مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

Rate this post

دانشگاه علمی کاربردی هدف ارتقا دانش فنی حوزه های مختلف کسب و کار ایجاد شده است. افراد از صنف های مختلف می توانند برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل اقدام نمایند. بسیاری از شرکت های بزرگ نیز شهرهای مختلف از جمله آران و بیدگل اقدام به سیس دانشگاه علمی کاربردی کرده اند. انجام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، این شرکت ها هم افراد مناسب برای حرفه های مد نظرشان را استخدام می کنند و هم می توانند سطح فنی و علمی کارکنان خود را افزایش دهند. ثبت نام واحدهای علمی کاربردی آران و بیدگل نیازی به کنکور ندارد و افراد انتخاب رشته های مورد نظر از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل می توانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل ثبت نام کنند. شما نیز چنانچه تمایل به ارتقاء دانش فنی خود و نیز یافت مک معتبر دانشگاهی دارید می توانید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل را انجام دهید.

برای ثبت نام، شما ید از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آشنا شوید و از بین رشته های دانشگاه علمی کاربردی رشته مورد نظرن را انتخاب کنید. لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل نشان دهنده گستردگی مناسب رشته ها توجه به ظرفیت های شهر آران و بیدگل است. شرایط معدل مناسب، اشتغال رشته مورد نظر از جمله شرایطی است که امتیاز زیادی جهت قبولی شما رشته مورد نظرن دارد. همچنین به دلیل امکانات محدود رفاهی از جمله خوابگاه بسیاری از دانشگاه های علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل سکونت آران و بیدگل بسیار مهم است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می شد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل وجود ندارد. اما برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن رشته ای که قصد تحصیل آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پشان این شغل مشغول به کار هستند نظر گرفته شود. شما می توانید توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل به مرکز علمی کاربردی مد نظرن مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود. توجه داشته شید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برای برخی از رشته ها تنها مهر ماه و برای برخی تنها بهمن ماه انجام می شود. توجه به جدول لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل می توانید رشته ها و زمان ثبت نامشان را مشاهده کنید و زمان مناسب اقدام کنید. همچنین بهتر است که حتماً از این لینک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه نمایید و از زمان های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل برای هر یک از رشته ها خبر شوید. علاوه بر این می توانید برای اطلاع دقیق تر از زمان برگزاری کلاس ها و شرایط شرکت کلاس ها، اطلاعات ون دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه نمایید و یا تنها یک تماس از مشاوران ما کمک بگیرید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین شهرهای مختلف توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل مقطع کاردانی را ببینید و توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

اسنمرکز علمی کاربردیترم ارائهمقطعنام رشته
اصفهانکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای روابط عمومیمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای گردشگریمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کارمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیکمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گستردهمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی معماری – معماری شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی مکانیک – مونژ سیستم های مکانیکیمهرکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای روابط عمومیبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای گردشگریبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیکبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی برق – برق صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی صنایع نساجی – تولید فرش ماشینیبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گستردهبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکاردانی فنی مکانیک – مونژ سیستم های مکانیکیبهمنکاردانیعلمی کاربردی آران و بیدگل

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف گرایش ها و مقاطع مختلف واحد سی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

اسنمرکز علمی کاربردیترم ارائهمقطعنام رشته
اصفهانکارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتیمهرکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجیمهرکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازیمهرکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانمهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعاتمهرکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانمهندسی فناوری مکانیک خوومهرکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتیبهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجیبهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازیبهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانکارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کاربهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانمهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعاتبهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل
اصفهانمهندسی فناوری مکانیک خووبهمنکارشناسیعلمی کاربردی آران و بیدگل

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات کیفیت ارائه دهد. زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی سی و هر خدمت دیگر مرتبط مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، ما .

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط برخی از رشته ها اشتغال رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آران و بیدگل

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۷:۵۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز

Rate this post

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز تصدیق کننده این موضوع است. شهرهای مختلف توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. زیر دانشگاه های علمی کاربردی اهواز آورده شده است که هر یک رشته های مختلفی مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز می توانند مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و انتخاب از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که ادامه آورده شده است، به همراه داشته شند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می شد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز وجود ندارد. اما برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن رشته ای که قصد تحصیل آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پشان این شغل مشغول به کار هستند نظر گرفته شود. شما می توانید توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز به مرکز علمی کاربردی مد نظرن مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز

دانشگاه علمی کاربردی دو ترم مهر و بهمن ماه کلاس برگزار می کند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز ید طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام انجام شود و پس از اعلام نیج، ارائه مدارک لازم به دانشگاه، ثبت نام تکمیل شود. از آنجا که یکی ازاهداف دانشگاه های علمی کاربردی بهبود شرایط شغلی افراد نیز می شد، بعضی از رشته ها کلاس ها را بعد از ظهر برگزار می کنند یا شرایط خاصی نظر می گیرند که شما می توانید مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از آنها اطلاع پیدا کنید. همچنین هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اهواز از امکاناتی که دانشگاه علمی کاربردی اهواز به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سلف و … آگاهی پیدا کنید. از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز می توانید دانشگاه مد نظرن را انتخاب کنید و برقراری ارتط مرکز مد نظرن اطلاعات بیشتری یافت کنید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین شهرهای مختلف توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اهواز مقطع کاردانی را ببینید و توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

اسنمرکز علمی کاربردیترم ارائهمقطعنام رشته
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی الکترونیک صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی جوشکاریمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتریمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – ماشین افزارمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک خوومهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی نقشه کشی صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی الکترونیک صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی زرسی جوشبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی برق – تعمیر و نگهداری ماشینهای الکتریکیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی جوشکاریبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتریبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک خووبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی فنی نقشه کشی صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جامعه اسلامی کارگران اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای اطفای حریق شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای امداد سوانحمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای امداد و نجات شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – انرداریمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای خدمات سلامت – دارویاریمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای مشارکتهای مردمیمهرکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای امداد سوانحبهمنکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای امداد و نجات شهریبهمنکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – انرداریبهمنکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای مشارکتهای مردمیبهمنکاردانیعلمی کاربردی هلال احمر اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – شورای حل اختلافمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی تجهیزات پزشکی اق عملمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی شبکه های کامپیوتریمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گستردهمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتریمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتریمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی تجهیزات پزشکی اق عملبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی شبکه های کامپیوتریبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گستردهبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتریبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتریبهمنکاردانیعلمی کاربردی جهاد دانشگاهی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقمهرکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – ماشین افزارمهرکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتریمهرکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقبهمنکاردانیعلمی کاربردی خانه کارگر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای صنایع دستی – فرش دستفمهرکاردانیعلمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای طلا و جواهر – تراش سنگهای قیمتیمهرکاردانیعلمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای گردشگریمهرکاردانیعلمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلیمهرکاردانیعلمی کاربردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضاییمهرکاردانیعلمی کاربردی دادگستری کل اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتیمهرکاردانیعلمی کاربردی دادگستری کل اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضاییمهرکاردانیعلمی کاربردی دادگستری کل اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – دستیاری قضاییمهرکاردانیعلمی کاربردی دادگستری کل اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکیمهرکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضاییمهرکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضاییمهرکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقیمهرکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداریمهرکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای انتظامات و حراست فیزیکیبهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضاییبهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضاییبهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقیبهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای عملیات مرزنی (زمینی)بهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای کشف و پیجویی سرقتبهمنکاردانیعلمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیمهرکاردانیعلمی کاربردی مالیاتی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتیمهرکاردانیعلمی کاربردی مالیاتی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنیمهرکاردانیعلمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای تربیت مربی خانه کودک و نوجوانمهرکاردانیعلمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای پیرایش زنانهمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لسمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنیمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی آسانسور و پله برقیمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی برق – سیسات الکتریکی ساختمانمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی جوشکاریمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – ماشین افزارمهرکاردانیعلمی کاربردی فنی و حرفه ای امام علی (ع)
خوزسنکاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکرمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
خوزسنکاردانی فنی آب و خاک – زهکشی و بهسازی خاکمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
خوزسنکاردانی فنی آب و خاک – زهکشی و بهسازی خاکبهمنکاردانیعلمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
خوزسنکاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکربهمنکاردانیعلمی کاربردی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
خوزسنکاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی حرفه ای ترویج کشاورزی – توسعه روسییمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی امور زراعی – تولید گندم و جومهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی امور زراعی – تولید نیشکرمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی امور زراعی – تولیدات زراعیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی آب و خاک – عمران اراضی کشاورزیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی غنی – تولید سبزی و صیفیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی غنی – تولید قارچهای خوراکیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی غنی – تولیدات گلخانه ایمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطرمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی گاومهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان گرمآبیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی گیاه پزشکیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزیمهرکاردانیعلمی کاربردی جهاد کشاورزی خوزسن (اهواز)
خوزسنکاردانی حرفه ای امور بیمهمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفیمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای زاریابیمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – خدمات مشاوره املاکمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – مشاوره حقوقی اصنافمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری واحدهای صنفیمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کارمهرکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفیبهمنکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای زاریابیبهمنکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – مشاوره حقوقی اصنافبهمنکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری واحدهای صنفیبهمنکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کاربهمنکاردانیعلمی کاربردی مجمع امور صنفی
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت فولاد خوزسن
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت فولاد خوزسن
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدماتمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی الکترونیک صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی زرسی جوشمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ملورژی – آزمون فلزاتمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – ماشین افزارمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای زرگانی – انرداریبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدماتبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی الکترونیک صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی زرسی جوشبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی ملورژی – آزمون فلزاتبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – تعمیرات ماشین آلات صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – ماشین افزاربهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتریبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهدای شرکت لوله سازی اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای امور فرهنگیمهرکاردانیعلمی کاربردی خبر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای خبرنگاریمهرکاردانیعلمی کاربردی خبر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای روابط عمومیمهرکاردانیعلمی کاربردی خبر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای سینما – تصویربرداریمهرکاردانیعلمی کاربردی خبر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای عکاسی خبریمهرکاردانیعلمی کاربردی خبر اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای اطفای حریق شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای مدیریت – امور اداریمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی برق – برق مترومهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی شهرسازیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – امور پیمانهامهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – بتنمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – ترافیک شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – نقشه برداری مسیرمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهرمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی معماری – معماری شهریمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی ممیزی انرژی – ساختمانمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای اطفای حریق شهریبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی حرفه ای ایمنی و حفاظت تصرفات ساختمانیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی برق – برق متروبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی شهرسازیبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – امور پیمانهابهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی عمران – نقشه برداری مسیربهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی فناوری اطلاعات – خدمات الکترونیکی شهربهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی معماری – معماری شهریبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی ممیزی انرژی – ساختمانبهمنکاردانیعلمی کاربردی شهرداری اهواز
خوزسنکاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی سیال حفاریمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی سیمان و اسید حفاریمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی عملیات حفاریمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی نگهداری و تعمیرات برق دستگاه حفاریمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی حفاری ایران
خوزسنکاردانی فنی ابزار دقیقمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی حفاری چاههای نفت و گازمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – پمپ و کمپرسورمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی مکانیک – توربینهای گازیمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی نفت – عملیات تولید و فراورشمهرکاردانیعلمی کاربردی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
خوزسنکاردانی فنی برق – برق صنعتیبهمنکاردا
برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۴:۴۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردستان

Rate this post

سیس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۳۷۰ هدف توسعه مهارت های شغلی به صورت علمی مصوب شد. این دانشگاه زیر نظر وزرات علوم، تحقیقات و فناوری است و مک معتبر دانشگاهی ارائه می دهد. دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی مشاغل مختلف است. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است. شهرهای مختلف توجه به نیازی که حوزه های مختلف احساس شده، شرکت های بزرگ یا اصناف گوناگون اقدام به سیس دانشگاه کرده اند که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن می توانید رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن را ببینید. بدین وسیله هم سطح دانش کارکنان این شرکت ها افزایش می یابد و هم بستری برای جذب نیروهای مستعد فراهم می شود و سطح علمی مشاغل را افزایش می یابد.

رشته های مراکز علمی کاربردی بدون نیاز به آزمون کنکور است و شرایط ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی بسیار آسان تر از دانشگاه های سراسری و آزاد است. برای تحصیل دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می گیرد و مراکز مختلف توجه به ظرفیتشان رشته های مختلف مقطع کاردانی یا کارشناسی دانشجو می پذیرند. شما می توانید استفاده از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن از رشته های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن آگاه شوید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن

دانشگاه های علمی کاربردی نحوه پذیرش آسانی دارند. این دانشگاه ها ثبت نام بدون نیاز به آزمون می شد. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صرفاً براساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می گیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط دشواری نیست. جز برخی موارد جزئی هیچ شرط خاص دیگری برای ورود و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن وجود ندارد. اما برخی از مراکز علمی کاربردی و رشته ها شرایطی مثل بومی بودن آن منطقه، شاغل بودن رشته ای که قصد تحصیل آن دارید وجود دارد. همچنین افراد دارای شرایط ایثارگری می توانند از این سهمیه برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن استفاده کنند. علاوه بر این ممکن است برای برخی از مشاغل مانند کشاورزی اولویت برای افرادی که پشان این شغل مشغول به کار هستند نظر گرفته شود. شما می توانید توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن به مرکز علمی کاربردی مد نظرن مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن

دانشگاه علمی کاربردی دو ترم مهر و بهمن ماه کلاس برگزار می کند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن ید طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام انجام شود و پس از اعلام نیج، ارائه مدارک لازم به دانشگاه، ثبت نام تکمیل شود. از آنجا که یکی ازاهداف دانشگاه های علمی کاربردی بهبود شرایط شغلی افراد نیز می شد، بعضی از رشته ها کلاس ها را بعد از ظهر برگزار می کنند یا شرایط خاصی نظر می گیرند که شما می توانید مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از آنها اطلاع پیدا کنید. همچنین هنگام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردسن از امکاناتی که دانشگاه علمی کاربردی اردسن به دانشجویان ارائه می دهد، از جمله خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب، سلف و … آگاهی پیدا کنید. از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن می توانید دانشگاه مد نظرن را انتخاب کنید و برقراری ارتط مرکز مد نظرن اطلاعات بیشتری یافت کنید.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن مقطع کاردانی

مراکز علمی کاربردی مختلف رشته های مختلفی را ارائه می دهند. همچنین شهرهای مختلف توجه به نیازی که احساس شده رشته های مختلفی ارائه شده است که شما می توانید زیر لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن مقطع کاردانی را ببینید و توجه به نیاز خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید.

اسنمرکز علمی کاربردیترم ارائهمقطعنام رشته
اصفهانکاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراهامهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی حرفه ای امور فرهنگیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی حرفه ای روابط عمومیمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطرمهرکاردانیعلمی کاربردی شهرداری مهاد

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن مقطع کارشناسی

دانشگاه های علمی کاربردی مختلف گرایش ها و مقاطع مختلف واحد سی ارائه می دهند. ممکن است برخی از دانشگاه ها برای برخی از رشته ها فقط مقطع کاردانی یا کارشناسی و فقط رشته های خاصی ارائه دهند که شهرهای مختلف نیز این شرایط فرق می کند. زیر برای شما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن که برای مقطع کارشناسی ارائه می شود آورده شده است.

اسنمرکز علمی کاربردیترم ارائهمقطعنام رشته
اصفهانکارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیمهرکارشناسیعلمی کاربردی شهرداری مهاد
اصفهانکارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتیمهرکارشناسیعلمی کاربردی شهرداری مهاد

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات کیفیت ارائه دهد. زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی سی و هر خدمت دیگر مرتبط مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، ما .

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط برخی از رشته ها اشتغال رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اردسن

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۱:۰۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست؟۹۸

5 / 5 ( 2 votes )

شرایط معافیت موقت و دائم نظام وطیفه چیست؟

معافیت موقت پزشکی : از جمله راه های دوری از خدمت معافیت های نظام وضیفه هستند. سال های اخیر بر اساس قوانین نظام وظیفه فرد ید شرایط خاص و متفاوت دیگران داشته شد . شرایط و موارد خاص مشمولین خدمت سرزی می‌توانند از سرزی معاف شوند . افرادی که دچار مصدومیت یا نارسایی‌ های بدنی یا برخی شرایط اجتماعی هستند از خدمت معاف می‌شوند. معافیت پزشکی خدمت وظیفه عمومی به دو دسته تقسیم می شوند .

  • معافیت موقت پزشکی
  • معافیت دائم پزشکی

معافیت خدمت سرزی نظام وظیفه

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه ” : جوانان وقتی به سن ۱۸ سالگی می رسند ، اعزام به خدمت سرزی برایشان سخت است . آنان همیشه از اعزام به خدمت سرزی وحشت دارند . بیشتر اوقات جوانان به فکر راهی هستند از اعزام به خدمت سرزی معاف شوند . برای یافت معافیت سرزی شما ید از شرایط معافیت خدمت سرزی اطلاع داشته شید . همچنین ید نحوه یافت معافیت سرزی هم آشنایی داشته شید . بتوانید از معافیت خدمت سرزی استفاده کنید . برای یافت معافیت خدمت سرزی ، سازمان نظام وظیفه یک سری قوانین معافیت را برای سرزی وضع می کند . که شما ید طبق اخر معافیت سرزی از این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید .

معافیت خدمت سرزی ، انواع گوناگونی دارند . فقط کافی است شما شرایط خود را نظر بگیرید . همچنین از شرایط انواع معافیت ها نیز اطلاع داشته شید . یکی از انواع معافیت های سرزی ، معافیت پزشکی می شد . شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نیز برای افراد شرایط مختلف ، متفاوت می شد .


معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


معافیت موقت پزشکی چیست ؟

همان طور که گفتیم ، یکی از انواع معافیت پزشکی ، معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه می شد . معافیت موقت نظام وظیفه ، همان طور که از نام آن پیداست ، به صورت موقت و دوره ای می شد . یعنی جوانانی که می خواهند به خدمت سرزی اعزام شوند ، شرایط رفتن به سرزی را به طور موقت ندارند . این افراد می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . وقتی فردی توانایی لازم برای اعزام به خدمت را شرایط فعلی نداشته شد ، می تواند از معافیت موقت نظام وظیفه استفاده نماید .

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه برای افرادی که دنل فرار از سرزی هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد . این افراد صورتی می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام استفاده نمایند که از شرایط آن آگاه شند . نکات قابل توجه معافیت پزشکی را بدانند . به موقع از این نوع معافیت استفاده نمایند . اگر به دنل یافت معافیت موقت پزشکی خدمت سرزی هستید ، می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما می توانند کوه ترین زمان ، اطلاعات ضروری را زمینه معافیت موقت پزشکی اختیار شما قرار دهند.


بیشتر بخوانید: لغو کارت معافیت پزشکی


شرایط استفاده از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه

افرادی که می خواهند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . ید حتما از شرایط و قوانین معافیت موقت خدمت سرزی اطلاع داشته شند . به راحتی بتوانند به یافت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه بپردازند . افرادی که مشمول معافیت موقت نظام پزشکی می شوند ید دارای شرایط زیر شند .

  • این افراد ید توانایی اعزام به خدمت سرزی را نداشته شند .
  • شورای نظام پزشکی ید ناتوانی و مشکل این افراد را یید نماید .
  • دچار بیماری ای شند که فعلا قا به انجام خدمت سرزی نشند .
  • بیماری افراد برای معالجه احتیاج به زمان داشته شد .
  • و …

چه کسانی مشمول معافیت موقت پزشکی می شوند ؟

معافیت موقت پزشکی دارای شرایطی است . بنابراین همه افراد مشمول خدمت سرزی نمی توانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . تنها افرادی می توانند از معافیت موقت پزشکی استفاده نمایند که بنا به هر دلیلی حال حاضر قا به اعزام به خدمت سرزی نیستند . افراد برای استفاده از این نوع معافیت ید شرایط معافیت پزشکی را بدانند . از قوانین معافیت پزشکی اطلاع داشته شند . بتوانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . دسته ای از افراد که می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند شامل افراد زیر می شوند .

  • افرادی که از نظر جسمی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که از نظر روحی و روانی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن نقص عضو حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن بیماری حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که حین سرزی دچار بیماری می شوند و به طور موقت قا به ادامه خدمت سرزی نیستند.

معافیت دائم پزشکی چیست؟

چگونه میتوان از این معافیت دائم پزشکی استفاده کرد؟

کدام دسته از مشمولان زمره افرادی هستند که از این معافیت برخوردار شوند؟

مزایا و معایب این معافیت کدامند؟

همه این سوالات مطرح شده حداقل یک ر به ذهن مشمولان خدمت سرزی خطور کرده است. زیرا اغلب مشمولان رفتن به خدمت را تلف کردن وقت و عمر میدانند پس به دنل راهی میگردند که از رفتن به خدمت معاف شوند و یا حتی از مدت زمان آن کم کنند. معافیت پزشکی یکی از مواردی که اغلب افراد سعی میکنند از آن استفاده کنند. اما به مشمولان توصیه میشود قبل از انجام اقدامات عجولانه اطلاعات خود را این زمینه لا ببرند بعدا دچار سرگمی و مشکلات دیگر نشوند.

اگر بخواهیم تعریف کوهی از معافیت دائم پزشکی داشته شیم ید بگوییم که افراد مشمولی که بیماریهای خاصی دارند و این بیماری قابل مان نیست، به دلیل عدم توانایی انجام فعالیتهای دوره سرزی از رفتن به خدمت معاف میشوند. چرا که این دوره متشکل از مجموعه ای از فعالیت های سخت بدنی است که لازمه ی انجام آنها داشتن جسم و روانی است.

البته یافت معافیت دائم برای بیماران تحت ثیر عوامل مختلفی است لذا فردی که میخواهد از این معافیت و یا هر قانون دیگری از قوانین سازمان وظیفه استفاده کند ید آگاهی و دانش اقدام کند. حال سوال اینجاست مشمولی که کنون هیچ تخصص و اطلاعی از قوانین گسترده ی نظام وظیفه نداشته چگونه میتواند این مسیر ست عمل کند؟ خوشبخنه حال حاضر راه های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. مشاوره نظام وظیفه یکی از همین موارد میشد. این مشاوره ها به طرح و بررسی بسیاری قوانین میپردازد. برخی موارد همچون انواع بیماریها برای اخذ این معافیت، شرایط مورد نیاز و اقدامات لازم برای یافت معافیت از آن جمله میشند.

قوانین معافیت دائم پزشکی چیست؟

قوانین معافیت دائم پزشکی و اطلاع دقیق از بندهای این قانون برای متقاضیان یافت این نوع معافیت الزامی است. این قوانین موضوعات مختلفی را برمیگیرد که ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • طبق قوانین نظام وظیفه تنها افرادی میتوانند از معافیت های دائم پزشکی استفاده کنند که وضعیت سلامت جسمی و یا روحیشان اجازه رفتن به خدمت را به طور دائم به آنها نمیدهد.
  • افرادی که پزشک هستند و به عنوان مشمول خدمت وظیفه نظر گرفته میشوند، صورتی میتوانند معافیت دائم اخذ کنند که نتوانند شغل خود را ادامه دهند.
  • مشمولانی که متقاضی یافت معافیت پزشکی هستند ید بیماری خود را به یید سازمان وظیفه برسانند. این امر مراحل مختلفی انجام میشود.
  • یکی از مراحل برای یید بیماری مشمول مراجعه به پزشک اولیه است. البته تمام مشولان ید به این پزشک مراجعه کنند. پزشک اولیه تحت نظر نیروهای مسلح است و فرد مشمول را مورد معاینه قرار میدهد و نیج را برگه مربوطه ثبت میکند.
  • بر اساس قوانین معافیت دائم پزشکی مشمولان اجازه ی اعتراض به نتیجه ی آزمایشات و معاینات پزشک اولیه را دارند و پی آن پرونده به شورای شهرسن تحویل داده میشود.
  • یافت ییدیه ی بیمارسن نیز از دیگر قوانین مقرر برای یافت معافیت است. طی آن مشمول مراجعه به بیمارسن معاینات بیشتری انجام میدهد.
  • گرفتن تصمیم نهایی برای یافت یا عدم یافت معافیت برعهده ی شورای پزشکی نظام وظیفه است که صورت یید کارت معافیت مشمول صا میشود و غیر این صورت برگه ی آماده به خدمت مشمول صا میشود و فرد ید اقدامات بعدی را برای اعزام انجام دهد.
  • فردی که زمان انجام خدمت به بیماری سخت و لاعلاجی مبتلا شود میتواند از معافیت دائم برخوردار شود.

مشمولین معافیت دائم پزشکی چه کسانی هستند؟

مشمولین معافیت دائم پزشکی کدام گروه هستند؟ بسیاری از مشمولان سعی دارند به این موضوع پی برند که آیا میتوانند از معافیت دائم بیماری های نظام وظیفه استفاده کنند یا خیر؟ پاسخ ید گفت که مشمولیت این افراد برای این نوع معافیت بستگی به موضوعات مختلفی دارد. نوع و جه سختی بیماری و یید آن توسط سازمان وظیفه، طول دوره مان و البته نوع مک تحصیلی مشمولان از مواردی است که این موضوع اثر دارد. طبق قوانین نظام وظیفه افرادی که به عنوان مشمولین معافیت دائم پزشکی نظر گرفته میشوند یستی دارای بیماری روانی و یا جسمی شند که به سبب این بیماری توانایی های لازم برای انجام فعالیت های سنگین سرزی را از دست داده شند. همچنین افرادی که بیماریشان قابل مان نیست مثلا افاد دارای نقص عضو این گروه قرار دارند.

البته افرادی که دوره مانیشان بیشتر از دو سال طول بکشد نیز میتوانند از معافیت دائم مربوط به بیماری های مطرح شده توسط نظام وظیفه استفاده کنند.

معافیت موقت پزشکی و معافیت دائم پزشکی:

افرادی که دارای معافیت پزشکی شند از آموزش ، رزم مقدماتی و یا به‌ طور کامل معاف هستند .

ایرانیان خارج از ایران می‌توانند حضور نمایندگی‌ های ایران خارج از کشور خواست معافیت پزشکی بدهند .

قانون نظام وظیفه ، مشمولان خدمت را از لحاظ وضع مزاجی ، جسمی و روانی به چهار دسته تقسیم می کند .

  • افرادی که از نظر جسمی و روانی سالم و قا به انجام خدمت نظام وظیفه هستند .
  • کسانی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اند . ولی قا به انجام خدمت امور غیر رزمی هستند .
  • افرادی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موق قا به انجام خدمت سرزی نیستند .
  • افرادی که به علت نقص عضو یا بیماری جسمی یا روانی به‌ طور دائم قا به خدمت نیستند .

تفاوت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه معافیت دائم

همان طور که گفته شد افراد شرایط خاص می توانند از معافیت پزشکی استفاده نمایند . معافیت موقت پزشکی نیز یکی از انواع معافیت پزشکی خدمت سرزی می شد . معافیت پزشکی خود شامل ۲ نوع می شد . معافیت موقت و معافیت دائم . معافیت موقت و دائم پزشکی هر یک دارای شرایط خاص خود می شند . ادامه به تفاوت معافیت موقت و دائم می پردازیم .

  • معافیت موقت پزشکی : معافیت موقت همان طور که از اسم آن پیداست . فرد مشمول به مدت موقت از اعزام به خدمت سرزی معاف می شد . یعنی فرد به طور موقت از خدمت معاف است ولی بعد از مدت تعیین شده مجدد ید به خدمت سرزی برود . معافیت موقت مثلا برای معالجه بیماری یا مشکلات خاص تعلق می گیرد .
  • معافیت دائم پزشکی : معافیت دائم نیز همان طور که از نام آن پیداست . فرد مشمول خدمت سرزی به طور دائم از خدمت سرزی معاف می شود . یعنی فرد بعد از اینکه از خدمت معاف شد دیگر نیاز نیست به خدمت سرزی اعزام شود . به طور کامل و دائم از اعزام به خدمت سرزی معاف شده است .

معافیت دائم پزشکی سرزی

معافیت دائم افراد داشتن شرایط کفالت ، ایثارگری یا پزشکی از خدمت معاف می شود . تغییر شرایط وضعیت فرد مانند بهبود بیماری ، ازدواج خواهر و … استفاده او از معافیت ثیری ندارد . معافیت موقت پزشکی اهداف مختلفی دارد که ارتط مستقیم وضعیت فرد است . اگر فرد بیمار شد ، این معافیت برای اقدامات مانی و بهبود جسمانی فرد نظر گرفته می شود . وضعیت بیماری فرد یک دوره زمانی معین مورد بررسی قرار می گیرد .

معافیت موقت پزشکی افراد دچار نوعی بیماری هستند . به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب برای اشتغال یا ادامه تحصیل و کسب دانش موضوع رسیدگی به وضعیت پزشکی خود از معافیت موقت استفاده می کند . هدف شورای پزشکی از این معافیت فراهم نمودن شرایط آسان تر و بهتر است . انجام خدمت وظیفه از تشدید بیماری فرد دوران مقدس سرزی جلوگیری شود .

انواع بیماری ها برای معافیت پزشکی :

برخی بیماری ها که معافیت های موقت پزشکی کاربرد دارند . افرادی که قد آنان کمتر از ۱۴۵ سانتی متر است معاف دائم پزشکی می شوند . دارندگان مک تحصیلی کارشناسی و لاتر ، قد کمتر از ۱۴۰ ، شامل معافیت دائم پزشکی می شود .
چاقی یا لاغری طبیعی که ناشی از بیماری نشد معافیت ندارد . افراد معمولا صورت چاقی یا لاغری شدید ناشی از بیماری ، از رزم معاف می شوند .
افرادی که دچار بیماری هیپرهیوز ( تعرق شدید کف دست و پا ) هستند . معاف از رزم خواهند بود . صافی کف پا اگر همراه دفورمیتی مچ پا شد ، معافیت دائم دارد . البته دارندگان مک کارشناسی و لاتر معاف از رزم خواهند بود .
برخی از بیماری های شایع اعصاب و روان بیان نیز شامل معافیت می شوند . افرادی که به تشخیص شورای پزشکی نظام وظیفه ، به افسردگی اساسی مبتلا هستند . از خدمت سرزی معاف دائم می شوند . افرادی که شش ماه از حمله افسردگی آنان گذشته است و اکنون هیچ گونه علائمی نداشته اند . بهبودی کامل پیدا کرده اند معاف از رزم خواهند بود .
جهت اطلاع از معافیت موقت پزشکی مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس حاصل نمایید .

لیست بیماری های معافیت پزشکی سرزی

فهرست بیماری هایی که مشمولین می توانند از طریق آن ها معافیت دائم ، معافیت موقت و معافیت از خدمات رزم را بگیرند :

  • بیماری های عمومی
  • بیماری های عفونی
  • بیماری های چشم و مشکلات بینایی
  • بیماری های دستگاه ااری تناسلی
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • بیماری های روماتولوژی و فت همبند
  • بیماری های اعصاب و روان
  • بیماری های جراحی مغز و اعصاب
  • بیماری های پوستی
  • بیماری های استخوانی
  • بیماری های ریوی و قفسه صی
  • بیماری های گوارش و جراحی های عمومی
  • بیماری های مرتبط گوش و حلق و بینی
  • بیماری های دهان و دندان
  • بیماری های داخلی معز و اعصاب
  • بیماری های غدد مترشحه و داخلی
  • بیماری های بدخیم خون و آنکولوژی

این لیست بیماری ها را به خاطر داشته شید . مشمولین ید بدانند که مشکل پزشکی آن ها کدام دسته از این بیماری ها قرار دارد . توضیحات بیشتر راجع به بیماری ها دیگر مقاله های سایت آویژه موجود است . علاقمندان می توانند آن ها را مطالعه کنند . برای اطلاعات و راهنمایی های بیشتر نیز مشاوران این مرکز تماس شید.

بیماری هایی که سبب معافیت موقت پزشکی به مدت ۶ ماه می شوند :

  1. اگر بیمار سنگ و هیپرهیوز مراجعه کند و قابل مان شد موجب معافیت ۶ ماه می شود . ( که این مورد معافیت موقت پزشکی می شد ) .
  2. گلومرولونفریت (بیماری داخلی کلیه که افزایش فشار خون و دفع پروتیین اار مشخص می شود .
  3. پیلونفریت حاد (عفونت سیستم جمع کننده کلیه ) .
  4. هیوسل یا آب آوردگی (بیضه ، طناب منوی ) کیست های طناب منوی نوع حجیم جهت انجام عمل جراحی .
  5. واریکوسل یک طرفه یا دو طرفه جهت عمل جراحی ، سبب معافیت های موقت پزشکی گردد .

معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

خدمات مشاوره نظام وطیفه

مشاوره نظام وظیفه یکی از انواع مشاوره های سرزی می شد که به جوانان کشور کمک می کند بتوانند از معافیت ها و امریه های سرزی و همچنین از کسری خدمت و غیره آگاهی کسب کنند . بیشتر افراد اطلاعات کافی زمینه های مختلف معافیت ها ، کسری خدمت و غیره را ندارند به همین دلیل مشاوره نظام وظیفه این فرصت را برای تمام جوانان کشور مهیا کرده است کسانی که شرایط و مدارک لازم را برای گرفتن معافیت، امریه ، کسر از خدمت را دارند بتوانند از آنها به خوبی استفاده کنند . یکی از مشاوره هایی که نظام وظیفه می تواند اختیار جوانان قرار دهد معافیت از سرزی می شد .

معافیت خود گونه های مختلفی دارد از جمله معافیت تحصیلی ، معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و معافیت های دیگر که هر جوانی هر کدام از شرایط این معافیت ها را دارند می توانند کمک گرفتن از مشاوره نظام وظیفه از رفتن به سرزی معاف شود . کسانی که برای گرفتن امریه اقدام می کنند می توانند دوره خدمت خود را شغل مورد علاقه ی خود بگذرانند و بر عکس کسانی که دوره ی سرزی خود را پادگان های نظامی می گذرانند از گذراندن این دوره لذت ببرند .

کسری خدمت هم یکی از مواردی است که مشمولان می توانند از آن استفاده کنند. کسری خدمت برای مشمولانی که ازدواج کرده اند می تواند مفید شد زیرا کسانی که عضو بسیج فعال می شند گرفتن کسری خدمت، از دوران سرزی آنها کسر می شود و آنها مدت کمتری را نسبت به جوانانی دیگر خدمت سرزی به سر می برند . این اقدام برای افراد واجد شرایط امکان پذیر است .

سوالات متداول

معافیت موقت پزشکی چیست؟

افرادی که به خاطر داشتن بیماری ، به طور موقت قا به انجام خدمت سرزی نمی شند . برای مان ، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر یکسال معافیت موقت زمینه پزشکی به آنان تعلق می گیرد . پس از این مهلت ، به مدت یک ماه وقت دارند . مجدد برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سرزی خود به سازمان نظام وظیفه مراجعه کنند .

معافیت دائم پزشکی چیست؟

افرادی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل مان هستند . به طور دائم ، قا به خدمت سرزی امور رزمی یا غیر رزمی نمی شند ، معافیت دائم پزشکی می گیرند . افراد برای معافیت پزشکی ید پس از فراغت از تحصیل ، اخراج یا ترک تحصیل ، اقدام نمایند . مگر صورت نقص عضو یا داشتن بیماری هایی که مک تحصیلی معافیت پزشکی ثیری ندارد .

مراحل یافت معافیت پزشکی چگونه است؟

مراحل یافت معافیت پزشکی به ترتیب زیر است:یافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی از دفاتر پلیس+ ۱۰ و تکمیل تمام فرم های مربوط به آن مراجعه به پزشک و انجام معاینات اولیه و تکمیل گواهی مبنی بر بیماری مشمول ثبت خواست سازمان وظیفه و وارد کردن اطلاعات شناسایی و… یافت دعوتنامه از بیمارسن های سازمان وظیفه مراجعه به بیمارسن برای معاینات تخصصی تر توسط شورای پزشک بیمارسن فردی که تمام این مراحل یافت معافیت پزشکی را موفقیت پشت سر گذارد، کارت معافیت دائم خود را یافت میکند. البته گاهی افرادی تنها معافیت موقت و یا معافیت از رزم یافت میکنند. کسانی که از سلامت روحی و جسمی برخوردار هستند و به هیچ یک از بیماری های مطرح شده توسط سازمان وظیفه مبتلا نیستند نیز ید برای رفتن به خدمت آماده شوند.

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه معافیت سرزی :

  • مشاوره معافیت پزشکی
  • مشاوره خرید خدمت
  • مشاوره معافیت کفالت
  • مشاوره معافیت ایثارگری
  • مشاوره معافیت تحصیلی
  • مشاوره کسری خدمت
  • مشاوره امریه
  • مشاوره سرز نخبگی (سرز نخبه وظیفه)
  • مشاوره اعزام به خدمت
  • مشاوره غیبت و جریمه خدمت سرزی
  • مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سرزی
  • مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سرزی
  • اخر نظام وظیفه

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۸:۴۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست؟۹۸

5 / 5 ( 2 votes )

شرایط معافیت موقت و دائم نظام وطیفه چیست؟

معافیت موقت پزشکی : از جمله راه های دوری از خدمت معافیت های نظام وضیفه هستند. سال های اخیر بر اساس قوانین نظام وظیفه فرد ید شرایط خاص و متفاوت دیگران داشته شد . شرایط و موارد خاص مشمولین خدمت سرزی می‌توانند از سرزی معاف شوند . افرادی که دچار مصدومیت یا نارسایی‌ های بدنی یا برخی شرایط اجتماعی هستند از خدمت معاف می‌شوند. معافیت پزشکی خدمت وظیفه عمومی به دو دسته تقسیم می شوند .

  • معافیت موقت پزشکی
  • معافیت دائم پزشکی

معافیت خدمت سرزی نظام وظیفه

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه ” : جوانان وقتی به سن ۱۸ سالگی می رسند ، اعزام به خدمت سرزی برایشان سخت است . آنان همیشه از اعزام به خدمت سرزی وحشت دارند . بیشتر اوقات جوانان به فکر راهی هستند از اعزام به خدمت سرزی معاف شوند . برای یافت معافیت سرزی شما ید از شرایط معافیت خدمت سرزی اطلاع داشته شید . همچنین ید نحوه یافت معافیت سرزی هم آشنایی داشته شید . بتوانید از معافیت خدمت سرزی استفاده کنید . برای یافت معافیت خدمت سرزی ، سازمان نظام وظیفه یک سری قوانین معافیت را برای سرزی وضع می کند . که شما ید طبق اخر معافیت سرزی از این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید .

معافیت خدمت سرزی ، انواع گوناگونی دارند . فقط کافی است شما شرایط خود را نظر بگیرید . همچنین از شرایط انواع معافیت ها نیز اطلاع داشته شید . یکی از انواع معافیت های سرزی ، معافیت پزشکی می شد . شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نیز برای افراد شرایط مختلف ، متفاوت می شد .


معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


معافیت موقت پزشکی چیست ؟

همان طور که گفتیم ، یکی از انواع معافیت پزشکی ، معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه می شد . معافیت موقت نظام وظیفه ، همان طور که از نام آن پیداست ، به صورت موقت و دوره ای می شد . یعنی جوانانی که می خواهند به خدمت سرزی اعزام شوند ، شرایط رفتن به سرزی را به طور موقت ندارند . این افراد می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . وقتی فردی توانایی لازم برای اعزام به خدمت را شرایط فعلی نداشته شد ، می تواند از معافیت موقت نظام وظیفه استفاده نماید .

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه برای افرادی که دنل فرار از سرزی هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد . این افراد صورتی می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام استفاده نمایند که از شرایط آن آگاه شند . نکات قابل توجه معافیت پزشکی را بدانند . به موقع از این نوع معافیت استفاده نمایند . اگر به دنل یافت معافیت موقت پزشکی خدمت سرزی هستید ، می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما می توانند کوه ترین زمان ، اطلاعات ضروری را زمینه معافیت موقت پزشکی اختیار شما قرار دهند.


بیشتر بخوانید: لغو کارت معافیت پزشکی


شرایط استفاده از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه

افرادی که می خواهند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . ید حتما از شرایط و قوانین معافیت موقت خدمت سرزی اطلاع داشته شند . به راحتی بتوانند به یافت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه بپردازند . افرادی که مشمول معافیت موقت نظام پزشکی می شوند ید دارای شرایط زیر شند .

  • این افراد ید توانایی اعزام به خدمت سرزی را نداشته شند .
  • شورای نظام پزشکی ید ناتوانی و مشکل این افراد را یید نماید .
  • دچار بیماری ای شند که فعلا قا به انجام خدمت سرزی نشند .
  • بیماری افراد برای معالجه احتیاج به زمان داشته شد .
  • و …

چه کسانی مشمول معافیت موقت پزشکی می شوند ؟

معافیت موقت پزشکی دارای شرایطی است . بنابراین همه افراد مشمول خدمت سرزی نمی توانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . تنها افرادی می توانند از معافیت موقت پزشکی استفاده نمایند که بنا به هر دلیلی حال حاضر قا به اعزام به خدمت سرزی نیستند . افراد برای استفاده از این نوع معافیت ید شرایط معافیت پزشکی را بدانند . از قوانین معافیت پزشکی اطلاع داشته شند . بتوانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . دسته ای از افراد که می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند شامل افراد زیر می شوند .

  • افرادی که از نظر جسمی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که از نظر روحی و روانی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن نقص عضو حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن بیماری حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که حین سرزی دچار بیماری می شوند و به طور موقت قا به ادامه خدمت سرزی نیستند.

معافیت دائم پزشکی چیست؟

چگونه میتوان از این معافیت دائم پزشکی استفاده کرد؟

کدام دسته از مشمولان زمره افرادی هستند که از این معافیت برخوردار شوند؟

مزایا و معایب این معافیت کدامند؟

همه این سوالات مطرح شده حداقل یک ر به ذهن مشمولان خدمت سرزی خطور کرده است. زیرا اغلب مشمولان رفتن به خدمت را تلف کردن وقت و عمر میدانند پس به دنل راهی میگردند که از رفتن به خدمت معاف شوند و یا حتی از مدت زمان آن کم کنند. معافیت پزشکی یکی از مواردی که اغلب افراد سعی میکنند از آن استفاده کنند. اما به مشمولان توصیه میشود قبل از انجام اقدامات عجولانه اطلاعات خود را این زمینه لا ببرند بعدا دچار سرگمی و مشکلات دیگر نشوند.

اگر بخواهیم تعریف کوهی از معافیت دائم پزشکی داشته شیم ید بگوییم که افراد مشمولی که بیماریهای خاصی دارند و این بیماری قابل مان نیست، به دلیل عدم توانایی انجام فعالیتهای دوره سرزی از رفتن به خدمت معاف میشوند. چرا که این دوره متشکل از مجموعه ای از فعالیت های سخت بدنی است که لازمه ی انجام آنها داشتن جسم و روانی است.

البته یافت معافیت دائم برای بیماران تحت ثیر عوامل مختلفی است لذا فردی که میخواهد از این معافیت و یا هر قانون دیگری از قوانین سازمان وظیفه استفاده کند ید آگاهی و دانش اقدام کند. حال سوال اینجاست مشمولی که کنون هیچ تخصص و اطلاعی از قوانین گسترده ی نظام وظیفه نداشته چگونه میتواند این مسیر ست عمل کند؟ خوشبخنه حال حاضر راه های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. مشاوره نظام وظیفه یکی از همین موارد میشد. این مشاوره ها به طرح و بررسی بسیاری قوانین میپردازد. برخی موارد همچون انواع بیماریها برای اخذ این معافیت، شرایط مورد نیاز و اقدامات لازم برای یافت معافیت از آن جمله میشند.

قوانین معافیت دائم پزشکی چیست؟

قوانین معافیت دائم پزشکی و اطلاع دقیق از بندهای این قانون برای متقاضیان یافت این نوع معافیت الزامی است. این قوانین موضوعات مختلفی را برمیگیرد که ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • طبق قوانین نظام وظیفه تنها افرادی میتوانند از معافیت های دائم پزشکی استفاده کنند که وضعیت سلامت جسمی و یا روحیشان اجازه رفتن به خدمت را به طور دائم به آنها نمیدهد.
  • افرادی که پزشک هستند و به عنوان مشمول خدمت وظیفه نظر گرفته میشوند، صورتی میتوانند معافیت دائم اخذ کنند که نتوانند شغل خود را ادامه دهند.
  • مشمولانی که متقاضی یافت معافیت پزشکی هستند ید بیماری خود را به یید سازمان وظیفه برسانند. این امر مراحل مختلفی انجام میشود.
  • یکی از مراحل برای یید بیماری مشمول مراجعه به پزشک اولیه است. البته تمام مشولان ید به این پزشک مراجعه کنند. پزشک اولیه تحت نظر نیروهای مسلح است و فرد مشمول را مورد معاینه قرار میدهد و نیج را برگه مربوطه ثبت میکند.
  • بر اساس قوانین معافیت دائم پزشکی مشمولان اجازه ی اعتراض به نتیجه ی آزمایشات و معاینات پزشک اولیه را دارند و پی آن پرونده به شورای شهرسن تحویل داده میشود.
  • یافت ییدیه ی بیمارسن نیز از دیگر قوانین مقرر برای یافت معافیت است. طی آن مشمول مراجعه به بیمارسن معاینات بیشتری انجام میدهد.
  • گرفتن تصمیم نهایی برای یافت یا عدم یافت معافیت برعهده ی شورای پزشکی نظام وظیفه است که صورت یید کارت معافیت مشمول صا میشود و غیر این صورت برگه ی آماده به خدمت مشمول صا میشود و فرد ید اقدامات بعدی را برای اعزام انجام دهد.
  • فردی که زمان انجام خدمت به بیماری سخت و لاعلاجی مبتلا شود میتواند از معافیت دائم برخوردار شود.

مشمولین معافیت دائم پزشکی چه کسانی هستند؟

مشمولین معافیت دائم پزشکی کدام گروه هستند؟ بسیاری از مشمولان سعی دارند به این موضوع پی برند که آیا میتوانند از معافیت دائم بیماری های نظام وظیفه استفاده کنند یا خیر؟ پاسخ ید گفت که مشمولیت این افراد برای این نوع معافیت بستگی به موضوعات مختلفی دارد. نوع و جه سختی بیماری و یید آن توسط سازمان وظیفه، طول دوره مان و البته نوع مک تحصیلی مشمولان از مواردی است که این موضوع اثر دارد. طبق قوانین نظام وظیفه افرادی که به عنوان مشمولین معافیت دائم پزشکی نظر گرفته میشوند یستی دارای بیماری روانی و یا جسمی شند که به سبب این بیماری توانایی های لازم برای انجام فعالیت های سنگین سرزی را از دست داده شند. همچنین افرادی که بیماریشان قابل مان نیست مثلا افاد دارای نقص عضو این گروه قرار دارند.

البته افرادی که دوره مانیشان بیشتر از دو سال طول بکشد نیز میتوانند از معافیت دائم مربوط به بیماری های مطرح شده توسط نظام وظیفه استفاده کنند.

معافیت موقت پزشکی و معافیت دائم پزشکی:

افرادی که دارای معافیت پزشکی شند از آموزش ، رزم مقدماتی و یا به‌ طور کامل معاف هستند .

ایرانیان خارج از ایران می‌توانند حضور نمایندگی‌ های ایران خارج از کشور خواست معافیت پزشکی بدهند .

قانون نظام وظیفه ، مشمولان خدمت را از لحاظ وضع مزاجی ، جسمی و روانی به چهار دسته تقسیم می کند .

  • افرادی که از نظر جسمی و روانی سالم و قا به انجام خدمت نظام وظیفه هستند .
  • کسانی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اند . ولی قا به انجام خدمت امور غیر رزمی هستند .
  • افرادی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موق قا به انجام خدمت سرزی نیستند .
  • افرادی که به علت نقص عضو یا بیماری جسمی یا روانی به‌ طور دائم قا به خدمت نیستند .

تفاوت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه معافیت دائم

همان طور که گفته شد افراد شرایط خاص می توانند از معافیت پزشکی استفاده نمایند . معافیت موقت پزشکی نیز یکی از انواع معافیت پزشکی خدمت سرزی می شد . معافیت پزشکی خود شامل ۲ نوع می شد . معافیت موقت و معافیت دائم . معافیت موقت و دائم پزشکی هر یک دارای شرایط خاص خود می شند . ادامه به تفاوت معافیت موقت و دائم می پردازیم .

  • معافیت موقت پزشکی : معافیت موقت همان طور که از اسم آن پیداست . فرد مشمول به مدت موقت از اعزام به خدمت سرزی معاف می شد . یعنی فرد به طور موقت از خدمت معاف است ولی بعد از مدت تعیین شده مجدد ید به خدمت سرزی برود . معافیت موقت مثلا برای معالجه بیماری یا مشکلات خاص تعلق می گیرد .
  • معافیت دائم پزشکی : معافیت دائم نیز همان طور که از نام آن پیداست . فرد مشمول خدمت سرزی به طور دائم از خدمت سرزی معاف می شود . یعنی فرد بعد از اینکه از خدمت معاف شد دیگر نیاز نیست به خدمت سرزی اعزام شود . به طور کامل و دائم از اعزام به خدمت سرزی معاف شده است .

معافیت دائم پزشکی سرزی

معافیت دائم افراد داشتن شرایط کفالت ، ایثارگری یا پزشکی از خدمت معاف می شود . تغییر شرایط وضعیت فرد مانند بهبود بیماری ، ازدواج خواهر و … استفاده او از معافیت ثیری ندارد . معافیت موقت پزشکی اهداف مختلفی دارد که ارتط مستقیم وضعیت فرد است . اگر فرد بیمار شد ، این معافیت برای اقدامات مانی و بهبود جسمانی فرد نظر گرفته می شود . وضعیت بیماری فرد یک دوره زمانی معین مورد بررسی قرار می گیرد .

معافیت موقت پزشکی افراد دچار نوعی بیماری هستند . به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب برای اشتغال یا ادامه تحصیل و کسب دانش موضوع رسیدگی به وضعیت پزشکی خود از معافیت موقت استفاده می کند . هدف شورای پزشکی از این معافیت فراهم نمودن شرایط آسان تر و بهتر است . انجام خدمت وظیفه از تشدید بیماری فرد دوران مقدس سرزی جلوگیری شود .

انواع بیماری ها برای معافیت پزشکی :

برخی بیماری ها که معافیت های موقت پزشکی کاربرد دارند . افرادی که قد آنان کمتر از ۱۴۵ سانتی متر است معاف دائم پزشکی می شوند . دارندگان مک تحصیلی کارشناسی و لاتر ، قد کمتر از ۱۴۰ ، شامل معافیت دائم پزشکی می شود .
چاقی یا لاغری طبیعی که ناشی از بیماری نشد معافیت ندارد . افراد معمولا صورت چاقی یا لاغری شدید ناشی از بیماری ، از رزم معاف می شوند .
افرادی که دچار بیماری هیپرهیوز ( تعرق شدید کف دست و پا ) هستند . معاف از رزم خواهند بود . صافی کف پا اگر همراه دفورمیتی مچ پا شد ، معافیت دائم دارد . البته دارندگان مک کارشناسی و لاتر معاف از رزم خواهند بود .
برخی از بیماری های شایع اعصاب و روان بیان نیز شامل معافیت می شوند . افرادی که به تشخیص شورای پزشکی نظام وظیفه ، به افسردگی اساسی مبتلا هستند . از خدمت سرزی معاف دائم می شوند . افرادی که شش ماه از حمله افسردگی آنان گذشته است و اکنون هیچ گونه علائمی نداشته اند . بهبودی کامل پیدا کرده اند معاف از رزم خواهند بود .
جهت اطلاع از معافیت موقت پزشکی مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس حاصل نمایید .

لیست بیماری های معافیت پزشکی سرزی

فهرست بیماری هایی که مشمولین می توانند از طریق آن ها معافیت دائم ، معافیت موقت و معافیت از خدمات رزم را بگیرند :

  • بیماری های عمومی
  • بیماری های عفونی
  • بیماری های چشم و مشکلات بینایی
  • بیماری های دستگاه ااری تناسلی
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • بیماری های روماتولوژی و فت همبند
  • بیماری های اعصاب و روان
  • بیماری های جراحی مغز و اعصاب
  • بیماری های پوستی
  • بیماری های استخوانی
  • بیماری های ریوی و قفسه صی
  • بیماری های گوارش و جراحی های عمومی
  • بیماری های مرتبط گوش و حلق و بینی
  • بیماری های دهان و دندان
  • بیماری های داخلی معز و اعصاب
  • بیماری های غدد مترشحه و داخلی
  • بیماری های بدخیم خون و آنکولوژی

این لیست بیماری ها را به خاطر داشته شید . مشمولین ید بدانند که مشکل پزشکی آن ها کدام دسته از این بیماری ها قرار دارد . توضیحات بیشتر راجع به بیماری ها دیگر مقاله های سایت آویژه موجود است . علاقمندان می توانند آن ها را مطالعه کنند . برای اطلاعات و راهنمایی های بیشتر نیز مشاوران این مرکز تماس شید.

بیماری هایی که سبب معافیت موقت پزشکی به مدت ۶ ماه می شوند :

  1. اگر بیمار سنگ و هیپرهیوز مراجعه کند و قابل مان شد موجب معافیت ۶ ماه می شود . ( که این مورد معافیت موقت پزشکی می شد ) .
  2. گلومرولونفریت (بیماری داخلی کلیه که افزایش فشار خون و دفع پروتیین اار مشخص می شود .
  3. پیلونفریت حاد (عفونت سیستم جمع کننده کلیه ) .
  4. هیوسل یا آب آوردگی (بیضه ، طناب منوی ) کیست های طناب منوی نوع حجیم جهت انجام عمل جراحی .
  5. واریکوسل یک طرفه یا دو طرفه جهت عمل جراحی ، سبب معافیت های موقت پزشکی گردد .

معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

خدمات مشاوره نظام وطیفه

مشاوره نظام وظیفه یکی از انواع مشاوره های سرزی می شد که به جوانان کشور کمک می کند بتوانند از معافیت ها و امریه های سرزی و همچنین از کسری خدمت و غیره آگاهی کسب کنند . بیشتر افراد اطلاعات کافی زمینه های مختلف معافیت ها ، کسری خدمت و غیره را ندارند به همین دلیل مشاوره نظام وظیفه این فرصت را برای تمام جوانان کشور مهیا کرده است کسانی که شرایط و مدارک لازم را برای گرفتن معافیت، امریه ، کسر از خدمت را دارند بتوانند از آنها به خوبی استفاده کنند . یکی از مشاوره هایی که نظام وظیفه می تواند اختیار جوانان قرار دهد معافیت از سرزی می شد .

معافیت خود گونه های مختلفی دارد از جمله معافیت تحصیلی ، معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و معافیت های دیگر که هر جوانی هر کدام از شرایط این معافیت ها را دارند می توانند کمک گرفتن از مشاوره نظام وظیفه از رفتن به سرزی معاف شود . کسانی که برای گرفتن امریه اقدام می کنند می توانند دوره خدمت خود را شغل مورد علاقه ی خود بگذرانند و بر عکس کسانی که دوره ی سرزی خود را پادگان های نظامی می گذرانند از گذراندن این دوره لذت ببرند .

کسری خدمت هم یکی از مواردی است که مشمولان می توانند از آن استفاده کنند. کسری خدمت برای مشمولانی که ازدواج کرده اند می تواند مفید شد زیرا کسانی که عضو بسیج فعال می شند گرفتن کسری خدمت، از دوران سرزی آنها کسر می شود و آنها مدت کمتری را نسبت به جوانانی دیگر خدمت سرزی به سر می برند . این اقدام برای افراد واجد شرایط امکان پذیر است .

سوالات متداول

معافیت موقت پزشکی چیست؟

افرادی که به خاطر داشتن بیماری ، به طور موقت قا به انجام خدمت سرزی نمی شند . برای مان ، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر یکسال معافیت موقت زمینه پزشکی به آنان تعلق می گیرد . پس از این مهلت ، به مدت یک ماه وقت دارند . مجدد برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سرزی خود به سازمان نظام وظیفه مراجعه کنند .

معافیت دائم پزشکی چیست؟

افرادی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل مان هستند . به طور دائم ، قا به خدمت سرزی امور رزمی یا غیر رزمی نمی شند ، معافیت دائم پزشکی می گیرند . افراد برای معافیت پزشکی ید پس از فراغت از تحصیل ، اخراج یا ترک تحصیل ، اقدام نمایند . مگر صورت نقص عضو یا داشتن بیماری هایی که مک تحصیلی معافیت پزشکی ثیری ندارد .

مراحل یافت معافیت پزشکی چگونه است؟

مراحل یافت معافیت پزشکی به ترتیب زیر است:یافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی از دفاتر پلیس+ ۱۰ و تکمیل تمام فرم های مربوط به آن مراجعه به پزشک و انجام معاینات اولیه و تکمیل گواهی مبنی بر بیماری مشمول ثبت خواست سازمان وظیفه و وارد کردن اطلاعات شناسایی و… یافت دعوتنامه از بیمارسن های سازمان وظیفه مراجعه به بیمارسن برای معاینات تخصصی تر توسط شورای پزشک بیمارسن فردی که تمام این مراحل یافت معافیت پزشکی را موفقیت پشت سر گذارد، کارت معافیت دائم خود را یافت میکند. البته گاهی افرادی تنها معافیت موقت و یا معافیت از رزم یافت میکنند. کسانی که از سلامت روحی و جسمی برخوردار هستند و به هیچ یک از بیماری های مطرح شده توسط سازمان وظیفه مبتلا نیستند نیز ید برای رفتن به خدمت آماده شوند.

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه معافیت سرزی :

  • مشاوره معافیت پزشکی
  • مشاوره خرید خدمت
  • مشاوره معافیت کفالت
  • مشاوره معافیت ایثارگری
  • مشاوره معافیت تحصیلی
  • مشاوره کسری خدمت
  • مشاوره امریه
  • مشاوره سرز نخبگی (سرز نخبه وظیفه)
  • مشاوره اعزام به خدمت
  • مشاوره غیبت و جریمه خدمت سرزی
  • مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سرزی
  • مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سرزی
  • اخر نظام وظیفه

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۰:۳۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

تفاوت معافیت موقت پزشکی با معافیت دائم چیست؟۹۸

5 / 5 ( 2 votes )

شرایط معافیت موقت و دائم نظام وطیفه چیست؟

معافیت موقت پزشکی : از جمله راه های دوری از خدمت معافیت های نظام وضیفه هستند. سال های اخیر بر اساس قوانین نظام وظیفه فرد ید شرایط خاص و متفاوت دیگران داشته شد . شرایط و موارد خاص مشمولین خدمت سرزی می‌توانند از سرزی معاف شوند . افرادی که دچار مصدومیت یا نارسایی‌ های بدنی یا برخی شرایط اجتماعی هستند از خدمت معاف می‌شوند. معافیت پزشکی خدمت وظیفه عمومی به دو دسته تقسیم می شوند .

  • معافیت موقت پزشکی
  • معافیت دائم پزشکی

معافیت خدمت سرزی نظام وظیفه

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه ” : جوانان وقتی به سن ۱۸ سالگی می رسند ، اعزام به خدمت سرزی برایشان سخت است . آنان همیشه از اعزام به خدمت سرزی وحشت دارند . بیشتر اوقات جوانان به فکر راهی هستند از اعزام به خدمت سرزی معاف شوند . برای یافت معافیت سرزی شما ید از شرایط معافیت خدمت سرزی اطلاع داشته شید . همچنین ید نحوه یافت معافیت سرزی هم آشنایی داشته شید . بتوانید از معافیت خدمت سرزی استفاده کنید . برای یافت معافیت خدمت سرزی ، سازمان نظام وظیفه یک سری قوانین معافیت را برای سرزی وضع می کند . که شما ید طبق اخر معافیت سرزی از این موارد اطلاعات لازم را کسب نمایید .

معافیت خدمت سرزی ، انواع گوناگونی دارند . فقط کافی است شما شرایط خود را نظر بگیرید . همچنین از شرایط انواع معافیت ها نیز اطلاع داشته شید . یکی از انواع معافیت های سرزی ، معافیت پزشکی می شد . شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نیز برای افراد شرایط مختلف ، متفاوت می شد .


معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


معافیت موقت پزشکی چیست ؟

همان طور که گفتیم ، یکی از انواع معافیت پزشکی ، معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه می شد . معافیت موقت نظام وظیفه ، همان طور که از نام آن پیداست ، به صورت موقت و دوره ای می شد . یعنی جوانانی که می خواهند به خدمت سرزی اعزام شوند ، شرایط رفتن به سرزی را به طور موقت ندارند . این افراد می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . وقتی فردی توانایی لازم برای اعزام به خدمت را شرایط فعلی نداشته شد ، می تواند از معافیت موقت نظام وظیفه استفاده نماید .

معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه برای افرادی که دنل فرار از سرزی هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد . این افراد صورتی می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام استفاده نمایند که از شرایط آن آگاه شند . نکات قابل توجه معافیت پزشکی را بدانند . به موقع از این نوع معافیت استفاده نمایند . اگر به دنل یافت معافیت موقت پزشکی خدمت سرزی هستید ، می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما می توانند کوه ترین زمان ، اطلاعات ضروری را زمینه معافیت موقت پزشکی اختیار شما قرار دهند.


بیشتر بخوانید: لغو کارت معافیت پزشکی


شرایط استفاده از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه

افرادی که می خواهند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند . ید حتما از شرایط و قوانین معافیت موقت خدمت سرزی اطلاع داشته شند . به راحتی بتوانند به یافت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه بپردازند . افرادی که مشمول معافیت موقت نظام پزشکی می شوند ید دارای شرایط زیر شند .

  • این افراد ید توانایی اعزام به خدمت سرزی را نداشته شند .
  • شورای نظام پزشکی ید ناتوانی و مشکل این افراد را یید نماید .
  • دچار بیماری ای شند که فعلا قا به انجام خدمت سرزی نشند .
  • بیماری افراد برای معالجه احتیاج به زمان داشته شد .
  • و …

چه کسانی مشمول معافیت موقت پزشکی می شوند ؟

معافیت موقت پزشکی دارای شرایطی است . بنابراین همه افراد مشمول خدمت سرزی نمی توانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . تنها افرادی می توانند از معافیت موقت پزشکی استفاده نمایند که بنا به هر دلیلی حال حاضر قا به اعزام به خدمت سرزی نیستند . افراد برای استفاده از این نوع معافیت ید شرایط معافیت پزشکی را بدانند . از قوانین معافیت پزشکی اطلاع داشته شند . بتوانند از این نوع معافیت استفاده نمایند . دسته ای از افراد که می توانند از معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه استفاده نمایند شامل افراد زیر می شوند .

  • افرادی که از نظر جسمی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که از نظر روحی و روانی حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن نقص عضو حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که به دلیل داشتن بیماری حال حاضر و به طور موقت قا به اعزام به خدمت نشند .
  • افرادی که حین سرزی دچار بیماری می شوند و به طور موقت قا به ادامه خدمت سرزی نیستند.

معافیت دائم پزشکی چیست؟

چگونه میتوان از این معافیت دائم پزشکی استفاده کرد؟

کدام دسته از مشمولان زمره افرادی هستند که از این معافیت برخوردار شوند؟

مزایا و معایب این معافیت کدامند؟

همه این سوالات مطرح شده حداقل یک ر به ذهن مشمولان خدمت سرزی خطور کرده است. زیرا اغلب مشمولان رفتن به خدمت را تلف کردن وقت و عمر میدانند پس به دنل راهی میگردند که از رفتن به خدمت معاف شوند و یا حتی از مدت زمان آن کم کنند. معافیت پزشکی یکی از مواردی که اغلب افراد سعی میکنند از آن استفاده کنند. اما به مشمولان توصیه میشود قبل از انجام اقدامات عجولانه اطلاعات خود را این زمینه لا ببرند بعدا دچار سرگمی و مشکلات دیگر نشوند.

اگر بخواهیم تعریف کوهی از معافیت دائم پزشکی داشته شیم ید بگوییم که افراد مشمولی که بیماریهای خاصی دارند و این بیماری قابل مان نیست، به دلیل عدم توانایی انجام فعالیتهای دوره سرزی از رفتن به خدمت معاف میشوند. چرا که این دوره متشکل از مجموعه ای از فعالیت های سخت بدنی است که لازمه ی انجام آنها داشتن جسم و روانی است.

البته یافت معافیت دائم برای بیماران تحت ثیر عوامل مختلفی است لذا فردی که میخواهد از این معافیت و یا هر قانون دیگری از قوانین سازمان وظیفه استفاده کند ید آگاهی و دانش اقدام کند. حال سوال اینجاست مشمولی که کنون هیچ تخصص و اطلاعی از قوانین گسترده ی نظام وظیفه نداشته چگونه میتواند این مسیر ست عمل کند؟ خوشبخنه حال حاضر راه های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. مشاوره نظام وظیفه یکی از همین موارد میشد. این مشاوره ها به طرح و بررسی بسیاری قوانین میپردازد. برخی موارد همچون انواع بیماریها برای اخذ این معافیت، شرایط مورد نیاز و اقدامات لازم برای یافت معافیت از آن جمله میشند.

قوانین معافیت دائم پزشکی چیست؟

قوانین معافیت دائم پزشکی و اطلاع دقیق از بندهای این قانون برای متقاضیان یافت این نوع معافیت الزامی است. این قوانین موضوعات مختلفی را برمیگیرد که ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • طبق قوانین نظام وظیفه تنها افرادی میتوانند از معافیت های دائم پزشکی استفاده کنند که وضعیت سلامت جسمی و یا روحیشان اجازه رفتن به خدمت را به طور دائم به آنها نمیدهد.
  • افرادی که پزشک هستند و به عنوان مشمول خدمت وظیفه نظر گرفته میشوند، صورتی میتوانند معافیت دائم اخذ کنند که نتوانند شغل خود را ادامه دهند.
  • مشمولانی که متقاضی یافت معافیت پزشکی هستند ید بیماری خود را به یید سازمان وظیفه برسانند. این امر مراحل مختلفی انجام میشود.
  • یکی از مراحل برای یید بیماری مشمول مراجعه به پزشک اولیه است. البته تمام مشولان ید به این پزشک مراجعه کنند. پزشک اولیه تحت نظر نیروهای مسلح است و فرد مشمول را مورد معاینه قرار میدهد و نیج را برگه مربوطه ثبت میکند.
  • بر اساس قوانین معافیت دائم پزشکی مشمولان اجازه ی اعتراض به نتیجه ی آزمایشات و معاینات پزشک اولیه را دارند و پی آن پرونده به شورای شهرسن تحویل داده میشود.
  • یافت ییدیه ی بیمارسن نیز از دیگر قوانین مقرر برای یافت معافیت است. طی آن مشمول مراجعه به بیمارسن معاینات بیشتری انجام میدهد.
  • گرفتن تصمیم نهایی برای یافت یا عدم یافت معافیت برعهده ی شورای پزشکی نظام وظیفه است که صورت یید کارت معافیت مشمول صا میشود و غیر این صورت برگه ی آماده به خدمت مشمول صا میشود و فرد ید اقدامات بعدی را برای اعزام انجام دهد.
  • فردی که زمان انجام خدمت به بیماری سخت و لاعلاجی مبتلا شود میتواند از معافیت دائم برخوردار شود.

مشمولین معافیت دائم پزشکی چه کسانی هستند؟

مشمولین معافیت دائم پزشکی کدام گروه هستند؟ بسیاری از مشمولان سعی دارند به این موضوع پی برند که آیا میتوانند از معافیت دائم بیماری های نظام وظیفه استفاده کنند یا خیر؟ پاسخ ید گفت که مشمولیت این افراد برای این نوع معافیت بستگی به موضوعات مختلفی دارد. نوع و جه سختی بیماری و یید آن توسط سازمان وظیفه، طول دوره مان و البته نوع مک تحصیلی مشمولان از مواردی است که این موضوع اثر دارد. طبق قوانین نظام وظیفه افرادی که به عنوان مشمولین معافیت دائم پزشکی نظر گرفته میشوند یستی دارای بیماری روانی و یا جسمی شند که به سبب این بیماری توانایی های لازم برای انجام فعالیت های سنگین سرزی را از دست داده شند. همچنین افرادی که بیماریشان قابل مان نیست مثلا افاد دارای نقص عضو این گروه قرار دارند.

البته افرادی که دوره مانیشان بیشتر از دو سال طول بکشد نیز میتوانند از معافیت دائم مربوط به بیماری های مطرح شده توسط نظام وظیفه استفاده کنند.

معافیت موقت پزشکی و معافیت دائم پزشکی:

افرادی که دارای معافیت پزشکی شند از آموزش ، رزم مقدماتی و یا به‌ طور کامل معاف هستند .

ایرانیان خارج از ایران می‌توانند حضور نمایندگی‌ های ایران خارج از کشور خواست معافیت پزشکی بدهند .

قانون نظام وظیفه ، مشمولان خدمت را از لحاظ وضع مزاجی ، جسمی و روانی به چهار دسته تقسیم می کند .

  • افرادی که از نظر جسمی و روانی سالم و قا به انجام خدمت نظام وظیفه هستند .
  • کسانی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اند . ولی قا به انجام خدمت امور غیر رزمی هستند .
  • افرادی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موق قا به انجام خدمت سرزی نیستند .
  • افرادی که به علت نقص عضو یا بیماری جسمی یا روانی به‌ طور دائم قا به خدمت نیستند .

تفاوت معافیت موقت پزشکی نظام وظیفه معافیت دائم

همان طور که گفته شد افراد شرایط خاص می توانند از معافیت پزشکی استفاده نمایند . معافیت موقت پزشکی نیز یکی از انواع معافیت پزشکی خدمت سرزی می شد . معافیت پزشکی خود شامل ۲ نوع می شد . معافیت موقت و معافیت دائم . معافیت موقت و دائم پزشکی هر یک دارای شرایط خاص خود می شند . ادامه به تفاوت معافیت موقت و دائم می پردازیم .

  • معافیت موقت پزشکی : معافیت موقت همان طور که از اسم آن پیداست . فرد مشمول به مدت موقت از اعزام به خدمت سرزی معاف می شد . یعنی فرد به طور موقت از خدمت معاف است ولی بعد از مدت تعیین شده مجدد ید به خدمت سرزی برود . معافیت موقت مثلا برای معالجه بیماری یا مشکلات خاص تعلق می گیرد .
  • معافیت دائم پزشکی : معافیت دائم نیز همان طور که از نام آن پیداست . فرد مشمول خدمت سرزی به طور دائم از خدمت سرزی معاف می شود . یعنی فرد بعد از اینکه از خدمت معاف شد دیگر نیاز نیست به خدمت سرزی اعزام شود . به طور کامل و دائم از اعزام به خدمت سرزی معاف شده است .

معافیت دائم پزشکی سرزی

معافیت دائم افراد داشتن شرایط کفالت ، ایثارگری یا پزشکی از خدمت معاف می شود . تغییر شرایط وضعیت فرد مانند بهبود بیماری ، ازدواج خواهر و … استفاده او از معافیت ثیری ندارد . معافیت موقت پزشکی اهداف مختلفی دارد که ارتط مستقیم وضعیت فرد است . اگر فرد بیمار شد ، این معافیت برای اقدامات مانی و بهبود جسمانی فرد نظر گرفته می شود . وضعیت بیماری فرد یک دوره زمانی معین مورد بررسی قرار می گیرد .

معافیت موقت پزشکی افراد دچار نوعی بیماری هستند . به منظور فراهم نمودن شرایط مناسب برای اشتغال یا ادامه تحصیل و کسب دانش موضوع رسیدگی به وضعیت پزشکی خود از معافیت موقت استفاده می کند . هدف شورای پزشکی از این معافیت فراهم نمودن شرایط آسان تر و بهتر است . انجام خدمت وظیفه از تشدید بیماری فرد دوران مقدس سرزی جلوگیری شود .

انواع بیماری ها برای معافیت پزشکی :

برخی بیماری ها که معافیت های موقت پزشکی کاربرد دارند . افرادی که قد آنان کمتر از ۱۴۵ سانتی متر است معاف دائم پزشکی می شوند . دارندگان مک تحصیلی کارشناسی و لاتر ، قد کمتر از ۱۴۰ ، شامل معافیت دائم پزشکی می شود .
چاقی یا لاغری طبیعی که ناشی از بیماری نشد معافیت ندارد . افراد معمولا صورت چاقی یا لاغری شدید ناشی از بیماری ، از رزم معاف می شوند .
افرادی که دچار بیماری هیپرهیوز ( تعرق شدید کف دست و پا ) هستند . معاف از رزم خواهند بود . صافی کف پا اگر همراه دفورمیتی مچ پا شد ، معافیت دائم دارد . البته دارندگان مک کارشناسی و لاتر معاف از رزم خواهند بود .
برخی از بیماری های شایع اعصاب و روان بیان نیز شامل معافیت می شوند . افرادی که به تشخیص شورای پزشکی نظام وظیفه ، به افسردگی اساسی مبتلا هستند . از خدمت سرزی معاف دائم می شوند . افرادی که شش ماه از حمله افسردگی آنان گذشته است و اکنون هیچ گونه علائمی نداشته اند . بهبودی کامل پیدا کرده اند معاف از رزم خواهند بود .
جهت اطلاع از معافیت موقت پزشکی مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس حاصل نمایید .

لیست بیماری های معافیت پزشکی سرزی

فهرست بیماری هایی که مشمولین می توانند از طریق آن ها معافیت دائم ، معافیت موقت و معافیت از خدمات رزم را بگیرند :

  • بیماری های عمومی
  • بیماری های عفونی
  • بیماری های چشم و مشکلات بینایی
  • بیماری های دستگاه ااری تناسلی
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • بیماری های روماتولوژی و فت همبند
  • بیماری های اعصاب و روان
  • بیماری های جراحی مغز و اعصاب
  • بیماری های پوستی
  • بیماری های استخوانی
  • بیماری های ریوی و قفسه صی
  • بیماری های گوارش و جراحی های عمومی
  • بیماری های مرتبط گوش و حلق و بینی
  • بیماری های دهان و دندان
  • بیماری های داخلی معز و اعصاب
  • بیماری های غدد مترشحه و داخلی
  • بیماری های بدخیم خون و آنکولوژی

این لیست بیماری ها را به خاطر داشته شید . مشمولین ید بدانند که مشکل پزشکی آن ها کدام دسته از این بیماری ها قرار دارد . توضیحات بیشتر راجع به بیماری ها دیگر مقاله های سایت آویژه موجود است . علاقمندان می توانند آن ها را مطالعه کنند . برای اطلاعات و راهنمایی های بیشتر نیز مشاوران این مرکز تماس شید.

بیماری هایی که سبب معافیت موقت پزشکی به مدت ۶ ماه می شوند :

  1. اگر بیمار سنگ و هیپرهیوز مراجعه کند و قابل مان شد موجب معافیت ۶ ماه می شود . ( که این مورد معافیت موقت پزشکی می شد ) .
  2. گلومرولونفریت (بیماری داخلی کلیه که افزایش فشار خون و دفع پروتیین اار مشخص می شود .
  3. پیلونفریت حاد (عفونت سیستم جمع کننده کلیه ) .
  4. هیوسل یا آب آوردگی (بیضه ، طناب منوی ) کیست های طناب منوی نوع حجیم جهت انجام عمل جراحی .
  5. واریکوسل یک طرفه یا دو طرفه جهت عمل جراحی ، سبب معافیت های موقت پزشکی گردد .

معافیت موقت و دائم پزشکی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

خدمات مشاوره نظام وطیفه

مشاوره نظام وظیفه یکی از انواع مشاوره های سرزی می شد که به جوانان کشور کمک می کند بتوانند از معافیت ها و امریه های سرزی و همچنین از کسری خدمت و غیره آگاهی کسب کنند . بیشتر افراد اطلاعات کافی زمینه های مختلف معافیت ها ، کسری خدمت و غیره را ندارند به همین دلیل مشاوره نظام وظیفه این فرصت را برای تمام جوانان کشور مهیا کرده است کسانی که شرایط و مدارک لازم را برای گرفتن معافیت، امریه ، کسر از خدمت را دارند بتوانند از آنها به خوبی استفاده کنند . یکی از مشاوره هایی که نظام وظیفه می تواند اختیار جوانان قرار دهد معافیت از سرزی می شد .

معافیت خود گونه های مختلفی دارد از جمله معافیت تحصیلی ، معافیت پزشکی ، معافیت کفالت و معافیت های دیگر که هر جوانی هر کدام از شرایط این معافیت ها را دارند می توانند کمک گرفتن از مشاوره نظام وظیفه از رفتن به سرزی معاف شود . کسانی که برای گرفتن امریه اقدام می کنند می توانند دوره خدمت خود را شغل مورد علاقه ی خود بگذرانند و بر عکس کسانی که دوره ی سرزی خود را پادگان های نظامی می گذرانند از گذراندن این دوره لذت ببرند .

کسری خدمت هم یکی از مواردی است که مشمولان می توانند از آن استفاده کنند. کسری خدمت برای مشمولانی که ازدواج کرده اند می تواند مفید شد زیرا کسانی که عضو بسیج فعال می شند گرفتن کسری خدمت، از دوران سرزی آنها کسر می شود و آنها مدت کمتری را نسبت به جوانانی دیگر خدمت سرزی به سر می برند . این اقدام برای افراد واجد شرایط امکان پذیر است .

سوالات متداول

معافیت موقت پزشکی چیست؟

افرادی که به خاطر داشتن بیماری ، به طور موقت قا به انجام خدمت سرزی نمی شند . برای مان ، به تشخیص شورای پزشکی وظیفه عمومی، حداکثر یکسال معافیت موقت زمینه پزشکی به آنان تعلق می گیرد . پس از این مهلت ، به مدت یک ماه وقت دارند . مجدد برای تعیین تکلیف وضعیت خدمت سرزی خود به سازمان نظام وظیفه مراجعه کنند .

معافیت دائم پزشکی چیست؟

افرادی که دچار بیماری، نقص عضو و یا اختلال روانی غیر قابل مان هستند . به طور دائم ، قا به خدمت سرزی امور رزمی یا غیر رزمی نمی شند ، معافیت دائم پزشکی می گیرند . افراد برای معافیت پزشکی ید پس از فراغت از تحصیل ، اخراج یا ترک تحصیل ، اقدام نمایند . مگر صورت نقص عضو یا داشتن بیماری هایی که مک تحصیلی معافیت پزشکی ثیری ندارد .

مراحل یافت معافیت پزشکی چگونه است؟

مراحل یافت معافیت پزشکی به ترتیب زیر است:یافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی از دفاتر پلیس+ ۱۰ و تکمیل تمام فرم های مربوط به آن مراجعه به پزشک و انجام معاینات اولیه و تکمیل گواهی مبنی بر بیماری مشمول ثبت خواست سازمان وظیفه و وارد کردن اطلاعات شناسایی و… یافت دعوتنامه از بیمارسن های سازمان وظیفه مراجعه به بیمارسن برای معاینات تخصصی تر توسط شورای پزشک بیمارسن فردی که تمام این مراحل یافت معافیت پزشکی را موفقیت پشت سر گذارد، کارت معافیت دائم خود را یافت میکند. البته گاهی افرادی تنها معافیت موقت و یا معافیت از رزم یافت میکنند. کسانی که از سلامت روحی و جسمی برخوردار هستند و به هیچ یک از بیماری های مطرح شده توسط سازمان وظیفه مبتلا نیستند نیز ید برای رفتن به خدمت آماده شوند.

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه معافیت سرزی :

  • مشاوره معافیت پزشکی
  • مشاوره خرید خدمت
  • مشاوره معافیت کفالت
  • مشاوره معافیت ایثارگری
  • مشاوره معافیت تحصیلی
  • مشاوره کسری خدمت
  • مشاوره امریه
  • مشاوره سرز نخبگی (سرز نخبه وظیفه)
  • مشاوره اعزام به خدمت
  • مشاوره غیبت و جریمه خدمت سرزی
  • مشاوره تعجیل و تمدید خدمت سرزی
  • مشاوره خروج از کشور برای مشمولان نظام وظیفه خدمت سرزی
  • اخر نظام وظیفه

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

تفاوت معافیت موقت پزشکی معافیت دائم چیست؟۹۸

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۵:۰۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چقدر است؟

5 / 5 ( 1 vote )

میزان اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه هایی است که تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکند. کلیه ی دانشگاه های تحت نظر این وزارتخانه به رسمیت شناخته میشوند و مک تحصیلی آن ها دارای اهمیت و اعتر میشند. سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان ادامه تحصیل به این دانشگاه وارد میشوند و تعداد زیادی نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل میشوند. تحصیل و پذیرش این دانشگاه بدون نیاز به شرکت کنکور سراسری میشد. همین امر راهی برای ادامه تحصیل داوطلن زمانده از کنکور سراسری میشد. شبهات مربوط به اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی از اینجا منشا میگیرد. این امر عث شده که دانشگاه علمی کاربردی بین دیگر دانشگاه های کشور سطح پایین تری قرار گیرد اما کماکان از دانشگاه های پر طرفدار است. بدیهی است که اعتر مدارکی که گذشتن از سد کنکور کسب شده بیشتر از مک تحصیلی بدون کنکور است.

مهارت آموزی و سطح آموزشی دانشگاه علمی کاربردی فرق چندانی دیگر دانشگاه ها ندارد. تنوع زیاد رشته های تحصیلی مقاطع مختلف و ارائه ی آموزش های کاربردی و تخصصی از مواردی است که همچنان اهمیت این دانشگاه را حفظ کرده است. طبق جدول رده بندی دانشگاه های کشور، میتوان به طور کلی این دانشگاه را هم رده دانشگاه های پیام نور دانست. دانشگاه های دولتی روزانه و شنه ص این جدول قرار دارند.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای استخدام

تعداد زیادی از دانش آموختگان مقاطع مختلف علمی کاربردی به استخدام ادارات دولتی و غیر دولتی میایند. این امر یید کننده اعتر مک تحصیلی این دانشگاه است و خط بطلانی بر بی اعتر بودن آن میشد. بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی زمان استخدام مهارت و کاربلدی افراد را نظر میگیرند نوع مک تحصیلی که اخذ کرده اند. لذا اغلب احتمال استخدام برای تمام افراد یکسان میشد، توجه به اینکه دانشگاه های علمی کاربردی بر افزایش مهارت های تخصصی و فنی دانشجویان تمرکز دارند، لذا فرصت های شغلی بیشتری نیز اختیار دارند؛ به نحوی که حدود ۷۰ صد و حتی بیشتر از افراد دارای مک علمی کاربردی شاغل هستند. توجه به این آمار میتواند نگرانی های بسیاری از داوطلن این دانشگاه را از بین برد.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی مقاطع مختلف

دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر مقطع کاردانی مقاطع لاتر همچون کارشناسی، کارشناسی ارشد و… دانشجو میپذیرد. ارائه ی رشته های مختلف مقاطع لتر این دانشگاه نیز تحت نظارت و بررسی وزارت علوم و تحقیقات انجام میگیرد. بنابراین مدارک مختلف تحصیلی این دانشگاه از اعتر و اهمیت برخوردار هستند. حتی مواردی افراد ماک تحصیلی لاتر موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر خارج از کشور میشوند و مک تحصیلی این دانشگاه اعتر بین المللی نیز دارد. رشته های تحصیلی بسیار متنوعی دوره های لاتر ارائه میشود. بسیاری از اساتید دانشگاه های علمی کاربردی دوره ی تحصیل خود را همین دانشگاه گذرانده اند. لذا فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان از مقاطع لاتر بیشتر خواهد بود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

اهدف رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی دسته دانشگاه های نیمه دولتی قرار می گیرد. مراکز آموزشی علمی کاربردی وابسته به علوم، تحقیقات و فناوری می شند. هدف از راه اندازی این مراکز آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت های شغلی افراد می شد. یکی از اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی مشارکت دادن سازمان ها و شرکت هایی است که افراد قرار گرفتن محیط کاری آنها بهتر می توانند، توانمندی شغلی خود را به دست آورند و جهت بهبود و ارتقاء آنها تلاش کنند. از طرفی خود این سازمان ها و نهادهای ذیربط که آموزش نیروهای متخصص نیز گیر می شوند، می توانند از این افراد سطوح مختلف جایگاه های شغلی بهره بگیرند. کل ماهیت شکل گیری دانشگاه علمی کاربردی فعال سازی بخش های خصوصی و دولتی زمینه دانش و کار می شد.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ید توجه داشته شید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. به صورت کلی شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو نوبت که اواسط مرداد و اوایل بهمن ماه هر سال می شد صورت می گیرد. پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو مقطع صورت می گیرد:

  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور است. ورود به مقطع کاردانی به کارشناسی بر اساس معدل دوره قبل صورت می پذیرد. برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی می یست شرایط ذیل را داشته شید.

  • دارا بودن دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم
  • برخورداری از حداقل قت فیزیکی برای رشته انتخابی توسط دانشجو
  • شرایط معافیت نظام وظیفه
  • داشتن شرایط اختصاصی هر یک از واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

ید توجه داشته شید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی داوطلن می یست گواهینامه پایان تحصیلات مقطع دیپلم خود را به مراکز آموزشی ارائه نمایند؛ غیر این صورت قبولی فرد مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (سایت هم آوا)

سامانه دانشگاه علمی کاربردی یا سایت هم آوا سامانه ای است که تمام فعالیت های دانشجویان این دانشگاه آن صورت می گیرد. به این لحاظ سایت هم آوا مرجع دانشگاه علمی کاربردی می شد. از جمله عملیات هایی که دانشجویان می توانند این سامانه انجام دهند می تواند شامل موارد زیر شد:

  • ثبت نام
  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • یافت معرفی نامه

جالب است بدانید که حتی اگر متقاضی تیس دانشگاه علمی کاربردی شید می یست سایت هم آوا مراحل تقاضای خود دنل کنید. نام قبلی سایت هم آوا سامانه سجاد بود که بعد از بهینه سازی جایگزین سامانه سجاد گردید. برای ورود به سامانه هم آوا ید مراحل زیر را طی کنید:

  • کد کاربری
  • کلمه عبور

ید بدانید که کد کاربری شما همان کد ملی است و کلمه عبور شماره شناسنامه فرد که البته برای افرادی که شماره شناسنامه آنها کد ملی شان یکسان می شد یا شماره شناسنامه ندارند، می توانند از کد ملی استفاده کنند. صورتی که رمز عبور خود را تغییر بدهید و فراموش کرده شید می یست به واحد آموزش خود مراجعه کنید و کلمه عبور جدید را یافت نمایید.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چق است؟

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چق است؟

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۴:۳۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اعتبار مدرک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چقدر است؟

5 / 5 ( 1 vote )

میزان اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی از دانشگاه هایی است که تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکند. کلیه ی دانشگاه های تحت نظر این وزارتخانه به رسمیت شناخته میشوند و مک تحصیلی آن ها دارای اهمیت و اعتر میشند. سالیانه تعداد زیادی از متقاضیان ادامه تحصیل به این دانشگاه وارد میشوند و تعداد زیادی نیز از این دانشگاه فارغ التحصیل میشوند. تحصیل و پذیرش این دانشگاه بدون نیاز به شرکت کنکور سراسری میشد. همین امر راهی برای ادامه تحصیل داوطلن زمانده از کنکور سراسری میشد. شبهات مربوط به اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی از اینجا منشا میگیرد. این امر عث شده که دانشگاه علمی کاربردی بین دیگر دانشگاه های کشور سطح پایین تری قرار گیرد اما کماکان از دانشگاه های پر طرفدار است. بدیهی است که اعتر مدارکی که گذشتن از سد کنکور کسب شده بیشتر از مک تحصیلی بدون کنکور است.

مهارت آموزی و سطح آموزشی دانشگاه علمی کاربردی فرق چندانی دیگر دانشگاه ها ندارد. تنوع زیاد رشته های تحصیلی مقاطع مختلف و ارائه ی آموزش های کاربردی و تخصصی از مواردی است که همچنان اهمیت این دانشگاه را حفظ کرده است. طبق جدول رده بندی دانشگاه های کشور، میتوان به طور کلی این دانشگاه را هم رده دانشگاه های پیام نور دانست. دانشگاه های دولتی روزانه و شنه ص این جدول قرار دارند.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای استخدام

تعداد زیادی از دانش آموختگان مقاطع مختلف علمی کاربردی به استخدام ادارات دولتی و غیر دولتی میایند. این امر یید کننده اعتر مک تحصیلی این دانشگاه است و خط بطلانی بر بی اعتر بودن آن میشد. بسیاری از ادارات و سازمان های دولتی و غیر دولتی زمان استخدام مهارت و کاربلدی افراد را نظر میگیرند نوع مک تحصیلی که اخذ کرده اند. لذا اغلب احتمال استخدام برای تمام افراد یکسان میشد، توجه به اینکه دانشگاه های علمی کاربردی بر افزایش مهارت های تخصصی و فنی دانشجویان تمرکز دارند، لذا فرصت های شغلی بیشتری نیز اختیار دارند؛ به نحوی که حدود ۷۰ صد و حتی بیشتر از افراد دارای مک علمی کاربردی شاغل هستند. توجه به این آمار میتواند نگرانی های بسیاری از داوطلن این دانشگاه را از بین برد.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی مقاطع مختلف

دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر مقطع کاردانی مقاطع لاتر همچون کارشناسی، کارشناسی ارشد و… دانشجو میپذیرد. ارائه ی رشته های مختلف مقاطع لتر این دانشگاه نیز تحت نظارت و بررسی وزارت علوم و تحقیقات انجام میگیرد. بنابراین مدارک مختلف تحصیلی این دانشگاه از اعتر و اهمیت برخوردار هستند. حتی مواردی افراد ماک تحصیلی لاتر موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های معتبر خارج از کشور میشوند و مک تحصیلی این دانشگاه اعتر بین المللی نیز دارد. رشته های تحصیلی بسیار متنوعی دوره های لاتر ارائه میشود. بسیاری از اساتید دانشگاه های علمی کاربردی دوره ی تحصیل خود را همین دانشگاه گذرانده اند. لذا فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان از مقاطع لاتر بیشتر خواهد بود.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

اهدف رشته های دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی دسته دانشگاه های نیمه دولتی قرار می گیرد. مراکز آموزشی علمی کاربردی وابسته به علوم، تحقیقات و فناوری می شند. هدف از راه اندازی این مراکز آموزشی ارتقاء سطح دانش و مهارت های شغلی افراد می شد. یکی از اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی مشارکت دادن سازمان ها و شرکت هایی است که افراد قرار گرفتن محیط کاری آنها بهتر می توانند، توانمندی شغلی خود را به دست آورند و جهت بهبود و ارتقاء آنها تلاش کنند. از طرفی خود این سازمان ها و نهادهای ذیربط که آموزش نیروهای متخصص نیز گیر می شوند، می توانند از این افراد سطوح مختلف جایگاه های شغلی بهره بگیرند. کل ماهیت شکل گیری دانشگاه علمی کاربردی فعال سازی بخش های خصوصی و دولتی زمینه دانش و کار می شد.

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

ید توجه داشته شید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می شود. به صورت کلی شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو نوبت که اواسط مرداد و اوایل بهمن ماه هر سال می شد صورت می گیرد. پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو مقطع صورت می گیرد:

  • کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور است. ورود به مقطع کاردانی به کارشناسی بر اساس معدل دوره قبل صورت می پذیرد. برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی می یست شرایط ذیل را داشته شید.

  • دارا بودن دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم
  • برخورداری از حداقل قت فیزیکی برای رشته انتخابی توسط دانشجو
  • شرایط معافیت نظام وظیفه
  • داشتن شرایط اختصاصی هر یک از واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی

ید توجه داشته شید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی داوطلن می یست گواهینامه پایان تحصیلات مقطع دیپلم خود را به مراکز آموزشی ارائه نمایند؛ غیر این صورت قبولی فرد مورد پذیرش قرار نمی گیرد.

سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (سایت هم آوا)

سامانه دانشگاه علمی کاربردی یا سایت هم آوا سامانه ای است که تمام فعالیت های دانشجویان این دانشگاه آن صورت می گیرد. به این لحاظ سایت هم آوا مرجع دانشگاه علمی کاربردی می شد. از جمله عملیات هایی که دانشجویان می توانند این سامانه انجام دهند می تواند شامل موارد زیر شد:

  • ثبت نام
  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • یافت معرفی نامه

جالب است بدانید که حتی اگر متقاضی تیس دانشگاه علمی کاربردی شید می یست سایت هم آوا مراحل تقاضای خود دنل کنید. نام قبلی سایت هم آوا سامانه سجاد بود که بعد از بهینه سازی جایگزین سامانه سجاد گردید. برای ورود به سامانه هم آوا ید مراحل زیر را طی کنید:

  • کد کاربری
  • کلمه عبور

ید بدانید که کد کاربری شما همان کد ملی است و کلمه عبور شماره شناسنامه فرد که البته برای افرادی که شماره شناسنامه آنها کد ملی شان یکسان می شد یا شماره شناسنامه ندارند، می توانند از کد ملی استفاده کنند. صورتی که رمز عبور خود را تغییر بدهید و فراموش کرده شید می یست به واحد آموزش خود مراجعه کنید و کلمه عبور جدید را یافت نمایید.

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چق است؟

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

اعتر مک دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های خارج از کشور چق است؟

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۲:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز

Rate this post

دانشگاه های علمی کاربردی محل مناسبی برای ارتقا دانش فنی و افزایش مهارت های مورد نیاز برای کسب و کارهای مختلف هستند. رشته های دانشگاه علمی کاربردی بسیار متنوع است که لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نی ریز تصدیق کننده این موضوع است. شهرهای مختلف توجه به نیازی که احساس شده است، شرکت های دولتی یا خصوصی اقدام به برگزاری کلاس هایی برای ارتقا دانش فنی کارکنان یا افراد اصناف مختلف کرده اند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و کارشناسی انجام می شود. دانشگاه های علمی کاربردی مک معتبر وزارت علوم ارائه می دهند.

نکته بسیار مهم ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز این است که شما می توانید بدون نیاز به شرکت کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی و شرط معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید. زیر دانشگاه های علمی کاربردی نی ریز آورده شده است که هر یک رشته های مختلفی مقاطع کاردانی یا کارشناسی ارائه می گردد.

متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز می توانند مراجعه به دانشگاه های مد نظرشان و انتخاب از بین لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی نی ریز ثبت نام خود را انجام دهند. برای این کار نیاز است مدارک مورد نیاز را که ادامه آورده شده است، به همراه داشته شند. از جمله شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توان به معدل مقطع قبل اشاره کرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست

برای اطلاع از آخرین اخر و ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه جامع علمی شما عزیزان میتوانید از طریق شماه زیر مشاورین مجرب تماس شید و پاسخ سوالات خود را یافت نمایید.

بدون گرفتن کد و پیش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸

مرکز مشاوره آویژه

لیست مراکز ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز

دانشگاه های علمی کاربردی هم توسط بخش خصوصی و هم دولتی سیس می گردد. به همین دلیل مراکز خصوصی و دولتی مختلفی سطح شهر نی ریز سیس شده است و رشته های دانشگاه علمی کاربردی مختلف پذیرای دانشجویان علاقه مند به رشته های مد نظرشان شند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مقاطع کاردانی و هم کارشناسی دانشجو می پذیرد و دانشجویان می توانند لا بردن دانش فنی خود شرایط کاری خود را بهبود دهند. دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز ، شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و اطلاعات مربوط به لیست مراکز دانشگاه ها، ظرفیت پذیرش هر کدام و شهرهایی که رشته های مد نظر شما را ارائه می­دهد آورده شده است. همچنین زیر به مراکزی که نی ریز وجود دارند اشاره شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ما .

اسنشهرنام مؤسسه علمی کاربردیآسشماره تماس
فارسنی ریزعلمی کاربردی نی ریزنی ریز – کیلومتر ۵ جاده نی ریز، شیراز- شهرک دانشگاهی امام صادق (ع)۰۷۱-۵۳۸۲۹۴۲۰

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی نی ریز

از آنجا که ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز بدون آزمون کنکور است، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل دیپلم انجام می شود. همچنین سهمیه هایی برای افراد بومی، افراد شاغلی که دارای شغلی متناسب رشته مورد نظر هستند، و ایثارگران نظر گرفته شده است که به افراد واجد شرایط تعلق می گیرد. لازم است که برای ثبت نام ترم مهرماه یا بهمن ماه و طبق دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی نی ریز مورد نظر اقدامات لازم انجام شود. شما می توانید برای آگاهی بیشتر از شرایط دانشگاه ها و ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی به این دانشگاه ها مراجعه کنید یا تنها یک تماس از مشاوه متخصصان ما بهره مند شوید.

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی

متقاضی ید آگاهی از مهلت ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه کرده و مهلت خواسته شده به دانشگاه بصورت حضوری مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کند و زمانی که ثبت نام به پایان میرسد منتظر جواب خواست ثبت نام خود بماند. برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز مقطع کاردانی به مدارک زیر نیاز داریم. هنگام مراجعه برای ثبت نام حتماً سعی کنید مدارک مورد نیاز چک نمایید بدون مشکل ثبت نام انجام گیرد.

  • اصل مک دیپلم
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (گواهی اشتغال به کار) مهر و امضا لاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم ییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

مدارک لازم برای ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

برای ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، ید زمان مشخص شده، به دانشگاه مورد نظر مراجعه کنیم و رشته مورد نظر ثبت نام کنیم. توجه به اینکه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز بدون کنکور است، مک دیپلم و کاردانی بسیار مهم است. همچنین هنگام مراجعه برای ثبت نام، نیاز است که مدارک زیر تهیه شود و دانشگاه تحویل گردد.

  • اصل یا گواهی موقت مک کاردانی
  • اصل کارت ملی
  • اصل شناسنامه
  • ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×۳
  • کارت پایان خدمت یا معافیت
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (گواهی اشتغال به کار) مهر و امضا لاترین مقام مسئول
  • کپی صفحه اول دفترچه بیمه
  • آخرین فیش حقوقی یا آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)
  • اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم ییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آوِیژه این افتخار را دارد زمینه های مشاوره تحصیلی ، مشاوره نظام وظیفه، مشاوره روانشناسی و مشاوره خانواده به هموطنان عزیز خدمات کیفیت ارائه دهد. زمینه مشاوره تحصیلی شما می توانید زمینه های مختلف مثل مشاوره ثبت نام دانشگاه های مختلف، مشاوره انتخاب رشته ، مشاوره برنامه ریزی سی و هر خدمت دیگر مرتبط مشاوره تحصیلی، از مشاوره متخصصان ما بهره مند شوید. کافیست تلفن ثابت و بدون پیش شماره از هر جای سرزمینمان ایران، ما .

سوالات متداول

دانشگاه علمی کاربردی چه مقاطعی دانشجو می پذیرد؟

مقاطع کاردانی و کارشناسی

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چه شرایطی نیاز دارد؟

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و توجه به شرط معدل و سوابق تحصیلی است.

آیا به جز سوابق تحصیلی شرایط خاص دیگری نیاز است؟

اکثر رشته ها نیاز به شرط خاصی ندارند و فقط برخی از رشته ها اشتغال رشته مورد نظر و بومی بودن لازم است.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نی ریز

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۱:۳۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

تاریخ اعزام به خدمت مشمولین برای سفر حج تمتع تمدید شد

5 / 5 ( 1 vote )

ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع تمدید شده و مشمولین میتوانند برای رفتن به سفر حج آماده شند. مشمولین خدمت وظیفه ی سرزی که سن ۱۹ سالگی برای خدمت نظام وظیفه آماده میشوند قا نخواهند بود برای یافت پاسپورت و خروج از کشور اقدام کنند.

واقع جوانان ذکور کشور ما سن ۱۸ سالگی مجوز خروج از کشور را دارند. پس از آن به دلیل رسیدن به سن مشمولیت، جوانان ید برای رفتن به خدمت سرزی تعیین تکلیف شده و به خدمت نظام وظیفه اعزام شوند. زیرا برای خروج از کشور و یافت گذرنامه نیاز است که مشمولین کارت پایان خدمت یا کارت معافیت داشته شند. یا برخی افراد یافت مجوز خروج از سازمان نظام وظیفه عمومی کشور میتوانند برای رفتن به سفرهای مختلف اقدام کنند.

سفرهایی که مشمولین میتوانند سن مشمولیت از آن استفاده کنند انواع گوناگونی دارد. که مهم ترین آن ها سفرهای زیارتی و عتت عالیات میشد. مشمولین میتوانند بدون داشتن کارت پایان خدمت سرزی برای سفر حج تمتع و عتت عالیات اقدام کنند. بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان نظام وظیفه و سد نیروهای مسلح، جوانانی که فیش واریزی حج تمتع خود را یافت کرده و نامه ی کاروان خود را دارند میتوانند مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی کشور اعزام به خدمت سرزی خود را تمدید کنند. ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع امسال توسط معاوت بخش اعزام به خدمت سازمان نظام وظیفه تمدید شده و به مشمولین متقاضی ابلاغ شده است.

بر اساس گفته های سرهنگ حمید نجف زاده، آن دسته از مشمولان داوطلبی که قرار است امسال برای انجام حج تمتع به مکه مکرمه اعزام شوند میتوانند هماهنگی سازمان نظام وظیفه و ثبت خواست خود ریخ اعزام به خدمت سرزی را متوقف و آن را برای مدت مشخصی تمدید کنند. این متقاضیان برای ثبت خواست تمدید خدمت سرزی خود تنها به فیش واریزی حج و نامه ی کاروانشان نیاز دارند. پس از آماده کردن این مدارک و سایر مدارک مورد نیاز مشمولین میتوانند به نزدیک ترین دفاتر پلیس+ ۱۰ مراجعه کرده و خواست خود را بیان نمایند.

سازمان نظام وظیفه این موارد ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع را تمدید کرده و مشمولین میتوانند دقیقا پس از یک هفته از ثبت خواست خود دفاتر پلیس+۱۰، به معاونت های نظام وظیفه اسن ها مراجعه کرده و از مدت تمدید اعزام به خدمتشان مطلع شوند.

اکثر افرادی که اطلاعات کافی مورد AAA ندارند بیشتر مواقع تلاش میکنند از فکر کردن به این موضوع اجتناب کنند. آنها ترجیح میدهند خود را گیر مسائل و مشکلات ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع نکنند. البته این روش مزیت های خاص خودش را نیز دارد، مثلا فرد برای مدت کوهی آرام میشود. ولی ید توجه داشته شید که حل مشکلات خروج از کشور لاینحل نیستند و یک تصمیم گیری ست، میتوان راهکارهای خوبی برای آنها فراهم نمود. از طرفی نادیده گرفتن مسائل خروج از کشور، مشکلات مربوط به آنها قطعا حل نخواهند شد.

ما مرکز مشاوره آویژه به این پی برده ایم که حل نکردن یم مشکل ویژه و یا به فراموشی سپردن آن قطعا به تیج آن مشکل بزرگتر خواهد شد. زمانی که مشکل این حد بغرنج شود بی تردید دیگر قابل حل نیست. یا به طور یقین برای ما مشکلات زیادی ایجاد خواهد کرد که حتی ممکن است مسیر زندگی شما را تغییر دهد. زمانی که حس کردید تصمیم گیری های خود زمینه ریخ اعزام به خدمت مشمولان برای سفر حج تمتع دچار تردید شده اید میتوانید از کارشناسان مرکز مشاوره آویژه کمک بگیرید.

ریخ اعزام به خدمت مشمولین برای سفر حج تمتع تمدید شد

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ریخ اعزام به خدمت مشمولین برای سفر حج تمتع تمدید شد

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۰۳:۴۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)