مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – خیان سهروردی شمالی، لاتر از چهار راه شهید مطهری ،کوچه نیکان، پلاک ۲۲ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۳ تهران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری
  • کاردانی حرفه ای تبلیغات
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – امور نمایشگاهی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – عکاسی
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت اسناد و مدارک
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران نیز ۲۱۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران و تهران – خیان سهروردی شمالی، لاتر از چهار راه شهید مطهری ،کوچه نیکان، پلاک ۲۲ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۸۴۵۴۴۸۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

کلاسهای شاغلین ترجیحا بعدازظهرها و ساعات غیراداری برگزار میشود.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۱ تهران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۳:۲۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – خیان نجات الهی- لاتر از چهارراه طالقانی-فرعی دوم-پلاک ۶ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۵ تهران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای هتلداری
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی
  • کاردانی حرفه ای آشپزی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای هتلداری
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – امور تشریفات
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای آشپزی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت هتلداری
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت گردشگری
  • کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران نیز ۲۱۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران و تهران – خیان نجات الهی- لاتر از چهارراه طالقانی-فرعی دوم-پلاک ۶ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۸۴۰۴۱۰۰۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

کلاسهای دانشجویان شاغل روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام دیگر بعدازظهرها ۱۵ به بعد برگزار میشود.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۳ تهران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۵۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن تهران سیس شده و تهران – فلکه دوم صادقیه- خیان آیت ا… کاشانی – خیان بهنام – نبش کوچه ۱۶ – پلاک ۵ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مطالب پیشنهادی برای مطالعه زمینه دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۸ تهران


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ورود به دانشگاه ثبت نام خود را سایت هم اوا که مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی است انجام دهند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کردانی حرفه ای مترجمی زن فرانسوی – آثار دیداری و شنیداری
  • کردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای طراحی لس
  • کاردانی حرفه ای طراحی کیف و کفش
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفه ای معماری – معماری داخلی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زن انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط بیرونی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – گرافیک تزیینی و محیطی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – رفر اجتماعی و افکارسنجی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – الکترونیک
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای معماری – طراحی محیط داخلی
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت امور فرهنگی – برنامه ریزی فرهنگی
  • کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای روابط عمومی – امور رسانه

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران نیز ۲۱۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

دانشگاه علمی کاربری فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران و تهران – فلکه دوم صادقیه- خیان آیت ا… کاشانی – خیان بهنام – نبش کوچه ۱۶ – پلاک ۵ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۲۱-۴۴۰۴۷۷۷۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۴ تهران

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۴:۰۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۲

معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه

” مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی ” : وقتی جوانان ایرانی به سن قانونی سرزی می رسند . برای فرار از خدمت سرزی نظام وظیفه و یافت معافیت سرزی به فکر راه چاره هستند . برای یافت معافیت خدمت سرزی ، راه های مختلفی وجود دارد . یکی از این راه ها ، یافت معافیت پزشکی سرزی می شد . یافت معافیت پزشکی دارای شرایط ، مدارک ، نحوه یافت مخصوص خود می شد . یافت معافیت پزشکی سرزی سخت نیست . ولی اگر از راه و روش آن اطلاع ستی نداشته شید . برای شما سخت و طاقت فرسا می شود . شما ید شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی را بدانید . بتوانید مشخص کنید که آیا می توانید . از معافیت پزشکی سرزی استفاده نمایید یا خیر .

همان طور که می دانید برای انجام هر کاری ید از مراحل و جزئیات آن آگاه شد . ما ید ابتدا از جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی آگاهی داشته شیم . بعد از اینکه از جزئیات معافیت پزشکی آگاهی لازم را کسب کردیم . ید مراحل معافیت پزشکی را نیز بدانیم . هر کاری ید طبق اصول و مراحل خاص خودش انجام شود . پس برای آگاهی زمینه مراحل معافیت پزشکی ما این مقاله همراه شید . بتوانید نحوه یافت معافیت پزشکی خدمت سرزی آشنا شوید . و به راحتی معافیت پزشکی یافت نمایید .

چگونه معافیت پزشکی سرزی بگیریم

همان طور که لا اشاره کردیم . یکی از انواع راه های مختلف یافت معافیت سرزی ، استفاده از معافیت پزشکی است . معافیت پزشکی هم طبق اصول و شرایط مخصوص به خود می شد . برای اینکه شما بتوانید معافیت پزشکی بگیرید . ید ابتدا از شرایط یافت معافیت پزشکی اطلاع کسب کرده شید . یعنی اینکه بدانید برای یافت معافیت پزشکی چه شرایطی را ید دارا شید . بعد از آشنایی شرایط معافیت پزشکی ید بدانید که آیا شما مراحل معافیت پزشکی را می دانید ؟ آیا اطلاعاتی زمینه مراحل معافیت پزشکی دارید ؟ بعد از این مورد شما ید طبق شرایط معافیت پزشکی ، وضعیت خود را بررسی نمایید . متوجه شوید که آیا می توانید از معافیت پزشکی استفاده نمایید یا خیر . یعنی اینکه بدانید شرایط یافت معافیت پزشکی را دارا هستید یا خیر .

اگر شما مراحل معافیت پزشکی را به ستی پیش نروید . ممکن است حتی از گرفتن معافیت پزشکی ز بمانید . و یافت معافیت پزشکی برای شما مقدور نشود . برای اینکه چنین مشکلی برای شما عزیزان پیش نیاید . ید از نحوه یافت معافیت پزشکی مطلع شید . اخر معافیت پزشکی را بدانید . قوانین معافیت پزشکی را به صورت کامل بدانید . از مراحل معافیت پزشکی به صورت کامل و دقیق اطلاع داشته شید . حال برای اینکه این راس مشکلی مواجهه نشوید . پیشنهاد می کنم حتما مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید و مشاوران ما کوه ترین زمان ممکن ، آسان ترین و کوه ترین قدم و روش را برای شما مشخص خواهند کرد .


مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


مدارک لازم برای یافت معافیت پزشکی سرزی

بعد از اینکه شما توجه به بررسی هایی که انجام داده اید . متوجه شدید که شما شرایط استفاده از معافیت پزشکی را دارید . ید همه جوانب یافت معافیت پزشکی را نظر بگیرید . بتوانید به راحتی ، معافیت پزشکی سرزی بگیرید . مراحل معافیت پزشکی را اگر به طور کامل بدانید . به راحتی می توانید معافیت پزشکی یافت نمایید . برای یافت معافیت پزشکی خدمت سرزی ید بعد از آگاهی از مراحل معافیت پزشکی ، مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی را نیز بدانید . بتوانید مدارک لازم و ضروری معافیت پزشکی را آماده نمایید . روند یافت معافیت پزشکی برای شما به راحتی پیش برود .

هر معافیت سرزی ، مدارک مخصوص خود را دارد . که برای استفاده از معافیت پزشکی ید مدارک مربوط به معافیت پزشکی را آماده نمایید . بتوانید از معافیت پزشکی استفاده نمایید . برای یافت معافیت پزشکی نیز ید ابتدا مدارک مورد نیاز را آماده نمایید . برای آگاهی از مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی ، می توانید . مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

مراحل یافت معافیت پزشکی خدمت سرزی

برای یافت هر معافیتی ، ید ابتدا از مراحل آن مطلع شید . بعد از اینکه شما تشخیص دادید که می توانید . از معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه استفاده نمایید . ید حتما مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی را بدانید . هر کاری و انجام هر عملی ، مراحل خاص خود را دارد . برای یافت معافیت پزشکی و آشنایی مراحل معافیت پزشکی می توانید مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

مشاوران متخصص و مجرب آویژه دانش کوه ترین زه زمانی می توانند . شما را یافت و گرفتن معافیت پزشکی راهنمایی نمایند . شما به راحتی بتوانید مراحل معافیت پزشکی را طی نمایید . از تکرار مکررات بکاهید . همچنین دچار مشکلی این زمینه نشوید .

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه

معافیت پزشکی ، یکی از انواع معافیت های خدمت سرزی نظام وظیفه است . که شما اگر شرایط معافیت پزشکی را دارا شید . می توانید به یافت معافیت پزشکی اقدام نمایید . همان طور که همه شما اطلاع دارید . هر معافیتی شرایط خاص خودش را دارد . معافیت پزشکی هم دارای شرایط متفاوتی است . که شما برای یافت معافیت پزشکی ید از شرایط این نوع معافیت اگاهی داشته شید . چرا که اگر شرایط و مراحل معافیت پزشکی را به ستی پیش نروید . امکان دارد شما نتوانید از این نوع معافیت استفاده کنید . یا اینکه مراحل را اشته بروید . و شما از گرفتن معافیت پزشکی ز بمانید . پس شما ید از شرایظ معافیت پزشکی اطلاعات کامل داشته شید . برای اینکه بتوانید از شرایط معافیت پزشکی اطلاعات کسب نمایید . می توانید مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

مشاوران متخصص و مجرب آویژه دانش کوه ترین زه زمانی می توانند . شما را یافت و گرفتن معافیت پزشکی راهنمایی نمایند .


بیشتر بخوانید: معافیت پزشکی حین خدمت


سوالات متداولی که زمینه مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی برای مراجعه کنندگان و مخاطن مختلف ایجاد می شود :

  • شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی چیست ؟
  • کدام بیماری ها لیست بیماری های معافیت پزشکی نظام وظیفه قرار می گیرند ؟
  • مراحل معافیت پزشکی سرزی نظام وظیفه چیست ؟
  • نحوه یافت معافیت پزشکی نظام وظیفه چگونه است ؟
  • قوانین معافیت پزشکی چیست ؟
  • اخر معافیت پزشکی سرزی نظام وظیفه ؟
  • راه های آسان برای یافت معافیت پزشکی ؟
  • نکات قابل توجه یافت معافیت پزشکی سرزی ؟
  • مدارک مورد نیاز برای یافت معافیت پزشکی ؟

برای اطلاع از مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی می توانید مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

مراحل معافیت پزشکی خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۵:۱۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

اخذ مجوز مهد کودک

اخذ مجوز مهد کودک شامل چندین مرحله ی مختلف میشد که متقاضیان مییست تمام این مراحل را طی نمایند . توجه به اینکه مهد کودک محلی برای رشد فکری و روانی و همچنین محلی برای ارتقا مهارت های اجتماعی کودکان میشد قوانین و مقررات بسیارو گاه سختی برای اخذ مجوز مهد کودک تنظیم شده است این مهم بهترین شرایط و تحت نظر اصلح ترین افراد به وقوع بپیوندد . بسیاری افراد انگیزه های متفاوت ؛ اعم از ایجاد آمد و یا علاقه شخصی به این حوزه ، اقدام به سیس و اخذ مجوز مهدکودک مینمایند . متقاضیان سیس مهد کودک ممکن است این مسیر سوالاتی همچون مک تحصیلی مورد نیاز ، تعداد پرسنل ، سرمایه ی لازم برای سیس مهد کودک ، انواع مهد کودک و بسیاری سوالات دیگر مواجه شوند برای این منظور یافت مشاوره از مشاوران ما میتواند کارساز شد .

ادامه ی این متن سعی میکنیم به مراحل مختلف اخذ مجوز مهد کودک و پاسخ بسیاری از سوالات مرتبط این موضوع بپردازیم .

شرایط اخذ مجوز مهد کودک

شرایط اخذ مجوز مهد کودک برای موسس و مسئول فنی مهد کودک و همچنین مربیان شامل یکسری شرایط عمومی و تعدادی شرایط اختصاصی میشد . از جمله شرایط اخذ مجوز مهد کودک که تحت عنوان شرایط عمومی بیان میشوند میتوان به مواردی همچون بعیت جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء پیشینه ی کیفری ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، داشتن ییدیه صلاحیت فردی ، داشتن مک پایان خدمت برای آقایان ، برخورداری از سلامت جسم و روان و اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح قانون اساسی کشور اشاره کرد . از دیگر شرایط اخذ مجوز مهد کودک داشتن مک تحصیلی کارشناسی و یا لاتر برای موسس و مسئول فنی مهد کودک میشد . صورت نداشتن مک کارشناسی متقاصیان مک کاردانی میتوانند برای اخذ مجوز روس مهدها اقدام نمایند .

ذکر این نکته الزامی است که موسس و مسئول فنی مهدکودک علاوه بر مفاد مربوط به شرایط عمومی ید دوره های آموزشی مربوطه را نیز بگذراند . یکی از مهمترین شرایط اخذ مجوز مهد کودک این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا شد ید مسئول فنی که به سازمان بهزیستی معرفی میکنند ، خانم شد . همچنین مک تحصیلی مسئول فنی مهد کودک ید کارشناسی یکی از رشته های زیر شد : مک کارشناسی رشته ی پیش دبسنی ، روانشناسی ، علوم تربیتی ، مددکاری اجتماعی ، مشاوره و راهنمایی ، مدیریت آموزشی و آموزش ابتدایی و کودکیاری ، علوم قرآنی و الهیات . یا داشتن صد ساعت کارورزی مهد کودک ها برای اخذ مجوز مهد کودک الزامی میشد .

مراحل اخذ مجوز مهد کودک

مراحل اخذ مجوز مهد کودک برای کلیه ی متقاضیانی که تمایل به فعالیت این حوزه دارند از سوی سازمان ها و نهاد های مربوطه از جمله بهزیستی مطرح میشود . اولین مرحله کسب اطلاعات ره مهدکودک و انواع مختلف آن میشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک پس از آنکه نوع مهد کودک خود را تعیین نمودند هر کدام از پرسنل مثلا موسس و مسئول فنی مهد کودک ید آموزش های لازم و مرتبط ردیف شعلی خود را کسب نمایند . و پس از گذراندن دوره ی آموزشی مک معتبر یافت نمایند . از مهمترین مراحل اخذ مجوز مهد کودک یافت موافقت نامه ی اصولی میشد . این موافقت نامه واقع مراحلی را پیش روی متقاضیان قرار داده که ید طول یکسال طی شود . از جمله ی این مراحل میتوان به تهیه ی ساختمان مهد کودک ، آماده کردن پرسنل و یافت مجوزهای لازم اشاره کرد .

نکته ی بسیار مهم این است که متقاضیان میتوانند بعد از پایان مهلت یک ساله این موافقت نامه را به مدت شش ماه و تنها برای یک ر تمدید نمایند . بعد از اخذ موافقت نامه ید به برآورد هزینه ها و تهیه ی امکانات مورد نیاز مهد کودک پرداخته شود . این امکانات شامل وسایل زی ، لوازم آموزشی و … میشد . آخرین مرحله از مراحل اخذ مجوز مهد کودک پس از به انجام رساندن همه ی موارد منج موافقت نامه اخذ پروانه ی فعالیت میشد . این پروانه اجازه ی فعالیت به مدت سه سال را به متقاضیان میدهد .

چگونگی اخذ مجوز مهد کودک

چگونگی اخذ مجوز مهد کودک یکی از سوال های فراوانی است که ذهن علاقه مندان به سیس مهد کودک را گیر میکند . برای این کار متقاضیان ید زمان اعلام شده به سازمان بهزیستی اسن خود مراجعه نمایند . متخصصان این حوزه طبق مراحل گفته شده پاراگراف قبل متقاضیان را برای چگونگی اخذ مجوز مهد کودک راهنمایی میکنند . پس از یافت پروانه های فعالیت و موافقت نامه ی اصولی زمان آن فرا میرسد که متقاضی امکانات و لوازم لازم را بر اساس نوع مهد کودکی که نظر داشته ، فراهم کند . ذکر این نکته الزامی است که انواع مختلف مهد کودک شامل مهد کودک قرآنی ، مهد کودک دو زنه ، آدینه مهد ، روس مهد و … میشد . که هر یک از این مهد کودک ها نیازمند امکانات و تجهیزات خاص خود میشند که موسس ید نظر بگیرد .

نهایت پشت سر گذاشتن تمام این مراحل مجوز فعالیت برای متقاضی صا میشود .ید به این نکته توجه کرد که این مجوز تنها برای زمان سه سال صا میگردد و پس از آن متقاضی ید نسبت به تمدید مجوز اقدام شود . مرحله نهایی برای کسب آمد ، به دست آوردن اعتماد والدین برای سپردن فرزندانشان به مهد کودک میشد . توجه به اینکه بخش عمده ی شخصیت و مهارت های کودکان این محیط شکل میگیرد لذا ید به کارگیری بهترین متد روانشناسی ، زیهای فکری و به طور کلی زی ها و آموزش های اسندارد شکوفا شدن استعداد و توانایی های کودکان کوشید . این امر به خودی خود عث جلب اعتماد والدین و لا رفتن رتبه ی مهد کودک میشود که نهایت سود دهی بیشتری برای موسس همراه خواهد بود .

نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک

نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شامل مواردی ازجمله داشتن شرایط عمومی و اختصاصی برای مربیان ، موسس و مسئول فنی مهد کودک میشد . هر یک از پرسنل ید مطابق قوانین مک و سابقه کار مرتبط داشته شند . یکی از نکات مهم اخذ مجوز مهد کودک شرایط سنی کارکنان میشد که اغلب ید بین سن بیست شصت سال شد . شای مهم ترین مسئله ای که هر موسس مهد کودک ید نظر بگیرد این است که ابتدا ید به شناختی از روحیات و خصوصیات شخصی خود برسد . چرا که سیس مهد کودک نیز مانند هر کار دیگر سختی ها و مشکلات خود را دارد اگر فردی علاقه به این عرصه وارد نشود آینده دلسرد خواهد شد . بنابراین به متقاضیان توصیه میشود ابتدا از مشقات این حرفه اطلاعات کامل داشته شند و علاقه و پشتکار برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند .

سوالات متداول

شرایط گرفتن مجوز مهد کودک چیست ؟

عدم سو پیشینه ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده ی کشور از مهم ترین شرایط گرفتن مجوز مهد کودک میشد .

صدور مجوز مهد کودک چگونه است ؟

صدور مجوز مهد کودک چند مرحله صورت میگیرد . که شامل یافت گواهی داشتن سابقه مرتبط ، اخذ موافقت نامه ی اصولی به مدت یکسال ، عملی کردن مفاد موافقت نامه طول یک سال و نهایت اخذ مجوز مهد کودک .

چگونگی سیس مهد کودک ؟

متقاضیان برای سیس مهد کودک ید داشتن تمامی شرایط عمومی و اختصاصی نسبت به یافت گواهی نامه موقت اقدام نمایند و عملی کردن مفاد این گواهی نامه اقدام به سیس مهد کودک نمایند .

اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۰:۴۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط تاسیس مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

سیس مهد کودک

سیس مهد کودک برای علاقه مندان به آموزش کودکان ، علاوه بر اینکه میتواند راهی برای رسیدن به هدف تعلیم و تربیت ست کودکان شد ، میتواند راهی برای کسب آمد نیز شد . البته توجه به اهمیتی که مهد کودک ها پرورش و تعلیم کودکان دارند اخذ مجوز مهد کودک از چندین مرحله تشکیل شده که متقاضیان ید از تمام این مراحل عبور کنند . و ممکن است مسیر سیس مهد کودکها مشکلاتی نیز ممکن است وجود داشته شد ، اما زمانیکه متقاضی علاقه وارد این عرصه شود میتواند بر تمام این مشکلات فائق آید . اولین نکته ای که هر متقاضی ید به آن توجه کند اینست که چه نوع مهد کودکی را برای فعالیت نظر دارد و راسی برطرف کردن نیاز ها و امکانات مرتبط همان نوع مهد کودک گام بردارد .

از جمله دغدغه های دیگر برای سیس مهد قطعا هزینه های لازم برای این کار میشد که ید برآورد کامل و ست از تمام هزینه ها را به دست آورد بتوان بودجه ی مورد نیاز را نیز مین کرد . همچنین فردی که برای سیس مهد کودک گام بر میدارد مییست کنار خود کا فعالی داشته شد که تمام شرایط لازم اعلام شده از سوی سازمان های مربوطه را داشته شند . توجه به این مطالب متقاضی سیس مهد کودک ید به اطلاعاتی جامع و کامل برای طی کردن مراحل مختلف دست یابد . ادامه ی این متن ما هر آنچه که لازمه ی سیس مهد کودکها شد را به تفضیل مطرح میکنیم .

شرایط سیس مهد کودک

شرایط سیس مهد کودک دو دسته ی شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف میشود . از جمله شرایط سیس مهد کودکها که تحت عنوان شرایط عمومی تعریف میشوند میتوان به مواردی همچون : اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان پذیرفته شده قانون اساسی کشور ، عدم اعتیاد به مواد مخ ، عدم سابقه ی کیفری ، داشتن سلامت جسمی و روانی و یید این موضوع توسط روانپزشک معتمد ، بعیت جمهوری اسلامی ایران و همچنین داشتن معافیت و یا کارت پایان خدمت سرزی برای آقایان اشاره کرد . یکی دیگر از شرایط سیس مهد کودک داشتن مک کارشناسی و یا لاتر میشد . از مدارک مورد یید برای مسئول فنی مک کارشناسی علوم تربیتی ، روانشناسی ، کودکیاری ، مدد کاری اجتماعی را میتوان نام برد . همچنین داشتن سابقه کاری این زمینه برای مسئول فنی الزامی میشد .

ید این نکته را متذکر شد که افرادی که دارای تحصیلات پایین تر از کارشناسی هستند ، میتوانند نسبت به اخذ مجوز برای سیس روس مهد اقدام نمایند ، این نوع مهد مناطق دور افده تر مانند روسها سیس میشود . یکی دیگر از شرایط سیس مهد مربوط به شرایط سنی موسس و مسئول فنی و مربی میشد که ید محدوده ی سنی بیست شصت سالگی شند و بعد از شصت سالگی اجازه فعالیت به آنها داده نمیشود و ید فردی به عنوان جایگزین معرفی شود .

مراحل سیس مهد کودک

مراحل سیس مهد کودک برای متقاضیان را میتوان چند گام تشریح کرد . ابتدایی ترین مرحله برای سیس مهد کودکها تعیین نوع فعالیت مهد کودک میشد . برای انواع مهد کودک ها بر اساس نوع فعالیت و آموزش ها تعاریف مختلفی وجود دارد . مهد کودک آدینه ، مهد کودک دو زنه ، مهد کودک قرآنی و روس مهد از جمله انواع مهد کودک ها میشند . هر یک از این مهد کودک ها نیاز به امکانات و تجهیزات مختص به خود را دارند که ید مراحل بعدی تهیه شوند . از دیگر مراحل سیس مهد کودک گذراندن دوره های آموزشی مرتبط میشد که مربیان و موسس و همچنین مسئول فنی مهد کودک ید این دوره ها شرکت کنند و تجربیات لازم را اخذ نمایند . این دوره ها فرد به آگاهی لازم برای توانایی و یا عدم توانایی برای فعالیت این حوزه دست پیدا میکند .

مرحله ی بعدی متقاضی ید برای یافت موافقت نامه ی اصولی اقدام نماید . این موافقت نامه واقع حاوی تمام مراحلی است که متقاضی برای سیس مهد ید طی کند . متقاضی تنها به مدت یکسال برای به انجام رساندن مفاد موافقت نامه مهلت دارد . البته بعد از اتمام مهلت یکساله امکان یکر تمدید و به مدت شش ماه برای موسس وجود دارد . بعد از یافت این موافقت نامه فرد ید صدد انجام موارد مطرح شده بر آید . از آن جمله میتوان به تعیین مکان مهد کودک و یید آن توسط کارشناسان مربوطه و همچنین تهیه ی لوازم زی و امکانات لازم اشاره کرد . آخرین مرحله از مراحل سیس مهد کودکها یافت پروانه ی فعالیت میشد . این پروانه به مدت سه سال اعتر دارد و پس از ان ید نسبت به تمدید آن اقدام شود .

چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودک

چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودک یکی از مواردی میشد که برای علاقه مندان به سیس مهد سوال برانگیز میشد . میدانیم که سازمان ناظر بر سیس مهدها سازمان بهزیستی کشور میشد . متقاضیان اخذ مجوز مهد کودک ید برای ثبت خواست خود به این سازمان مراجعه نمایند . پس از یافت موافقت نامه ی این سازمان برای سیس مهد ید به دنی تهیه ی مکان مناسب و اسندارد برای راه اندازی مهد کودک بود . پس از آنکه مکان تهیه شد و به یید کارشناسان سازمان بهزیستی رسید ید برای تجهیز مهد کودک اقدام کرد . برای تجهیز مهد کودک نیز ید وسایل زی و آموزشی منطبق اسندارد های اعلام شده شند . توجه به تنوع لای وسایل سرگرمی و زی هر چه تجهیزات تهیه شده به روزتر و اسنداردتر شند ، رغبت والدین برای سپردن کودکانشان به چنین مهد کودکی لاتر میرود .

لذا متقاضیان ید سعی جلب توجه و اعتماد والدین کودکان داشته شند . میزان سوددهس لاتری داشته شند . اگرشما متقاضیان عزیز سوالاتی ره ی چگونگی اخذ مجوز سیس مهد کودکها داشته شید میتوانید از مشاوران مرکز مشاوره آویژه برای دستیابی به پاسخ سوالاتن کمک بگیرد .

نکات مهم برای سیس مهد کودک

نکات مهم برای سیس مهد کودک شامل تبصره ها و قوانینی میشد که از سوی سازمان بهزیستی اعلام میشود . یکی از این موارد این است که چنانچه موسس مهد کودک آقا شد ید مدیر فنی مهد کودک لزوما خانم شند . همچنین داشتن سابقه و اخذ آموزش های لازم و داشتن گواهی گذاراندن این دوره ها برای همه ی اعضای کا اصلی مهد کودک الزامی میشد . از دیگر نکات مهم برای سیس مهد کودکها اطلاع از ترتیب و ترکیب دقیق پرسنل میشد . به طور مثال به ازای هر ده نفر کودک شیرخوار و یا هر پانزده نفر کودک نوپا حضور یک مربی الزامی میشد . همچنین به ازای هر پنجاه کودک یک نفر خدمتگذار ید استخدام شود . از دیگر نکاتی که موسس مهد کودک ید نظر بگیرد شرایط سنی پرسنل میشد ، که ید محدوده ی سنی بین بیست شصت سال شد .

سوالات متداول

مشکلات سیس مهد کودک چیست ؟

اصلی ترین مشکل برای سیس مهد کودک احتمالا مین منابع مالی میشد . همچنین از دیگر مشکلات میتوان بهطولانی بودن مراحل اخذ مجوز سیس مهد کودک اشاره کرد .

سرمایه ی لازم برای سیس مهد کودک چق است ؟

سرمایه لازم به نسبت نوع و تعداد تجهیزاتی که خریداری میشود متغیر است اما برای سیس مهد کودک حداقل سرمایه بین ۵۰ هفد میلیون تومان میشد .

گام های ضروری سیس مهد کودک چیست ؟

اخذ مهارت ها و سابقه لازم برای یافت موافقت نامه ی اصولی ، به انجام رساندن موارد ذکر شده موافقت نامه طی یک سال و نهایت اخذ مجوز فعالیت مهد کودک گام های ضروری سیس مهد کودک میشد .

شرایط سیس مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۰۸:۵۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

اجاره مجوز مهد کودک چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

اجاره مجوز مهد کودک

اجاره مجوز مهد کودک یکی از راه هایی است که میتواند به علاقه مندان به سیس مهد کودک کمک کند که به رویای خود برای سیس مهد کودک و کار این حوزه برسند . توجه به قوانین و مقررات سختی که برای اخذ مجوز مهد کودک نظر گرفته شده است ، ممکن است فردی که علاقه مند به فعالیت این حوزه است شرایط لازم برای اخذ مجوز را نداشته شد . این صورت اجاره مجوز مهد کودک یکی از راه حل ها ی موجود میشد . واقع اجاره مجوز مهد کودک حالتی است که فرد دارای مجوز ، قل یافت هزینه ای برای تجهیز مهد کودک اقدام به شراکت فرد صاحب سرمایه میکند . این موضوع برای دو طرف میتواند سودآور شد . چرا که فرد دارای مجوز داشتن شریک و اجاره مجوز مهد کودک میتواند هزینه های لازم برای سیس مهد کودک مین کند .

بنابراین مجوز مهد کودک نیز فعال قی میماند و ابطال نمیشود . اجاره مجوز مهد کودک حال حاضر به شکل گسترده انجام میشود اما این موضوع ید چهار چوب قانون صورت پذیرد . حال حاضر گشتن فضای مجازی به راحتی میتوان آگهی هایی مبنی بر اجاره و یا حتی فروش مجوز مهد کودک پیدا کرد . متقاضی اجاره مجوز مهد کودک این موارد ید دقت کامل و آگاهانه برخورد کند دام آگهی های وغین و کلاهبرداری ها نیفتد . برای علاقه مندان به سیس مهد کودک همواره سوالاتی ره ی اجاره مجوز و چگونگی سیس مهد کودک و مشکلاتی که این بین وجود دارد و همچنین چارچوب ها و قوانین مربوطه و … مطرح میشود . ادامه ی این متن سعی میکنیم به پاسخ تعدادی از این سوالات بپردازیم .

شرایط اجاره مجوز مهد کودک

شرایط اجاره مجوز مهد کودک شامل بند ها و مواردی میشد که زمان واگذاری و انعقاد قرار دادبین دو طرف ذکر میشود . واقع شرایط اجاره مجوز مهد کودک به شکل توافقی بین دو طرف مشخص میشود که حتما ید منطبق بر قوانین سازمان های مربوطه از جمله سازمان بهزیستی کشور شد . پیش از هرچیز ذکر این نکته الزامی است که اجاره تنها به معنای شراکت تجهیز مهد کودک ، فراهم کردن مکان ، وسایل زی و ابزار یادگیری و نهایت شراکت منافع و آمد مهد کودک میشد . حال توجه به توافق طرفین میزان اجاره مجوز مهد کودک ، نوع اجاره سالانه و یا ماهانه و … نیز جز شرایط اجاره مجوز مهد کودک به حساب میاید . که تمام این موارد ید به ثبت قانونی برسد .

موضوع بسیار مهم این است که موسس مهد کودک که مجوز و پروانه ی فعالیت مهد کودک به نامش ثبت است ، ید مهد کودک حضور داشته شد . چرا که این مجوز توجه به شرایط فرد موسس صا شده است و واگذاری و انتقال کامل مجوز به فرد فاقد این شرایط امری غیر قانونی میشد . لازم به ذکر است که فردی که مجوز به نام او ثبت شده است مسئول واقعی تمام اتفاقات و حوادث مهد کودک میشد به همین دلیل است که حضور و فعالیتش مهد کودک الزامی میشد . برای آگاهی از شرایط اجاره مجوز مهد کودک لازم است که متقاضیان به سازمان بهزیستی مراجعه نمایند و اطلاعات کامل این خصوص کسب نمایند . همچنین کمک گرفتن از تجربیات افرادی که قبلا این مسیر رفته اند و یا متخصصین و مشاوران خبره این زمینه میتواند کمک کننده شد .

مشکلات اجاره مجوز مهد کودک

مشکلا ت اجاره مجوز مهد کودک برای دو طرف قرارداد وجود دارد . از جمله مشکلات اجاره مجوز مهد کودک زمانی مطرح میشود که اغلب افراد دارای مجوز سیس مهد کودک این تفکر اقدام به اجاره دادن مجوز خود میکنند که میتوانند مجوز را کاملا به دیگری واگذار کنند . صورتیکه اجاره و به عرتی شراکت سیس مهد کودک قوانین و مقررات خود را دارد . از جمله دیگر مشکلات اجاره مجوز مهد کودک توجه به صحت و واقعی بودن مجوز میشد از بروز تخلف و اشته جلوگیری شود . همچنین کسی که اقدام به اجاره دادن مجوز مهد کودک میکند ید اجاره دادن دقت و توجه کامل داشته شد از بروز مشکلات جدی جلوگیری شود .

چنانچه علاقه مند به فعالیت حوزه کودک و سیس مهد کودک میشد ولی شرایط لازم برای اخذ مجوزمهد کودک را ندارید ، برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه میشود ؛ از همان مراحل ابتدایی شخص آشنا و قابل اعتمادی که واجد شرایط مطرح شده از سوی سازمان بهزیستی شد را کنار خود داشته شید و همراهی و کمک یکدیگر مراحل اخذ مجوز مهد کودک را طی کنید .

چگونگی اجاره مجوز مهد کودک

چگونگی اجاره مجوز مهد کودک سوالات بسیاری ذهن متقاضیان ایجاد کرده است . همانطور که قبلا هم گفته شد توجه به گسترش فضای مجازی و ایجاد بستری برای زار یابی و عرضه خدمات مختلف ، تنها یک سرچ کوچک میتوان حجمی از آگاهی های اجاره مهد کودک روبرو شد . اما سوالی که مطرح میشود این است آیا میتوان به این آگهی ها اعتماد کرد یا خیر ؟ و آیا اجاره مجوز مهد کودک امری قانونی میشد یا خیر ؟ به طور کلی بهترین کار برای دستیابی به پاسخ چنین سوالاتی و همچنین اطلاع از چگونگی اجاره مجوز مهد کودک این است که به سازمان های زیربط ازجمله سازمان بهزیستی اسن خود مراجعه نمایید . این کار از مشکلاتی که ممکن است آینده گرین گیرن شود ، جلوگیری میشود .

همچنبن مفاد قراردادی که بین دو طرف منعقد میشود ید بر اساس قوانین بهزیستی و اداره ی مهد های کودک تنظیم شود . که لازمه ی آن مراجعه به فردی تجربه و آگاهی کامل از قوانین مربوط به چگونگی اجاره مجوز مهد کودک میشد .

نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک

نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک به طور کلی شامل مواردی میشود که قانون مربوط به اداره ی مهد کودک ها و قوانین سازمان بهزیستی کشور قید شده است . از جمله نکات مهم اجاره مجوز مهد کودک این است که فردی که دارای مجوز سیس مهد کودک است ، نمیتواند کاملا مجوز سیس مهد کودک را منتقل کند و یا اجاره دهد . تنها صورتی اجاره ی مجوز مهد کودک امکان پذیر میشد که قراردادی مبنی بر مشارکت سود و منافع مهد کودک بین دو طرف منعقد و ثبت گردد . به عرتی تنها زمانی که فرد دارای مجوز است ، سرمایه ی لازم برای تجهیز کردن مهد کودک را نداشته شد ، میتواند از کمک های مالی یک نفر سرمایه گذار کمک بگیرد که این به معنای فروش و یا واگذاری کامل نمیشد .

شما عزیزان میتواند برای کسب اطلاعات بیشتر خصوص شرایط و قوانین و مقررات اجاره ی مجوز مهد کودک مشاوران ما ؛ مرکز مشاوره آویژه ؛ تماس حاصل نمایید و به پاسخ ست به تمام سوالات خود ره همه ی مراحل سیس مهد کودک دست یابید .

سوالات متداول

اجاره مجوز مهد کودک قانونی است ؟

اجاره مجوز مهد کودک تنها تحت شرایط اعلام شده از طریق سازمان بهزیستی و چارچوب قوانین این سازمان امکان پذیر و قانونی میشد . و غیر این صورت غیر قانونی تلقی خواهد شد .

اجاره مجوز مهد کودک چه شرایطی امکان پذیر است ؟

صورتی که طرفین قراردادی مبنی بر شراکت تجهیز مهد کودک و همچنین شراکت سود و زیان مهد کودک داشته شند ، اجاره مهد کودک قانونی میشد .

مشکلات اجاره مجوز مهد کودک چیست ؟

از جمله مشکلات اجاره مجوز میتوان به گسترش تبلیغات اینترنتی اشاره کرد که به طبع تعداد کلاهبرداری ها و مجوز های تقلبی نیز افزایش میابد .

اجاره مجوز مهد کودک چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۸:۵۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

جزئیات خرید خدمت سربازی سال ۹۸

۵٫۰
۰۱

از شرایط خریدخدمت سرزی چه می دانید ؟!

شرایط خرید خدمت سرزی نیز همچنان ادامه دارد و برای مشمولان غایب واجد شرایط ، این امکان وجود دارد که پرداخت ملغی به خزانه دولت تحت عنوان جریمه مشمولان غایب ، کارت معافیت از خدمت نظام وظیفه عمومی یافت کنند و از مزایای آن بهره مند شوند . این زمینه از مشاوره نظام وظیفه میتوانید بهره بگیرید.خرید خدمت سرزی سال ۹۷

توجه به مصوت سازمان نظام وظیفه عمومی ، چند گروه از افراد ، می توانند صورت داشتن شرایط منج قانون ، برای پرداخت ملغ مصوب و خرید خدمت سرزی اقدام کنند . این افراد عرتند از :

  1. مشمولین غایب بدون تحصیلات دانشگاهی
  2. سرزان حین خدمت
  3. سرزان فراری
  4. دانشجویان

بدیهی است که شرایط و ضوابط خرید خدمت سرزی برای مشمولان غایب ، نسبت به هر یک از گروه های لا متفاوت خواهد بود . شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط خرید خدمت سرزی برای مشمولان غایب ، برای هر یک از گروه های نامبرده ، از و ، مشاوران ما ارتط برقرار کنید . خرید خدمت سرزی سال ۹۷


بیشتر بخوانید: مشاوره خرید خدمت سرزی


شرایط خرید خدمت سرزی : شرایط عمومی

شرایط خرید خدمت سرزی برای مشمولان غایب، دارای مجموعه ای از شرایط است که برای استفاده از مزایای این طرح ، به اطلاع از آن ها نیاز دارید . این شروط عرتند از : خرید خدمت سرزی سال ۹۷

  1. میزان غیبت مشمول برای شرایط خرید خدمت سرزی ، بیش از ۸ سال بشود
  2. به میزان هر یک سال اضافه تر از این میزان ، ۱۰ صد به میزان جریمه افزوده می شود
  3. صورت مهل بودن مشمول ، ۵ صد تخفیف اعمال می شود
  4. به ازای داشتن هر فرزند ، ۵ صد تخفیف اعمال می شود
  5. صورتی که مشمول ، تحت پوشش کمیته امداد یا بهزیستی شد ، امکان اعمال تخفیف ۷۰ صد وجود دارد

به این ترتیب ، ملاحظه می شود که توجه به شرایط موجود ،پاسخ سوال ” چه کسانی می توانند سرزی را بخرند” طیف وسیعی از مشمولان را بر می گیرد . و حتی این افراد می توانند از تخفیف های نظر گرفته شده ، استفاده کنند . شما می توانید برای بررسی شرایط خود خصوص امکان استفاده از این تسهیلات و تخفیفات ، متخصصین ما مرکز مشاوره آویژه دانش مشورت کنید .

خر

ملغ خرید خدمت سرزی

پس از مشخص شدن این موضوع که چه کسانی می توانند سرزی را بخرند ، مهم ترین مساله این است که برای شرایط خرید خدمت سرزی یا همان “جریمه مشمولان غایب” چه ملغی را ید به دولت پرداخت کنیم ؟!

بر خلاف اخر منتشر شده برخی رسانه ها ، ملغ مورد نیاز برای خرید خدمت سرزی مشمولان غایب ، افزایشی نداشته و همچنان ، مساوی ملغ سال ۹۶ است . خرید خدمت سرزی سال ۹۷

لیست ملغ اعلام شده توسط سازمان نظام وظیفه عمومی به این شرح است :

  • زیر دیپلم : ۱۰ میلیون تومان
  • دیپلم : ۱۵ میلیون تومان خرید خدمت سرزی سال ۹۷
  • فوق دیپلم یا کاردانی : ۲۰ میلیون تومان
  • لیسانس یا کارشناسی : ۲۵ میلیون تومان
  • فوق لیسانس یا کارشناسی ارشد : ۳۰ میلیون تومان
  • دکتری پزشکی : ۳۵ میلیون تومان
  • دکتری غیر پزشکی : ۴۰ میلیون تومان
  • پزشکان متخصص و لاتر : ۵۰ میلیون تومان

شما می توانید برای استعلام جزئیات ملغ ، نحوه پرداخت اقساطی و نیز ، تخفیفات قابل اعمال ملغ یاد شده ، تمامی ساعات روز و ، متخصصین دپارتمان نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه دانش ، ارتط برقرار کنید .

تذکرات مهم خصوص خرید خدمت سرزی

زمان بررسی این موضوع که چه کسانی می توانند شامل قانون خرید خدمت سرزی شوند ، شاید موضوع به نظرمان ساده برسد . خصوصا توجه به این موضوع که تعداد غاین از خدمت سرزی کشور ما ، بسیار زیاد است . و تعداد زیادی از مشمولین ، به امید تغییر کردن قوانین ، از معرفی خود به سازمان نظام وظیفه ، امنع کرده اند . اما بهتر است بدانید که بر اساس قانون خرید خدمت سرزی ، این طرح فقط پایان سال جاری اعتر داشته و اجرای آن ، بسیار بعید به نظر می رسد . خرید خدمت سرزی سال ۹۷

بعلاوه ، بهتر است بدانید که غیبت از خدمت سرزی ، کنار همه ی مزایایی که به همراه دارد ، معایب و دسر های زیادی را هم به شما تحمیل می کند . بخشی از این عواقب عرتند از : خرید خدمت سرزی سال ۹۷

  • غیبت ۳ ماه ، عث ۳ ماه اضافه خدمت می شود
  • غیبت از ۳ ماه ۱ سال ، موجب ۶ ماه اضافه خدمت می شود
  • غاین بیش از ۱ سال ، فراری محسوب می شوند
  • سرزان فراری ، به مراجع قضایی معرفی می شوند
  • نیروی انتظامی ، وظیفه تعقیب و دستگیری سرزان فراری را به عهده دارد
  • موسسات و ادارات دولتی و غیر دولتی ، موظف به همکاری پلیس برای دستگیری غاین هستند
  • استخدام غاین شرکت های دولتی و خصوصی ممنوع است
  • استخدام کنندگان غاین ، جریمه خواهند شد
  • عدم امکان ادامه تحصیل
  • عدم امکان خواست معافیت کفالت
  • عدم امکان استفاده از کسری خدمت ایثارگران
  • عدم امکان یافت گواهینامه
  • عدم امکان یافت تسهیلات نکی و وام
  • و … خرید خ

بیشتر بخوانید: جزئیات خرید خدمت سرزی



بیشتر بخوانید: مشمولین خرید خدمت سرزی


سخن پایانی

شرایط خرید خدمت سرزی ، فرصت مناسبی است که بدون گذراندن دو سال سخت پادگان های نظامی یا ادارات دولتی کمترین حقوق و مزایا ، پرداخت ملغی به دولت ، کارت معافیت از خدمت سرزی بگیرید و از مزایای بسیار آن استفاده کنید ! خرید خدمت سرزی سال ۹۷

اما توجه داشته شید که هنگام ثبت نام طرح شرایط خرید خدمت سرزی، ید تعهد نامه ای را امضا کنید ، مبنی بر اینکه صورت رد شدن خواستن یا واجد شرایط نبودن ، ید به خدمت اعزام شوید . بنابراین ، توصیه می کنیم که حتما پیش از اقدام ، یک متخصص این زمینه مشورت کنید فرصت موجود ، تبدیل یه یک تهدید نشود ! مشاوران ما مرکز مشاوره آویژه دانش ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند . خرید خدمت سرزی سال ۹۷


شرایط خرید خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

جزئیات خرید خدمت سرزی سال ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۴:۴۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

نحوه دریافت امریه خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۲

نحوه یافت امریه خدمت سرزی چیست ؟

آیا می دانید امریه خدمت سرزی چیست ؟ آیا از نحوه یافت امریه سرزی اطلاع دارید ؟ چگونه می توانیم برای خدمت سرزی مشاوره نظام وظیفه خود امریه یافت کنیم ؟ آیا امریه به همه سرزها تعلق می گیرد ؟ آیا مدارک مورد نیاز برای یافت امریه را می دانید ؟ برای آشنایی این موارد ما همراه شید . اطلاعات مورد نیاز مورد نحوه یافت امریه سرزی را اختیار شما قرار دهیم . همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات بهتر به صورت تلفنی مشاوران مرکز تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید . پس برای کسب اطلاعات ضروری مورد نحوه یافت امریه ما همراه شید .


بیشتر بخوانید: چگونه امریه سرزی بگیریم


چگونه برای خدمت سرزی خود امریه بگیریم ؟

مشمولان خدمت سرزی همیشه پی یافتن راه هایی هستند بتوانند خدمت سرزی خود را کسر کنند . یا اینکه راه و روش هایی پیدا کنند طول دوره ای که خدمت می کنند برای آن ها سخت و طاقت فرسا نشد . راه های زیاد و متنوعی برای انجام این کار وجود دارد . یکی از این راه ها گرفته امریه سرزی است . افرادی که مشمول خدمت سرزی می شوند معمولا نیروهای مسلح نظام وظیفه خدمت خود را سپری می کنند . یعنی قسمت هایی از ارتش ، سپاه و یا نیروی انتظامی فعالیت می کنند . اداره ها و سازمان های دولتی هم می توانند از سرزان بخش هایی از این سازمان ها استفاده نمایند . اما این استفاده ید مطابق شرایطی شد که نظام وظیفه مشخص می کند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از شرایط معافیت ایثارگران سرزی اینجا کلیک نمایید .


نحوه یافت امریه سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


مواردی که می تواند گرفتن امریه امتیاز محسوب شوند :

  1. اگر فرد مشمول خدمت سرزی عضو خانواده ایثارگران شد .
  2. اگر فرد مشمول خدمت سرزی مهل شد نیز امتیاز محسوب می شود .
  3. فرد مشمول خدمت سرزی نید مشمول غیبت شند .
  4. برخورداری از سلامت روانی و جسمانی فرد مشمول خدمت که می خواهد امریه بگیرد .

موارد زیادی وجود دارد که می تواند نحوه گرفتن امریه برای شما امتیاز محسوب شود . اما این مبحث نمی توان همه آن را گنجاند . ولی شما عزیزان می توانید از مشاوران متخصص و مجرب ما زمینه نحوه یافت امریه مشاوره یافت کنید . فقط کافی است مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر زمینه های نحوه یافت امریه سرزی :

این موارد شما را نحوه یافت امریه سرزی بیشتر آشنا می کند .

نحوه گرفتن امریه سرزی

برای اینکه بتوانید از شرایط امریه خدمت سرزی استفاده کنید . ید ابتدا اطلاعاتی این زمینه کسب نمایید . نحوه یافت امریه سرزی را به ستی تشخیص دهید و بتوانید کار گرفتن امریه را خود را پیش ببرید . همیشه دقت داشته شید که برای گرفتن امریه ید حداقل ۲ الی ۳ ماه زودتر از اعزام به خدمت سرزی ید اقدام نماییید . وقتی که برای گرفتن امریه اقدام می کنید سازمانی که از آن می خواهید امریه یافت کنید ، مشخص می شود . شما ید خود را به آن سازمان معرفی نمایید . شما این سازمان به صورت یک کارمند ساده و معمولی و گاهی حتی لس شخصی خدمت خود را می گذرانید . این شرایط پایان مدت دوره خدمت شما ادامه دارد و خدمت سرزی شما سپری می شود .


نحوه یافت امریه سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


شرایط و چگونگی یافت امریه سرزی

سازمان ها و ارگان هایی که شما مشغول گذراندن خدمت سرزی خود هستید . واقع شما نیروی وظیفه هستید . حقوقی هم که این مدت به شما می دهند همان حقوق سرزی می شد . البته گاهی بعضی موارد مقداری بیشتر از حقوق سرز وظیفه ها می شد . اصولا سازمان های دولتی یک نفر را مامور می کنند به گرفتن امریه بپردازد . این فرد معمولا قسمت کارگزینی اداره یا سازمان مرتبط می شد . شما ید از این افراد شرایط و نحوه گرفتن امریه را سوال نمایید . شما ید قبل از اینکه برگه سبز خدمت سرزی دست ن برسد سازمان و مرکز مورد نظر را برای گرفتن امریه انتخاب کرده شید . مشاوران ما هم اطلاعات جامع و کاملی که دارند می توانند زمینه نحوه یافت امریه سرزی راهنمای خوبی برای شما شند .

بیشتر بخوانید : برای آگاهی از لیست سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سرزی اینجا کلیک نمایید .

طرق و روش هایی که می توان از طریق آن ها مراکز امریه گیر را شناخت

وقتی شما حال پیگیری کارهای سرزی خود هستید و می خواهید امریه سرزی یافت نمایید . ید از چگونگی و نحوه یافت امریه سرزی آگاه و مطلع شید . سازمان ها و مراکز امریه گیر از طریق اعلامیه های رسمی و غیررسمی اقدام به گرفتن سرز امریه می کنند . این اعلامیه را از طریق روزنامه ها اعلام می نمایند . اما شما نید منتظر شید شاید به طور اتفاقی این اعلامیه ها را ببینید . یا منتظر شید که مطابق رشته و مک تحصیلی خود یک سازمان یا ارگان و اداره مرتبط پیدا کنید . راه ها و روش های دیگری هم برای آگاهی از شرایط امریه و سازمان های امریه گیر وجود دارند . که شما می توانید از طریق مشاوره کارشناسان و مشاوران مجرب آن ها از نحوه یافت امریه آگاه شوید . فقط کافی است که مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

نکاتی که ید نحوه یافت امریه خدمت سرزی مورد نظر قرار دهید

  1. محلی که برای خدمت و امریه شما انتخاب می شود را خود سازمان یا اداره مشخص می کند .
  2. مدت زمانی که شما امریه گرفته اید سوابق استخدامی شما ج می شود و سابقه برای شما محسوب می شود .
  3. بعد از یافت امریه سرزی شما دیگر نمی توانید از آن انصراف دهید .
  4. حقوقی که قل سرز امریه بودن ن یافت می کنید . به مقدار و میزان یافتی و حقوق یک سرز است . البته گاهی شاید مقداری بیشتر از حقوق سرزی شد .
  5. اگر فکر می کنید که امریه شدن عث جذب و استخدام شما آینده می شود اشته است . اما می تواند این مورد را آسان نماید .
  6. مک و مقطع تحصیلی شما پذیرش شما به عنوان سرز امریه ثیر فراوان دارد .
  7. اینکه مک شما از کدام دانشگاه و ارگانی هست ثیری پذیرفتن و گرفتن امریه سرزی ندارد .
  8. ساعات کاری شما به عنوان سرز امریه مطابق کارمندان دیگر اداره و سازمانی که آن قرار دارید ، می شد .

نحوه یافت امریه سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


بیشتر بخوانید : برای آگاهی از اخر امریه سرزی و آشنایی آن اینجا کلیک نمایید . بتوانید نحوه یافت امریه آشنا شوید .

مدارک و رشته های تحصیلی برای یافت امریه

  • برخی از ادارات ، ارگان ها و سازمان ها برای پذیرش امریه مک و رشته خاصی مشخص نمی کنند .
  • برخی سازمان ها ، ارگان ها و اداره ها از دیپلم مقطع تحصیلی دکتری را برای گرفتن امریه نظر می گیرند .
  • سازمان محیط زیست حتی مک دیپلم هم می پذیرند .
  • اداره و سازمان آموزش و پرورش از فوق دیپلم دکتری را برای امریه پذیرش دارند .
  • برخی سازمان ها هم کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس ) دکتری را برای پذیرش امریه نظر می گیرند . مانند سازمان زرسی کل کشور که مدارک لاتر را فقط پذیرش دارند .

خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

نحوه یافت امریه خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۷:۲۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

جزئیات معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۲

معافیت پزشکی خدمت سرزی چیست ؟

جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی : خدمت سرزی یک وظیفه عمومی ایران می شد . همه پسر های جوان ایرانی وقتی به سن ۱۸ سالگی می رسند . ید این وظیفه عمومی را به جا بیاورند . واقع به زن عامیانه اگر بخواهیم توضیح دهیم . خدمت سرزی ، شتری است که خونه همه میخوابه . برای اطلاعات بیشتر ید از مشاوره نظام وظیفه استفاده نمایید.

پس همان طور که گفتیم خدمت سرزی همه جوانان ذکور را شامل می شود . حال همه این تفاسیر ، گاهی شرایطی وجود دارند . که افراد مشمول خدمت سرزی می توانند . استفاده از آن ، از خدمت سرزی معاف شوند . واقع شرایط معافیت سرزی نظام وظیفه نیز متفاوت می شد . یعنی اینکه شما می توانید ، از انواع روش ها برای یافت معافیت سرزی استفاده نمایید .

یکی از این روش ها یافت معافیت پزشکی می شد . واقع گاهی فرد مشمول خدمت سرزی ، شرایط خاصی دارد . یعنی قا به اعزام به خدمت سرزی نمی شد . بنابراین این شرایط فرد از خدمت سرزی معاف می شود .

شرایط معافیت پزشکی هم مانند انواع دیگر معافیت ها مختص به خود است . یعنی معافیت پزشکی هم یکسری شرایط متفاوت دارد . برای یافت این نوع معافیت ، شما ید جزئیات معافیت پزشکی را بدانید . پس ما همراه شید اطلاعات مورد نیازن را یافت نمایید .


بیشتر بخوانید: اخر معافیت پزشکی


جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه

از جمله شرایطی که هنگام اعزام به خدمت مهم می شد . وضعیت جسمانی و روحی افراد مشمول خدمت است . سازمان نظام وظیفه عمومی قبل از اعزام به خدمت سرزی ، فرد مشمول خدمت را مورد بررسی پزشکی قرار می دهند . از سالم بودن فرد برای اعزام به خدمت مطلع شوند .

اگر این بررسی پزشکی ، متوجه شوند که فرد مشمول خدمت سرزی دچار بیماری می شد . یعنی واقع قا به انجام خدمت سرزی نمی شد . فرد مشمول خدمت را از سرزی معاف می کنند . برخی شرایط هم به فرد مشمول خدمت کسری خدمت می دهند . یا اینکه خدمت سرزی ، کارهای سخت و مشکل به او نمی دهند .

طبق شرایط فرد ، معافیت پزشکی به او تعلق می گیرد . واقع شما ید از شرایط معافیت پزشکی اطلاع داشته شید . بتوانید به راحتی معافیت پزشکی یافت نمایید .

برای آگاهی از جزئیات و شرایط معافیت پزشکی می توانید . همواره مشاوران زبده و متخصص مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


شرایط خاص استفاده از معافیت پزشکی

همان طور که گفتیم برای استفاده از معافیت ید از جزئیات ، اخر ، و شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی ، آگاهی داشته شید . افراد شرایط خاص می توانند از شرایط معافیت پزشکی استفاده نمایند .

اینجا برخی شرایط که منجر به یافت معافیت پزشکی می شود را توضیح خواهیم داد .

  • برخی شرایط فرد مشمول خدمت سرزی دچار بیماری شدید می شد . که قا به انجام خدمت سرزی نظام وظیفه نمی شند . جهت کسب اطلاعات بیشتر مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .
  • برخی شرایط فرد مشمول خدمت سرزی دچار نقص می شد . که قا به انجام خدمت سرزی نظام وظیفه نمی شند . جهت کسب اطلاعات بیشتر مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .
  • برخی شرایط فرد مشمول خدمت سرزی دچار خفیف می شد . که قا به انجام خدمت سرزی نظام وظیفه نمی شند . جهت کسب اطلاعات بیشتر مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

گاهی اوقات بیماری افراد آنق مهم و جدی نیست . بنابراین به جای معافیت دائم خدمت سرزی ، به صورت موقت از خدمت سرزی معاف می شوند . بتوانند طول این دوره معافیت موقت ، بیماری خود را مان نمایند . برای آگاهی زمینه معافیت موقت و دائم سرزی هم می توانید . مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

بیماری های معافیت پزشکی :

برای اطلاع از جزئیات دقیق بیماری های معافیت پزشکی می توانید . مشاوران مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

کسب اطلاعات بیشتر زمینه معافیت های پزشکی

معافیت بیماری های پزشکی هر کدام جزئیات خاص خودش را دارد . شما ید توجه داشته شید . که جزئیات معافیت پزشکی روز به روز تغییر می کند . از آنجا که همه ما حوصله و وقت کافی برای دنل کردن آن را نداریم . یک پیشنهاد عالی برای شما می تواند این شد . که برای صرف زمان و وقت کمتر و یافت اطلاعات بیشتر و بروز شده می توانید . مشاوران متخصص مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید . مشاوران ما فرصتی کوه اما مفید کلیه اطلاعات مورد نیاز را اختیار شما قرار خواهند داد .


جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش :

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

جزئیات معافیت پزشکی خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۹:۵۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)