مركز مشاوره آويژه مركز مشاوره آويژه .

مركز مشاوره آويژه

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر به همراه بيان نكات مشاوره اي

به اين مطلب امتياز دهيد

مشاوره يكي از كار هايي است كه قبل يا بعد از كنكور ندارد و بهترين روش موفقيت است. براي دوستاني كه رشته هنر شركت مي كنند صد البته پيشنهاد مي كنم كه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر را داشته باشند. اگر با اين نوه مشاوره موافق نيستيد تنها كافي است يك تماس تلفني كوتاه با مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر آويژه داشته باشيد و تمام هر آنچه كه هست را بدانيد. براي ارتباط با ما مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر

رشته هنر را به عنوان يك ميان رشته بهتر است معرفي كنيم چرا كه از تمامي رشته هاي نظري مي توانند در كنكور اين رشته شركت كنند. اما با توجه به قبولي راحتي كه رشته هنر دارد نيازي به مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر داريم؟

بله قطعا نياز به يك مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر داريد. چرا كه رتبه هايي كه شما شايد فكر ميكنيد عالي هستند در كنكور هنر بايد با عرض تاسف بيان كنم خوب نيستند.

بذاريد مثالي بزنم:

اگر شما فرضا دانش آموزي در منطقه دو باشيد و رتبه قبولي شما در كنكور ۹۸ هنر ۹۰۰ شده باشد؛ مي توانيد يكي از دانشگاه هاي رده پايين تر شركت كنيد. رشته ي خوب و دانشگاه خوب را همزمان نخواهيد داشت در صورتي كه اگر با همين رتبه در رشته هاي انساني، رياضي و يا تجربي بخواهيد انتخاب رشته كنيد خيلي راحت تر و بهتر مي توانيد نتيجه بگيريد.


بيشتر بدانيد: آيا نياز به مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي تجربي داريد؟


اما چه رشته هايي مي توانيد شركت كنيد؟

بعد از اعلام نتايج كنكور سراسري شما مي توانيد با كمك مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر رشته اي متناسب با علاقه و شرايط خودتا را انتخاب كنيد. از جمله اين رشته ها عبارتند از :

سينما

طراحي صنعتي

نقاشي

عكاسي

ارتباط تصويري

طراحي پارچه

نوازندگي موسيقي جهاني

ادبيات نمايشي

كارگرداني تلوزيون

نوازندگي موسيقي ايراني

صنايع دستي

تلوزيون و هنرهاي ديجيتال

طراحي صحنه

باستان شناسي

كارشناسي فرش

هنر اسلامي

مرمت آثار تاريخي

كه قطعا همه مي خواهند در رشته هايي همچون سينما شركت كنند و همين هم باعث شده است كه اين رشته طرفداران خاص خود را داشته باشد و همينطور قبولي سخت تري داشته باشد. مثلا براي همين رشته خاص و فوق العاده سينما براي قبولي در دانشگاه هنر تهران بايد تمامي دروس را بالاي ۵۰ درصد زده باشيد.

چه دانشگاه هايي رشته هاي هنر را دارند؟

بسياري از دانشگاه ها رشته هاي هنر را دارند كه از جمله اين دانشگاه ها مي توانيم به دانشگاه هايي همچون:

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه اصفهان

دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه علم و صنعت ايران – تهران

دانشگاه هنر اسلامي تبريز

دانشگاه شهيد باهنر كرمان

دانشگاه بين المللي امام خميني (ره) – قزوين نام برد

دانشگاه بو علي سينا – همدان

دانشگاه غيذ انفاعي علم و فرهنگ – تهران

دانشكده فني و حرفه اي دختران تهران (دكتر شريعتي)


بيشتر بدانيد: آيا مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي ارشد خوب است؟


چه دروسي را بايد براي شركت در كنكور رشته هنر بخوانيم؟

قطعا شما مي دانيد كه در سر جلسه كنكور كه مي نشينيد يك روال خاصي وجود دارد كه باعث استرس وحشت نامي در بين داوطلبين مي شود اما بايد بگوييم اصلا نگران نباشيد مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر آويژه تمامي روش هاي كنترل استرس در روز كنكور را به شما آموزش خواهيم داد تا با خيالي آسوده در آزمون كنكور شركت كنيد. براي مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي هنر مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.

اما از همه اينها كه بگذريم دفترچه عمومي كه برداريد با يك سري درس ها كه حتما در تمامي رشته يكسان است مواجه مي شويد كه اين دروس عبارتند از : ادبيات – عربي – معارف – زبان هستند

بعد از اينكه دفترچه هاي عمومي را جمع كنند يك سري دفترچه تخصصي در پايين دست شما قرار خواهد گرفت كه اصلا نگران نباشيد دروس راحتي در آن جاي گرفته كه مي توانيم به دروسي چون درك عمومي هنر – درك عمومي رياضي و فيزيك – ترسيم فني – خلاقيت تصويري – خلاقيت نمايشي – خلاقيت موسيقي – خواص مواد اشاره كنيم.

شما هم با كمك اساتيد و مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر مي توانيد منابع مناسبي براي اين دروس انتخاب كنيد و همين ها را مطالعه كنيد و موفق تر از ديگران باشيد.

مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي هنر

حتما شما هم تايم كمي براي كار هاي جانبي داريد و حس ميكنيد شايد مشاوره حضوري دردي بر درد هاي شما كم نكند كه چه بسا اضافه كند. پيشنهاد ميكنم حتما يكبار مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر در مركز تحصيلي آويژه را امتحان كنيد قطعا فوق العاده خواهد بود و كمك خوبي است براي شما.

البته اين نكته را فراموش نكنيد كه مشاوره يك كار جانبي و پرت نيست و چه بسا كه بهترين كاري است كه مي توانيد در حق خودتان انجام دهيد چرا كه مسيري كه اشتباه باشد بدترين راه است. حالا فرقي نمي كند كه چه زماني اين مشاوره را انجام دهيد ولي حتما يك مشاور مطمئن انتخاب كنيد تا كمكتان كند.


بيشتر بدانيد: آيا يك مركز مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي آزاد معتبر مي شناسيد؟


همين روز ها سال آينده بايد با خودتان فكر كنيد كه سال پيش چه اتفاقي افتاد و چگونه مسير زندكي شما تغيير پيدا كرد ؟!

اگر يك مشاور فوق العاده انتخاب كرده باشيد قطعا خوشحال خواهيد بود از كارتان و با افتخار مشاور خود را به ديگران هم معرفي خواهيد كرد اما اگر اشتباه كنيد و مشاوره نگيريد قطعا پشيماني و افسوس روز راحتي را براي شما نخواهد گذاشت . با خودتان خواهيد گفت كه اي كاش همان روز ها مشاوري انتخاب مي كردم و حداقل ۵ دقيقه با او صحبت مي كردم شايد نتيجه امروز من خوشايند تر مي بود .

براي ارتباط با مشاور آخرين رتبه هاي قبولي هنر آويژه مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.

براي مشاوره در زمينه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر به همراه بيان نكات مشاوره اي

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۴۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

انواع معافيت سربازي و شرايط استفاده از آن

به اين مطلب امتياز دهيد

انواع معافيت هاي سربازي و شناخت راه هاي معافيت ،يكي از مسائل مهم و اساسي در سرنوشت و زندگي پسرهاي اين مرز و بوم است . چرا كه عموما مي شنويم كه اين دو سال بخش مهمي از زمان طلايي زندگي را مي گيرد و در حقيقت دو سال از زندگي تلف مي شود . هرچند كه به قول معروف مي گويند سربازي پسر را مرد مي كند اما خب چه مي شود كرد وقتي خيلي ها ترجيح مي دهند اينگونه بزرگ نشوند و مي خواهند از هر طريقي كه مي شود به معافي دست بيابند و به مراد دل برسند .

نكته اين جا است كه عموما راه هايي را براي گرفتن انواع معافيت هاي سربازي شنيده اند اما نمي دانند كدام يك به درد آن ها مي خورد يا كدام يك از مسيرهايي كه شنيده اند طبق قوانين جديد حذف شده يا چه موارد جديدي به قوانين افزوده شده . براي پيدا كردن بهترين مسير معافيت لازم است انواع معافيت هاي سربازي را به خوبي بشناسيد و يا با يك مركز مشاوره كه به تمام راه ها آگاه است مشورت كنيد . با اين كار خيلي از پسرها به راحتي كارت معافيت را گرفته اند . اما اين روز ها چه بسيار ماجراهاي عجيب و غريبي از دور و نزديك مي شنويم كه افراد براي گرفتن معافيت دست به چه كار هايي مي زنند اما چون به اين راه آگاه نيستند قطعا به نتيجه نمي رسند و در خيلي از موارد به خود و اطرافيان نيز آسيب مي زنند .


بيشتر بخوانيد: نظام وظيفه : معافيت خدمت سربازي چيست


انواع معافيت هاي سربازي

انواع معافيت هاي سربازي طي سال ها دچار تغييراتي شده اما عموما شامل موارد زير مي شود كه طبق ماده ۲۴ قانون اساسي نوشته شده است .

۱٫معافيت تحصيلي

اين نوع از معافيت جز معافيت هاي موقت است و به محض اتمام تحصيل فرد دوباره مشمول خدمت سربازي مي شود ، همچنين اين نوع از معافيت را بيشتر براي باز گذاشتن راه موفقيت دانشجويان در نظر گرفته اند تا سربازي مانعي براي پيشرفت نباشد .

۲٫معافيت سه برادري

يكي ديگر از قوانين جالب و درواقع بدون دردسر معافيت به دليل داشتن سه برادر است يعني شما با داشتن سه برادر كه به سربازي رفته اند به راحتي از سربازي معاف مي شويد . اما ظاهرا اين قانون به دليل آمار بالاي مشمولان خدمت سربازي گذاشته شده است و ممكن است در سال هاي آينده بركنار شود .


بيشتر بخوانيد: چگونه معافيت سربازي كفالت والدين را بگيريم؟


۳٫معافيت بخشودگي سني

طبق اين قانون افرادي كه تا سن ۵۰ سالگي هنوز به خدمت نرفته اند معاف مي شوند و شناسنامه آنها براي اخذ مدرك معافيت سربازي كافي است . اما اگر به فكر معافيت از اين راه هستيد بايد بگويم بدترين را انتخاب كرده ايد ، به اين فكر كرده ايد تا سن پنجاه سالگي را بدون كارت معافيت چگونه مي خواهيد زندگي كنيد ؟ در طي اين سال ها نمي توانيد از كشور خارج شويد همچنين براي استخدام در بسياري از ارگان ها به مشكل بر مي خوريد پس اين راه را از ذهنتان خط بزنيد .

۴٫متاهل بودن

اين نوع از انواع معافيت هاي سربازي نيز در واقع تنها مي تواند خدمت سربازي را چند ماه كوتاه تر كند . طبق اين قانون سربازان متاهل كسر خدمت نمي گيرند و فقط به ازاي هر فرزند مي توانند سه ماه كسر خدمت دريافت كنند .

۵٫معافيت بنياد ملي نخبگان

طبق اين قانون افرادي كه در بنياد ملي نخبگان عضو باشند و پروژه اي پژوهشي و تحقيقاتي تحويل دهند مي توانند از خدمت سربازي معاف شود البته اين قانون داراي شرايط خاص است كه براي دريافت معافيت بايد به طور كامل از آن آگاه باشيد .

به طور كلي براي رسيدن به معافيت سربازي بايد به طور كامل انواع معافيت هاي سربازي را بشناسيد .


بيشتر بخوانيد: معافيت سربازي با پاي پرانتزي


شرايط اخذ انواع معافيت هاي سربازي

شرايط اخذ انواع معافيت هاي سربازي شامل يكسري قوانين كلي مي شود اما جزئياتي دارد كه معمولا بايد براي اطلاع دقيق از آن ها اخبار مربوط به سازمان وظيفه ناجا را دنبال كنيد؛ همچنين در هر ساعتي با مركز مشاوره آويژه تماس حاصل نماييد تا متخصصان ما در آن زمينه به شما عزيزان كمك نمايند .

از جمله شرايط اخذ انواع معافيت هاي سربازي كه درباره آن گفته اند افرادي هستند كه به سن مشموليت رسيده اند اما در حال ادامه تحصيل مي باشند ، همانطور كه اكثر ما مي دانيم دانش آموزان در حال تحصيل ، تا سن ۲۴ سالگي مي توانند به درس و تحصيل خود ادامه دهند اما اگر بعد از ۲۴ سالگي نيز همچنان فارغ التحصيل نشوند يا در مدت تحصيلشان وقفه اي طولاني ايجاد شده باشد مشمول سربازي مي شوند و موظف به سربازي مي شوند . همچنين افرادي كه دانشجوي فوق ديپلم هستند بايد حداكثردر مدت سه سال، و دانشجويان كارشناسي پيوسته حداكثر۶ سال و همچنين در دوره ي ارشد و دكتري طي ۸ سال فارغ التحصيل شوند و بعد از آن براي دريافت فرم خدمت سربازي اقدام نمايند .


بيشتر بخوانيد: توضيحات جامع درمورد انواع معافيت سربازي


براي معافيت از سربازي با ما تماس بگيريد

  • سن معافيت سربازي

  • بند ۱۲ معافيت سربازي
  • راه هاي معافيت از سربازي
  • آموزشي سربازي
  • حقوق سربازي
  • دوره احتياط سربازي چيست؟
  • خريد خدمت سربازي ۹۸
  • قيمت خريد خدمت سربازي
  • سايت نظام وظيفه خريد سربازي
  • معافيت تك پسري سال ۹۸
  • شرايط معافيت كفالت پدر بيمار
  • شرايط معافيت كفالت مادر طلاق گرفته
  • سن كفالت پدر
  • ايا در حين تحصيل ميتوان معافيت كفالت گرفت

  • كسري خدمت ايثارگري
  • عفو رهبري سربازي ۹۸

شرايط اخذ انواع معافيت هاي سربازي هر ساله از طريق سازمان نظام وظيفه اعلام مي شود و برخي از قوانين مشمولان نيز شامل تغييراتي مي شود كه بسته به شرايط جامعه و كشور صورت مي گيرد . به طور مثال در يك سال تعداد مشمولان بيش از نياز كشور مي باشد پس براي سامان دادن به اين وضعيت اعلام مي كنند طبق شرايطي خاص افراد داراي اين شرايط در اين دوره از خدمت سربازي معاف هستند اما در سال هاي بعد بسته به نياز ممكن است آن قانون معافيت برداشته شود .

همچنين يكي ديگر از شرايط اخذ انواع معافيت هاي سربازي اين است كه فرد جهت كار در سازمان هاي دولتي تعهد و ضمانت دهد. اين نوع از معافيت به اين صورت است كه فرد متعهد مي شود به جاي خدمت در يكي از ارگان هاي هاي دولتي مانند : تربيت معلم ، آموزش و پرورش ، قوه ي قضاييه ، سازمان هواپيمايي ، سازمان كشتيراني ، وزارت بهداشت يا سازمان نيروهاي مسلح استخدام شود و بعد از گذراندن سهميه مورد نظر هر كدام از ارگان ها براي دريافت كارت معافيت به سازمان نظام وظيفه مراجعه نمايند .


بيشتر بخوانيد: جزئيات آيين نامه هاي معافيت سربازي


انواع معافيت هاي سربازي پزشكي

انواع معافيت هاي سربازي پزشكي شامل جزئيات زيادي است كه براي گرفتن اين نوع از معافيت بايد در نظر بگيريد كدام يك شامل شما مي شود و قوانين آن معافيت پزشكي به چه صورت است زيرا گاهي اين معافيت مي تواند موقتي يا دائم باشد .

يكي از انواع معافيت هاي سربازي پزشكي به اين صورت است كه شما با گرفتن اين نوع از معافيت ممكن است مدتي را به صورت موقت معاف شويد تا بيماريتان برطرف شود و سپس مشمول سربازي مي شويد .به طور مثال زماني كه شما مشمول سربازي شده ايد عمل جراحي درپيش داريد در نتيجه با گرفتن معافيت موقت مي توانيد تا زمان بهبود از رفتن به سربازي معاف شويد.

برخي افراد نيز دچار بعضي از معلوليت ها هستند اما اين معلوليت يا بيماري به گونه اي نيست كه به طور كامل از سربازي معافيت بگيرند اما مي توانند توسط يك فرم معافيتي در مدتي كه در حال خدمت هستند كارهاي سخت را انجام ندهند . اين نوع از معافيت هم يكي ديگر از انواع معافيت هاي سربازي پزشكي است كه به واسطه آن فرد مي تواند به جاي خدمات رزمي در خدمات پشتيباني باشد . براي شناخت كامل تر از انواع معافيت هاي سربازي پزشكي بايد ليست بيماري ها را بشناسيد كه اين ليست شامل : بيماري هاي غدد، پوست ، مغز و اعصاب ، روان پزشكي ، ريه ، استخوان ، دستگاه گوارش ، خون ، دهان و دندان ، چشم ، گوش ، قلب و بيماري هاي عفوني است .


بيشتر بخوانيد: اطلاعيه ها معافيت سربازي – مشاوره نظام وظيفه


شرايط استفاده از انواع معافيت هاي سربازي

شرايط استفاده از انواع معافيت هاي سربازي شامل همه نمي شود اما اينكه به اين مسيرها آگاه باشيد تا راحت تر به مقصد و گرفتن معافي برسيد بسيار مهم است .

شرايط استفاده از انواع معافيت هاي سربازي مانند آسانسوري است كه شما را به انتهاي يك برج چند صد طبقه اي مي رساند و قطعا استفاده از اين آسانسور راحت تر از پله هاي بلند و طولاني است به شرطي كه شما شرايط استفاده از آن را داشته باشيد . در اين مسير در صورت نياز به هرگونه مشاوره اي در زمينه ي معافيت هاي سربازي مي توانيد با مركز مشاوره آويژه تماس حاصل فرماييد تا با راهنمايي متخصصان ما به نتيجه دلخواهتان برسيد .


بيشتر بخوانيد: آخرين خبرهاي معافيت سربازي نظام وظيفه


براي كسب اطلاعات دقيق از نحوه انواع معافيت هاي سربازي با آويژه تماس بگيريد

  • شرايط معافيت پزشكي سربازي ۹۸
  • شرايط معافيت سربازي ۹۸
  • مدت خدمت سربازي
  • شرايط معافيت سربازي تك فرزندي
  • ساده ترين راه معافيت سربازي
  • قانون معافيت فرزندان ايثارگران
  • آيين نامه جديد معافيت پزشكي
  • معافيت پزشكي چشم
  • دفترچه معافيت پزشكي ۹۸
  • معافيت سربازي كفالت
  • مراحل معافيت پزشكي
  • شرايط خريد سربازي

براي مشاوره در زمينه انواع معافيت سربازي و شرايط استفاده از آن

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۱۷:۱۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي

به اين مطلب امتياز دهيد

امروزه همه مي دانند كه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي يكي از كار هاي جالب و البته مفيدي است كه مي توانند با كمترين هزينه ها آن را انجام دهند. شايد بگوييد همان بعضي ها كه تايم اضافي دارند مطمئنا مشاوره مي گيرند. خب نگراني ندارد شما هم با مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي مي توانيد خيلي فوري به نتيجه برسيد با كمترين تايم.

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي

قطعا زماني كه مي گوييم كارشناسي يعني همه رشته هاي مهندسي ، علوم انساني ، علوم تجربي ، هنر و زبان . اما همه اين آخرين رتبه ها براي هر كدام متفاوت است و قطعا براي دانشگاه هاي متفاوت هم فرق خواهد داشت. بگذاريد مثالي بزنم تا برايتان واضح شود :

به طور مثال شما اگر قصد حضور در رشته مهندسي عمران در دانشگاه علم و صنعت را داريد بايد پيگير آخرين رتبه اي كه در آن جا پذيرفته شده است باشيد اما اگر مي خواهيد رشته كارشناسي بهداشت عمومي كه يكي از زير رشته هاي علوم تجربي است در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي تهران حضور پيدا كنيد قطعا آخرين رتبه اي كه پذيرفته اند با رتبه قبلي متفاوت است.


بيشتر بدانيد : براي مشاوره گرفتن آخرين رتبه هاي قبولي انساني چه بايد كرد؟


چرا مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي؟

قطعا زمان طلاست و گذر آن باعث پشيماني هاي بزرگي مي شود كه بايد از همين حالا جلوي آن را بگيريم . به نظر من آخرين رتبه هاي كنكور هميشه هوشمندانه ترين رفتار ها را دارند كه باعث مي شود روش درس خواندن آن ها مهم باشد و بخواهيم همان روش درس خواندن را بهينه كنيم و از آن استفاده كنيم بگذاريد واضح تر توضيح دهم ؛ به طور مثال اگر شما تنها دو ماه تا كنكور فرصت داشته باشيد چه مي كنيد؟ شايد بگوييد خب بايد با يكي كه بهترين نتيجه را داشته مشاوره كنم و ببينم او چه كرده!! دقيقا برعكس شما بايد با كسي كه لب مرزي قبول شده صحبت كنيد. اون هم مثل شما زمان كمي داشته و همين مقدار هم دوست داشته در رشته خود شركت كند .

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي آويژه راهي مطمئن براي شمايي است كه مي خواهيد مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي داشته باشيد براي ارتباط با مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي آويژه مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي در چه مواردي صورت مي پذيرد؟

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي توسط مركز مشاوره تحصيلي آويژه كه مركزي تخصصي در مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي است براي تمامي داوطلبين دغدقه مندي كه دوست دارند بهترين نتيجه را در كمترين زمان ممكن داشته باشند هميشه آماده پاسخ گويي است .

مشاورين مركز تحصيلي آويژه هميشه همراهي مناسب براي شما هستند چرا كه سابقه بيش از ۲۰ سال دارند كه باعث شده است تيمي فوق العاده قوي داشته باشند اما تمامي مشاورين ما در رابطه با موضوعاتي چون موارد زير براي كنكور كارشناسي مشاوره مي دهند:

يك. ليست رشته هاي كارشناسي با رتبه مورد نياز

دو. تخمين رتبه

سه. كارنامه هاي كنكور۹۸

چهار. انتخاب رشته

پنج. با چه رتبه اي چه رشته اي؟

شش. تخمين رشته قبولي با رتبه

هفت. بهترين رشته هاي كارشناسي در همه گرايش ها

هشت. حدود رتبه براي رشته هاي كارشناسي

نه. تخمين رتبه ايثارگران

ده. تخمين رتبه كنكور كارشناسي

يازده. تخمين رتبه آويژه دانش

دوازده. تخمين رتبه دانشگاه ازاد

سيزده. تخمين رتبه كارشناسي

چهارده. تخمين رتبه ارشد

پانزده. كارنامه رتبه هاي زير ۱۰۰۰ كنكور ۹۸

شانزده. رتبه هاي زير ۱۰۰۰ كنكور ۹۸

هفده. كارنامه كنكور

هجده . رتبه هاي زير ۱۰۰۰ كنكور ۹۸

نوزده. درصد رتبه هاي زير ۱۰۰۰ كنكور۹۸ كارشناسي

بيست. درصد هاي لازم براي رتبه زير ۱۰۰۰

بيست و يك. رتبه هاي برتر كنكور ۹۸

و بسياري از خدمات ديگري كه مشاورين مركز مشاوره تحصيلي آويژه به شما ارائه مي دهند كه قطعا براي شما كاربردي خواهد بود. براي ارتباط بر قرار كردن با مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.


بيشتر بدانيد : آيا به مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي تجربي نياز داريد؟


مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي

يكي از بهترين گزينه هاي مشاوره همين مشاوره تلفني است چرا كه امروزه ترافيك زيادي كه در خيابان ها تجربه مي كنيم و يا مشغله هاي كاري خودمان يا اطرافيان و صد ها مشكل ديگري كه همه آن ها منطقي است و هيچي ايرادي به آن وارد نخواهد بود باعث شده است كه بهترين گزينه مشاوره براي ما مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي باشد . البته كه براي اين نوع مشاوره ها بايد حتما مركزي مطمئن پيدا كنيد.

مركز مشاوره آويژه تمامي سعي خود را مي كند تا بهترين مشاوره را به شما بدهد و اعتماد به نفس از دست رفته شما را در اين روز هاي پاياني به شما بازگرداند. براي ارتباط با مشاورين ما مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.


بيشتر بدانيد: آيا براي مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي رياضي مركزي معتبر سراغ داريد؟


مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي آويژه

مشاورين با سابقه و دلسوز آويژه هميشه به عنوان يك همراه در كنار شما هستند پس اصلا نگران نباشيد و خودتان را به ما بسپاريد. بهترين ها را لايق شما مي دانيم و قطعا مي خواهيم شما به درجاتي فوق العاده اي از موفقيت برسيد به همين دليل هم بهترين مسير ها را به شما نشان خواهيم داد البته بايد خيلي صادقانه بگوييم كه ما تنها يك مشاوره هستيم و اين شما هستيد كه بايد تلاش كنيد تا به برنامه ها و قضاياي مشاوره اي ما برسيد در واقع هر فردي خودش بهترين برنامه است براي خودش چرا كه هر برنامه اي هر چقدر هم كه فوق العاده خوب باشد بالاخره تلاش شما را مي طلبد.

با آرزوي موفقيت براي شما داوطلب عزيز

براي مشاوره در زمينه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۸:۴۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي

به اين مطلب امتياز دهيد

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار متنوع و زياد هستند . از مهمترين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ميتوان به زير گروه هاي مديريت و فرهنگ و هنر اشاره كرد كه پرطرفدار ترين دسته رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي هستند . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تقريبا ۷۰ درصد تمام رشته هاي موجود در دانشگاه هاي سراسر كشور را در برميگيرند . در دسته رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي كمرنگ ترين رشته ها همان رشته هاي پيرا پزشكي ميباشند زيرا اين رشته ها بسيار پرطرفدار هستند و امكان ثبت نام بدون كنكور ندارند . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي با توجه به خواسته و نياز متقاضياني كه شرايط تحصيل در دانشگاه هاي با كنكور را ندارند ايجاد شده اند و اين دانشگاه ها امكان برگزاري كلاس هاي خارج از تايم اداري را نيز براي شاغلين دارند .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام رشته آرايشگري دانشگاه علمي كاربردي


رشته هاي بدون كنكور پرمتقاضي در دانشگاه علمي كاربردي

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در زمينه هاي : صنعت ، كشاورزي مديريت و فرهنگ و هنر و پزشكي آماده جذب دانشجو هستند . از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش كشاورزي ميتوان رشته باغداري و دامپروري را نام برد . از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در گروه مديريت ميتوان به بازرگاني ، حسابداري و بازاريابي اشاره كرد . از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش فرهنگ و هنر نيز ميتوان : گرافيك ، طراحي لباس و گريم را نام برد . از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش صنعت ميتوان به صنايع چوب ، صنايع شيميايي و نفت و گاز اشاره كرد . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار زياد و در گرايش هاي مختلف هستند . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در دو مقطع كارداني و كارشناسي امكان ثبت نام دارند .


بيشتر بخوانيد: رشته حسابداري دانشگاه علمي كاربردي


ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور مبحث مورد علاقه بسياري متقاضيان دانشگاه هاي بدون كنكور است . در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور تعداد بسيار زيادي رشته جاي ميگيرد كه در اين متن برخي از آنها را مورد بررسي قرار ميدهيم . در ميان ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور تعدادي از رشته هاي نوظهور نيز قرار دارند مثل رشته آشپزي كه بسيار مهم و پرطرفدار است . قبل از اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بايد بدانيد كه داشتن تخصص مهمترين بخش مشغول بودن در يك شغل است كه از طريق تحصيل آكادميك بيشتر از ساير راهها بدست ميآيد . ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور شامل دسته هاي مختلف پيراپزشكي و غيره ميشود . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار متنوع اند .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور


تعدادي از رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كه در تمامي گرايش ها تنوع و متقاضي بسياري را دارند

در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تعداد زيادي رشته گنجانده شده كه در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در بخش صنعت : معماري ، نقشه كشي ، برق ، خلباني و ساير رشته هاي پرطرفدار در بين متقاضيان به چشم ميخورد . در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در بخش فرهنگ و هنر : آشپزي ، موسيقي ، سينما ، هتلداري و گردشگري جاي گرفته اند . در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در بخش كشاورزي : شيلات ، باغباني ، امور زراعي و منابع طبيعي جاي داده شده اند . ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور در بخش مديريت نيز داراي رشته هاي حقوق با همه گرايش ها ، مددكاري ، مديريت و بازرگاني و حسابداري است كه شامل همه گرايش هاي مربوط به آنها نيز ميشود .


بيشتر بخوانيد: رشته عكاسي دانشگاه علمي كاربردي


شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار آسان است . از شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دارا بودن مدرك ديپلم است . البته در برخي رشته ها يكي از شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي دارا بودن مدرك پيش دانشگاهي ميباشد كه اين رشته ها معمولا مربوط به پيراپزشكي هستند . از ديگر شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي پرداخت هزينه شهريه تحصيلي اين دانشگاه ميباشد . يكي از مهمترين شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي وجود علاقه در هر رشته اي است . بطوركل شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار آسان است و بجز پرداخت شهريه شرط سخت و خاصي ندارد . شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تحويل مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي است .

ديگر موارد دانشگاه علمي كاربردي

  • دفترچه علمي كاربردي ۹۸
  • رشته هاي علمي كاربردي
  • رشته حقوق علمي كاربردي
  • دفترچه كارشناسي علمي كاربردي مهر ۹۸
  • سايت ثبت نام علمي كاربردي
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷-۹۸
  • دفترچه انتخاب رشته علمي كاربردي
  • دفترچه دانشگاه علمي كاربردي
  • دانشگاه هاي علمي كاربردي تهران
  • ليست رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي كرج
  • سرفصل دروس علمي كاربردي
  • سايت انتخاب رشته
  • مهلت انتخاب رشته
  • انتخاب رشته مجازي سازمان سنجش
  • ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۸
  • آدرس ساختمان مركزي دانشگاه جامع علمي كاربردي تهران
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمي كاربردي

بيشتر بخوانيد: رشته آشپزي دانشگاه علمي كاربردي


مهمترين نكات در ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي براي آن دسته از متقاضيان ثبت نام در اين دانشگاه

در متن بالا مختصرا شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را مورد بررسي قرار داديم . در اين متن بطوركل تمامي شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را برايتان شرح ميدهيم . دو شرط مهم از شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي وجود دارد كه همان شرايط عمومي و اختصاصي است . از شرايط اختصاصي شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به پرداخت شهريه و ارائه مدرك سوابق تحصيلي اشاره كرديم . يكي از شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش عمومي ارائه مدارك در مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمي كاربردي است . ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن در دي ماه انجام ميشود و ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي مهر در مرداد ماه انجام ميگيرد . تكميل ظرفيت دانشگاه علمي كاربردي نيز امكان پذير است .


بيشتر بخوانيد: رشته حقوق دانشگاه علمي كاربردي


زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يكي از مباحث گفته شده در تيتر شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي است . زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در دو مقطع گفته شده در دو نيمترم بهمن ماه و مهرماه است . زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در نيمترم بهمن ماه دي تا اواسط بهمن است . زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي نيمترم مهرماه در مردادماه ميباشد . مبحث مهم در زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بهمراه داشتن مدارك لازم براي ادامه تحصيل در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي است . در زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بايد اقدام به تهيه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي كنيد و در آن شرايط را مطالعه كنيد .


بيشتر بخوانيد: پيگيري ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور


نكات مهم در مورد زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي در مهلت مندرج در سايت اين دانشگاه

زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در سايت سازمان سنجش ( www.sanjesh.org ) و سايت جامع دانشگاه علمي كاربردي درج شده است . در زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي به همراه داشتن تمامي مدارك شناسايي و تحصيلي الزامي است . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي براي افرادي توصيه ميشوند كه شرايط تحصيل با آزمون را ندارند . مهمترين از شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي اقدام به ثبتنام در زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي و نه خارج از اين زمان است . تاريخ ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بطوركامل در سايت اين دانشگاه درج گرديده . ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي نيز در همين زمان امكانپذير است . براي اطلاع دقيق از زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ميتوانيد از دفترچه علمي كاربردي نيز كمك بگيريد .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارشناسي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي


ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي با توجه به دسته هاي گفته شده مورد تدريس در اين دانشگاه به شرح زير است :

در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش كشاورزي : كارداني فني شيلات ، كارداني فني دامپروري ، كارداني فني باغباني ، كارداني فني امورزراعي و كارداني فني منابع طبيعي جاي ميگيرد .

در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش هنر : كارداني زبان انگليسي ، كارداني گرافيك ، كارداني كمك كارگرداني ، كارداني چاپ و كارداني طراحي لباس جاي ميگيرد .

در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش صنعت : كارداني فني مكانيك ، كارداني فني تجهيزات پزشكي ، كارداني فني لجستيك ، كارداني فني نقشه كشي صنعتي ، كارداني فني برق ، كارداني فني معماري ، كارداني فني تعمير هواپيما و بسياري رشته هاي ديگر جاي ميگيرند .


بيشتر بخوانيد: ثبت نام كارداني بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي


ليست رشته هاي جاي گرفته در گرايش هاي مختلف مقطع كارداني در بخش مديريت دانشگاه علمي كاربردي

در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش مديريت و خدمات اجتماعي رشته هاي بسيار زيادي در تمام گرايش ها جاي ميگيرند . از مهمترين بخش ها در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي رشته حقوق است كه اين دانشگاه تمامي گرايش هاي آنرا در مقطع كارداني ارائه داده است . از ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در بخش مديريت ميتوان به : آرايش زنانه و پيرايش مردانه اشاره كرد . در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي حسابداري در تمام گرايش ها نيز جا ميگيرد . ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يك ليست بسيار طولاني است كه نميتوان تمام آنها را در اين متن جاي داد .در ليست كارداني رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بيشتر رشته هاي پرطرفدار در بين متقاضيان در سراسر كشور گنجانده شده است .

براي اطلاع از جزئيات ثبت نام علمي كاربردي با ما تماس بگيريد

  • سامانه سجاد آوا
  • سامانه آوا
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي بهمن ۹۷-۹۸
  • دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي ۹۷ ۹۸
  • پيش ثبت نام دانشگاه علمي كاربردي
  • آزمون سنجش
  • سازمان سنجش سراسري
  • سازمان سنجش كارشناسي ارشد
  • آزمون كارشناسي ارشد ۹۸
  • اعلام نتايج كارشناسي ارشد ۹۸
  • تغيير زمان كنكور ارشد ۹۸
  • تاريخ كنكور ارشد ۹۸
  • ساعت برگزاري كنكور ارشد ۹۸
  • زمان برگزاري كنكور ارشد ۹۸
  • تعويق كنكور ارشد ۹۸

بيشتر بخوانيد: پرطرفدارترين رشته هاي دانشگاه علمي كاربردي


ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي

ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي مانند ليست كارداني بسيار گشترده است . ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي شامل اكثر گرايش ها و رشته هاي اين دانشگاه و ديگر دانشگاه ها ميشود . در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي تمامي گرايش هاي گفته شده در متن بالا گنجانده شده كه در بين آنها ميتوان به رشته علوم آزمايشگاهي دامي ، كارشناسي حرفه اي مديريت ، كارشناسي حرفه اي گرافيك ، كارشناسي حرفه اي عكاسي و تبليغات اشاره كرد . در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي رشته هايي مثل : كارشناسي الكترونيك ، كارشناسي مهندسي فناوري هواپيما ، كارشناسي پرورش صنعتي طيور نيز جاي دارند . امكان تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد بدون كنكور علمي كاربردي در حال حاضر وجود ندارد . براي ثبت نام كارداني به كارشناسي علمي كاربردي بايد مدرك مرتبط داشته باشيد .


بيشتر بخوانيد: تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه علمي كاربردي


از ديگر رشته هاي كارشناسي دانشگاه علمي كاربردي مورد علاقه متقاضيان كه نام برده نشده

در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي رشته هاي مربوط به پيرا پزشكي نيز موجود هستند . البته در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي ما رشته هايي همچون پرستاري ، علوم آزمايشگاهي و اتاق عمل و مثل اينها را نميبينيم اما در سالهاي آينده اين رشته ها نيز در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي يقينا جاي خواهند گرفت . در ليست كارشناسي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي نام رشته هايي همچون كارشناسي متالوژي ، كارشناسي مترجمي زبان ، كارشناسي هتلداري و گردشگري نيز به چشم ميخورد . رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بسيار زيادند و شما براي اطلاع از آنها ميتوانيد به نزديكترين دانشگاه علمي كاربردي به محل زندگي خودتان مراجعه كنيد . شرايط ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي از همه دانشگاه هاي غيردولتي آسان تر و راحت تر است .


بيشتر بخوانيد: چگونه از كد اشتغال دانشگاه علمي كاربردي استفاده كنيم؟


براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي چكار كنيم ؟

سوال بسياري از متقاضيان رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي در اين مبحث اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور است . براي اطلاع از ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور متقاضيان ميتوانند اقدام به تهيه دفترچه اين دانشگاه كنند و يا به نزديكترين مركز تحصيلي محل زندگي خود مراجعه كنند . ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بسيار گسترده است و اكثر اين رشته ها در گرايش هاي مختلف دانشجو ميپذيرند . در ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي بدون كنكور بسياري از حتي رشته هاي پرمتقاضي دانشگاه سراسري نيز به چشم ميخورد و اين رشته ها به سبب نياز جامعه به نيروي متخصص و متعهد طراحي شده اند و شما ميتوانيد رشته هاي بدون كنكور دانشگاه علمي كاربردي را با توجه به علاقه تان براي ادامه تحصيل و پيشرفت انتخاب كنيد .

براي مشاوره در زمينه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه جامع علمي كاربردي

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۴۹:۲۲ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت

به اين مطلب امتياز دهيد

در حال حاضر مي توانم با جرات بيان كنم كه ۹۸ درصد مردم مي دانند كه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت يكي از كار هاي مفيدي است كه مي توانند با كمترين هزينه ها آن را انجام دهند . شايد بگوييد همان بعضي ها كه تايم اضافي دارند مطمئنا مشاوره مي گيرند . خب نگراني ندارد شما هم با مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت مي توانيد خيلي فوري به نتيجه برسيد آن هم با كمترين تايم .

براي ارتباط با مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد .

آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت كنكور سراسري در حال حاضر مهم ترين كار و بهترين كار در بحث انتخاب رشته است چرا كه پس از اعلام نتايج توسط وب سايت سازمان سنجش و آگاهي يافتن داوطلب از رتبه كسب كرده اين سوال در ذهن او پيش مي آيد كه حال با رتبه اي كه كسب نموده ام در چه دانشگاه ها و چه رشته هايي مي توانم قبول شوم ؟ و در بين تمامي مشاورين ؛ يكي از بهترين ها مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي انساني است.

رشته هاي وزارت بهداشت يكي از پر طرفدار ترين گروه هاي آزمايشي مي باشد كه دختر ها و پسر هاي زيادي را طرفدار خود مي بيند و اگر بخواهيم به رشته هاي مختلف وزارت بهداشت اشاره كنم بايد به موارد چون :

اتاق عمل

پرستاري

پزشكي

دندان پزشكي

علوم آزمايشگاهي

بينايي سنجي

گفتار درماني

مامايي

هوشبري

فيزيوتراپي

دارو سازي و . . . . اشاره كنم .

همان طور كه مي بينيد تمامي اين رشته ها فوق العاده و عالي هستند پس توقع قبول شدن در اين رشته ها به راحتي نداشته باشيد . اما يك راه راحت تر اين است كه با يك مشاوره فوق العاده صحبت كنيد و او بهترين راه ممكن را پيش پاي شما بگذارد به هر حال او چند پيراهن بيشتر از شما پاره كرده است و از همه اينها كه بگذريم مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت كمك فوق العاده اي براي شما است .


بيشتر بدانيد : براي قبولي در كنكور هنر به مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي هنر نياز داريد؟


چه دانشگاه هايي رشته هاي وزارت بهداشت را دارند ؟

تمامي دانشگاه هايي كه در سطح كشور زير نظر وزارت بهداشت هستند اين رشته ها را دارند از جمله :

دانشگاه علوم پزشكي تهران

دانشگاه شهيد بهشتي تهران

دانشگاه علوم پزشكي شيراز

دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد

دانشگاه بين‌المللي علوم پزشكي چابهار

دانشگاه علوم پزشكي جندي‌شاپور اهواز

و . . . . نام برد . اما دانشگاه هاي آزاد و غير انفاعي هم اين رشته ها دارند و اما به علت قبولي سخت اين رشته ها كمي بايد تلاش بيشتر و بهترين انتخاب رشته را داشته باشيم . در اين موقع است كه مي گوييم با اين تايم كم چه كنم ؟ اصلا جايي قبول مي شوم ؟ بله تمامي جوانب كار توسط تيم مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت آويژه سنجيده شده است ؛ شما بايد به روش آخرين ها كه روشي مطمئن و جواب دهنده است رفتار كنيد .

مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت

حتما شما هم زمان كوتاهي براي كار هاي جانبي داريد و حس مي كنيد شايد مشاوره حضوري دردي بر درد هاي شما كم نكند كه چه بسا اضافه كند . پيشنهاد مي كنم حتما يك بار مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت را در مركز مشاوره تحصيلي آويژه امتحان كنيد قطعا فوق العاده خواهد بود و كمك خوبي است براي شما .

البته اين نكته را فراموش نكنيد كه مشاوره يك كار جانبي و پرت نيست و چه بسا كه بهترين كاري است كه مي توانيد در حق خودتان انجام دهيد چرا كه مسيري كه اشتباه باشد بدترين راه است . حالا فرقي نمي كند كه چه زماني اين مشاوره را انجام دهيد ولي حتما يك مشاور مطمئن انتخاب كنيد تا كمكتان كند .

همين روز ها سال آينده بايد با خودتان فكر كنيد كه سال پيش چه اتفاقي افتاد و چگونه مسير زندگي شما تغيير پيدا كرد ؟!

اگر يك مشاور فوق العاده انتخاب كرده باشيد قطعا خوشحال خواهيد بود از كارتان و با افتخار مشاور خود را به ديگران هم معرفي خواهيد كرد اما اگر اشتباه كنيد و مشاوره نگيريد قطعا پشيماني و افسوس روز راحتي را براي شما نخواهد گذاشت . با خودتان خواهيد گفت كه اي كاش همان روز ها مشاوري انتخاب مي كردم و حداقل ۵ دقيقه با او صحبت مي كردم شايد نتيجه امروز من خوشايند تر مي بود . با اين وقت كم و مشغله زياد هم كه نمي شود هميشه حضوري كار هاي خودمان را انجام دهيم . مشاورين ما در زمينه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت هميشه آماده پاسخ گويي به شما هستند .

براي ارتباط با ما مي توانيد با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.


بيشتر بدانيد : براي مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي دانشگاه آزاد چه بايد كرد؟


آيا مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت آويژه كاري درست است؟

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت كنكور سراسري بايستي توسط متخصصان و مشاوران كار آزموده در اين حوزه انجام شود تا بتواند مسيري روشن و فوق العاده را به داوطلب نشان دهد . براي تمامي دانش آموزان در بحث انتخاب رشته ، دانشگاهي كه وي مد نظر دارد ، رشته اي كه به آن علاقه دارد ، شهر محل تحصيل و . . . از نكات و ويژگي هاي بسيار مهم است و اين مورد تنها با مشاوره با مراكز مطمئن و قابل اطمينان امكان پذير است از آن جايي مركز مشاوره تحصيلي آويژه اين امكان مشاوره آسان و راحت و قابل اطمينان را براي شما داوطلبان عزيز فراهم كرده است شما دوستان مي توانيد با شماره تماس هاي مركز مشاوره تحصيلي آويژه تماس گرفته و در اين مورد با ما در ارتباط باشيد. براي ارتباط با مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت آويژه مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد .

براي مشاوره در زمينه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي وزارت بهداشت

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۹:۴۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد

به اين مطلب امتياز دهيد

به نظر شما بايد از رتبه اولي ها بپرسيم يا آخرين رتبه ها؟ اگر به شما پيشنهاد كنم كه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد را داشته باشيد لابد فك خواهيد كرد كه من درست فكر نميكنم و فقط مي خواهم حرفي زده باشم. البته كه اينطور نيست من حرفي را بدون منطق و دليل نميزنم. قطعا زماني كه شما تصميم گرفته ايد كنكور ارشد شركت كنيد مشغله اي داريد حالا يا شغل رسمي است يا شركت و يا هم دانشجوي كارشناسي هستيد كه باز هم درگيرخواهيد بود پس مسلما تايم كافي براي مطالعه و امتحان روش هاي متفاوت نداريد. اگر اين گونه اي كه من بيام كردم هستيد پس بايد به رتبه هاي آخر اطمينان كنيد و همان روش ها را در پيش بگيريد.

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد

مادامي كه در رابطه با كنكور ارشد سخن مي گوييم منظورمان تمامي رشته ها مهندسي، علوم تربيتي، هنر و زبان است . قطعا همه دانشجويان كارشناسي مي توانند با كمي تلاش در دانشگاه هاي كشور مشغول به تحصيل در مقطع ارشد شوند. و قطعا اينكه آخرين رتبه ها با هم متفاوت هستند.

اما چه رشته هايي براي كنكور ارشد مي توانيم شركت كنيم؟

اول از همه بايد ببينيم رشته شما در كارشناسي چه بود است؟ مثلا رشته شما اگر حقوق بوده باشد در كارشناسي مي توانيد در گرايش هايي مانند گرايش حقوق عمومي در كارشناسي ارشد حقوق

گرايش حقوق خصوصي

گرايش حقوق بشر

گرايش حقوق تجارت بين الملل

گرايش حقوق جزا و جرم شناسي

گرايش حقوق مالكيت فكري

گرايش حقوق محيط زيست

گرايش حقوق تجاري اقتصادي بين المللي

گرايش حقوق خانواده

گرايش حقوق ارتباطات

گرايش حقوق نفت و گاز شركت كنيد

البته كه هر كدام از اين گرايش ها ضرايب خاصي براي قبولي در آنها در نظر گرفته مي شود و البته كه دروسي كه بايد در آينده پاس كنند هم متفاوت خواهد بود.

اما اگر رشته پرستاري رفته باشيد چه خواهد شد؟ در پرستاري هم گرايش هاي متفاوتي وجود دارد كه تك تك آنها را بيان خواهيم كرد.

كارشناسي ارشد رشته پرستاري داخلي – جراحي

كارشناسي ارشد روان پرستاري

كارشناسي ارشد پرستاري كودكان

كارشناسي ارشد پرستاري سلامت جامعه

باز هم در تمامي اين گرايش ها ضرايب متفاوت خواهد بود براي قبولي در كنكور ارشد و همينطور در آينده درس هايي كه بايد پاس كنند هم متفاوت خواهد بود. اما رشته انتخابي شما كدام است؟ شما در كارشناسي چه رشته اي داشته ايد؟ علوم سياسي – مهندسي عمران – مهندسي بهداشت عمومي – مهندسي برق – مدد كاري اجتماعي و يا … اصلا نگران نباشيد مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد آويژه در كنار شماست تا تمامي اطلاعاتي كه براي شركت در كنكور ارشد لازم داريد را در اختيارتان بگذارد. براي ارتباط با مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي كارشناسي آويژه مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد.

چه دانشگاه هايي گرايش هاي ارشد را دارند؟

قطعا شما هم متوجه شده ايد كه تمامي دانشگاه ها تمامي رشته ها ي مدر نظر شما را ندارند و بايد براي بعضي از رشته ها از آغوش گرم خانواده دور شويد. البته فكر مي كنم دقيقا الان زمان آن رسيده است كه از خانواده خود جدا شويد . اما چه رشته هايي و چه دانشگاهي؟ بستگي به انتخاب شما دارد قطعا فاكتور هاي زيادي وجود دارد كه بگوييم كجا بايد برويم و كجا درس بخوانيم؟ اگر براي شما خانواده و بودن در كنار آنها مهم است پس بيخيال رشته شويد و همان ابتداي كار نگاه كنيد كه دانشگاه محل زندگي شما چه رشته ها و گرايش هايي را پذيرش مي كند؟

اما اگر مشكلي با محل تحصيل نداريد خب بهتر است ابتدا رشته و گرايش مورد علاقه خود را انتخاب كنيد و سپس وابسته به دانشگاه انتخاب هاي خود را انجام دهيد.

البته خيلي عجله نكنيد و سعي نكنيد احساسي رفتار كنيد اولا اينكه در دوره كارشناسي ارشد تنها چند روز در هفته درس داريد و مابقي روز ها را مي توانيد در خانه سپري كنيد و مورد دوم هم اينكه انتخاب تنها بر اساس علاقه قطعا كاري بيهوده خواهد بود و شما شايد به عبارتي عمر خود را هدر داده ايد. امروزه با توجه به سخت گيري ها و سخت پيدا شدن كار براي نسل جوان كشور بايد به آينده كاري گرايشي كه انتخاب مي كنيد هم دقت كافي داشته باشيد.

مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي ارشد

همان طور كه همه ما مي دانيم گذر زمان آنقدري سريع است كه نمي توانيم از آن چشم پوشي كنيم اما براي مشاوره بايد تايم خالي كرد چرا كه يك مشاور و همراه مي تواند به شما كمك كند كه مسير درست را انتخاب كنيد . البته كه شما خود بهتر از هر كسي مي دانيد كه مسير اشتباه دقيقا همانند آب در هاون كوفتن است . اما با همه اين ها اگر بازم تايم خالي براي مشاوره نداريد و واقعا مشغله كاري و زندگي اجازه اين كار را نمي دهد بايد بگويم اصلا نگارن نباشيد مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي ارشد بهترين را براي شماست چرا كه سريعا با يك تلفن كوتاه مي توانيد به پاسخ درست همه سوالات خود برسيد .

در واقع ما در مركز مشاوره تحصيلي آويژه براي همين در كنار شما هستيم . مي خواهيم كه شما بهترين راه را در كم ترين زمان ممكن انتخاب كنيد . براي مشاوره تلفني آخرين رتبه هاي قبولي ارشد مي توانيد از سراسر كشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الي ۱۲ شب حتي در ايام تعطيل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ براي تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ براي ساير شهرستان ها استفاده كنيد .

مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد آويژه

مشاورين كار بلدي كه در مركز مشاوره تحصيلي آويژه حضور دارند به شما كمك مي كنند كه بهترين روش انتخاب رشته را در پيش بگيريد . ما تنها يك مشاور نيستيم ما مشاور و همراه و دلسوز شما هستيم مي خواهيم كه بهترين ها براي شما باشد اما اگر خودتان هم بخواهيد . هميشه گفته ام شما به عنوان داوطلب بايد بخواهيد تا اتفاق بيفتد . منتظر تماس هاي شما هستيم

موفق باشيد

براي مشاوره در زمينه مشاوره آخرين رتبه هاي قبولي ارشد

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۴:۳۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

معافيت واريكوسل و شرايط دريافت آن

به اين مطلب امتياز دهيد

شرايط معافيت واريكوسل همانطور كه مي دانيد به بخشي از بيماري هاي دستگاه ادراري تناسلي در آقايان مربوط مي شود . معافيت واريكوسل نيز يكي از معافيت هايي است كه بسياري از مشمولين از آن استفاده كرده و معافيت پزشكي خدمت سربازي خود را از اين طريق مي گيرند . شايد يكي از سوال هاي كه براي اكثر مشمولين پيش مي آيد اين باشد كه مشمولين متقاضي معافيت پزشكي چگونه مي توانند براي معافيت واريكوسل اقدام كنند ؟ اقدامات اوليه براي اين نوع معافيت سربازي چيست ؟ معافيت واريكوسل مانند ساير بيماري ها داراي درجه بندي است ؟ مشمولين با داشتن اين نوع بيماري بايد در چه شرايط قرار داشته باشند تا بتوانند از معافيت واريكوسل استفاده كرده و معافيت دائم پزشكي بگيرند ؟ آيا مشكلات موجود در دستگاه ادراري تناسلي آقايون ممكن است منجر به دادن تنها معافيت از خدمات رزمي شود ؟

داشتن مدارك پزشكي كامل براي گرفتن معافيت واريكوسل الزامي است يا خير ؟ مشمولين در په سني مي توانند براي معافيت واريكوسل اقدام كنند ؟ شرايط و ضوابط موجود براي گرفتن معافيت واريكوسل كدام است ؟ كساني كه در حال تحصيل هستند و از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند مي توانند براي معافيت واريكوسل اقدامات لازم را انجام دهند ؟ براي گرفتن معافيت پزشكي مشمولين چه اقداماتي را بايد انجام دهند ؟ مراحل تكميل فرم معافيت پزشكي و اقدام براي گرفتن معافيت واريكوسل به چه صورت خواهد بود ؟ گرفتن معافيت واريكوسل چه مدت طول مي كشد ؟


بيشتر بخوانيد: توضيحات جامع درمورد انواع معافيت سربازي


شرايط معافيت واريكوسل

آيا براي گرفتن معافيت واريكوسل بايد از طريق دفاتر خدمات الكترونيك انتطامي يا همان پليس + ۱۰ بايد اقدامات لازم را انجام داد ؟ اين سوالات ممكن است به ذهن شما نيز رسيده باشد . ما در اين مقاله سعي كرديم به تمامي سوالات پاسخ جامع و مفصلي دهيم تا مشمولين بتوانند با اين مشاوره معافيت پزشكي به راحتي براي معافيت واريكوسل اقدام كرده و كارت معافيت پزشكي خود را بگيرند .

در ابتدا بايد بدانيم واريكوسل چيست و چه علائم و نشانه هايي دارد ؟ واريكوسل يك بيماري بسيار شايع در مردان است كه به طور كلي در سن ۱۵ تا ۲۵ سالگي براي آقايان اتفاق مي افتد . همانطور كه مي دانيد كيسه بيضه علاوه بر نگه داشتن بيضه در درون خود داراي سرخرگ ها و سياهرگ هايي است كه عمل خون رساني به غده هاي تناسلي را بر عهده دارد . اگر عملكرد اين سياهرگ هاي درون بيضه دچار اختلال شود باعث ايجاد بيماري واريكوسل در آقايان مي شود . يعني سياهرگ هاي درون بيضه ها گشاد شده كه اصطلاحا به آن شبكه پيچكي نيز مي گويند . نشانه هاي اين بيماري شبيه به واريس پا مي باشد كه مي تواند توليد اسپرم را كاهش داده و در مواردي نيز باعث ناباروري آقايان مي شود .


بيشتر بخوانيد: شرايط معافيت پزشكي خدمت سربازي ۹۸


اگر ميخواهيد از معافيت پزشكي استفاده كنيد با آويژه تماس بگيريد

  • شرايط معافيت پزشكي كبد چرب
  • زخم معده معافيت سربازي دارد
  • معافيت پزشكي
  • معافيت پزشكي چشم
  • آيين نامه جديد معافيت پزشكي

  • معافيت پزشكي بيماري هاي عفوني
  • ليست بيماري هاي معافيت پزشكي حين تحصيل
  • معافيت پزشكي در حين تحصيل در دانشگاه
  • مراحل اقدام براي معافيت پزشكي در حين تحصيل
  • شرايط معافيت در حين تحصيل
  • معافيت واريكوسل حين تحصيل
  • عوارض معافيت پزشكي
  • معافيت پزشكي سربازي
  • معافيت پزشكي رفلاكس معده
  • معافيت پزشكي زخم معده
  • معافيت برداشتن طحال
  • نظام وظيفه معافيت پزشكي
  • شرايط معافيت پزشكي سربازي ۹۸
  • دفترچه معافيت پزشكي ۹۸
  • معافيت سربازي كفالت

بيشتر بخوانيد: معافيت پزشكي حين خدمت


شرايط معافيت واريكوسل

شرايط معافيت واريكوسل از مواردي است كه مشمولين بايد با دقت آن را مطالعه كرده و بر اساس آن براي معافيت واريكوسل اقدام نمايند . اين نكته را بايد به خاطر داشته باشيد كه بيماري واريكوسل داراي درجه بندي هاي مختلفي است . بر اساس قوانين و مقررات بندهاي موجود در بخش بيماري هاي مرتبط با دستگاه ادراري تناسلي آقايان در شرايط و ضوابط سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا شرايط معافيت واريكوسل بر اساس درجه بندي متغير خواهد بود . در واقع كساني كه شدت بيماري واريكوسل آن ها خفيف تر باشد معافيت دائم پزشكي به آن ها تعلق نخواهد گرفت . در برخي موارد مشمولين فقط معاف از خدمات رزمي خواهند شد . مشمولين بايد اين نكته را نيز در نظر داشته باشند كه انجام كارهاي سنگين باعث تشديد بيماري واريكوسل خواهد شد .

حال اين سوال پيش خواهد آمد كه فرد پس از جراحي بيضه و رفع مشكل واريكوسل باز هم مي تواند از شرايط معافيت واريكوسل برخوردار شود و معافيت واريكوسل بگيرد ؟ در پاسخ به اين سوال باي بگوييم مشموليني كه مشكل واريكوسل آن ها با عمل جراحي رفع شده باشد نمي توانند از معافيت واريكوسل استفاده كنند . اين افراد تنها مي توانند از از خدمات رزمي معاف شوند . اما در برخي موارد مشموليني كه بيماري واريكوسل دارند و تحت عمل جراحي قرار مي گيرند . بعد از مدتي بيماري آن ها عود مي كند . در اين مواقع بايد بگوييم كه اين افراد مي توانند از شرايط معافيت واريكوسل استفاده كرده و معافيت دائم پزشكي حود را بگيرند .

برخي از مشمولين به دليل استفاده از معافيت واريكوسل جراحي خود را به تعويق مي اندازند . حال اين سوال پيش خواهد آمد كه عوارض به تاخير انداختن عمل واريكوسل چه خواهد بود ؟ مشمولين بايد در نظر داشته باشند كه شدت گرفتن اين نوع بيماري باعث كوچك شدن بيضه ها و و اختلال در عملكرد اسپرم سازي شده و ممكن است بلاعث ناباروري در آقايان شود . بنابراين به تعويق انداختن عمل جراحي ممكن است اثرات جبران ناپذيري را به همراه داشته باشد .


بيشتر بخوانيد: چگونه معافيت پزشكي بگيريم ؟


معافيت واريكوسل حين تحصيل

معافيت واريكوسل حين تحصيل نيز امكان پذير خواهد بود . يعني مشموليني كه براي ادامه تحصيل از معافيت تحصيلي استفاده مي كنند اگر به بيماري واريكوسل مبتلا شوند . اين افراد مي توانند با ارائه پرونده و مدارك پزشكي مستند از معافيت واريكوسل حين تحصيل بهره مند شوند . اما اين نكته را نيز بايد در نظر داشت كه افراد مبتلا به واريكوسل درجه ۱ و ۲ فقط از انجام خدمات رزمي و كارهاي سنگين معاف مي شوند .

بر اساس ماده قوانين پزشكي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا در بخش بيماري هاي دستگاه ادراري تناسلي آقايان در بند ۳۰ واريكوسل با گريد ۳ را جزو حادترين نوع واريكوسل اعلام كرده است . يعني مشموليني كه داراي مشكل واريكوسل با گريد ۳ مي باشند مي توانند معافيت واريكوسل بگيرند . البته اين نكته را نيز بايد در نظر داشت كه مشموليني كه واريكوسل آنها درجه ۳ مي باشد و تحت عمل جراحي قرار مي گيرند . بعد از انجام عمل شش ماه معافيت موقت دارند . اگر بيماري آن ها مجددا عود كند اين مشمولين معافيت دائم خواهند داشت . در غير اين صورت اين مشمولين فقط مي توانند از انجام خدمات رزمي معاف شود .


بيشتر بخوانيد: مراحل معافيت پزشكي زبان


چگونگي گرفتن معافيت واريكوسل

چگونگي گرفتن معافيت واريكوسل را همانطور كه در بالا شرح داديم بايد از طريق مراكز و دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي يا همان پليس + ۱۰ پيگيري و انجام دهيد . چگونگي گرفتن معافيت واريكوسل به اين صورت خواهد بود كه مشمولين بعد از پركردن فرم ها و برگه هاي مورد نياز براي ثبت درخواست معافيت پزشكي از طريق دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي اقدامات لازم را انجام مي دهند .

اما بعد از اطلاع رساني توسط سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا ، مشمولين براي انجام معاينات و آزمايشات لازم بايد با نامه اي كه در دست دارند به بيمارستان هاي معرفي شده از سوي سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا و مورد تاييد همين سازمان مراجعه كرده و معاينات لازم را انجام دهند . همانطور كه گفته شد اعلام نظر نهايي در همه نوع معافيت هاي پزشكي بر عهده كميسيون پزشكي سازمان نظام وظيفه عمومي خواهد بود . اين كميسيون بر اساس شواهد و مدارك و مستندات راي نهايي را صادر خواهد كرد . هم چنين بعد از صادر شدن راي در يك زمان مشخص مشمولين مي توانند به راي صادره شده توسط كميسيون پزشكي اعتراض بزنند .


بيشتر بخوانيد: جزئيات آخرين خبر هاي معافيت پزشكي


براي اطلاع از قوانين جديد معافيت پزشكي با ما تماس بگيريد

  • مراحل معافيت پزشكي
  • كميسيون پزشكي معافيت

  • معافيت لاغري ۹۸
  • كندرومالاسي معافيت پزشكي
  • معافيت پزشكي bmi
  • معافيت پزشكي ماده ۳۳ بند ۲
  • معافيت موقت پزشكي
  • ليست بيماري هاي معافيت پزشكي ۹۸
  • مراحل معافيت پزشكي چشم
  • مراحل معافيت پزشكي در حين خدمت
  • مراحل صدور كارت معافيت پزشكي
  • دانلود فرم معافيت پزشكي
  • مدارك لازم براي معافيت پزشكي سربازي
  • مدت زمان رسيدگي به معافيت پزشكي
  • مدت زمان صدور كارت معافيت پزشكي
  • انصراف از درخواست معافيت پزشكي
  • معافيت پزشكي گوارشي
  • معافيت پزشكي نقرس
  • معافيت پزشكي اعصاب و روان
  • انواع معافيت سربازي
  • معافيت پزشكي كيست مويي

بيشتر بخوانيد: ليست بيماري هاي معافيت پزشكي سربازي


معافيت واريكوسل گريد ۳

معافيت واريكوسل گريد ۳ به آن نوع معافيتي گفته مي شود كه مشمول از بالاترين درجه اين بيماري رنج مي برد . در واقع اگر بخواهيم درجه بندي اين بيماري را به طور مفصل توضيح دهيم بايد بگوييم واريكوسل در سه درجه مختلف طبقه بندي مي شود كه در اينجا توضيحات كاملي راجع بههر درجه از آن خواهيم داد .

  • نوع درجه ۱ : در اين نوع گريد حالت گشادي رگ ها فقط در هنگام فشارهاي وارده بر شكم و هنگام زور زدن توسط پزشك قابل تشخيص مي باشد .
  • نوع درجه ۲ : در اين نوع گريد بدون هيچ فشار و در حالت ايستاده سياهرگ ها قابل لمس مي باشند .
  • نوع درجه ۳ : شديد ترين نوع واريكوسل گريد درجه ۳ آن مي باشد . در اين نوع گريد در حالت عادي و ايستاده وريدها به طور كامل قابل مشاده مي باشد . در واقع مشمولين مي توانند مطمئن باشند كه معافيت واريكوسل درجه ۳ معافيت دائم پزشكي را به همراه خواهد داشت . اما در مورد واريكوسل نوع درجه ۱ و ۲ بايد گفت كه اين بيماري در اين دو درجه فقط معافيت از رزم را به دنبال خواهد داشت .

براي مشاوره در زمينه معافيت واريكوسل و شرايط دريافت آن

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۴۱:۰۴ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

چگونه امريه سربازي بگيريم

به اين مطلب امتياز دهيد

امريه سربازي يكي از موقعيت ها و امتيازاتي است كه سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا براي مشمولين در نظر گرفته است . حال اين سوال ها پيش خواهد آمد كه امريه سربازي چيست ؟ امريه سربازي به چه كساني تعلق مي گيرد ، چه مشموليني مي توانند امريه سربازي بگيرند ؟ شرايط دريافت امريه سربازي به چه صورتي است ؟ آيا همه ي مشمولين مي توانند به جاي رفتن به خدمت سربازي امريه سربازي بگيرند ؟ مراحل اخذ امريه به چه صورت خواهد بود ؟ زماني كه فرد ذكور به سن مشموليت مي رسد مي تواند درخواست امريه خود را ثبت كند ؟ مدارك لازم جهت گرفتن امريه كدام است ؟

آيا كساني كه از امريه سربازي استفاده مي كنند مي توانند معافيت سربازي خود را بگيرند ؟ امريه سربازي سپاه به چه صورتي مي باشد و چه كساني مي توانند در سپاه خدمت سربازي خود را بگذرانند ؟ امريه سربازي قرارگاه خاتم الانبيا به چه صورت مي باشد ؟ اين ها سوالاتي است كه بسياري از مشمولين نيز با آن ها برخورد خواهند داشت . ما در اين مقاله قصد داريم به تمامي سوالات مشمولين در ارتباط با امريه سربازي و شرايط دريافت امريه سربازي پاسخ دهيم . با ما همراه باشيد .


بيشتر بخوانيد: ليست رشته هاي امريه سربازي


چگونه امريه سربازي بگيريم

همانطور كه مي دانيد خدمت وظيفه عمومي مشمولين در نيروهاي مسلح مي باشد . يعني مشمولين مي توانند خدمت سربازي خود را در يكي از ارگان هاي زير انجام دهند و به پايان برسانند . اين ارگان ها شامل نيروي زميني ارتش ، نيروي هوايي ارتش ، نيروي دريايي ارتش ، نيروي انتظامي و سپاه پاسداران جمهوري اسلامي ايران مي باشد . كه مشمولين با تصميم گيري سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا بايد در هر يك از اين ارگان ها خدمت سربازي خود را بگذرانند .

اما برخي از مشمولين اين امتياز را خواهند داشت كه بتوانند به جاي خدمت كردن در ارگان هاي ياد شده در بالا از امريه سربازي خود استفاده كرده و طبق ضوابط و شرايط خاص امريه سربازي خود را در يكي از ادارات دولتي به اتمام برسانند . در واقع ارگان هاي دولتي مانند وزارت نيرو ، آموزش و پرورش ، سازمان محيط زيست ، شهرداري ها و بسياري از سازمان هاي اداري ديگر مي توانند از سربازان نظام وظيفه استفاده كرده و آن ها را در سازمان هاي مربوطه به خدمت بگيرند . به خدمت گرفتن مشمولين نظام وظيفه در ارگان هاي دولتي ب جاي رفتن به خدمت سربازي را گرفتن امريه سربازي مي گويند .


بيشتر بخوانيد: ليست شركت هاي امريه سربازي


امريه سربازي

اين سوال قابل توجه خواهد بود كه چه كساني امتياز گرفتن امريه سربازي را در سازمان هاي اداري خواهند داشت ؟ در اينجا بايد بگوييم كه عضويت در خانواده ي ايثارگران و وضعيت تاهل و همچنين داشتن تحصيلات عاليه مشمولين مي تواند از مواردي باشد كه از امتيازات مشمولين براي گرفتن امريه سربازي مي باشد . اين افراد مي تواند با توجه به شرايط خود براي گرفتن امريه سربازي در هريك از ارگان هاي دولتي اقدام كنند . اما اين نكته را در نظر داشته باشيد كه هر ساله ارگان هاي دولتي مشخصي براي به كار گرفتن مشمولين به عنوان نيرو اعلام نياز مي كنند . يعني سازمان ها اعلام نياز نيرو كرده و مشمولين مي توانند براي گرفتن امريه سربازي به اين سازمان ها مراجعه كرده و مراحل اخذ امريه سربازي خود را طي كنند .

مركز مشاوره نظام وظيفه مشمولين را راهنمايي خواهد كرد تا با توجه به شرايط خود براي گرفتن امريه سربازي اقدام كنند . هم چنين مشموليني كه امريه سربازي را دريافت مي كنند بايد بدانند كه يعد از گذراندن دو ماه آموزشي خود مانند ساير مشمولين مي توانند به سازمان مربوطه مراجعه كرده و مانند كارمندان آن مجموعه هر روز سركار روند . اين افراد نياز به پوشيدن لباس سربازي نيز ندارند . آن ها مي توانند از لباس شخصي براي رفتن به ادارات استفاده كنند .

يكي از مهم ترين شرايط دريافت امريه سربازي متاهل بودن افراد مي باشد . افرادي كه تحت پوشش بهزيستي يا كميته امداد هستند نيز مي توانند درخواست امخريه سربازي بدهند . هم چنين بستگان درجه يك خانواده هاي شهدا ، ايثارگران و جانبازان نيز در اولويت قرار دارند . از طرف ديگر افرادي كه معاف از رزم هستند نيز مي توانند براي گرفتن امريه سربازي اقدام كنند .


بيشتر بخوانيد: اطلاعيه ها امريه سربازي – مشاوره نظام وظيفه


مدارك لازم براي گرفتن امريه سربازي

مدارك لازم براي گرفتن امريه سربازي و آماده كردن اين مدارك براي افرادي كه متقاضي گرفتن امريه سربازي هستند الزامي است . همانطور كه در بالا اشاره كرديم تعدادي از وزارت خانه ها ، سازمان ها و دستگاه هاي اجراي در كشور با داشتن مجوز از ستاد كل نيروهاي مسلح مي توانند تعدادي از سربازان نظام وظيفه ي عمومي را جذب كنند كه به آن امريه سربازي مي گويند . ما در اينجا سعي داريم درباره مدارك لازم براي گرفتن امريه سربازي صحبت كرده و شما را با تمام شرايط و ضوابط مرتبط با امريه سربازي آشنا كنيم .

هرساله تعدادي از سازمان ها و ارگان هاي دولتي از طريق رسانه ها و اعلاميه هاي رسمي و غير رسمي اقدام به جذب نيروي كار از ميان سربازان نظام وظيفه مي كنند . بايد در نظر داشته باشيد يكي از مهم ترين مدارك لازم براي گرفتن امريه سربازي داشتن مدرك تحصيلي معتبر مي باشد . در واقع رشته تحصيلي مشمولين و مدرك معتبر تحصيلي از مدارك و شواهد مهمي است كه مي تواند شما را براي گرفتن امريه سربازي كمك كند . زيرا مرتبط بودن رشته تحصيلي با كاري كه قرار است به خاطر آن در ارگان ها و سازمان ها مشغول به كار شويد بسيار مهم مي باشد . بيشتر سازمان ها و وزارت خانه ها در اعلان هاي رسمي خود پذيرش رشته هاي خاص را هر ساله اعلام خواهند كرد . افرادي كه متقاضي گرفتن امريه سربازي مي باشند بايد به نكات زير دقت داشته باشند


بيشتر بخوانيد: اخرين خبر هاي امريه سربازي نظام وظيفه


شرايط دريافت امريه سربازي – بخش اول

  • اولين پيش شرظ گرفتن امريه سربازي و كار در ارگان هاي دولتي به جاي رفتن به خدمت سربازي ، نداشتن غيبت غيرموجه مي باشد . يعني متقاضيان نبايند غيبت داشته باشند .
  • حدود ۲ با ۳ ماه قبل از اعزام به خدمت وظيفه عمومي نسبت به دريافت امريه خود اقدامات لازم را انجام دهند .
  • مشمولين اين امكان برايشان فراهم خواهد بود كه بتوانند از امريه سربازي انصراف دهند . در اين صورت بايد كارهاي اعزام به خدمت خود را انجام داده و به خدمت سربازي بروند .
  • افرادي كه داراي كسري خدمت هستند و كسري خدمت آن ها بيش تر از دوماه است نمي توانند امريه سربازي را در برخي ارگان ها و نهاد ها بگذرانند .
  • ساعت كاري مشموليني كه در وزارت خانه ها و ارگان هاي دولتي مشغول به خدمت هستند مانند ساير كارمندان مي باشد . در واقع مشمولين در ساعت اداري خدمت خود را مي گذرانند .

شرايط دريافت امريه سربازي – بخش دوم

  • هم چنين مشمولين بايد توجه داشته باشند كه مشغول بودن آن ها در سازمان هاي دولتي جزو سوابق استخدامي و كاري آن ها به حساب مي آيد .
  • الوليت پذيرش در سازمان ها و ارگان هاي دولتي براي به خدمت گرفتن مشمولين با كساني است كه زودتر اقدام به ثبت نام كرده اند .
  • مسموليني كه از امريه سربازي استفاده مي كنند و در ارگان هاي دولتي خدمت مي كنند حقوق هم دريافت مي كنند . البته حقوق اين افراد خيلي زياد نيست .
  • مشمولين براي اقدام براي امريه سربازي بايد ليستي از سازمان ها و ارگان هاي امريه پذير را تهيه كنند . بعد از مطلع شدن از شرايط و ضوابط هركدام از سازمان ها ، به صورت حضوري به سازمان مورد نظر خود مراجعه كرده و مدارك خود را به صورت حضوري تحويل دهند .
  • هم چنين مشمولين بايد دقت داشته باشند كه براي دو سازمان به صورت همزمان نمي توانند درخواست امريه سربازي دهند .

بيشتر بخوانيد: شرايط امريه سربازي دانشگاه ها


امريه سربازي وزارت نيرو

امريه سربازي وزارت نيرو نيز يكي از شرايطي است كه براي مشمولين ايجاد شده است . در واقع وزارت نيرو هرساله با اعلام نياز به نيرو از طريق امريه سربازي مشمولين را جذب و به كار مي گيرد . شرايط اختصاصي براي اين افراد دارا بودن مدرك كارشناسي ، كارشناسي ارشد و دكتري در رشته هاي مرتبط با وظايف وزارت نيرو مي باشد . اين سازمان هرساله تعدادي از رشته هاي مورد نياز خود را در اطلاعيه اي عمومي اعلام كرده و مشمولين با داشتن اين شرايط مي توانند در اين ارگان مشغول به كار شوند . رشته هاي عمومي مورد نياز امريه سربازي وزارت نيرو عبارتند از : مهندسي كامپيوتر ، مديريت ، حقوق ( آب ، انرژي ، بين الملل ) ، علوم اجتماعي ( ارتباطات ، جامعه شناسي ) ، اقتصاد ( آب و انرژي ) و رشته هاي ديگر .


بيشتر بخوانيد: توضيحات جامع درمورد انواع معافيت سربازي


براي آگاهي از جزئيات امريه سربازي با ما تماس بگيريد

  • امريه سربازي چيست
  • امريه سربازي آموزش و پرورش
  • امريه سربازي شهرداري
  • امريه سربازي سال ۹۸
  • ليست ارگان هاي امريه سربازي ۹۶
  • امريه سربازي ۹۸
  • امريه ليسانس
  • امريه سربازي سپاه
  • ليست سازمانهاي امريه گير
  • زمان ثبت نام سرباز معلم ۹۷-۹۸
  • بخشنامه سرباز معلم ۹۷-۹۸
  • امريه سرباز معلم ۹۸
  • www.amrieh.ict
  • امريه وزارت نيرو
  • امريه وزارت نفت
  • مدارك لازم براي امريه
  • شرايط اخذ امريه
  • مراحل گرفتن امريه

امريه سربازي شركت نفت

امريه سربازي شركت نفت نيز بر اساس اولويت بندي دانشگاه ها و معدل دانشجويان مي باشد . امريه سربازي شركت نفت به اين صورت مي باشد كه افراد در مقاطع كارشناسي ، ارشد ، دكترا مي توانند در اين سازمان فعاليت كنند . دارندگان مدرك دانشگاهي از دانشگاه هاي

  • صنعت نفت
  • صنعتي شريف
  • تهران
  • تربيت مدرس
  • صنعتي اميركبير
  • شيراز
  • صنعتي اصفهان
  • شهيد بهشتي

و چند دانشگاه ديگر در مقطع كارشناسي، كارشناسي ارشد و مقطع بالاتر يا معدل ۱۵ فارغ التحصيل شده باشند . اما معدل مشمولين در دانشگاه هاي دولتي و آزاد ديگر بايد در تمام مقاطع ۱۶ باشد . برخي رشته هاي مورد نياز امريه سربازي شركت نفت :

  • مهندسي كاميپيوتر
  • مهندسي معدن
  • مديريت اجرايي
  • مديريت صنعتي
  • مهندسي نفت
  • مهندسي شيمي
  • حسابداري

و بسياري رشته هاي ديگر .


بيشتر بخوانيد: مراحل اخذ امريه سربازي


امريه سربازي شهرداري

امريه سربازي شهرداري نيز مانند سازمان هاي ديگر از طريق رسانه هاي رسمي و غير رسمي هرساله اعلام مي گردد . براي گرفتن امريه سربازي شهرداري الويت با كساني است كه در استاني زندگي مي كنند كه شهرداري آن پذيرش نيرو دارد . برخي رشته هاي مورد نياز امريه سربازي شامل :

  • جغرافيا
  • حسابداري
  • كامپيوتر
  • رشته هاي علوم انساني
  • مديريت
  • حقوق
  • علوم اجتماعي
  • مهندسي صنايع
  • برنامه ريزي شهري

و بسياري رشته هاي ديگر مي باشد .

براي مشاوره در زمينه چگونه امريه سربازي بگيريم

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۵:۵۸ توسط:avije موضوع: نظرات (0)

چگونه كسري خدمت سربازي بگيريم؟

به اين مطلب امتياز دهيد
كسر خدمت سربازي چيست و مشمولين چگونه مي توانند از آن استفاده كنند ؟ كسري خدمت سربازي در چه مواردي به مشمولين تعلق مي گيرد ؟ منظور از كسري خدمت سربازي چيست ؟ مدارك كسري خدمت چيست ؟ آيا افرادي كه در مقاطع ارشد و بالاتر تحصيل مي كنند مي توانند از كسري خدمت سربازي بهره مند شوند ؟ آيا فرزندان ايثارگران و جانبازان مي توانند از كسر خدمت سربازي استفاده كنند ؟ شيوه ي محاسبه كسري خدمت سربازي اين مشمولين به چه صورت خواهد بود ؟ آيا سابقه ي بسيج براي مشمولين مفيد است ؟ يعني مشمولين مي توانند از طريق سابقه بسيج خود كسر خدمت سربازي خود را افزايش دهند ؟
اين ها تمام سوالاتي است كه ممكن است به ذهن شما نيز رسيده باشد و براي رسيدن به پاسخي جامع و كامل مطالب بسياري را خوانده باشيد . مركز مشاوره نظام وظيفه در اين مقاله سعي دارد به تمامي سوالات مشمولين در خصوص مشاوره كسر خدمت سربازي ، مدت زمان كسري خدمت سربازي و مدارك مورد نياز كسري خدمت سربازي را پاسخ دهد .

بيشتر بخوانيد: آيين نامه هاي پروژه كسري خدمت


كسري خدمت سربازي

به طور كلي اگر بخواهيم تعريف دقيق و كاملي در رابطه با كسري خدمت سربازي داشته باشيم بايد بگوييم كسري خدمت سربازي كوتاه تر شدن مدت ۲۴ ماهه ي خدمت سربازي است كه افراد در شرايط مختلف مي توانند از آن استفاده كرده و كسري خدمت سربازي را بگيرند . گاه اين كسري خدمت مي تواند يك ماه باشد ، گاهي نيز اين مدت زمان كسري حدمت سربازي تا ۶ يا ۷ ماه نيز خواهد رسيد .
همانطور كه مي دانيد مشمول به افرادي گفته مي شود كه وارد سن ۱۹ سالگي شده و بايد مراحل اعزام به خدمت خود را انجام داده و به خدمت سربازي بروند . اما امروزه درصد زيادي از جوانان دنبال راهي هستند تا بتوانند از خدمت سربازي معاف شوند يا اگر شرايط معافيت را ندارند حداقل بتوانند از كسري خدمت سربازي استفاده كرده و ماه هاي كمتري را در خدمت وظيفه ي عمومي بگذرانند .
ما در اين مقاله سعي داريم به مشمولين راه هاي مختلف استفاده از كسري خدمت سربازي را يادآوري كرده و اطلاعات لازم در اين زمينه را در اختيار مشمولين بگذاريم . در واقع برخي مشمولين با توجه به شرايط خود مي توانند از انواع معافيت ها مانند : معافيت هاي پزشكي ، معافيت هاي كفالت ، معافيت تحصيلي و معافيت ايثارگري استفاده كنند و معافيت دائم يا معافيت موقت خود را بگيرند . اما برخي افراد ديگر كه شرايط معافيت ندارند مي توانند از طريق راه هاي مختلف مدت زمان دوران خدمت خود را كوتاه كرده و از كسري خدمت سربازي استفاده كنند .

بيشتر بخوانيد: اطلاعيه ها پروژه كسري خدمت – مشاوره نظام وظيفه


كسر خدمت سربازي بسيج

كسري خدمت سربازي بسيج يكي از راه هاي آسان براي دريافت كسري خدمت سربازي مي باشد . بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه براي اين نوع كسري خدمت سربازي بسيج ميزان تحصيلات مهم نخواهد بود . بر اساس قوانين ستاد كل نيروهاي مسلح ، آن دسته از مشموليني كه در بسيج فعال هستند و در سپاه فعاليت مستمر دارند و هم چنين در رژه ها و رزمايش هاي بسيج شركت مي كنند مي توانند از حدود ۶ ماه كسري خدمت سربازي بسيج بهره مند شوند . براي اين منظور افراد شركت كننده و فعال در بسيج براي استفاده از كسري خدمت سربازي بايد حتما كارت فعال بسيج را داشته باشند . هم چنين بايد در نظر داشته باشيد كه فعاليت در بسيج در دوران خدمت نمي تواند جزو سابقه ي بسيج حساب شود .
هم چنين نحوه محاسبه كسري خدمت سربازي بسيج براي بسيجيان بر اساس نحوه مسئوليت و مدت فعاليت آن ها در بسيج در نظر گرفته مي شود . اين افراد مي توانند از پايگاه هاي بسيج معرفي نامه گرفته و در هر سال مي توانند از ۴۵ روز تا ۳ ماه از كسري خدمت سربازي بهره مند شوند .
جهت آگاهي از موارد زير با آويژه تماس بگيريد
  • استعلام كسري خدمت

  • آخرين اخبار خريد خدمت سربازي
  • مدارك لازم براي گرفتن كسري خدمت جبهه
  • سامانه كسر خدمت
  • پروژه كسر از خدمت
  • ليست پروژه هاي كسر خدمت
  • استعلام پايان خدمت
  • پروژه كسري خدمت سربازي بنياد نخبگان
  • پروژه كسري خدمت ارتش
  • انجام پروژه كسري خدمت
  • بنياد نخبگان نيروهاي مسلح
  • گرفتن پروژه كسري خدمت با ليسانس
  • پروژه كسري در حين خدمت
  • تاثير بسيج فعال در سربازي
  • استعلام كسري بسيج
  • كسري بسيج در سال ۹۸
  • مدارك لازم جهت كسري بسيج
  • سايت نظام وظيفه خريد سربازي
  • قيمت خريد خدمت سربازي

بيشتر بخوانيد: نكات قابل توجه پروژه كسري خدمت – مشاوره نظام وظيفه


كسر خدمت سربازي ايثارگري

كسري خدمت سربازي ايثارگري نيز كه از انواع راه هاي كسري خدمت سربازي مي باشد كه افراد مي توانند از آن استفاده كرده و از كسري خدمت سربازي ايثارگري بهره مند شوند . همانطور كه مي دانيد مشموليني كه پدرشان سابقه ي ۳۰ ماه خدمت در جبهه يا بيشتر از ۳۰ ماه را دارند مي توانند از خدمت دوره ي ضرورت معاف شوند و معافيت دائم بگيرند . هم چنين افرادي كه پدر آن ها داراي درصد جانبازي بالاي ۲۵ درصد نيز مي باشند مي توانند معافيت دائم خود را بگيرند . اما اين سوال پيش خواهد آمد كه آن دسته از افرادي كه مدت زمان حضور در جبهه ي پدرشان كمتر از ۳۰ ماه مي باشد بايد چه كاري انجام دهند ؟
بر اساس قوانين و ضوابط سازمان نظام وظيفه عمومي ناجا افرادي كه پدر آن ها درصدي كمتر از اين مقدار را دارند مي توانند براي فرزندان خود كسري خدمت سربازي بگيرند . اين مقدار كسري خدمت سربازي نيز بر اساس ميزان درصد جانبازي پدر مشمول قابل تغيير مي باشد .
هم چنين براي آن دسته از افرادي كه پدرشان داراي سابقه جبهه ي كمتر از ۳۰ ماه مي باشند نيز با توجه به هر ماه سابقه ي جبهه ، تعدادي از روزهاي دوران خدمت ضرورت مشمولين بر اساس قانون كسر خواهد شد . اين مقدار براي هر ماه جبهه به مدت ۱۲ روز كسري خدمت سربازي مي باشد .


بيشتر بخوانيد: پروژه كسري خدمت نظام وظيفه چيست


ساير موارد مربوط به كسري خدمت

  • شرايط خريد سربازي در سال ۹۸
  • مراحل خريد سربازي
  • خريد خدمت سربازي ۹۸
  • دوره احتياط سربازي چيست؟
  • دوره آموزشي سربازي
  • حقوق سربازي
  • خدمت سربازي چند ماه است؟
  • دوره كد سربازي ليسانس
  • كسري خدمت فرزندان ايثارگران در سال ۹۸
  • كسري خدمت جبهه پدر سال ۹۸
  • كسري خدمت جبهه متولدين ۷۳
  • قانون معافيت فرزندان ايثارگران
  • انواع معافيت سربازي
  • شرايط معافيت سربازي تك فرزندي
  • ساده ترين راه معافيت سربازي
  • شرايط معافيت سربازي ۹۸
  • خريد سربازي
  • معافيت سربازي دو تابعيتي

راه هاي كسري خدمت سربازي

راه هاي كسري خدمت سربازي بسيار متنوع مي باشد . اگر بخواهيم راجع به راه هاي كسري خدمت سربازي به طور مفصل صحبت كنيم بايد بگوييم براي اين منظور به طور كلي راه و روش هايي وجود دارد كه در اينجا به توضيح كاملي درمورد هركدام از آن ها خواهيم پرداخت .

كسر خدمت سربازي ايثارگري

براي فرزندان ايثارگران و جانبازان بر اساس تعداد سال هاي حضور در جبهه پدر مشمولين .

كسر خدمت سربازي در مناطق امنيتي جنگي

اين نوع كسري خدمت براي آن دسته از مشموليني لحاظ مي شود كه در مناطق بد آب و هوا يا محروم خدمت دوره ي ضرورت خود را مي گذرانند يا در مناطق عملياتي يا امنيتي مشغول به خدمت هستند . اين افراد با توجه به محل خدمت خود مي توانند از كسري خدمت سربازي استفاده كنند و مدت كمتر از ۲ سال را در خدمت بگذرانند . آن دسته از مشموليني كه در مناطق عملياتي و جنگي مشغول به گذراندن خدمت دوره ضرورت خود هستند مي توانند ۳ ماه كسري خدمت سربازي بگيرند . يعني اين مدت از ماه هاي سربازي آن ها كم مي شود . اما اين مقدار كسري خدمت سربازي براي مشموليني كه در مناطق بد آب و هوا و محروم دوره خدمت ضرورت خود را مي گذرانند ۲ ماه مي باشد .

كسري خدمت سربازي نخبگان با مشاركت در پروژه هاي علمي تحقيقاتي

يكي از راه هاي آسان براي استفاده از كسري خدمت سربازي گرفتن پروژه از سوي سازمان نخبگان مي باشد . اين نوع كسري خدمت سربازي فقط به افرادي تعلق مي گيرد كه از دانشگاه هها در مقاطع ارشد و بالاتر فارغ التحصيل شده اند . مدت زمان كسري خدمت سربازي اين افراد وابسته به نوع پروژه و سختي و راحتي آن مي باشد . همانطور كه اشاره كرديم پروژه هاي كسري خدمت سربازي فقط به فارغ التحصيلان پايه ارشد و بالاتر تعلق مي گيرد .

كسري خدمت سربازي بسيج

در اين نوع كسري خدمت سربازي مانند پروژه ي كسري خدمت ميزان تحصيلات اهميتي ندارد . در واقع همه ي مشمولين مي توانند از اين نوع كسري خدمت سربازي استفاده كنند . اگر مشمولين داراي فعاليت در بسيج مساجد ، مدارس ، دانشگاه ها و هم چنين مراكز بسيج شهري داشته باشند و داراي كارت بسيجي فعال باشند مي توانند مدت مشخصي از سربازي خود را تخفيف گرفته و كسري خدمت سربازي بگيرند .

كسري خدمت سربازي براي افراد متاهل

اين نوع كسري خدمت در گذشته وجود داشت . اما در سال هاي اخير اين قانون برداشته شده است . اما ممكن است دوباره اين قانون اجرا شود . افراد متاهل بايد اين نكته را توجه داشته باشند كه مي توانند در محل زندگي همسر خود دوران خدمت ضرورت خود را بگذرانند . همچنين ميزان مرخصي مشمولين متاهل بيشتر از افراد مجرد مي باشد .

كسري خدمت سربازي براي افرادي كه داراي زن و فرزند هستند .

براي مشاوره در زمينه چگونه كسري خدمت سربازي بگيريم؟

از مشاورين مركز مشاوره تحصيلي و نظام وظيفه آويژه از طريق تلفن ثابت

در سراسر كشور با 9099072068 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتي ايام تعطيل


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تير ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۰۲:۰۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)