مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

پذیرش امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

5 / 5 ( 1 امتیاز )

به گزارش مرکز مشاوره آویژه؛ جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی که یکی از دانشگاه های برتر کشور است از ریخ ۱۸ خرداد سال ۱۳۹۹ از بین متقاضیان امریه سرزی، اقدام به جذب نیرو میکند. جذب نیروی امریه ای از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی از رشته های مهندسی انجام میشود. سرزان امریه این دانشگاه حوزه های مرتبط تحصیل خود به کار گرفته میشوند. همچنین وظایف محوله به سرزان امریه ای توجه به پروژه ها و طرح های این سازمان مشخص میشود. بدین ترتیب سرزان امریه بهره گیری از تخصص و دانش خود تجربه کافی برای حضور محیط کار را پیدا میکنند و از طرف دیگر، نیروی متخصص مورد نیاز دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی نیز مین خواهد شد.

مشمولان وظیفه ای که مهارت های لازم برای همکاری این پروژه ها را داشته شند و ریخ اعزام آنها به سرزی ریخ جذب امریه این سازمان مطابقت داشته شد، یستی خواست خود را سامانه جذب امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی به ثبت برسانند.

شرایط مورد نیاز برای امریه سرزی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

پذیرش سرز امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تحت شرایط خاصی انجام میشود. یعنی مشمولان وظیفه علاوه بر داشتن یکی از شرایط پنجگانه مورد نیاز برای امریه شدن ید شرایط جذب نیرو جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی را نیز، داشته شند. این شرایط طی فراخوان این سازمان دستزس متقاضیان قرار گرفته است که به قرار زیر میشند:

  • مشمولان وظیفه ای که متقاضی اخذ امریه سازمان جهاد دانشگاهی هستند نید هیچگونه غیبتی داشته شند، لذا ارائه برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت الزامی است.
  • متقاضیان ید مک دانشگاهی معتبر و مورد یید جهاد دانشگاهی داشته شند. علاوه بر این داشتن برخی مهارت های تخصصی از دیگر شرایط لازم برای امریه شدن این ارگان است.
  • خدمت این ارگان ۲۴ ماه است و سرزان امریه امکان استفاده از کسری های خدمت سرزی را نخواهند داشت. سرزان امریه بعد از این مدت ۲۴ ماه ترخیص میشوند و این سازمان تعهدی برای استخدام آنها نخواهد داشت.
  • حداقل مک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ امریه از این سازمان مک کارشناسی است لذا دارندگان مدارک پایین تر مجاز به ثبت نام نمیشند.

رشته های تحصیلی مورد نیاز امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین

به گزارش مرکز مشاوره آویژه دارندگان مک دانشگاهی یکی از رشته های تحصیلی گروه مهندسی مجاز به ثبت نام برای امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی میشند. لازم به ذکر است که صرفا داشتن این مک برای پذیرش امریه کافی نیست بلکه داشتن مهارتهای تخصصی مرتبط پروژه های این سازمان نیز مطرح است. رشته های تحصیلی و مهارت های مورد نیاز برای امریه این سازمان به شرح زیر است:

  • مک کارشناسی ارشد و یا دکترا رشته مهندسی مخابرات_ میدان؛ متقاضیان ید به طراحی ادوات پسیو و اکتیو مایکروویو و آنتن تسلط داشته شند.
  • کارشناسی ارشد و دکترا رشته مهندسی مخابرات، سیستم؛ متقاضیان فارغ التحصیل از این رشته یست توانایی پیاده سازی مدولاسیونهای دیجیل روی سخت افزار را داشته شند.
  • دارندگان مک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا رشته مکانیک سومین دسته از مشمولان هستند که میتوانند سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی مشغول به خدمت شوند. این گروه ید مهارت های لازم حوزه نرم افزار solidwork، catiرا داشته شند.

بدیهی است افرادی که تسلط کافی بر این مهارتها را داشته شند، شانس بیشتری برای اخذ پذیرش امریه سازمان مذکور دارند.

ثبت نام امریه سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی از بین واجدین شرایط امریه، به شکل اینترنتی ثبت نام به عمل میاورد. لذا مراجعه حضوری برای انجام ثبت نام امریه این سازمان امکان پذیر نیست. بر این اساس داوطلن ید اطلاعات و رزومه علمی خود را به آس اینترنتی research@jdnasir ایمیل کنند. این مدارک ارسالی ید اطلاعات شناسنامه ای، ریخ اعزام به خدمت سرزی، رشته و مک تحصیلی، مهارت های علمی و عملی و… را شامل شود. افرادی که شرایط لازم را دارا شند، برای انجام مصاحبه و گزینش دعوت میشوند.

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سرزی

لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی اسندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه آسان قدس رضوی
امریه سرزی اداره برق امریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه اسنداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سرزی شهرداری ها

خدمات نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم زمینه مشکلات خدمت سرزی و افزایش آگاهی شماست توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

این راس مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره امریه خدمت سرزی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

پذیرش امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

پذیرش امریه جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۲:۴۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)