مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف ۹۹

5 / 5 ( 1 امتیاز )

امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف نظر دارد بخشی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق جذب امریه از بین مشمولان وظیفه سرزی مین کند. بدین ترتیب مشمولان وظیفه ای که علاقه دارند دوره خدمت سرزی خود را به عنوان نیروی امریه این سازمان سپری کنند، میتوانند برای ثبت نام اقدام کنند. ظرفیت پذیرش سرز امریه این ارگان محدود است و توسط سد کل نیروهای مسلح مشخص میشود بنابراین بهترین گزینه ها انتخاب میشوند.

افرادی که به عنوان امریه این سازمان پذیرش میشوند عناوین شغلی مختلفی به کار گرفته میشوند. رده شغلی افراد متناسب مک تحصیلی و مهارت آنها مشخص میشود. بدین ترتیب سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف جذب نیروی متخصص کمترین هزینه، اهداف و پروژه های خود را به انجام میرساند.

ثبت نام امریه این سازمان از ریخ ۴ تیر ماه ۱۳۹۹ آغاز شده است. مهلت ثبت نام محدود است و متقاضیان ید هر چه سریعتر برای ثبت نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش مرکز مشاوره آویژه تنها مشمولانی میتوانند جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف امریه شوند که شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی این سازمان را دارا شند. این شرایط به قرار زیر است:

  • متقاضیان امریه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف ید برگه آماده به خدمت فاقد مهر غیبت داشته شند. واقع ریخ اعزام این افراد ید ریخ جذب امریه این سازمان یکی شد.
  • جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف تنها از بین فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه ها، نیرو میگیرد. بنابراین افراد مک تحصیلی پایین تر مجاز به ثبت نام نمیشند. رشته تحصیلی مورد نیاز این سازمان مهندسی مکانیک میشد.
  • داشتن مهارت های مرتبط حوزه فعالیت این سازمان یکی دیگر از شرایط لازم است. لذا متقاضیان ید به نرم افزارهای اتوکد، کتیا، سالید ورک، آکوس و… آشنایی داشته شند.
  • داشتن روابط عمومی لا و روحیه و انگیزه برای انجام هر چه بهتر وظایف محوله یکی دیگر از شرایطی است که توسط این سازمان مطرح شده است.
  • مدت زمان خدمت سازمان جهاد دانشگاهی ۲۴ ماه است. لذا سرزان امریه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف از بین افرادی انتخاب میشوند که کسری خدمت نداشته شند، بتوانند مدت زمان دو سال خدمت این سازمان شند.
  • این سازمان برای جذب نیروی امریه شرط معدل ندارد اما بدیهی است افراد سابقه علمی و تحصیلی بهتر اولویت قرار دارند.
  • سرز امریه این سازمان معمولا از بین افراد بومی انتخاب میشود توجه به اینکه محل این سازمان تهران است سرزان بومی تهران اولویت قرار دارند.
  • افرادی که سابقه کاری مرتبط داشته شند،شانس بیشتری برای اخذ امریه دارند.

توجه کنید که داشتن این شریط تضمین صد صدی برای قبولی شما به عنوان سرز امریه نیست، چرا که این سازمان از بین تمام متقاضیان بهترین گزینه ها را انتخاب میکند.

امریه خدمت سرزی جهاد دانشگاهی صنعت شریف

رده شغلی پذیرفته شدگان امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برای تکمیل رده های شغلی زاریاب، امور اداری و مهندس صنایع از بین علاقه مندان، نیروی امریه میگیرد. اما انجام وظیفه این پست ها نیازمند داشتن توانایی و مهارت خاصی است. بر همین اساس متقاضیان امریه برای خدمت هر کدام از این رده های شغلی ید شرایط زیر را دارا شند:

  • داوطلن برای پذیرش عنوان کاری مهندس صنایع ید به مدیریت و کنترل پروژه تسلط داشته شند. داشتن سابقه مرتبط فعالیت ها و پروژه های صنعتی از دیگر شرایطی است که مطرح شده است.
  • امور اداری دومین رده شغلی است که متقاضیان برای پذیرش آن ید به نرم افزار office مسلط شند و یپ کردن نیز مهارت داشته شند.
  • زاریاب یکی دیگر از عناوین شغلی است که سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف قصد دارد نیروی مورد نیاز آن را جذب سرز امریه پر کند که متقاضیان ید سابقه کار مرتبط و فعالیت زاریابی زمینه های ملوژی داشته شند.

لازم به ذکر است که شرط لازم برای پذیرش هر کدام از این رده های شغلی داشتن حداقل مک کارشناسی ارشد میشد. همچنین هر چق رزومه کاری و علمی متقاضیان بهتر شد شانس بیشتری برای اخذ امریه از این سازمان دارند.

ثبت نام اینترنتی امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف

افرادی که شرایط لازم برای اخذ امریه از سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف را دارند میتوانند به شکل اینترنتی خواست خود را ثبت کنند. متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آس jahadsharif.met@gmail.com ارسال کنند. همچنین متقاضیان میتوانند به سامانه ثبت نام امریه سازمان جهاد دانشگاهی مراجعه کنند و ثبت مرکز مورد نظر که اینجا دانشگاه صنعتی شریف است، مدارک خود را ارسال کنند. این مدارک شامل مواردی همچون: آخرین مک تحصیلی، برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت، سوابق کاری، تعهد نامه عدم استفاده از کسری خدمت، تعهد نامه عدم نسبت فامیلی کارکنان این سازمان، آس محل زندگی، چند قطعه عکس و… میشد.

مدارک ارسالی به دقت مورد بررسی قرار میگیرند. بخش کارگزینی سازمان جهاد دانشگاهی مسئول بررسی این مدارک است که استعلامات لازم را از سازمان ثبت احوال، دانشگاه ها و.. میگیرد. چنانچه مدارک ارسالی یید شوند و مشمول تمام شرایط لازم برای امریه شدن این سازمان را داشته شد یستی برای انجام مصاحبه حضوری مراجعه کند. این مصاحبه برای سنجش توانایی و دانش مشمولان میشد که توسط کمیسیون های تخصصی انجام میشود. کسب نمره قبولی مصاحبه نیز برای اخذ امریه از این سازمان لازم است. نهایت برگه معرفی نامه امریه سرزی برای پذیرفته شدگان صا میشود که ید این برگه را زمان تقسیم نیروها به یگان خدمتی خود تحویل دهند مقدمات اعزام انها به محل امریه انجام شود.

لازم به تذکر است مشمولانی که به عنوان امریه سازمان جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف مشغول به خدمت میشوند نیز مانند دیگر مشمولان موظف به اعزام به دوره آموزشی سرزی هستند، مگر افرادی که به دلیل معافیت پزشکی قا به انجام این دوره نیستند.

امریه جهاد دانشگاهی صنعتی شریف

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سرزی است و صورتی که مشکلی وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته شد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، یافت هر گونه وام، یافت مک تحصیلی و … محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته شید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کای مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سرزی:

اگر دارای تحصیلات عالی شید ما به شما ‍پیدا کردن سازمانی متناسب رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید یافت امریه سرزی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سرزی وجود دارد. ما بررسی شرایطن به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سرزی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سرزی شامل استفاده از کسری خدمت سرزی شند ولی حتی از این موضوع آگاه نشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و صورت امکان استفاده از کسری خدمت سرزی شما را راهنمایی می کنند.

ید به این موضوع دقت داشته شید که قوانین مربوط به خدمت سرزی دائما حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند بتوانید بهترین انتخاب را( زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته شید.

شرایط ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف ۹۹

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

شرایط ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف ۹۹

مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۴۶:۲۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)