مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خور و بیابانک

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و خوروبیانک – بلوار دانشگاه- پلاک ۱۶۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک

دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خور و بیانک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خور و بیانک

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خور و بیانک مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خور و بیانک ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی معدن – فراوری مواد معدنی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی غنی – تولید و فراوری زعفران
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی معدن – فراوری مواد معدنی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلاف
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی خور و بیانک

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی خور و بیانک شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی خور و بیانک

دانشگاه علمی کاربری خور و بیانک اسن اصفهان و خوروبیانک – بلوار دانشگاه- پلاک ۱۶۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱- ۴۶۳۲۳۵۵۹ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خور و بیانک

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی خور و بیانک مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به خور و بیانک ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خور و بیانک


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۳:۵۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تیران و کرون

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون

دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و تیران و کرون – تیران- کیلومتر ۳ جاده تیران – داران وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون

دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تیران و کرون ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تیران و کرون

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی تیران و کرون مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی تیران و کرون ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی معدن – فراوری سنگ های تزئینی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتیکاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق اداری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی تیران و کرون

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی تیران و کرون شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی تیران و کرون

دانشگاه علمی کاربری تیران و کرون اسن اصفهان و تیران و کرون – تیران- کیلومتر ۳ جاده تیران – داران واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۴۲۲۲۷۱۷۳ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی تیران و کرون

از طرف مرکز به دانشجویان منازل مسکونی شخصی یید شده معرفی می گردد

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی تیران و کرون مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به تیران و کرون ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تیران و کرون


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۶:۵۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آران و بیدگل

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و آران و بیدگل – میدان حضرت ابوالفضل (ع)، خیان حضرت ابوالفضل (ع) وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آران و بیدگل ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی آران و بیدگل

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی آران و بیدگل مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی آران و بیدگل ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مونژ سیستم های مکانیکی
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مونژ سیستم های مکانیکی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی صنایع نساجی – تولید فرش ماشینی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی آران و بیدگل

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی آران و بیدگل شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی آران و بیدگل

دانشگاه علمی کاربری آران و بیدگل اسن اصفهان و آران و بیدگل – میدان حضرت ابوالفضل (ع)، خیان حضرت ابوالفضل (ع) واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۵۴۷۲۱۲۴۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی آران و بیدگل

جهت اسکان دانشجویان دختر غیربومی منازل استیجاری تحت نظارت پیش بینی شده است.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به آران و بیدگل ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آران و بیدگل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۵:۲۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب توسط گروه صنعتی انتخاب زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – ساختمان شماره ۱: خیان پروین- نبش خیان عسگریه اول- پلاک اول ساختمان شماره ۲: شهرک صنعتی مورچه خورت- خیان ابوریحان سوم- ساختمان کوثر پلاک ۲۳۰ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی کنترل
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی زرسی جوش
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی لوازم خانگی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی زرسی جوش
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – فرایند
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری زرسی جوش
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری زرسی جوش
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

دانشگاه علمی کاربری گروه صنعتی انتخاب اسن اصفهان و اصفهان – ساختمان شماره ۱: خیان پروین- نبش خیان عسگریه اول- پلاک اول ساختمان شماره ۲: شهرک صنعتی مورچه خورت- خیان ابوریحان سوم- ساختمان کوثر پلاک ۲۳۰ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۵۵۵۲۷۴۹ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

۱- وام تحصیلی به صورت قرض الحسنه به کلیه دانشجویان، معادل کل شهریه دوران تحصیل ارایه می گردد. ۲- وام قرض الحسنه به کلیه دانشجویان صورت تولد فرزند طول دوران تحصیل تعلق می گیرد. ۳- پرداخت وام ازدواج طول دوران تحصیل به صورت قر ضالحسنه انجام می گیرد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به گروه صنعتی انتخاب ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعتی انتخاب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۸:۵۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت گز سکه عتیق

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه

دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه توسط شرکت گز سکه زیر مجموعه موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – میدان جمهوری اسلامی- خیان امام خمینی (ره)- قبل از چهارراه رهنان وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه

دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت گز سکه ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران تشکیلات شهرسن کاشان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت گز سکه

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت گز سکه مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت گز سکه ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی صنایع غذایی – گزسازی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیرینی سازی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی صنایع غذایی – گزسازی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیرینی سازی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – انرداری
  • کاردانی حرفه ای زاریابی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – صنعت شیرینی و شکلات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – صنعت شیرینی و شکلات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تجاری سازی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت گز سکه

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت گز سکه شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت گز سکه

دانشگاه علمی کاربری شرکت گز سکه اسن اصفهان و اصفهان – میدان جمهوری اسلامی- خیان امام خمینی (ره)- قبل از چهارراه رهنان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۳۳۳۹۹۲۹ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت گز سکه

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت گز سکه مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت گز سکه ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت گز سکه عتیق


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۸:۱۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – ساختمان شماره ۱: خیان کاشانی- خیان جهاد- روبروی نک کشاورزی- جنب شرکت آبفا ساختمان شماره ۲: جاده شیراز- جاده قلعه شور- کیلومتر ۹ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت ایران سپهر


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • کاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی گاو
  • کاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی طیور
  • کاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی غنی – تولیدات گلخانه ای
  • کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
  • مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی گاو
  • مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی طیور
  • مهندسی فناوری غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • مهندسی فناوری غنی – گل و گیاهان زینتی
  • کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی منشا دامی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان نیز ۱۱۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی اصفهان اسن اصفهان و اصفهان – ساختمان شماره ۱: خیان کاشانی- خیان جهاد- روبروی نک کشاورزی- جنب شرکت آبفا ساختمان شماره ۲: جاده شیراز- جاده قلعه شور- کیلومتر ۹ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۲۳۳۷۰۸۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

فرزندان دیپلمه کشاورزان و روسییان دارای زمین کشاورزی و فارغ التحصیلان دوره های متوسطه کاردانش و فنی و حرفه ای کشاورزی یید شورای اسلامی روس و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت می توانند سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و می یست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصی یکی از واحدهای تولیدی مشغول به کار گردند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی اصفهان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۱:۲۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور


دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و کاشان – کیلومتر ۷ جاده راوند- خیان مهارت- پشت شگاه رفاه کارگران وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه توسعه صنعتی ماهان سپاهان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری


افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس
  • کاردانی حرفه ای پیرایش زنانه

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای کاشان اسن اصفهان و کاشان – کیلومتر ۷ جاده راوند- خیان مهارت- پشت شگاه رفاه کارگران واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۵۵۵۱۵۰۱۲ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای کاشان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای کاشان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۲۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – میدان آزادی- خیان هزار جریب- خیان کارگر وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن اصفهان (انصارالمهدی)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی حرفه ای طراحی لس
  • کاردانی حرفه ای آشپزی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای اصفهان اسن اصفهان و اصفهان – میدان آزادی- خیان هزار جریب- خیان کارگر واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۶۶۸۰۰۵۶ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت می کند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای اصفهان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۵۰:۳۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – خیان جی- ایستگاه دانشسرا وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته ریاضی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهید صیاد نزاجا


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تعاون
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان نیز ۱۱۵ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان اسن اصفهان و اصفهان – خیان جی- ایستگاه دانشسرا واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۵۲۲۰۷۰۲ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

پذیرفته شدگان می یست توانایی انجام کار مرتبط رشته انتخابی را تأیید پزشک معتمد مرکز داشته شند

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۳۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

۴٫۰
۰۱

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان توسط سازمان امور مالیاتی کشور زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن اصفهان سیس شده و اصفهان – میدان آزادی- بلوار دانشگاه- کوچه شهید محمد خوشاب پلاک ۲۸ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته انسانی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل اسن اصفهان


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی اصفهان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان نیز ۱۶۰ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

دانشگاه علمی کاربری مالیاتی اصفهان اسن اصفهان و اصفهان – میدان آزادی- بلوار دانشگاه- کوچه شهید محمد خوشاب پلاک ۲۸ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۳۱-۳۶۲۰۸۰۹۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت می کند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به مالیاتی اصفهان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته تجربی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی اصفهان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۰۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)