مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرستان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن

دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن توسط شرکت شیشه لرسن زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و الیگوز – خیان امام خمینی)ره(- جنب لار آسمان- کوچه شهید توکلی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن

دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرسن ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل اسن لرسن


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرسن

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرسن مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شیشه لرسن ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – ماشینافزار
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفهای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – ماشینافزار
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – صنعتی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفهای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشینافزار
  • مهندسی فناوری صنایع شیمیایی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • ارشناسی حرفهای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • ارشناسی حرفهای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شیشه لرسن

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شیشه لرسن شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شیشه لرسن

دانشگاه علمی کاربری شیشه لرسن اسن لرسن و الیگوز – خیان امام خمینی)ره(- جنب لار آسمان- کوچه شهید توکلی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۳۳۲۷۹۸۳ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شیشه لرسن

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شیشه لرسن مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شیشه لرسن ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرسن

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیشه لرسن

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۷:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

۵٫۰
۰۱

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای مقاطع کاردانی و کارشناسی مواردی متفاوت و مواردی مشابه می شند. شرایط اختصاصی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای مقطع کاردانی شامل دارا بودن مک دیپلم می شود ، که اگر مربوط به نظام قدیم شد ۴ ساله و اگر مربوط به نظام جدید شد ( نظری ، فنی و حرفه ای ، کار و دانش ) ید ۳ ساله شد . همین راس شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای ورود به مقطع کارشناسی دارا بودن مک کاردانی و یا معادل آن از یکی از دانشگاه ها و یا موسسات آموزش عالی مورد یید وزارت علوم ، وزارت بهداشت ، شورای عالی انقلاب فرهنگی ، و یا دارای مک کاردانی پیوسته از آموزشکده های فنی و حرفه ای زیر مجموعه وزارت آموزش و پرورش شند.

شرایط اختصاصی مشابه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی

از جمله شرایط اختصاصی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور که برای مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی یکسان است می توان به این اشاره کرد که آقایان نید دارای مشکل نظام وظیفه شند که دفترچه ثبت نام علمی کاربردی جدول مربوط به شرایط نظام وظیفه آقایان بطور مفصل مورد این موضوع بحث شده است . یکی دیگر از شرایط اختصاصی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور این می شد که داوطلب ید از توانایی جسمانی کافی و متناسب رشته ای که قصد تحصیل آن را دارد برخوردار شد . دسته ای دیگر از شرایط می شند که هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی جداگانه و مختص به خود سایت مربوطه خود به آنها اشاره می کنند .

شرایط عمومی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور معمولا برای تمامی مراکز و موسسات آموزشی علمی کاربردی یکسان می شند . همچنین شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای تمامی مقاطع ( کاردانی غیر پیوسته بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ) یکسان و ثابت می شد . قابل توجه متقاضیان که ارشد بدون کنکور علمی کاربردی هنوز توسط این دانشگاه ارائه نشده است . از جمله شرایط عمومی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم عناد نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم وابستگی به گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران
  • تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران
  • عدم فساد اخلاقی (سابقه اعتیاد به مواد مخ و فحشا )
  • رعایت مقررات وضع شده دانشگاه علمی کاربردی
  • عدم تعهد به مین خوابگاه

شرایط و ضوابط ثبت ‌نام اتع خارجی

شهروندان غیر ایرانی مقیم ایران که دارای یکی از مدارک اقامتی ( گذرنامه دارای حداقل اعتر ۶ ماه ، دفترچه‌ پناهندگی سیاسی صا شده توسط پلیس ایران ، کارت هویت دارای اعتر ویژه اتع غیر ایرانی ) می شند ، می توانند دارا بودن شرایط عمومی بصورت حضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرفته شوند . فقط اتع فارغ التحصیل از مدارس رسمی جمهوری اسلامی ایران ، حق دارند که ارائه مک دیپلم رسمی وزارت آموزش و پرورش دانشگاه جامع علمی کاربردی پذیرفته شوند . پذیرش افراد رشته های دارای بورسیه استخدامی ارگان های جمهوری اسلامی ایران ممنوع می شد . پذیرش غیرنظامیان ایرانی به حوزه هایی که آینده آنها نیاز به تعهدات کاری برای جمهوری اسلامی ایران دارد ممنوع است . اتع مذکور حق انتخاب رشته های مرتبط شرکت ملی حفاری ایران ، شرکت ملی نفت و همچنین مناطق آزاد تجاری و اقتصادی نیستند .

قوانین و شرایط دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل آن دسته از شرایط و مقررات می شود که متقاضیان پیروی و یا دارا بودن آنها می توانند مقاطع مختلف تحصیلات اکادمیک خود را شروع و یا ادامه دهند . قوانین و شرایط دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بجز شرایطی که تحت عنوان های شرایط عمومی و اختصاصی پیش تر توضیح داده شد شامل پیروی از قوانین و زمان بندی هایی می شود که ادامه به آن می پردازیم . ثبت نام کاردانی و همچنین ثبت نام کاردانی به کارشناسی که دفترچه علمی کاربردی بهمن و مهر توضیح داده شده ، برای ورودی مهر ، متقاضیان معمولا از اواخر مرداد ماه ، و برای ورودی بهمن از دی ماه به مدت یک هفته ، ازطریق سایت سازمان سنجش ، مهلت انتخاب رشته و ثبت نام دارند .

لیست رشته های علمی کاربردی

قابل ذکر است که زمان ثبت نام علمی کاربردی هر ساله دستخوش تغییر می شود که از طریق سایت سازمان سنجش تحت عنوان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قابل پیگیری می شد . رشته های کاردانی و همچنین رشته های کارشناسی بصورت کامل دفترچه های مربوط به هر مقطع ذکر و توضیح داده شده است . بصورت کلی رشته های دانشگاه علمی کاربردی به ۴ گروه عمده صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر می شود . علاوه بر این ، دانشگاه علمی کاربردی رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را نیز ارائه می دهد . لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی شامل موارد زیر می شد :

مقطع کاردانی :

  • غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • خدمات سلامت – دارو یاری
  • علوم آزمایشگاهی دامپزشکی

مقطع کارشناسی :

  • مدیریت سلامت – خانواده و مراقبت زنان
  • پزشکیار ورزشی
  • مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اق عمل

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور علاوه بر شرایطی که تحت عنوان شرایط عمومی و اختصاصی ذکر شد ، شامل معدل مقطع قبلی داوطلب نیز می شود . متقاضیان بر اساس معدل کل ج شده مک دیپلم ( برای کاردانی ) و معدل کل ج شده مک کاردانی ( برای کارشناسی ) اقدام به انتخاب رشته نماییند . ثبت نام بهمن ماه ، برای متقاضیانی امکان پذیر است که سی ام اسفند همان سال مک قبلی خود را یافت نموده شند . برای متقاضیان سهمیه مناطق، ایثارگران و رزمندگان و همچنین شاغل نیز تحت شرایط خاصی اعمال می شود . متقاضیان دارای سهمیه آزاد این امکان برایشان فراهم است که بر اساس ضوابط ، صرف نظر از عنوان مک کاردانی آنها ، هر رشته تحصیلی که تمایل دارند ثبت نام کنند و تنها ید وس پیش نیاز و جبرانی رشته مربوطه را بگذرانند .

توضیحات تکمیلی شرایط ثبت نام

از دیگر شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • متقاضیان دارای مک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری ، می توانند برای مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام نمایند .
  • برای استفاده از سهمیه شاغل ، متقاضی ید رشته مربوط به شغلش ثبت نام کند و صورتی که مشخص شود شغلش رشته انتخاب شده مرتبط نیست ، قبولی آن شخص کان لم یکن محسوب می شود.
  • منظور از شاغل آن دسته از داوطلنی می شند که ارگان های اجرایی کشور ( دولتی و غیر دولتی ) مشغول به کار می شند و یا حرفه مربوط به رشته انتخابی مشغول فعالیت هستند.
  • کارمندان رسمی ارگان های دولتی ، تنها زمانی می توانند دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام به عمل آورند که موافقت نامه کتبی ارگان مربوطه را برای تحصیل داشته شند .

شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور علی رغم آنکه پیش تر توضیح داده شدند و بصورت کلی دفترچه ثبت نام علمی کاربردی موجود می یاشند ، اما جزئیاتی دارند که برای یک سری از متقاضیان می تواند بسیار سر گم کننده شد که این صورت شخص متقاضی می تواند یافت مشاوره تحصیلی کارامد و مناسب شرایط پذیرش خود را مقطع مربوطه دانشگاه علمی کاربردی بررسی و بهترین انتخاب را نسبت به شرایطش انجام دهد .

مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می توانند از طریق سامانه آموزش علمی کاربردی یا همان سامانه هم آوا علمی کاربردی و یافت گذر واژه از وارد سامانه شوند و اقداماتی از جمله ثبت نام، انتخاب واحد، حذف و اضافه، گرفتن کارنامه، اعتراض به نمره را انجام دهند . داوطلن همچنان می توانند برای یافت مشاوره تحصیلی خصوص شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور و انتخاب رشته علمی کاربردی مقاطع مختلف و همچنین امور مربوط به انتخاب واحد از مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بصورت حضوری و یا غیرحضوری مشاوره تحصیلی مناسب و اطمینانی یافت کنند .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۵۱:۳۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی استان لرستان

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن توسط شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و خرم آد – کیلومتر ۱۰جاده خرم آد به اندیمشک وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهندسی نزاجا – (شهدای بروجرد)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشینافزار
  • کاردانی فنی مکانیک – ساخت و تولید قالبهای فلزی
  • کاردانی فنی صنایع پلاستیک
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشینافزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری جوش
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشینافزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

دانشگاه علمی کاربری شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن اسن لرسن و خرمآد – کیلومتر ۱۰جاده خرم آد به اندیمشک واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۳۳۴۳۷۰۱۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع یخچال سازی اسن لرسن

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۳۰:۳۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد توسط شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت، کشاورزی و دامپروری بروجرد زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و بروجرد – بلوار امام خمینی )ره(- جنب اداره محیط زیست وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن لرسن


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – گوشت و فراوردههای گوشتی
  • کاردانی فنی برق – سیسات الکتریکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفهای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفهای زرگانی – انرداری

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – گوشت و فراوردههای گوشتی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی حرفهای مدیریت – سرپرستی توزیع کالا و خدمات
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفهای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفهای گرافیک – پوستر و نشانه
  • کارشناسی حرفهای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس اجتماعی و مشاغل
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – فرایند
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – گوشت و فراوردههای گوشتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

دانشگاه علمی کاربری شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد اسن لرسن و بروجرد – بلوار امام خمینی )ره(- جنب اداره محیط زیست واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۲۴۴۵۵۲۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت تعاونی تولیدکنندگان صنعت کشاورزی و دامپروری بروجرد

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۸:۳۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱

دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و ازنا – کوی امام خمینی )ره(- بلوار دانشگاه- روبروی بیمارسن امام علی)ع( وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱

دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن لرسن


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی ازنا ۱ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای مترجمی زن انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری
  • کاردانی حرفهای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشینافزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – برنامهنویسی تحت وب
  • کارشناسی حرفهای حقوق – دستیاری قضایی امور مدنی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – برنامهنویسی تحت وب
  • کارشناسی حرفهای حقوق – دستیاری قضایی امور مدنی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی ازنا ۱

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی ازنا ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی ازنا ۱

دانشگاه علمی کاربری ازنا ۱ اسن لرسن و ازنا – کوی امام خمینی )ره(- بلوار دانشگاه- روبروی بیمارسن امام علی)ع( واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۳۴۳۴۸۲۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی ازنا ۱

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی ازنا ۱ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به ازنا ۱ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ازنا ۱

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۷:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی الیگودرز ۱

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱

دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و الیگوز – ساختمان آموزشی مرکز: بلوار شرقی- نبش خیان ارشاد ساختمان کارگاههای مرکز: ابتدای جاده دورود نهرور زندان وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱

دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی الیگوز ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی لرسن (الیگوز)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی الیگوز ۱

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی الیگوز ۱ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی الیگوز ۱ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرمافزار – برنامهسازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفهای مدیریت – امور اداری
  • کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرمافزار – برنامهسازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی حرفهای هنرهای تجسمی – گرافیک
  • کاردانی حرفهای طراحی لس
  • کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفهای تربیت مربی مهدکودک

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی فتهای فرسوده
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی فتهای فرسوده
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای مدیریت اسناد و مدارک
  • کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی الیگوز ۱

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی الیگوز ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی الیگوز ۱

دانشگاه علمی کاربری الیگوز ۱ اسن لرسن و الیگوز – ساختمان آموزشی مرکز: بلوار شرقی- نبش خیان ارشاد ساختمان کارگاههای مرکز: ابتدای جاده دورود نهرور زندان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۳۳۴۴۱۲۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی الیگوز ۱

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی الیگوز ۱ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به الیگوز ۱ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی الیگوز ۱

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی الیگوز ۱

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۳۷:۵۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و بروجرد – روبروی کارخانه نساجی وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی لرسن (بروجرد)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بروجرد ۱ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفهای صنایع دستی – فرش دستف

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفهای تبلیغات
  • کاردانی حرفهای انیمیشن

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفهای مدیریت تجاریسازی
  • کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفهای انیمیشن – کارگردانی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفهای مدیریت تبلیغات تجاری
  • کارشناسی حرفهای انیمیشن – کارگردانی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بروجرد ۱

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بروجرد ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بروجرد ۱

دانشگاه علمی کاربری بروجرد ۱ اسن لرسن و بروجرد – روبروی کارخانه نساجی واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۲۴۶۹۳۰۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بروجرد ۱

۱خوابگاه به صورت خودگردان ارایه میگردد. -۲دوره های کارآفرینی رایگان به عنوان کلاس های فوق برنامه برگزار میشود

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۱ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بروجرد ۱ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۱

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۱:۴۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و بروجرد – میدان صفا- سهراهی طالقانی- روبروی اداره برق بروجرد وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲

دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی لرسن (خرم آد)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بروجرد ۲ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرمافزار – برنامهسازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتری
  • کاردانی فنی زیسازی رایانهای
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفهای تربیت مربی قرآن کریم

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرمافزار – برنامهسازی کامپیوتری
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفهای تربیت مربی قرآن کریم
  • کاردانی حرفهای تربیت مربی پیشدبسنی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفهای تربیت مبلغ قرآن کریم

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • کارشناسی حرفهای مدیریت امور فرهنگی – برنامهریزی فعالیت های قرآنی و مذهبی
  • کارشناسی حرفهای حسابداری – حسابداری مالی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بروجرد ۲

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بروجرد ۲ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بروجرد ۲

دانشگاه علمی کاربری بروجرد ۲ اسن لرسن و بروجرد – میدان صفا- سهراهی طالقانی- روبروی اداره برق بروجرد واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۲۶۱۵۰۰۵ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بروجرد ۲

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بروجرد ۲ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بروجرد ۲ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بروجرد ۲

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۹:۴۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دورود

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی دورود یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دورود ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی دورود

دانشگاه علمی کاربردی دورود توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و دورود – ۹۰متری بلوار صنعت- بعد از میدان فرهنگ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی دورود شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دورود

دانشگاه علمی کاربردی دورود به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دورود را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دورود ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت آریا گچ پلدختر


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دورود

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دورود پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی دورود مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی دورود ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دورود ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی دورود ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی فنی عمران – امور پیمانها
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفهای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دورود ورودی مهر ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دورود ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی دورود

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دورود به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی دورود شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی دورود نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی دورود

دانشگاه علمی کاربری دورود اسن لرسن و دورود – ۹۰متری بلوار صنعت- بعد از میدان فرهنگ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۴۳۲۴۷۰۱۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی دورود

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی دورود

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دورود هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی دورود مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به دورود ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دورود

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی دورود

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۸:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱

دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن لرسن سیس شده و کوهدشت – خیان رهبری- خیان رازی آس فضای ملکی: خیان سپاه پاسداران- خیان نهضت سوادآموزی- فاز یک فرهنگیان وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱

دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱ ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت زاگرس پوش بروجرد


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱ مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی کوهدشت ۱ ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – ماشینافزار
  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی معماری – معماری شهری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکههای گسترده
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی
  • کاردانی حرفهای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری عمران – ساختمانسازی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی فتهای فرسوده
  • مهندسی فناوری عمران – ساختمانسازی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفهای حقوق – حقوق ثبتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی کوهدشت ۱

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی کوهدشت ۱ شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ نیز ۱۹۹ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی کوهدشت ۱

دانشگاه علمی کاربری کوهدشت ۱ اسن لرسن و کوهدشت – خیان رهبری- خیان رازی آس فضای ملکی: خیان سپاه پاسداران- خیان نهضت سوادآموزی- فاز یک فرهنگیان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۶۶-۳۲۶۴۲۶۵۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی کوهدشت ۱

نامعلوم

  • وسیله ایاب و ذهاب : نامعلوم
  • سلف سرویس : نامعلوم
  • خوابگاه : نامعلوم

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی کوهدشت ۱ مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به کوهدشت ۱ ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کوهدشت ۱

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۶:۳۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)