مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

معرفی و ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

۰٫۰
۰۰

رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور چیست و چه منظوری تیس میشود ؟ یا شاید بپرسید هدف از ارائه رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور چیست ؟ اگر بخواهیم به زن ساده یک تعریف کلی داشته شیم یک حسابرس‌ کارها و حساب و کب های حسابدارن را بررسی و کنترل می کند . رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور از آن دسته رشته هایی است که کم پیش می آید فارغ التحصیلان آن مشکل بیکاری مواجه شند . رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور دو دسته است ۱ _ حسابرسی داخلی که معمولا افراد حسابرس کارمند همان مرکزی هستند که مسئولیت حسابرسی آن را بر عهده دارند و گزارش کاری بین هیئت مدیره و مدیر و سهامداران را تحویل می دهند . ۲ _ حسابرسی مستقل که افراد عضو موسسه حسابرسی هستند و طبق قرار داد به بررسی و تنظیم حساب های مراکز مخلتف می پردازند . رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه میشود .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلنی که به بررسی و حساب و کب های ریز و شت و سر و کله زدن‌ اعداد و ارقام خورد و کلان و وس تحلیلی علاقه دارند مناسب است . جهت ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور و یا هر رشته و گرایشی شما به یک مشاوره تحصیلی نیازمند هستید . چرا که ثبت نام علمی کاربردی این رشته مناسب افرادی که علاقه ای به ریاضیات یا رشته های خشک این چنینی ندارند مناسب نمیشد . مرکز مشاوره تحصیلی آویژه همه ایام حتی روزهای تعطیل حال خدمت رسانی به شما است .


بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


شرایط ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور داشتن مک دیپلم و معدل لازم ، شرایط عمومی و خصوصی می شد . شرایط ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور به گونه ای است که اولویت افراد مجرب و یا شاغل زمینه های مرتبط حسابرسی و حسابداری است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


شهریه رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور طبق تعرفه کلی دانشگاه علمی کاربردی تعیین می شود . به این صورت که شهریه ثابت سالانه ۱۰ _ ۱۵ صد افزایش می یابد و شهریه متغییر طبق واحد های ترمی افزایش یا کاهش می یابد ، جهت پرداخت شهریه رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور می توانید از طریق سامانه دانشگاه اقدام به پرداخت کنید و یا از ‌کمک هزینه های صندوق رفاه دانشگاه استفاده کنید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته حسابرسی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته حسابرسی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور راسی آموزش افراد ماهر و تجربه زمینه رسیدگی به حساب های مالی دولتی و خصوصی زمینه های مختلف ارائه می شود . هر شرکت ، ارگان ، اداره ، دفتر ، مراکز دیگری سالانه هزاران برگه و رسید حساب مالی ثبت و یگانی می شود . این بین افراد و مسئولانی هستند که می خواهند تصدیق و ستی این حساب ها را بدانند . و یا مراکز خصوصی که سهامداران می خواهند از صحت و دقت امور مالی خود که توسط هیئت مدیره و مسئول مربوطه ارائه شده است مطمئن شوند ‌ .اینجا است که کار نیروی متخصص حسابرسی نقش پیدا می کند .

یک حسابرس ید بتواند تمام حساب ها را بررسی کند ، کمی و کاستی ، هر گونه تخلف ، دوگانگی حساب ها ، و هر مشکل دیگری را تشخیص دهد . یک جمع بندی کلی از حساب ها انجام دهد ، خلاصه ای از همه امور را ثبت کند و پایان گزارش کار خود را به طور دقیق و کامل به بخش مربوطه ارائه دهد . یک فارغ التحصیل رشته حسابرسی ید از تمامی امور و فنون حسابداری مطلع شد اما یک حسابدار نیازی به یاد گیری کارهای حسابرسی ندارد . ولی به طور کلی این دو رشته به گونه ای تطبیق شده اند که می توان آن ها را بخش جدایی ناپذیر یکدیگر دانست . رشته حسابرسی دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور انتخاب مناسبی است برای افراد شاغل زمینه حسابداری و کارهای مرتبط که بتوانند این گرایش نیز تخصص لازم را کسب کنند و مشغول به کار شوند . و یا افراد علاقه مندی که لیست انتخاب رشته کنکور نتوانسته اند وارد این رشته تحصیلی بشوند .


بیشتر بخوانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


روش پذیرش دانشجو رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو هر یک از کشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل منج گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلن شاغل میتوانند علاوه بر کشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و توجه به امتیاز کل داوطلن، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران


روش پذیرش دانشجو رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو این دانشگاه به صورت متمرکز و هر یک از کشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل منج گواهینامه داوطلب، نوع مک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلن سهمیه آزاد که مک کاردانی آنان مرتبط رشته های تحصیلی انتخابی شد اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

ضمن ظرفیت قیمانده هر کشته محل، اولویت یکسان به داوطلن سهمیه آزاد مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلن نسبت به انتخاب کشته محلهای مرتبط رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلن سهمیه شاغل صرفا یک زیرگروه آموزشی رشته مرتبط شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ما

  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میشد.
  • فرم یید معدل برای دانش آموختگانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

  • مک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد یید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، مان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • فرم یید معدل برای دانش آموختگانی که کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صا نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلنی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


راهنمای انتخاب رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

  • صنعت
  • کشاورزی
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی ج شده است. همچنین منجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس اسن، شهر و مرکز آموزشی میشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کشته محل و مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کشته محل و مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میشد.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته حسابرسی دانشجو می پذیرد؟

حال حاضر خیر

آیا تغییر رشته، مرخصی تحصیلی، انتقال و میهمان شدن برای رشته حسابرسی علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نیمسال تحصیلی دوم به بعد براساس مجموعه قوانین و مقررات آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل بررسی میشد.

آیا تحصیل رشته حسابرسی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان خدمت سرزی امکان پذیر است؟

خیر

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه مشاوره تحصیلی

معرفی و ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید مطالعه مقالات ما این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و صورت نیاز تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران شماره .

معرفی و ثبت نام رشته حسابرسی علمی کاربردی بدون کنکور

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۲۱ توسط:avije موضوع: نظرات (0)