مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو

۰٫۰
۰۰

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو هدف تربیت دانش آموختگان متخصص برای بهبود مهارتهای مورد نظر بخش مکانیک و طراحی خوو انجام گرفته شده است . دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو هر ساله دو نوبت و دو مقطع جذب دانشجو میکند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو ارائه دادن مدارک سوابق تحصیلی به این دانشگاه امکان پذیر است و کنکور و یا آزمون خاصی ندارد . دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو دانشجویان این امکان را دارند که مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به تحصیل بپردازند البته همانطور که قبل به آن اشاره کردیم دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی نیازمند مک دیپلم و برای مقطع کارشناسی نیازمند مک کاردانی مرتبط است . سر فصل های بعدی راجع به جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو بیشتر توضیح میدهیم .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو داوطلن تنها مرداد شهریور ماه برای ترم مهر و آذر دی ماه برای ترم بهمن فرصت دارند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو اگرچه بدون کنکور است اما ملزم به پرداخت هزینه شهریه است . شهریه رشته های موجود دانشگاه ایران خوو نیز مانند دیگر رشته ها و دانشگاه های علمی کاربردی بستگی به تعداد واحد های اخذ شده توسط خود دانشجو دارد اما شهریه ثابت برای یک ورودی پایان تحصیلات آن ورودی مبلغی ثابت است اما هر ساله ۱۰ الی ۱۵ صد بیشتر میشود که همانطور که میدانید این اتفاق سایر دانشگاه های غیردولتی نیز هر ساله ملغی بیشتر رخ میدهد . پیشرفت مبلغ شهریه دانشگاه ها توجه به تورم موجود یک امر عادی است که البته دانشگاه علمی کاربردی آن را حد زیادی کنترل کرده است .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو توجه به اینکه دانشگاه علمی کاربردی هر ساله نوبت مهرماه و بهمن ماه امکان جذب دانشجو دارد ، همین دو نوبت گفته شده است . زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو سایت سازمان سنجش هر ساله منج میشود البته برای اطلاع دقیق از مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شما عزیزان میتوانید دانشگاه مد نظر خود نیز ارتط شید و یا به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه نمایید . ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه ایران خوو نیز همان دو مدت گفته شده لا یعنی مرداد شهریور و همچنین آذر دیماه است . کاردانی به کارشناسی بدون کنکور است و تنها نیازمند ارائه مک کاردانی مرتبط رشته مد نظرن است . ارشد بدون کنکور علمی کاربردی مسفانه از سال ۹۲ کنون امکان جذب دانشجو نداشته است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو فقط و فقط داشتن مک دیپلم و پرداخت به موقع شهریه است البته از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مک کاردانی مرتبط رشته مورد نظر متقاضی است . از مهمترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو همانطور که میدانید پرداخت به موقع شهریه است که از شروع ترم و انتخاب واحد پایان امتحانات هر ترم مهلت ثبت نام دارد . میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به مابقی دانشگاه ها ی غیر دولتی بسیار کمتر است . برای اطلاع از سایر جزئیات شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو میتوانید به نزدیک ترین دانشگاه علمی کاربردی محل زندگی خود رفته و به پاسخ سوالات خود بطور کامل دست بیابید . البته مشاورین ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه میتوانند بصورت شنه روز پاسخگوی شما عزیزان شند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


دیگر موارد مربوط به دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

  • آزمون سنجش
  • نیج کنکور سراسری
  • آس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی کیش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


نکات مهمی که دانشجویان و متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو ید بدانند

همانطور که مبحث لا گفته شد شما متقاضیان عزیز از این امکان برخوردار هستید که برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی و جزئیات مربوط به آن و یا ثبت نام بدون کنکور سایر دانشگاه های کشور عزیزمان ایران و همچنین برای هرگونه مشاوره تحصیلی مد نظر خود مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایید . سعی ما این مرکز بر آن بوده است که بتوانیم گرد هم آوردن مشاورین متخصص و ماهر پاسخی برای سوالات شما شیم . از آنجا که متقاضیان بسیاری نمیدانند پروسه ثبت نام خود را از کجا شروع کنند و یا شرایط ثبت نام این دانشگاه ها چیست ما این مرکز هدف آگاهی هر چه بیشتر شما بصورت شنه روزی آماده ارائه خدمات هستیم .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو محدود است و تنها دو نوبت و ترم مهرماه و بهمن ماه امکان پذیر میشد . قطعا اولویت ثبت نام کسانی است که زودتر ثبت نام کرده اند و مک مرتبط رشته انتخابی خود دارند . هر دانشگاه برای ثبت نام دانشجویان و متقاضیان خود مدت محدودی دارد حتی اگر دانشگاه مذکور بدون کنکور و یا آزمون شد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو نیز زمان محدود به خود امکان پذیر است و خارج از این یم امکان ثبت نام ندارد . مهلت دقیق ثبت نام این دانشگاه سامانه آموزش علمی کاربردی همیشه مذکور است . البته مهم است بدانید که اگر میخواهید دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید حتما قبل از آن ید اقدام به تهیه دفترچه ثبت نام علمی کاربردی کنید . این دفترچه لیست رشته های علمی کاربردی نیز مذکور است .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور


زمان ثبت نام علمی کاربردی

زمان ثبت نام و پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از دغدغه های پر تکرار متقاضیان است که ما این مبحث به توضیح بیشتر آن میپردازیم . به زمان ثبت نام این دانشگاه که البته بدون کنکور است دفترچه علمی کاربردی اشاره شده است . همانطور که قبل گفتیم زمان ثبت نام این دانشگاه مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هر دو نیم ترم مهر ماه و بهمن ماه یعنی دو مرتبه سال است . ید بدانید که زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ارائه سوابق تحصیلی و مدارک مورد نیاز دانشگاه توسط خود دانشجو الزامی میشد . حضور دانشجو روز ثبت نام یک قانون است و عدم حضور وی عث حذف ترم و همچنین انجام نگرفتن پروسه ثبت نام است . پس ابتدا دفترچه دانشگاه را تهیه و همه آن را مطالعه کنید قوانین این دانشگاه بیشتر آشنا شوید .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو زمانی اتفاق می افتد که دانشجو تمام موارد و قوانین مربوط به ثبت نام را رعایت کرده شد . زمان پذیرش و ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو همانطور که قبل به آن اشاره کردیم حضور دانشجو امری الزامی است . پذیرش دانشگاه های علمی کاربردی دارای شرایط عمومی و اختصاصی است ، همانطور که میدانید شرایط عمومی هر دانشگاهی شامل دارا بودن بعیت ایرانی و یا مواردی چون نداشتن سوء سابقه سیاسی و مقید به نظام جمهوری اسلامی بودن است . از شرایط اختصاصی این دانشگاه نیز قبل به پرداخت مبلغ شهریه زمان گفته شده اشاره کردیم ، یکی دیگر از شرایط ثبت نام این دانشگاه همچنین داشتن حداقل مک دیپلم و همچنین حضور کلاسها و بر سر جلسه امتحانات است که البته توجه به این نکات بسیار مهم است .


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو ما

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مترو تهران


ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

گذشته به این نکته که دانشگاه علمی کاربردی تنها دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو ثبت نام میکند اشاره کردیم . سال ۹۲ و دستور رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه برای متقاضیان امکان پذیر شد اما این دانشگاه برای ثبت نام کردن دانشجویان این مقطع تحصیلی شرایط بسیار سختی همچون داشتن سه پنج سال سابقه کاری و یا حتما حال اشتغال بودن داشت . از این رو تعداد کمی از دانشجویان شانس ثبت نام این مقطع را داشتند و فقط برای افرادی کاربرد داشت که میخواستند از نظر شغلی پیشرفت کنند . سالهای بعدی و کنون دیگر هرگز ثبت نام ارشد این دانشگاه انجام نگرفت و دلایل آن کنون نامعلوم بوده است

سوالات متداول

آس دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو؟

تهران کیلومتر چهارده جاده قدیم کرج – ب ۱۸ مرکز آموزش ایران خوو

رشته های تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو؟

مهندسی فناوری، طراحی و نقشه کشی صنعتی، مهندسی فناوری قالب سازی، نقشه کشی صنعتی، مهندسی فناوری کنترل فرآیند و …

آس وبسایت دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو؟

www.ikco-uast.ac.ir

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خوو

منبع:لینک منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۴۱:۱۵ توسط:avije موضوع: نظرات (0)