مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط معافیت دندان سربازی ۹۸

۵٫۰
۰۱

شرایط معافیت دندان سرزی۹۸

معافیت دندان چیست ؟ آیا چنین معافیتی وجود دارد ؟ شاید بسیار ساده به نظر یرسد . اینکه آیا بین معافیت هایی که سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا قرار داده است و قوانین بسیاری برای آن وضع کرده است معافیت دندان وجود داشته شد . زیرا بیماری های مرتبط فک و دهان و دندان ، بیماری های ساده و پیش پا افده به نظر می آیند . همانطور که می دانید بیشترین نوع معافیت ها مرتبط مشکلات و بیماری ها می شد . وضع جسمی و روحی فرد می تواند دلیل معافیت پزشکی او شد . معافیت پزشکی یکی از پرطرفدارترین و متداول ترین نوع معافیت های موجود می شد که مشمولین از آن استفاده می کنند .

جوانان جامعه ما امروزه سعی دارند به طریقی از رفتن به سرزی امتناع کنند . زیرا رسیدن به سن مشمولیت دقیقا همان سنی است که مشمولین ید برای آینده ی خود تصمیمی مهم بگیرند . دانشگاه و رشته ی مورد علاقه ی خود را انتخاب کرده و ادامه تحصیل دهند . یا اینکه پس از اتمام تحصیل مقطع متوسطه برای اتنخاب حرفه ی ا شغلی مناسب پیگیر شند . به همین دلیل رفتن به خدمت سرزی را کاری بس دشوار و سخت می دانند . مشمولین فکر می کنند گذراندن ۲۱ ماه خدمت دوره ی ضرورت عث می شود آن ها از بخش مهمی از زندگی خود دور شده و آسب جدی به زندگی و تحصیلشان وارد شود .

گفته های لا همه عث شده که جوانان ما از رفتن به خدمت دوره ی ضرورت فراری شند . این جوانان همه به نحوی دنل شیوه ی مناسبی هستند بتوانند از رفتن به سرزی منصرف شوند . همه ی مشمولین این روزها به دنل راه آسان و همواری می گردند از خدمت سرزی منصرف شوند . اما بهترین راه کدام است ؟ انتخاب شما خواننده ی عزیز این ره چیست ؟ آیا معافیت های خدمت سرزی می تواند بهترین گزینه برای جوانان مشمول شد ؟ آیا همه می توانند از معافیت سرزی استفاده کنند ؟ آیا می دانید به جز معافیت خدمت سرزی چه راه هایی پیش روی جوانان خواهد بود ؟برای کسب اطلاعات زمینه معافیت های سرزی و … به مشاوره نظام وظیفه مراجعه فرمایید .

ما قصد داریم این مقاله راه های رهایی از خدمت سرزی و آسان شدن این مرحله سخت زندگی جوانان را به آن ها یادآوری و آموزش دهیم . اینکه چگونه جوانان می توانند این مسیر سخت خدمت ۲۱ ماهه ی سرزی را به راحتی پشت سر گذاشته و به اهداف مهم زندگی خود دست پیدا کنند . برای این کار اول راه های آسان شدن خدمت دوره ی ضرورت را هم مرور می کنیم . راه های بسیاری برای کم شدن دوره ی خدمت ضرورت وجود دارد که سازمان نظام وظیفه آن را اختیار مشمولین قرار داده است . این راه کارها را هم مرور میکینیم .

راه های اعلام شده از سوی سازمان نظام وظیفه برای کم شدن یا حذف دوره خدمت سرزی برای مشمولین :

  • استفاده از انواع معافیت های دائم .
  • بهره مندی از کسری خدمت نظام وظیفه .
  • استفاده از امریه سرزی .
  • استفاده از معافیت های خدمات رزمی .
  • استفاده از معافیت های موقت .
  • استفاده از معافیت های مرتبط معافیت های تحصیلی .

معافیت دندان سرزی

معافیت دندان سرزی می تواند آیا راهی برای جوانان شد بتوانند از معافیت پزشکی بهره مند شوند ؟ سوال اینجاست که معافیت دندان نیز جزو معافیت های پزشکی به حساب می آید یا خیر ؟ اما آیا همین بیماری های به نظر ساده می توانند معافیت دندان را پی داشته شند ؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ید اول از هر چیز اطلاعات خود را افزایش داده و مطالعات و قوانین مرتبط معافیت دندان را مطالعه کنید .

شاید غیر قابل ور شد . همین مشکلات مرتبط دهان و دندان که بسیار پیش پا افده به نظر می آیند بسیاری از افراد عث ایجاد اختلال خوردن غذا ، اختلال صحبت کردن و سایر اعمال روزانه ی هر شخص خواهد شد . اول از همه لیست بیماری های معافیت پزشکی را اختیار مشمولین خواهیم گذاشت . معافیت دندان سرزی نیز جزو بیماری های این فهرست می شند .

فهرست بیماری های سازمان نظام وظیفه مرتبط معافیت های پزشکی

  1. بیماری های عفونی
  2. بیماری های قلبی
  3. بیماری های اعصاب و روان
  4. بیماری های خون و آنکولوژی
  5. بیماری های فک و دهان و دندان
  6. بیماری های حلق و بینی
  7. بیماری های جراحی مغز
  8. بیماری های استخوان
  9. بیماری های عمومی
  10. بیماری های پوستی
  11. بیماری های غدد مترشحه
  12. بیماری های داخلی مغز و اعصاب
  13. بیماری های روماتولوؤی
  14. بیماری های دستگاه گوارش
  15. بیماری های ریوی
  16. بیماری های چشم
  17. بیماری های دستگاه تناسلی

معافیت دندان مصنوعی

معافیت دندان مصنوعی شاید به نظر خنده دار بیاید . اما سال های گذشته قوانینی از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی تصویب شد . که بسیاری از افراد از طریق همین قانون توانستند از معافیت دندان مصنوعی استفاده کرده و کارت معافیت بگیرند . این مشمولین داشتن مدارک معافیت خدمت مناسب توانستند از معافیت دندان مصنوعی استفاده کنند . این قانون به اسن صورت است که مشمولینی که ۱۴ عدد از دندان های اصلی خود را دهان نداشته شند . می توانند از معافیت دندان مصنوعی استفاده کنند . جالب اینجاست که بسیاری جوانان همان سال برخی اسن ها به دلیل فرار از خدمت سرزی و گرفتن معافیت دندان های خود را کشیدند .

همانطور که لا اشاره کردیم این معافیت نوع شایعی از معافیت پزشکی است . اگرچه ساده به نظر می رسد اما سال های اخیر مشمولین زیادی از همین معافیت دندان سرزی استفاده کرده اند و کارت معافیت پزشکی خود را یافت کرده اند . جالب است بدانید که اهمیت معافیت دندان اینق زیاد است که این بیماری فهرست بیماری های معافیت پزشکی نیز قرار دارد . همانطور که لیست لا آورده شد به جز بیماری های مرتبط فک و دهان و دندان ، بیماری های زیاد دیگری نیز وجود دارند که مشمولین می توانند از طریق آن ها معافیت سرزی پزشکی بگیرند .

مشاوره معافیت پزشکی این جا مشمولین را برای گرفتن معافیت پزشکی سرزی و هم چنین معافیت دندان سرزی راهنمایی خواهد کرد . زیرا قوانین زیادی ارتط مدت زمان معافیت پزشکی سرزی و مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی خدمت سرزی وجود دارد که شما عزیزان ید از آن ها مطلع شوید . ما همراه شید ادامه به تمام مسائل مربوط به معافیت دندان سرزی خواهیم پرداخت .

شرایط معافیت دندان

شرایط معافیت دندان بسیار گسترده است . هرساله نیز این شرایط تغییرات بسیاری همراه بوده است . زیرا معافیت پزشکی خدمت سرزی آسان ترین راهی است که جوانان سال های گذشته به آن روی آورده است . این شرایط شامل قوانین بسیاری است که اینجا به برخی از آن ها اشاره کرده ایم .

  1. اختلالات شدید جویدن یا کاهش دادن قت تکلم .
  2. تومورهای خوش خیم که عث اختلال جویدن می شوند .
  3. ناهنجاری های زنی مانند آنکیلوگلوسی .
  4. لب شکری همراه عارضه های تنفسی .
  5. تومورهای بدخیم موجود فک و دهان و دندان .
  6. ناهنجاری های اسکلتی فک و صورت .
  7. و سایر بیماری ها و ناهنجاری های مرتبط بیماری های دندان و دهان .

معافیت دندانپزشکی

معافیت دندانپزشکی می تواند به مشمولین کمک کند کارت معافیت خود را بگیرند . اما این کار نیازمند مشاوره معافیت ست می شد . مرکز مشاوره نظام وظیفه به همراه مرکز مشاوره معافیت پزشکی مشمولین را تمام امور مشاوره معافیت راهنمایی و همراهی خواهند کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر زمینه های مختلف معافیت پزشکی مشاورین متخصص ما تماس شید .

خدمات کلان مرکز مشاوره آویژه زمینه نظام وظیفه

شرایط معافیت دندان سرزی ۹۸

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۰:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)