مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

هر آنچه باید در مورد معافیت موقت سربازی بدانید!

Rate this post

معافیت موقت سرزی به آن دسته از معافیت هایی گفته می شود که دائمی نیستند و بو صورت موقت به مشمولین داده می شود . این معافیت موقت سرزی می تواند بخش های مختلف معافیت به مشمولین داده شود . به طور مثال برخی مشمولین می توانند به دلیل داشتن بیماری معافیت موقت سرزی خود را بخش پزشکی بگیرند . از طرف دیگر افراد می توانند از طریق گرفتن کفالت پ یا ما از معافیت موقت سرزی استفاده کنند . یا بسیاری از دلایل دیگری که به مشمولین این اجازه را خواهد داد بتوانند برای مدت کوهی معافیت موقت سرزی داشته شند و به خدمت سرزی نروند .

برای برخی مشمولین این سوال پیش خواهد آمد که معافیت موقت چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد ؟ زمان معافیت موقت سرزی به چه صورتی خواهد بود ؟ مشمولین چه زمانی می توانند برای معافیت موقت سرزی اقدام کنند ؟ مدارک معافیت موقت سرزی کدام اند ؟ بعد از گرفتن معافیت موقت ، مدت زمان اعزام به خدمت سرزی به چه صورت خواهد بود ؟ تمام این سوالات جای خود مهم و قابل بحث خواهند بود .


بیشتر بخوانید: معافیت موقت پزشکی


انواع معافیت موقت سرزی

مرکز مشاوره نظام وظیفه نظر دارد اطلاعات جامع و کامل ره ی مشاوره معافیت موقت سرزی را اختیار مشمولین قرار دهد .همانطور که می دانید افراد ذکور پایان سن ۱۸ سالگی و شروع سن ۱۹ سالگی مشمول خدمت وظیفه عمومی خواهند شد . حال اگر مشمولین براساس شرایط و ضوابط تعریف شده از شوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا بتوانند از انواع معافیت ها استفاده کنند و خدمت سرزی نروند ، می توانند برای گرفتن معافیت خود اقدام کنند . حال اگر بخواهیم به طور کلی ره ی معافیت ها صحبت کنیم ید بگوییم معافیت ها به دو نوع معافیت دائم و معافیت موقت سرزی تقسیم می شوند .

همانطور که ید بدانید معافیت دائم ، مشمول به دلیل داشتن مشکلات پزشکی یا گرفتن کفالت ما یا پ و یا بسیاری شرایط دیگر می تواند از معافیت دائم استفاده کرده و معافیت سرزی را توجه به شرایط خود بگیرد . اما معافیت موقت سرزی مشمول برای مدت کوهی از اعزام به خدمت معاف می شود . بعد از اتمام این زمان موقت ، مشمولین موظف هستند برای اعزام به خدمت اقدام کرده و مراحل آن را انجام دهند و برای رفتن به خدمت سرزی آماده شوند .

برای معافیت موقت سرزی ما

  • واریکوسل و معافیت سرزی
  • ژنیکوماستی و معافیت سرزی
  • معافیت سرزی بیماری قلبی
  • معافیت چاقی

  • مراحل معافیت پزشکی
  • معافیت دیسک کمر
  • دفترچه معافیت پزشکی
  • شرایط معافیت سرزی تک فرزندی
  • شرایط معافیت پزشکی سرزی
  • انواع معافیت سرزی
  • ساده ترین راه معافیت سرزی
  • شرایط خرید سرزی
  • معافیت افسردگی
  • معافیت واریکوسل
  • معافیت پزشکی چشم
  • کوهی ندون آشیل معافیت
  • معافیت پزشکی ماده ۳۰ بند ۵

معافیت موقت پزشکی

معافیت موقت پزشکی به آن دسته از معافیت هایی اطلاق می شود که مشمولین به خاطر رویارویی بیماری دوره ای کوه مدت بین ۳ ۶ ماه از رفتن به خدمت وظیفه عمومی معاف می شوند . همان طور که می دانید سطح سلامت جسمی و روحی مشمولین برای رو رو شدن دوران سرزی بسیار مهم است . به همین دلیل قبل از اعزام به خدمت ، مشمولین ید توسط پزشکان معتمد سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا معاینه شوند و سطح سلامت آن ها بررسی گردد . بنابراین صورت سلامت کامل ، مشمولین ردیف سرزان سالم قرار گرفته و خود را برای مراحل اعزام به خدمت آماده می کنند . این افراد ید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و مراحل اعزام را طی کنند .

اما برخی دیگر به دلیل بیماری های گوناگون ممکن است معافیت دائم بگیرند یا از خدمات رزمی معاف شوند . یک گروهی از سرزان که از مشکلات و بیماری کوه مدت خاصی رنج می برند . ید برای بررسی بیشتر بیماری از سوی نظام وظیفه عمومی ناجا به بیمارسن های تخصصی زیر نظر خود سازمان فرسده می شوند بیماری آن ها به طور جدی بررسی شده بتوانند از معافیت موقت پزشکی استفاده کنند و به طور موقت معاف شوند . این افراد به دلیل داشتن بیماری به طور موقتی قا نخواهند بود خدمت سرزی خود را انجام دهند بنابراین نطر نهایی کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا این افراد معافیت موقت پزشکی می گیرند .

این نکته را نیز توجه داشته شید که به از اتمام این معافیت موقت مشمولین یک ماه فرصت دارند برای اعززام به خدمت وظیفه عمومی تعیین تکلیف شوند . بعضی موارد اگر بیماری مشمول بهبود نیابد ممکن است این افراد معافیت دائم یافت کنند . اما برخی موارد دیگر نظر کمیسیون پزشکی سازمان وظیفه عمومی ناجا زمان معافیت موقت پزشکی آنان تمدید خواهد شد .

معافیت موقت کفالت

معافیت موقت کفالت نیز از جمله معافیت هایی است که مشمولین می توانند از آن استفاده کرده و معافیت موقت کفالت بگیرند . به طور مثال اگر فرزند ذکور لای ۱۸ سال یک خانواده صورت طلاق و جدایی پ و ما یا فوت پ تنها فرزند ذکور شناخته شده شد . می تواند کفالت ما را گرفته و از معافیت موقت کفالت استفاده کند . اما این جا این سوال مطرح خواهد شد که آیا ازدواج مجدد ما هم فرزند می تواند از معافیت کفالت استفاده کند ؟

این جا ید بگوییم طبق قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مدت کفالت ما از ریخ طلاق یا فوت پ مشمول محاسبه می شود . یعنی بعد از طلاق یا فوت ، فرزند ذکور لای ۱۸ سال به مدت ۳۰ ماه بعد از ثبت طلاق یا فوت می تواند از معافیت موقت کفالت استفاده کند . اگر این مدت ما ازدواج مجدد کند ، معافیت موقت کفالت طل خواهد شد و مشمول ید مراحل اعزام به خدمت را انجام داده و به خدمت سرزی برود . حال صورتی که ما مشمول بعد از گذشت ۳۰ ماه از طلاق یا فوت هنوز ازدواج نکرده شد . معافیت موقت کفالت فرزند ذکور لای ۱۸ سال او تبدیل به معافیت دائم خواهد شد .

برای اطلاع از مراحل معافیت سرزی آویژه

  • معافیت پزشکی حین تحصیل

  • معافیت پزشکی سرزی
  • معافیت پزشکی اعصاب و روان
  • آیین نامه جدید معافیت پزشکی
  • کمیسیون پزشکی نظام وظیفه
  • هرنی دیسکال
  • بیماری دیسک کمر
  • انواع دیسک کمر
  • تورم دیسک کمر
  • فتق دیسک گردن
  • پروتروژن دیسک
  • معافیت پزشکی مغز و اعصاب
  • شرایط معافیت پزشکی سرزی
  • معافیت کفالت

هم چنین بر اساس ماده ۲ قانون کفالت سازمان نظام وظیفه ی عمومی ناجا آن دسته از مشمولینی که افراد معلول جسمی و حرکتی ازدواج می کنند نیز می توانند از معافیت موقت کفالت استفاده کحنند . مدت زمان این معافیت موقت کفالت برای این افراد ۵ سال متوالی می شد . چنانچه بهد از گذشت ۵ سال ازدواج آن ها استمرار داشته شد معافیت موقت کفالت آن ها تبدیل به معافیت دائم خواهد شد .

آن دسته از افرادی که پ آن ها بر اساس حکم قضایی به حبس بیش از ۱۰ سال مجکوم شده شند نیز می توانند به مدت ۵ سال از معافیت موقت کفالت استفاده کنند .

معافیت موقت تحصیلی

معافیت موقت تحصیلی نیز یکی دیگر از انواع معافیت های موقت می شد که مشمولین می توانند از آن استفاده کرده و به تحصیل خود ادامه دهند . معافیت موقت تحصیلی بر اساس ماده ۳۱ قانون محصلین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به این صورت خواهد بود که تمامی دانش آموزان و دانشجویان محصل مراکز آموزش عالی مورد یید وزارت علوم که حین تحصیل به سن مشمولیت می رسند می توانند زمانی که مشغول به تحصیل هستند از معافیت موقت تحصیلی استفاده کنند .

مدت سنوات مجاز برای افرادی که مقاطع مختلف حال تحصیل می شند متفاوت است . اینجا به طور کامل مدت زمان سنوات مجاز برای تمامی مقاطع را توضیح خواهیم داد .

  • مقطع کاردانی : ۲ سال و نیم .
  • مقطع کارشناسی ناپیوسته : ۳ سال .
  • مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته : ۳ سال .
  • مقطع کارشناسی پیوسته : ۵ سال .
  • مقطع کارشناسی ارشد پیوسته : ۶ سال .
  • مقطع دکتری پزشکی پیوسته : ۸ سال .
  • مقطع دکتری تخصصی : ۶ سال .

معافیت موقت حین خدمت

معافیت موقت حین خدمت به آن دسته از معافیت هایی اطلاق می شود که افراد حین خدمت مجبور می شوند از آن استفاده کنند . به طور مثال آن دسته از مشمولینی که قبل از اعزام به خدمت دارای بیماری ساده یا عارضه ی کمی هستند . اما این عارضه یا بیماری حین خدمت جدی شده و موجب سخت شدن شرایط برای مشمول می شود . یا اینکه برخی افراد حین خدمت وظیفه عمومی دچار مشکل یا عارضه ای می شوند که تشخیص پزشک معتمد سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا و بیمارسن های زیر نظر این سازمان ، این سرزان از ادامه ی خدمت سرزی مرخص می شوند . بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا این مشمولین از معافیت موقت حین خدمت استفاده کرده و بهبودی کامل مرخصی خواهند ماند .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره معافیت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: معافیت موقت سرزی

هر آنچه ید مورد معافیت موقت سرزی بدانید!

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

هر آنچه ید مورد معافیت موقت سرزی بدانید!

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۲:۳۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۶:۰۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۱:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۴۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۱:۵۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۶:۴۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۱:۵۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۶:۵۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۲:۱۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

امکان پذیرش امریه و جذب سرباز توسط شرکت های خصوصی

2.5 / 5 ( 2 votes )

امریه شرکت های خصوصی چیست؟

امریه شرکت های خصوصی و اخذ آن یکی از اهدافی است که بسیاری از مشمولان و متقاضیان امریه دنل میکنند. امریه شدن یکی از راه هایی است که میتواند از سختی ها و ناملایمات دوره سرزی بکاهد. همین امر منجر شده که متقاضیان زیادی داشته شد. همچنین بسیاری از ارگان ها از جمله ارگان های دولتی و غیر دولتی برای جذب سرز امریه داوطلب هستند. چرا که این کار نیروی متخصص مورد نیاز خود را مین میکنند از طرفی این موضوع به نفع سرزان است و افراد واجد شرایط میتوانند از این فرصت استفاده کنند.

فردی که ارگان ها و شرکت های خصوصی به عنوان سرز امریه پذیرفته میشود؛ از گذراندن دوره های سخت سرزی پادگان ها وانجام فعالیت هایی همچون کشیک های شنه و… راحت میشوند. بسیاری از شرکت های خصوصی خواست خود را برای جذب سرز امریه سازمان وظیفه و نیروهای مسلح میان میگذارند.

سازمان وظیفه نیز توجه به ظرفیت پادگان های نظامی و تعداد نیروهای مورد نیاز خود، هر ساله تعدادی از مشمولان را به عنوان سرز امریه به این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی میسپارد. وظایف سرزان امریه شرکت های خصوصی همان حوزه ی فعالیت هایی است که دیگر کارمندان این شرکت ها انجام میدهند و این وظیفه متناسب تخصص و مک تحصیلی مشمول مشخص میشود.

نکته ی قابل توجه این است که سرزانی که شرکت های خصوصی امریه میشوند تنها ساعات کاری این شرکت ها انجام وظیفه میکنند و بعد از ساعات کاری مانند دیگر کارمندان مرخص میشوند. همچنین سرزان امریه شرکت های خصوصی نیز مانند دیگر سرزان حقوقی را یافت میکنند که میزان آن اغلب تشخیص شرکت مشخص خواهد شد.

امریه شرکت های خصوصی چه شرایطی دارد؟

امریه شرکت های خصوصی برای متقاضیان امریه شدن این ارگان ها تنها تحت شرایط خاصی اماکن پذیر است که بسیاری از این شرایط توسط سازمان وظیفه و برخی دیگر توسط ارگان ها و شرکت امریه گیر مشخص میشود. برخی از شرایط لازم برای امریه شدن به قرار زیر است:

  • یکی از اصلی ترین شرایطی که مشمولان برای یافت امریه ید نظر داشته شند نداشتن غیبت از خدمت سرزی میشد. بنابراین توصیه میشود اولین فرصت برای تعیین وضعیت نظام وظیفه و خواست امریه اقدام کنید.
  • افراد مهل از جمله کسانی هستند که شانس زیادی برای امریه شدن دارند.
  • افرادی که به دلیل ابتلا به بیماری معافیت از رزم دارند.
  • فرزندان خانواده های ایثارگران و شهدا
  • افرادی که تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هستند.
  • مشمولانی که سرپرست خانواده هستند.

همه ی موارد لا از جمله کسانی میشند که شانس بیشتری برای امریه شدن دارند البته گاهی افراد فاقد این شرایط نیز موفق به کسب امریه میشوند. لازم به تذکر است که شرایط ذکر شده شرایط کلی است که سازمان وظیفه برای جذب امریه اعلام کرده است. علاوه بر این شرایط کلی برخی شرایط نیز توسط شرکت های خصوصی امریه گیر اعلام میشود که دسته ای از آن ها به قرار زیر است:

  • پذیرش آزمون های ورودی شرکت های خصوصی یکی از شرایطی است که توسط برخی شرکت ها اعلام میشود.
  • مقطع تحصیلی و نوع مک مورد پذیرش ید متناسب رده ی شغلی مورد نیاز شرکت های پذیرنده شد.
  • نداشتن نسبت فامیلی نسبی و سببی کارکنان شرکت مورد نظر و…

افرادی که این شرایط را داشته شند میتوانند دوره ی دو ساله سرزی خود را به عنوان سرز امریه شرکت های خصوصی بگذرانند.

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی امکان پذیر است؟

استخدام سرز امریه شرکت های خصوصی یکی از موضوعاتی است که اخیرا مطرح شده است. شرکت های خصوصی که فعالیت های مختلفی انجام میدهند متناسب نیاز خود میتوانند از بین سرزان واجد شرایط اقدام به استخدام سرز امریه کنند. جذب سرزان امریه شرکت های خصوصی ید تحت نظر وزارت صنعت و سازمان وظیفه کشور انجام شود. این وزارت هر ساله سهمیه ای را از سوی سازمان وظیفه و برای جذب و استخدام سرزان امریه به شرکت های خصوصی اعطا میکند.

لازم به ذکر است که قبل از اینکه سرزان به عنوان امریه ارگان ها و شرکت های خصوصی به کار گرفته شوند یستی دوره ی آموزشی را که دو ماه طول میکشد، انجام دهند.

یکی دیگر از تسهیلاتی که شرکت های خصوصی و سال های اخیر برای مشمولان خدمت سرزی فراهم شده این است که افراد مشمولی که آزمون های ورودی و استخدامی این شرکت ها قبول میشوند، میتوانند دوره ی سرزی خود را نیز همین ارگان و به عنوان سرز امریه بگذرانند. علاوه بر این سرزان استخدام شده برخی شرکت های خصوصی میتوانند انجام پروژه های جایگزین خدمت، خدمت سرزی خود را انجام دهند، به این ترتیب نیروی مورد نیاز این ارگان ها مین میشوند و از طرفی مشمولان نیز برای استخدام مشکل رو به رو نخواهند بود. البته استخدام مشمولان سرزی شرکت های خصوصی تحت شرایط خاصی انجام میشود که اغلب این شرایط به حوزه ی کاری و فعالیت آن ها بستگی دارد.

امریه شرکت مپنا چگونه است؟

امریه شرکت مپنا یکی از گزینه هایی است که برای متقاضیان امریه شرکت های خصوصی وجود دارد. این شرکت به کارگیری نیروهای متخصص و متعهد راسی پیشرفت هر چه بیشتر اهداف و فعالیت های خود گام برمیدارد. شرکت مپنا میتواند به تعداد سهمیه ای که هر سال برای گرفتن سرز امریه دارد از بین مشمولان خدمت سرزی اقدام به جذب سرز امریه کند.

افرادی که این شرکت به عنوان امریه پذیرفته میشوند از بین مشمولانی است که فارغ التحصیل دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری میشند. همچنین رشته های تحصیلی آن ها ید مرتبط حوزه ی فعالیتی شرکت و مورد یید این شرکت شد.

یکی از اهدافی که مشمولان وظیفه عمومی شرکت مپنا به کار گرفته میشوند تربیت و آموزش این افراد محیط کار میشد برای ورود به زار کار آمادگی لازم را داشته شند. لذا افراد متخصص برای به کارگیری مناطق دیگر تربیت خواهند شد.

افرادی که میخواهند شرکت مپنا امریه شوند ید شرایط خاصی را دارا شند که بر خی از آن ها شامل:

  • داشتن بعیت ایرانی و اعتقاد به یکی از ادیان الهی مورد پذیرش قانون اساسی کشور
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخ و نداشتن سوء سابقه کیفری
  • داشتن سلامت جسمی و روانی متناسب وظایف محوله
  • نداشتن تعهد به خدمت ارگان ها دیگر
  • افراد بومی
  • داشتن مک تحصیلی متناسب رده شغلی

نکته ای که ید نظر داشته شید این است که امریه شدن این شرکت به منزله ی استخدام شما نمیشد اما دو سال خدمت سرزی به عنوان سوابق کاری مشمول احتساب خواهد شد.

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند

لیست شرکت های خصوصی که امریه دارند و اطلاع از آن قدم مهمی است که متقاضیان امریه یستی برای موفقیت مسیر یافت امریه نظر داشته شند. قبل از هر چیز ید بگوییم هر شرکتی توجه به نوع فعالیتی که دارد زیر مجموعه ای از وزارتخانه های کشور است که ید تحت نظارت این وزارتخانه و بر اساس مصوت آن اقدام به جذب سرز کنند. تعدادی از مهم ترین شرکت های خصوصی که اقدام به گرفتن سرز امریه میکنند به شرح زیر است:

  • شرکت سهامی آب منطقه ای
  • شرکت سهامی پتروشیمی بیستون
  • شرکت بین المللی زرگانی پتروشیمی شانگهای
  • مر کز آموزش عالی میراث فرهنگی
  • شرکت سهامی رخ آوران فتون
  • شرکت سهامی حفاری شمال
  • شرکت سهامی تکا چوب
  • شرکت سهامی دیزل سنگین ایران

چند نکته ی مهم که ره این شرکت ها ید بدانید:

  • همه ی شرکت هایی که مجوز جذب سرز امریه دارند تنها میتوانند تعداد محدودی از نیروهای خود را از بین مشمولان نظام وظیفه جذب کنند. بنابراین بهتر است مشمولان زمان های مقرر معمولا دو یا سه ماه قبل از اعزام، سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.
  • برخی از این شرکت ها استفاده از کسری های خدمت را برای سرزان امریه نمیپذیرند.
  • حقوقی که این شرکت ها به سرزان میدهند مطابق حقوقی است که سازمان وظیفه به سرزان اعطا میکند اما ممکن است تنها کمی بیشتر شد.
  • پذیرش امریه تنها از بین سرزانی است که غیبت نکرده شند.

امریه پتروشیمی‌ها چیست؟

امریه پتروشیمی‌ها از پرطرفدار ترین امریه هایی است که مشمولان خدمت سرزی به دنل کسب آن هستند. افرادی که دارای مدارک تحصیلی مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی ملوژی و مواد، شیمی، مهندسی سیتم های انرژی، اقتصاد انرژی و… مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هستند، از جمله کسانی هستند که میتوانند به عنوان سرز امریه پتروشیمی ها خدمت کنند. برخی از شرکت های پتروشیمی تنها از بین افراد مک تحصیلی و معدل لای ۱۷ امریه میگیرند. لازم به ذکر است که فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور همچون دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه تهران، شهید بهشتی، دانشگاه صنعتی اصفهان و… از شانس بیشتری برای قبولی این ارگان برخوردار هستند. همین امر عث شده که رقابت تنگاتنگی بین متقاضیان امریه شدن پتروشیمی های کشور وجود داشته شد.

البته رشته های تحصیلی و تخصص های مورد نیاز پتروشیمی ها ممکن است هر سال تفاوت هایی داشته شد و نیاز به نیروی کار تعیین کننده ی مدارک تحصیلی مشمولان مورد پذیرش میشد. پتروشیمی ها اغلب از طریق مصاحبه و آزمون و از بین متقاضیان پذیرفته شده، نیروهای مورد نیازشان را میگیرند. همچنین اغلب سرزانی که پتروشیمی به کار گرفته میشوند یستی از بین افراد بومی همان منطقه شند.

امریه پتروشیمی عسلویه چگونه است؟

امریه پتروشیمی عسلویه تنها مختص آن دسته از مشمولانی است که مک تحصیلیشان را حوزه ی صنعت نفت و پتروشیمی و… یافت کرده اند؛ واقع تخصص این افراد ید متناسب رده های شغلی موجود پتروشیمی عسلویه شد. این شرکت نیز به مانند دیگر شرکت های امریه گیر اغلب از بین افراد بومی اقدام به جذب نیرو میکند.

متقاضیانی که یکی از شرایط پنج گانه شامل: هل، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، سرپرسن خانوار و خانواده ایثارگران را داشته شند و همچنین شرایط اختصاصی از جمله معدل بین ۱۴ ۱۵ را دارا شد، شانس لاتری برای پذیرش این ارگان دارند. مدارک تحصیلی مورد نیاز برای پذیرش پتروشیمی عسلویه نیز مانند دیگر پتروشیمی ها حداقل کارشناسی رشته های شیمی، مهندسی نفت و… میشد.

علاوه بر این مشمولان دارای معافیت از رزم یکی از گزینه های مد نظر این شرکت برای جذب امریه میشند. مدت زمان خدمت پتروشیمی عسلویه نیز ۲۴ ماه معادل دو سال میشد و اغلب مواقع کسری های خدمت سرزی نیز پذیرفته نیست و مشمول موظف به گذراندن این دو سال میشد. این دوسال بعدا به عنوان سوابق کاری مشمول نظر گرفته میشود اما هیچ تضمینی بر استخدام دائم مشمول نمیشد.

امریه پتروشیمی‌ها چه شرایطی دارد؟

امریه پتروشیمی‌ها و مراحل اقدام برای اخذ آن از دو سه ماه قبل از اعزام به خدمت مشمولان آغاز میشود.

پتروشیمی ها شرکت هایی هستند که تحت نظارت وزارت نفت فعالیت میکنند. لازم به ذکر است که علاوه بر پتروشیمی ها، شرکت گاز، شرکت نفت و شرکت پالایش و پخش نیز از دیگر ارگان های تحت نظر این سازمان میشند. این وزارتخانه این مجوز را به پتروشیمی ها داده است که بخشی از نیروهای مورد نیازشان را از بین مشمولان وظیفه عمومی جذب کنند.

معمولا این شرکت ها فراخوان هایی را اعلام میکنند که شرایط و ضوابط مورد نیاز برای پذیرش سرزان امریه را اعلام میکند. نوع مک تحصیلی مورد نیاز اغلب کارشناسی و لاتر است، معدل لازم برای پذیرش مشمولان، و رشته ی تحصیلی از جمله مهندسی مواد، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و… از جمله این شرایط هستند.

افرادی که این شرایط را داشته شند، همچنین واجد یکی از شرایط پنجگانه امریه شدن شند، میتوانند برای امریه سرزی این شرکت اقدام کنند.

سرزان امریه پتروشیمی تنها مانند یک کارمند این شرکت فعالیت میکنند و دیگر خبری از رفتن به پادگان و… نیست. این افراد از مرخصی و حقوق مانند دیگر سرزان وظیفه برخوردار خواهند بود. مگر اینکه شرکت پتروشیمی مذکور به تشخیص خود میزان آن را برای مشمول افزایش دهد.

سوالات متداول

حقوق کارمندان شرکت مپنا چق است ؟

حقوق کارمندان این شرکت متناسب رده ی شغلی ان ها و همچنین نوع مک تحصیلی مقرر میشود. سرزان امریه ای که این شرکت به کار گرفته میشوند نیز مانند دیگر سرزان نظام وظیفه حقوق یافت میکنند.

مزایای امریه شرکت های خصوصی چیست؟

کسب مهارت و آمادگی برای حضور مشمولان و متخصصان برای حضور زار کار، یکی از مهم ترین مزیت هایی است برای مشمولان به دنل دارد. علاوه بر این دوره سرزی امریه بسیار راحت تر از دیگر سرزانی است که پادگان ها خدمت میکنند. دوره ی دو ساله امریه سرزی به عنوان سوابق کاری مشمولان نظر گرفته میشود.

نحوه جذب امریه شرکت های خصوصی چگونه است؟

این شرکت ها اعلام اطلاعیه هایی شرایط و ضوابط لازم برای پذیرش امریه را اختیار مشمولان قرار میدهد. افرادی که واجد شرایط شند یستی مدارک تحصیلی و شناسایی مربوطه را تهیه کنند و بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه های حضور تعیین تکلیف میشوند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع: شرایط جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

امکان پذیرش امریه و جذب سرز توسط شرکت های خصوصی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۵۶:۲۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)