مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

منابع ارشد مشاوره خانواده

۵٫۰
۰۱

منابع ارشد مشاوره خانواده

منابع ارشد مشاوره خانواده کب ها و جزوات و رفرانس هایی را شامل میشود که از سوی وزارت علوم اعلام میگردد . دانشجویانی که موفق به اخذ مک کارشناسی شده شند ، حال ید خود را برای آزمون کارشناسی ارشد آماده کنند . رشته ی مشاوره دوره ی کارشناسی ارشد از چند گرایش مختلف ، شامل رشته های مشاوره مسه ، مشاوره شغلی ، مشاوره خانواده و مشاوره توانبخشی تشکیل شده است . که تمام این گرایش ها جز رشته های پرطرفدار دانشگاهی میشند اما بین گرایش های کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره ، گرایش مشاوره خانواده از همه پرطرفدار تر میشد . علت استقل داوطلن برای این رشته ها ، این است که متقاضیان پس از گذراندن دوره کارشناسی ارشد فرصتی را اختیار دارند که کمک نظام روانشناسی، مراکز مشاوره و روانشناسی سیس کنند . که این موضوع به عنوان یک فرصت شغلی میتواند امیدوار کننده شد .

چیزی که این مرحله برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده اهمیت بسیار زیادی دارد ، آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد و مطالعه ی منابع ست و کامل میشد . و سوالی که برای تمام داوطلن پیش خواهد آمد ، این است که منابع ارشد مشاوره خانواده شامل چه کب ها و محثی میشند ؟ اما داوطلن عزیز نید این ره نگرانی داشته شند . چرا که همه ساله منابع ارشد مشاوره خانواده همزمان منابع لازم برای سایر رشته ها و گرایش ها ، از سوی سازمان های مربوطه از جمله وزارت علوم ون تحقیقات کشور تعیین میگردد . و نهایت منابع ارشد مشاوره خانواده طی اطلاعیه هایی منتشر میشود و داوطلن میتوانند این منابع را به راحتی تهیه نمایند . ادامه متن به بررسی دقیق منابع ارشد مشاوره خانواده میپردازیم .

کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده

کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده از جمله چالش برانگیز ترین موضوعات برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده میشد . همانطور که عنوان کردیم این منابع از سوی وزارت علوم و تحقیقات کشور اعلام میشوند . برای رشته ی مشاوره خانواده نیز به مانند سایر گرایش ها ی این رشته مطالعه چندین س الزامی میشد . که داوطلب ید برای موفقیت کنکور و برای تمام این وس امتحانی ، کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده را مطالعه نماید . علاوه بر این بسیاری از سایت ها و مراکز مشاوره تحصیلی که این موضوع تخصص دارند اقدام به معرفی کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده مینمایند . وس امتحانی شامل زن عمومی و تخصصی ، منی مشاوره و راهنمایی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره ، روانشناسی شخصیت ، آمار و روش های تحقیق میشد .

که برای هریک از این وس کب های متعدد و ارزشمندی به چاپ رسیده است . اما چنانچه بخواهیم کاملترین منابع ارشد مشاوره خانواده را برای هر س برشمریم میتوان برای س زن به کب متون روانشناسی از لیندا لیل و کبهای زن عمومی همچون ضروریات فل اشاره کرد . از جمله منابع ارشد مشاوره خانواده برای س مشاوره و راهنمایی ، مقدمات راهنمایی و مشاوره عبدالله شفیع آدی و همچنین اصول و منی مشاوره ساموئل گلادینگ ترجمه ی گنجی ؛ برای س روش و فنون راهنمایی مشاوره منابعی همچون روش ها و فنون مشاوره عبدالله شفیع آدی ؛ س نظریه های مشاوره و روان مانی کب شفیع آدی و جرالد کری ؛ برای آزمون های روانی مشاوره روانشناسی و هوش سنجی و همچنین کاربرد آزمون های روانی گنجی ؛ س روانشناسی شخصیت کب های روانشناسی شخصیت نویسندگانی همچون شولتز و فیست و جان پروین و … میشند .

ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده

ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده نیز یکی از مهم ترین مطالب برای داوطلن کنکور کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره خانواده میشد . زمانیکه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد منتشر میشود ، اطلاعات مربوط به ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده را نیز برمیگیرد . بر اساس این اطلاعات هر س دارای یک ضریب میشد ، که این ضریب میزان اهمیت و میزان اعمابل ثیرات مربوط به آن س را نشان میدهد . ضرایب منابع ارشد مشاوره خانواده برای هریک وس شامل : س زن عمومی و تخصصی دارای ضریب سه ، س آمار و روش های تحقیق دارای ضریب دو ، س منی مشاوره و راهنمایی دارای ضریب دو ، روش ها و فنون روانشناسی مشاوره دارای ضریب سه ، س نظریه های مشاوره و روان مانی دارای ضریب سه ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره ضریب دو و نهایت روان شناسی شخصیت ضریب دو ؛ میشد .

لازم به ذکر است که این ضرایب برای تمام گرایش های کارشناسی ارشد رشته ی مشاوره مانند مشاوره شغلی و مشاوره توانبخشی و مشاوره مسه ، یکسان میشد . همچنین هر چه ضریب سی لاتر شد میزان ثیر آن قبولی داوطلب نیز بیشتر است .

وس منابع ارشد مشاوره خانواده

وس منابع ارشد مشاوره خانواده همانطور که گفته شد شامل هشت س میشد . که تعداد سوالات و ضریب هر س متفاوت میشد . زن عمومی و زن تخصصی که میتواند زن انگلیسی یا فرانسه شد از جمله وس مورد نیاز برای ارشد مشاوره خانواده میشد که برای قبولی داوطلن اهمیت بسیار زیادی دارد . از دیگر وس منابع ارشد مشاوره خانواده میتوان به س های تخصصی همچون منی مشاوره و راهنمایی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، آمار و روش های تحقیق ، روان شناسی شخصیت ، کاربرد آزمون های روانی اشاره کرد . هر یک از این وس اطلاعاتی ره مهارت های مختلف اختیار داوطلن قرار میدهد و آنها را برای ورود به دوره ی ارشد آماده میکند . داوطلن مطالعه این موارد میتوانند اطلاعاتی خصوص مشاوره همسر گزینی ، ازدواج ، آموزش فرزند و … کسب نمایند .

منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت

منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت از سوی وزارت بهداشت و مان کشور ، برای داوطلن علاقه مند به ادامه تحصیل دانشگاه های تحت نظارت این وزارت اعلام میگردد . که داوطلن برای اطلاع از این منابع ید به اطلاعیه های منتشر شده ی این سازمان توجه نمایند . توجه به اینکه این وزارتخانه بر آموزش لینی کید دارد ، لذا منابع ارشد مشاوره خانواده وزارت بهداشت نیز بیشتر جنبه ی لینی دارند . از جمله ی این منابع میتوان به وسی همچون آمار و روش های تحقیق ، نظریه های شخصیت و نظریه های روان مانی ، اصول خدمات بهداشتی و بهداشت روان و … اشاره کرد . وزارت بهداشت علاوه بر ذکر نام وسی که ید مطالعه شوند ، رفرانس ها و منابع مربوطه را نیز معرفی میکند . که سوالات کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت تنها از روی این منابع اعلام شده طرح خواهد شد .

سوالات متداول

منابع کنکور ارشد مشاوره خانواده ؟

از سوی وزارت علوم و تحقیقات اعلام میشود و که داوطلن کنکور کارشناسی ارشد مشاوره خانواده ید این منابع را مطالعه نمایند . که شامل وس زن ، روانشناسی شخصیت ، منی مشاوره و راهنمایی و … میشد .

منابع وس ارشد مشاوره خانواده ؟

این وس که از سوی وزارت علوم اعلام میشود شامل زن عمومی و تخصصی ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ، روانشناسی شخصیت ، نظریه های مشاوره و روان مانی ، کاربرد آزمون های روانی مشاوره و منی مشاوره میشد .

ضرایب منابع کارشناسی ارشد مشاوره خانواده ؟

ضرایب منابع ارشد مشاوره به شرح زیر است ؛ زن ضریب سه ، آمار و روش های تحقیق ضریب ۲ ، منی مشاوره ضریب ۲ ، روش ها و فنون راهنمایی مشاوره ضریب ۳ ، روانشناسی شخصیت ضریب ۲ ، کاربرد آزمونهای روانی مشاوره ۲ و نظریه ها مشاوره و روان مانی ضریب ۳ .

منابع ارشد مشاوره خانواده

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۲۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)