مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد .همین طور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه را داوطلن می توانند از اواسط مرداد ماه شروع کنند همینطور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای نیمه دوم یا بهمن‌ ماه را متقاضیان می‌توانند از دی ماه اقدام کنند .

زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را می توانید از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و یا از طریق مشاوره تحصیلی از مراکزی مانند مرکز مشاوره آویژه مطلع شوید . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را می توانید چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی ، صنعت و فرهنگ و هنر انجام دهید هر کدام از این شاخه ها شامل تعداد زیادی رشته های مختلف می شد . کمتر رشته ای را می توان یافت که دانشگاه جامع علمی کاربردی تیس نشود .

همچنین بعضی از این شاخه ها رشته هایی وجود دارد که دانشگاه دولتی تیس نمی شود پس تقری تمامی افراد هر سلیقه و هدفی و هر استعدادی می‌توانند رشته متناسب شخصیت و موقعیت خود را لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی پیدا کنند و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوند .

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ثبت‌نام خود حداقل شرایط را نظر گرفته است عموم افراد بتوانند به تحصیلات دانشگاهی دست پیدا کنند و خود این امر موجب ارتقای سطح سواد اجتماعی می‌شود همچنین مک اعطا شده از طرف دانشگاه جامع علمی کاربردی کاملا معتبر میشد و می توان برای ارتقا وضعیت شغلی همچنین ایجاد اشتغال و کسب آمد از آن بهره برد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مقایسه سایر دانشگاه ها و همینطور کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی قابل قیاس نمیشد و به وضوح بسیار راحت تر است . این دانشگاه حداقل شرایط را برای پذیرش دانشجو نظر گرفته است و هدف از این کار ایجاد امکان ادامه تحصیل برای تمامی افراد علاقمند به تحصیل است . که از این طریق به ارتقای سطح کمی و کیفی دانش و سواد جامع کمک کرده است . شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور چون برای عموم و تمامی واحدهای آموزشی یکسان است عث شده است که هر ساله تعداد بسیار زیادی به ثبت‌ نام این مرکز آموزشی و ادامه تحصیل آن رغبت پیدا کنند و این میان تنوع و کارآمدی رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز قطعا موثر است .

چه بسا بسیاری از افرادی که توانسته اند ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور رشته مرتبط شغل و کار خود ادامه تحصیل دهند و حرفه خود به یک متخصص تبدیل شوند . . . از جمله این رشته ها میتوان به رشته جوشکاری و یا رشته ی آرایشگری و پیرایشگری اشاره کرد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور همانطور که از اسم آن پیداست از دغدغه ها و دشواری های کنکور به دور است و تنها بر اساس سوابق تحصیلی متقاضی انجام می‌شود که این یکی از مزیت های دانشگاه علمی کاربردی می شد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی ما

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می توان به داشتن مک دیپلم اشاره کرد و حتی نیازی به داشتن مک پیش دانشگاهی براب ثبت نام این مرکز آموزشی نمیشد . همچنین افراد ید حداقل معدل ۱۰ را دیپلم خود داشته شند و دارا بودن شرایط عمومی و خصوصی تحصیل و داشتن کارت پایان خدمت و یا گواهی معافیت برای آقایان از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می شد .


بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران نیز مانند تمامی واحد های آموزشی دیگر دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه و مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و از طریق سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد . نکته ای که مورد دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران وجود دارد این است که تعداد واحدهای آموزشی دانشگاه علمی کاربردی شهر تهران زیاد است از این رو هر کدام از این واحد آموزشی تحت نظارت یک ارگان خاص هدایت میشود و رشته‌ هایی که این واحد آموزشی ارائه می‌شوند مرتبط نیاز و تقاضای آن ارگان مربوطه می شد .

پس لازم است پیش از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران از طریق مشاوره تحصیلی از لیست رشته های ارائه شده و محتوای آن ها مطلع شوید و ببینید که اهداف شما نیز رشته های ارائه شده آن واحد آموزشی هماهنگ می شد یا خیر ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران نیز از قوانین کلی این مرکز آموزشی پیروی می کند .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران میتواند به نیاز قشر وسیع جوانان این شهر به تحصیل آکادمیک توجه به تنوع رشته های خود پاسخ دهد . چرا که دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای طیف وسیعی از رشته های متنوع و کاربردی می شد و هر فردی می تواند به راحتی رشته ایده آل خود را پیدا کند . بهتر است پیش از اقدام به ثبت نام از طریق مشاوره تحصیلی از رشته های ارائه شده هر واحد علمی کاربردی شهر تهران کسب اطلاعات کنید .


بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشهد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز مانند تمامی واحدهای آموزشی این دانشگاه مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته نیمه های مهر ماه و بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش صورت میگیرد . داوطلن می توانند مدارک مورد نیاز خود را از طریق سایت سازمان سنجش آپلود کنند و پس از یید به واحد آموزشی مورد نظر خود مراجعه کنند و ادامه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشهد را انجام دهند .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز بر اساس سوابق تحصیلی می شد و داشتن مک دیپلم حداقل معدل ۱۰ کفایت می کند و نیازی به داشتن مک پیش دانشگاهی نمی شد . همچنین مورد برخی از رشته‌ ها داشتن توانایی جسمی لازم ید از طرف واحد آموزشی مراجعه شده یید شود چرا که نیاز به فعالیت هایی دارد که سلامت جسمی خاص خود را می‌طلبد . داوطلن ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مشهد می‌توانند رشته مورد نظر خود را از میان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ،صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر انتخاب کنند .

برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد میتوانید از طریق مشاوره تحصیلی اقدام کنید یا مراجعه به سایت دانشگاه علمی کاربردی و یافت دفترچه انتخاب رشته تمامی رشته های موجود واحد آموزشی مورد نظر خود را چک کنید . برای یافت مشاوره تحصیلی این زمینه می‌تواند به مرکز مشاوره آویژه مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


سایر موارد مربوط به ریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

  • آزمون سنجش
  • نیج کنکور سراسری
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تبریز

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تبریز این امکان را ایجاد کرده است افرادی که کنکور سراسری موفق به پذیرش نشده اند دانشگاه جامع علمی کاربردی تبریز مانند تمامی واحد های دیگر این مرکز آموزشی رشته های متنوع گروه های مختلف کشاورزی ، صنعت ، خدمات و مدیریت اجتماعی و فرهنگ و هنر مشغول به تحصیل شوند . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تبریز را میتوانید از طریق سایت سازمان سنجش و مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام دهید . همچنین برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام و جزئیات شرایط ثبت نام میتوانید مشاوره تحصیلی خود را از مرکز مشاوره آویژه یافت کنید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۱۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور

به این مطلب امتیاز دهید

ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است . توجه به اینکه ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی نیاز به کنکور و مشکلات خاص آن را ندارد ، از این رو این مرکز آموزشی توانسته جمع کثیری از دانشجویان را به سمت خود جذب کند . ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد ، لذا جهت ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی داوطلب ید دارای مک دیپلم نظام قدیم و یا نظام جدید شند .

از دیگر شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی داشتن معدل کافی جهت پذیرش است . هر یک از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی معدل خاصی را نیازمند است . می توانید جهت کسب اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید و اطلاعات لازم جهت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی را یافت کنید .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی

ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی فرصت ویژه ای است برای آن دسته از افرادی که مک دیپلم فنی حرفه ای و یا کاردانش نظام قدیم را دارند و نیز گروهی که مک دیپلم نظری دارند و قصد گذراندن دوره پیش دانشگاهی را ندارد . از این طریق می‌توانند جهت ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی اقدام نمایند . این امتیاز زمانی ارزش خود را نشان می دهد که بسیاری از افراد بدون مک پیش دانشگاهی ‌نمی توانند دانشگاه‌های سراسری و یا برخی دیگر از مراکز دانشگاهی به ادامه تحصیل بپردازند .

افرادی که قصد ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی را دارند می توانند مقطع کاردانی پیوسته به ادامه تحصیل بپردازند . همان طور که می دانید رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات ،اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر تقسیم می شوند . لذا هریک از رشته های تحصیلی این دانشگاه یکی از این چهار گروه قرار می گیرد . شما نیز می توانید برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی میان رشته هایی که تعیین شده اند و نیازی به مک پیش دانشگاهی ندارند گزینه های مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون مک پیش دانشگاهی می توانید رشته های امور نکی ، حسابداری مالیاتی ، مدیریت کسب و کار ، امور گمرکی ، مربیگری پایه شنا ، فوتل ، آمادگی جسمانی ، آرایش زنانه ، رشته های گروه صنعت ، جنگلداری ، تولیدات زراعی ، گیاه پزشکی ، دامپزشکی ، پرورش صنعتی گاو ، محصولات دامی ، صنایع غذایی ، بهداشت آبزیان ، امور فرهنگی ، موزه و هتل داری و دها رشته متنوع دیگر شاخه های مختلف شرکت کنند .


بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای تمامی رشته ها و تمامی متقاضیان به صورت یکسان است . شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلن داشتن مک دیپلم نظام قدیم و یا نظام جدید می شد . تمامی افرادی که دارای مک دیپلم رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کار و دانش هستند . می توانند جهت ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام نمایند .

از دیگر شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور داشتن معدل کافی است . تمامی متقاضیان ید معدل ۱۰ و یا ۱۰ به لا را داشته شد چرا که تمامی رشته های دانشگاه علمی کاربردی معدل خاصی را نیازمند هستند . مقطع کارشناسی نیز داوطلن ید از حد نصاب معدل کاردانی جهت ادامه تحصیل مقطع کارشناسی برخوردار شند .

داوطلن ید برای شرکت رشته‌های مختلف دانشگاه علمی کاربردی از معدل موردنیاز مطلع شند ، جهت آگاهی از شرایط انتخاب رشته می توانید مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنید و از مشاوره تحصیلی و راهنمایی های جامع و دقیق این مرکز آموزشی بهره مند گردید . علاوه بر اینها از دیگر شرایط ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور داشتن شرایط عمومی و خصوصی است.


بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی


سایر موارد مربوط به ریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

  • آزمون سنجش
  • نیج کنکور سراسری
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


شرایط عمومی ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی

شرایط عمومی عرتند از : اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا دیگر دین های مورد قبول ، جمهوری اسلامی ، عدم دشمنی جمهوری اسلامی ایران شرایط فیزیکی مناسب رشته انتخابی ، عدم سوء پیشینه اخلاقی دوران تحصیل و یا نداشتن سابقه شرکت گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط خصوصی ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی

شرایط خصوصی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور عرتند از : دیپلم ۴ ساله نظام قدیم ، دیپلم سه ساله نظری ، دیپلم فنی و حرفه ای و یا کار و دانش . جهت ثبت نام مقطع کارشناسی ارائه مک کاردانی مورد یید وزارت علوم ، نداشتن مشکل نظام وظیفه جهت ثبت نام آقایان الزامی است . دانشگاه علمی کاربردی صورت وجود مغایرت بین رشته انتخابی و مک فارغ التحصیلی داوطلب مستلزم به گذراندن وس پیش نیاز و جبرانی است .

ثبت نام داوطلن بر اساس معدل کل فارغ التحصیلی است و توجه به سهمیه های شاغلین ، بومی و ایثارگر انجام می شود . منظور از سهمیه شاغلین تمامی افرادی است که کا های دولتی و غیر دولتی مشغول به فعالیت هستند . افرادی که به صورت رسمی سازمان های دولتی مشغول به کار هستند صورت موافقت نامه کتبی از سازمان می‌توانند دانشگاه علمی کاربردی به ادامه تحصیل بپردازند . افراد شاغل ید رشته مرتبط فعالیت های کاری خود ادامه تحصیل بپردازند ، غیر این صورت ثبت نام نام آنها کان لم یکن محسوب می گردد ‌.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مراحل ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی

مراحل ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی پس از اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود و دفترچه راهنمای ثبت نام تمامی مراحل و نحوه ثبت نام اخذ شده است . داوطلن مستلزم به رعایت تمامی قوانین منج هستند . کلیه مراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به صورت اینترنتی می شد و متقاضیان ید ابتدا به سایت سازمان سنجش قسمت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کنند . دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود کنند و تمامی قوانین ، شرایط و رشته های ارائه شده را دقت مطالعه فرمایند .

ادامه داوطلن ید تمامی مدارک لازم را جهت ثبت نام آماده کنند . سپس ید کارت اعتری را خریداری نموده و هزینه ثبت نام را پرداخت نمایند . پس از این داوطلن ید دفترچه ثبت نام را تکمیل نموده ، دانشجویان مقطع کاردانی می توانند حداکثر ۳۰ کد رشته محل مختص به تحصیل خود را انتخاب کنند و دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته حداکثر ۲۰ کد رشته مختص منطقه تحصیلی خود را انتخاب نمایند . پایان ید تمامی مراحل ثبت نام خود را یید نموده و رسید ثبت نام خود را یافت کنند .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی ما

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران


ریخ ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی

ریخ ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی به صورت دقیق توسط سازمان سنجش تعیین می شود . دانشگاه علمی کاربردی دو نیمسال و دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد . ریخ ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی های مهر ماه ماه های مرداد و شهریور انجام می شود . جهت ثبت نام نیمه دوم می توانید از اواخر دی ماه اقدام به ثبت نام فرمایید . از زمان آغاز ثبت نام داوطلن یک هفته فرصت دارند که دانلود دفترچه و پرداخت هزینه ثبت نام خود را انجام دهند .و جهت تکمیل مدارک و انجام مراحل لازمه جهت ثبت نام خود اقدام کنند .

داوطلنی که به هر دلیلی موفق به پذیرش نیمسال اول یعنی مهر ماه نشده‌اند می‌ توانند از فرصت ویژه ثبت‌ نام نیمه دوم یعنی بهمن ماه بهره مند شوند ‌ .ثبت نام نیمه دوم از اواخر دی ماه و اوایل بهمن ماه آغاز می شود و پس از دوره کاردانی ثبت نام دوره کارشناسی انجام می شود . اگر به ادامه تحصیل دانشگاه جامع علمی کاربردی علاقه مند هستید . می توانید ضمن تماس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه از تمامی شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ بدون کنکور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۳:۱۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های دانشگاه علمی کاربردی لیستی است که پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است که آن را مطالعه کنید . رشته های دانشگاه علمی کاربردی سایر دانشگاه ها نوع رشته ها تفاوت هایی را دارد از این رو هر فرد ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یکر لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کند از کلیه رشته ها و تنوع آنها آگاه شود و دیدی جامع تر اقدام به انتخاب رشته کند .

به طور کل رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعتی کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود و هر گروه از این چهار مورد رشته های بخصوصی قابل تحصیل می شد ، رشته های دانشگاه علمی کاربردی یک سری رشته ها به چشم می خورد که هرگز دانشگاه‌ های دیگر شما آن ها را مشاهده نمی کنید و این یکی از مزیت‌ های دانشگاه علمی کاربردی می شد که هر فردی هر علاقه و استعدادی می‌تواند رشته مناسب شخصیت خود را پیدا کند . برای مثال می‌توان به رشته آرایش زنان و یا رشته گریم لیست رشته های علمی کاربردی اشاره کرد.

شما هر اسن و یا شهری که زندگی می کنید می توانید به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آن شهر به راحتی دسترسی پیدا کنید و توجه به رشته های موجود واحد آموزشی شهر خود یا شهر مد نظر خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید . اگر بدون مطالعه رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام این دانشگاه کنید امکان دارد که بسیاری از رشته های موجود این دانشگاه از دید شما دور بماند و دامنه انتخاب شما محدود شود چه بسا این لیست رشته هایی وجود داشته شد که استعداد علایق و احساس شما تناسب بیشتری داشته شد پس بهتر است حداقل یک ر رشته های دانشگاه علمی کاربردی را پیش از ثبت نام مطالعه فرمایید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را ما داشته شد . یک مقدمه کوه ، گروه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تقری می توان تمامی رشته های مهندسی و فنی را مشاهده کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند انتخاب یکی از رشته های گروه صنعت حداقل شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوند از این رشته ها میتوان به رشته مهندسی برق ، مهندسی ملوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی دارای تنوع بسیار لا می شد و افراد می‌توانند زمینه‌های مختلفی مانند امور زراعی ، صنایع غذایی ، امور دام و طیور ، امور مربوط به گلخانه و حتی دامپزشکی و شیلات مشغول به تحصیل شوند لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز تنوع بسیار لا می شد و تمامی رشته های متنوع گروه علوم انسانی آن قابل مشاهده است این لیست نیز می‌توان به رشته های تربیت بدنی ، حقوق و حتی آرایشگری نیز اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آویژه تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر رشته های جذاب و پرطرفداری وجود دارد که افراد علاقه مند به هنر و استعداد زمینه های هنری می توانند به راحتی آن اقدام به ادامه تحصیل کند این لیست از انواع رشته های زن مانند زن فرانسوی ، زن انگلیسی ، زن اسپانیایی و رشته هایی مانند صنایع دستی و زیگری را شامل می شود .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران شامل بسیاری از رشته‌های دانشگاهی می شد . دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های زیادی را دارد اما این واحد ها گروه بندی شده اند و هر واحد آموزشی تحت نظر ارگان خاصی فعالیت می کند از این رو هر واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های بخصوصی ارائه می شود که متناسب تقاضا و نیاز ارگان ناظر بر آن واحد آموزشی می شد . پس پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی هر کدام از واحدهای آموزشی شهر تهران نیاز است که لیست رشته های آن واحد آموزشی را بررسی کرده اطمینان حاصل کنید که واحد های ارائه شده آن واحد آموزشی استعداد و هدف شما تناسب است .

همچنین می توانید این راس از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید به این صورت که تماس مراکز مشاوره تحصیلی می توانید از لیست رشته های واحد های آموزشی مختلف ، جزئیات شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شهریه رشته های مختلف و همچنین محتوای رشته های ارائه شده آگاه شوید . مرکز مشاوره آویژه می تواند راهنمای مناسبی این ره برای شما شد .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

اینجا برای آشنایی بیشتر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران تعدادی از این رشته ها را به اختصار برای شما معرفی می کنیم . این رشته ها شامل رشته هایی مانند حسابداری و گرایش های مختلف آن ، تربیت بدنی و گرایش های مختلف آن ، زرگانی و گرایش های مختلف آن ، مترجمی زن های مختلف مانند اسپانیایی ، فرانسوی و انگلیسی ،کاردانی حرفه‌ای اموری مانند امور نکی ، بیمه ، تعاون ، حج و زیارت ،ثبت احوال ، ویراسری و کبداری ، رشته های گروه فرهنگ و هنر مانند آشپزی ، آرایش زنانه ، گریم ، حقوق ،گرایش های مختلف آن می شد . همچنین می توانید برای یافت لیست کاملی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به سایت رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد همانند سایر مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی چهار گرو صنعت ،مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو رشته های مختلف می کند و پذیرش این دانشگاه نیز بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی می شد . داوطلنی که خواهان پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی مشهد هستند می‌توانند از طریق مشاوره تحصیلی و یا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کامل رشته های این واحد آموزشی را مشاهده کنند .

همانطور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز رشته های مختلف و متنوع دانشجو می پذیرد که بعضی از زیر گروه ها تنوع این رشته ها از کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی نیز بیشتر میشد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد شامل رشته هایی مانند طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری ، تعمیر و نگهداری هواپیما ، قطعات مکانیکی خوو ، هتلداری و گردشگری می شد.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ما

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر را شامل می‌شود و از تمامی این گروه ها رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کند . از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور ، دانشجو می پذیرد از این رو افرادی که برای ارتقاء شغلی خود نیاز به مک تحصیلی دارند به راحتی می توانند این دانشگاه ثبت نام کنند . دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارایه تعداد بسیار زیادی رشته متنوع سعی کرده است پاسخگوی نیاز به تحصیل آکادمیک افراد مختلف شد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان شامل رشته های مانند اویونیک هواپیما سیسات مکانیکی ساختمان ، آسانسور و پله برقی ، تولیدات غی ، بهداشت یاری دامپزشکی ، پیرایش مردانه ،فرآوری سنگ های زینتی ، فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و . . . میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های دانشگاه علمی کاربردی لیستی است که پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است که آن را مطالعه کنید . رشته های دانشگاه علمی کاربردی سایر دانشگاه ها نوع رشته ها تفاوت هایی را دارد از این رو هر فرد ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یکر لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کند از کلیه رشته ها و تنوع آنها آگاه شود و دیدی جامع تر اقدام به انتخاب رشته کند .

به طور کل رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعتی کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود و هر گروه از این چهار مورد رشته های بخصوصی قابل تحصیل می شد ، رشته های دانشگاه علمی کاربردی یک سری رشته ها به چشم می خورد که هرگز دانشگاه‌ های دیگر شما آن ها را مشاهده نمی کنید و این یکی از مزیت‌ های دانشگاه علمی کاربردی می شد که هر فردی هر علاقه و استعدادی می‌تواند رشته مناسب شخصیت خود را پیدا کند . برای مثال می‌توان به رشته آرایش زنان و یا رشته گریم لیست رشته های علمی کاربردی اشاره کرد.

شما هر اسن و یا شهری که زندگی می کنید می توانید به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آن شهر به راحتی دسترسی پیدا کنید و توجه به رشته های موجود واحد آموزشی شهر خود یا شهر مد نظر خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید . اگر بدون مطالعه رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام این دانشگاه کنید امکان دارد که بسیاری از رشته های موجود این دانشگاه از دید شما دور بماند و دامنه انتخاب شما محدود شود چه بسا این لیست رشته هایی وجود داشته شد که استعداد علایق و احساس شما تناسب بیشتری داشته شد پس بهتر است حداقل یک ر رشته های دانشگاه علمی کاربردی را پیش از ثبت نام مطالعه فرمایید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را ما داشته شد . یک مقدمه کوه ، گروه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تقری می توان تمامی رشته های مهندسی و فنی را مشاهده کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند انتخاب یکی از رشته های گروه صنعت حداقل شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوند از این رشته ها میتوان به رشته مهندسی برق ، مهندسی ملوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی دارای تنوع بسیار لا می شد و افراد می‌توانند زمینه‌های مختلفی مانند امور زراعی ، صنایع غذایی ، امور دام و طیور ، امور مربوط به گلخانه و حتی دامپزشکی و شیلات مشغول به تحصیل شوند لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز تنوع بسیار لا می شد و تمامی رشته های متنوع گروه علوم انسانی آن قابل مشاهده است این لیست نیز می‌توان به رشته های تربیت بدنی ، حقوق و حتی آرایشگری نیز اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آویژه تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر رشته های جذاب و پرطرفداری وجود دارد که افراد علاقه مند به هنر و استعداد زمینه های هنری می توانند به راحتی آن اقدام به ادامه تحصیل کند این لیست از انواع رشته های زن مانند زن فرانسوی ، زن انگلیسی ، زن اسپانیایی و رشته هایی مانند صنایع دستی و زیگری را شامل می شود .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران شامل بسیاری از رشته‌های دانشگاهی می شد . دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های زیادی را دارد اما این واحد ها گروه بندی شده اند و هر واحد آموزشی تحت نظر ارگان خاصی فعالیت می کند از این رو هر واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های بخصوصی ارائه می شود که متناسب تقاضا و نیاز ارگان ناظر بر آن واحد آموزشی می شد . پس پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی هر کدام از واحدهای آموزشی شهر تهران نیاز است که لیست رشته های آن واحد آموزشی را بررسی کرده اطمینان حاصل کنید که واحد های ارائه شده آن واحد آموزشی استعداد و هدف شما تناسب است .

همچنین می توانید این راس از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید به این صورت که تماس مراکز مشاوره تحصیلی می توانید از لیست رشته های واحد های آموزشی مختلف ، جزئیات شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شهریه رشته های مختلف و همچنین محتوای رشته های ارائه شده آگاه شوید . مرکز مشاوره آویژه می تواند راهنمای مناسبی این ره برای شما شد .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

اینجا برای آشنایی بیشتر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران تعدادی از این رشته ها را به اختصار برای شما معرفی می کنیم . این رشته ها شامل رشته هایی مانند حسابداری و گرایش های مختلف آن ، تربیت بدنی و گرایش های مختلف آن ، زرگانی و گرایش های مختلف آن ، مترجمی زن های مختلف مانند اسپانیایی ، فرانسوی و انگلیسی ،کاردانی حرفه‌ای اموری مانند امور نکی ، بیمه ، تعاون ، حج و زیارت ،ثبت احوال ، ویراسری و کبداری ، رشته های گروه فرهنگ و هنر مانند آشپزی ، آرایش زنانه ، گریم ، حقوق ،گرایش های مختلف آن می شد . همچنین می توانید برای یافت لیست کاملی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به سایت رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد همانند سایر مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی چهار گرو صنعت ،مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو رشته های مختلف می کند و پذیرش این دانشگاه نیز بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی می شد . داوطلنی که خواهان پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی مشهد هستند می‌توانند از طریق مشاوره تحصیلی و یا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کامل رشته های این واحد آموزشی را مشاهده کنند .

همانطور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز رشته های مختلف و متنوع دانشجو می پذیرد که بعضی از زیر گروه ها تنوع این رشته ها از کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی نیز بیشتر میشد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد شامل رشته هایی مانند طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری ، تعمیر و نگهداری هواپیما ، قطعات مکانیکی خوو ، هتلداری و گردشگری می شد.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ما

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر را شامل می‌شود و از تمامی این گروه ها رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کند . از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور ، دانشجو می پذیرد از این رو افرادی که برای ارتقاء شغلی خود نیاز به مک تحصیلی دارند به راحتی می توانند این دانشگاه ثبت نام کنند . دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارایه تعداد بسیار زیادی رشته متنوع سعی کرده است پاسخگوی نیاز به تحصیل آکادمیک افراد مختلف شد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان شامل رشته های مانند اویونیک هواپیما سیسات مکانیکی ساختمان ، آسانسور و پله برقی ، تولیدات غی ، بهداشت یاری دامپزشکی ، پیرایش مردانه ،فرآوری سنگ های زینتی ، فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و . . . میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۶:۵۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های دانشگاه علمی کاربردی لیستی است که پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است که آن را مطالعه کنید . رشته های دانشگاه علمی کاربردی سایر دانشگاه ها نوع رشته ها تفاوت هایی را دارد از این رو هر فرد ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یکر لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کند از کلیه رشته ها و تنوع آنها آگاه شود و دیدی جامع تر اقدام به انتخاب رشته کند .

به طور کل رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعتی کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود و هر گروه از این چهار مورد رشته های بخصوصی قابل تحصیل می شد ، رشته های دانشگاه علمی کاربردی یک سری رشته ها به چشم می خورد که هرگز دانشگاه‌ های دیگر شما آن ها را مشاهده نمی کنید و این یکی از مزیت‌ های دانشگاه علمی کاربردی می شد که هر فردی هر علاقه و استعدادی می‌تواند رشته مناسب شخصیت خود را پیدا کند . برای مثال می‌توان به رشته آرایش زنان و یا رشته گریم لیست رشته های علمی کاربردی اشاره کرد.

شما هر اسن و یا شهری که زندگی می کنید می توانید به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آن شهر به راحتی دسترسی پیدا کنید و توجه به رشته های موجود واحد آموزشی شهر خود یا شهر مد نظر خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید . اگر بدون مطالعه رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام این دانشگاه کنید امکان دارد که بسیاری از رشته های موجود این دانشگاه از دید شما دور بماند و دامنه انتخاب شما محدود شود چه بسا این لیست رشته هایی وجود داشته شد که استعداد علایق و احساس شما تناسب بیشتری داشته شد پس بهتر است حداقل یک ر رشته های دانشگاه علمی کاربردی را پیش از ثبت نام مطالعه فرمایید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را ما داشته شد . یک مقدمه کوه ، گروه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تقری می توان تمامی رشته های مهندسی و فنی را مشاهده کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند انتخاب یکی از رشته های گروه صنعت حداقل شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوند از این رشته ها میتوان به رشته مهندسی برق ، مهندسی ملوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی دارای تنوع بسیار لا می شد و افراد می‌توانند زمینه‌های مختلفی مانند امور زراعی ، صنایع غذایی ، امور دام و طیور ، امور مربوط به گلخانه و حتی دامپزشکی و شیلات مشغول به تحصیل شوند لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز تنوع بسیار لا می شد و تمامی رشته های متنوع گروه علوم انسانی آن قابل مشاهده است این لیست نیز می‌توان به رشته های تربیت بدنی ، حقوق و حتی آرایشگری نیز اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آویژه تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر رشته های جذاب و پرطرفداری وجود دارد که افراد علاقه مند به هنر و استعداد زمینه های هنری می توانند به راحتی آن اقدام به ادامه تحصیل کند این لیست از انواع رشته های زن مانند زن فرانسوی ، زن انگلیسی ، زن اسپانیایی و رشته هایی مانند صنایع دستی و زیگری را شامل می شود .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران شامل بسیاری از رشته‌های دانشگاهی می شد . دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های زیادی را دارد اما این واحد ها گروه بندی شده اند و هر واحد آموزشی تحت نظر ارگان خاصی فعالیت می کند از این رو هر واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های بخصوصی ارائه می شود که متناسب تقاضا و نیاز ارگان ناظر بر آن واحد آموزشی می شد . پس پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی هر کدام از واحدهای آموزشی شهر تهران نیاز است که لیست رشته های آن واحد آموزشی را بررسی کرده اطمینان حاصل کنید که واحد های ارائه شده آن واحد آموزشی استعداد و هدف شما تناسب است .

همچنین می توانید این راس از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید به این صورت که تماس مراکز مشاوره تحصیلی می توانید از لیست رشته های واحد های آموزشی مختلف ، جزئیات شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شهریه رشته های مختلف و همچنین محتوای رشته های ارائه شده آگاه شوید . مرکز مشاوره آویژه می تواند راهنمای مناسبی این ره برای شما شد .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

اینجا برای آشنایی بیشتر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران تعدادی از این رشته ها را به اختصار برای شما معرفی می کنیم . این رشته ها شامل رشته هایی مانند حسابداری و گرایش های مختلف آن ، تربیت بدنی و گرایش های مختلف آن ، زرگانی و گرایش های مختلف آن ، مترجمی زن های مختلف مانند اسپانیایی ، فرانسوی و انگلیسی ،کاردانی حرفه‌ای اموری مانند امور نکی ، بیمه ، تعاون ، حج و زیارت ،ثبت احوال ، ویراسری و کبداری ، رشته های گروه فرهنگ و هنر مانند آشپزی ، آرایش زنانه ، گریم ، حقوق ،گرایش های مختلف آن می شد . همچنین می توانید برای یافت لیست کاملی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به سایت رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد همانند سایر مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی چهار گرو صنعت ،مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو رشته های مختلف می کند و پذیرش این دانشگاه نیز بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی می شد . داوطلنی که خواهان پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی مشهد هستند می‌توانند از طریق مشاوره تحصیلی و یا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کامل رشته های این واحد آموزشی را مشاهده کنند .

همانطور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز رشته های مختلف و متنوع دانشجو می پذیرد که بعضی از زیر گروه ها تنوع این رشته ها از کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی نیز بیشتر میشد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد شامل رشته هایی مانند طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری ، تعمیر و نگهداری هواپیما ، قطعات مکانیکی خوو ، هتلداری و گردشگری می شد.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ما

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر را شامل می‌شود و از تمامی این گروه ها رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کند . از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور ، دانشجو می پذیرد از این رو افرادی که برای ارتقاء شغلی خود نیاز به مک تحصیلی دارند به راحتی می توانند این دانشگاه ثبت نام کنند . دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارایه تعداد بسیار زیادی رشته متنوع سعی کرده است پاسخگوی نیاز به تحصیل آکادمیک افراد مختلف شد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان شامل رشته های مانند اویونیک هواپیما سیسات مکانیکی ساختمان ، آسانسور و پله برقی ، تولیدات غی ، بهداشت یاری دامپزشکی ، پیرایش مردانه ،فرآوری سنگ های زینتی ، فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و . . . میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۷:۲۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی طیف گسترده ای از رشته های مختلف شاخه های نظری ، فنی و حرفه ای ، انسانی و کار و دانش هستند که این رشته ها چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر دسته بندی می شوند . رشته های بدون کنکور علمی کاربردی توانسته اند ارتقای میانگین سطح تحصیلی کشور سهیم شند چرا که توجه به پذیرش بدون کنکور این دانشگاه که تنها بر حسب سوابق تحصیلی انجام می شود تمامی افرادی که دارای مک دیپلم هستند و بنابر هر دلیلی نتوانسته اند کنکور های سراسری یا سایر دانشگاه ها کشور موفق به ادامه تحصیل شوند ، اکنون می توانند به راحتی رشته های مورد علاقه خود مشغول به ادامه تحصیل شوند .

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی همه ساله جمع کثیری از داوطلن رشته های مختلف را جذب می کند از دلایل آن علاوه بر بدون آزمون بودن دانشگاه علمی کاربردی ، تنوع لا و همه جانبه بودن رشته های این مرکز آموزشی می شد . داوطلن می‌توانند بر حسب معدل دیپلم و توجه به علایق و استعدادهای خود بین رشته های متنوع دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به انتخاب رشته کنند . برای یک انتخاب مناسب بین رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شما به یک مشاوره تحصیلی نیازمند هستید و لازم است آگاهی کامل و شناخت لازم رشته مناسب را انتخاب کنید .

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سهولت امر انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی آویژه را اختیار متقاضیان خود قرار داده است . شما می توانید تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل این مرکز تماس حاصل کنید و کمک مشاوران مجرب این کا آموزشی یک انتخاب رشته مناسب را انجام دهید . ارائه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی‌ کاربردی فرصت ویژه ای را فراهم آورده تمامی افراد دارای مک دیپلم بتوانند به راحتی و زمینه های مورد علاقه خود بدون محدودیت خاصی مشغول به تحصیل شوند .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های بدون‌ کنکور علمی کاربردی همانطور که از عنوانش پیدا است ، بدون‌ کنکور و بر حسب سوابق تحصیلی می شند . برای پذیرش رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کافی است مک دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید را دارا شید . البته برای انتخاب هر یک از رشته های بدون ‌کنکور علمی کاربردی معدل خاصی مد نظر است . شما می توانید جهت اطلاع از شرایط انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بر قرار کنید . دانشگاه علمی کاربردی گروه های مختلف ، مقطع کاردانی و کارشناسی و دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند .

داوطلن برای ادامه تحصیل رشته های بدون کنکور علمی‌ کاربردی ید از زمان دقیق ثبت نام و مهلت انتخاب رشته مطلع شند و دانلود دفترچه راهنما مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند . دانشگاه علمی کاربردی موانع مختلف و پیچیده ادامه تحصیل را برای داوطلن خود رفع نموده است و لیست متنوع و جامع رشته های خود آزادی عمل بیشتری را مقابل دانشجویان خود قرار داده است . بهتر است پیش از هر انتخابی دقت و یک مشاوره تحصیلی دقیق و جامع رشته متناسب استعداد مهارت و توانایی های خود را انتخاب کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ما تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شامل تمام رشته ها دو مقطع کاردانی و کارشناسی می شد . تنوع و جامع بودن رشته های دانشگاه علمی کاربردی هیچ یک از دانشگاه های کشور وجود ندارد به صورتی که برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی حتی دانشگاه های سراسری نیز ارائه نمی شوند . دانشجویان می‌توانند بین رشته های مختلف دانشگاه علمی کاربردی کد رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از بررسی های لازم می توانند یکی از رشته های انتخابی خود مشغول به ادامه تحصیل شوند .

بهتر است پیش از انتخاب میان رشته های جامع دانشگاه علمی کاربردی دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه کنید و ضمن یافت یک مشاوره تحصیلی دقیق بهترین رشته را متناسب استعداد و علایق خود انتخاب کنید . دانشگاه علمی کاربردی این امکان را فراهم آورده که تمامی متقاضیان بتوانند رشته تحصیلی خود را توجه به زمینه شغلی و متناسب تجربیات و مهارت های خود انتخاب کنند .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شامل تمامی رشته ها چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر می شد . لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعت شامل تمامی رشته های فنی و مهندسی می شد . و رشته های مهندسی برق ، مکانیک ، عمران آی تی ،شیمی و . . را شامل می شوند .

گروه کشاورزی شامل رشته های امور زراعی ، دامی ، گلخانه‌ای ، شیلات ، صنایع غذایی و . . می شد . هر کدام از این شاخه ها خود بیشتر از ۱۰ رشته را شامل می شود . این رشته ها گروه مدیریت و خدمات اجتماعی شامل شامل رشته های شاخه علوم انسانی می شند و تمامی رشته های مدیریت ، حقوق و تربیت بدنی را بر می گیرد . اما گروه فرهنگ و هنر که از پر متقاضی ترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی می شد شامل تمامی رشته های هنری و زن های خارجی از قبیل زن انگلیسی ، زن فرانسه ، هنرهای دستی ، سینما ، گریم ، طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری و . . . می شد .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تهران

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تهران شامل رشته های مختلفی گروه های صنعت ، فرهنگ و هنر کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی می شد برخی از این رشته ها مقطع کاردانی شامل مترجمی زن انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیولی امور نکی ، امور بورس امور تعاون ، امور بیمه ، اطفاء حریق شهری ، امداد و نجات ، تربیت مربی پیش دبسنی ، تربیت مربی آموزش قرآن ، زیگری ، آرایشگری ، حسابداری دولتی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری مالی و ده ها رشته متنوع دیگر زمینه های مختلف می شد .

دانشگاه علمی کاربردی تهران علاوه بر مقطع کاردانی مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دو مرحله مهرماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند . رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران مقطع کارشناسی شامل کارشناسی مدیریت کسب و کار ، امور گمرکی ، طراحی و نقشه کشی صنعتی ، روابط عمومی الکترونیک ، حسابداری مالی مهندسی برنامه نویسی تحت وب ، تربیت مربی پیش دبسنی ، حقوق بیمه و برخی رشته های دیگر می شد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


سایر موارد مربوط به رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی


لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیراز

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیراز نیز مانند سایر مراکز این ارگان آموزشی شامل رشته های مختلفی چهار زمینه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر می شد اینجا می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیراز دو مقطع کاردانی و کارشناسی آشنا شویم . این رشته مقطع کاردانی شامل تربیت بدنی مربیگری آمادگی جسمانی ، تربیت بدنی مربیگری تیراندازی کاردانی مدیریت امور دفتری ، کاردانی حسابداری مالی ،کاردانی مکانیک خوو ، کاردانی مکانیک خووهای زرهی ، کاردانی برق خووهای زرهی و برخی رشته های دیگر می شد و اما رشته های دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی رشته های کارشناسی حقوق ثبتی ، حقوق دستیاری قضایی امور کیفری ، مهندسی فناوری اطلاعات _اطلاعات امنیت ، مهندسی خدمات رایانه ای شهرداری

مهندسی تجارت الکترونیک ، مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری ، مهندسی برنامه نویسی تحت وب و تعدادی رشته دیگر می شد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۳:۳۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های دانشگاه علمی کاربردی لیستی است که پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است که آن را مطالعه کنید . رشته های دانشگاه علمی کاربردی سایر دانشگاه ها نوع رشته ها تفاوت هایی را دارد از این رو هر فرد ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یکر لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کند از کلیه رشته ها و تنوع آنها آگاه شود و دیدی جامع تر اقدام به انتخاب رشته کند .

به طور کل رشته های دانشگاه علمی کاربردی چهار گروه صنعتی کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود و هر گروه از این چهار مورد رشته های بخصوصی قابل تحصیل می شد ، رشته های دانشگاه علمی کاربردی یک سری رشته ها به چشم می خورد که هرگز دانشگاه‌ های دیگر شما آن ها را مشاهده نمی کنید و این یکی از مزیت‌ های دانشگاه علمی کاربردی می شد که هر فردی هر علاقه و استعدادی می‌تواند رشته مناسب شخصیت خود را پیدا کند . برای مثال می‌توان به رشته آرایش زنان و یا رشته گریم لیست رشته های علمی کاربردی اشاره کرد.

شما هر اسن و یا شهری که زندگی می کنید می توانید به لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آن شهر به راحتی دسترسی پیدا کنید و توجه به رشته های موجود واحد آموزشی شهر خود یا شهر مد نظر خود اقدام به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کنید . اگر بدون مطالعه رشته های دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام این دانشگاه کنید امکان دارد که بسیاری از رشته های موجود این دانشگاه از دید شما دور بماند و دامنه انتخاب شما محدود شود چه بسا این لیست رشته هایی وجود داشته شد که استعداد علایق و احساس شما تناسب بیشتری داشته شد پس بهتر است حداقل یک ر رشته های دانشگاه علمی کاربردی را پیش از ثبت نام مطالعه فرمایید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد لیست مهمی است که ید پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی حتما آن را مطالعه کنیم رشته ای را پیدا کنیم که بیشترین تناسب را ما داشته شد . یک مقدمه کوه ، گروه صنعت لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تقری می توان تمامی رشته های مهندسی و فنی را مشاهده کرد و افراد علاقمند به رشته‌های مهندسی به راحتی می‌توانند انتخاب یکی از رشته های گروه صنعت حداقل شرایط دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول به تحصیل شوند از این رشته ها میتوان به رشته مهندسی برق ، مهندسی ملوژی و مهندسی کامپیوتر اشاره کرد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه کشاورزی دارای تنوع بسیار لا می شد و افراد می‌توانند زمینه‌های مختلفی مانند امور زراعی ، صنایع غذایی ، امور دام و طیور ، امور مربوط به گلخانه و حتی دامپزشکی و شیلات مشغول به تحصیل شوند لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات اجتماعی نیز تنوع بسیار لا می شد و تمامی رشته های متنوع گروه علوم انسانی آن قابل مشاهده است این لیست نیز می‌توان به رشته های تربیت بدنی ، حقوق و حتی آرایشگری نیز اشاره کرد.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آویژه تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر رشته های جذاب و پرطرفداری وجود دارد که افراد علاقه مند به هنر و استعداد زمینه های هنری می توانند به راحتی آن اقدام به ادامه تحصیل کند این لیست از انواع رشته های زن مانند زن فرانسوی ، زن انگلیسی ، زن اسپانیایی و رشته هایی مانند صنایع دستی و زیگری را شامل می شود .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران شامل بسیاری از رشته‌های دانشگاهی می شد . دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های زیادی را دارد اما این واحد ها گروه بندی شده اند و هر واحد آموزشی تحت نظر ارگان خاصی فعالیت می کند از این رو هر واحد آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شهر تهران واحد های بخصوصی ارائه می شود که متناسب تقاضا و نیاز ارگان ناظر بر آن واحد آموزشی می شد . پس پیش از ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی هر کدام از واحدهای آموزشی شهر تهران نیاز است که لیست رشته های آن واحد آموزشی را بررسی کرده اطمینان حاصل کنید که واحد های ارائه شده آن واحد آموزشی استعداد و هدف شما تناسب است .

همچنین می توانید این راس از مشاوره تحصیلی بهره مند شوید به این صورت که تماس مراکز مشاوره تحصیلی می توانید از لیست رشته های واحد های آموزشی مختلف ، جزئیات شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام ، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ، شهریه رشته های مختلف و همچنین محتوای رشته های ارائه شده آگاه شوید . مرکز مشاوره آویژه می تواند راهنمای مناسبی این ره برای شما شد .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

اینجا برای آشنایی بیشتر رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران تعدادی از این رشته ها را به اختصار برای شما معرفی می کنیم . این رشته ها شامل رشته هایی مانند حسابداری و گرایش های مختلف آن ، تربیت بدنی و گرایش های مختلف آن ، زرگانی و گرایش های مختلف آن ، مترجمی زن های مختلف مانند اسپانیایی ، فرانسوی و انگلیسی ،کاردانی حرفه‌ای اموری مانند امور نکی ، بیمه ، تعاون ، حج و زیارت ،ثبت احوال ، ویراسری و کبداری ، رشته های گروه فرهنگ و هنر مانند آشپزی ، آرایش زنانه ، گریم ، حقوق ،گرایش های مختلف آن می شد . همچنین می توانید برای یافت لیست کاملی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران به سایت رسمی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد

رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد همانند سایر مراکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی چهار گرو صنعت ،مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ارائه می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو رشته های مختلف می کند و پذیرش این دانشگاه نیز بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی می شد . داوطلنی که خواهان پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی مشهد هستند می‌توانند از طریق مشاوره تحصیلی و یا از طریق مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کامل رشته های این واحد آموزشی را مشاهده کنند .

همانطور که گفته شد دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز رشته های مختلف و متنوع دانشجو می پذیرد که بعضی از زیر گروه ها تنوع این رشته ها از کنکور سراسری و دانشگاه های دولتی نیز بیشتر میشد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد شامل رشته هایی مانند طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری ، تعمیر و نگهداری هواپیما ، قطعات مکانیکی خوو ، هتلداری و گردشگری می شد.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای آگاهی از جزئیات ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی ما

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان

رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر را شامل می‌شود و از تمامی این گروه ها رشته های مختلف اقدام به جذب دانشجو می کند . از آنجایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور ، دانشجو می پذیرد از این رو افرادی که برای ارتقاء شغلی خود نیاز به مک تحصیلی دارند به راحتی می توانند این دانشگاه ثبت نام کنند . دانشگاه علمی کاربردی کرمان ارایه تعداد بسیار زیادی رشته متنوع سعی کرده است پاسخگوی نیاز به تحصیل آکادمیک افراد مختلف شد . برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرمان شامل رشته های مانند اویونیک هواپیما سیسات مکانیکی ساختمان ، آسانسور و پله برقی ، تولیدات غی ، بهداشت یاری دامپزشکی ، پیرایش مردانه ،فرآوری سنگ های زینتی ، فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده و . . . میشد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۸:۴۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی طیف گسترده ای از رشته های مختلف شاخه های نظری ، فنی و حرفه ای ، انسانی و کار و دانش هستند که این رشته ها چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر دسته بندی می شوند . رشته های بدون کنکور علمی کاربردی توانسته اند ارتقای میانگین سطح تحصیلی کشور سهیم شند چرا که توجه به پذیرش بدون کنکور این دانشگاه که تنها بر حسب سوابق تحصیلی انجام می شود تمامی افرادی که دارای مک دیپلم هستند و بنابر هر دلیلی نتوانسته اند کنکور های سراسری یا سایر دانشگاه ها کشور موفق به ادامه تحصیل شوند ، اکنون می توانند به راحتی رشته های مورد علاقه خود مشغول به ادامه تحصیل شوند .

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی همه ساله جمع کثیری از داوطلن رشته های مختلف را جذب می کند از دلایل آن علاوه بر بدون آزمون بودن دانشگاه علمی کاربردی ، تنوع لا و همه جانبه بودن رشته های این مرکز آموزشی می شد . داوطلن می‌توانند بر حسب معدل دیپلم و توجه به علایق و استعدادهای خود بین رشته های متنوع دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی و کارشناسی اقدام به انتخاب رشته کنند . برای یک انتخاب مناسب بین رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شما به یک مشاوره تحصیلی نیازمند هستید و لازم است آگاهی کامل و شناخت لازم رشته مناسب را انتخاب کنید .

دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سهولت امر انتخاب رشته مرکز مشاوره تحصیلی آویژه را اختیار متقاضیان خود قرار داده است . شما می توانید تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل این مرکز تماس حاصل کنید و کمک مشاوران مجرب این کا آموزشی یک انتخاب رشته مناسب را انجام دهید . ارائه رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی‌ کاربردی فرصت ویژه ای را فراهم آورده تمامی افراد دارای مک دیپلم بتوانند به راحتی و زمینه های مورد علاقه خود بدون محدودیت خاصی مشغول به تحصیل شوند .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

رشته های بدون‌ کنکور علمی کاربردی همانطور که از عنوانش پیدا است ، بدون‌ کنکور و بر حسب سوابق تحصیلی می شند . برای پذیرش رشته های بدون کنکور علمی کاربردی کافی است مک دیپلم نظام قدیم یا نظام جدید را دارا شید . البته برای انتخاب هر یک از رشته های بدون ‌کنکور علمی کاربردی معدل خاصی مد نظر است . شما می توانید جهت اطلاع از شرایط انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بر قرار کنید . دانشگاه علمی کاربردی گروه های مختلف ، مقطع کاردانی و کارشناسی و دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند .

داوطلن برای ادامه تحصیل رشته های بدون کنکور علمی‌ کاربردی ید از زمان دقیق ثبت نام و مهلت انتخاب رشته مطلع شند و دانلود دفترچه راهنما مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را انجام دهند . دانشگاه علمی کاربردی موانع مختلف و پیچیده ادامه تحصیل را برای داوطلن خود رفع نموده است و لیست متنوع و جامع رشته های خود آزادی عمل بیشتری را مقابل دانشجویان خود قرار داده است . بهتر است پیش از هر انتخابی دقت و یک مشاوره تحصیلی دقیق و جامع رشته متناسب استعداد مهارت و توانایی های خود را انتخاب کنید .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ما تماس بگرید

  • ثبت نام دکترا
  • ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

  • سازمان سنجش ثبت نام آموزش و پرورش
  • کنکور کارشناسی
  • سازمان سنجش سراسری
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران
  • رشته فیزیوتراپی بدون کنکور
  • سایت دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • علمی کاربردی بهشهر
  • علمی کاربردی گنبد کاووس
  • دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شامل تمام رشته ها دو مقطع کاردانی و کارشناسی می شد . تنوع و جامع بودن رشته های دانشگاه علمی کاربردی هیچ یک از دانشگاه های کشور وجود ندارد به صورتی که برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی حتی دانشگاه های سراسری نیز ارائه نمی شوند . دانشجویان می‌توانند بین رشته های مختلف دانشگاه علمی کاربردی کد رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و پس از بررسی های لازم می توانند یکی از رشته های انتخابی خود مشغول به ادامه تحصیل شوند .

بهتر است پیش از انتخاب میان رشته های جامع دانشگاه علمی کاربردی دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه کنید و ضمن یافت یک مشاوره تحصیلی دقیق بهترین رشته را متناسب استعداد و علایق خود انتخاب کنید . دانشگاه علمی کاربردی این امکان را فراهم آورده که تمامی متقاضیان بتوانند رشته تحصیلی خود را توجه به زمینه شغلی و متناسب تجربیات و مهارت های خود انتخاب کنند .


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


جهت آگاهی از زار کار رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ما

  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی اهواز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تبریز
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی قم
  • رشته طراحی لس دانشگاه علمی کاربردی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • شماره دانشگاه علمی کاربردی سنندج
  • سامانه هم آوا علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی به انگلیسی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه های علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام آزمون دکتری

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شامل تمامی رشته ها چهار گروه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی ، فرهنگ و هنر می شد . لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه صنعت شامل تمامی رشته های فنی و مهندسی می شد . و رشته های مهندسی برق ، مکانیک ، عمران آی تی ،شیمی و . . را شامل می شوند .

گروه کشاورزی شامل رشته های امور زراعی ، دامی ، گلخانه‌ای ، شیلات ، صنایع غذایی و . . می شد . هر کدام از این شاخه ها خود بیشتر از ۱۰ رشته را شامل می شود . این رشته ها گروه مدیریت و خدمات اجتماعی شامل شامل رشته های شاخه علوم انسانی می شند و تمامی رشته های مدیریت ، حقوق و تربیت بدنی را بر می گیرد . اما گروه فرهنگ و هنر که از پر متقاضی ترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی می شد شامل تمامی رشته های هنری و زن های خارجی از قبیل زن انگلیسی ، زن فرانسه ، هنرهای دستی ، سینما ، گریم ، طراحی لس ، طراحی کیف و کفش ، زیگری و . . . می شد .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تهران

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی تهران شامل رشته های مختلفی گروه های صنعت ، فرهنگ و هنر کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی می شد برخی از این رشته ها مقطع کاردانی شامل مترجمی زن انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیولی امور نکی ، امور بورس امور تعاون ، امور بیمه ، اطفاء حریق شهری ، امداد و نجات ، تربیت مربی پیش دبسنی ، تربیت مربی آموزش قرآن ، زیگری ، آرایشگری ، حسابداری دولتی ، حسابداری صنعتی ، حسابداری مالی و ده ها رشته متنوع دیگر زمینه های مختلف می شد .

دانشگاه علمی کاربردی تهران علاوه بر مقطع کاردانی مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دو مرحله مهرماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند . رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تهران مقطع کارشناسی شامل کارشناسی مدیریت کسب و کار ، امور گمرکی ، طراحی و نقشه کشی صنعتی ، روابط عمومی الکترونیک ، حسابداری مالی مهندسی برنامه نویسی تحت وب ، تربیت مربی پیش دبسنی ، حقوق بیمه و برخی رشته های دیگر می شد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


سایر موارد مربوط به رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

  • سامانه سجاد آوا
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دانشگاه علمی کاربردی انقلاب
  • رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • رشته پرسری دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • رشته های بدون کنکور پیراپزشکی
  • آس دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی مشهد
  • رشته های بدون کنکور علوم پزشکی مشهد
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • آس دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته حسابداری مالی

بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی


لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیراز

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شیراز نیز مانند سایر مراکز این ارگان آموزشی شامل رشته های مختلفی چهار زمینه صنعت ، مدیریت و خدمات اجتماعی ، کشاورزی و فرهنگ و هنر می شد اینجا می خواهیم لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شیراز دو مقطع کاردانی و کارشناسی آشنا شویم . این رشته مقطع کاردانی شامل تربیت بدنی مربیگری آمادگی جسمانی ، تربیت بدنی مربیگری تیراندازی کاردانی مدیریت امور دفتری ، کاردانی حسابداری مالی ،کاردانی مکانیک خوو ، کاردانی مکانیک خووهای زرهی ، کاردانی برق خووهای زرهی و برخی رشته های دیگر می شد و اما رشته های دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی رشته های کارشناسی حقوق ثبتی ، حقوق دستیاری قضایی امور کیفری ، مهندسی فناوری اطلاعات _اطلاعات امنیت ، مهندسی خدمات رایانه ای شهرداری

مهندسی تجارت الکترونیک ، مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری ، مهندسی برنامه نویسی تحت وب و تعدادی رشته دیگر می شد .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۰:۵۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی لیست وسیعی را شکل می دهند . از طرفی به دلیل اینکه دانشگاه ها روبه توسعه و بزرگ شدن هستن هر ساله رشته هایی به لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اضافه می شود . از این رو اطلاعات موجود مورد رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی محدود به دفترچه ثبت نام علمی کاربردی سال گذشته می شد و برای اطلاع دقیق از رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی برای ورودی مهر ماه ید دفترچه مربوط به ورودی مهر را که معمولا دهه سوم مرداد ماه توسط سازمان سنجش ارائه می گردد مطالعه و بررسی کرد . همچنین خصوص رشته های کارشناسی ( و یا رشته های کاردانی ) ورودی بهمن می توانید نیمه دوم دی ماه دفترچه علمی کاربردی بهمن ماه که سایت سازمان سنجش رگذاری خواهد شد را یافت و مورد مطالع قرار دهید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی


توضیحات تکمیلی رابطه رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

تمامی رشته های لیست شده دفترچه کارشناسی علمی کاربردی برای هر دو مقطع ( کاردانی ، کارشناسی ) بدون آزمون ورودی می شند . واقع این کار دانشگاه جامع علمی کاربردی بستر را فراهم ساخت که داوطلنی که شرایط و یا توانایی کنکور دادن را ندارند و یا اگر هم کنکور داده اند ولی رشته ای که دوست داشتند پذیرفته نشده اند ، بتوانند بدون آزمون ورودی رشته مورد علاقه خود وارد دانشگاه شوند و تحصیلات خود را پیش ببرند . و این موضوع که دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت و یید وزارت علوم است به این دانشگاه و مک صا شده علمی کاربردی ارزش و اعتر داده است . تنها نکته قابل مل این می شد که ارشد بدون کنکور علمی کاربردی وجود ندارد و کارشناسی آخرین مقطعی می شد که دانشگاه علمی کاربردی آن دانشجو پرورش می دهد .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دفترچه ثبت نام علمی کاربردی موجود می شد . داوطلن کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ابتدا ید مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بخوبی لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنند و سپس از طریق ثبت نام کاردانی به کارشناسی برای پذیرش دانشگاه ۳۰ رشته را به عنوان رشته های مورد علاقه خود انتخاب کنند که نهایت توجه پیشینه تحصیلی خود و بر اساس معدل کاردانی آن ها یکی از ۳۰ رشته ای که انتخاب کرده اند پذیرفته می شوند . اینجای کار متقاضیان ید متوجه شده شند که زمان کمی که بعنوان مهلت ثبت نام اختیار دارند فرایند مطالعه لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و سپس ثبت نام را انجام دهند که این کار دقت و تجربه را می طلبد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی


برای ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ما

  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه رشته های علمی کاربردی
  • دفترچه کارشناسی علمی کاربردی مهر
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


مشاوره تحصیلی خصوص انتخاب رشته و ثبت نام رشته های کارشناسی علمی کاربردی

همانطور که اشاره کردیم فرایند مطالعه رشته های گوناگون و تصمیم گیری رابطه انتخاب رشته و ثبت نام زه کوهی ( مهلت ثبت نام ) دقت و تجربه زیادی می طلبد . این راس کارشناسان و مشاوران ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه آمادگی این را دارند که ارائه یک مشاوره تحصیلی تخصصی و کامل اطلاعات کافی خصوص لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی و ظرفیت های هر کدام از آن ها دانشگاه های مختلف ، جدیدترین تغییرات اعمال شده ، شرایط لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها و سهمیه های مختلف اختیار متقاضیان قرار دهند و راه را برای آنها جهت یک انتخاب رشته کاربردی و اساس هموار کنند .


بیشتر بخوانید: تحصیل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل مجموعه بزرگی از رشته های مختلف می شوند که همگی چهار گروه اصلی زیر جا دارند :

  • صنعت
  • فرهنگ و هنر
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • کشاورزی

همانطور که گفتیم متقاضیان از طریق ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی این موقعیت را دارند که هر کدام از زیر شاخه های این چهار گروه اصلی ثبت نام کنند . تنها پارامتری که ثبت نام بدون کنکور برای متقاضیان ارزیابی می شود و معیار پذیرش هر رشته می شد معدل مقطع قبلی آن ها می شد که زمان ثبت نام علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی معدل کاردانی معیار می شد .


بیشتر بخوانید: سوالات متداول دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کارشناسی


بعضی از رشته های مهم کارشناسی علمی کاربردی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بسیار بزرگ می شد ، از همین رو به تعدادی از موارد مهم آن اشاره می کنیم

  • مدیریت و خدمات اجتماعی : مربیگری کودک ، مهمانداری هواپیما ، کسیرانی ، حقوق ، جهانگردی ، زاریابی ، آتش نشانی ، امور ادارای ، مطب داری ، حسابداری ، امور گمرکی ، روانشناسی ورزشی و …
  • کشاورزی : آب و خاک ، زهکشی ، انتقال آب ، دامپروری ، گیاه پزشکی ، شیلات ، غنی ، منابع طبیعی و …
  • فرهنگ و هنر : زن ، گریم ، کارگردانی ، نوازندگی ، زیگری ، هنر های نمایشی ، خبرنگاری ، انیمیشن ، طراحی لس ، آشپزی ، گرافیک و …
  • صنعت : پالایش گاز ، صنایع غذایی ، مخابرات مترو ، برق ، مخابرات ، ملوژی ، نقشه کشی صنعتی ، صنایع چاپ ، کامپیوتر ، جوشکاری ، مکانیک ، فناوری اطلاعات و …

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران جامع ترین لیست از رشته های کارشناسی علمی کاربردی می شد . دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران همانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله دو نوبت ( ورودی بهمن ماه و مهر ماه ) دانشجو می پذیرد ، و برای افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی مورد نیاز دانشگاه علمی کاربردی را دارند تنها معیار پذیرش هر رشته سوابق تحصیلی می شد .

داوطلن بر اساس علاقه مندی و اولویت بندی های مد نظر خود می توانند از لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی تهران ۳۰ رشته را فرم ثبت نام وارد کنند ، و محدودیتی برای انتخاب نوع رشته ندارند و لزومی ندارد حتما رشته ای که انتخاب می کنند متناسب و یا شبیه رشته مقطع کاردانی آنها شد . نهایت بر اساس معدل کاردانی افراد ، آنها یکی از ۳۰ رشته ای که انتخاب کرده اند پذیرفته می شوند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی ۹۸


نکاتی پیرامون رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران

دانشگاه علمی کاربردی تهران رشته هایی همچون پزشکی ، مامایی ، دندان پزشکی ، رادیوتراپی ، پرسری ، اق عمل ، هوش بری و دیگر رشته های زیر مجموعه شاخه های علوم پزشکی و پیرا پزشکی را ارائه نمی دهد . همچنین بعضی از رشته های شاخه صنعت مثل مهندسی هوافضا ، مهندسی هسته ای و مهندسی پزشکی را ارائه نمی دهد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران


سایر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه علمی کاربردی
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • لیست دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته کامپیوتر
  • دانشگاه علمی کاربردی هنر تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر تهران
  • دانشگاه فرهنگ و هنر تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • سازمان سنجش

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز همگی بدون آزمون ورودی می شند . لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز مختص به دفترچه علمی کاربردی سال ۹۷ می شد .

رشته های مهندسی

  • ICT ( بهره برداری ، دی ، مخابرات سیار )
  • الکترونیک صنعتی
  • شبکه انتقال برق
  • شبکه توزیع برق
  • کنترل ( ابزار دقیق )
  • جوش
  • بهره برداری ( نیروگاه )
  • طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مکانیک ( خوو ، سیسات )
  • اطلاعات ( امنیت ، تجارت الکترونیک ، طراحی وب ، فناوری اطلاعات )
  • سخت افزار
  • شبکه های کامپیوتری
  • محیط زیست ( زیافت پسماند ، کنترل آلاینده )
  • عمران ( تمام گرایش ها )
  • معماری
  • منابع ( آب های سطحی )
  • صنایع لاستیک
  • منابع طبیعی
  • غنی ( تولیدات گلخانه ای ، گیاهان زینتی ، گیاهان دارویی و معطر )
  • گیاه پزشکی ( مدیریت آفات )
  • بهداشت
  • صنایع غذایی ( گوشتی و لبنی )

رشته های کارشناسی

  • آسیب شناسی اجتماعی ( پیشگیری از اعتیاد )
  • مددکاری اجتماعی ( خانواده )
  • HSE
  • مدیریت ( تمامی گرایش ها )
  • حسابداری ( پروژه ها ، خدمات و تولیدات صنعتی و کشاورزی ، دولتی ، مالی ، بیمه اشخاص )
  • امور گمرکی
  • حقوق ( ارشاد امور مدنی و کیفری ، ثبتی ، دستیاری قضایی )
  • تربیت مربی ( پیش دبسنی )
  • تربیت بدنی ( مربیگری آمادگی جسمانی )
  • آماد و پشتینی سوانح
  • پدافند غیرعامل
  • اطلاعات نظامی
  • روابط عمومی ( امور رسانه ، رفر اجتماعی و افکارسنجی )
  • خبرنگاری ( اجتماعی و فرهنگی )
  • گرافیک ( تصویرسازی )
  • مرمت و احیاء بناهای ریخی
  • معماری ( طراحی محیط بیرونی )
  • سینما ( کارگردانی )
  • عکاسی ( مد و پوشاک )
  • عکاسی خبری
  • فیلم نامه نویسی
  • مجری گری
  • مترجمی همزمان انگلیسی

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۰۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

ورود به دانشگاه علمی کاربردی امروزه اهداف بسیاری از داوطلن ورود به تحصیلات آکادمیک می شد . یکی از سوالاتی افکار داوطلن را به شدت گیر می کند نحوه ورود به دانشگاه علمی کاربردی می شد . واقع ورود به دانشگاه علمی کاربردی شرایط خاصی را می طلبد برای ورد به مقاطع مختلف که ادامه همین مطلب مفصلا به آنها می پردازیم . یکی از حائز اهمیت ترین نکات رابطه ورود به دانشگاه علمی کاربردی این می شد که دانشگاه علمی کاربردی هر سال دو ر دانشجو می پذیرد . مرحله اول مهر ماه می شد که مهلت انتخاب رشته و ثبت نام از اواخر مرداد ماه شروع می شود و حدودا ۷ ۱۰ روز به طول می انجامد . مرحله دوم از زمان ثبت نام علمی کاربردی بهمن ماه می شد و نیمه دوم دی ماه فرصت ثبت نام آغاز می گردد .


بیشتر بخوانید: رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی


اطلاع از رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی

یکی از مواردی که متقاضیان جهت ورود به دانشگاه علمی کاربردی به آن بسیار نیاز دارند آگاهی از لیست رشته های علمی کاربردی است . قبل از شروع شدن فرصت ثبت نام ، رشته های کاردانی و همچنین رشته های کارشناسی را داوطلن می توانند بصورت کامل دفترچه ثبت نام علمی کاربردی مطالعه کنند و یک انتخاب آگاهانه انجام دهند . زمان ثبت نام کاردانی و یا ثبت نام کاردانی به کارشناسی متقاضیان می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و قسمت « جامع علمی کاربردی » دفترچه مربوط به هر مقطع و هر مرحله ( مهر یا بهمن ) را تحت عنوان دفترچه علمی کاربردی بهمن و یا مهر یافت کنند و خصوص رشته های ارائه شده اطلاعات کافی بدست آورند .


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور یکی از نکاتی است که علاقه مندان به این دانشگاه را هر روز بیشتر و بیشتر می کند . جهت ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور تنها مقطع قبلی داوطلب مهم می شد . جهت ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای کاردانی معدل کل دیپلم ، و برای ورود به کارشناسی معدل مک کاردانی متقاضی بررسی می شود و داوطلن بر اساس این موضوع می توانند رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و وارد دانشگاه شوند . این نکته نیز حائز اهمیت می شد که این سیستم دانشگاهی فقط کاردانی بدون کنکور و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ارائه می دهد و حال حاضر ارشد بدون کنکور علمی کاربردی وجود ندارد ، یا بهتر است بگوییم که دانشگاه جامع علمی کاربردی اصلا مقطع ارشد ندارد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی آویژه

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


جامعه رشته های علمی کاربردی

دانشگاه علمی کاربردی بخش عمده ای از رشته های مهندسی که زیر شاخه صنعت می شند ، رشته های علوم اجتماعی ، انسانی و مدیریتی که زیر شاخه مدیریت و خدمات اجتماعی هستند ، رشته های زیر شاخه کشاورزی و فرهنگ و هنر را دو مقطع کاردانی و کارشناسی ارائه می دهد . مسفانه رشته های علوم پزشکی و همچنین رشته های پیراپزشکی بدون کنکور این لیست گنجانده نشده اند و لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی تنها شامل تعداد انگشت شماری رشته می شند که تمامی آنها به موارد زیر محدود می شوند :

  • مهندسی فناوری تجهیزات پزشکی – اق عمل
  • دارو یاری
  • علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • پزشکیار ورزشی
  • گیاهان دارویی و معطر
  • خانواده و مراقبت زنان

جهت اطلاع از این موضوع رشته ای از زیر گروه پیراپزشکی به این لیست اضافه شده و یا کم شده ، متقاضیان ید دفترچه علمی کاربردی را بخوبی مطالعه نماییند .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور موارد مختلفی را شامل می شود . بصورت کلی شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را می توان دو دسته عمومی و اختصاصی گنجاند که مفصلا دفترچه ثبت نام علمی کاربردی بصورت کامل توضیح داده شده است ، اما برای آن دسته از متقاضیانی که تمایل به دانستن لین شرایط دارند ادامه توضیحات کاملی داده می شود . لازم به ذکر می شد که کنار این شرایط کلی ، شرایط جزئی مانند سهمیه های مختلف ائم از جانزان ، رزمندگان و گروه شاغلین وجود دارد که می تواند علاوه بر سهولت ورود به دانشگاه ، هزینه های شهریه را برای دانشجویان کاهش دهد . جهت اطلاع از این دسته شرایط ، متقاضیان می توانند از مشاوره مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوند و اطلاعات کاربردی یافت کنند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


راه بشناسید و ورود را برای خود آسان کنید

لازم به توجه دو چندان می شد که زمان انتخاب رشته علمی کاربردی محدود می شد ، و از آنجایی که فرصت ثبت نام تنها دور سال می شد ، اگر زمان ثبت نام را به دلیل عدم آگاهی از شرایط ثبت نام ، زمان ثبت نام ، رشته های ارائه شده و مورد علاقه خود و … از دست دهید ید برای مرحله بعدی ثبت نام شش ماه انتظار بکشید . بهترین راه این می شد که اعتماد کنید . داوطلن می توانند اعتماد به مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه زه محدود ثبت نام اطلاعات و شناخت کافی مورد شرایط انتخاب رشته ، زمان انتخاب رشته ، لیست رشته های ارائه شده ، سهمیه های قابل استفاده و حتی تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بدست بیاورند . مرکز مشاوره تحصیلی آویژه مشاوره تحصیلی حرفه ای راه را به شما می شناساند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


مدارک لازم برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مدارک لازم برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور نیز از دسته مواردی می شد که متقاضیان رابطه آن به سوالاتی برخورد می کنند . پس از اینکه مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به پایان رسید و داوطلب یکی از رشته های منتخبش پذیرفته شد ، لازم است ابتدا بصورت اینترنتی اطلاعات لازم را سایت دانشگاه مربوطه وارد کند و ثبت نام اینترنتی که مرحله اول ثبت نام می شد به پایان برساند . بعد از اتمام مرحله اینترنتی برای ثابت کردن صحت اطلاعات وارد شده و تکمیل پروند ثبت نام ، داوطلب ید مدارکی را بصورت حضوری به دانشگاه ارائه دهد بصورت رسمی دانشگاه مربوطه ثبت نام شود ، و سپس می تواند از طریق سامانه آموزش علمی کاربردی و یا همان سامانه هم آوا علمی کاربردی اقدام به انتخاب واحد کند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


لیست مدارک لازم برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

  • اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه
  • اصل مک ( دیپلم : برای کاردانی – کاردانی : برای کارشناسی )
  • شش قطعه عکس ( ۴×۳ – تمام رخ )
  • کارت معافیت و یا پایان خدمت برای آقایان ( و یا مکی دال بر اینکه شخص مشکل خدمت وظیفه ندارد )
  • ییدیه معدل ( برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات هنوز برای آنها صا نشده )
  • فیش حقوقی ، و یا حکم کارگزینی برای شاغلان ( آخرین نسخه )
  • گواهی اشتغال به کار ( کاربرگ ۱۰۳ )
  • دفترچه بیمه ( کپی صفحه اول کفایت می کند )

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ما

  • آزمون سنجش
  • نیج کنکور سراسری
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


شرایط عمومی و اختصاصی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط عمومی و اختصاصی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل شرایطی می شود که اگر یکی از آنها نقض شود و یا موجود نشد متقاضی نمی تواند ثبت نام کند . شرایط عمومی و اختصاصی برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور شامل دسته موارد زیر می شد

شرایط عمومی :

  • اعتقاد به یک دین مورد یید جمهوری اسلامی
  • عدم هرگونه اختلاف حکومت
  • عدم ارتط و یا سابقه آن واحد های مخالف نظام
  • عدم وجود هرگونه فساد اخلاقی توسط متقاضی

شرایط اختصاصی :

  • مکدیپلم ( برای کاردانی ) – مک کاردانی ( برای کارشناسی )
  • وجود مک نشان دهنده عدم وجود مشکل نظام وظیفه صرفا برای آقایان ( معافیت یا پایان خدمت یا … )
  • داشتن ضعیت جسمانی مساعد برای رشته مربوطه
  • پذیرش بر اساس سهمیه مربوطه و معدل مقطع قبل انجام می شود
  • موافقت نامه کتبی از طرفسازمان کاری مربوطه ید برای کارمندان رسمی ارائه شود
  • پذیرش همزمان ( دو مقطع و رشته حتی متفاوت ) مجاز نمی شد مگر غیر حضوری

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد

ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ۹۸


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۴:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)