مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۸

۴٫۷
۰۳

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

آیا به دنل معافیت پزشکی هستید؟ آیا تمایل دارید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی مطلع و آگاه شوید ؟ آیا از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی آگاه نیستید ؟ آیا به دنل معافیت سرزی از طریق معافیت پزشکی هستید ؟ آیا به دنل راهی برای فرار از خدمت سرزی نظام وظیفه هستید ؟ آیا می خواهید از خدمت سرزی ، معافیت پزشکی بگیرید ؟ آیا از مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی اطلاعی دارید ؟ ادامه ما را همراهی کنید اطلاعات مفید و مختصری این ره اختیار شما عزیزان قرار دهیم . مشاوره نظام وظیفه این زمینه می تواند راهنمایان خوبی برای شما شند .


بیشتر بخوانید: نحوه یافت معافیت پزشکی



شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش


شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی چگونه است ؟

جوانان و مردان ایرانی به محض اینکه به سن قانونی سرزی می رسند . گاهی حتی از قبل از اینکه به این سن برسند . به دنل راه هایی برای معافیت از سرزی هستند . از جمله راه هایی که برای فرار از سرزی وجود دارد . استفاده از معافیت پزشکی است . برخی از افراد مشمول خدمت سرزی می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنند . برای استفاده از این قانون و معاف شدن این زمینه ید ابتدا آگاهی و آشنایی شرایط آن داشته شید . بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنید . بعد از آنکه از شرایط آن آشنا شدید ید از مدارک مورد نیاز برای معافیت پزشکی هم اطلاع پیدا کنید . بتوانید استفاده از مدارک مورد نیاز و فراهم آوردن شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی از این موقعیت استفاده کنید . شما عزیزان بتوانید از خدمت سرزی معاف شوید .

بیشتر بخوانید : صورتی که خصوص شرایط خدمت سرزی ٬ انواع معافیت سرزی و … سوالاتی دارید ٬ می توانید مشاوران مجرب ما این خصوص تماس حاصل فرمایید .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت پزشکی سرزی


انواع شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی ید توجه داشت . شرایط افراد و همچنین شرایطی که سازمان نظام وظیفه مشخص می کند ، متفاوت می شد . افراد زمینه استفاده از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نظام وظیفه چند دسته متفاوت قرار می گیرند . متن زیر افراد که رده های مختلف از نظر جسمانی ، روحی و روانی قرار دارند ، آورده شده است .

  1. دسته اول افرادی هستند که از نظر جسمانی و همچنین روحی و روانی سالم و عادی هستند . می توانند شرایط عادی و معمولی به خدمت سرزی بروند .
  2. دسته دوم افرادی هستند که کاملا سالم نیستند که مانند دسته اول بتوانند به خدمت سرزی بروند . البته این افراد هم می توانند به خدمت سرزی اعزام شوند . اما بنا به یکسری دلایل از جمله نقص عضو و یا داشتن بیماری نمی توانند به صورت افراد معمولی خدمت کنند . یعنی این افراد یکسری از اعمالی که سرزان ید انجام دهند را نمی توانند انجام دهند . این افراد می توانند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنند . البته به صورت کامل معاف نمی شوند و تنها معاف از رزم شامل آن ها می شود .
  3. دسته سوم شامل افرادی می شود که بنا به داشتن نقص و یا عدم رشد جسمانی حال حاضر قا به انجام خدمت سرزی نیستند .
  4. دسته چهارم هم افرادی هستند که شدیدا دچار بیماری هستند و یا نقص عضو جدی دارند . بنابراین به طور دائم و همیشگی قا به انجام دوره خدمت سرزی نیستند .

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش


بیشتر بخوانید: مشاوره معافیت پزشکی


لیست بیماری هایی که می توانید از طریق آن ها معافیت پزشکی سرزی یافت نمایید :

اختلال رفر ، عدم تعادل روحی ، روانی و عصبی بود معافیت سرزی

گاهی اوقات افراد نمونه رفرهایی دارند که عث معافیت سرزی می شود . برخی رفرهای تند و عصبی گونه ای دارند . این رفرها اگر مخالف قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی شد . عث می شود شما معافیت از خدمت سرزی بگیرید . البته این رفر ها و خصوصیات اخلاقی دارای شرایط ویژه ای هستند . بنابراین هر اخلاق و رفری عث معافیت از خدمت سرزی نمی شوند . کژخویی ها و بفری ها ، اختلالات جنسی و انحرافات اخلاقی که شئونات و قوانین نظام وظیفه مغایرت دارد . گاهی موجب معافیت پزشکی می شوند . این رفرها از نظر پزشکی بیماری و اختلال محسوب می شوند . بنابراین اگر کسی این خصوصیات و اخلاقیات را دارد . می تواند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر این زمینه می توانید مشاوران مجرب مرکز مشاوره آویژه دانش تماس حاصل نمایید

.

برخی بیماری ها و شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی که از قبل مشخص نشده اند :

همه موارد و همه شرایط قوانین و ضوابط معافیت پزشکی سرزی تعیین نشده اند. همیشه دنیا و آدمیان حال تغییر و تحول هستند و هیچ چیز ثابتی دنیا وجود ندارد . بنابراین شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی نیز کامل شده نیست . گاهی شرایط و مواردی جدید وجود دارند که این قوانین و شرایط قبلی ثبت نشده اند . می توان گفت کلیه بیماری ها و ناتوانی هایی که افراد دچار آن هستند . ولو اینکه این بیماری ها آیین نامه های از قبل طراحی شده هم نیامده شند . عث می شود فرد بتواند از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کند . معافیت پزشکی سرزی یافت نماید . البته تشخیص این بیماری ها برعهده شورای پزشکی مدیریت سازمان وظیفه عمومی و یا شورای عالی پزشکی نظام وظیفه می شد . سازمان ناجا هم ید این موارد را یید کنند شما بتوانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی استفاده کنید .


شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی

می توانید از استفاده از تلفن ثابت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش

تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش زمینه مشاوره نظام وظیفه

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

شرایط معافیت پزشکی خدمت سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۱:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)