مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ بعد از اعلام نیج اولیه کنکور سراسری توسط سازمان سنجش و آموزش کشور بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است . داوطلنی که طبق کارنامه اولیه خود مجاز به انتخاب رشته شده اند میتوانند مراجعه به این سایت دفترچه انتخاب رشته ۹۸ را دانلود نمایند . هر داوطلب میتواند بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته ۹۸ و بررسی همه جانبه نسبت به انتخاب رشته اقدام نماید . دفترچه انتخاب رشته ۹۸ از چند قسمت تشکیل شده است . بخش اول دفترچه انتخاب رشته ۹۸ توضیحاتی ره شرایط و ضوابط انتخاب رشته و پذیرش دانشجو آورده شده است . بخش دیگر دفترچه انتخاب رشته ۹۸ جدولهایی برای توضیح آمار پذیرش دانشگاهها و رشته ها تحصیلی ارائه شده است ، داوطلن ید کد رشته و دانشگاه انتخابی خود را انتخاب نمایند و به ترتیب اولویت حداکثر ۱۵۰ کد رشته را وارد نماید .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی


دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای داوطلن این دوره از کنکور سراسری ، از طریق وب سایت سازمان سنجش و آموزش منتشر میشود . سه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای هر یک از رشته ها علوم تجربی ، علوم انسانی و ریاضی به شکل مجزا منتشر میشود . این حالیست که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای داوطلن رشته های هنر و زنها خارجه به شکل مشترک ارائه میشود . داوطلب براساس رشته امتحانی خود دفترچه مربوطه را تهیه میکند . مطالعه دقیق و جز به جز دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ برای تمامی داوطلن امری لازم و ضروری میشد چرا که این دفترچه انتخاب رشته ۹۸ حاوی تمامی اطلاعاتی است که داوطلن برای انتخاب دانشگاه ها و رشته ها مورد نظر خود ید بدانند . از جمله این اطلاعات میتوان به امکانات رفاهی دانشگاه ها ، ظرقیت پذیرش رشته و … اشاره کرد .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری


دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ توضیحاتی جامع خصوص اعمال سهمیه ها از جمله سهمیه مناطق ، سهمیه جانزان ، سهمیه ایثار گران و دیگر سهمیه ها ارائه داده است . دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ همچنین حاوی لیست کلیه دانشگاهها اعم از دانشگاه های غیر انتفاعی ، دولتی ، فرهنگیان و … میشد . متقاضیان پذیرش دانشگاهها همه گروه ها آزمایشی بررسی کلیه جداول ارائه شده دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸ میتوانند از نحوه پذیرش هر رشته هر دانشگاه مطلع شود . انتها دفترچه انتخاب رشته ۹۸ جدولی تعبیه شده که داوطلب میتواند آن مجموعه کد رشته محلهایی را که انتخاب کرده است و مایل به ادامه تحصیل آنها میشد حداکثر ۱۵۰ کد رشته محل وارد نماید . این کدها واقع نشان دهنده رشته و دانشگاهی خاص میشد که داوطلن ید وارد کردن آنها نهایت دقت را داشته شند .


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری


دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ مانند سنوات گذشته علیرغم ادغام کنکور سراسری و آزاد ، برای داوطلن ادامه تحصیل دانشگاه های آزاد به شکل مجزا ارائه میشود . اکثریت رشته هایی که دانشگاه آزاد آنها دانشجو میپذیرد به شکل بدون آزمون میشند و نیازی به ثبت نام و شرکت هیچ آزمونی ندارند ، متقضیانی که میخواهند رشته های آزمون دانشگاه آزاد شرکت نمایند ید کنکور سراسری ۹۸ شرکت کرده شند . لذا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۸ تنها آن دسته از رشته ها ارائه میشود که پذیرش آزمون دارند. از جمله این رشته ها میتوان رشته ها گروه پزشکی و پیرا پزشکی مانند داروسازی ، دندانپزشکی ، دامپزشکی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی و … را نام برد . از آنجایی که تعداد متقضیان این رشته ها بسیار زیاد است لذا انتخاب رشته ست این مرحله حائز اهمیت است .


بیشتر بخوانید: چگونگی چینش رشته محل ها انتخاب رشته کنکور سراسری


دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ زمانی بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار میگیرد که مراحل اجرا کنکور سراسری و اعلام نیج ابتدایی آزمون طی شده شد . دفترچه انتخاب رشته دانشگاه سراسری ۹۸ صرفا برای متقاضیان ورود به دانشگاه ها سراسری مورد نیاز است و داوطلنی که تمایل به ورود به دانشگاه آزاد را دارند نمیتوانند از این دفترچه انتخاب رشته ۹۸ استفاده نمایند . همانطور که پاراگراف ها قبل اشاره شد این مرحله ، مرحله ای سرنوشت ساز میشد که هر فرد ید بینش و ک همه جانبه از علایق شخصی ، شرایط دانشگاه ها و آینده شغلی هر رشته ، بهترین گزینه ها ممکن را انتخاب نماید . این مرحله مشاوره تحصیلی چه به صورت حضوری و چه به شکل تلفنی میتواند بسیار کمک کننده شد . زیرا مشاوره تحصیلی میتوان از تجربیات افراد متخصص این زمینه بهره برد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد


سایر موارد مربوط به انتخاب رشته کنکور

  • دفترچه انتخاب رشته تجربی
  • دفترچه انتخاب رشته کنکور ریاضی
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری
  • دفترچه انتخاب رشته ریاضی
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته هنر
  • دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
  • دفترچه انتخاب رشته انسانی
  • دفترچه کنکور سراسری
  • پیوست های دفترچه انتخاب رشته
  • نیج کنکور ارشد
  • یافت دفترچه انتخاب رشته کنکور
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دفترچه کارشناسی ارشد
  • دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته ارشد
  • آزمون کارشناسی ارشد
  • نیج انتخاب رشته ارشد

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور


مشاوره انتخاب رشته

کنکور سراسری به دلیل اهمیتی که تعیین موقعیت اجتماعی ،شغلی و به طور کلی آینده هر فرد دارد یکی از مسائل مهم روز برای والدین و فرزندان میشد . داوطلنی که گاه بیش از یک سال برای شرکت کنکور تلاش میکنند اعلام نیج اولیه و رتبه موضوع جدیدی به نام انتخاب رشته روبرو میشوند . به دلیل همین حساسیت ها یکی از دغدغه ها متقضیان ورود به دانشگاه ها انتخاب رشته ست میشد . چه بسا بسیاری از داوطلن بوده اند که رتبه های خوب به دلیل عدم آگاهی نتوانسته اند به رشته دلخواه خود دست یابند . لذا مراکز مشاوره تحصیلی سعی میکنند از نگرانیها داوطلن بکاهند و تجربیات چندین ساله خود را قالب خدمات گوناگون ارائه دهند . واقع داوطلن مراجعه به مشاورین و ارائه نیج اولیه کنکور خود میتوانند از خدمات این مراکز و مشاورین تجربه استفاده کنند .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته پرسری کنکور سراسری


انتخاب رشته سازمان سنجش

سازمان سنجش و آموزش کشور همزمان اعلام نیج اولیه آزمون سراسری دفترچه انتخاب رشته را از طریق سایت خود منتشر میکند . همچنین سازمان سنجش و آموزش بعد از انتشار دفترچه مهلتی را برای انتخاب رشته تعین میکند . این زمان تنها داوطلن مجاز به انتخاب رشته میتوانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند . برای این کار متقاضیان بعد از استخراج کد رشته محلها مورد نظر خود و پر کردن فرمهای مربوطه انتخاب رشته خود را به انجام برسانند . بعد از یید نهایی اطلاعات وارد شده یک کد ۱۵ رقمی اختیار داوطلب قرار میگیرد که بعدا میتواند صورت لزوم از طریق این کد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید . داوطلن گرامی این نکته مهم را ید مورد توجه قراردهند که تنها یک ر میتوانند انتخاب رشته نمایند به همین خاطر این کار ید دقت و حوصله زیاد انجام گیرد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل چه نکاتی می شود ؟


راهنمای انتخاب رشته

داوطلن میتوانند از راه ها مختلف برای کسب راهنمایی حوزه انتخاب رشته استفاده کنند . یکی از این راه ها انتخاب رشته مجازی میشد . این روش داوطلب میتواند مراجعه به سایتها مراکز مشاوره تحصیلی و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی ، به شکل آنلاین انتخاب رشته کند . به این صورت که داوطلب اطلاعات کارنامه خود را وارد میکند و نرم افزار رشته هایی که سالها گذشته این رتبه قبول میشده است را بررسی میکند . روش دیگر یافت مشاوره به صورت مشاوره تلفنی است . این روش میتوان مشاورین مجرب تماس گرفت و از تجربیات آنها این حوزه استفاده کرد . راه دیگربرای یافت مشاوره استفاده از مشاوره ها حضوری میشد که روشی رایج تر برای یافت مشاوره انتخاب رشته میشد . اکثر مراکز مشاوره بستری را فراهم آورده اند که داوطلن از مشاوره حضوری استفاده نمایند .

مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز پیشرو امر مشاوره تحصیلی میشد شما عزیزان میتوانید مراجعه به سایت مرکز مشاوره آویژه و یا از طریق شماره تلفن ها مرکز مشاورین تجربه ما ارتط برقرار نمایید . و از خدمات این مرکز برای بهبود روند انتخاب رشته خود استفاده نمایید .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

این راس مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را زمینه مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۸


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۷:۲۰ توسط:avije موضوع: نظرات (0)