مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی استانداری هرمزگان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی مدیریت شهری و روسیی زیر مجموعه وزارت کشور به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بند رعس – بلوار پاسداران – لاتر از میدان شهدا وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی اسنداری هرمزگان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی
  • کاردانی حرفه ای امور دهیاری و شوراها
  • کاردانی حرفه ای امور دفتری

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی اسنداری هرمزگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان نیز ۱۲۰ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

دانشگاه علمی کاربری اسنداری هرمزگان اسن هرمزگان و بند رعس – بلوار پاسداران – لاتر از میدان شهدا واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۵۵۵۱۸۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی اسنداری هرمزگان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به اسنداری هرمزگان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی اسنداری هرمزگان

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۵:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی مدیریت شهری و روسیی زیر مجموعه وزارت کشور به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و قشم – میدان گلها-مجتمع نخل زرین-جنب فست فود ناپولی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم

دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (بنعس)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شهرداری قشم ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی عمران – ساز ههای پیش ساخته
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – امور گمرکی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی عمران – سازه های پیش ساخته
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی حرفه ای هتلداری
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری عمران – ساختما نسازی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق اداری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری عمران – ساختمان سازی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – خدمات رایانه ای شهرداری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری قشم

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری قشم شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم نیز ۱۲۰ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شهرداری قشم

دانشگاه علمی کاربری شهرداری قشم اسن هرمزگان و قشم – میدان گلها-مجتمع نخل زرین-جنب فست فود ناپولی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۵۲۴۸۳۹۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شهرداری قشم

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قشم مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شهرداری قشم ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شهرداری قشم

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۴:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بندرعباس

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس توسط سازمان هواپیمایی کشور زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بن عس – بلوار امام خمینی (ره)- گلشهر شمالی- بعد ازمرکز مخابرات بلال- نرسیده به سه راهی پارک جنگلی- پشت نک صاات شعبه یاس وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی المهدی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما
  • کاردانی فنی اویونیک هواپیما

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
  • مهندسی فناوری اویونیک هواپیما

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس نیز ۱۶۴ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

دانشگاه علمی کاربری صنعت هوانوردی بنعس اسن هرمزگان و بن عس – بلوار امام خمینی (ره)- گلشهر شمالی- بعد ازمرکز مخابرات بلال- نرسیده به سه راهی پارک جنگلی- پشت نک صاات شعبه یاس واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۶۶۴۷۷۹ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

۱- کلاس های شاغلین حتی المقدور نوبت عصر و ایام تعطیل برگزار می شود. ۲- دانشجویان غیربومی صورت نیاز به استفاده از خوابگاه راهنمایی و همکاری مرکز می توانند از خوابگاه های بخش خصوصی که مختص این قبیل مراکز می شند استفاده نمایند. ۳- پرداخت شهریه دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت قسطی خواهد بود. ۴- چنانچه پذیرفته شدگان هر رشته بنیه علمی لازم را جهت گذراندن برخی از واحدهای سی مصوب نداشته شند این قبیل افراد می یست به تشخیص مرکز آموزش مجری برخی از وس را به صورت جبرانی بگذرانند. ۵- پذیرفته شدگان می یست از سلامت کامل جسمانی برخوردار و فاقد هرگونه معلولیت موثر شند. ۶- هنگام تحصیل دانشجویان ملزم به استفاده از لس فرم می شند. ۷- برای داوطلن احراز صلاحیت پزشکی براساس ضوابط سازمان هواپیمایی کشوری الزامی است.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به صنعت هوانوردی بنعس ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی صنعت هوانوردی بنعس

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۱:۰۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بندرعباس

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد دانشگاهی زیر مجموعه جهاد دانشگاهی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بن عس – چهارراه نخل ناخدا -ابتدای خیان دانشگاه وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی مرکزی (ساوه)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی شهرسازی
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – امور گمرکی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستم های کامپیوتری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرف های امور گمرکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس نیز ۲۱۴ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

دانشگاه علمی کاربری جهاد دانشگاهی بنعس اسن هرمزگان و بن عس – چهارراه نخل ناخدا -ابتدای خیان دانشگاه واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۶۸۶۰۷۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد دانشگاهی بنعس ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بنعس

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۲۱:۳۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان هرمزگان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بن عس – بلوار ناصر – خیان وحدت – پشت دادسرای انقلاب وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت سهامی آلومینیوم ایران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کم شنوا و ناشنوا
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کم توان ذهنی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان نیازهای ویژه
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری ورزش معلولین
  • کاردانی حرفه ای امور تعاون

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مربی هنر کودک
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کم توان ذهنی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان نیز ۱۱۵ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان اسن هرمزگان و بن عس – بلوار ناصر – خیان وحدت – پشت دادسرای انقلاب واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۳۳۹۸۱۳ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن هرمزگان

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۹:۵۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بندرعباس

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس توسط موسسه آموزش عالی علمی- کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بن عس – خیان نخل ناخدا- پشت ترمینال مسافربری- مرکز شماره ۱ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنعتی حدید اراک


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای بنعس اسن هرمزگان و بن عس – خیان نخل ناخدا- پشت ترمینال مسافربری- مرکز شماره ۱ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۶۶۴۹۷۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای بنعس ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای بنعس

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۸:۴۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آباد)

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) توسط موسسه آموزش عالی علمی -کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و حاجی آد – کیلومتر ۳ جاده بهشت زهرا وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی گروه صنعتی صفا


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • کاردانی فنی غنی – تولیدات گلخانه ای

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) نیز ۱۱۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) اسن هرمزگان و حاجی آد – کیلومتر ۳ جاده بهشت زهرا واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۵۴۲۲۸۶۲ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

۱- فرزندان دیپلمه کشاورزان و روسییان دارای زمین کشاورزی و فارغ التحصیلان دوره های متوسطه کاردانش و فنی و حرفه ای کشاورزی یید شورای اسلامی روس و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت می توانند سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و می یست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل یکی از واحدهای تولیدی مشغول به کار گردند. ۲- مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت می کند.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد) ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی هرمزگان (حاجی آد)

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۵:۴۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی المهدی

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی المهدی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی المهدی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی المهدی

دانشگاه علمی کاربردی المهدی توسط شرکت آلومینیوم المهدی زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بند رعس – کیلومتر ۱۸ جاده اسکله شهید رجایی- مجتمع آلومینیوم المهدی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی المهدی شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی المهدی

دانشگاه علمی کاربردی المهدی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی المهدی را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی المهدی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ماشین سازی اراک


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی المهدی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی المهدی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی المهدی مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی المهدی ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی المهدی ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی معدن – اکتشاف
  • کاردانی فنی ملورژی – تولید آلومینیوم
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی المهدی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی المهدی ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری ملورژی – ذوب فلزات

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی المهدی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی المهدی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی المهدی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی المهدی شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی المهدی نیز ۱۶۵ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی المهدی

دانشگاه علمی کاربری المهدی اسن هرمزگان و بند رعس – کیلومتر ۱۸ جاده اسکله شهید رجایی- مجتمع آلومینیوم المهدی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۵۹۵۱۱۷ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی المهدی

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی المهدی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی المهدی هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی المهدی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به المهدی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی المهدی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی المهدی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۴:۵۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرعباس ۱

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱

دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و بن عس – آزادگان- جنب مخابرات شهید قندی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱

دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنعس ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ اراک


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنعس ۱

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بنعس ۱ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بنعس ۱ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی ملورژی – ریخته گری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری جوش
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری ملورژی – ذوب فلزات
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بنعس ۱

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بنعس ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بنعس ۱

دانشگاه علمی کاربری بنعس ۱ اسن هرمزگان و بن عس – آزادگان- جنب مخابرات شهید قندی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۳۳۳۳۶۱۱۲ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بنعس ۱

نامعلوم

  • وسیله ایاب و ذهاب : نامعلوم
  • سلف سرویس : نامعلوم
  • خوابگاه : نامعلوم

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بنعس ۱ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بنعس ۱ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنعس ۱

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بنعس ۱

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۰۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی پارسیان یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی پارسیان

دانشگاه علمی کاربردی پارسیان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن هرمزگان سیس شده و پارسیان – بلوار شهدای گمنام- انتهای خیان مهارت و کارآفرینی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی پارسیان شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان

دانشگاه علمی کاربردی پارسیان به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پارسیان را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ خمین


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پارسیان پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی پارسیان ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه آمادگی جسمانی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی صنایع شیمیایی – پالایش گاز
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای اطفای حریق شهری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی پارسیان ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی امور مدنی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی- مربیگری آمادگی جسمانی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی پارسیان

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پارسیان به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی پارسیان شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی پارسیان نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی پارسیان

دانشگاه علمی کاربری پارسیان اسن هرمزگان و پارسیان – بلوار شهدای گمنام- انتهای خیان مهارت و کارآفرینی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۷۶-۴۴۶۲۷۰۰۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی پارسیان

۱- سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی به ۴ محور از شهرهای اطراف فاصله های ۶پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد. کیلومتری وجود دارد. ۲- خوابگاه به شکل خودگردان و زیر نظر امور دانشجویی فرهنگی وجود دارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پارسیان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی پارسیان هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی پارسیان مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به پارسیان ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی پارسیان

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۰۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)