مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

به این مطلب امتیاز دهید

دانش آموختگان رشته علوم تجربی که علاقه زیادی به رشته هایی مانند پزشکی ، پرسری ، علوم پزشکی و بسیاری از رشته هایی که زیر مجموعه وزارت بهداشت است دارند می توانند ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت را داشته شند. اما نحوه ثبت نام بدون کنکور تجربی به چه صورتی است ؟

شرایط ثبت نام بدون کنکور هنر به چه صورتی است ؟ مرکز مشاوره آویژه به عنوان مشاوره ثبت نام بدون کنکور تجربی به شما خواهند گفت که مراحل ثبت نام بدون کنکور هنر به چه صورتی است .

امیدوارم علاقه شما تنها به واسطه پولی که آینده قرار است به دلیل داشتن این رشته عایدن شود نشد . علاقه قلبی شما به این رشته ها می تواند قطعا زمینه ساز موفقیت شما شد .

شرایط ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

شرایط ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت از موضوعات دارای اهمیت برای هر یک از داوطلن رشته تجربی می شد .

چرا که داوطلب ید پیش از انجام مراحل ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت کلیه این شرایط را که شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی می شد را مطالعه کرده و اشراف کامل بر شرایط نسبت به ثبت نام اقدام کند .

ابتدا شرایط اختصاصی و سپس شرایط عمومی را بررسی می کنیم .


بیشتر بدانید: ثبت نام بدون کنکور رشته ریاضی


شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت :

داوطلب ید مک دیپلم نظام ۴ ساله یا دیپلم و پیش دانشگاهی یا مک نظام جدید ۱۲ ساله را دارا شد .

داوطلنی که حال حاضر دانشجو هستند ید ریخ ۲۰ اسفند ماه سال ۹۷ انصراف قطعی خود از دانشگاه را اعلام کنند .

اگر مک دیپلم فرد گروه آزمایشی که خواهان آن می شد متغایر شد صد ثیر معدل کتبی نیج متفاوت است و این مقدار تفاوت دفترچه راهنمای بدون کنکور قابل مشاهده است .

از بین چندین دانشگاهی که پذیرش می کنند نهایت یستی یکی از رشته محل هایی که مورد موافقت قرار گرفته است مراحل ثبت نام خود را پیگیری کند .

حال به شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت می پردازیم:

داوطلب ید به نطام جمهوری اسلامی اعتقاد داشته شد .

نظام جمهوری اسلامی ایران عنادی نداشته شد .

از قوانین جمهوری اسلامی ایران تبعیت کند .

قوانین و مقررات دانشگاه را رعایت کند .

سایت آویژه به عنوان یکی از مطرح ترین مشاوره ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت این نکته را به شما داوطلب عزیز خاطر نشان می کند که پیش از انجام مراحل ثبت نام مشورت کردن افراد متخصص امری بسیار یاری کننده می شد.

برای مشاوره مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ ما ارتط شید . مشاورین ما ۸ صبح الی ۱۲ شب کنار شما هستند .


بیشتر بدانید: ثبت نام بدون کنکور هنر


رشته های ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

هر داوطلب رشته تجربی حتما پیش خود رشته های تحصیلی را مد نظر دارد که آینده دانشگاه به تحصیل آن رشته بپردازد .

سازمان سنجش رشته های تحصیلی بدون کنکور و دانشگاه های آن رشته ها را به تفکیک محل تحصیل دفترچه مربوطه بر روی سایت رسمی سازمان قرار داده است کلیه داوطلن پیش از ثبت نام اقدام به یافت آن کرده و به بررسی کامل پرداخته مطمین شوند رشته مورد علاقه آن ها و شهری که متناسب شرایط آن ها می شد لیست رشته های بدون کنکور وزارت بهداشت می شد .

این دفترچه که عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی شناخته می شود برای شما فصل دوم رشته های موجود به تفکیک اسن و نام دانشگاه قابل مشاهده است .

البته دقت کنید که تمامی رشته ها جزو وزارت بهداشت نیستند و این را ید یک متخصص متوجه شود اگر برای شما سخت است که بفهمید می توانید انتخاب رشته خود جزو وزارت بهداشت شید یا خیر مشاورین ما مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس شید .

وزارت بهداشت به دلیل مزایای حقوقی که دارد داوطلبین زیادی را به سمت خود می کشد . البته ما به شما توصیه می کنیم حتما به علاقه خود از نظر روحی توجه کنید تنها پول آینده مهم نیست .
ما تعدادی از کد رشته های قابل ثبت نام را برای شما آورده ایم که می توان به رشته های زیر اشاره کرد :

پزشکی

دندان پزشکی

پرسری

پرتو مانی

فیزوتراپ

داروسازی

هوشبری

کارمانی

مامایی

و….

مشاورین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ ما ارتط شید . مشاورین ما ۸ صبح الی ۱۲ شب کنار شما هستند .


بیشتر بدانید: ثبت نام بدون کنکور رشته انسانی


زمان ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت

ثبت ‌نام و انتخاب رشته برای گزینش رشته‌ های تحصیلی که پذیرش آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می ‌پذیرد.

منحصراً به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۷ آغاز و روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۰۶/۱۳۹۸ پایان می‌ پذیرد .

اگر دقت کنید تنها چند روزی مانده به زمان ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت مانده است پس حتما عجله کنید .

البته فرصت خوبی است که همین حالا به خودمان بیاییم و فکر کنیم آیا واقعا این رشته ها به د ما می خورد؟ چرا به دنل اینگونه رشته ها می روید ؟ آیا پول برای شما همه چیز شده است ؟ سعی کنید منطقی شید .

جامعه گروه زیادی هستند که دکتر شده اند و اکنون کار خود را رها کرده اند حال چه به دلیل عدم مراجعه به آن ها و یا به دلیل شخصی که دارند . اگر فکر می کنید پول انگیزه خوبی برای ادامه تحصیل آن هم تحصیلات وزارت بهداشت که کتب سنگینی دارد اشته بزرگی هستید .

مرکز مشاور تحصیلی آویژه به عنوان مرکز تخصصی امر مشاوره کنکور و هدایت تحصیلی به شما داوطلن محترم و عزیز توصیه می کند. حتما صورت علاقه به رشته تجربی این رشته را انتخاب کرده و برای مشاوره خصوص انواع رشته های این رشته و آینده آن ما از طریق شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس و ارتط شید .

مرکز مشاوره تحصیلی آویژه برای شما آرزوی موفقیت می کند .

ثبت نام بدون کنکور وزارت بهداشت


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۳۱:۲۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)