مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن البرز سیس شده و کرج – کیلومتر ۵ جاده ماهدشت- خ شهید همت وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی آی سودا میشو


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی روسیی (ICT)
  • کاردانی فنی فناوری ارتطات و اطلاعات
  • کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان زینتی
  • کاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی غنی – گل و گیاهان زینتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای ترویج کشاورزی – توسعه روسیی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری منابع طبیعی – امور اراضی
  • مهندسی فناوری مکانیزاسیون کشاورزی – مکانیزاسیون زراعی و غی
  • مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
  • مهندسی فناوری غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • مهندسی فناوری غنی – گل و گیاهان زینتی
  • کارشناسی حرفه ای علوم حیوانات آزمایشگاهی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) نیز ۱۱۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی (کرج) اسن البرز و کرج – کیلومتر ۵ جاده ماهدشت- خ شهید همت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۶-۳۶۷۰۰۸۷۲ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

فرزندان دیپلمه کشاورزان و روسییان دارای زمین کشاورزی و فارغ التحصیلان دوره های متوسطه کاردانش و فنی و حرفه ای کشاورزی یید شورای اسلامی روس و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت می توانند سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و می یست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصی یکی از واحدهای تولیدی مشغول به کار گردند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی (کرج) ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی (کرج)


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۰:۳۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن البرز سیس شده و کرج – خیان هلال احمر- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت ایران فریمکو


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای پیرایش زنانه
  • کاردانی حرفه ای آرایش زنانه

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری جوش

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای شهید رهبری اسن البرز و کرج – خیان هلال احمر- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۶-۳۴۴۲۸۰۳۷ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای شهید رهبری ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید رهبری


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۹:۵۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن البرز سیس شده و کرج – میدان اسندارد- خیان ذوب آهن- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت عالی فرد (سن ایچ)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشین های راهسازی
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی لوازم خانگی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای شهید خدایی اسن البرز و کرج – میدان اسندارد- خیان ذوب آهن- مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۶-۳۲۸۱۵۱۵۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای شهید خدایی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای شهید خدایی


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۷:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ایلام ۲

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲

دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و ایلام – بلوار جمهوری- جنب خیان مفتح وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲

دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ایلام ۲ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شهر جدید هشتگرد


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ایلام ۲

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ایلام ۲ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی ایلام ۲ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام ۲

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی ایلام ۲ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی ایلام ۲

دانشگاه علمی کاربری ایلام ۲ اسن ایلام و ایلام – بلوار جمهوری- جنب خیان مفتح واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۳۳۶۶۴۵۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی ایلام ۲

مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت میکند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی ایلام ۲ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به ایلام ۲ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ایلام ۲


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۶:۲۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آبدانان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی آبدانان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبدانان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی آبدانان

دانشگاه علمی کاربردی آبدانان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و آبدانان – خیان سراب- بعد از پارک شهر وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی آبدانان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آبدانان

دانشگاه علمی کاربردی آبدانان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبدانان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آبدانان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنعتی کوشا (کرج)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی آبدانان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آبدانان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی آبدانان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی آبدانان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آبدانان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آبدانان ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آبدانان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آبدانان ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی آبدانان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبدانان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی آبدانان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی آبدانان نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی آبدانان

دانشگاه علمی کاربری آبدانان اسن ایلام و آبدانان – خیان سراب- بعد از پارک شهر واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۳۶۲۵۸۱۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی آبدانان

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : نا مشخص
  • سلف سرویس : نا مشخص
  • خوابگاه : نا مشخص

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آبدانان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبدانان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی آبدانان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به آبدانان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آبدانان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کولاک غرب

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب

دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت، معدن و تجارت زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و شیروان و چرداول – سرابله- بلوار بسیج- لاتر از شگاه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب

دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کولاک غرب ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مجتمع صنعتی ماموت


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی کولاک غرب

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی کولاک غرب مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی کولاک غرب ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی کولاک غرب

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی کولاک غرب شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی کولاک غرب

دانشگاه علمی کاربری کولاک غرب اسن ایلام و شیروان و چرداول – سرابله- بلوار بسیج- لاتر از شگاه ورزشی شهید اشرفی اصفهانی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۴۲۲۴۴۱۸ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی کولاک غرب

شرایط اختصاصی: ۱- به دانشجویان کسب معدل لای ۱۹تخفیف شهریه به میزان %۵ نیمسال بعد تعلق میگیرد. ۲- به اسکان دانشجویان غیربومی کمک خواهد شد

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی کولاک غرب مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به کولاک غرب ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کولاک غرب


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۹:۰۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و ایلام – میدان ما- خیان مهارت وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سیمان آبیک


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای ایلام اسن ایلام و ایلام – میدان ما- خیان مهارت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۲۲۲۸۲۶۷ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای ایلام ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای ایلام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان ایلام

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و ایلام – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار دانشجو-روبروی اداره کل تعاون اسن ایلام وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت قطعه سازان میثاق


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مشارکتهای مردمی
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری قضایی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کارشناسی حرفه ای اصلاح و تربیت
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام نیز ۱۱۵ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام اسن ایلام و ایلام – میدان دفاع مقدس- ابتدای بلوار دانشجو-روبروی اداره کل تعاون اسن ایلام واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۲۲۳۵۰۶۹ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت میکند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن ایلام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۸:۱۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و ایلام – بلوار آیت ا… تعمیرکاری- ابتدای خیان فدائیان اسلام وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت قالب های صنعتی ایران خوو


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فعالیتهای قرآنی و مذهبی
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری نکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام نیز ۲۱۴ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی ایلام اسن ایلام و ایلام – بلوار آیت ا… تعمیرکاری- ابتدای خیان فدائیان اسلام واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۲۲۳۲۵۶۸ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی ایلام ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۲:۵۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر استان ایلام

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران زیر مجموعه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن ایلام سیس شده و ایلام – میدان ۲۲ بهمن- بلوار سید الشهداء وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنعتی زر ماکارون


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفه ای خدمات سلامت – دارویاری
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – انرداری
  • کاردانی حرفه ای امداد و نجات شهری
  • کاردانی حرفه ای امداد سوانح

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بحران اماکن
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امداد سوانح طبیعی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام نیز ۱۲۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

دانشگاه علمی کاربری هلال احمر اسن ایلام اسن ایلام و ایلام – میدان ۲۲ بهمن- بلوار سید الشهداء واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۸۴-۳۳۳۶۴۰۱۷ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به هلال احمر اسن ایلام ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هلال احمر اسن ایلام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۷:۱۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)