مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

5 / 5 ( 1 امتیاز )

قصد داریم این مقاله مورد امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوانندگان عزیز صحبت کنیم. امریه خدمت سرزی یکی از مزایای مهم سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا میشد که اختیار مشمولین قرار میگیرد.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یکی از وزارتحانه های دولتی به حساب میاید، که هر ساله از مشمولین زیادی دعوت به همکاری میکند. این وزارتخانه ی مهم که وظیفه ی محدود کردن رسانه ها به محتواهای غیر اسلامی را دارد. تلاش میکند رسانه های ملی از تبلیغات فرهنگ های بیگانه جمهوری اسلامی ایران جلوگیری بشود. این وزارتخانه حدود چهل سال است که مشغول فعالیت بوده و کارمندان زیادی آن مشغول فعالیت هستند.

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مشمولین فرصت میدهد که این وزارتخانه مشغول به کار شده و دوره ی خدمت سرزی نظام وظیفه ی خود را این سازمان بگذرانند. البته میدانید که امریه خدمت نظام وظیفه سرزی نهاد ها و سازمان های زیادی را برمیگیرد. هر ساله سازمان نظام وظیفه ی عمومی موظف است یه دستور مقام معظم رهبری، تعداد مشخصی از سرزان خود را به ارگان ها و سازمان های دولتی معرفی کند. این سازمان ها مشمولین را پست های مختلف به خدمت بگیرند. پس جوانان به جای رفتن به خدمت سرزی و انجام فعالیت های نظامی پادگان ها میتوانند ارگان های دولتی مشغول به کار شوند.

شرایط امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟

شرایط امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به جوانان معرفی میشود این شرایط و ضوابط آشنا شوند. این آشنایی و کسب اطلاعات به متقاضیان کمک میکند از شرایط و قوانین یافت امریه برای هر ارگان دولتی به صورت عمومی و اختصاصی معرفی میشود. که بر اساس این شرایط تعریف شده جذب نیرو انجام خواهد شد. پس قبل از اقدام برای یافت امریه سرزی شرایط سازمان مربوطه آشنا شوید.

شرایط و ضوابط یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  1. اعتقاد و ایمان داشتن کامل به دین اسلام
  2. اعتقاد به ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی
  3. نداشتن هیچ گونه سو سابقه ی کیفری و جرائم ویژه
  4. داشتن بیعیت های ایرانی
  5. نداشتن هیچ گونه غیبت سرزی
  6. داشتن مک تحصیلی دانشگاهی معتبر
  7. عضو نبودن هیچ یک از سازمان های غیر قانونی
  8. داشتن سابقه ی کار مرتبط
  9. داشتن مک تحصیلی مرتبط خواست سازمان مربوطه
  10. و شرایط عمومی دیگر

این مجموعه قوانین، بخشی از شرایط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد میشد. که جوانان وهله ی اول ید از آن ها برخوردار شند. اگر هر یک از متقاضیان از این شرایط بهره مند شند می توانند برای یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد سریعا اقدام کنند. اما نظر داشته شید که این شرایط اگرچه مهم است. اما بخشی از ضوابطی است که ارگان مربوطه برای مشمولین نظر گرفته است. بخش بعد پس از بررسی این شرایط عمومی، مشمولین ید شرایط اختصاصی دیگری را نیز داشته شند این وزارتخانه این جوانان را به خدمت بگیرد. ادامه ی مقاله این شرایط و مراحل را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدارک لازم برای یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدارک امریه وزارت فرهنگ و ارشاد نیز مانند شرایط این سازمان دارای ویژگی هایی است که مشمولین ید به آن دقت کافی داشته شند. زیرا بر اساس همین مدارک و مستندات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور جوانان را مورد گزینش قرار داده و از میان آن ها تعداد زیادی سرز امریه جذب خواهد کرد. پس قبل از ثبت خواست برای یافت امریه سازمان مربوطه، از مدارک امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطلع شوید هنگام ثبت نام برای یافت امریه این سازمان مشکل مواجه نشوید.

مدارک لازم جهت یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

  1. اصل شناسنامه مشمول
  2. تصویر تمام صفحات شناسنامه مشمول صورت مهل بودن یا داشتن توضیحات
  3. اصل کارت ملی مشمول
  4. تصویر کارت ملی
  5. اصل مک تحصیلی دانشگاهی مشمول
  6. کپی گواهی پایان دوره تحصیلات دانشگاهی
  7. کارت سبز مشمول برای اعزام به خدمت سرزی
  8. فرم مشخصات اولیه مشمول
  9. رزومه ی کاری صورت داشتن سابقه ی کاری قبلی
  10. برگه معرفی نامه از سازمان بهزیستی صورت عضویت این سازمان
  11. برگه معرفی نامه از کمیته امداد امام خمینی برای اعضای این سازمان
  12. برگه معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت عضویت
  13. کپی شناسنامه همسر مشمولان مهل
  14. کپی شناسنامه فرزندان مشمولین
  15. داشتن معرفی نامه برای اعضای استعداد خشان و نخبگان
  16. معرفی نامه قاریان و حافظان قرآن
  17. و بسیاری مدارک دیگر

شما عزیزان میتوانید پس از بررسی این مدارک و کسب اطلاعات موردشان، این مدارک را تهیه کرده و موعد مقرر به سازمان مربوطه تحویل دهید. متقاضیان گرامی هم چنین میتوانند برای یافت راهنمایی های بیشتر زمینه ی یافت امریه سازمان های دولتی از مرکز مشاوره آویژه کمک گرفته و سوالات خود را مشاورین این مرکز میان بگذارند.

پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چه مراحلی دارد؟

مراحل پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدامات ساده ای نیست. این سازمان توجه به مقررات و قوانین خود سرزان متقاضی امریه را جذب خواهد کرد. به همین منظور همه سازمان ها و نهادهای دولتی برای پذیرش سرزان امریه مراحلی را نظر گرفته که متقاضیان ید بر اساس آن اقدامات لازم را انجام دهند. مراحل پذیرش امریه وزارت فرهنگ و ارشاد مانند سایر ارگان ها هر سال تعداد زیادی از سرزان متقاضی را توجه به شرایطشان بخش گزینش مورد ارزیابی قرار میدهد.

به همین دلیل مشمولان ید توجه داشته شند که برای یافت امریه ید تمام مراحل اقدام را نظر داشته شند. شرایط عمومی گفته شده لا همانظور که توضیح داده شد تمام سازمان ها یکسان بوده و مشمولان ید از آن تبعیت کنند. اما بخشی از شرایط دیگر وجود دارند که مشمولان بر اساس آن ها خواهند توانست از امریه های سرزی نظام وظیفه استفاده کنند. قسمتی از این شرایط شامل موارد زیر میشد که هم مرور خواهیم کرد. آن ها را دقت خوانده و چنانچه از یکی از این شرایط بهره مند میشید سریعا برای یافت امریه های خدمت سرزی اقدام کنید.

شرایط یافت امریه سرزی

  • مهل بودن مشمولین
  • عضو بودن یکی از خانواده های جانزان، آزادگان و ایثارگران
  • عضو بودن کمیته ی امداد امام خمینی
  • داشتن کارت عضویت سازمان بهزیستی کشور
  • داشتن فرزند
  • سرپرست خانوار بودن
  • بهره مند بودن از معافیت های خدمات رزمی
  • داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی

اگر هر یک از این شرایط گفته شده لا را دارا هستید میتوانید همین الان برای ثبت نام امریه خدمت سرزی ارگان ها و نهادهای دولتی اقدام کنید. فقط این نکته را نیز نظر داشته شید که این مراحل را ید ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت پیگیری کنید. بتوانید از مزایای یافت امریه بهره مند شوید.

ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چگونه است و چه میزان سهمیه دارد؟

ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد و مراحل اقدام برای گرفتن امریه این سازمان ید از ۲ یا ۳ ماه قبل از اعزام انجام شود. ثبت نام امریه وزارت فرهنگ و ارشاد بخش کارگزینی این سازمان هر اسن صورت میگیرد. پس اگر داوطلب یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستید پس از بررسی شرایط لا، به بخش کارگزینی و سازماندهی منابع انسانی سازمان مراجعه کرده و خواست خود را ثبت نمایید.

سهمیه امریه وزارت فرهنگ و ارشاد هر اسن متفاوت خواهد بود. شما میتوانید برای بررسی سهمیه امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسن محل سکونت خود، به اطلاعیه این سازمان رجوع کرده یا به اداره ی این سازمان محل زندگی خود مراجعه حضوری داشته و راهنمایی های لازم را بدست آورید.

سوالات متداول

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چه سازمانی گفته میشود؟

وزارت فرهنگ و ارشاد سازمانی است که نظارت بر رسانه های عمومی داشته و از پخش محتواهای غیراسلامی و ضد فرهنگی جلوگیری میکند.

شرایط عمومی یافت امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟

اعتقاد به دین اسلام، نداشتن سابقه ی کیفری، داشتن بعیت ایرانی، نداشتن غیبت غیر موجه همگی از شرایط عمومی یافت امریه خدمت سرزی میشد.

مشمولین متقاضی یافت امریه سرزی نظام وظیفه ید چه زمانی اقدامات لازم را برای ثبت خواست خود انجام دهند؟

مشمولین میتوانند حدود ۲ یا ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت به سازمان مربوطه مراجعه کنند و برای تشکیل پرونده مدارک خود را به این سازمان تحویل دهند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امریه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | شرایط و مدارک لازم برای داوطلبین

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۲:۱۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)