مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط پروژه کسری خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۱

اعزام به خدمت سرزی و آگاهی از شرایط کسری خدمت سرزی

طبق قانون جمهوری اسلامی ایران ، تمام افراد ذکوری که به سن قانونی ۱۸ سالگی می رسند . ید برای رفتن به سرزی وضعیت خود را مشخص نمایند . واقع یکی از مسائل و دغدغه های افراد ذکور ۱۸ ساله و همچنین خانواده های آن ها ، مسئله خدمت سرزی است که شما میتوانید به مشاوره نظام وظیفه اقدام نمایید . که این افراد ید برای رفتن به سرزی دفترچه اعزام به خدمت خود رو پست کنند . بعد از اقدام لازم زمینه تعیین تکلیف کردن خدمت سرزی ید زمان مقرر شده به مراکز اعزام به خدمت مراجعه نمایند . افراد این شرایط به دنل راه هایی برای فرار از خدمت سرزی اند . یکی از این راه ها گرفتن پروژه کسری خدمت می شد . از جمله ها کارهایی که ید این مورد انجام دهند دانستن شرایط پروژه کسری خدمت سرزی می شد .

چگونه پروژه کسری خدمت سرزی بگیریم ؟

شرایط پروژه کسری خدمت سرزی : افراد مشمول خدمت سرزی ، قبل از اینکه به خدمت بروند . به دنل یافتن راه هایی هستند کسری خدمت بگیرند . بتوانند از طول دوره خدمت خود بکاهند و این دوره را به کوه ترین زمان خود برسانند . برای گرفتن کسری خدمت شما ید اطلاعاتی را این زمینه داشته شید . بتوانید به ساده ترین شکل و کوه ترین زمان ممکن کسری خدمت یافت کنید . برای گرفتن پروژه کسری خدمت ید از شرایط آن آگاه شید و زمینه های لازم را بدانید . برای آگاهی از اطلاعات لازم مشاوران ما می توانند این زمینه بهترین کمک کننده شما شند . مشاوران متخصص مرکز آویژه دانش می توانند شرایط پروژه کسری خدمت را برای شما شرح دهند. شما را این زمینه راهنمایی و هدایت کنند .


شرایط پروژه کسری خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


شرایط پروژه کسری خدمت سرزی چیست ؟

گفتیم یکی از روش هایی که می توانیم کسری خدمت سرزی یافت کنیم . انجام پروژه کسری خدمت سرزی نظام وظیفه می شد . این زمینه از جمله کارهایی که ید انجام دهیم . این است که ابتدا از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی مطلع شویم . بتوانیم به راحتی کسری خدمت سرزی یافت نماییم . یکی از شرایطی که برای گرفتن پروژه کسری ید داشته شیم . این است که ید فارغ التحصیل کارشناسی ارشد یا دکتری شیم . افرادی که دانشجو هستند نیز می توانند از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی نظام وظیفه استفاده کنند . برای انجام پروژه کسری خدمت ید به بنیاد ملی نخبگان مراجعه کنید بتوانید کسری خدمت سرزی بگیرید . کافی است از ضوابط و شرایط پروژه کسری خدمت سرزی آگاهی داشته شید . برای آگاهی این زمینه می توانید مشاوران متخصص آویژه دانش . مشاوران ما شما را این زمینه یاری می دهند .

اگر شرایط پروژه کسری خدمت سرزی را داشته شیم چق کسری تعلق می گیرد ؟

اگر شما فارغ التحصیل یا دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری شید . می توانید به راحتی از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی استفاده کنید . استفاده از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی موجب کسر ۲ الی ۱۹ ماه از سرزی شما می شود . ولی ید این نکته را فراموش نکنید . وجود استفاده از شرایط پروژه کسری خدمت ز هم شما ید دوره آموزشی خدمت سرزی را بگذرانید . شما می توانید حین تحصیل نیز پروژه کسری خدمت بگیرید . بتوانید مابقی ماه های خدمت خود را کسری بگیرید . برای گرفتن کسری خدمت ید از مدارک پروژه کسری خدمت آن نیز مطلع شید .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از مدارک پروژه کسری خدمت می توانید اینجا کلیک نمایید .

نکاتی که ید مورد شرایط پروژه کسری خدمت سرزی بدانید

مورد گرفتن کسری خدمت و داشتن شرایط پروژه کسری خدمت سرزی ید گفت . این هم مانند بقیه کارهای اداری و عمومی نیازمند داشتن پارتی است . این زمینه ید گفت که شما اگر از چنین امری هم برخوردار نیستید . ز هم می توانید پروژه کسری خدمت سرزی یافت کنید . برای این کار تنها کافی است مشاوران متخصص آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران مجرب و متخصص ما می توانند کوه ترین زمان برای شما گرفتن کسری خدمت را هموار نمایند . شما بتوانید به راحتی شرایط پروژه کسری خدمت سرزی را یافت نمایید . مشاوران مرکز آویژه دانش مطالب مهم این زمینه را به شما ارائه می دهند . همچنین شما را از آخرین تغییرات و شرایط پروژه کسری خدمت سرزی مطلع می کنند .

بیشتر بخوانید : برای مشاهده جدیدترین لیست سازمان های کسری خدمت می‌توانید اینجــا کلیک نمایید .


شرایط پروژه کسری خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


مک تحصیلی جهت استفاده از پروژه کسری خدمت سرزی

همانطور که گفتیم یکی از شرایط گرفتن کسری خدمت سرزی ، اخذ پروژه کسری خدمت است . جهت اخذ پروژه ید از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی آگاه شوید و آن شرایط و مدارک را مهیا نمایید . از جمله شروط اصلی برای گرفتن پروژه کسری خدمت ، مک تحصیلی افراد است . یکی از شرایط پروژه کسری خدمت سرزی داشتم مک تحصیلی ارشد و دکتری می شد . متقاضیان استفاده از این طرح می توانند حین خدمت نیز از مزایای پروژه کسری خدمت نیز بهره مند شوند . پروژه های کسری خدمت سرزی دو نوع کسری وجود دارد :

  1. یکی ، کسری زیر شش ماه می شد .
  2. و دیگری ، کسری لای شش ماه است .
جهت کسب اطلاعات بیشتر زمینه های :

نحوه اخذ پروژه های کسری خدمت سرزی

جهت اخذ و گرفتن پروژه های کسری خدمت سرزی معمولا و عموما از دو راه استفاده می کنند .

  1. ابتدا ید به بنیاد ملی نیروهای مسلح مراجعه نمایید . اما قبل از حضور آنجا ید از شرایط و مدارک آن اطلاع کسب کنید . برای کسب اطلاع مشاوران متخصص ما می توانند شما را راهنمایی و کمک نمایند .
  2. مراجعه به یک سازمان نظامی که این سازمان ید توسط بنیاد ملی نخبگان یید شده شد . این مورد هم ید ابتدا مدارک و شرایط را بدانید .

انواع سازمان ها و مراکز جهت اخذ پروژه کسری خدمت وجود دارد . اما اکثر افراد حوصله و وقت کافی ندارند . متن های طولانی شرایط و مدارک مورد نیاز اعلام شده سازمان ها را مطالعه کنند . مشاوران ما برای خدمت رسانی و راهنمایی شما مرکز مشاوره آویژه دانش و همه ساعات حضور دارند . مشاوران مجرب ما ، راه ها و روش های آسان و سریع را جهت اخذ کسری خدمت اختیار شما قرار می دهند . و شما را آخرین تغییرات شرایط پروژه کسری خدمت سرزی آشنا می کنند .


شرایط پروژه کسری خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

شرایط پروژه کسری خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۱:۱۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

آخرین تغییرات خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۲

آخرین تغییرات خدمت سرزی

خدمت سرزی یکی از بزرگترین و مهم ترین مسائل کشور برای جوانان به حساب می آید . حتی سال های جاری خدمت سرزی یکی از مسائل بزرگ برای خانواده ها مجسوب می شود . زیرا هر ساله جوانان زیادی ید برای رفتن به خدمت سرزی آماده شوند . همانطور که می دانید خدمت سرزی نه تنها ایران ، بلکه بسیاری از کشورهای دیگر نیز برقرار است . جوانان برای آشنا شدن مسائل رزمی به خدمت دعوت می شوند .

قوانین خدمت سرزی کشور ما برای همگان یکسان است . خدمت نظام وظیفه ایران به این صورت است که جوانان ذکور پس از رسیدن به سن خاصی ید برای رقتن به خدمت سرزی آماده شوند . یعنی همه ی جوانان پسر سن ۱۸ سالگی به سن مشمولیت می رسند . این سن همان سنی خواهد بود که مشمولین ید خود را برای رفتن به خدمت سرزی آماده کنند . اما امروزه جوانان برای رفتن به خدمت مشکلات زیادی دارند . برخی از آن ها دوست دارند به تحصیل خود ادامه داده و دنل راهی هستند بتوانند از رفتن به خدمت سرزی منصرف شوند . لذا میتوانند مشکلات خود را حل نمایند .

از طرف دیگر برخی می خواهند به دنل شغل و حرفه ای رفته و آینده ای برای خود بسازند . تشکیل زندگی داده و برای اداره ی خانه ید سرکار بروند . به همین دلیل هیجان زیادی برای نرفتن به خدمت سرزی جوانان وجود دارد . اما سوال اینجاست که چگونه می توانیم به خدمت سرزی نرویم ؟ این سوال شاید مهم ترین و بحث برانگیز ترین مسئله برای جوانان پسر می شد . برای رسیدن به پاسخی کامل ره این سوال و مابقی مسائل مرتبط خدمت سرزی جوانان ما را انتهای مقاله همراهی کنید .

آیا برای نرفتن به خدمت سرزی راهی وجود دارد ؟

پاسخ ید بگوییم اگرچه نرفتن به خدمت سرزی کار دشواری خواهد بود اما راه های زیادی وجود دارد که جوانان ما می توانند از طریق آن ها به خدمت نروند . سال های اخیر سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا راه های زیادی را پیش روی جوانان گذاشته است بتوانند از آن طریق به خدمت سرزی نرفته یا اینکه مدت خدمت سرزی خود را به طریقی کاهش دهند .

اما چگونه این اتفاق خواهد افد ؟ همه به دنل جوابی برای این سوال می گردند . راه های زیادی وجود دارد که شما مشمول عزیز می توانید از طریق آن ها مدت خدمت خود را کاهش داده یا اینکه بدون رفتن به خدمت نظام وظیفه کارت معافیت یافت کنید . برای انجام و اقدام برای این راه ها ید انواع معافیت ها ، طرح کسری خدمت سرزی ، معافیت های موقت ، امریه نظام وظیفه ، راه های خرید خدمت و سایر قوانین خدمت سرزی و محث مرتبط نظام وظیفه را به طور کامل بشناسید .

راه هایی که جوانان می توانند از طریق آن ها به خدمت سرزی نروند یا اینکه مدت آن را کاهش دهند به شرح ذیل می شد :

استفاده از انواع معافیت های دائم : این گروه افراد می توانند استفاده از معافیت های دائم مختلف کارت معافیت یافت کرده و به خدمت سرزی نروند .

استفاده از معافیت های موقت : این معافیت می تواند برای کسانی استفاده شود که برای مدتی مشکل داشته و قصد دارند رفتن به خدمت سرزی را کمی به تعویق بیندازند .

کسری های خدمت : کسری خدمت داشتن شرایط مختلف به افراد تعلق می گیرد . از این طریق مشمولین می توانند از خدمت خود کم کرده و ماه های کمتری را به خدمت بروند .

مدت خدمت سرزی

مدت خدمت سرزی برای خیلی از افراد سوال برانگیز خواهد بود . زیرا بر اساس آخرین قوانین اینمدت خدمت سرزی بین ۱۸ ماه ۲۴ ماه متغیر بوده است . اما اینمدت خدمت سرزی بر اساس چه چیزی تعیین می شوند ؟ چه کسانی می توانند از مدت خدمت سرزی کمتری استفاده کنند ؟ چه کسانی ید بیشترین مدت خدمت سرزی را داشته شند ؟ سازمان نظام وظیفه برای تمام این مدت خدمت سرزی قوانینی تعریف کرده است . آخرین خبرها حاکی است که مدت خدمت سرزی ۱۸ ۲۴ ماه است . که بر اساس نوع مناطق و نوع خدمت این مدت متغیر خواهد بود .

مدت خدمت سرزی کسانی که مناطق بد آب و هوا و محروم جال خدمت هستند :برای این افراد مدت خدمت ۱۹ ماه خواهد بود .

مدت خدمت سرزی برای کسانی که مناطق مرزی و عملیاتی هستند : این مشمولین ۱۸ ماه خدمت خواهند کرد . زیرا مناطق مرزی و عملیاتی مناطق سخت و دشواری برای مشمولین خواهد بود .

مدت خدمت سرزی برای افرادی که مناطق عادی خدمت می کنند : مشمولین مناطق عادی ۲۱ ماه دوره ی خدمت ضرورت را خواهند گذراند . این ۲۱ ماه عادی ترین دوره ی خدمت ضرورت محسوب می شود .

مدت خدمت سرزی برای مشمولینی که سازمان ها و ارگان های دولتی امریه سرزی می گیرند : این افراد ۲۴ ماه نیز خدمت می کنند .

کسری خدمت سرزی

کسری خدمت سرزی چیست و چگونه می توان از آن بهره مند شد ؟ جواب ید بگوییم طرح کسری خدمت نظام وظیفه برای بسیاری از افراد قابل اجرا خواهد بود . فقط مشمولین نیاز است که اطلاعات کافی زمینه ی کسری خدمت سرزی را بدست آورند . سپس شرایط آن ها را مظالعه کرده و برای استفاده از کسری خدمت سرزی اقدامات لازم را انجام دهند . این کسری خدمت کاملا قانونی بوده و قوانین آن توسط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا به تصویب رسیده است . هم انواع کسری خدمت سرزی را مرور می کنیم .

انواع کسری خدمت سرزی بر اساس آخرین تغییرات قوانین سازمان نظام وظیفه :

  • کسری خدمت ایثارگران : این نوع کسری خدمت بسیار متداول بوده و برای فرزندان جانزان و ایثارگران مورد استفاده قرار می گیرد . قوانین این نوع کسری خدمت سال های جاری دچار تغییرات زیادی شده است . اما این وجود هر ساله تعداد بی شماری از مشمولین می توانند از این کسری خدمت بهره مند شوند . میزان کسری خدمت ایثارگران به عوامل و شرایط زیادی وابسته است . به طور مثال صد جانزی افراد یا مدت اسارت و رزمندگی آن ها می تواند میزان کسری خدمت سرزی را افزایش دهد . به ازای هر صد جانزی ۱۲ روز کسری خدمت به مشمولین تعلق می گیرد .
  • کسری خدمت جبهه پ : از دیگر انواع کسری خدمت سرزی است که مشمولین بر اساس مدت ماه هایی که پشان جبهه های جنگ حضور داشته اند می توانند از این کسری خدمت استفاده کنند . مشمولین ید بدانند به میزان هر ماه حضور جبهه ی والدین ، مشمولین می توانند مقدار مشخصی از مدت خدمت سرزی خود را کسر کرده و کاهش دهند . برخی شرایط اگر مدت حضور جبهه والدین زیاد شد حتی مشمولین می توانند معافیت دائم نیز بگیرند . به طور مثال برای ۵ ماه حضور جبهه ۶۰ روز کسری خدمت داده می شود . برای ۱۰ ماه جبهه ۱۲۰ روز کسری خدمت سرزی به مشمولین تعلق می گیرد .
  • کسری خدمت مناطق بد آب و هوا : این کسری خدمت برای افرادی است که ید خدمت سرزی خود را مناطق بد آب و هوا و محروم بگذرانند . این افراد به جای ۲۱ ماه ، ۱۹ ماه خدمت خواهند کرد . یعنی ۲ ماه کسری خدمت برای مناطق محروم و بد آب و هوا نظر گرفته شده است .

ادامه انواع کسری خدمت سرزی بر اساس آخرین تغییرات قوانین سازمان نظام وظیفه :

  • کسری خدمت مشمولین دارای فرزند : مشمولینی که دارای فرزند هستند نیز می توانند از کسری خدمت سرزی استفاده کنند . به ازای هر فرزند مشمول می تواند از میزان مشخصی کسری خدمت استفاده کند . هر چه تعداد فرزندان بیشتر شد مشمول از کسری خدمت بیشتری بهره مند می شود . برای هر فرزند مشمول می تواند از ۳ ماه کسری خدمت استفاده کند .
  • کسری خدمت پروژه ی نخبگان : مشمولینی که دارای مک فوق لیسانس و دکترا یا بلاتر هستند می توانند از این نوع کسری خدمت استفاده کنند . این افراد پروژه هایی سازمان ملی نخبگان را انجام داده و به مدت ۲ ماه ۱۲ ماه می توانند از این کسری خدمت سرزی بهره مند شوند .
  • کسری خدمت مناطق عملیاتی و مرزی : خدمت کردن مناطق عملیاتی و مرزی کار دشواری است . به همین دلیل سازمان نظام وظیفه به افرادی که مناطق عملیاتی مشغول به خدمت هستند ۳ ماه کسری خدمت می دهد . این افراد به جای ۲۱ ماه خدمت ، ۱۸ ماه خدمت می کنند .
  • کسری خدمت مهلین : برای این نوع کسری خدمت سازمان نظام وظیفه هیچ قانونی تصویب نشده است . اما ید به خاطر داشته شید که مشمولین مهل از مزایای بیشتری نسبت به سایرین برخوردار می شوند . این افراد از مرخصی بیشتری استفاده کرده و شهری خدمت خواهند کرد که همسرشان آن جا شد . بر اساس قانون به هر ماه سابقه جبهه ۹ روز کسری خدمت تعلق می گرفت . اما تغییرات اخیر این قانون نیز دچار تغییراتی شده و برای هر ماه سابقه ی جبهه ۱۲ روز کسری خدمت به مشمولین تعلق می گیرد .

خرید خدمت سرزی

خرید خدمت سرزی یکی از شیوه های فرار از خدمت سرزی است . اما چگونه می شود کارهای خرید خدمت سرزی را انجام داد ؟ چه کسانی می توانند خرید خدمت سرزی را انجام دهند ؟ آیا خرید خدمت نظام وظیفه برای همه امکان پذیر است یا خیر ؟ سال های گذشته قوانین خرید خدمت سرزی برای همه ی مشمولان غایب قابل اجرا بود .

سال های گذشته اعلام شد که سال ۹۶ آخرین سالی خواهد بود که مشمولین غایب می توانند برای خرید خدمت نظام وظیفه خود اقدام کنند . اما همچنان شاهد هستیم که سال ۹۷ نیز این قانون اجرا شد و تعداد زیادی از مشمولین غایب پرداخت جریمه توانستند خرید خدمت سرزی خود را انجام داده و کارت پایان خدمت یافت کنند .

بر اساس تبصزه ۱۱ لایجه ی بودجه ، مجلس تصویب شد که مشمولین غایب پایان سال ۹۷ قا خواهند بود که از مزایای غیبت خود استفاده کرده و پرداخت جریمه نقدی کارت خود را یافت کنند . این قانون سال ۹۸ هنوز اجرا نشده است . مشمولین ید منتظر بمانند از سوی سازمان نظام وظیفه قانون جدیدی نسبت به مسئله ی خرید خدمت سرزی اعلام و تصویب شود . مورد جزییات خرید خدمت سرزی نیز ادامه توضیجات لازم را اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت .

شرایط خرید خدمت بر اساس برنامه ی بودجه ی کشور به این صورت است که مشمولینی که بیشتر از ۸ سال غیبت دارند می توانند جریمه ی نقدی کار خرید خدمت سرزی خود را انجام دهند . این میزان جریمه ی نقدی برای مشمولین هر نوع مک تحصیلی متفاوت خواهد بود . هرچه مشمولین مک تجصیلی لاتری داشته شند جریمه ی نقدی بیشتری ید پرداخت کنند کارت معافیت خود را یافت کنند .

شرایط خرید خدمت سرزی :

  • امکان پرداخت اقساطی جریمه برای مشمولین غایب وجود دارد . مشمولین می توانند صدی از مبلغ جریمه ی خود را پرداخت کرده و بقیه مبلغ را به صورت اقصاط ماهیانه بپردازند .
  • مشمولین غایبی که به صورت اقساط جریمه ی خود را پرداخت می کنند می توانند جین پرداخت اقساط ، گواهینامه ی خود را گرفته یا از تسهیلات دیگر نیز بهره مند شوند .
  • برای افرادی که عضو سازمان هایی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند تخفیف ویژه ای نظر گرفته می شود . این افراد می توانند هزینه ی کمتری بت جریمه پرداخت کنند .
  • مشمولینی که بیشتر از ۸ سال غیبت دارند و اقدام به پرداخت جریمه و خرید خود نیز نکرده اند . برای اقدام ید به ازای هر سال اضافه تر از آن ۸ سال میزان ۱۰ صد جریمه ی بیشتری پرداخت کنند . مدت بیشتر از ۶ ماه نیز برای افراد یک سال محاسبه می شود .
  • برای فرزندان ایثارگر نیز تخفیف ویژه ای پرداخت جریمه قرار داده می شود .
  • قیمت و نرخ جریمه برای افراد مک زیر دیپلم پایین تر مقدار محاسبه می شود .

لاترین مقدار جریمه خرید خدمت برای کسانی است که مقطع دکتری تحصیل کرده اند .


بیشتر بخوانید: مدارک خرید خدمت


مراحل اقدام برای خرید خدمت سرزی :

  • مشمول ید مدارک لازم را به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی تحویل دهد .
  • ثبت خواست خرید خدمت سامانه ی نظام وظیفه از طریق مراکز پلیس + ۱۰ .
  • منتظر ماندن برای پیامک از سوی نظام وظیفه برای پرداخت جریمه نقدی .
  • فرصت ۵ روزه برای واریز مبلغ جریمه به نک های معرفی شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا .
  • واریز مبلغ جریمه و ارایه ی فیش واریزی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس + ۱۰ .
  • بررسی سازمان نظام وظیفه برای صحت مدارک و کامل بودن آن .
  • ارسال کارت هوشمند معافیت برای مشمولین به آسی که از سوی خود مشمول مشخص شده است .

خرید خدمت سرزی دارای جریمه هایی است که هم ادامه میزان جریمه ها را مشاهده کتید :

  1. برای افراد زیر دیپلم : میزان ۱۰ میلیون تومان .
  2. برای افراد مک دیپام : میزان ۱۵ میلیون تومان .
  3. افراد مک کاردانی : مبلغ به میزان ۲۰ میلیون تومان .
  4. مشمولین مک کارشناسی : ۲۵ میلیون تومان .
  5. مشمولین مک فوق لیسانس : میزان ۳۰ میلیون تومان .
  6. افراد مک دکتری غیر پزشکی : میزان ۴۰ میلیون تومان .
  7. مشمولین مک دکتری پزشکی : ۳۵ میلیون تومان .
  8. پزشکان متخصص : میزان ۵۰ میلیون تومان .

بیشتر بخوانید: مزایا و معایب خرید خدمت


معافیت خدمت سرزی

معافیت خدمت سرزی از هیجان انگیز ترین محث نظام وظیفه و خدمت سرزی می شد که طرفداران زیادی دارد . معافیت خدمت سرزی چیست و آیا همه می توانند از معافیت خدمت استفاده کنند ؟ معافیت خدمت سرزی مبحث گسترده و مهمی است که ما سعی کرده ایم این مقاله به طور مفصل راجع به آن ها صحبت کنیم .

اما جوانان ید بدانند گرفتن معافیت خدمت کار آسانی نیز نخواهد بود مگر آن که قبل از هر اقدامی از مشاوره کمک گرفته بتوانند بهترین و مناسب ترین راه معافیت خدمت سرزی را انتخاب کنید . همانطور که لا نیز اشاره کردیم خدمت یکی از مسائل اجری برای جوانان کشور ما می شد . اما راه های زیادی برای نرفتن به خدمت سرزی نیز وجود دارد که مهم ترین آن ها استفاده از معافیت خدمت نظام وظیفه است .

البته گرفتن معافیت خدمت سرزی نیز نیازمند شرایط بسیاری است که قبل از آشنا شدن شرایط آن ها انواع معافیت خدمت نظام وظیفه را بشناسیم .

انواع معافیت :

  1. معافیت پزشکی خدمت سرزی .
  2. معافیت خدمت کفالت پ بیمار .
  3. معافیت خدمت سرزی بخشودگی سنی .
  4. معافیت خدمت مددجویان بهزیستی .
  5. معافیت خدمت سرزی کفالت ما .
  6. معافیت خدمت سرزی کفالت خواهر .
  7. معافیت خدمت سرزی مددجویان کمیته امداد .
  8. معافیت خدمت سرزی کفالت برا صغیر .
  9. معافیت خدمت سرزی کفالت برا کبیر ناتوان .
  10. معافیت خدمت تک پسری .
  11. معافیت تحصیلی .
  12. معافیت بنیاد ملی نخبگان .

و سایر معافیت ها .برای آشنایی بیشتر انواع معافیت های خدمت به توضیحات کاملی ره ی هرکدام از معافیت ها خواهیم پرداخت :

معافیت های پزشکی

یکی از معروف ترین و پرمتقاضی ترین نوع معافیت خدمت سرزی به حساب می آید . که بسیاری از مشمولین می توانند و خواسرند که از این معافیت استفاده کرده و به خدمت نروند . این نوع معافیت بیماری های زیادی معرفی می شوند که مشمولین می توانند آن ها را شناخته و راجع به آن ها اطلاعات کاملی بدست آورند . اما قبل از آشنایی لیست بیماری ها بهتر است اول انواع معافیت ها معافیت پزشکی آشنا شویم .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی خدمت


مشمولین قانون ۳۹ معافیت های پزشکی از نظر سلامت جسمی و روحی ۴ گروه زیر دسته بندی می شوند :

  1. گروهی از افراد هستند که از سلامت کامل بهره مند بوده و معافیت به آن ها داده نمی شود . این افراد ید به طور کامل به خدمت رفته و کارت پایان خدمت یافت کنند .
  2. گروه دوم افرادی هستند که بر اثر بیماری و معلولیت توانایی انجام خدمت سرزی را ندارند . این افراد برای گرفتن معافیت خدمت اقدام کرده و کارت معافیت دائم یافت می کنند .
  3. گروه سوم مشمولینی قرار دارند که به دلیل بیماری قا نیستند خدمات رزمی را انجام دهند و از معافیت خدمات رزمی استفاده می کنند .
  4. چهارمین گروه کسانی هستند که به دلیل جراحی یا بیماری های موقت نمی توانند خدمت سرزی خود را انجام دهند . این افراد از سازمان نظام وظیفه خواست کرده بتوانند از معافیت موقت استفاده کرده به بهبودی کامل برسند .

مشمولین توجه به شرایط عمومی و سلامتی خود می توانند یکی از این گروه ها قرار گرفته و از معافیت های داثم ، معافیت موقت و یا معافیت از خدمات رزمی استفاده کنند . اما پس از دسته بندی هر یک از این گروه ها مشمولین ید انواع بیماری های ارائه شده توسط سازمان نظام وظیفه را بشناسند بتوانند مورد نوع بیماری خود شناخت بیشتری بدست آورند .

لیست بیماری های مشخص شده بر اساس آخرین تصویت معافیت پزشکی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :

  • بیماری های عفونی .
  • بیماری های اسکلت و استخوان .
  • بیماری های قلبی .
  • بیماری های ریوی .
  • بیماری های دستگاه تناسلی و ااری .
  • بیماری های اعصاب و روان .
  • بیماری های عدد مترشحه .
  • بیماری های پوستی .
  • بیماری های گوش و حلق و بینی .
  • بیماری های چشم .
  • بیماری های فک و دندان .
  • بیماری های عمومی .
  • بیماری های دستگاه گوارش .
  • بیماری های خون و آنکولوژی .
  • بیماری های جراحی مغز و اعصاب .
  • بیماری های ریوی .
  • بیماری های داخلی مغز و اعصاب .

پس از آماده سازی مدارک و مستندات پزشکی توسط مشمول سه مرحله ید بیماری مشمول مورد بررسی قرار بگیرد نهایت رای نهایی سازمان نظام وظیفه برای معافیت مشمول صا گردد . به این سه مرحله ادامه توجه کنید که اصلی ترین مراحل اخذ معافیت پزشکی خواهد بود :

مرجله ی اول بیماری مشمول و نیز مدارک پزشکی او توسط پزشک اولیه ی مورد یید سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار می گیرد .

مرحله دوم برای انجام آزمایشات دقیق تر به بیمارسن معرفی خواهد شد . بیمارسن آزمایشات تخصصی انجام می شود .

مرحله سوم یا مرجله ی آخر مرحله ای است که مشمول کمیسیون شورای پزشکی جاضر شده و منتظر رای شورای پزشکی خواهد ماند .

مسائل مرتبط معافیت پزشکی بسیار مبحث گسترده ای است که مشمولین برای استفاده از این معافیت خدمت سرزی ید اطلاعات خود را افزایش دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به معافیت پزشکی می توانید مرکز مشاوره آویژه تماس شید . ادامه نیز به سایر انواع معافیت ها نیز خواهیم پرداخت .

معافیت های کفالت

از دیگر معافیت های معروف و شناخته شده معافیت کفالت را می توان نام برد که بسیار پرمتقاضی نیز است . برای استفاده از انواع معافیت های کفالت مشمولین ید سه شرط اصلی زیر را داشته شند . این سه شرط اصلی ترین شروط برای بهره مندی از معافیت کفالت است :

شروط اصلی استفاده از معافیت کفالت :

مشمول تنها فرزند پسر لای ۱۸ سال خانواده ید شد بتواند خواست خود را برای معافیت کفالت سامانه ثبت کند .

مشمول نید به هیچ عنوان وارد غیبت غیر موجه شده شد .

مشمول ید به سن مشمولیت رسیده شد خواست معافیت کفالت او از سوی سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار بگیرد .

هر یک از شما عزیزان دارای سه شرط اصلی که لا گفته شده هستید می توانید شرایط دیگر معافیت کفالت را بررسی کرده و اطلاعات مفیدی این زمینه بدست آورید . ما اینجا انواع معافیت های کفالت را بر اساس آخرین قوانین سازمکان نظام وظیفه نام خواهیم برد و توضیحات لازم را اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت .

انواع معافیت های کفالت مورد استفاده توسط مشمولین طبق قوانین معافیت کفالت سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا :

  • معافیت کفالت پ لای سن ۷۰ سال : این معافیت برای کسانی است که پشان به سن ۷۰ سالگی برسد . پ مشمول اگر از سلامت کامل نیز برخوردار شد می تواند برای فرزند خود خواست معافیت کفالت بدهد . پس دقت کنید این نوع معافیت کفالت سلامت جسمی و روحی پ مشمول مورد بررسی قرار نخواهد گرفت . سن پ تنها ملاک و معیار سازمان نظام وظیفه خواهد بود .
  • معافیت کفالت پ ناتوان : این نوع معافیت کفالت برعکس معافیت قبلی سن پ اهمیتی ندارد . تنها معیار برای سازمان نظام وظیفه بررسی سلامت پ مشمول می شد . اگر شورای پزشکی رای خود را بر ناتوان بودن پ مشمول صا کنند . مشمول می تواند از کفالت پ استفاده کرده و به عنوان مراقب و نگهدارنده ی پ معافیت خود را بگیرد .
  • معافیت کفالت ما بدون همسر : مشمولینی که ماشان از همسر خود جدا شده شند و تنها زندگی کنند . یا اینکه به دلیل فوت همسر ماشان ازدواج مجدد نکرده شد نیز می توانند برای معافیت کفالت ما اقدام کنند . این صورتی است که ما مجددا ازدواج نکرده شد . هم چنین فراموش نکنید که برای گرفتن کفالت ما مشمول اول از کفالت موقت استفاده خواهد کرد زمانی که سازمان نظام وظیفه مشخص کند که معافیت او تبدیل به معافیت دائم خواهد شد یا خیر .

ادامه انواع معافیت های کفالت مورد استفاده توسط مشمولین

  • معافیت کفالت خواهر : معافیت کفالت خواهر نیز معافیت آسانی است برای کسانی که خواهرشان بدون سرپرست شد . این صورتی است که خواهرهمسر و فرزند نداشته شد . این صورت مشمول می تواند به عنوان برا لای ۱۸ سال از خواهر نگهداری کند .
  • معافیت کفالت برا صغیر : معافیت برا صغیر نیز از معافیت های کفالت به حساب می آید . مشمول اگر برای صغیری داشته شد می تواند برای گرفتن معافیت کفالت او اقدامات لازم را انجام دهد .
  • معافیت کفالت برا کبیر : برای این نوع معافیت برا مشمول ید نیازمند نگهداری و مراقبت شد . این صورت مشمول می تواند از معافیت کفالت بهره مند شود .
  • معافیت کفالت جد پی یا مای : برای گرفتن کفالت پبزرگ ها نیز قوانینی وجود دارد که سازمان نظام وظیفه آن ها را تصویب کرده است . مشمولین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این نوع معافیت نیز مشاورین ما مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند .
  • معافیت کفالت جده مای یا پی : مشمولین علاوه بر گرفتن کفالت پبزرگ خود ، می توانند کفالت مابزرگ خود را نیز به عهده بگیرند . که این نیز خود دارای شرایط خاص خود می شد .
  • معافیت کفالت فرزند : مشمولین صورت داشتن فرزند می توانند کفالت او را به عهده بگیرند . این شرایطی است که همسر مشمول فوت شده شد .

مدارک مورد نیز برای بهره مندی از معافیت های کفالت :

  1. تکمیل فرم شماره ۱ وضعیت مشمولین .
  2. فرم شماره ۲ معاینه اولیه پزشکی مشمولین .
  3. شناسنامه مشمول به همراه کپی صفحات آن .
  4. کارت شناسایی ملی مشمولین به همراه کپی از آن .
  5. عکس پرسنلی ۳*۴ رنگی تمام رخ زمینه ی سفید .
  6. گواهی آخرین مک تحصیلی به همراه کپی از آن .
  7. گواهی اشتغال به خدمت برای کسانی که حین خدمت هستند و می خواهند برای معافیت اقدام کنند .
  8. کپی شناسنامه پ و ما و خواهر و برا مشمول .
  9. کپی کارت شناسایی ملی والدین مشمول .
  10. تکمیل فرم مشخصات بستگان مشمول .

پس از آماده کردن مدارک و تکمیل فرم های مورد نیاز مشمولین ید مراحل اقدام گرفتن معافیت کفالت را طی کنند . روند رسیدگی به معافیت کفالت به صورت زیر خواهد بود :

  • مشمولین مرحله اول دفترچه راهنمای نظام وظیفه را از مراکز پلیس +۱۰ یافت کرده و مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و فرم ها را تکمیل می کنند .
  • به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز خود را به همراه فرم های تکمیلی ارائه دهند .
  • ادامه ید ثبت خواست معافیت سامانه ی سازمان نظام وظیفه عمومی ثبت گردد . این کار توسط دفاتر پلیس + ۱۰ صورت خواهد گرفت .
  • اطلاعات وارد شده به همراه خواست معافیت کفالت توسط سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار خواهد گرفت .
  • یافت دعوتنامه توسط مشمول از سوی سازمان نظام وظیفه برای شرکت هیئت رسیدگی .
  • آخر جلسه ی هیئت رسیدگی برگزار شده و مشمولمنتظر رای نهایی شورا خواهد ماند .
  • رای صا شده توسط شورا آخرین و اصلی ترین رای خواهد بود که مشمول می تواند پس از آن کارت معافیت کفالت خود را یافت کند .

سوالات متداول

خدمت سرزی چیست؟

دوره ای ۲۱ ماهه است که برای همه ی جوانان ذکور اجری است که پس از رسیدن به سن مشمولیت یا همان سن ۱۹ سالگی به خدمت سرزی رفته بتوانند کارت پایان خدمت یافت کنند .

مدت خدمت چند ماه است؟

مدت خدمت مقدس سرزی ۲۱ ماه است که مشمولین داشتن شرایط مختلق می توانند این مدت را کاهش دهند . به طور مثال کسری خدمت می توانند نمونه ی رزی شد که بسیاری از مشمولین از آن بهره مند می شوند .

کسری خدمت چه شرایطی دارد؟

کسری خدمت سرزی انواع مختلفی دارد که مشمولین می توانند از آن ها استفاده کنند . انواع کسری های خدمت شامل : ۱٫کسری خدمت جبهه ، ۲٫کسری خدمت ایثارگران ، ۳٫کسری خدمت پروژه های بنیاد نخبگان ، ۴٫کسری خدمت ببسیج و بسیاری کسری های خدمت دیگر را شامل می شود .

آیا خدمت سرزی را میتوان خرید؟

خرید خدمت سرزی دارای شرایط مختلفی است . اما یکی از آسان ترین راه ها سال های اخیر داشتن ۸ سال غیبت می شد که پس از آن جوانان می توانند پرداخت هزینه های مشخص شده از سوی سازمان نظام وظیفه خدمت خود را بخرند .

میزان حقوق سرزان دوره خدمت سرزی چق است؟

میزان حقوق سرزان دوره خدمت بر اساس میزان تحصیلات و سازمانی که آن مشغول به خدمت هستند متفاوت خواهد بود .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

آخرین تغییرات خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۹:۰۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۱

معافیت های خدمت سرزی نظام وظیفه

جزئیات معافیت ایثارگری : اعزام به خدمت سرزی برای همه جوانان واجب است . یعنی ید حتما این امر انجام شود . حال بیشتر افراد بنا به یکسری دلایل می خواهند از سرزی فرار کنند . به خدمت نظام وظیفه نروند . البته واقعا شرایطی وجود دارد . که طبق این ضوابط و شرایط فرد می تواند به خدمت سرزی نرود . تعدادی از این موارد منجر به کسر خدمت سرزی می شوند . اما تعدادی از این شرایط هم وجود دارند . که منجر به معافیت خدمت سرزی نظام وظیفه می شوند .

انواع معافیت های سرزی نظام وظیفه وجود دارند . که یکی از این معافیت ها ، معافیت ایثارگری است . معافیت ایثاگری دارای یکسری شرایط و ضوابط می شد . اگر می خواهید از معافیت ایثارگری خدمت سرزی استفاده نمایید . ید از جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی اطلاع داشته شید .

جهت آشنایی جزئیات معافیت ایثارگری می توانید ما همراه شید . برای کسب اطلاعات بیشتر نیز همواره می توانید . مشاوران متخصص مرکز تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوره زمینه معافیت ایثارگری می تواند شما را زودتر به کسب معافیت سرزی سوق دهد .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت ایثارگران



جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


شرایط خاص برای معافیت ایثارگری خدمت سرزی

افراد مشمول خدمتی که می خواهند معافیت خدمت بگیرند . افرادی که پی کسب معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه هستند . می توانند صورتی برخی شرایط را داشته شند . از معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه استفاده نمایند .

البته برای استفاده از معافیت ایثارگری فرد مشمول خدمت سرزی ید توجه داشته شد . که برای یافت معافیت ایثارگری ، ید از جزئیات معافیت ایثارگری مطلع شد .

  • افراد مشمول خدمت سرزی همواره می توانند . ارائه مدارکی مبنی بر سابقه ایثارگری از معافیت ایثارگری استفاده نمایند .

البته میزان این سابقه برای یافت این نوع معافیت حائز اهمیت می شد . که شما عزیزان برای کسب اطلاع از میزان مشخص سابقه می توانید مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما می توانند این زمینه راهنمای خوبی برای شما شند .

  • سابقه ایثارگری وقتی به میزان مشخصی شد . فرد مشمول خدمت می تواند به طور کامل از خدمت سرزی نظام وظیفه معاف شود .
  • ریخ اعزام فرد مشمول خدمت نظام وظیفه نیز همواره حائز اهمیت است .

برای اطلاع از زمان مورد نظر می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

  • اینکه فرد مشمول خدمت سرزی ، مشمول غیبت شد یا نشد . نیز برای یافت معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه مهم می شد .
  • افراد مشمول خدمتی که والدین شان سابقه جانزی و آزادگی دارند . نیز می توانند از طرح معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه استفاده نمایند . البته همه چی بستگی به میزان سابقه دارد . که مشاوران ما این زمینه قطعا راهنما و کمک کننده خوبی برای شما هستند .
  • افراد مشمول خدمتی که خود یا والدین آن ها دارای سابقه حضور جبهه دارند . نیز مشمول استفاده از معافیت ایثارگری می شند .

برای کسب اطلاعات مورد میزان سابقه هر مورد لا می توانید . مشاوران مرکز آویژه دانش استفاده نمایید .

جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه

برای یافت معافیت ایثارگری شما ید از جزئیات معافیت ایثارگری اطلاع داشته شید . جهت یافت معافیت هواره ید یکسری شرایط را دارا شید . مدارک مورد نیاز معافیت ایثارگری را نیز ید حتما اختیار داشته شید . وقتی جزئیات معافیت ایثارگری را بدانید راحت می توانید به یافت این معافیت اقدام نمایید .

ایثاگران عزیز ، ید برای ارائه خواست معافیت ایثارگری خود یا والدین شان ، سابقه ایثارگری داشته شند . یا اینکه سابقه جبهه داشته شند . یا اینکه سابقه آزادگی داشته شند . یا اینکه می توانند حتی سابقه جانزی داشته شند .

اگر این موارد را دارید می توانید برای یافت معافیت ایثارگری استفاده نمایید .

البته برای کسب اطلاعات ضروری و پیشبرد بهتر کارن می توانید . مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت ایثارگری


نکاتی خاص و حائز اهمیت برای یافت معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه

افرادی که می خواهند از معافیت ایثارگری استفاده نمایند . نکته اولی که ید مورد نظر قرار دهند . این است که ید ابتدا جزئیات معافیت ایثارگری را بدانند . بتوانند شرایط معافیت ایثارگری را نظر بگیرند .

سپس مدارک مورد نیاز ایثارگری را آماده نمایند . همچنین ید قوانین معافیت ایثارگری را نیز بدانند .

استفاده از جزئیات معافیت ایثارگری ، سازمان نظام وظیفه یکسری اولویت ها برای معافیت سرزی نظر می گیرد . که ترتیب این اولویت ها می تواند برای شما نیز حائز اهمیت شد .

  1. اولویت اول یافت معافیت ایثارگری ، سرزان حال خدمت سرزی می شند .
  2. اولویت دوم سازمان نظام وظیفه ، مشمولانی هستند . که برگه اعزام به خدمت خود را یافت نموده اند .
  3. اولویت بعدی نظام وظیفه ، افراد مشمول خدمتی است . که به موقع و زمان مورد نظر به خدمت سرزی معرفی و اعزام شده اند .
  4. اولویت بعدی سازمان نظام وظیفه ، افراد مشمول خدمتی هستند . که حال حاضر از معافیت تحصیلی خدمت سرزی نظام وظیفه استفاده می کنند .

اما هر کدام از این اولویت های لا ، خود دارای شرایط و ضوابط خاص خود می شند .

برای کسب اطلاعات لازم این زمینه ها ، همواره می توانید . مشاوران متخصص و مجرب مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


جزئیات معافیت ایثارگری ( شامل هزینه مورد نظر جهت یافت کارت معافیت سرزی سال ۹۷ )

افرادی که می خواهند از معافیت ایثاگری خدمت سرزی استفاده نمایند . همان طور که گفتیم ید ابتدا جزئیات معافیت ایثارگری را بدانند . بعد از اینکه از جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی اطلاع کسب کردند . و شرایط معافیت ایثارگری برای شان فراهم شد .

افراد مشمول خدمتی که مشمول معافیت ایثارگری می شوند . شاید یکی از دغدغه های اصلی این افراد ، سوالات و موارد زیر شند .

می خواهند بدانند جهت یافت معافیت ایثارگری چه مقدار هزینه ید بدهند ؟

یا اینکه اصلا برای یافت کارت معافیت ید هزینه بدهند ؟

آیا اصلا ید هزینه ای ید پرداخت کنند یا خیر ؟

برای آگاهی این زمینه ، می توانید مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

مشاوران کلیه اطلاعات ضروری و بروز را اختیار شما عزیزان قرار می دهند .

موارد مهم مورد جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه


جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی نظام وظیفه

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

جزئیات معافیت ایثارگری خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۱:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۸

۴٫۷
۰۳

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

آیا به دنل معافیت پزشکی هستید؟ آیا تمایل دارید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی مطلع و آگاه شوید ؟ آیا از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی آگاه نیستید ؟ آیا به دنل معافیت سرزی از طریق معافیت پزشکی هستید ؟ آیا به دنل راهی برای فرار از خدمت سرزی نظام وظیفه هستید ؟ آیا می خواهید از خدمت سرزی ، معافیت پزشکی بگیرید ؟ آیا از مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی اطلاعی دارید ؟ ادامه ما را همراهی کنید اطلاعات مفید و مختصری این ره اختیار شما عزیزان قرار دهیم . مشاوره نظام وظیفه این زمینه می تواند راهنمایان خوبی برای شما شند .


بیشتر بخوانید: نحوه یافت معافیت پزشکی



شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش


شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی چگونه است ؟

جوانان و مردان ایرانی به محض اینکه به سن قانونی سرزی می رسند . گاهی حتی از قبل از اینکه به این سن برسند . به دنل راه هایی برای معافیت از سرزی هستند . از جمله راه هایی که برای فرار از سرزی وجود دارد . استفاده از معافیت پزشکی است . برخی از افراد مشمول خدمت سرزی می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنند . برای استفاده از این قانون و معاف شدن این زمینه ید ابتدا آگاهی و آشنایی شرایط آن داشته شید . بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنید . بعد از آنکه از شرایط آن آشنا شدید ید از مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی هم اطلاع پیدا کنید . بتوانید استفاده از مدارک مورد نیاز و فراهم آوردن شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی از این موقعیت استفاده کنید . شما عزیزان بتوانید از خدمت سرزی معاف شوید .

بیشتر بخوانید : صورتی که خصوص شرایط خدمت سرزی ٬ انواع معافیت سرزی و … سوالاتی دارید ٬ می توانید مشاوران مجرب ما این خصوص تماس حاصل فرمایید .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی سرزی


انواع شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی ید توجه داشت . شرایط افراد و همچنین شرایطی که سازمان نظام وظیفه مشخص می کند ، متفاوت می شد . افراد زمینه استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه چند دسته متفاوت قرار می گیرند . متن زیر افراد که رده های مختلف از نظر جسمانی ، روحی و روانی قرار دارند ، آورده شده است .

  1. دسته اول افرادی هستند که از نظر جسمانی و همچنین روحی و روانی سالم و عادی هستند . می توانند شرایط عادی و معمولی به خدمت سرزی بروند .
  2. دسته دوم افرادی هستند که کاملا سالم نیستند که مانند دسته اول بتوانند به خدمت سرزی بروند . البته این افراد هم می توانند به خدمت سرزی اعزام شوند . اما بنا به یکسری دلایل از جمله نقص عضو و یا داشتن بیماری نمی توانند به صورت افراد معمولی خدمت کنند . یعنی این افراد یکسری از اعمالی که سرزان ید انجام دهند را نمی توانند انجام دهند . این افراد می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنند . البته به صورت کامل معاف نمی شوند و تنها معاف از رزم شامل آن ها می شود .
  3. دسته سوم شامل افرادی می شود که بنا به داشتن نقص و یا عدم رشد جسمانی حال حاضر قا به انجام خدمت سرزی نیستند .
  4. دسته چهارم هم افرادی هستند که شدیدا دچار بیماری هستند و یا نقص عضو جدی دارند . بنابراین به طور دائم و همیشگی قا به انجام دوره خدمت سرزی نیستند .

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش


بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت پزشکی


لیست بیماری هایی که می توانید از طریق آن ها معافیت پزشکی سرزی یافت نمایید :

اختلال رفر ، عدم تعادل روحی ، روانی و عصبی بود معافیت سرزی

گاهی اوقات افراد نمونه رفرهایی دارند که عث معافیت سرزی می شود . برخی رفرهای تند و عصبی گونه ای دارند . این رفرها اگر مخالف قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی شد . عث می شود شما معافیت از خدمت سرزی بگیرید . البته این رفر ها و خصوصیات اخلاقی دارای شرایط ویژه ای هستند . بنابراین هر اخلاق و رفری عث معافیت از خدمت سرزی نمی شوند . کژخویی ها و بفری ها ، اختلالات جنسی و انحرافات اخلاقی که شئونات و قوانین نظام وظیفه مغایرت دارد . گاهی موجب معافیت پزشکی می شوند . این رفرها از نظر پزشکی بیماری و اختلال محسوب می شوند . بنابراین اگر کسی این خصوصیات و اخلاقیات را دارد . می تواند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر این زمینه می توانید مشاوران مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید

.

برخی بیماری ها و شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی که از قبل مشخص نشده اند :

همه موارد و همه شرایط قوانین و ضوابط معافیت پزشکی سرزی تعیین نشده اند. همیشه دنیا و آدمیان حال تغییر و تحول هستند و هیچ چیز ثابتی دنیا وجود ندارد . بنابراین شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نیز کامل شده نیست . گاهی شرایط و مواردی جدید وجود دارند که این قوانین و شرایط قبلی ثبت نشده اند . می توان گفت کلیه بیماری ها و ناتوانی هایی که افراد دچار آن هستند . ولو اینکه این بیماری ها آیین نامه های از قبل طراحی شده هم نیامده شند . عث می شود فرد بتواند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کند . معافیت پزشکی سرزی یافت نماید . البته تشخیص این بیماری ها برعهده شورای پزشکی مدیریت سازمان وظیفه عمومی و یا شورای عالی پزشکی نظام وظیفه می شد . سازمان ناجا هم ید این موارد را یید کنند شما بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنید .


شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۱:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

اخذ مجوز مهد کودک

اخذ مجوز مهد کودک شامل چندین مرحله ی مختلف میشد که متقاضیان مییست تمام این مراحل را طی نمایند . توجه به اینکه مهد کودک محلی برای رشد فکری و روانی و همچنین محلی برای ارتقا مهارت های اجتماعی کودکان میشد قوانین و مقررات بسیارو گاه سختی برای اخذ مجوز مهد کودک تنظیم شده است این مهم بهترین شرایط و تحت نظر اصلح ترین افراد به وقوع بپیوندد . بسیاری افراد انگیزه های متفاوت ؛ اعم از ایجاد آمد و یا علاقه شخصی به این حوزه ، اقدام به سیس و اخذ مجوز مهدکودک مینمایند . متقاضیان سیس مهد کودک ممکن است این مسیر سوالاتی همچون مک تحصیلی مورد نیاز ، تعداد پرسنل ، سرمایه ی لازم برای سیس مهد کودک ، انواع مهد کودک و بسیاری سوالات دیگر مواجه شوند برای این منظور یافت مشاوره از مشاوران ما میتواند کارساز شد .

ادامه ی این متن سعی میکنیم به مراحل مختلف اخذ مجوز مهد کودک و پاسخ بسیاری از سوالات مرتبط این موضوع بپردازیم .

شرایط اخذ مجوز مهد کودک

شرایط اخذ مجوز مهد کودک برای موسس و مسئول فنی مهد کودک و همچنین مربیان شامل یکسری شرایط عمومی و تعدادی شرایط اختصاصی میشد . از جمله شرایط اخذ مجوز مهد کودک که تحت عنوان شرایط عمومی بیان میشوند میتوان به مواردی همچون بعیت جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء پیشینه ی کیفری ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، داشتن ییدیه صلاحیت فردی ، داشتن مک پایان خدمت برای آقایان ، برخورداری از سلامت جسم و روان و اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح قانون اساسی کشور اشاره کرد . از دیگر شرایط اخذ مجوز مهد کودک داشتن مک تحصیلی کارشناسی و یا لاتر برای موسس و مسئول فنی مهد کودک میشد . صورت نداشتن مک کارشناسی متقاصیان مک کاردانی میتوانند برای اخذ مجوز روس مهدها اقدام نمایند .

ذکر این نکته الزامی است که موسس و مسئول فنی مهدکودک علاوه بر مفاد مربوط به شرایط عمومی ید دوره های آموزشی مربوطه را نیز بگذراند . یکی از مهمترین شرایط اخذ مجوز مهد کودک این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا شد ید مسئول فنی که به سازمان بهزیستی معرفی میکنند ، خانم شد . همچنین مک تحصیلی مسئول فنی مهد کودک ید کارشناسی یکی از رشته های زیر شد : مک کارشناسی رشته ی پیش دبسنی ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی ، مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی و کودکیاری ، علوم قرآنی و الهیات . یا داشتن صد ساعت کارورزی مهد کودک ها برای اخذ مجوز مهد کودک الزامی میشد .

مراحل اخذ مجوز مهد کودک

مراحل اخذ مجوز مهد کودک برای کلیه ی متقاضیانی که تمایل به فعالیت این حوزه دارند از سوی سازمان ها و نهاد های مربوطه از جمله بهزیستی مطرح میشود . اولین مرحله کسب اطلاعات ره مهدکودک و انواع مختلف آن میشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک پس از آنکه نوع مهد کودک خود را تعیین نمودند هر کدام از پرسنل مثلا موسس و مسئول فنی مهد کودک ید آموزش های لازم و مرتبط ردیف شعلی خود را کسب نمایند . و پس از گذراندن دوره ی آموزشی مک معتبر یافت نمایند . از مهمترین مراحل اخذ مجوز مهد کودک یافت موافقت نامه ی اصولی میشد . این موافقت نامه واقع مراحلی را پیش روی متقاضیان قرار داده که ید طول یکسال طی شود . از جمله ی این مراحل میتوان به تهیه ی ساختمان مهد کودک ، آماده کردن پرسنل و یافت مجوزهای لازم اشاره کرد .

نکته ی بسیار مهم این است که متقاضیان میتوانند بعد از پایان مهلت یک ساله این موافقت نامه را به مدت شش ماه و تنها برای یک ر تمدید نمایند . بعد از اخذ موافقت نامه ید به برآورد هزینه ها و تهیه ی امکانات مورد نیاز مهد کودک پرداخته شود . این امکانات شامل وسایل زی ، لوازم آموزشی و … میشد . آخرین مرحله از مراحل اخذ مجوز مهد کودک پس از به انجام رساندن همه ی موارد منج موافقت نامه اخذ پروانه ی فعالیت میشد . این پروانه اجازه ی فعالیت به مدت سه سال را به متقاضیان میدهد .

چگونگی اخذ مجوز مهد کودک

چگونگی اخذ مجوز مهد کودک یکی از سوال های فراوانی است که ذهن علاقه مندان به سیس مهد کودک را گیر میکند . برای این کار متقاضیان ید زمان اعلام شده به سازمان بهزیستی اسن خود مراجعه نمایند . متخصصان این حوزه طبق مراحل گفته شده پاراگراف قبل متقاضیان را برای چگونگی اخذ مجوز مهد کودک راهنمایی میکنند . پس از یافت پروانه های فعالیت و موافقت نامه ی اصولی زمان آن فرا میرسد که متقاضی امکانات و لوازم لازم را بر اساس نوع مهد کودکی که نظر داشته ، فراهم کند . ذکر این نکته الزامی است که انواع مختلف مهد کودک شامل مهد کودک قرآنی ، مهد کودک دو زنه ، آدینه مهد ، روس مهد و … میشد . که هر یک از این مهد کودک ها نیازمند امکانات و تجهیزات خاص خود میشند که موسس ید نظر بگیرد .

نهایت پشت سر گذاشتن تمام این مراحل مجوز فعالیت برای متقاضی صا میشود .ید به این نکته توجه کرد که این مجوز تنها برای زمان سه سال صا میگردد و پس از آن متقاضی ید نسبت به تمدید مجوز اقدام شود . مرحله نهایی برای کسب آمد ، به دست آوردن اعتماد والدین برای سپردن فرزندانشان به مهد کودک میشد . توجه به اینکه بخش عمده ی شخصیت و مهارت های کودکان این محیط شکل میگیرد لذا ید به کارگیری بهترین متد روانشناسی ، زیهای فکری و به طور کلی زی ها و آموزش های اسندارد شکوفا شدن استعداد و توانایی های کودکان کوشید . این امر به خودی خود عث جلب اعتماد والدین و لا رفتن رتبه ی مهد کودک میشود که نهایت سود دهی بیشتری برای موسس همراه خواهد بود .

نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک

نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شامل مواردی ازجمله داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای مربیان ، موسس و مسئول فنی مهد کودک میشد . هر یک از پرسنل ید مطابق قوانین مک و سابقه کار مرتبط داشته شند . یکی از نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شرایط سنی کارکنان میشد که اغلب ید بین سن بیست شصت سال شد . شای مهم ترین مسئله ای که هر موسس مهد کودک ید نظر بگیرد این است که ابتدا ید به شناختی از روحیات و خصوصیات شخصی خود برسد . چرا که سیس مهد کودک نیز مانند هر کار دیگر سختی ها و مشکلات خود را دارد اگر فردی علاقه به این عرصه وارد نشود آینده دلسرد خواهد شد . بنابراین به متقاضیان توصیه میشود ابتدا از مشقات این حرفه اطلاعات کامل داشته شند و علاقه و پشتکار برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند .

سوالات متداول

شرایط گرفتن مجوز مهد کودک چیست ؟

عدم سو پیشینه ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده ی کشور از مهم ترین شرایط گرفتن مجوز مهد کودک میشد .

صدور مجوز مهد کودک چگونه است ؟

صدور مجوز مهد کودک چند مرحله صورت میگیرد . که شامل یافت گواهی داشتن سابقه مرتبط ، اخذ موافقت نامه ی اصولی به مدت یکسال ، عملی کردن مفاد موافقت نامه طول یک سال و نهایت اخذ مجوز مهد کودک .

چگونگی سیس مهد کودک ؟

متقاضیان برای سیس مهد کودک ید داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به یافت گواهی نامه موقت اقدام نمایند و عملی کردن مفاد این گواهی نامه اقدام به سیس مهد کودک نمایند .

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۹:۲۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط تاسیس مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

سیس مهد کودک

سیس مهد کودک برای علاقه مندان به آموزش کودکان ، علاوه بر اینکه میتواند راهی برای رسیدن به هدف تعلیم و تربیت ست کودکان شد ، میتواند راهی برای کسب آمد نیز شد . البته توجه به اهمیتی که مهد کودک ها پرورش و تعلیم کودکان دارند اخذ مجوز مهد کودک از چندین مرحله تشکیل شده که متقاضیان ید از تمام این مراحل عبور کنند . و ممکن است مسیر سیس مهد کودکها مشکلاتی نیز ممکن است وجود داشته شد ، اما زمانیکه متقاضی علاقه وارد این عرصه شود میتواند بر تمام این مشکلات فائق آید . اولین نکته ای که هر متقاضی ید به آن توجه کند اینست که چه نوع مهد کودکی را برای فعالیت نظر دارد و راسی برطرف کردن نیاز ها و امکانات مرتبط همان نوع مهد کودک گام بردارد .

از جمله دغدغه های دیگر برای سیس مهد قطعا هزینه های لازم برای این کار میشد که ید برآورد کامل و ست از تمام هزینه ها را به دست آورد بتوان بودجه ی مورد نیاز را نیز مین کرد . همچنین فردی که برای سیس مهد کودک گام بر میدارد مییست کنار خود کا فعالی داشته شد که تمام شرایط لازم اعلام شده از سوی سازمان های مربوطه را داشته شند . توجه به این مطالب متقاضی سیس مهد کودک ید به اطلاعاتی جامع و کامل برای طی کردن مراحل مختلف دست یابد . ادامه ی این متن ما هر آنچه که لازمه ی سیس مهد کودکها شد را به تفضیل مطرح میکنیم .

شرایط سیس مهد کودک

شرایط سیس مهد کودک دو دسته ی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف میشود . از جمله شرایط سیس مهد کودکها که تحت عنوان شرایط عمومی تعریف میشوند میتوان به مواردی همچون : اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده قانون اساسی کشور ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، عدم سابقه ی کیفری ، داشتن سلامت جسمی و روانی و یید این موضوع توسط روانپزشک معتمد ، بعیت جمهوری اسلامی ایران و همچنین داشتن معافیت و یا کارت پایان خدمت سرزی برای آقایان اشاره کرد . یکی دیگر از شرایط سیس مهد کودک داشتن مک کارشناسی و یا لاتر میشد . از مدارک مورد یید برای مسئول فنی مک کارشناسی علوم تربیتی ، روانشناسی ، کودکیاری ، مدد کاری اجتماعی را میتوان نام برد . همچنین داشتن سابقه کاری این زمینه برای مسئول فنی الزامی میشد .

ید این نکته را متذکر شد که افرادی که دارای تحصیلات پایین تر از کارشناسی هستند ، میتوانند نسبت به اخذ مجوز برای سیس روس مهد اقدام نمایند ، این نوع مهد مناطق دور افده تر مانند روسها سیس میشود . یکی دیگر از شرایط سیس مهد مربوط به شرایط سنی موسس و مسئول فنی و مربی میشد که ید محدوده ی سنی بیست شصت سالگی شند و بعد از شصت سالگی اجازه فعالیت به آنها داده نمیشود و ید فردی به عنوان جایگزین معرفی شود .

مراحل سیس مهد کودک

مراحل سیس مهد کودک برای متقاضیان را میتوان چند گام تشریح کرد . ابتدایی ترین مرحله برای سیس مهد کودکها تعیین نوع فعالیت مهد کودک میشد . برای انواع مهد کودک ها بر اساس نوع فعالیت و آموزش ها تعاریف مختلفی وجود دارد . مهد کودک آدینه ، مهد کودک دو زنه ، مهد کودک قرآنی و روس مهد از جمله انواع مهد کودک ها میشند . هر یک از این مهد کودک ها نیاز به امکانات و تجهیزات مختص به خود را دارند که ید مراحل بعدی تهیه شوند . از دیگر مراحل سیس مهد کودک گذراندن دوره های آموزشی مرتبط میشد که مربیان و موسس و همچنین مسئول فنی مهد کودک ید این دوره ها شرکت کنند و تجربیات لازم را اخذ نمایند . این دوره ها فرد به آگاهی لازم برای توانایی و یا عدم توانایی برای فعالیت این حوزه دست پیدا میکند .

مرحله ی بعدی متقاضی ید برای یافت موافقت نامه ی اصولی اقدام نماید . این موافقت نامه واقع حاوی تمام مراحلی است که متقاضی برای سیس مهد ید طی کند . متقاضی تنها به مدت یکسال برای به انجام رساندن مفاد موافقت نامه مهلت دارد . البته بعد از اتمام مهلت یکساله امکان یکر تمدید و به مدت شش ماه برای موسس وجود دارد . بعد از یافت این موافقت نامه فرد ید صدد انجام موارد مطرح شده بر آید . از آن جمله میتوان به تعیین مکان مهد کودک و یید آن توسط کارشناسان مربوطه و همچنین تهیه ی لوازم زی و امکانات لازم اشاره کرد . آخرین مرحله از مراحل سیس مهد کودکها یافت پروانه ی فعالیت میشد . این پروانه به مدت سه سال اعتر دارد و پس از ان ید نسبت به تمدید آن اقدام شود .

چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودک

چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودک یکی از مواردی میشد که برای علاقه مندان به سیس مهد سوال برانگیز میشد . میدانیم که سازمان ناظر بر سیس مهدها سازمان بهزیستی کشور میشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک ید برای ثبت خواست خود به این سازمان مراجعه نمایند . پس از یافت موافقت نامه ی این سازمان برای سیس مهد ید به دنی تهیه ی مکان مناسب و اسندارد برای راه اندازی مهد کودک بود . پس از آنکه مکان تهیه شد و به یید کارشناسان سازمان بهزیستی رسید ید برای تجهیز مهد کودک اقدام کرد . برای تجهیز مهد کودک نیز ید وسایل زی و آموزشی منطبق اسندارد های اعلام شده شند . توجه به تنوع لای وسایل سرگرمی و زی هر چه تجهیزات تهیه شده به روزتر و اسنداردتر شند ، رغبت والدین برای سپردن کودکانشان به چنین مهد کودکی لاتر میرود .

لذا متقاضیان ید سعی جلب توجه و اعتماد والدین کودکان داشته شند . میزان سوددهس لاتری داشته شند . اگرشما متقاضیان عزیز سوالاتی ره ی چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودکها داشته شید میتوانید از مشاوران مرکز مشاوره آویژه برای دستیابی به پاسخ سوالاتن کمک بگیرد .

نکات مهم برای سیس مهد کودک

نکات مهم برای سیس مهد کودک شامل تبصره ها و قوانینی میشد که از سوی سازمان بهزیستی اعلام میشود . یکی از این موارد این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا شد ید مدیر فنی مهد کودک لزوما خانم شند . همچنین داشتن سابقه و اخذ آموزش های لازم و داشتن گواهی گذاراندن این دوره ها برای همه ی اعضای کا اصلی مهد کودک الزامی میشد . از دیگر نکات مهم برای سیس مهد کودکها اطلاع از ترتیب و ترکیب دقیق پرسنل میشد . به طور مثال به ازای هر ده نفر کودک شیرخوار و یا هر پانزده نفر کودک نوپا حضور یک مربی الزامی میشد . همچنین به ازای هر پنجاه کودک یک نفر خدمتگذار ید استخدام شود . از دیگر نکاتی که موسس مهد کودک ید نظر بگیرد شرایط سنی پرسنل میشد ، که ید محدوده ی سنی بین بیست شصت سال شد .

سوالات متداول

مشکلات سیس مهد کودک چیست ؟

اصلی ترین مشکل برای سیس مهد کودک احتمالا مین منابع مالی میشد . همچنین از دیگر مشکلات میتوان بهطولانی بودن مراحل اخذ مجوز سیس مهد کودک اشاره کرد .

سرمایه ی لازم برای سیس مهد کودک چق است ؟

سرمایه لازم به نسبت نوع و تعداد تجهیزاتی که خریداری میشود متغیر است اما برای سیس مهد کودک حداقل سرمایه بین ۵۰ هفد میلیون تومان میشد .

گام های ضروری سیس مهد کودک چیست ؟

اخذ مهارت ها و سابقه لازم برای یافت موافقت نامه ی اصولی ، به انجام رساندن موارد ذکر شده موافقت نامه طی یک سال و نهایت اخذ مجوز فعالیت مهد کودک گام های ضروری سیس مهد کودک میشد .

شرایط سیس مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۷:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد برای دودسته رشته انجام میشود . این رشته ها تحت عنوان رشته ها آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد تعریف میشوند . پس از گذشت زمان کوهی از اعلام کارنامه ها اولیه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آغاز میشود . انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته دانشگاه ها سراسری آغاز میشود . به منظور انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلن مییستی دفترچه انتخاب رشته مربوطه را یافت نمایند . این دفترچه از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ، جدا میشد . داوطلن برای انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ید از منجات دفترچه اطلاع دقیق داشته شند . همچنین برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد ید اطلاعاتی خصوص واحدها دانشگاهی داشته شند . این اطلاعات میتواند مربوط به شرایط و قوانین پذیرش دانشجو ، شهریه و … شد .


بیشتر بخوانید: رشته های بدون آزمون کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد آشنا شوید


زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هرسال توسط سازمان سنجش و آموزش آزاد و طی اطلاعیه از سوی این سازمان برای متقاضیان ورود به دانشگاه آزاد اسلامی منتشر میشود . داوطلن میتوانند مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا از طریق رسانه ها از زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوند . طی سنوات گذشته زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا اواخر مرداد ماه بوده است . امسال نیز انتظار میرود زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد کمی بعد از زمان انتخاب رشته دانشگاه سراسری و اواخر مرداد ماه اعلام شود . این خیر به این دلیل است که داوطلن زیادی متقاضی ورود به هر دو دانشگاه سراسری و آزاد هستند . برای جلوگیری از اشته و استرس ، زمان انتخاب رشته این دو دانشگاه هم متفاوت است . اعلام زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد داوطلن میتوانند برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی اقدام کنند .


بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد


مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد زه زمانی است که از جانب سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلن تعیین میشود . طی مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد متقاضیان ورود به دانشگاه ها آزاد ایلامی میتوانند نسبت به انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند . مهلت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تنها زمانی است که داوطلن میتوانند نسبت رشته ها و واحدها دانشگاهی مورد نظر خوا اعلام کنند . مهلت زمانی که از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نظر گرفته میشود به طور معمول یک هفته میشد .

معمولا زمانی که برای انتخاب رشته نظر گرفته میشود تمدید میشود داوطلنی که زمان اصلی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد نتوانسته اند انتخاب رشته کنند نیز بتوانند انتخاب رشته خود را انجام دهند . همچنین چنانچه فردی بخواهد اطلاعات وارد شده خود را ویزایش کند میتواند زمان تمدید شده از طرف سازمان سنجش اقدام کند .

جهت اطلاع از کلیات ثبت نام دانشگاه آزاد ما

  • زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  • اعلام نیج دکتری دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش
  • سیستم پاسخگویی سازمان سنجش
  • سازمان سنجش کارت اعتری
  • انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد
  • زمان انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران
  • مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • شهرهای دارای پرسری بدون کنکور
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن
  • زمان ثبت نام کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد
  • مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: نشانی سایت، تلفن و آس دانشگاه های سراسری و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای متقاضیان دانشگاه آزاد منتشر میشود . وجود ادغام شدن آزمون سراسری و آزمون ورود به دانشگاه ها آزاد طی سالها گذشته دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری به طور جداگانه و مجزا دسترس داوطلن گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمامی اطلاعات ضروری برای لنتخاب رشته دانشگاه آزاد را اختیار داوطلن قرار میدهد . داوطلن مطالعه دفترچه و آنچه که به عنوان ضوابط پذیرش دانشجو دفترچه قید شده برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد اماده خواهند شد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد جداولی وجود دارد که این جداول نام هر واحد دانشگاهی هر شهر و رشته هایی که این دوره پذیرش دارد قید گردیده است . هر کدام از واحد ها دانشگاهی و رشته ها کد مربوط به خود را دارند که داوطلب بر اساس آنها انتخاب رشته میکند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به جزییات شهرها


دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق گاه اینترنتی سازمان سنجش و آموزش آزاد امکان پذیر است ، این حالی است که دفترچه کنکور سراسری از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر میشود . پس از آنکه داوطلب کارنامه خود را یافت کرد چنانچه متقاضی ورود به دانشگاه آزاد شد ، میتواند مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نماید . برای این کار داوطلن مییست به قسمت انتخاب رشته سایت مراجعه نمایند ودفترچه را از طریق لینک دانلود یافت کنند . دانلود دفترچه کار بسیار ساده ای میشد زیرا پس از آنکه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گیرد ، تمام مراکز مشاوره تحصیلی و سایت ها مربوط به انتخاب رشته لینک مستقیم دانلود دفترچه انتخاب رشته را بر روی سامانه ها الکترونیکی خود قرار میدهند . به این ترتیب داوطلن حداقل مشکلات برای یافت دفترچه مواجه خواهند بود .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: مشاوره آخرین رتبه های قبولی دانشگاه آزاد


راهنمای انتخاب رشته

راهنمای انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد دوگروه رشته منتشر میشود . رشته ها کنکور که لازمه آن شرکت آزمون سراسری میشد و رشته ها بدون کنکور منتشر میشود که شامل بخشها و توضیحات متفاوتی میشد . این بخشها توضیحاتی را شامل میشود که داوطلن برای انتخاب رشته دانشگاه ازاد نیازمند آگاهی از آنها هستند . ازجمله این توضیحات میتوان مقدمه و تعاریف و جداول را ذکر کرد . هر رشته و دانشگاه یک کد خاص دارد که داوطلب یافتن کد رشته محل مورد نظر خود میتواند آن را فرم نهایی انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد وارد نماید . علاوه بر اطلاعات منج دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد هر داوطلب نیازمند اطلاعات دقیق تری نیز میشد . داوطلن ید از رتبه علمی هر دانشگاه ، آینده هر رشته و محل دقیق دانشگاه ها انتخابی خود مطلع شوند بتوانند یک انتخاب رشته بهتر و موثر داشته شند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی


انتخاب رشته سازمان سنجش

انتخاب رشته سازمان سنجش یکی از آخرین مرحله ها فرآیند کنکور سراسری طی یک سال میشد . داوطلنی که بعد از یک سال تلاش کارنامه ها خود را یافت میکنند حال ید انتخاب رشته کنند . سازمان سنجش برای داوطلن کنکور سراسری به صورت آنلاین شرایط انتخاب رشته را فراهم میکند . داوطلنی که زمان ثبت نام برای شرکت رشته ها آزمون دانشگاه آزاد نیز علاقه خود را بیان کرده اند اعلام نیج اولیه کنکور سراسری قالب کارنامه میتوانند به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه کنند و انتخاب رشته خود را برای رشته ها آزمون تکمیل نمایند . برای انتخاب رشته رشته ها دانشگاه سراسری داوطلن میتوانند حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل را انتخاب نمایند . حالیکه داوطلن دانشگاه آزاد حداکثر ۱۰۰ انتخاب میتوانند داشته شند .


بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد


مشاوره انتخاب رشته

همه ساله داوطلن کنکور سراسری و آزاد برای قبولی دانشگاه ها هم رقابت میکنند . تعداد کثیری از داوطلن مراحل ابتدایی کنکور سراسری همراه مشاورین تحصیلی پیش میروند . این مسیر روشها صحیح مطالعه و غلبه به استرس را یاد میگیرند . اما انتهای مسیر مرحله حساس و مهمتری وجود دارد که نید سهل انگاری و نداشتن دانش کافی انجام شود . چه بسا که گاهی دو داوطلب حدود رتبه و صد یکسان دو رشته و دانشگاه سطح متفاوت قبول میشوند این امر اهمیت انتخاب رشته ست را روشن میکند . برای به ستی طی شدن انتخاب رشته نیز میتوان از مشاوران تحصیلی کمک گرفت . مشاوره انتخاب رشته برای داوطلن ورود به دانشگاه آزاد اسلامی برای شناخت ست از رشته ها و دانشگاه ها آزاد اسلامی و کل موفقیت انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اهمیت زیادی داشته شد .

برای اطلاع از موارد زیر کافیست مرکز مشاوره آویژه

  • دفترچه راهنمای ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
  • سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد
  • نیج دانشگاه آزاد
  • کارنامه دانشگاه آزاد
  • نیج آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
  • اعلام نیج دکتری دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانشگاه آزاد مشهد
  • انتخاب رشته کنکور
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • سیستم اعلام نیج آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی
  • کارنامه نهایی دانشگاه ازاد
  • کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • اعلام نیج دانشگاه آزاد بدون کنکور

مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز مشاوره تحصیلی برتر کشور است که امر انتخاب رشته کارشناسان و متخصصان خبره و تجربه ای دارد . شما داوطلن عزیز میتوانید مراجعه به سایت این سازمان از خدمات آنلاین بهره مند شوید . همچنین مشاورین ما مشاوره تلفنی هر ساعتی آماده پاسخگویی به سوالات شما تمام زمینه ها تحصیلی میشند .

انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۱:۳۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد پس از عبور از مراحل اولیه کنکور یعنی ثبت نام و برگزاری آزمون و اعلام نیج منتشر میشود . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همانند گذشته به صورت مجزا از دفترچه انتخاب رشته سراسری انتشار میابد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ممکن است پس از چند روز از انتشار دفترچه کنکور سراسری دسترس داوطلن قرار گیرد . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد برای داوطلنی منتشر میشود که قصد ادامه تحصیل مقطع کارشناسی را دارند . دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد از چند قسمت تشکیل شده است . هر قسمت از دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد همه مطالب مهمی که هر داوطلب برای انجام انتخاب رشته ید بداند آورده شده است .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دو دسته رشته وجود دارد . تعدادی از این رشته تحت عنوان رشته ها بدون ازمون شناخته میشوند که دانشگاه این رشته ها توجه به سوابق تحصیلی ، دانشجو میپذیرد . دسته دوم رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد رشته ها آزمون هستند . فرد برای پذیرش این رشته ها حتما ید آزمون سراسری شرکت نماید . دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دارای تعدادی کد رشته است که هر کد ، مربوط به یک رشته و دانشگاه خاص میشد که داوطلب انتخاب هر یک از این کد رشته ها واقع یک واحد دانشگاهی و رشته خاص را انتخاب کرده است . داوطلن ید زمان مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد دقت کافی داشته شند کد رشته اشته فرم انتخاب رشته وارد نشود .


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور هنر


راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد حاوی اطلاعاتی ره رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده دانشجو میشد . داوطلن ید توجه نمایند وجود اهمیت لا اطلاعات ارائه شده راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه ازاد نید تنها به این اطلاعات اکتفا کنند و سطح دانش خود را راجع به دانشگاه ها و رشته ها یی که قصد ادامه تحصیل آنها را دارند لا ببرند . مثلا داوطلن ید از آس دانشگاه ها مورد نظر خود اطلاع یابند آینده رفت و آمد دچار مشکل نشوند . همچنین متقاضیان ورود به دانشگاه ها آزاد اسلامی ید از امکانات رفاهی دانشگاه مانند شرایط خوابگاه دانشجویی مطلع شوند . راهنمای دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اطلاعاتی ره تسهیلات دانشگاه ها برای دانشجویان مطرح شده است ، علاوه بر این اطلاعات داوطلن ید از میزان شهریه هر رشته و دانشگاهی که انتخاب میکنند اطلاع کامل داشته شند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد امروزه وجود گسترش اینترنت و دسترس بودن آن برای همگان ، کار چندان سختی نمیشد . و داوطلن هر نقطه ای از کشور اتصال به اینترنت میتوانند اقدام به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد نمایند . هر داوطلب پس از اعلام سازمان سنجش و آموزش دانشگاه آزاد مبنی بر انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد اقدام نماید . بلافاصله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی دانشگاه آزاد بر روی گاه ها اینترنتی مراکز مشاوره تحصیلی و سایت ها مشاوره تحصیلی قرار میگیرد . این امر دسترسی به دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد را برای تمامی داوطلن راحت تر میکند .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای داوطلن دانشگاه آزاد نیمه دوم مرداد دسترس قرار میگیرد . دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد برای رشته هایی که پذیرش دانشجو آنها از طریق آزمون سراسری انجام میشود دارای دوگروه رشته شامل رشته ها غیر پزشکی و رشته ها پزشکی میشد . این رشته ها رشته هایی هستند که تعداد متقضیان ادامه تحصیل آنها بسیار زیاد است . همانطور که قبلا هم گفته شد دسته ای از رشته ها تحت عنوان رشته ها بدون آزمون دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد وجود دارند که تنها بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میپذیرند . این مورد رشته ها به چند گروه شامل رشته ها علوم انسانی ، هنر و زنها خارجی ، علوم تجربی ، دامپزشکی و کشاورزی تقسیم میشوند . برای پذیرش این رشته ها تنها معدل مقطع تحصیلی پیشین ملاک پذیرش میشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری


انتخاب رشته سازمان سنجش

پس از مرحله ثبت نام کنکور سراسری و برگزاری آزمون نوبت به انتشار نیج اولیه از طریق سازمان سنجش میرسد . متقاضیان این مرحله ید کسب اطلاعات برای انجام انتخاب رشته سازمان سنجش آماده شوند . اولین قدم برای انتخاب رشته یافت دفترچه انتخاب رشته از طریق سایت سازمان سنجش میشد . این دفترچه برای داوطلن کنکور سراسری که مایل به ادامه تحصیل دانشگاه سراسری هستند زودتر از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد منتشر میشود . داوطلن بعد از مطالعه دفترچه داوطلب مییست به انتخاب رشته آنلاین از طریق گاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند تعداد زیادی از داوطلن آزمون سراسری متقاضی ورود به دانشگاه آزاد هستند لذا این افراد ید نسبت به یافت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند . متقاضیان دانشگاه آزاد ید دفترچه مربوطه را مطالعه کنند و برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری


مشاوره انتخاب رشته

تمامی مراحل کنکور انتخاب رشته از همه مراحل مهمتر است . زیرا این مرحله رقابت برسر رشته ها و دانشگاه ها برتر بین داوطلن حدود رتبه نزدیک به هم میشد . گاهی ممکن است دو داوطلب حدود رتبه ها بسیار نزدیک به هم یکی به رشته و دانشگاه دلخواه خود دست یابد اما دیگری موفق به قبولی رشته دلخواه خود نشود . اینجاست که اهمیت مشاوره انتخاب رشته روشن میشود . زمانیکه فرد کارنامه کنکور خود روبرو میشود ممکن است نتواند تصمیم ستی بگیرد . مشاوره اتخاب رشته میتواند به داوطلن ورود به دانشگاه کمک کند ک بهتری از رشته ها و آینده کاری آنها پیدا کنند . همچنین میتواند اطلاعاتی ره دانشگاه ها اختیار داوطلب قرار دهد . انتخاب رشته تحصیلی مرحله مهمی از زندگی فرد است چرا که موقعیت شغلی و اجتماعی افراد حد زیادی به این امر بستگی دارد .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته ریاضی کنکور سراسری


برای انتخاب رشته کنکور آزاد ما

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته زن کنکور سراسری


مرکز مشاوره آویژه

توجه به افزایش نیاز حوزه مشاوره تحصیلی و به خصوص مرحله انتخاب رشته و ورود به دانشگاه مراکز مشاوره تحصیلی زیادی برای رفع این نیاز وجود دارند . مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز پیشرو و مورد اطمینان این زمینه میشد که تکیه بر دانش اساتید تجربه و کاربلد روانشناسی و مشاوره میتواند این امر به داوطلن گرامی کمک نماید . شما عزیزان میتوانید مراجعه به سایت مرکز مشاوره آوژه از خدمات آنلاین این مرکز نهایت استفاده را ببرید . این مرکز انواع خدمات مشاوره ای هر ساعتی آماده خدمات رسانی و کمک به شما داوطلن عزیز میشد . یکی از خدمات مرکز مشاوره آویژه مشاوره تلفنی میشد . این روش شما میتوانید شماره ها مرکز تماس حاصل نمایید و سوالات خود را از مشاوران خبره و تجربه بپرسید و از تجربیات آنها استفاده کنید .

به این ترتیب شما داوطلن عزیز میتوانید به راحتی و صرف کمترین وقت و هزینه به پاسخ سوال ها خود دست پیدا کنید . مشاورین این مرکز میتوانند به سوالات شما خصوص انتخاب رشته دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد صبر و حوصله پاسخ کامل بدهند .

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۸:۵۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد گذر از مراحل ابتدایی آزمون سراسری ازجمله ثبت نام وبرگزاری آزمون و نهایت ، اعلام نیج برای داوطلن دسترس قرار میگیرد . دسترسی به دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کاری راحت است و هر داوطلبی میتواند براحتی دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را اختیار داشته شد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به طور مشترک دفترچه سایر گروه ها آزمایشی دانشگاه آزاد منتشر مشود . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه ازاد برای رشته ها آزمون و بدون دسترس داوطلن گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم برای پذیرش دانشجو رشته ها دانشگاهی واحد های دانشگاه آزاد اختیار داوطلب قرار میدهد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری نیز برای داوطلن دانشگاه های سراسری منتشر میشود .


بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دو گروه مختلف از رشته ها دارد . یک گروه از رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد آن رشته هایی هستند که لازمه پذیرش آنها شرکت آزمون سراسری میشد . اما گروه دیگر رشته ها که دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد ارئه شده اند رشته ها بدون آزمون میشد که داوطلب احتیاج به شرکت هیچ آزمونی را ندارد . چرا که پذیرش رشته ها بدون آزمون تنها بر اساس معدل و سوابق تحصیلی میشد . هر کدام از رشته ها موجود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دارای یک کد میشد . علاوه بر این هرکدام از دانشگاه ها موجود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز کد مخصوص به خود را دارند . که هر داوطلب میتواند دانشگاه و رشته منتخب خود را از بین آنها پیدا کند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراحل آن


راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد برای داوطلن گروه آزمایشی علوم انسانی گروه رشته ها آزمون آندسته از رشته ها را شامل میشود که تعداد متقاضی آنها لا میشد . این حالی است که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تنها برای رشته ها متقاضیان کمتر منتشر میشود . داوطلن به این نکته ید توجه نمایند که دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری تنها برای داوطلنی است که قصد ورود به دانشگاه ها سراسری دارند . واقع مسیر داوطلن کنکور سراسری و دانشگاه آزاد علیرغم ادغام کنکور سراسری آزاد مرحله انتخاب رشته کاملا از هم جدا میشود . داوطلن گروه انسانی دانشگاه آزاد ید اطلاعاتی که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی بیان شده را به دقت هر چه تمامتر مطالعه نمایند و براساس همان اطلاعات اولویت ها و انتخاب ها خود را مد نظر قرار دهند .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش آزاد کشور بر روی وبسایت این سازمان قرار میگیرد . امروزه دسترسی به اینترنت تقری برای همگان امکان پذیر میشد و به این ترتیب هر شخصی میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اقدام کند . سایت سازمان سنجش و آموزش دفترچه انتخاب رشته مربوط به دانشگاه ها سراسری دسترس داوطلن قرار میگیرد مثلا داوطلن انسانی دانشگاه سراسری برای یافت دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری ید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند . این حالی است که داوطلن کنکور انسانی دانشگاه آزاد ید به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند . داوطلن کنکورانسانی دانشگاه آزاد میتوانند مراجعه به سایت سنجش و آموزش آزاد قسمت انتخاب رشته لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را یافت نمایند .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد دارای تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و پذیرش دانشجو دوره ها مختلف دانشگاه آزاد میشد . این اطلاعات شامل تعاریف و جداولی است که برای داوطلن بسیار مفید میشند . قسمت تعاریف دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی اطلاعاتی ره نظامها آموزشی مطرح شده است است . دو نوع نظام آموزشی دفترچه انتخاب رشته مطرح شده است . نظام آموزشی تمام وقت که آن کلاسها برای دانشجویان زمانها صبح و عصر برگزار میشود . و دیگری نظام پاره وقت که آن کلاسها دانشگاه تنها عصر برگزار میشوند . قسمت جداول دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کد رشته محل ها قید شده که شامل رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده آنها میشد . داوطلن کنکور انسانی آزاد ید کد رشته و دانشگاه مورد نظر خود را از بین آنها استخراج نماید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


راهنمای انتخاب رشته

راهنمای انتخاب رشته یا همان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی همانطور که گفته شد برای داوطلن رشته انسانی کنکور سراسری به شکل دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و برای داوطلنی که قصد ورود به رشته ها انسانی دانشگاه آزاد را دارند قالب دفترچه انتخاب رشته برای رشته ها آزمون که شامل رشته ها پزشکی و غیر پزشکی میشد و همچنین رشته ها بدون آزمون منتشر میشود . مطالعه این دفترچه داوطلن میتوانند انتخابی ست تر و عاقلانه تر داشته شند . البته به داوطلن توصیه میشود که برای موفقیت بیشتر اطلاعات و دانش خود را از وضعیت دانشگاه ها و رشته ها لا ببرند و تنها به اطلاعات دفترچه کفایت نکنند . نکته مهم دیگر این است که متقاضیان دانشگاه آزاد ید از شرایط پرداخت شهریه و میزان آن برای رشته ها دلخواه خود مطلع شند و وضعیت مالی خود را نظر بگیرند .


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


برای انتخاب رشته کنکور آزاد ما

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مشاوره انتخاب رشته

داوطلن کنکور سراسری و آزاد بعد از یافت نتیجه کنکور ید انتخاب رشته نمایند . یک انتخاب رشته ست زمانی رخ میدهد که داوطلب علاوه بر اطلاع از علایق و خواسته ها شخصی خود دانشگاه ها و رشته ها را نیز به خوبی بشناسد . علاوه بر این اینکه فرد چه رتبه ای چه دانشگاه و رشته ای قبول میشود نیز نیاز به اطلاع از قبولی سالها قبل و سطح علمی دانشگاه دارد . بدیهی است که یک داوطلب ممکن است نتواند تمام این پارامترها را کنار هم بررسی کند . اینجاست که مشاوره انتخاب رشته میتواند کمک کننده شد . داوطلن رشته ها انسانی نیز میتوانند برای کسب دانش ستی از هردو دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد از مشاوره انتخاب رشته استفاده نمایند . این راه ، راهی ساده برای انتخاب رشته ای موفقیت آمیز است .


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه سالها اخیر توانسته تکیه بر تجربیات و علم کارشناسان و اساتید مجرب مشاوره زمینه ها مختلف به کسانیکه خواست مشاوره دارند خدمت رسانی کند . توجه به اهمیت کنکور و انتخاب رشته برای هر فردی مشاوره ست میتواند داوطلن کنکور را این انتخابی ست و معقولانه یاری دهند . شما میتوانید هر زمانی کارشناسان مرکز مشاوره آویژه ارتط شید و از تجربیات آنها بهره ببرید .

مشاوره میتواند به شکلها مختلف صورت گیرد . از جمله این روش ها میتوان به مشاوره تلفنی اشاره کرد ، این روش شما میتوانید هر زمان شماره تلفن ها مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید و به این ترتیب مشاوره ارتط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را حوزه انتخاب رشته و انواع دیگر مشاوره ها ما بپرسید . همچنین شما عزیزان میتوانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و از طریق چند کلیک از خدمات آنلاین مرکز مشاوره آویژه بهره ببرید . روش دیگر مشاوره حضوری است که از طریق مراجعه حضوری میتوان به نیج خوبی برای انتخاب رشته دست یافت .

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۳۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران توسط سازمان هواپیمایی کشور زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – ساختمان شماره(۱): شهرسن رط کریم – بلوار امام خمینی (ره) – میدان غدیر – انتهای بلوار آدینه مشرف به ضلع شمال فرودگاه حضرت امام (ره) شهرک اشکانیه بلوک ۹A ساختمان شماره (۲): جاده قدیم تهران کرج – بعد از کیلومتر ۱۴چهارراه ایران خودو – ابتدای شهرک دانش مجت وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی رکز آموزش علمی – کاربردی زرگانی واحد تهران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی هوانوردی – خلنی PPL
  • کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • کاردانی فنی اویونیک هواپیما

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی هوانوردی – خلنی PPL
  • کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • کاردانی فنی ایمنی زمینی فرودگاهی
  • کاردانی فنی اویونیک هواپیما

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری هوانوردی – خلنی (CPL&IR)
  • مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
  • مهندسی فناوری اویونیک هواپیما

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری هوانوردی – خلنی (CPL&IR)
  • مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
  • مهندسی فناوری اویونیک هواپیما

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران نیز ۱۶۴ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

دانشگاه علمی کاربری فنون و خدمات هوایی تهران و تهران – ساختمان شماره(۱): شهرسن رط کریم – بلوار امام خمینی (ره) – میدان غدیر – انتهای بلوار آدینه مشرف به ضلع شمال فرودگاه حضرت امام (ره) شهرک اشکانیه بلوک ۹A ساختمان شماره (۲): جاده قدیم تهران کرج – بعد از کیلومتر ۱۴چهارراه ایران خودو – ابتدای شهرک دانش مجت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۵۶۶۱۳۱۸۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

شرایط اختصاصی: ۱- استفاده از لس فرم طول تحصیل برای دانشجویان رشته های هواپیمایی الزامی میشد. ۲- پرداخت هزینه ساعات پرواز عملی دانشجویان رشته هوانوردی هواپیما بر عهده دانشجو میشد. ۳- کلیه دانشجویان رشته های هوانوردی ملزم به انجام آزمایشات پزشکی هوایی (مدیکال) میشند. ۴- دارندگان دیپلم هوانوردی میتوانند بدون تکمیل فرمهای مربوط به شاغلین از سهمیه شاغل استفاده نمایند. ۵- دستگاه متقاضی و مرکز آموزش علمی – کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران (سماپران) هیچگونه تعهد و مسئولیتی خصوص جذب و استخدام فارغ التحصیلان پس از اتمام دوره آموزشی ندارند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنون و خدمات هوایی تهران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۵:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)