مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر به همراه بیان نکات مشاوره ای

به این مطلب امتیاز دهید

مشاوره یکی از کار هایی است که قبل یا بعد از کنکور ندارد و بهترین روش موفقیت است. برای دوستانی که رشته هنر شرکت می کنند صد البته پیشنهاد می کنم که مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر را داشته باشند. اگر با این نوه مشاوره موافق نیستید تنها کافی است یک تماس تلفنی کوتاه با مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر آویژه داشته باشید و تمام هر آنچه که هست را بدانید. برای ارتباط با ما می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر شهرستان ها استفاده کنید.

مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر

رشته هنر را به عنوان یک میان رشته بهتر است معرفی کنیم چرا که از تمامی رشته های نظری می توانند در کنکور این رشته شرکت کنند. اما با توجه به قبولی راحتی که رشته هنر دارد نیازی به مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر داریم؟

بله قطعا نیاز به یک مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر دارید. چرا که رتبه هایی که شما شاید فکر میکنید عالی هستند در کنکور هنر باید با عرض تاسف بیان کنم خوب نیستند.

بذارید مثالی بزنم:

اگر شما فرضا دانش آموزی در منطقه دو باشید و رتبه قبولی شما در کنکور ۹۸ هنر ۹۰۰ شده باشد؛ می توانید یکی از دانشگاه های رده پایین تر شرکت کنید. رشته ی خوب و دانشگاه خوب را همزمان نخواهید داشت در صورتی که اگر با همین رتبه در رشته های انسانی، ریاضی و یا تجربی بخواهید انتخاب رشته کنید خیلی راحت تر و بهتر می توانید نتیجه بگیرید.


بیشتر بدانید: آیا نیاز به مشاوره آخرین رتبه های قبولی تجربی دارید؟


اما چه رشته هایی می توانید شرکت کنید؟

بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری شما می توانید با کمک مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر رشته ای متناسب با علاقه و شرایط خودتا را انتخاب کنید. از جمله این رشته ها عبارتند از :

سینما

طراحی صنعتی

نقاشی

عکاسی

ارتباط تصویری

طراحی پارچه

نوازندگی موسیقی جهانی

ادبیات نمایشی

کارگردانی تلوزیون

نوازندگی موسیقی ایرانی

صنایع دستی

تلوزیون و هنرهای دیجیتال

طراحی صحنه

باستان شناسی

کارشناسی فرش

هنر اسلامی

مرمت آثار تاریخی

که قطعا همه می خواهند در رشته هایی همچون سینما شرکت کنند و همین هم باعث شده است که این رشته طرفداران خاص خود را داشته باشد و همینطور قبولی سخت تری داشته باشد. مثلا برای همین رشته خاص و فوق العاده سینما برای قبولی در دانشگاه هنر تهران باید تمامی دروس را بالای ۵۰ درصد زده باشید.

چه دانشگاه هایی رشته های هنر را دارند؟

بسیاری از دانشگاه ها رشته های هنر را دارند که از جمله این دانشگاه ها می توانیم به دانشگاه هایی همچون:

دانشگاه هنر تهران

دانشگاه اصفهان

دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه علم و صنعت ایران – تهران

دانشگاه هنر اسلامی تبریز

دانشگاه شهید باهنر کرمان

دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) – قزوین نام برد

دانشگاه بو علی سینا – همدان

دانشگاه غیذ انفاعی علم و فرهنگ – تهران

دانشکده فنی و حرفه ای دختران تهران (دکتر شریعتی)


بیشتر بدانید: آیا مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی ارشد خوب است؟


چه دروسی را باید برای شرکت در کنکور رشته هنر بخوانیم؟

قطعا شما می دانید که در سر جلسه کنکور که می نشینید یک روال خاصی وجود دارد که باعث استرس وحشت نامی در بین داوطلبین می شود اما باید بگوییم اصلا نگران نباشید مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر آویژه تمامی روش های کنترل استرس در روز کنکور را به شما آموزش خواهیم داد تا با خیالی آسوده در آزمون کنکور شرکت کنید. برای مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی هنر می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر شهرستان ها استفاده کنید.

اما از همه اینها که بگذریم دفترچه عمومی که بردارید با یک سری درس ها که حتما در تمامی رشته یکسان است مواجه می شوید که این دروس عبارتند از : ادبیات – عربی – معارف – زبان هستند

بعد از اینکه دفترچه های عمومی را جمع کنند یک سری دفترچه تخصصی در پایین دست شما قرار خواهد گرفت که اصلا نگران نباشید دروس راحتی در آن جای گرفته که می توانیم به دروسی چون درک عمومی هنر – درک عمومی ریاضی و فیزیک – ترسیم فنی – خلاقیت تصویری – خلاقیت نمایشی – خلاقیت موسیقی – خواص مواد اشاره کنیم.

شما هم با کمک اساتید و مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر می توانید منابع مناسبی برای این دروس انتخاب کنید و همین ها را مطالعه کنید و موفق تر از دیگران باشید.

مشاوره تلفنی آخرین رتبه های قبولی هنر

حتما شما هم تایم کمی برای کار های جانبی دارید و حس میکنید شاید مشاوره حضوری دردی بر درد های شما کم نکند که چه بسا اضافه کند. پیشنهاد میکنم حتما یکبار مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر در مرکز تحصیلی آویژه را امتحان کنید قطعا فوق العاده خواهد بود و کمک خوبی است برای شما.

البته این نکته را فراموش نکنید که مشاوره یک کار جانبی و پرت نیست و چه بسا که بهترین کاری است که می توانید در حق خودتان انجام دهید چرا که مسیری که اشتباه باشد بدترین راه است. حالا فرقی نمی کند که چه زمانی این مشاوره را انجام دهید ولی حتما یک مشاور مطمئن انتخاب کنید تا کمکتان کند.


بیشتر بدانید: آیا یک مرکز مشاوره آخرین رتبه های قبولی آزاد معتبر می شناسید؟


همین روز ها سال آینده باید با خودتان فکر کنید که سال پیش چه اتفاقی افتاد و چگونه مسیر زندکی شما تغییر پیدا کرد ؟!

اگر یک مشاور فوق العاده انتخاب کرده باشید قطعا خوشحال خواهید بود از کارتان و با افتخار مشاور خود را به دیگران هم معرفی خواهید کرد اما اگر اشتباه کنید و مشاوره نگیرید قطعا پشیمانی و افسوس روز راحتی را برای شما نخواهد گذاشت . با خودتان خواهید گفت که ای کاش همان روز ها مشاوری انتخاب می کردم و حداقل ۵ دقیقه با او صحبت می کردم شاید نتیجه امروز من خوشایند تر می بود .

برای ارتباط با مشاور آخرین رتبه های قبولی هنر آویژه می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی در ایام تعطیل با شماره تماس ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهران و ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر شهرستان ها استفاده کنید.

برای مشاوره در زمینه مشاوره آخرین رتبه های قبولی هنر به همراه بیان نکات مشاوره ای

از مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی و نظام وظیفه آویژه از طریق تلفن ثابت

در سراسر کشور با 9099072068 تماس بگیرید

همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب

حتی ایام تعطیل


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۰:۴۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)