مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران توسط سازمان هواشناسی کشور زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – کیلومتر ۱۷ آزاد راه تهران – کرج – بلوار پژوهش وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری رودهن


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری هواشناسی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران نیز ۱۵۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

دانشگاه علمی کاربری هواشناسی و علوم جو تهران و تهران – کیلومتر ۱۷ آزاد راه تهران – کرج – بلوار پژوهش واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۴۴۵۸۰۶۶۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

شرایط اختصاصی: ۱- حداکثر سن برای داوطلن آزاد ۲۶ سال میشد. ۲- شاغلین مییست به همراه مدارک ثبت نام، موافقت مقام مسئول را ارتط ادامه تحصیل خود مبنی بر حضور تمام وقت کلاسهای آموزشی ارایه نمایند. ۳- سلامتی جسمانی و روانی حد توانایی گذراندن وس کارگاهی و آزمایشگاهی الزامی است.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به هواشناسی و علوم جو تهران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۲:۵۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی انفورماتیک ایران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران

دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – خیان کارگرشمالی – حدفاصل خیان نصرت و بلوار کشاورز- خیان ق – کوچه غ نو پلاک ۸ و ۱۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران

دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی انفورماتیک ایران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی انفورماتیک ایران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی انفورماتیک ایران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی انفورماتیک ایران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی زیسازی رایانه ای

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویسی تحت وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی انفورماتیک ایران

دانشگاه علمی کاربری انفورماتیک ایران و تهران – خیان کارگرشمالی – حدفاصل خیان نصرت و بلوار کشاورز- خیان ق – کوچه غ نو پلاک ۸ و ۱۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۶۶۹۳۰۴۲۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی انفورماتیک ایران

به نفرات اول سوم هر دوره به ترتیب از %۱۵ %۵ تخفیف شهریه داده خواهد شد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی انفورماتیک ایران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به انفورماتیک ایران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی انفورماتیک ایران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۳:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشکده علمی کاربردی خبر

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر توسط سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – میدان ولی عصر(ع) – ضلع شمال غربی میدان ولی عصر(ع)- کوچه ارژنگ- پلاک ۱۲ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هلال تهران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری ورزشی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مجریگری
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای گویندگی و دوبله
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی – کاربردی خبر به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر نیز ۱۳۸ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

دانشگاه علمی کاربری دانشکده علمی – کاربردی خبر و تهران – میدان ولی عصر(ع) – ضلع شمال غربی میدان ولی عصر(ع)- کوچه ارژنگ- پلاک ۱۲ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۹۴۱۹۱۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

شرایط اختصاصی: ۱- پذیرفته شدگان مییست به فنون اولیه رشته انتخابی مسلط شند. ۲- حداکثر سن پذیرفتهشدگان ۵۵سال میشد. ۳- ارایه مستندات مبنی بر اشتغال حداقل یکسال سابقه کار خبرگزاریها، صدا و سیما، روزنامهها، روابط عمومی سازمانها و نهادهای دولتی و غیردولتی مرتبط رشته قبولی برای افرادی که از سهمیه شاغل استفاده میکنند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی دانشکده علمی کاربردی خبر مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به دانشکده علمی کاربردی خبر ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشکده علمی کاربردی خبر

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۶:۴۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خبرگزاری فارس

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس

دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – خیان انقلاب – چهارراه کالج – کوچه شهید سعیدی – بن بست شبنم – پلاک ۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس

دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خبرگزاری فارس ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع تخم مرغ تلاونگ


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خبرگزاری فارس

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی خبرگزاری فارس مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی خبرگزاری فارس ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار مکتوب و متون رسمی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – اجتماعی و فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مترجمی – خبر انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی خبری
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای خبرنگاری – سیاسی و اقتصادی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرگزاری فارس

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی خبرگزاری فارس شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس نیز ۲۱۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی خبرگزاری فارس

دانشگاه علمی کاربری خبرگزاری فارس و تهران – خیان انقلاب – چهارراه کالج – کوچه شهید سعیدی – بن بست شبنم – پلاک ۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۹۳۷۷۴۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی خبرگزاری فارس

شرایط اختصاصی: ۱- به ۱پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. نفر از دانشجویان رشته عکاسی و ۱پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. نفر از دانشجویان رشته خبرنگاری که بعد از فارغ التحصیلی دارای معدل کل «الف» میشند، بورسیه تحصیلی اعطا خواهد شد. ۲- تقسیط شهریه %۸۵ حق مرکز برای کلیه پذیرفتهشدگان و تمامی ترمها سه قسط امکانپذیر است.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی خبرگزاری فارس مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به خبرگزاری فارس ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی خبرگزاری فارس

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۰۹:۳۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – میدان پونک – خیان میرزا یی – تقاطع سردار جنگل – ضلع شمال غرب بوسن شاهد – خیان شهید آسترکی – پلاک ۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع شیر تهران شهداد


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلمنامه نویسی
  • کاردانی حرفه ای سینما – جلوه های ویژه
  • کاردانی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کاردانی حرفه ای زیگری
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای موسیقی – نوازندگی ساز ایرانی
  • کاردانی حرفه ای گریم
  • کاردانی حرفه ای کمک کارگردانی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلمنامه نویسی
  • کاردانی حرفه ای سینما – فیلمسازی
  • کاردانی حرفه ای سینما – جلوه های ویژه
  • کاردانی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کاردانی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کاردانی حرفه ای زیگری
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی
  • کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کارشناسی حرفه ای زیگری
  • کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای گویندگی و دوبله
  • کارشناسی حرفه ای گریم – چهره پردازی
  • کارشناسی حرفه ای فیلمنامه نویسی
  • کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
  • کارشناسی حرفه ای سینما – کارگردانی
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تصویربرداری
  • کارشناسی حرفه ای سینما – تدوین فیلم
  • کارشناسی حرفه ای زیگری
  • کارشناسی حرفه ای انیمیشن – کارگردانی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش نیز ۲۱۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

دانشگاه علمی کاربری شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش و تهران – میدان پونک – خیان میرزا یی – تقاطع سردار جنگل – ضلع شمال غرب بوسن شاهد – خیان شهید آسترکی – پلاک ۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۴۴۴۸۹۳۰۷ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۵:۳۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری در دانشگاه علمی کاربردی

۰٫۰
۰۰

ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی این گرایش پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر نیست . اما بجز ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی دیگر گرایش های پیرا پزشکی مثل : تجهیزات فنی اق عمل ، بهداشت ، تجهیزات کنترل عفونی و … امکان پذیر میشد . ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی از آنجا که متقاضیان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده خارج از دسترس است و زمانی که زیرساخت های مناسبی نداشته شد امکانپذیر نیست . برای اطلاع از دلایل عدم ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی به سایت دانشگاه مراجعه کنید . پرسری علمی کاربردی پر متقاضی ترین خواست این دانشگاه است اما توجه به پرمتقاضی بودن آن دیگر امکان تحصیل رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور وجود ندارد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


دفترچه ثبت نام علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشجو ثبت نام میکند . لیست تمامی رشته های ارائه شده این دانشگاه مانند لیست رشته‌های پیراپزشکی علمی کاربردی و اطلاعات آن‌ها دفترچه ثبت نام علمی کاربردی منج شده است . این دفترچه چند روز قبل از مهلت ثبت‌ نام سایت سازمان سنجش قرار میگیرد و دسترس عموم خواهد بود . جذب دانشجو این دانشگاه بدون کنکور میشد و علاقه‌مندان به تحصیل این دانشگاه نیازی به کنکور و یا آزمون خاصی ندارند . همچنین جذب دانشجو دانشگاه علمی کاربردی دو مرحله مهر ماه و بهمن ماه انجام میشود . دفترچه علمی کاربردی بهمن را نیز میتوانید زمان مقرر شده از سایت سازمان سنجش یافت کنید و از جزئیات این دانشگاه مطلع شوید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


کاردانی رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی

کاردانی رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی نیز مانند کارشناسی این رشته تیس نمیشود . این دانشگاه هنوز زیر ساخت های لازم برای ثبت نام کاردانی رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی و بسیاری رشته های پیراپزشکی را ندارد . از آنجا که چنین رشته هایی بسیار پرطرفدار هستند امکان ثبت نام بدون کنکور آنها وجود ندارد . برای ورود به زار کار این رشته ها حتما نیاز به تحصیلات آکادمیک است و نتیجه افرادی که این رشته ها تحصیل میکنند قبل از ورود به زار کار و مشاغل مربوط به این رشته ید تحصیلا آکادمیک داشته شند . کاردانی رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی از آن جهت که تعداد زیادی متقاضی دارد و پذیرش همگانی و بدون کنکور این متقاضیان ، ممکن است عث کساد شدن زار کار این رشته ها شود جذب دانشجو ندارد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

همانطور که پیش‌ازاین گفته شد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دو نوبت سال و بدون کنکور است و این ویژگی هرسال موجب آن میشود که تعداد زیادی دانشجو به آن جذب شوند و خواهان ثبت نام آن شند . البته مهم است بدانید داوطلن لازم است یکی از شاخه‌های نظری یعنی تجربی یا ریاضی یا انسانی و یا فنی و حرفه‌ای یا کاردانش مک دیپلم خود را گرفته شند و بدون دارا بودن مک دیپلم ثبت نام این دانشگاه امکانپذیر نمیشد .

بسیاری رشته های تحصیلی این دانشگاه رشته موردنظر ارتطی عنوان دیپلم اخذ شده دانشجو ندارد و ثبت نام این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی میشد . لذا متقاضیان تحصیل دانشگاه علمی کاربردی میتوانند مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یافت دفترچه ثبت نام علمی کاربردی نسبت به رشته‌های مقطع کاردانی و کارشناسی این دانشگاه اطلاعات کسب کنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی را نظرگرفتن امکان ارائه شدن این رشته سالهای آینده را این متن بررسی میکنیم . قطعا اگر این رشته ارائه شود از شرایط ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی داشتن مک مرتبط همین رشته مقطع دیپلم یعنی رشته علوم تجربی است و همچنین دارا بودن مک کاردانی مرتبط پیراپزشکی برای ثبت نام مقطع کارشناسی ناپیوسته است . هر دانشگاهی که این رشته ارائه میشود شرط اولیه ثبت نام کنکور و دانشگاه یقینا دارا بودن مک دیپلم شاخه نظری تجربی میشد و بدون اخذ واحد های مربوط این کار امکان پذیر نمیشد . رشته پرسری از رشته های پرمتقاضی موجود لیست ارائه ای این دانشگاه سال های آینده میشد و قطعا زیرساخت های جذب بدون کنکور دانشجو آن ایجاد خواهد شد .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پرسری ما

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


شرایط لازم برای ثبت نام این رشته صورت ارائه شدن

برای ثبت نام کردن سامانه دانشگاه علمی کاربردی الزامی است که اول از برگه انتخاب واحد خود که طبق رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی موردنظر سایت موجود است پرینت بگیرید و کد ملی و شماره تماس خود را آن وارد کنید ، و بعد سامانه هم‌آوا انتخاب واحد خود را انجام بدهید و ۱۵ صد از مبلغ شهریه ن را به‌ صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت کنید (برای این کار داشتن رمز دوم الزامی است ) . آنگاه ید از کد ره‌گیری خودن جهت ارائه به دانشگاه علمی کاربردی پرینت بگیرید و ۸۵ صد مبلغ شهریه را نک مشخص شده پرداخت نمایید . اطلاعات فیش نکی پرداخت شهریه را سامانه وارد کنید و برای ئید ثبت نام خود به حسابداری موجود دانشگاه خود مراجعه کنید . مهم است بدانید که لازم است حتما مدارکی که پرینت گرفته‌اید را خود به همراه داشته شید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور


رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیست و امکان جذب دانشجو ندارد . اگرچه این موضوع عث ناراحتی بسیاری از متقاضیان این رشته میشود که شرایط ثبت نام این دانشگاه را ندارند اما مهم است نظر داشته شید که این دانشگاه بسیاری از رشته های چهار گروه خود را خود جای داده و بسیاری از رشته های پیرا پزشکی را نیز دارد . دانشگاه علمی کاربردی بسیاری رشته ها مانند دامپزشکی ، کاردانش و کارشناسی بهداشت حرفه ای ، تکنولوژی پزشکی ، تعمیر تجهیزات پزشکی و علوم آزمایشگاهی دامی ، زیر گروه پیرا پزشکی تیس میشوند که شما میتوانید به راحتی و بدون کنکور آنها ادامه تحصیل داده و مقطع کارشناسی پیش بروید . اگرچه رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور امکان جذب دانشجو ندارد اما بزودی شاهد ارائه آن این دانشگاه خواهیم بود .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی تهران بدون کنکور

رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی تهران بدون کنکور نیز مانند سایز شهر ها و اسن های کشور این رشته و هیچ مقطع تحصیلی دانشجو ثبت نام نمیکند . یکی از پر بحث ترین مطالب از سوی مدیران این دانشگاه ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی تهران بدون کنکور است که هر ساله مورد بحث قرار میگیرد اما مسفانه امکان بوجود آوردن زیرساخت های آن نیست . برای اینکه این رشته تحصیل کنید لازم است که کنکور سراسری شرکت کرده و رتبه قبولی را دو دانشگاه آزاد و سراسری را کسب کنید . ثبت نام تمامی رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و مهم است که بدانید حضور شما روز ثبت نام این دانشگاه الزامی میشد .


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


دیگر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی پرسری

  • آزمون سنجش
  • نیج کنکور سراسری
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران


نکات مهمی که متقاضیان رشته پرسری بدون کنکور دانشگاه های کشور ید بدانند

اگرچه متقاضیان امکان تحصیل ثبت نام رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی را ندارند و این رشته لیست رشته های ارائه شده دانشگاه علمی کاربردی نمیشد اما نا امید نشید ، ممکن است سالهای آینده طراحی زیرساخت های اجتماعی و اقتصادی و علمی سطح کشور امکان ارائه این رشته از شاخه های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی به وجود بیاید و شما قا به تحصیل آن شید . شما میتوانید برای هر گونه مشاوره تحصیلی مثل انتخاب رشته کنکور ، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مشاورین ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه ارتط برقرار کرده و از کمک های مشاورین متخصص ما بهرمند شوید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام بدون کنکور رشته پرسری دانشگاه علمی کاربردی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۴۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد برای دودسته رشته انجام میشود . این رشته ها تحت عنوان رشته ها آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد تعریف میشوند . پس از گذشت زمان کوهی از اعلام کارنامه ها اولیه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آغاز میشود . انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته دانشگاه ها سراسری آغاز میشود . به منظور انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلن مییستی دفترچه انتخاب رشته مربوطه را یافت نمایند . این دفترچه از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ، جدا میشد . داوطلن برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ید از منجات دفترچه اطلاع دقیق داشته شند . همچنین برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد ید اطلاعاتی خصوص واحدها دانشگاهی داشته شند . این اطلاعات میتواند مربوط به شرایط و قوانین پذیرش دانشجو ، شهریه و … شد .


بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد آشنا شوید


زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هرسال توسط سازمان سنجش و آموزش آزاد و طی اطلاعیه از سوی این سازمان برای متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی منتشر میشود . داوطلن میتوانند مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق رسانه ها از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوند . طی سنوات گذشته زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا اواخر مرداد ماه بوده است . امسال نیز انتظار میرود زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد کمی بعد از زمان انتخاب رشته دانشگاه سراسری و اواخر مرداد ماه اعلام شود . این خیر به این دلیل است که داوطلن زیادی متقاضی ورود به هر دو دانشگاه سراسری و آزاد هستند . برای جلوگیری از اشته و استرس ، زمان انتخاب رشته این دو دانشگاه هم متفاوت است . اعلام زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلن میتوانند برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اقدام کنند .


بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد


مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد زه زمانی است که از جانب سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلن تعیین میشود . طی مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد متقاضیان ورود به دانشگاه ها آزاد ایلامی میتوانند نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند . مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تنها زمانی است که داوطلن میتوانند نسبت رشته ها و واحدها دانشگاهی مورد نظر خوا اعلام کنند . مهلت زمانی که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نظر گرفته میشود به طور معمول یک هفته میشد .

معمولا زمانی که برای انتخاب رشته نظر گرفته میشود تمدید میشود داوطلنی که زمان اصلی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نتوانسته اند انتخاب رشته کنند نیز بتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند . همچنین چنانچه فردی بخواهد اطلاعات وارد شده خود را ویزایش کند میتواند زمان تمدید شده از طرف سازمان سنجش اقدام کند .

جهت اطلاع از کلیات ثبت نام دانشگاه آزاد ما

  • زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  • اعلام نیج دکتری دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش
  • سیستم پاسخگویی سازمان سنجش
  • سازمان سنجش کارت اعتری
  • انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد
  • زمان انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران
  • مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • شهرهای دارای پرسری بدون کنکور
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن
  • زمان ثبت نام کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: نشانی سایت، تلفن و آس دانشگاه های سراسری و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای متقاضیان دانشگاه آزاد منتشر میشود . وجود ادغام شدن آزمون سراسری و آزمون ورود به دانشگاه ها آزاد طی سالها گذشته دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به طور جداگانه و مجزا دسترس داوطلن گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمامی اطلاعات ضروری برای لنتخاب رشته دانشگاه آزاد را اختیار داوطلن قرار میدهد . داوطلن مطالعه دفترچه و آنچه که به عنوان ضوابط پذیرش دانشجو دفترچه قید شده برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اماده خواهند شد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد جداولی وجود دارد که این جداول نام هر واحد دانشگاهی هر شهر و رشته هایی که این دوره پذیرش دارد قید گردیده است . هر کدام از واحد ها دانشگاهی و رشته ها کد مربوط به خود را دارند که داوطلب بر اساس آنها انتخاب رشته میکند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به جزییات شهرها


دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق گاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش آزاد امکان پذیر است ، این حالی است که دفترچه کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر میشود . پس از آنکه داوطلب کارنامه خود را یافت کرد چنانچه متقاضی ورود به دانشگاه آزاد شد ، میتواند مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نماید . برای این کار داوطلن مییست به قسمت انتخاب رشته سایت مراجعه نمایند ودفترچه را از طریق لینک دانلود یافت کنند . دانلود دفترچه کار بسیار ساده ای میشد زیرا پس از آنکه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد ، تمام مراکز مشاوره تحصیلی و سایت ها مربوط به انتخاب رشته لینک مستقیم دانلود دفترچه انتخاب رشته را بر روی سامانه ها الکترونیکی خود قرار میدهند . به این ترتیب داوطلن حداقل مشکلات برای یافت دفترچه مواجه خواهند بود .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: مشاوره آخرین رتبه های قبولی دانشگاه آزاد


راهنمای انتخاب رشته

راهنمای انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد دوگروه رشته منتشر میشود . رشته ها کنکور که لازمه آن شرکت آزمون سراسری میشد و رشته ها بدون کنکور منتشر میشود که شامل بخشها و توضیحات متفاوتی میشد . این بخشها توضیحاتی را شامل میشود که داوطلن برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد نیازمند آگاهی از آنها هستند . ازجمله این توضیحات میتوان مقدمه و تعاریف و جداول را ذکر کرد . هر رشته و دانشگاه یک کد خاص دارد که داوطلب یافتن کد رشته محل مورد نظر خود میتواند آن را فرم نهایی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد وارد نماید . علاوه بر اطلاعات منج دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر داوطلب نیازمند اطلاعات دقیق تری نیز میشد . داوطلن ید از رتبه علمی هر دانشگاه ، آینده هر رشته و محل دقیق دانشگاه ها انتخابی خود مطلع شوند بتوانند یک انتخاب رشته بهتر و موثر داشته شند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی


انتخاب رشته سازمان سنجش

انتخاب رشته سازمان سنجش یکی از آخرین مرحله ها فرآیند کنکور سراسری طی یک سال میشد . داوطلنی که بعد از یک سال تلاش کارنامه ها خود را یافت میکنند حال ید انتخاب رشته کنند . سازمان سنجش برای داوطلن کنکور سراسری به صورت آنلاین شرایط انتخاب رشته را فراهم میکند . داوطلنی که زمان ثبت نام برای شرکت رشته ها آزمون دانشگاه آزاد نیز علاقه خود را بیان کرده اند اعلام نیج اولیه کنکور سراسری قالب کارنامه میتوانند به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه کنند و انتخاب رشته خود را برای رشته ها آزمون تکمیل نمایند . برای انتخاب رشته رشته ها دانشگاه سراسری داوطلن میتوانند حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را انتخاب نمایند . حالیکه داوطلن دانشگاه آزاد حداکثر ۱۰۰ انتخاب میتوانند داشته شند .


بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد


مشاوره انتخاب رشته

همه ساله داوطلن کنکور سراسری و آزاد برای قبولی دانشگاه ها هم رقابت میکنند . تعداد کثیری از داوطلن مراحل ابتدایی کنکور سراسری همراه مشاورین تحصیلی پیش میروند . این مسیر روشها صحیح مطالعه و غلبه به استرس را یاد میگیرند . اما انتهای مسیر مرحله حساس و مهمتری وجود دارد که نید سهل انگاری و نداشتن دانش کافی انجام شود . چه بسا که گاهی دو داوطلب حدود رتبه و صد یکسان دو رشته و دانشگاه سطح متفاوت قبول میشوند این امر اهمیت انتخاب رشته ست را روشن میکند . برای به ستی طی شدن انتخاب رشته نیز میتوان از مشاوران تحصیلی کمک گرفت . مشاوره انتخاب رشته برای داوطلن ورود به دانشگاه آزاد اسلامی برای شناخت ست از رشته ها و دانشگاه ها آزاد اسلامی و کل موفقیت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اهمیت زیادی داشته شد .

برای اطلاع از موارد زیر کافیست مرکز مشاوره آویژه

  • دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  • سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد
  • نیج دانشگاه آزاد
  • کارنامه دانشگاه آزاد
  • نیج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  • اعلام نیج دکتری دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد مشهد
  • انتخاب رشته کنکور
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • سیستم اعلام نیج آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی
  • کارنامه نهایی دانشگاه ازاد
  • کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • اعلام نیج دانشگاه آزاد بدون کنکور

مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز مشاوره تحصیلی برتر کشور است که امر انتخاب رشته کارشناسان و متخصصان خبره و تجربه ای دارد . شما داوطلن عزیز میتوانید مراجعه به سایت این سازمان از خدمات آنلاین بهره مند شوید . همچنین مشاورین ما مشاوره تلفنی هر ساعتی آماده پاسخگویی به سوالات شما تمام زمینه ها تحصیلی میشند .

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۵:۱۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد پس از عبور از مراحل اولیه کنکور یعنی ثبت نام و برگزاری آزمون و اعلام نیج منتشر میشود . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همانند گذشته به صورت مجزا از دفترچه انتخاب رشته سراسری انتشار میابد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ممکن است پس از چند روز از انتشار دفترچه کنکور سراسری دسترس داوطلن قرار گیرد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد برای داوطلنی منتشر میشود که قصد ادامه تحصیل مقطع کارشناسی را دارند . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد از چند قسمت تشکیل شده است . هر قسمت از دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همه مطالب مهمی که هر داوطلب برای انجام انتخاب رشته ید بداند آورده شده است .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دو دسته رشته وجود دارد . تعدادی از این رشته تحت عنوان رشته ها بدون ازمون شناخته میشوند که دانشگاه این رشته ها توجه به سوابق تحصیلی ، دانشجو میپذیرد . دسته دوم رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد رشته ها آزمون هستند . فرد برای پذیرش این رشته ها حتما ید آزمون سراسری شرکت نماید . دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دارای تعدادی کد رشته است که هر کد ، مربوط به یک رشته و دانشگاه خاص میشد که داوطلب انتخاب هر یک از این کد رشته ها واقع یک واحد دانشگاهی و رشته خاص را انتخاب کرده است . داوطلن ید زمان مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دقت کافی داشته شند کد رشته اشته فرم انتخاب رشته وارد نشود .


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر


راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد حاوی اطلاعاتی ره رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده دانشجو میشد . داوطلن ید توجه نمایند وجود اهمیت لا اطلاعات ارائه شده راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد نید تنها به این اطلاعات اکتفا کنند و سطح دانش خود را راجع به دانشگاه ها و رشته ها یی که قصد ادامه تحصیل آنها را دارند لا ببرند . مثلا داوطلن ید از آس دانشگاه ها مورد نظر خود اطلاع یابند آینده رفت و آمد دچار مشکل نشوند . همچنین متقاضیان ورود به دانشگاه ها آزاد اسلامی ید از امکانات رفاهی دانشگاه مانند شرایط خوابگاه دانشجویی مطلع شوند . راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اطلاعاتی ره تسهیلات دانشگاه ها برای دانشجویان مطرح شده است ، علاوه بر این اطلاعات داوطلن ید از میزان شهریه هر رشته و دانشگاهی که انتخاب میکنند اطلاع کامل داشته شند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد امروزه وجود گسترش اینترنت و دسترس بودن آن برای همگان ، کار چندان سختی نمیشد . و داوطلن هر نقطه ای از کشور اتصال به اینترنت میتوانند اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد نمایند . هر داوطلب پس از اعلام سازمان سنجش و آموزش دانشگاه آزاد مبنی بر انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اقدام نماید . بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد بر روی گاه ها اینترنتی مراکز مشاوره تحصیلی و سایت ها مشاوره تحصیلی قرار میگیرد . این امر دسترسی به دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد را برای تمامی داوطلن راحت تر میکند .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای داوطلن دانشگاه آزاد نیمه دوم مرداد دسترس قرار میگیرد . دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای رشته هایی که پذیرش دانشجو آنها از طریق آزمون سراسری انجام میشود دارای دوگروه رشته شامل رشته ها غیر پزشکی و رشته ها پزشکی میشد . این رشته ها رشته هایی هستند که تعداد متقضیان ادامه تحصیل آنها بسیار زیاد است . همانطور که قبلا هم گفته شد دسته ای از رشته ها تحت عنوان رشته ها بدون آزمون دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد وجود دارند که تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میپذیرند . این مورد رشته ها به چند گروه شامل رشته ها علوم انسانی ، هنر و زنها خارجی ، علوم تجربی ، دامپزشکی و کشاورزی تقسیم میشوند . برای پذیرش این رشته ها تنها معدل مقطع تحصیلی پیشین ملاک پذیرش میشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری


انتخاب رشته سازمان سنجش

پس از مرحله ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آزمون نوبت به انتشار نیج اولیه از طریق سازمان سنجش میرسد . متقاضیان این مرحله ید کسب اطلاعات برای انجام انتخاب رشته سازمان سنجش آماده شوند . اولین قدم برای انتخاب رشته یافت دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش میشد . این دفترچه برای داوطلن کنکور سراسری که مایل به ادامه تحصیل دانشگاه سراسری هستند زودتر از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر میشود . داوطلن بعد از مطالعه دفترچه داوطلب مییست به انتخاب رشته آنلاین از طریق گاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند تعداد زیادی از داوطلن آزمون سراسری متقاضی ورود به دانشگاه آزاد هستند لذا این افراد ید نسبت به یافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند . متقاضیان دانشگاه آزاد ید دفترچه مربوطه را مطالعه کنند و برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری


مشاوره انتخاب رشته

تمامی مراحل کنکور انتخاب رشته از همه مراحل مهمتر است . زیرا این مرحله رقابت برسر رشته ها و دانشگاه ها برتر بین داوطلن حدود رتبه نزدیک به هم میشد . گاهی ممکن است دو داوطلب حدود رتبه ها بسیار نزدیک به هم یکی به رشته و دانشگاه دلخواه خود دست یابد اما دیگری موفق به قبولی رشته دلخواه خود نشود . اینجاست که اهمیت مشاوره انتخاب رشته روشن میشود . زمانیکه فرد کارنامه کنکور خود روبرو میشود ممکن است نتواند تصمیم ستی بگیرد . مشاوره اتخاب رشته میتواند به داوطلن ورود به دانشگاه کمک کند ک بهتری از رشته ها و آینده کاری آنها پیدا کنند . همچنین میتواند اطلاعاتی ره دانشگاه ها اختیار داوطلب قرار دهد . انتخاب رشته تحصیلی مرحله مهمی از زندگی فرد است چرا که موقعیت شغلی و اجتماعی افراد حد زیادی به این امر بستگی دارد .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری


برای انتخاب رشته کنکور آزاد ما

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زن کنکور سراسری


مرکز مشاوره آویژه

توجه به افزایش نیاز حوزه مشاوره تحصیلی و به خصوص مرحله انتخاب رشته و ورود به دانشگاه مراکز مشاوره تحصیلی زیادی برای رفع این نیاز وجود دارند . مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز پیشرو و مورد اطمینان این زمینه میشد که تکیه بر دانش اساتید تجربه و کاربلد روانشناسی و مشاوره میتواند این امر به داوطلن گرامی کمک نماید . شما عزیزان میتوانید مراجعه به سایت مرکز مشاوره آوژه از خدمات آنلاین این مرکز نهایت استفاده را ببرید . این مرکز انواع خدمات مشاوره ای هر ساعتی آماده خدمات رسانی و کمک به شما داوطلن عزیز میشد . یکی از خدمات مرکز مشاوره آویژه مشاوره تلفنی میشد . این روش شما میتوانید شماره ها مرکز تماس حاصل نمایید و سوالات خود را از مشاوران خبره و تجربه بپرسید و از تجربیات آنها استفاده کنید .

به این ترتیب شما داوطلن عزیز میتوانید به راحتی و صرف کمترین وقت و هزینه به پاسخ سوال ها خود دست پیدا کنید . مشاورین این مرکز میتوانند به سوالات شما خصوص انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد صبر و حوصله پاسخ کامل بدهند .

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۶:۴۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد گذر از مراحل ابتدایی آزمون سراسری ازجمله ثبت نام وبرگزاری آزمون و نهایت ، اعلام نیج برای داوطلن دسترس قرار میگیرد . دسترسی به دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کاری راحت است و هر داوطلبی میتواند براحتی دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را اختیار داشته شد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به طور مشترک دفترچه سایر گروه ها آزمایشی دانشگاه آزاد منتشر مشود . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه ازاد برای رشته ها آزمون و بدون دسترس داوطلن گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم برای پذیرش دانشجو رشته ها دانشگاهی واحد های دانشگاه آزاد اختیار داوطلب قرار میدهد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری نیز برای داوطلن دانشگاه های سراسری منتشر میشود .


بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دو گروه مختلف از رشته ها دارد . یک گروه از رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد آن رشته هایی هستند که لازمه پذیرش آنها شرکت آزمون سراسری میشد . اما گروه دیگر رشته ها که دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد ارئه شده اند رشته ها بدون آزمون میشد که داوطلب احتیاج به شرکت هیچ آزمونی را ندارد . چرا که پذیرش رشته ها بدون آزمون تنها بر اساس معدل و سوابق تحصیلی میشد . هر کدام از رشته ها موجود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دارای یک کد میشد . علاوه بر این هرکدام از دانشگاه ها موجود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز کد مخصوص به خود را دارند . که هر داوطلب میتواند دانشگاه و رشته منتخب خود را از بین آنها پیدا کند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراحل آن


راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد برای داوطلن گروه آزمایشی علوم انسانی گروه رشته ها آزمون آندسته از رشته ها را شامل میشود که تعداد متقاضی آنها لا میشد . این حالی است که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تنها برای رشته ها متقاضیان کمتر منتشر میشود . داوطلن به این نکته ید توجه نمایند که دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری تنها برای داوطلنی است که قصد ورود به دانشگاه ها سراسری دارند . واقع مسیر داوطلن کنکور سراسری و دانشگاه آزاد علیرغم ادغام کنکور سراسری آزاد مرحله انتخاب رشته کاملا از هم جدا میشود . داوطلن گروه انسانی دانشگاه آزاد ید اطلاعاتی که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی بیان شده را به دقت هر چه تمامتر مطالعه نمایند و براساس همان اطلاعات اولویت ها و انتخاب ها خود را مد نظر قرار دهند .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش آزاد کشور بر روی وبسایت این سازمان قرار میگیرد . امروزه دسترسی به اینترنت تقری برای همگان امکان پذیر میشد و به این ترتیب هر شخصی میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اقدام کند . سایت سازمان سنجش و آموزش دفترچه انتخاب رشته مربوط به دانشگاه ها سراسری دسترس داوطلن قرار میگیرد مثلا داوطلن انسانی دانشگاه سراسری برای یافت دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری ید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند . این حالی است که داوطلن کنکور انسانی دانشگاه آزاد ید به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند . داوطلن کنکورانسانی دانشگاه آزاد میتوانند مراجعه به سایت سنجش و آموزش آزاد قسمت انتخاب رشته لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را یافت نمایند .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد دارای تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و پذیرش دانشجو دوره ها مختلف دانشگاه آزاد میشد . این اطلاعات شامل تعاریف و جداولی است که برای داوطلن بسیار مفید میشند . قسمت تعاریف دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی اطلاعاتی ره نظامها آموزشی مطرح شده است است . دو نوع نظام آموزشی دفترچه انتخاب رشته مطرح شده است . نظام آموزشی تمام وقت که آن کلاسها برای دانشجویان زمانها صبح و عصر برگزار میشود . و دیگری نظام پاره وقت که آن کلاسها دانشگاه تنها عصر برگزار میشوند . قسمت جداول دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کد رشته محل ها قید شده که شامل رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده آنها میشد . داوطلن کنکور انسانی آزاد ید کد رشته و دانشگاه مورد نظر خود را از بین آنها استخراج نماید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


راهنمای انتخاب رشته

راهنمای انتخاب رشته یا همان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی همانطور که گفته شد برای داوطلن رشته انسانی کنکور سراسری به شکل دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و برای داوطلنی که قصد ورود به رشته ها انسانی دانشگاه آزاد را دارند قالب دفترچه انتخاب رشته برای رشته ها آزمون که شامل رشته ها پزشکی و غیر پزشکی میشد و همچنین رشته ها بدون آزمون منتشر میشود . مطالعه این دفترچه داوطلن میتوانند انتخابی ست تر و عاقلانه تر داشته شند . البته به داوطلن توصیه میشود که برای موفقیت بیشتر اطلاعات و دانش خود را از وضعیت دانشگاه ها و رشته ها لا ببرند و تنها به اطلاعات دفترچه کفایت نکنند . نکته مهم دیگر این است که متقاضیان دانشگاه آزاد ید از شرایط پرداخت شهریه و میزان آن برای رشته ها دلخواه خود مطلع شند و وضعیت مالی خود را نظر بگیرند .


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


برای انتخاب رشته کنکور آزاد ما

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مشاوره انتخاب رشته

داوطلن کنکور سراسری و آزاد بعد از یافت نتیجه کنکور ید انتخاب رشته نمایند . یک انتخاب رشته ست زمانی رخ میدهد که داوطلب علاوه بر اطلاع از علایق و خواسته ها شخصی خود دانشگاه ها و رشته ها را نیز به خوبی بشناسد . علاوه بر این اینکه فرد چه رتبه ای چه دانشگاه و رشته ای قبول میشود نیز نیاز به اطلاع از قبولی سالها قبل و سطح علمی دانشگاه دارد . بدیهی است که یک داوطلب ممکن است نتواند تمام این پارامترها را کنار هم بررسی کند . اینجاست که مشاوره انتخاب رشته میتواند کمک کننده شد . داوطلن رشته ها انسانی نیز میتوانند برای کسب دانش ستی از هردو دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد از مشاوره انتخاب رشته استفاده نمایند . این راه ، راهی ساده برای انتخاب رشته ای موفقیت آمیز است .


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه سالها اخیر توانسته تکیه بر تجربیات و علم کارشناسان و اساتید مجرب مشاوره زمینه ها مختلف به کسانیکه خواست مشاوره دارند خدمت رسانی کند . توجه به اهمیت کنکور و انتخاب رشته برای هر فردی مشاوره ست میتواند داوطلن کنکور را این انتخابی ست و معقولانه یاری دهند . شما میتوانید هر زمانی کارشناسان مرکز مشاوره آویژه ارتط شید و از تجربیات آنها بهره ببرید .

مشاوره میتواند به شکلها مختلف صورت گیرد . از جمله این روش ها میتوان به مشاوره تلفنی اشاره کرد ، این روش شما میتوانید هر زمان شماره تلفن ها مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید و به این ترتیب مشاوره ارتط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را حوزه انتخاب رشته و انواع دیگر مشاوره ها ما بپرسید . همچنین شما عزیزان میتوانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و از طریق چند کلیک از خدمات آنلاین مرکز مشاوره آویژه بهره ببرید . روش دیگر مشاوره حضوری است که از طریق مراجعه حضوری میتوان به نیج خوبی برای انتخاب رشته دست یافت .

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۸:۵۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک توسط شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – کیلومتر ۱۷اتون کرج، بعداز پیکان شهر – شهرک علم و فن آوری پژوهش- جنب پژوهشکده هواشناسی- انتهای کوچه وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه خووسازی سایپا


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی ممیزی انرژی – صنعتکاردانی فنی صنایع لاستیک
  • کاردانی فنی پلیمر – قطعات کامپوزیتی و فومی خوو
  • کاردانی فنی پلیمر – قطعات پلاستیک، لاستیک و تزئینی خوو
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – بهره وری واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – انرداری

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی پلیمر – قطعات پلاستیک، لاستیک و تزئینی خوو
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری صنایع لاستیک
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

دانشگاه علمی کاربری شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک و تهران – کیلومتر ۱۷اتون کرج، بعداز پیکان شهر – شهرک علم و فن آوری پژوهش- جنب پژوهشکده هواشناسی- انتهای کوچه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۴۴۷۸۷۹۰۶ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تحقیقاتی و مهندسی صنایع لاستیک

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۰:۴۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)