مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط معافیت سربازی کفالت مادربزرگ چگونه است؟

۵٫۰
۰۱

معافیت سرزی کفالت مابزرگ

معافیت سرزی کفالت مابزرگ از انواع معافیت های ناشناخته ای است که بسیاری از مشمولین از وجود آن بی اطلاع هستند . قبل از توضیحات بیشتر موردمعافیت سرزی کفالت مابزرگ ید بگوییم مشمولین برای گرفتن معافیت خدمت سرزی می توانند از انواع معافیت ها استفاده کنند . اما شناخت پیدا کردن راجع به معافیت ها می تواند به مشمولین کمک کند بتولنند برترین راه برای استفاده از معافیت ها را پیدا کرده و برای آن معافیت خاص به دنل جمع آوری مدارک لازم شند . برای پیدا کردن شناخت راجع به مسائل معافیت ما به مشمولین انواع مشاوره معافیت خدمت سرزی و راهنمایی گرفتن از مشاوره نظام وظیفه را پیشنهاد می کنیم . زیرا این مشاوره ها به مشمولین اطلاعات مفید و به روزی را راجع به قوانین سازمان نظام وظیفه می دهد و آن ها را از قوانین تغییر یافته مطلع خواهند کرد .

مشمولین همانطور که می دانید سن ۱۸ سالگی ید به خدمت مقدس سرزی بروند . یعنی سن مشمولیت آن ها شروع سن ۱۹ سالگی آغاز شده و آن ها مشمول به حساب می آیند . اما راه هایی وجود دارد که مشمولین به جای اقدام برای اعزام به خدمت به آن ها پرداخته و به جمع آوری مدارک برای گرفتن معافیت مشغول شوند . اگر بخواهیم به طور مفصل راجع به آن صحبت کنیم . ید بگوییم راه های بسیاری برای اقدام گرفتن معافیت سرزی وجود دارد .

لا به مواردی اشاره کردیم که مشمول می تواند از طریق آن ها برای معافیت کفالت اقدام کرده و کارت معافیت خود را یافت کند . اما برای گرفتن هر یک از این معافیت ها مشمول ید از شرایط خاصی نیز بهره مند شد که ادامه ی مقاله این شرایط را کامل تر توضیح می دهیم .

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ مانند شرایط سایر معافیت ها دارای نکات ریز و دقیقی است که مشمولین ید برای اطلاع پیدا کردن از آن ها بسیار دقت داشته شند . شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ دارای چند شرط اصلی و کلی است که هم آن ها را خواهیم خواند .

مهم ترین شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ و بهره مندی از معافیت کفالت مابزرگ

  1. غیبت نداشتن یکی از اصول اصلی شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . واقع مشمول نید برای گرفتن معافیت کفالت مابزرگوارد غیبت شده شد . صورت غیبت ، اقدام او و پرونده ی او مورد بررسی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا قرار نخواهد گرفت .
  2. از دیگر شرایط و صوابط معافیت کفالت جده رسیدن به سن قانونی مشمولیت است . یعنی قبل از این سن مشمول حق خواست معافیت را پیدا نخواهد کرد .
  3. سومین شرط از شرایط این معافیت کفالت این است که مشمول تنها نوه ی پسری لای ۱۸ سال جده بوده شد بتواند از گرفتن کفالت مابزرگ بهره مند شود .

اگر مشمولین از این شرایط و ضوابط گفته شده بهره مند شند یعنی مهم ترین شروط را دارا هستند . مشمولین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به دیگر ضوابط معافیت کفالت جده یا همان مابزرگ مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرند . مشاورین متخصص مرکز مشاوره آویژه مشمولین را همه ی زمینه های مشاوره نظام وظیفه راهنمایی خواهند کرد .


بیشتر بخوانید: شرایط معافیت کفالت سرزی


مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ

مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ از دیگر مسائل ضروری است که مشمول ید دقت آن ها را طی کند بتواند معافیت سرزی کفالت مابزرگ خود را بگیرد . مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ مانند سایر معافیت های کفالت می شد یعنی اولین مراحل معافیت سرزی کفالت مابزرگ مشمول ید پس از جمع آوری مدارک خود خواست گرفتن معافیت سرزی کفالت خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ثبت کند . از دیگر مراحل و راه های معافیت کفالت برای مابزرگ جمع آوریی مدارک و مستندات مهمی است که مرحله دوم ید به سازمان نظام وظیفه عمومی تحویل داده شود . داشتن شرایط معافیت کفالت و گذراندن این مراحل معافیت سرزی مهم ترین کاری است که بر عهده ی مشمولین می شد .


بیشتر بخوانید: مدارک معافیت کفالت سرزی


قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ

قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ از قوانین راحتی است که مشمولین می توانند از آن ها بهره گرفته و کارت معافیت یافت کنند . قوانین معافیت کفالت مابزرگ آمده است که بیمار بودن مابزرگ یا سالم بودن مابزرگ مای یا پی مشمول برای سازمان نظام وظیفه ی عمومی ناجا مطرح نخواهد بود . این مسئله مورد بررسی نیز قرار نخواهد گرفت . بنابراین سلامت جسمی و روحی مابزرگ مشمول رای نهایی صاه از سوی نظام وظیفه عمومی ثیری نخواهد داشت . از دیگر قوانین معافیت سرزی کفالت مابزرگ این است که مشمولین ید بدانند برای گرفتن معافیت کفالت مابزرگ ، شرط سنی مهم نیست . پس لا بودن و پایین بودن سن جده نیز ثیری رای سازمان نظام وظیفه برای دادن معافیت به مشمولین نخواهد داشت .


بیشتر بخوانید: مدت زمان معافیت کفالت


نحوه گرفتن معافیت سرزی کفالت مابزرگ

نحوه گرفتن معافیت سرزی کفالت مابزرگ به این صورت خواهد بود که مشمول مدارک خود را جمع آوری کرده و به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه می کند . واقع گرفتن معافیت کفالت مابزرگ به این صورت است که خواست مشمول از سوی نظام وظیفه مورد بررسی قرار گرفته و برای تشکیل کمیسیون از مشمول دعوت به عمل خواهد آمد . اگر مشمول تمام ضوابط معافیت سرزی کفالت را داشته شد به آن معافیت تعلق خواهد گرفت .

انواع معافیت های ارائه شده از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی :

امروزه سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا راه های بسیاری برای گرفتن معافیت را به مشمولین پیشنهاد می کند .

  1. معافیت های پزشکی
  2. معافیت های مددجویان
  3. معافیت های ایثارگری
  4. معافیت های تحصیلی
  5. معافیت های کفالت
  6. معافیت های بخشودگی سنی
  7. معافیت های بنیاد نخبگان ملی
  8. معافیت تک پسری
  9. معافیت سرزی کفالت مابزرگ
  10. معافیت کفالت پ بیمار
  11. معافیت کفالت ما فاقد شوهر
  12. معافیت پزشکی حین تحصیل
  13. و بسیاری معافیت های دیگر

اهمیت معافیت کفالت

مشمولین داشتن شرایط هر یک از این نوع معافیت ها می توانند برای گرفتن معافیت و نرفتن به خدمت مقدس سرزی اقدام کنند . اما مهم ترین موضوع مقاله ی ما همینطور که خواندید اینجا صحبت راجع به معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . معافیت سرزی کفالت مابزرگ زیر شاخه ای از معافیت کفالت می شد . واقع یکی از ناشناخته ترین و هم چنین آسان ترین راه های معافیت کفالت همین معافیت سرزی کفالت مابزرگ می شد . معافیت کفالت یکی از معافیت های بسیار گسترده می شد که مشمولین می توانند کسب اطلاعات راجع به شرایط آن ها از این نوع معافیت ها استفاده کرده و کارت معافیت خود را یافت کنند .

انواع معافیت های کفالت ارائه شده :
  • معافیت کفالت پ بیمار گه به دلیل ناتوانی نیازمند کمک و مساعدت فرزند مشمول خود می شد .
  • معافیت کفالت سن پ که به دلیل کهولت سن مجبور است از طرف فرزند خود مراقبت و نگهداری شود .
  • معافیت کفالت ما فاقد شوهر که به دلیل فوت همسر خود بدون سرپرست است .
  • معافیت کفالت ما فاقد شوهر که به جهت جدایی از همسرش تنهاست .
  • معافیت کفالت خواهری که پ و ما و همسر و فرزند نداشته و تنهایی زندگی می کند و نیازمند مراقبت می شد .
  • معافیت کفالت برا صغیری که به دلیل نبود پ و ما نیازمند کمک برا مشمولش است .
  • معافیت کفالت برا کبیری که به دلیل بیماری توانایی مراقبت از خود را ندارد .
  • معافیت کفالت فرزند که به دلیل فوت ما بدون سرپرست است و مشمول که پ بچه می شد ید برای تربیت و مراقبت از او کنارش شد .
  • معافیت سرزی کفالت برای مابزرگ مای یا پی که مشمول ید از جده خود که بدون فرزند است مراقبت کند .
  • معافیت کفالت جد یا همان پ بزرگ پی یا مای که به دلیل نداشتن فرزند به مراقبت از سوی نوه ی خود نیاز دارد .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

شرایط معافیت سرزی کفالت مابزرگ چگونه است؟

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۹:۲۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)