مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸

به این مطلب امتیاز دهید

انتخاب رشته هر سال تحصیلی اعم از اول دبیرسن و یا برای کنکور و دانشگاه یک امر آینده ساز است . برای انتخاب رشته فرد ید اطلاعات بسیاری را به دست بیاورد و از اهمیت این اطلاعات غافل نشد . همانطور که میدانید مشاوره انتخاب رشته زندگی یک فرد نکته ای آینده ساز است و این یعنی حرفه و آمد و مهارت شخص زندگی بزرگسالی اش به این امر گره میخورد .

جوامع امروز برای انتخاب رشته کمک های بسیاری برای دانش آموزان و دانشجویان تدبیر شده است . یکی از همین امور استفاده از مشاوره تحصیلی کنکور است . این امر حتی شامل مشاور تحصیلی آنلاین برای انتخاب رشته و نیز تست انتخاب رشته میشود . بسیاری از مراکز برای انتخاب رشته از مشاوره تلفنی انتخاب رشته نیز استفاده میکنند . اهمیت انتخاب رشته آنق زیاد است که گاه والدین از تست انلاین انتخاب رشته هم این مسیر برای فرزندان خود استفاده میکنند .


بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها انتخاب رشته کنکور سراسری


چند نکته مهم مورد انتخاب رشته

یک نکته مهم انتخاب رشته این است که اگر انجام دادن کاری یا آموختن مهارت و دانشی نسبت به سایرین بهتر و سریع تر میشید ، یعنی شما آن زمینه مهارتی و کاری استعداد ویژه دارید . بعضی افراد ممکن است زمینه ریاضیات و یا محاسبه کردن استعداد داشته شند ، برخی دیگر فیلد های هنری استعداد دارند . برخی افراد هستند که خلاقیت ویژه ای آفرینش یک طرح دارند و عده‌ای هم نویسندگی قابلیت لایی دارند . یکی از بزرگترین اشتهاتی که انتخاب رشته صورت اتفاق میافتد ، رفتن به سمت گرایش ها و رشته هایی است که آن هیچ استعدادی نداشته شید و مثلا ممکن است استعداد لازم ذهنی را ریاضیات نداشته شید ، اما از آنجا که خانواده شما همه رشته‌ های مهندسی تحصیل آکادمیک دارند ، شما نیز ناچارا انتخاب رشته اشته میکنید .


بیشتر بخوانید: ۵ گام اصلی انتخاب رشته دانشگاه بعد از کنکور سراسری


مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

انتخاب رشته کنکور سراسری یک اتفاق استرس زا اما بسیار ساده است . توجه به استعداد فرد انتخاب رشته کنکور سراسری میتواند بسیار ساده شد . برای انتخاب رشته کنکور سراسری اول ید دفترچه ثبت نام این دانشگاه را تهیه کنید . پس از تهیه دفترچه و مطالعه دقیق جزئیات ان انتخاب رشته کنکور سراسری حدودی ساده تر است . شما میتوانید نسبت به استعداد و شرایط زندگی و محل زندگی خودن نسبت به انتخاب رشته کنکور سراسری البته بعداز قبولی کنکور سراسری و اعلام رتبه زمان اعلام شده برای انتخاب رشته خود اقدام کنید . انتخاب رشته کنکور سراسری همیشه یک دغدغه بزرگ برای کسانی بوده که کنکور سراسری مجاز شده اند . این مسیر یعنی همان انتخاب رشته دانشگاه سراسری شما میتوانید از مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کمک بگیرید که هر شهر و اسنی حتی بصورت آنلاین دسترس است .

برای مشاوره انتخاب رشته مشاوران انتخاب رشته آویژه

  • انتخاب رشته مجازی
  • انتخاب رشته سنجش
  • سازمان سنجش کارت اعتری
  • انتخاب رشته تجربی سنجش
  • رشته های دانشگاهی تجربی رتبه
  • تخمین رشته قبولی رتبه

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد و نکته هایی که ید مورد آن بدانید


نحوه انتخاب رشته دانشگاه سراسری

پس از برگزاری کنکور سراسری و نیج کنکور متقاضیانی که مجاز به انتخاب کردن رشته های دانشگاه سراسری شده اند میتوانند نسبت به انجام انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کنند . اما مسفانه یک اتفاق ناخوشایند که هر ساله میافتد این است که برخی از متقاضیان به دلیل نداشتن آگاهی از روش ست انتخاب رشته کنکور سراسری و همچنین به دلیل اشته کردن انتخاب رشته ممکن است دو سال از تحصیل ز بمانند و یا یک سال دیگر ید برای قبولی کنکور و تحصیل رشته مورد علاقه شان زحمت بکشند . پس داشتن آگاهی نسبت به استعداد و علاقه فردی برای یک داوطلب ثبت نام دانشگاه امری اساسی و آینده ساز است . همانطور که میدانید انتخاب رشته کنکور سراسری و پشیمان شدن ان یعنی انصراف از تحصیل که عث دو سال محرومیت از شرکت کنکور و ز ماندن از تحصیل آکادمیک میشود .


بیشتر بخوانید: مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی


انتخاب رشته دانشگاه آزاد

انتخاب رشته دانشگاه آزاد هم بی شهت به انتخاب رشته دانشگاه سراسری نیست اما جزئیات تفاوت های عمده ای دارد . متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ید بدانند که کنکور دانشگاه آزاد و سراسری هم ادغام شده اند و متقاضیان و داوطلن این دو دانشگاه مرحله انتخاب رشته همدیگر همراه هستند . دفترچه هر دو دانشگاه یکی است و سایت سازمان سنجش موجود است . البته دفترچه ثبت نام این دانشگاه ها اندکی پیش از ثبت نام دانشگاه بر روی سایت قرار خواهد گرفت . برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطالعه این دفترچه بسیار ضروری است . تمام اطلاعات مرتبط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد دفترچه ثبت نام قید شده است . چند مرحله برای ثبت نام دانشگاه آزاد وجود دارد و حائز اهمیت است که مطالب زیر به جزئیات آنها و جزئیات انتخاب رشته دانشگاه آزاد اشاره میکنیم .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه دولتی


انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

همه داوطلنی که کنکور سراسری برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد مجاز شده اند میتوانند نسبت به ثبت نام این دانشگاه اقدام به عمل آورند . انتخاب رشته دانشگاه آزاد پس از قبولی کنکور امکان پذیر است و تنها مطالعه دفترچه و کشف علاقه و استعداد و انتخاب صد رشته تحصیلی متناسب همان گروه آزمایشی که آن کنکور داده اند انجام میگیرد . اگر متقاضی دو گروه آزمایشی کنکور داده است میتواند به ازای هر گروه آزمایشی ۱۰۰ رشته انتخاب رشته نماید و هر کدام که قبول شد و به آن علاقه داشت انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به عمل آورده و آن تحصیل کند . برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ید به سایت azmoon.org مراجعه کنید و کد دسترسی تهیه شده از قبل را ان وارد کنید و سپس میتوانید انتخاب صد رشته تحصیلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد را به پایان برسانید .

برای مشاوره قبولی رشته مورد علاقه خود ما

  • نرم افزار انتخاب رشته ارشد رایگان
  • تعداد انتخاب ها انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد
  • انتخاب رشته مجازی ارشد رایگان
  • انتخاب رشته دانشگاه آزاد ارشد
  • زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دانشگاه آزاد
  • سایت دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


انتخاب رشته مجازی

انتخاب رشته مجازی چند سالی است که توسط برخی سازمان ها طراحی شده است و داوطلن برای انتخاب رشته مجازی میتوانند تنها وارد کردن رتبه و صد های خود تمامی رشته ها و شهر هایی که آن قبول میشوند را مشاهده کنند . این فرایند مجازی به نوعی قبولی های سال های قبل کنکور که دارای بیشترین میزان شهت از لحاظ رشته و یا پذیرش تعداد دانشجو و همچنین تعداد کد رشته ها و مکان های دانشگاهی را سال جاری دارد ملاک است . انتخاب رشته مجازی به فرد نشان میدهد که آیا این رتبه که آن قبول شده میتواند کدام دانشگاه و رشته تحصیل کند و این نکته که چگونه انتخاب رشته کنکور کنیم را برای او شبیه سازی میکند . انتخاب رشته مجازی واقع ملاک انتخاب فرد است برای آینده ای که برای خودش متصور میشود .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


انتخاب رشته مجازی کنکور

انتخاب رشته مجازی اول متقاضیان ید رشته مورد نظر خودشان را انتخاب کنند . پس از انتخاب رشته ، ید رتبه های زیر گروه های مختلف کنکور خودشان را سامانه انتخاب رشته مجازی وارد کنند و پس از آن که علاقه مندی خود را فهمیدند رشته های دانشگاهی و دانشگاه های مختلف کشور شهر های مختلف را از طریق او لویت تحصیل برای خود مشخص کنند . فرایند انتخاب رشته مجازی نرم افزار مربوطه نظر گرفتن اولویت های شخصی که شما رشته و دانشگاه برای آن مشخص میکنید ، چیدمان رشته ها را از یک صد را انجام میدهد . بدین ترتیب متقاضیان میتوانند از راه انتخاب رشته مجازی یک راه خوب و تجربه عالی را برای انتخاب رشته واقعی خود ایجاد کنند . این کار بسیار آسان است و یک سرچ ساده سایت های اینترنت امکان پذیر است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال ۱۳۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد . برای تهیه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کافی است که شما به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و دفترچه مذکور را دانلود نمایید . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد تمامی جزئیات مربوط به ثبت نام این دانشگاه موجود است و برای اطلاع یافتن از لیست رشته ها و دانشگاه های موجود تنها مطالعه این دفترچه کافی است . بطور کل میتوان گفت که دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل موارد زیر خواهد بود :

  1. شرایط عمومی ثبت نام و همچنین شرایط اختصاصی مربوط به هر دانشگاه
  2. نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام هر مقطع تحصیلی
  3. جدول ضریب ثیر اعمال سوابق تحصیلی ( معدل کتبی مک دیپلم ) توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی
  4. قوانین و تذکرات مهم
  5. کد رشته های دارای ظرفیت تمامی دانشگاه ها

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که توجه به مطالب گفته شده هر ساله بر روی سایت سازمان سنجش قرار میگیرد مهلت و زمان ثبت نام و انتخاب رشته هم قید شده است . مهم است بدانید که ثبت نام و یا انتخاب رشته یک زمان مختص به خود دارد که خارج از این چارچوب و زمان دیگر امکان انجام آن وجود ندارد . زمان اعلام نیج و رتبه های کنکور زمان دقیق انتخاب رشته نیز اعلام خواهد شد . برای انجام دادن انتخاب رشته امر اساسی این است که کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده شید و اگر مجاز نشده شید به هیچ وجه امکان ثبت نام و انتخاب رشته نخواهید داشت و تنها امکان تحصیل بدون کنکور برای شما موجود است که صرف هزینه همراه است و مهلت زمانی مختص به خود و چند دانشگاه انجام میپذیرد .

سایر موارد مربوط به انتخاب رشته

  • نیج کنکور سراسری
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تجربی
  • نرم افزار انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی دانشگاه ازاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد ریاضی
  • تراز قبولی دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
  • نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • تعداد انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بیشتر بخوانید: اعلام نیج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری


مشاوره انتخاب رشته ارشد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد هیچ دانشگاهی امکان پذیر نیست و تنها قبولی کنکور امکان پذیر است . ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای بسیاری از دانشگاه ها وجود ندارد و تنها کسانی متوانند انتخاب رشته ارشد کنند که رتبه قبولی این مقطع را کسب کرده شند ، همانطور که میدانید بسیاری از دانشگاه های کنون اقدام به جذب دانشجو بصورت بدون کنکور کرده اند اما حداکثر مقطعی آنها مقطع کارشناسی بوده است . تنها اگر کنکور کارشناسی ارشد پذیرفته شوید مجاز به انتخاب رشته خواهید شد . یک نکته مهم این است که ثبت نام بدون کنکور این مقطع برای دانشجویان استعداد های خشان امکان پذیر است اما برای انتخاب رشته محدود هستند و تنها میتوانند رشته های مرتبط رشته کارشناسی خود و تنها همان دانشگاه تحصیل کنند .


بیشتر بخوانید: زمان و نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی


مشاوره تلفنی انتخاب رشته

یک امکان برای یافت مشاوره انتخاب رشته ان است که از مشاوره تلفنی استفاده کنید . بسیاری از مراکز مشاوره تحصیلی ایران وجود دارند که این امکان را برای داوطلبین فراهم آورده اند که بتوانند اموری همچون انتخاب رشته ی متخصص کمک بگیرند . همانطور که به این امر واقف هستید انتخاب رشته میتواند یک امر آینده ساز شد و حرفه و شغل آینده شما را رقم بزند ، گاه حتی میتواند سرنوشت شما را بگونه ای متفاوت رقم بزند و عث ایجاد تغییرات بزرگ زندگی شخصی و اجتماعی شما و حتی شخصیت و وجهه اجتماعین شود ، از این رو اگر به تنهایی قا به انجام این کار نیستید میتوانید از مشاوره تلفنی انتخاب رشته استفاده کنید که به راحتی و یک تماس امکانپذیر است . تعیین رشته یقینا کار ساده ای نیست و برای آن نیاز به مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دارید .


بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها انتخاب رشته کنکور سراسری


انتخاب رشته مجازی تجربی

شرایط انتخاب رشته شرکت کنکور و همچنین انتخاب رشته بدون کنکور همه رشته های انتخاب رشته تجربی دفترچه آمده و متقاضیان میتوانند رشته های بدون کنکور نیز احتساب ضریب اعمالی از قی رشته های امتحانی انتخاب کنند . آخر دفترچه ثبت نام و بعد از کد رشته مکانهای مربوط به دانشگاههای کشور متقاضیان میتوانند شرایط انتخاب رشته زیر گروه تجربی رشته های پیراپزشکی را مشاهده نمایند . اگرچه رشته هایی که زیرگروه پیراپزشکی خود جای داده است بسیار سخت هستند و نیاز به رتبه های لا کنکور سراسری دارند اما مهم است بدانید که این رشته ها برخی دانشگاهها بدون کنکور دانشجو میپذیرند و برای انتخاب رشته این زمینه ها حتما نیاز به شرکت و اخذ نمره قبولی نیست . اما ثبت نام دانشگاههای بدون کنکور نیاز شرایطی خاص دارد و صرف هزینه همراه است .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته پرسری کنکور سراسری


نحوه انتخاب رشته

متقاضیان هر مرحله از انتخاب رشته برای کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ امکان انتخاب ۱۵۰ کد رشته محل را دارا هستند . مرحله نخست از عوامل مهم و ثیرگذار انتخاب رشته کنکور مثل نظر گرفتن اندازه علاقه مندی به رشته انتخابی و همچنین آینده شغلی مربوط به آن غافل نشوید ( همیشه سعی کنید مرحله انتخاب رشته همه نکات اثرگذار انتخاب رشته را بررسی کنید ) . پس از مطالعه دقیق و کامل همه دفترچه انتخاب رشته کنکور ۱۳۹۸ و آگاهی پیدا کردن از همه موارد مربوط به انتخاب رشته و راه های قبولی همه رشته ها ، ظرفیت ها و همچنین کد رشته ها و … بدون نظر گرفتن تراز و صد و رتبه ، رشته های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و بعد گوشه ای یادداشت کنید . این مسیر ید سعی کنید علاقن را بخوبی بشناسید .

برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته ما

  • مشاوره انتخاب رشته ارشد
  • نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته مجازی ارشد سازمان سنجش
  • چه رتبه ای چه رشته ای؟
  • مشاوره تحصیلی انتخاب رشته
  • مشاوره انتخاب رشته نهم
  • مشاوره انتخاب رشته انلاین
  • نرم افزار انتخاب رشته تجربی
  • دانلود نرم افزار انتخاب رشته

بیشتر بخوانید: چگونه یک انتخاب رشته موفق کنکور داشته شیم؟


راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری

سازمان سنجش و آموزش کشور هر سال برای پذیرش دانشجویان همه دانشگاه ها اقدام به برگزاری کنکور و آزمون ورودی میکند که متقاضیان واجد شرایط تحصیل آکادمیک میتوانند برای پذیرش هر یک از رشته های مورد علاقه شان این کنکور سراسری و همگانی شرکت نمایند . پس از اعلام شدن نیج کنکور سراسری متقاضیان ید نظر داشتن تراز و صد و رتبه خود مهلت زمانی مشخص شده توسط خود سازمان سنجش یعنی اواسط مرداد ماه نسبت به ثبت کردن کد رشته های مورد نظر شان به انتخاب رشته اقدام کنند ، همچنین متقاضیان تحصیل آکادمیک میتوانند از نرم افزار های تخمین رتبه سایت های مشاوره این امر مهم مشاوره و کمک بگیرند . یک نکته مهم این است که بدانید که یکی از عوامل اثر گذار انتخاب رشته کنکور سراسری ، سهمیه ها و انواع مختلف آنها هستند .


بیشتر بخوانید: تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری


ریخ بر روی سایت قرار گرفتن دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

سایت سنجش و آموزش کشور هر سال مهلت زمانی خاصی اقدام به انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور سراسری میکند . این دفترچه نیم سال اول تحصیلی و مرداد ماه برروی سایت قرار خواهد گرفت . دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری همانطور که قبل هم گفته شد شامل لیست تمامی رشته ها و دانشگاههای کشور است و تمامی جزئیات مربوط به انتخاب رشته و ثبت نام دانشگاه آن ثبت شده است . برای تهیه این دفترچه داوطلب مییست از طریق اینترنت و بصورت آنلاین اقدام به عمل آورد و آنرا دانلود نماید . از میان تمام رشته های موجود دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور شما این قت را دارید که ۱۵۰ رشته تحصیلی را برگزینید و این ۱۵۰ رشته ید متناسب گروه آزمایشی شد و انتخاب رشته از گروه های دیگری که کنکور آنرا نداده اید امکان پذیر نیست .


بیشتر بخوانید: اعلام نیج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری


انتخاب رشته انسانی

میان رشته های مختلف گروه آزمایشی علوم انسانی داوطلن ید به این نکته یعنی بومی گزینی دفترچه انتخاب رشته علوم انسانی توجه کنند . گروه علوم انسانی تعداد بسیار زیادی از همه رشته ها دارای گزینش از نوع کشوری هستند ، این یعنی بومی گزینی های قطبی و ناحیه ای و اسنی مربوط به این رشته را ندارند . اما عوض رشته هایی میان رشته های دیگری که انتخاب رشته کنکور انسانی دیده میشوند هستند که دارای سهمیه از نوع بومی گزینیند و گاهی حتی رشته های پرمتقاضی انتخاب رشته علوم انسانی مانند حسابداری و روانشناسی میان رشته های دارای سهمیه بومی گزینی هستند . از میان همه انها زیر چند نمونه برای شما آورده ایم :

رشته های آموزش ریخ و جغرافیا ، زن و ادبیات فارسی و عربی ، اقتصاد ، روانشناسی ، حقوق ، علوم سیاسی و مشاوره .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


نکات مهم مورد انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم انسانی

لازم به ذکر است آن دسته از متقاضیان رشته های تحصیلی دارای شرایط خاص خود که انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم انسانی یکی از دانشگاه های : صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، شاهد ، شهید مطهری ، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری ، علامه ططیی ، مذاهب اسلامی ، مؤسسه غیرانتفاعی رفاه و یا همچنین دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی نظر گرفتن شرایط اعلام شده بخش پیوست های دفترچه راهنمای انتخاب رشته علوم انسانی که سایت سازمان سنجش قرار دارد ، لازم است هنگام انتخاب رشته انسانی یا کد رشته محل های مورد علاقه شان را هر اولویتی که میخواهند از اولویت ۱ ۱۵۰ فرم انتخاب رشته علوم انسانی که بصورت اینترنتی است ج کنند . توجه داشتن به نکات ذکر شده این متن برای یک متقاضی انتخاب رشته بسیار حائز اهمیت است .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی


انتخاب رشته تحصیلی پیام نور

داوطلنی که شرایط تحصیل کنکور را ندارند و یا میخواهند که پاره وقت تحصیل کنند و کنار تحصیل بتوانند زار کار اشتغال داشته شند هم میتوانند تحصیل کردن دانشگاه پیام نور را انتخاب کنند . حضور کلاسهای س دانشگاه پیام نور الزامی نیست و کاملا اختیاری است و بر طبق دستور العمل های موجود شرایط انتخاب رشته مربوط به دانشگاه پیام نور میتوانند کنار تحصیل به شغل و راه آمد زایی خود نیز بپردازند . اما نکته ای که ید بدانید این است که تمامی کلاس های عملی و مهارتی شامل واحد های مربوط به آزمایشگاه ها بصورت حضوری هستند و دانشجویان ید دانشگاه حاضر شند . سیستم امتحانات دانشگاه پیام نور بصورت متمرکز است و کلیه امتحانات پایان ترم مربوط به دانشگاه پیام نور بصورت نهایی است یعنی سوالات امتحانات رشته مربوطه یکسان است .

سخن آخر متقاضیان تحصیل آکادمیک

تحصیل دانشگاه تنها راه موفقیت و پیشرفت ایران نیست و گاها یادگیری یک مهارت و یا ارائه یک ایده خلاقانه عث پیشرفت زیادی زندگی برخی افراد شده است . اما نکته اینجاست که تحصیل آکادمیک این فرصت را اختیار فرد میگذارد که مطالب نوین و مهارت های من و دانش به روز جهان آشنایی پیدا کند و تحصیل خود را هر زمینه ای که دوست دارد ادامه بدهد . داشتن مک تحصیلی نه تنها عث ایجاد فرصت های شغلی میشود بلکه شخص را از نظر اجتماعی به پله های لاتر سوق میدهد .

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۰:۵۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)