مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

معرفی و ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

۰٫۰
۰۰

رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور چه هدفی ارائه میشود و چه نقشی زندگی دارد ؟ آیا گذشت چند صده از کشف اولین و ساده ترین ماشین چاپ هنوز هم این صنعت پا برجا مانده و ایفای نقش میکند ؟ خوب است بدانیم گذشت این همه سال و پیشرفت تکنولوژی هنوز هم رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور دانشجویان خاص خود را می پذیرد و توجه به پیشرفت و نیاز روز افزون زندگی به صنعت چاپ این رشته پر رونق است . رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور برای افراد علاقه مند به کارهای کامپیوتری ، تکنیکی و محاستی مناسب است . رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور گرایش های پیش از چاپ ، چاپ و پس از چاپ ارائه می شود .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور و هر رشته دیگری دانشگاه جامع علمی کاربردی بهتر است شناخت و مشاوره تحصیلی انجام شود ، شما می توانید جهت ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور و شناخت لازم از این رشته ، از طریق تماس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خود را از راهنمایی های همه جانبه این مرکز بهره مند سازید .

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


شرایط ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشگاه علمی بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور برای تمامی متقاضیان این رشته یکسان است و شامل مک‌ دیپلم ، معدل ده به لا و شرایط عمومی و خصوصی می شد . اما شرایط شخصی فرد نیز برای ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور نیز به همان میزان مهم است . داوطلب ید بسنجد که آیا این رشته علایق ، استعداد و مهارت های او همخوانی دارد ؟ آیا آینده شغلی این رشته همان کاری است که بتواند علاقه به آن بپردازد و ده ها شرایط شخصی و سلیقه ای دیگر که ید مورد توجه قرار بگیرند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد


شهریه رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور طبق روال کلی دانشگاه توجه به تعداد واحد های ترمی ، وس پایه و اصلی ، اختصاصی و عمومی و . . تعیین می شود . شهریه رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور بر حسب افزایش سالانه شهریه ثابت و نوسانات ترمی شهریه متغییر متفاوت است ، برای پرداخت شهریه می توانید صورت امکان از صندوق رفاه دانشگاه کمک هزینه یافت کنید .

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد


رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور آینده شغلی وسیعی را برای داوطلن خود نظر دارد . فارق التحصیلان این رشته پس از کسب مهارت های کافی صنعت چاپ می توانند زمینه های لیتوگرافی ، روتوش ، کپی ، کارگاه های ماشین چاپ ، فرمول و حروف چینی ، دسته بندی ، صفحه بندی و ده ها زمینه مختلف این رشته مشغول به کار شوند ، رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشگاه جامع علمی کاربردی ادغامی از صنعت و فرهنگ می شد متخصصان صنعت چاپ ید بتوانند کوه ترین زمان ، کمترین هزینه ، بدون هیچ نقص و غلط نگارشی ، کیفیت لا نظم و انسجام صفحات چاپ شده یک محصول را به مرحله تولید انبوه برسانند ‌.

بخش های مختلف این رشته افراد ماهر زمینه چاپ ، ساخت بنرها و شابلون ، تبلیغات و اطلاع رسانی به شکل های مختلف و من ، شرکت های تبلیغاتی ، شرکت های طراحی و تمامی مراحل مختلف چاپ کب ها و دیگر امور صنعتی و فرهنگی مشغول به کار شوند . کافی است ذهنی خلاق و آشنا امور صنعت چاپ داشته شید بتوانید به راحتی کارآفرینی کنید و عرصه چاپ ، صنعت و فرهنگ قدم بردارید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی


روش پذیرش دانشجو رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو هر یک از کشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل منج گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلن شاغل میتوانند علاوه بر کشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و توجه به امتیاز کل داوطلن، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


روش پذیرش دانشجو رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو این دانشگاه به صورت متمرکز و هر یک از کشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل منج گواهینامه داوطلب، نوع مک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلن سهمیه آزاد که مک کاردانی آنان مرتبط رشته های تحصیلی انتخابی شد اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

ضمن ظرفیت قیمانده هر کشته محل، اولویت یکسان به داوطلن سهمیه آزاد مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلن نسبت به انتخاب کشته محلهای مرتبط رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلن سهمیه شاغل صرفا یک زیرگروه آموزشی رشته مرتبط شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ما

  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای دانش آموختگانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


مدارک لازم برای ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

  • مک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد یید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، مان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • فرم یید معدل برای دانش آموختگانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: رشته حقوق دانشگاه علمی کاربردی


راهنمای انتخاب رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

  • صنعت
  • کشاورزی
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی ج شده است. همچنین منجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس اسن، شهر و مرکز آموزشی میشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کشته محل و مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کشته محل و مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میشد.


بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشجو می پذیرد؟

حال حاضر خیر

آیا تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن برای رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی میشد.

آیا تحصیل رشته صنایع و ماشین آلات چاپ دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان خدمت سرزی امکان پذیر است؟

خیر

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه مشاوره تحصیلی

معرفی و ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

معرفی و ثبت نام رشته صنایع و ماشین آلات چاپ علمی کاربردی بدون کنکور

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۲۶:۰۳ توسط:avije موضوع: نظرات (0)