور که مشاهده می کنید ترجمه و تعریب و قواعد ۸ سوال بیشترین تعداد سوال را بین محث عربی دارند. یعنی سال های گذشته ۶۴ صد سوالات عربی تنها مربوط به ترجمه و تعریب و قواعد بوده است. پس از محث گفته شده، ک مطلب بیشترین تعداد سوال را شامل می شود که معمولاً شامل ۴ سوال می شود. پس سعی کنید حتماً سرمایه گذاری مناسب را روی این محث داشته شید بتوانید کنکور به موفقیت مد نظرن دست پیدا کنید.

بودجه بندی عربی کنکور
مبحث سال ۹۸ نظام قدیم سال ۹۸ نظام جدید سال ۹۷ سال ۹۶ سال ۹۵ سال ۹۴
ترجمه و تعریب ۸٫۰ ۱۱٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰
ک مطلب ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰
حرکت گذاری ۲٫۰ ۱٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰ ۲٫۰
تحلیل صرفی ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰ ۳٫۰
قواعد ۸٫۰ ۶٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰


بودجه بندی زن انگلیسی کنکور سال های گذشته

س انگلیسی نیز مانند سایر وس عمومی کنکور دارای ۲۵ سوال است که خود شامل محث مختلفی می شود. انگلیسی آخرین س دفترچه سوالات عمومی کنکور است. همان طور که گفته شد، ضریب این س کنکور ۲ است و به همراه عربی کمترین ضریب را بین وس عمومی کنکور دارا می شد. معمولاً توجه به این که دانش آموزان کلاس های زن نیز شرکت می کنند، زن کنکور را خیلی جدی نمی گیرند. واقع یعنی به نقاط قوت خود توجه نمی کنند و روی آن سرمایه گذاری مناسب ندارند و وقت خود را بیشتر صرف وس دیگر می کنند. شما سعی کنید حتماً برنامه مناسبی برای زن کنکور داشته شید، هم بتوانید صد مناسبی کسب کنید و هم اضافه آوردن وقت متعلق به زن، برای س های دیگر وقت پاسخگویی بیشتری داشته شید.

زن انگلیسی نیز مانند سایر وس روال مشخصی وجود دارد و معمولاً تعداد سوالات پر تکرار هر مبحث مشخص است. توجه به کنکورهای سال های گذشته بودجه بندی سوالات زن برای شما تهیه شده است و قالب یک جدول ادامه ارائه می گردد. توجه به این آمار، می بینید که بیشترین سوالات زن محث واژگان (vocabulary) و ک مطلب (Reading) است. هر یک از این محث ۸ سوال طرح می شود که همین دو مبحث ۶۴ صد تعداد سوالات را شامل می شود.

بودجه بندی زن انگلیسی کنکور
مبحث سال ۹۸ سال ۹۷ سال ۹۶ سال ۹۵ سال ۹۴
واژگان ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰
گرامر ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰ ۴٫۰
Cloze Test ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰
ک مطلب (Reading) ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰ ۸٫۰

برنامه ریزی وس عمومی کنکور

اینجا دو مبحث را مطالعه و برنامه ریزی وس عمومی بررسی کردیم. یکی اینکه ید توجه داشته شیم که چه س هایی دارای اهمیت بیشتری هستند و دوم این که بودجه بندی هر یک از وس عمومی کنکور چگونه است و روی چه محثی ید بیشتر تمرکز داشته شیم. حال که اهمیت هر یک از وس و محث را فهمیدیم، وقت آن است که برای هر یک از وس عمومی برنامه ریزی کنیم.

برنامه ریزی وس عمومی دهم و یازدهم

همان طور که بودجه بندی ها دیدیم، وس عمومی پایه های دهم و یازدهم اهمیت لایی دارند و مثلاً کنکور سال ۹۸ س دین و زندگی تعداد سوالات طرح شده از سال دهم ۹ عدد بوده و تعداد سوالات پایه های یازدهم و دوازدهم ۸ عدد بوده است. پس ید سعی کنیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که بتوانیم به مقدار مناسب برای وس عمومی همه پایه ها زمان بگذاریم.

بسن سال دوازدهم فرصت مناسبی برای مرور وس سالهای دهم و یازدهم است. البته توجه داشته شید که وس عمومی کنکور معمولاً حفظی و فرّار هستند. پس شاید بگویید خواندن این وس بسن فایده ای ندارد. این حرف حدودی هم ست است اما، شیوه خواندن شما ثیر خواندن وس عمومی اثرگذار است. وهله اول سعی کنید اگر مفاهیمی مشکل دارید، به برطرف کردن این مشکلات بپردازید. ممکن است شما برخی از قواعد وسی مانند زن و ادبیات فارسی، عربی یا زن مشکل داشته شید. بسن فرصت خوبی است که به مرور به این مطالب بپردازید و از خودن رفع اشکال کنید.

از طرفی دقت داشته شید که وس حفظی و فرار اگر تکرار شوند، بهتر ذهن نقش می بندند. به همین دلیل سعی کنید هفته وقتی را برای مرور س های عمومی داشته شید، حتی اگر یک ساعت هفته شد. هر چه ق بتوانید تداوم خواندن وس عمومی کنکور داشته شید بهتر است. اگر شما به فرض طول یک ماه ۱۰ ساعت س عمومی را روزهای مختلف خوانده شید، اثر آن بیشتر از آن است که یک روز یا دو روز این مقدار از وس را مطالعه کرده شید. چون ذهن شما فرصت به خاطر سپردن مطالب و تجزیه و تحلیل آنها را خواهد داشت و مطالب بهتر می تواند ذهن شما نقش ببندد.


بیشتر بخوانید: مشاوره کنکور انسانی


برنامه ریزی وس عمومی دوازدهم

برای مطالعه وس دوازدهم بهتر است که به مرور که وس تیس می شود، آنها را بخوانید. اما راه حلی که می تواند به شما به مقدار زیادی کمک کند این است که از فرصت های دوران امتحانات مسه استفاده حداکثری را داشته شید. چون یکی از دغدغه های کنکوری ها زمان است، ید سعی کنید بهترین استفاده را از فرصت های ایجاد شده داشته شید. دوران امتحانات می تواند فرصت مناسبی شد بتوانید به وس عمومی به تسلط لازم برسید. به این صورت که ایام امتحانات، سعی کنید خیلی سریع وس را به اتمام برسانید و فرصت یکی دو روز قی مانده آنجا که می توانید تست های مربوط به آن محث را مرور کنید. این روش هم تسلط شما به وس بیشتر می شود و هم توانسته اید تست های سال های پیش را هم مرور کرده شید و هم مهارت تست زنی خود را افزایش داده اید.

شیوه مطالعه وس عمومی کنکور

همان طور که گفتیم بهتر است که برای مطالعه وس عمومی برنامه بلند مدت داشته شید و به مرور این س ها را بخوانید که ذهن شما بهتر نقش ببندد. اگر بتوانید به این صورت وس را مطالعه کنید نتیجه خوبی خواهید گرفت. اما توجه به تیپ شخصیتی و مزاجن ممکن است نتوانید وس را به صورت مداوم و کم کم بخوانید. افراد سرد مزاج این توانایی را دارند که وس را به صورت مداوم و زه زمانی طولانی مدت مطالعه نمایند. اما افراد گرم مزاج به سختی قا به انجام چنین کاری هستند. افراد گرم مزاج معمولاً راحت تر هستند که به صورت کنتراتی و پشت سر هم یک کار را انجام دهند و به اتمام برسانند. پس شما ید سعی کنید توجه به نوع مزاج یا تیپ شخصیتی که دارید، نوع مطالعه خود را انتخاب کنید.

واقع یک قسمت از برنامه ریزی این است که شما توجه به شرایط و توانایی ن زمان بندی کنید که چه میزان ساعت نیاز به مطالعه دارید. گام بعدی ید شیوه محقق کردن این برنامه زمانی را انتخاب کنید. اگر مثلاً برنامه ریزی کرده اید که یک ماه ۱۰ ساعت س دین و زندگی را مطالعه کنید، اگر گرم مزاج هستید بهتر است که دو روز این مقدار مطالعه را انجام دهید. اما اگر سرد مزاج هستید توصیه می شود که زه های زمانی بیشتر و مثلاً ۱۰ روز و روزی یک ساعت، ۱۰ ساعت را محقق کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای برنامه ریزی، مشاوره کنکور و روش های موفقیت کنکور شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

بهترین زمان برای مطالعه وس عمومی کنکور

بهتر است بدانید که برای ذهن انسان ساعات مختلف روز آمادگی پذیرش اطلاعات متفاوت است. طبق تحقیقات پژوهشگران بهترین زمان برای به خاطر سپردن مطالب مطالعه شده قبل از خواب است. یعنی اگر شما مطالبی را قبل از خواب مطالعه کنید خیلی بهتر حفظ خواهید کرد. توجه به محدود بودن زمان قبل از خواب بهتر است مطالبی را که دیر به خاطر می سپارید و یا ماهیً سخت تر ذهن نقش می بندد را قبل از خواب مطالعه کنید. مثلاً شما می توانید محثی مثل حفظ لغات یا ریخ ادبیات را قبل از خواب انجام دهید. توجه داشته شید که سی مثل زن علاوه بر اینکه از لغت به صورت مستقیم سوال زیاد می آید، عث می شود که شما مطالب را بهتر متوجه می شوید و سوالات ک طلب و حتی قواعد را بهتر پاسخ خواهید گفت.

علاوه بر این موارد شما می توانید برای مشاوره بهتر توجه به شرایط خود، مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه و سریع ترین روش ممکن از مشاوره کنکور، برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور نیز بهره مند شوید. کافیست خط ثابت شماره هایی که سایت قرار داده شده است، بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید.

وس عمومی کنکور – برنامه ریزی و شیوه مطالعه

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

وس عمومی کنکور – برنامه ریزی و شیوه مطالعه

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۵:۰۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های امریه سربازی

5 / 5 ( 1 امتیاز )

سوالات ره امریه سرزی

تمامی فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی شرایط خاص می توانند از امریه سرزی استفاده کنند . اما این سوال برای تمام خوانندگان این مقاله به وجود می آید . چگونه می توان از این موقعیت استفاده کرد ؟ امریه سرزی به چه کسانی تعلق می گیرد ؟ رشته های مورد نیاز امریه سرزی کدام است ؟ فارغ التحصیلان کدام رشته ها میتواند بیشترین سازمان ها و نهادها امریه بگیرند ؟ امریه سرزی چه مزایایی خواهد داشت ؟ تفاوت گرفتن امریه سرزی سرزی رفتن چیست ؟ بچه های ایثارگران از سهمیه خاصی گرفتن امریه سرزی برخوردارند ؟تمام این سوال ها ممکن است به ذهن شما هم رسیده شد . ما اینجا قصد داریم به تمام این سوالات پاسخ دهیم .

امریه سرزی

سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا فراهم کردن امریه سرزی شرایط مناسبی را برای فارغ التحصیلان مراکز آموزش عالی ایجاد کرده است . مشمولان نظام وظیفه بعد از اتمام تحصیل نظر گرفتن شرایط خود می توانند برای گرفتن امریه سرزی اقدام کنند . داوطلن آگاهی از شرایط و ضوابط امریه سرزی به ارگان های مربوطه مراجعه می کنند . بیشتر وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط مشمولان را برای امریه سرزی به خدمت می گیرند . شما عزیزان برای اطلاع از لیست شرکت های امریه سرزی می توانید مشاورین متخصص ما مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه لیست رشته های امریه سرزی تماس حاصل نمایید . سازمان ها بکارگیری نیروهای متخصص رشته های مختلف جوانان کشور عزیزمان را راسی پیشرفت مملکت به خدمت می گیرند .

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سرزی

لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی اسندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سرزی اداره برق اامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه اسنداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سرزی شهرداری ها

لیست رشته های امریه سرزی

سازمان ها و ارگان های زیادی گرفتن نیروهای تحصیل کرده مشارکت می کنند . صد زیادی از این وزارتخانه ها و سازمان ها راغب به بکارگیری مشمولین رشته های خاص هستند . رشته ی کامپیوتر و گرایش های مرتبط IT از پرمخاطب ترین رشته ها سازمان های مختلف است .فارغ التحصیلان این رشته می توانند بیشتر سازمان ها و نهادها بکار گرفته شوند . یکی دیگر از رشته های پرمخاطب برای بکارگیری مشمولین امریه سرزی فارغ التحصیلان رشته ی حسابداری است . حسابداری و تمامی گرایش های مرتبط این رشته می توانند وزارت خانه های مختلف مثل وزارت آموزش و پرورش ، وزارت نیرو ، دادگستری و …. امریه بگیرند .

رشته های مورد نیاز ارگان های مختلف

این سالها سازمان زرسی کشور ازبین فارغ التحصیلان رشته های مختلف دعوت به همکاری برای امریه سرزی کردند . این رشته ها شامل فارغ التحصیلان مقاطع مختلف از رشته های : حسابداری مالی ، نکداری ، بیمه و رشته های دیگر هستند . از طرف دیگر دانشگاه صنعتی شریف از بین فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و مقاطع دیگر که مسلط به زن انگلیسی هستند هرساله دعوت بعمل می آورد .مرکز اسناد انقلاب اسلامی نیز از دیگر ارگان های فعال جذب نیروهای امریه سرزی است . این نهاد از فارغ التحصیلان رشته های حسابداری ، ریخ ،علوم سیاسی و رشته های دیگر را اولویت پذیرش قرار می دهد .سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز تحصیل کرده ها رشته های کامپیوتر ، حقوق و بسیاری رشته ی دیگر زمینه امریه سرزی همکاری میکند.

توجه

وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری هرساله ازمیان فارغ التحصیلان نخبه ، استعدادهای برتر ، حافظان قرآن و قاریان برتر دعوت به همکاری می نماید . این سازمان همکاری نیروهای مسلح هرساله از استعدادهای برتر رشته های مختلف جهت امریه سرزی نیرو می گیرد .

رشته های دیگر امریه سرزی

برخی رشته های دیگر امریه سرزی به شرح زیر می شند :

فیزیک، شیمی ، زیسست شناسی ،مهندسی پزشکی ، کشتی سازی ، هوا فضا ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مهندسی صنایع ، میکروبیولوژی ، علوم زیستی ، ریخ ، جغرافی ، مدیریت مالی ، مدیریت صنعتی ، حقوق بین الملل ، جوشکاری ، مهندسی عمران ، پزشکی ، مدیریت زرگانی ، ایمنی صنعتی ، مکانیک . کبداری ، علوم آزمایشگاهی ، اقتصاد ، ادبیات و زن انگلیسی ، پرسری ، دندانپزشکی و بسیاری رشته های دیگر که لیست رشته های امریه قرار میگیرند . متقاضیان یافت امریه سرزی می توانند برای اطلاع از لیست رشته های امریه سرزی مورد نیاز ارگان ها و سازمان های میتوانند مشاورین متخصص ما مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس شید

لیست رشته های امریه سرزی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

لیست رشته های امریه سرزی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۳:۰۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

5 / 5 ( 1 امتیاز )

قصد داریم این مقاله مورد امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانندگان عزیز صحبت کنیم. امریه خدمت سرزی یکی از مزایای مهم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا میشد که اختیار مشمولین قرار میگیرد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از وزارتحانه های دولتی به حساب میاید، که هر ساله از مشمولین زیادی دعوت به همکاری میکند. این وزارتخانه ی مهم که وظیفه ی محدود کردن رسانه ها به محتواهای غیر اسلامی را دارد. تلاش میکند رسانه های ملی از تبلیغات فرهنگ های بیگانه جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بشود. این وزارتخانه حدود چهل سال است که مشغول فعالیت بوده و کارمندان زیادی آن مشغول فعالیت هستند.

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشمولین فرصت میدهد که این وزارتخانه مشغول به کار شده و دوره ی خدمت سرزی نظام وظیفه ی خود را این سازمان بگذرانند. البته میدانید که امریه خدمت نظام وظیفه سرزی نهاد ها و سازمان های زیادی را برمیگیرد. هر ساله سازمان نظام وظیفه ی عمومی موظف است یه دستور مقام معظم رهبری، تعداد مشخصی از سرزان خود را به ارگان ها و سازمان های دولتی معرفی کند. این سازمان ها مشمولین را پست های مختلف به خدمت بگیرند. پس جوانان به جای رفتن به خدمت سرزی و انجام فعالیت های نظامی پادگان ها میتوانند ارگان های دولتی مشغول به کار شوند.

شرایط امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟

شرایط امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جوانان معرفی میشود این شرایط و ضوابط آشنا شوند. این آشنایی و کسب اطلاعات به متقاضیان کمک میکند از شرایط و قوانین یافت امریه برای هر ارگان دولتی به صورت عمومی و اختصاصی معرفی میشود. که بر اساس این شرایط تعریف شده جذب نیرو انجام خواهد شد. پس قبل از اقدام برای یافت امریه سرزی شرایط سازمان مربوطه آشنا شوید.

شرایط و ضوابط یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  1. اعتقاد و ایمان داشتن کامل به دین اسلام
  2. اعتقاد به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی
  3. نداشتن هیچ گونه سو سابقه ی کیفری و جرائم ویژه
  4. داشتن بیعیت های ایرانی
  5. نداشتن هیچ گونه غیبت سرزی
  6. داشتن مک تحصیلی دانشگاهی معتبر
  7. عضو نبودن هیچ یک از سازمان های غیر قانونی
  8. داشتن سابقه ی کار مرتبط
  9. داشتن مک تحصیلی مرتبط خواست سازمان مربوطه
  10. و شرایط عمومی دیگر

این مجموعه قوانین، بخشی از شرایط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد میشد. که جوانان وهله ی اول ید از آن ها برخوردار شند. اگر هر یک از متقاضیان از این شرایط بهره مند شند می توانند برای یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد سریعا اقدام کنند. اما نظر داشته شید که این شرایط اگرچه مهم است. اما بخشی از ضوابطی است که ارگان مربوطه برای مشمولین نظر گرفته است. بخش بعد پس از بررسی این شرایط عمومی، مشمولین ید شرایط اختصاصی دیگری را نیز داشته شند این وزارتخانه این جوانان را به خدمت بگیرد. ادامه ی مقاله این شرایط و مراحل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدارک لازم برای یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدارک امریه وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مانند شرایط این سازمان دارای ویژگی هایی است که مشمولین ید به آن دقت کافی داشته شند. زیرا بر اساس همین مدارک و مستندات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور جوانان را مورد گزینش قرار داده و از میان آن ها تعداد زیادی سرز امریه جذب خواهد کرد. پس قبل از ثبت خواست برای یافت امریه سازمان مربوطه، از مدارک امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلع شوید هنگام ثبت نام برای یافت امریه این سازمان مشکل مواجه نشوید.

مدارک لازم جهت یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  1. اصل شناسنامه مشمول
  2. تصویر تمام صفحات شناسنامه مشمول صورت مهل بودن یا داشتن توضیحات
  3. اصل کارت ملی مشمول
  4. تصویر کارت ملی
  5. اصل مک تحصیلی دانشگاهی مشمول
  6. کپی گواهی پایان دوره تحصیلات دانشگاهی
  7. کارت سبز مشمول برای اعزام به خدمت سرزی
  8. فرم مشخصات اولیه مشمول
  9. رزومه ی کاری صورت داشتن سابقه ی کاری قبلی
  10. برگه معرفی نامه از سازمان بهزیستی صورت عضویت این سازمان
  11. برگه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی برای اعضای این سازمان
  12. برگه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت عضویت
  13. کپی شناسنامه همسر مشمولان مهل
  14. کپی شناسنامه فرزندان مشمولین
  15. داشتن معرفی نامه برای اعضای استعداد خشان و نخبگان
  16. معرفی نامه قاریان و حافظان قرآن
  17. و بسیاری مدارک دیگر

شما عزیزان میتوانید پس از بررسی این مدارک و کسب اطلاعات موردشان، این مدارک را تهیه کرده و موعد مقرر به سازمان مربوطه تحویل دهید. متقاضیان گرامی هم چنین میتوانند برای یافت راهنمایی های بیشتر زمینه ی یافت امریه سازمان های دولتی از مرکز مشاوره آویژه کمک گرفته و سوالات خود را مشاورین این مرکز میان بگذارند.

پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه مراحلی دارد؟

مراحل پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات ساده ای نیست. این سازمان توجه به مقررات و قوانین خود سرزان متقاضی امریه را جذب خواهد کرد. به همین منظور همه سازمان ها و نهادهای دولتی برای پذیرش سرزان امریه مراحلی را نظر گرفته که متقاضیان ید بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهند. مراحل پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد مانند سایر ارگان ها هر سال تعداد زیادی از سرزان متقاضی را توجه به شرایطشان بخش گزینش مورد ارزیابی قرار میدهد.

به همین دلیل مشمولان ید توجه داشته شند که برای یافت امریه ید تمام مراحل اقدام را نظر داشته شند. شرایط عمومی گفته شده لا همانظور که توضیح داده شد تمام سازمان ها یکسان بوده و مشمولان ید از آن تبعیت کنند. اما بخشی از شرایط دیگر وجود دارند که مشمولان بر اساس آن ها خواهند توانست از امریه های سرزی نظام وظیفه استفاده کنند. قسمتی از این شرایط شامل موارد زیر میشد که هم مرور خواهیم کرد. آن ها را دقت خوانده و چنانچه از یکی از این شرایط بهره مند میشید سریعا برای یافت امریه های خدمت سرزی اقدام کنید.

شرایط یافت امریه سرزی

  • مهل بودن مشمولین
  • عضو بودن یکی از خانواده های جانزان، آزادگان و ایثارگران
  • عضو بودن کمیته ی امداد امام خمینی
  • داشتن کارت عضویت سازمان بهزیستی کشور
  • داشتن فرزند
  • سرپرست خانوار بودن
  • بهره مند بودن از معافیت های خدمات رزمی
  • داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی

اگر هر یک از این شرایط گفته شده لا را دارا هستید میتوانید همین الان برای ثبت نام امریه خدمت سرزی ارگان ها و نهادهای دولتی اقدام کنید. فقط این نکته را نیز نظر داشته شید که این مراحل را ید ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت پیگیری کنید. بتوانید از مزایای یافت امریه بهره مند شوید.

ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چگونه است و چه میزان سهمیه دارد؟

ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد و مراحل اقدام برای گرفتن امریه این سازمان ید از ۲ یا ۳ ماه قبل از اعزام انجام شود. ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد بخش کارگزینی این سازمان هر اسن صورت میگیرد. پس اگر داوطلب یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستید پس از بررسی شرایط لا، به بخش کارگزینی و سازماندهی منابع انسانی سازمان مراجعه کرده و خواست خود را ثبت نمایید.

سهمیه امریه وزارت فرهنگ و ارشاد هر اسن متفاوت خواهد بود. شما میتوانید برای بررسی سهمیه امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسن محل سکونت خود، به اطلاعیه این سازمان رجوع کرده یا به اداره ی این سازمان محل زندگی خود مراجعه حضوری داشته و راهنمایی های لازم را بدست آورید.

سوالات متداول

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چه سازمانی گفته میشود؟

وزارت فرهنگ و ارشاد سازمانی است که نظارت بر رسانه های عمومی داشته و از پخش محتواهای غیراسلامی و ضد فرهنگی جلوگیری میکند.

شرایط عمومی یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟

اعتقاد به دین اسلام، نداشتن سابقه ی کیفری، داشتن بعیت ایرانی، نداشتن غیبت غیر موجه همگی از شرایط عمومی یافت امریه خدمت سرزی میشد.

مشمولین متقاضی یافت امریه سرزی نظام وظیفه ید چه زمانی اقدامات لازم را برای ثبت خواست خود انجام دهند؟

مشمولین میتوانند حدود ۲ یا ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت به سازمان مربوطه مراجعه کنند و برای تشکیل پرونده مدارک خود را به این سازمان تحویل دهند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۲:۱۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)