مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

۰٫۰
۰۰

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد گذر از مراحل ابتدایی آزمون سراسری ازجمله ثبت نام وبرگزاری آزمون و نهایت ، اعلام نیج برای داوطلن دسترس قرار میگیرد . دسترسی به دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کاری راحت است و هر داوطلبی میتواند براحتی دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را اختیار داشته شد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد به طور مشترک دفترچه سایر گروه ها آزمایشی دانشگاه آزاد منتشر مشود . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه ازاد برای رشته ها آزمون و بدون دسترس داوطلن گرامی قرار میگیرد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اطلاعات لازم برای پذیرش دانشجو رشته ها دانشگاهی واحد های دانشگاه آزاد اختیار داوطلب قرار میدهد . دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری نیز برای داوطلن دانشگاه های سراسری منتشر میشود .


بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دو گروه مختلف از رشته ها دارد . یک گروه از رشته ها دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد آن رشته هایی هستند که لازمه پذیرش آنها شرکت آزمون سراسری میشد . اما گروه دیگر رشته ها که دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد ارئه شده اند رشته ها بدون آزمون میشد که داوطلب احتیاج به شرکت هیچ آزمونی را ندارد . چرا که پذیرش رشته ها بدون آزمون تنها بر اساس معدل و سوابق تحصیلی میشد . هر کدام از رشته ها موجود دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد دارای یک کد میشد . علاوه بر این هرکدام از دانشگاه ها موجود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز کد مخصوص به خود را دارند . که هر داوطلب میتواند دانشگاه و رشته منتخب خود را از بین آنها پیدا کند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور و مراحل آن


راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد برای داوطلن گروه آزمایشی علوم انسانی گروه رشته ها آزمون آندسته از رشته ها را شامل میشود که تعداد متقاضی آنها لا میشد . این حالی است که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد تنها برای رشته ها متقاضیان کمتر منتشر میشود . داوطلن به این نکته ید توجه نمایند که دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری تنها برای داوطلنی است که قصد ورود به دانشگاه ها سراسری دارند . واقع مسیر داوطلن کنکور سراسری و دانشگاه آزاد علیرغم ادغام کنکور سراسری آزاد مرحله انتخاب رشته کاملا از هم جدا میشود . داوطلن گروه انسانی دانشگاه آزاد ید اطلاعاتی که راهنمای دفترچه انتخاب رشته انسانی بیان شده را به دقت هر چه تمامتر مطالعه نمایند و براساس همان اطلاعات اولویت ها و انتخاب ها خود را مد نظر قرار دهند .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش آزاد کشور بر روی وبسایت این سازمان قرار میگیرد . امروزه دسترسی به اینترنت تقری برای همگان امکان پذیر میشد و به این ترتیب هر شخصی میتواند نسبت به دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد اقدام کند . سایت سازمان سنجش و آموزش دفترچه انتخاب رشته مربوط به دانشگاه ها سراسری دسترس داوطلن قرار میگیرد مثلا داوطلن انسانی دانشگاه سراسری برای یافت دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری ید به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند . این حالی است که داوطلن کنکور انسانی دانشگاه آزاد ید به سایت سازمان سنجش و آموزش آزاد مراجعه نمایند . داوطلن کنکورانسانی دانشگاه آزاد میتوانند مراجعه به سایت سنجش و آموزش آزاد قسمت انتخاب رشته لینک ها دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد را یافت نمایند .

<< دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد صرفا بر اساس سوابق تحصیلی >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته ( صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>

<< دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته (صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) >>


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد دارای تمام اطلاعات مربوط به ثبت نام و پذیرش دانشجو دوره ها مختلف دانشگاه آزاد میشد . این اطلاعات شامل تعاریف و جداولی است که برای داوطلن بسیار مفید میشند . قسمت تعاریف دفترچه راهنمای انتخاب رشته انسانی اطلاعاتی ره نظامها آموزشی مطرح شده است است . دو نوع نظام آموزشی دفترچه انتخاب رشته مطرح شده است . نظام آموزشی تمام وقت که آن کلاسها برای دانشجویان زمانها صبح و عصر برگزار میشود . و دیگری نظام پاره وقت که آن کلاسها دانشگاه تنها عصر برگزار میشوند . قسمت جداول دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد کد رشته محل ها قید شده که شامل رشته ها و دانشگاه ها پذیرنده آنها میشد . داوطلن کنکور انسانی آزاد ید کد رشته و دانشگاه مورد نظر خود را از بین آنها استخراج نماید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


راهنمای انتخاب رشته

راهنمای انتخاب رشته یا همان دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی همانطور که گفته شد برای داوطلن رشته انسانی کنکور سراسری به شکل دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و برای داوطلنی که قصد ورود به رشته ها انسانی دانشگاه آزاد را دارند قالب دفترچه انتخاب رشته برای رشته ها آزمون که شامل رشته ها پزشکی و غیر پزشکی میشد و همچنین رشته ها بدون آزمون منتشر میشود . مطالعه این دفترچه داوطلن میتوانند انتخابی ست تر و عاقلانه تر داشته شند . البته به داوطلن توصیه میشود که برای موفقیت بیشتر اطلاعات و دانش خود را از وضعیت دانشگاه ها و رشته ها لا ببرند و تنها به اطلاعات دفترچه کفایت نکنند . نکته مهم دیگر این است که متقاضیان دانشگاه آزاد ید از شرایط پرداخت شهریه و میزان آن برای رشته ها دلخواه خود مطلع شند و وضعیت مالی خود را نظر بگیرند .


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه آزاد


برای انتخاب رشته کنکور آزاد ما

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد


مشاوره انتخاب رشته

داوطلن کنکور سراسری و آزاد بعد از یافت نتیجه کنکور ید انتخاب رشته نمایند . یک انتخاب رشته ست زمانی رخ میدهد که داوطلب علاوه بر اطلاع از علایق و خواسته ها شخصی خود دانشگاه ها و رشته ها را نیز به خوبی بشناسد . علاوه بر این اینکه فرد چه رتبه ای چه دانشگاه و رشته ای قبول میشود نیز نیاز به اطلاع از قبولی سالها قبل و سطح علمی دانشگاه دارد . بدیهی است که یک داوطلب ممکن است نتواند تمام این پارامترها را کنار هم بررسی کند . اینجاست که مشاوره انتخاب رشته میتواند کمک کننده شد . داوطلن رشته ها انسانی نیز میتوانند برای کسب دانش ستی از هردو دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه سراسری و دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی دانشگاه آزاد از مشاوره انتخاب رشته استفاده نمایند . این راه ، راهی ساده برای انتخاب رشته ای موفقیت آمیز است .


بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد


مرکز مشاوره آویژه

مرکز مشاوره آویژه سالها اخیر توانسته تکیه بر تجربیات و علم کارشناسان و اساتید مجرب مشاوره زمینه ها مختلف به کسانیکه خواست مشاوره دارند خدمت رسانی کند . توجه به اهمیت کنکور و انتخاب رشته برای هر فردی مشاوره ست میتواند داوطلن کنکور را این انتخابی ست و معقولانه یاری دهند . شما میتوانید هر زمانی کارشناسان مرکز مشاوره آویژه ارتط شید و از تجربیات آنها بهره ببرید .

مشاوره میتواند به شکلها مختلف صورت گیرد . از جمله این روش ها میتوان به مشاوره تلفنی اشاره کرد ، این روش شما میتوانید هر زمان شماره تلفن ها مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید و به این ترتیب مشاوره ارتط برقرار کنید و تمامی سوالات خود را حوزه انتخاب رشته و انواع دیگر مشاوره ها ما بپرسید . همچنین شما عزیزان میتوانید به سایت این مرکز مراجعه نمایید و از طریق چند کلیک از خدمات آنلاین مرکز مشاوره آویژه بهره ببرید . روش دیگر مشاوره حضوری است که از طریق مراجعه حضوری میتوان به نیج خوبی برای انتخاب رشته دست یافت .

دفترچه انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۷:۳۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)