مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

سوالات کمیسیون معافیت کفالت ۹۸ چیست؟

۰٫۰
۰۰

سوالات کمیسیون معافیت کفالت ۹۸ چیست؟

کمیسیون معافیت کفالت یکی از مهم ترین مراحل برای اخذ یافت معافیت کفالت می شد . به همین دلیل مشمولین ید کمیسیون معافیت کفالت را جدی بگیرند . قبل از توضیحات ره مراحل و ضوابط کمیسیون معافیت کفالت ، مشمولین ید شرایط این معافیت کفالت آشنا شوند . برای آشنایی شرایط معافیت کفالیت و … میتوانید به مشاوره نظام وظیفه مراجعه فرمائید . زیرا معافیت سرزی کفالت انواع بسیاری دارد که برای هرکدام جداگانه کمیسیون معافیت کفالت خاصی برگزار می شود . همانطور که می دانید جوانان برای رسیدن به سن مشمولیت و گذراندن مراحل سخت سرزی دغدغه ی بسیاری دارند . زیرا ۲۱ ماه دوره ی خدمت ضرورت و دور بودن از محیط خانه و خانواده بعد از ۱۸ سال برای هر کسی سخت خواهد بود .

انواع معافیت های کفالت

  • معافیت کفالت پ مسن
  • معافیت کفالت ما بدون همسر
  • معافیت کفالت ما طلاق گرفته
  • معافیت کفالت پ بیمار
  • معافیت کفالت برا صغیر
  • معافیت کفالت خواهر
  • معافیت کفالت جد یا پبزرگ
  • معافیت کفالت جده یا مابزرگ
  • معافیت کفالت فرزند
  • معافیت کفالت تک پسری
  • معافیت کفالت همسر
  • معافیت کفالت برا کبیر بیمار

برای استفاده از معافیت های کفالت و شرکت کمیسیون معافیت کفالت ، مشمولین ید قبل از هر چیز از سه شرط اصلی برخوردار شند . داشتن این شرایط و شرایط اختصاصی هر نوع معافیت کفالت ، آن ها می توانند از معافیت سرزی کفالت بهره مند شوند .

  1. فرد متقاضی معافیت سرزی کفالت ید برای ثبت خواست خود به سن مشمولیت رسیده شد . زودتر از سن قانونی پسران قا نخواهند بود برای این نوع معافیت اقدام کنند .
  2. مشمول ید تنها پسری شد که خانواده ی خود لای ۱۸ سال سن دارد . خواست او سازمان نظام وظیفه مورد بررسی قرار بگیرد .
  3. فرد ید سریعا پس از ورود به سن مشمولیت برای معافیت کفالت اقدام کند . زیرا پس از ورود به غیبت غیر موجه ، امکان گرفتن معافیت کفالت را نخواهد داشت .

سوالات کمیسیون معافیت کفالت

سوالات کمیسیون معافیت کفالت از بخش های مهم این معافیت می شد . زیرا شرایط مشمول و فردی که می خواهد کفالتش را به عهده بگیرد برای سازمان نظام وظیفه حائز اهمیت خواهد بود . سوالات کمیسیون معافیت کفالت به سوالات متداولی گفته می شود که مشمولین ید به پاسخ های آن واقف شند . این سوالات مجموعه سوالاتی است که بر اساس نوع معافیت کفالت متغیر خواهد بود . برخی سوالات کمیسیون معافیت کفالت سرزی را می توانید ادامه بخوانید و پاسخ های آن ها را به خاطر بسپارید .

شناخته شده ترین سوالات کمیسیون معافیت کفالت

_آیا داشتن برای که زیر سن ۱۸ سال است می تواند برای مشمول خواسر معافیت کفالت مشکلی ایجاد کند ؟

خیر . برا زیر سن ۱۸ سالگی هیچ مانعی برای معافیت سرزی کفالت نخواهد بود .

_آیا منظور از تنها مراقب و نگهداره این است که مشمول هیچ خواهر و برای نداشته شد ؟

خیر . نیاز است که مشمول تنها پسر لای ۱۸ سال خانواده ی خود شد . داشتن خواهر بزرگ تر مانعی برای این موضوع نخواهد بود .

_مشمول غایب می تواند از انواع معافیت کفالت بهره مند شود ؟

خیر . مشمول متقاضی معافیت کفالت ید به موقع و پس از ورود به سن ۱۹ سالگی برای معافیت اقدام کند .

سوالات کمیسیون معافیت کفالت ما

سوالات کمیسیون معافیت کفالت ما مخصوص این نوع معافیت می شد . همانطور که می دانید برای استفاده از معافیت سرزی کفالت ما ، مشمول ید شرایط زیر را نظر بگیرد . طبق آخرین سوالات کمیسیون معافیت کفالت ما ، ما مشمول ید دارای یکی از شرایط زیر شد .

  • ما مشمول ید از همسرش طلاق گرفته شد . ازدواج مجدد نیز برای ما مشمول غیر مجاز خواهد بود . پس از طلاق ید ۳۰ ماه از آن گذشته شد به مشمول معافیت دائم داده شود . یعنی قبل از ۳۰ ماه مشمول می تواند معافیت موقت بگیرد .
  • ما مشمول بر اثر فوت همسر تنها شده و نیازمند مراقبت و نگهداری شد . مشمولینی که ما جوان داشته و حتی کارمند بودن ماشان هیچ ثیری روند رسیدگی به معافیت کفالت آن ها نخواهد داشت .

سوالات کمیسیون معافیت کفالت پ

سوالات کمیسیون معافیت کفالت پ مانند دیگر معافیت ها نیازمند جواب های دقیق و صحیح است . مشمولین ید بدانند برای معافیت سرزی کفالت پ ید شرایط زیر را نظر بگیرند . هم چنین پاسخ سوالات مهم زیر را به خاطر بسپارند .

_آیا تنها سن پ ملاک و معیار استفاده ی مشمولین از معافیت کفالت پ می شد ؟

خیر . برای استفاده از معافیت کفالت پ بیماری و ناتوانی پ مشمول نیز می تواند مورد بررسی قرار گرفته و معافیت کفالت به فرد تعلق خواهد گرفت

_سن پ مشمول ید چق شد فرزند پسر بتواند از کفالت سن پ استفاده کرده و معاف شود ؟

سال های گذشته پ سن ۶ سال می توانست برای فرزند خود معافیت کفالت بگیرد . اما سال های اخیر این قانون تغییراتی داشته و سن پ از ۶۵ سال به سن ۷۰ سال تغییر کرد .

زیرا مشمول دو صورت می تواند از معافیت کفالت سن پ استفاده کند :

  1. به خاطر سن ۷۰ سال پ .
  2. به خاطر بیماری و ناتوانی پ .

سوالات کمیسیون معافیت کفالت پ بیمار

سوالات کمیسیون معافیت کفالت پ بیمار که یکی از شناخته شده ترین معافیت ها است . زیرا این کمیسیون مدارک پزشکی پ می تواند نقش اصلی را ایفا کند . این کمیسیون علاوه بر مشمولین ، پ ناتوان نیز می تواند حضور پیدا کنند . رای اصلی این شورا هیئت رسیدگی می تواند قطعی شد . بر اساس نوع بیماری و شرایط جسمی و روحی پ مشمول می تواند از معافیت کفالت پ بیمار خود بهره مند شود .

کسری خدمت

جوانان پس از ورود به سن ۱۹ سالگی مشمول خدمت وظیفه سرزی شده و ید برای اعزام به خدمت مراحل مشخصی را طی کنند . اما صد زیادی از مشمولین این کار را نخواهند کرد . شاید بپرسید چرا ؟ ما جواب این سوال دلایل زیادی خواهیم داشت . سال های اخیر سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا شرایط مناسبی را برای مشمولین محیا کرده است . بتوانند از تسهیلات ویژه ای استفاده کرده و خدمت مقدس سرزی برایشان آسان شود . راه های زیادی وجود دارد که جوانان ما بتوانند رفتن به خدمت سرزی را به تعویق بیندازند . یا اینکه به کلی از خدمت سرزی معاف شوند . همه ی مشمولین می دانند که معافیت سرزی بهترین و مطمئن ترین راهی است که آن ها می توانند از خدمت کردن پرهیز کرده و سختی دوره ی خدمت ضرورت را نگذرانند و به راحتی کارت یایان خدمت بگیرند .

برای استفاده از معافیت سرزی ، مشمولین نیازمند شرایط ویژه ای هستند . شاید صد زیادی از مشمولین این شرایط را نداشته شند . این افراد چه کاری می توانند انجام دهند ر سنگین خدمت سرزی بر دوششان سبک تر شود ؟ آیا راهی به ذهنن می رسد ؟ برای پاسخ به این سوال ید به مشمولین عزیز بگوییم خوشبخنه راه هایی وجود دارند که بیشتر جوانان می توانند از آن ها به طریقی بهره بگیرند . فقط کافی است شناخت خود را نسبت به مسائل نظام وظیفه بیشتر کرده و سطح اطلاعات خود را لا ببرند . این راه های موثر و مفید شامل کسری خدمت سرزی ، معافیت تحصیلی ، امریه سرزی ، سازمان های امریه بگیر ، شرایط کسر خدمت و بسیاری راه های دیگر می شند .

انواع دیگر معافیت ها

برای استفاده از معافیت های خدمت سرزی ید انواع آن ها را بشناسیم . زیرا سال های جاری معافیت های جدیدی معرفی شده اند که برخی مشمولین از آن ها بی اطلاع هستند . ما اینجا معافیت های مختلف را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد . شما می توانید برای راهنمایی های بیشتر مرکز مشاوره آویژه و شماره تماس های موجود این صفحه .

  1. معافیت های کفالت
  2. انواع معافیت پزشکی
  3. معافیت های تحصیلی
  4. معافیت ایثارگری و جانزی
  5. معافیت مددجویی
  6. معافیت سنی
  7. معافیت بنیاد نخبگان
  8. و سایر معافیت های دیگر

خوانندگان عزیز می توانند سوالات بیشتر خود را مشاورین ما مرکز مشاوره آویژه مطرح کنند .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

سوالات کمیسیون معافیت کفالت ۹۸ چیست؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۸:۲۶ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی توسط فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی زیر مجموعه معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – تقاطع بلوار طبرسی و بلوار مجلسی-ساختمان دانشگاه علوم انتظامی شعبه شمال شرق کشور وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی معاونت توسعه مدیریت و پشتینی آسن قدس رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای عملیات ویژه انتظامی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – نگارش حقوقی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای کشف و پیجویی سرقت
  • کاردانی حرفه ای عملیات مرزنی (زمینی)
  • کاردانی حرفه ای حقوق – خدمات قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – امور ضابطین قضایی
  • کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی
  • کاردانی حرفه ای تربیت بدنی – مربیگری پایه تیراندازی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای آسی بشناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • کارشناسی حرفه ای حقوق – دستیاری قضایی امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد امور کیفری
  • کارشناسی حرفه ای آسیب شناسی اجتماعی – پیشگیری از اعتیاد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی نیز ۱۲۲ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربری فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی اسن خراسان رضوی و مشهد – تقاطع بلوار طبرسی و بلوار مجلسی-ساختمان دانشگاه علوم انتظامی شعبه شمال شرق کشور واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۲۷۰۰۰۱۳ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۴:۴۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی مشهد

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد توسط سازمان امور مالیاتی کشور زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – خیان امام خمینی (ره) ـامام خمینی(ره) ۲۹ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد

دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی مشهد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بنیاد شهید و امور ایثارگران اسن خراسان رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی مشهد

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی مشهد مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی مالیاتی مشهد ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالیاتی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری دولتی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی مالیاتی مشهد

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی مشهد شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد نیز ۱۶۰ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی مالیاتی مشهد

دانشگاه علمی کاربری مالیاتی مشهد اسن خراسان رضوی و مشهد – خیان امام خمینی (ره) ـامام خمینی(ره) ۲۹ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۸۵۴۰۰۸۵ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی مالیاتی مشهد

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : ندارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی مشهد مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به مالیاتی مشهد ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی مالیاتی مشهد

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۸:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان خراسان رضوی

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – بلوار وکیل آد – خیان هنرسن – هنرسن ۹ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی موسسه توسعه آموزشی پژوهشی سینا (خراسان رضوی)


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری کودک
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مددکاری خانواده
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی – اورژانس اجتماعی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهدکودک
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کمشنوا و ناشنوا
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی کودکان کمتوان ذهنی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی
  • کاردانی حرفه ای امور بیمه
  • کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کارشناسی حرفه ای مدیریت رفاه اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – کودک
  • کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – خانواده
  • کارشناسی حرفه ای توانبخشی افراد کمتوان ذهنی
  • کارشناسی حرفه ای تربیت مربی پیش دبسنی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی نیز ۱۱۵ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربری بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی اسن خراسان رضوی و مشهد – بلوار وکیل آد – خیان هنرسن – هنرسن ۹ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۸۶۹۰۰۰۴ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۳:۴۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناباد

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و گناد – شهرک شهید مدنی- خیان مهارت وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کاشمر


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای گناد اسن خراسان رضوی و گناد – شهرک شهید مدنی- خیان مهارت واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۵۷۲۸۷۸۱۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای گناد ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای گناد

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۶:۲۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد توسط موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی مهارت زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – میدان جمهوری اسلامی (صدا و سیما)- ابتدای بلوار فضل ابن شاذان وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک خوو
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – سیسات الکتریکی ساختمان
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای هتلداری
  • کاردانی حرفه ای گردشگری
  • کاردانی حرفه ای قنادی
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لس
  • کاردانی حرفه ای آشپزی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک خوو
  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای طراحی و الگوسازی پوشاک – لس مجلسی و خانگی
  • کارشناسی حرفه ای آشپزی – آشپزی ملل

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد نیز ۱۰۳ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

دانشگاه علمی کاربری فنی و حرفه ای مشهد اسن خراسان رضوی و مشهد – میدان جمهوری اسلامی (صدا و سیما)- ابتدای بلوار فضل ابن شاذان واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۸۷۸۷۰۳۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به فنی و حرفه ای مشهد ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی فنی و حرفه ای مشهد

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۲:۰۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) توسط موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی زیر مجموعه وزارت جهاد کشاورزی به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – بزرگراه شهید کلانتری – بین میدان جمهوری اسلامی و میدان جهاد وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی میراث خراسان رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی منابع طبیعی – مرتع داری
  • کاردانی فنی مکانیزاسیون کشاورزی
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • کاردانی فنی صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – غذایی
  • کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی
  • کاردانی فنی شیلات – تکثیر و پرورش آبزیان زینتی
  • کاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی گاو
  • کاردانی فنی دامپروری – پرورش صنعتی طیور
  • کاردانی فنی غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • کاردانی فنی غنی – گل و گیاهان زینتی
  • کاردانی فنی غنی – تولیدات گلخانه ای
  • کاردانی فنی غنی – تولیدات غی
  • کاردانی فنی غنی – تولید سبزی و صیفی
  • کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی
  • کاردانی فنی امور زراعی – تولید دانه های روغنی
  • کاردانی حرفه ای ترویج کشاورزی – توسعه روسیی
  • کاردانی حرفه ای بهداشت یاری دامپزشکی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ورودی بهمن ماه

  • ندارد

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری منابع طبیعی – امور اراضی
  • مهندسی فناوری مکانیزاسیون کشاورزی – مکانیزاسیون زراعی و غی
  • مهندسی فناوری گیاه پزشکی – مدیریت تلفیقی آفات
  • مهندسی فناوری صنایع غذایی – شیر و فراورده های لبنی
  • مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی گاو
  • مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی طیور
  • مهندسی فناوری غنی – گیاهان دارویی و معطر
  • مهندسی فناوری غنی – گل و گیاهان زینتی
  • مهندسی فناوری غنی – تولیدات گلخانه ای
  • کارشناسی حرفه ای بهداشت مواد غذایی منشا دامی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ورودی بهمن ماه

  • ندارد

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) نیز ۱۱۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربری جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) اسن خراسان رضوی و مشهد – بزرگراه شهید کلانتری – بین میدان جمهوری اسلامی و میدان جهاد واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۸۷۱۷۰۷۱ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

شرایط اختصاصی: ۱- فرزندان دیپلمه کشاورزان و روسییان دارای زمین کشاورزی و فارغ التحصیلان دوره های متوسطه کاردانش و فنی و حرفه ای کشاورزی یید شورای اسلامی روس و اداره جهاد کشاورزی محل سکونت میتوانند سهمیه آزاد پذیرش و از تخفیف شهریه ویژه برخوردار شوند و مییست متعهد گردند که پس از فراغت از تحصیل یکی از واحدهای تولیدی مشغول به کار گردند. ۲- خوابگاه به صورت خودگردان و محل مرکز میشد

  • وسیله ایاب و ذهاب : دارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد) ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی جهاد کشاورزی خراسان رضوی (مشهد)

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۴۳:۱۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی توسط سازمان مدیریت صنعتی زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – بلوار بعثت – تقاطع بلوار ناصرخسرو – پلاک ۶۹ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دادگستری کل اسن خراسان رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی کامپیوتر – سیستمهای کامپیوتری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – امور گمرکی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی
  • کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی
  • کاردانی حرفه ای امور بورس

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • کاردانی حرفه ای زرگانی – انرداری
  • کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده
  • کاردانی حرفه ای حسابداری شرکتهای بیمه
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی
  • کاردانی حرفه ای زرگانی – امور گمرکی
  • کاردانی حرفه ای زاریابی
  • کاردانی حرفه ای امور بورس

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری سیستمهای سخت افزاری رایانه
  • مهندسی فناوری اطلاعات – طراحی صفحات وب
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت بورس
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت زاریابی بیمه
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابرسی
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
  • کارشناسی حرفه ای امور گمرکی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

دانشگاه علمی کاربری سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی اسن خراسان رضوی و مشهد – بلوار بعثت – تقاطع بلوار ناصرخسرو – پلاک ۶۹ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۸۴۵۴۱۰۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان مدیریت صنعتی خراسان رضوی

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۲:۰۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) توسط شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و مشهد – بلوار سجاد مولوی پلاک ۷۶ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرماندهی انتظامی اسن خراسان رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی ممیزی انرژی – ساختمان
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی کنترل
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی الکترونیک صنعتی
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – تجارت الکترونیک
  • مهندسی فناوری اطلاعات – امنیت اطلاعات

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • مهندسی فناوری شبکه های کامپیوتری
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی – صنعتی خراسان رضوی (مشهد) به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

دانشگاه علمی کاربری شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) اسن خراسان رضوی و مشهد – بلوار سجاد مولوی پلاک ۷۶ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۳۶۰۷۵۴۰۰ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

پذیرش این دانشگاه شرایط اختصاصی خاصی ندارد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : ندارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد) ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت خدمات علمی صنعتی خراسان رضوی (مشهد)

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۰:۵۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

۰٫۰
۰۰

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک یکی از دانشگاه های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی است که راسی نظام آموزش مهارت و فناوری وابسته به وزارت علوم، هر سال دوره های مهر و بهمن و دو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دانشجو می پذیرد. هدف این دانشگاه فراهم نمودن موجت مشارکت ارگانها، سازمانها و دستگاههای متقاضی اجرایی دولتی و غیردولتی امر تربیت نیروی انسانی کارآفرین، ماهر و متخصص مورد نیاز کشور است. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را زمان کم یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ثبت نام کنند.

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک توسط شرکت صنایع خیام الکتریک زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به خواست دانشگاه جامع علمی کاربردی اسن خراسان رضوی سیس شده و نیشابور- ساختمان شماره ۱: بلوار امیر کبیر – امیر کبیر ۸/۲ – پلاک ۹۴ ساختمان شماره ۲: خیان ۱۷ شهریور- ۱۷ شهریور ۲ وافع است.

نظام آموزش مهارت و فناوری دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک شامل آموزشهایی است که هدف ارتقا و انتقال دانش کار و فناوری، به هنگام کردن مهارتهای شغلی و افزایش مستمر و فزاینده بهره وری تمامی سطوح تحصیلی مهارت و فناوری به صورت آموزشهای رسمی و آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی طراحی و اجرا میشود و استفاده از فناوریهای آموزشی روز و ظرفیتهای آموزشی محیط کار، افراد را براساس اسنداردها و صلاحیتهای شغلی و کید بر اخلاق حرفه ای برای احراز شغل، حرفه و کسب و کار سطح مطلوب تربیت می نماید. قبل از ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی به داوطلن توصیه میشود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را دقت مطالعه نمایند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک به تمام کسانی که تمایل به یادگیری سریع و کسب تجربه، برای ورود به زار کار و فعالیت اقتصادی را دارند، توصیه میشود. این دانشگاه شرایط لازم برای لا بردن سطح دانش و تجربه را به صورت یکجا فراهم کرده و مدارک کاردانی و کارشناسی آن مورد ئید وزارت علوم میشد. از این رو صورتی که تمایل به تحصیلی یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک را دارید میتوانید مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و مین اجتماعی اسن خراسان رضوی


لیست رشته ها و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

هر داوطلب ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی براساس میزان علاقمندی به رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل: صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر برابر ضوابط شرکت نماید.

افرادی که مرحله اول ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک پذیرفته شوند برای پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ید قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات خود را سایت هم اوا وارد کنند. داوطلن لازم است تمام مدارک اولیه شامل تصویر صفحات شناسنامه، تصویر پشت و روی کارت ملی، تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان و تصویر مک دیپلم خود را اسکن کرده و سایت هم آوا آپلود نمایند.

بعد از تکمیل نمودن اطلاعات اولیه سایت هم آوا نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام نمایند. برای انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک مییست از گروه و کد زیرگروه آموزشی، رشته های تحصیلی و دیپلم های مرتبط دارای اولویت پذیرش، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، و نیز جنسیت پذیرش ( منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ) اطلاع داشته شید. برای اطلاع از دوره ها و مقاطع پذیرش، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی، لیست رشته ها و کد اشتغال علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ما همراه شید.

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی مهر ماه

  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی کنترل کیفیت قطعات مکانیکی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری صنعتی

لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی بهمن ماه

  • کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری
  • کاردانی فنی مکانیک – مکانیک سیسات صنعتی
  • کاردانی فنی مکانیک – ماشین افزار
  • کاردانی فنی کنترل کیفیت قطعات مکانیکی
  • کاردانی فنی برق – برق صنعتی
  • کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی
  • کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره مین
  • کاردانی حرفه ای زاریابی

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی مهر ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی
  • مهندسی فناوری اطلاعات – فناوری اطلاعات
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک ورودی بهمن ماه

  • مهندسی فناوری مکانیک – ماشین افزار
  • مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی
  • مهندسی فناوری کنترل – ابزار دقیق
  • کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار
  • کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع (HSE)

کد اشتغال و تعریف شاغل دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

انتخاب رشته و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک به دو صورت سهمیه آزاد و سهمیه مشاغل انجام میشود. داوطلن شاغل مراکز دولتی و غیر دولتی به صورت سهمیه مشاغل پذیرش شده و برای هر مرکز یک کد اشتغال تعریف میشود که اطلاعات آن دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی وجود دارد. مرکز جامع علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک شاغل به فردی اطلاق میگردد که وزارت راه و شهرسازی و یا زیرمجموعه های بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد. کد اشتغال دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک نیز ۱۷۶ است.

شماره تلفن تماس و آس مرکز جامع علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

دانشگاه علمی کاربری شرکت صنایع خیام الکتریک اسن خراسان رضوی و نیشابور- ساختمان شماره ۱: بلوار امیر کبیر – امیر کبیر ۸/۲ – پلاک ۹۴ ساختمان شماره ۲: خیان ۱۷ شهریور- ۱۷ شهریور ۲ واقع است. همچنین شماره تماس این دانشگاه ۰۵۱-۴۳۳۳۶۳۱۵ میشد.

شرایط اختصاصی و امکانات رفاهی علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

وام قرض الحسنه ارایه میگردد.

  • وسیله ایاب و ذهاب : ندارد
  • سلف سرویس : دارد
  • خوابگاه : دارد

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک هر سال اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه برای ترم مهر ماه و اواخر آذر و اوایل دی ماه برای ترم بهمن ماه، از طریق سایت سنجش به وسیله انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (Educational records) دانشجو صورت می گیرد. داوطلن پس از پذیرش این دانشگاه می توانند دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور به دانشگاه علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک مراجعه نمایند.

شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

  1. اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  2. نداشتن عناد ( نه اعتراض ) نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران. تبصره: صورتی که داوطلب قبلا نظام جمهوری اسلامی عناد داشته، ید تغییر نظر او احراز شود.
  3. عدم سابقه عضویت ساواک و فراماسونری و اعقاب آن بر اساس استعلام های انجام شده.
  4. نداشتن فساد اخلاقی
  5. شهرت نداشتن به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی طول تحصیل یا زمان اشتغال ( صورت اشتغال قبلی)
  6. داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی و عدم اعتیاد به مواد مخ.
  7. داشتن دیپلم سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه ای)
  8. داشتن سایر شرایط ثبت نام به صورت اختصاصی اعلام شده توسط هر یک از مراکز آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.
  9. داشتن شرایط مربوط به وظیفه عمومی برای داوطلن مرد، منج دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی میتوانید از طریـق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر شماره تهران ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ و سایراسنها ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ از تماس حاصل فرمایید.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی (university of applied science and technology iran)

کلیه داوطلن ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ید اصل مدارک زیر را نزد خود نگاه داشته و پس از قبولی زمان ثبت نام به شرکت صنایع خیام الکتریک ارایه نمایند.

  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه مشاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه مشاغل رشته متناسب استفاده مینمایند.
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه مشاغل.
  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای فارغ التحصیلانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه ثبت نام رشته آرایشگری بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی شرکت صنایع خیام الکتریک

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۴:۵۷ توسط:avije موضوع: نظرات (0)