مرکز مشاوره آویژه مرکز مشاوره آویژه .

مرکز مشاوره آویژه

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی
میانگین ۴٫۷ رای از تعداد ۳

شما هم توی فکر ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هستید؟ این تصمیم فوق العاده است حتما خود می گویید چرا فوق العاده؟ و حتما هم مزایای این دانشگاه محبوب را نمی دانید که این گونه سوالاتی بیان می کنید.

دانشگاه علمی کاربردی به عنوان یکی از دانشگاه های محبوب دنیا شناخته شده است و بسیاری از مزایا برای دانشجویانی که علاقه دارند همزمان کار کنند و یا به هر دلیلی شرایط س خواندن مطلق را ندارند فراهم کرده است. هر چند که این امکانات ملزم به پرداخت هزینه ای ناچیز است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی (University of Applied Sciences)

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی به گونه ای است که تمامی افراد دارای مک دیپلم و معدل لاتر از ده بتوانند به راحتی و بر طبق سوابق تحصیلی خود رشته مورد علاقه ی خود به ادامه تحصیل بپردازند . مسفانه وجود کنکور و سخت شدن هر ساله آن امکان ادامه تحصیل را برای برخی از افرادی که شرایط شرکت کلاس های پر هزینه کنکوری و تهیه کب های مختلف را ندارند را سلب کرده است این حالی است که ادامه تحصیل و ارتقای سطح علمی حق هر انسانی می شد شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی عث شده بسیاری از افرادی که چندی پیش به دلایل مختلف نتوانسته اند غول بزرگ کنکور را پشت سر بگذارند و وارد دانشگاه شوند اکنون به راحتی بتوانند رویای تحصیلات دانشگاهی خود را محقق سازند .


بیشتر بدانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی را می دانید؟


سهمیه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

از دیگر شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای افراد شاغل و دیگر داوطلن که بسیار حائز اهمیت است وجود دو سهمیه (Quotas) است . که این دو سهمیه شاغل و آزاد را شامل می شود . به این صورت که افراد شاغلی که امکان حضور کلاس های خود را طول هفته ندارند می توانند واحد های خود را روز های پایانی هفته یعنی پنج شنبه و جمعه بردارند ، و سهمیه آزاد نیز به این صورت است که افراد می توانند کلاس های خود را سه بعد از ظهر هشت عصر سپری کنند که وجود این دو سهمیه بسیار ارزش و مهم است و کنار کار و دغدغه های مختلف روز مره به فرد امکان ادامه تحصیل را نیز می دهد و ک شرایط موقعیت دانشجو انگیزه و انرژی او را برای کسب علم چندین برابر می کند .

چه زمانی می توانیم از سهمیه شاغل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنیم؟

واقع طبق تعریفی که سازمان سنجش به استناد از دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می دهد به فردی شاغل گفته می شود که رشته انتخابی مورد نظر اشتغال به کار داشته و دارای تجربه و سابقه کار (work experience) مرتبط بر اساس منجات جدول شماره (۶) داشته شد.

و اما فردی که شاغل نیست یا همان سهمیه او آزاد است واقع شخصی است که زمان ثبت نام اشتغال به کار نداشته و یا شغلی غیر از رشته تحصیلی انتخابی مشغول به کار بوده و یا شغل وی منجات جدول شماره (۶ ) مطابقت نداشته شد .

اما جدول شماره ۶ چیست؟

جدول شماره ۶ یک جدول بلند لاست که ید قطعا آن به خوبی جستجو کنیم متوجه شویم که از نظر سازمان سنجش شاغل هستیم یا خیر !!

این جدول واقع به ترتیب ادامه شاغل رو تعریف می کند سپس شرایط اختصاصی وی و ادامه کد اشتغال و همینطور امکانات رفاهی مراکز آموزشی را خواهند گفت واقع جدولی شبیه به جدول زیر است :

نام اسن نام مرکز تعریف شاغل و شرایط اختصاصی کد اشتغال سلف سرویس خوابگاه وسیله ایاب و ذهاب
اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی نجف آد شرایط اختصاصی:

۱-کلاس ها حتی المقدور بعد از ظهرها برگزار می شود . ۲ –کلاس های شاغلین حتی المقدور نوبت عصر و ایام تعطیل برگزار می شود . ۳ – مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت می نماید و به صورت غذای گرم اختیار دانشجویان قرار می دهد . ۴ – دانشجویان غیر بومی صورت نیاز به استفاده از خوابگاه ، راهنمایی و همکاری مرکز می توانند از خوابگاه های بخش خصوصی که مختص این قبیل مراکز می شند استفاده نمایند . ۵ – وام دانشجویی بلند مدت ارائه میگردد . ۶ – برای پذیرفته شدگان جانز و معلول امکانات ویژه از قبیل آسانسور نظر گرفته شده است .

۱۹۹ +
فارس مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت کارخانه جات مخابراتی ایران تعریف شاغل : شاغل به شخصی اطلاق میگردد که وزارت ارتطات و فناوری اطلاعات و یا سازمان ها ، شرکت ها و ادارات زیر مجموعه بعه آن حرفه منطبق رشته انتخابی مشغول به کار شد.

شرایط اختصاصی : ۱ –کلاس ها حتی المقدور بعد از ظهر ها برگزار می شود. ۲ –کلاس های شاغلین حتی المقدور نوبت عصر و ایام تعطیل برگزار می شود . ۳ – مرکز یارانه ارزاق دولتی یافت می نماید و به صورت غذای گرم اختیار دانشجویان قرار می دهد . ۴ – دانشجویان غیر بومی صورت نیاز به استفاده از خوابگاه ، راهنمایی و همکاری مرکز می توانند از خوابگاه های بخش خصوصی که مختص این قبیل مراکز می شند استفاده نمایند . ۵ – تقسیط شهریه از ۸۵% سهم مرکز امکان پذیر می شد . ۶ – برای پذیرفته شدگان جانز و معلول امکانات ویژه از قبیل آسانسور نظر گرفته شده است .

۱۸۸

نکات تکمیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی به گونه ای است که همه ساله طی دو مرحله مهر ماه و تکمیل ظرفیت بهمن ماه متقاضیان ورود به این دانشگاه می توانند اطلاع از زمان ثبت نام (Registration time) دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور و ورود به سایت سازمان سنجش و یافت دفتر چه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرحله اولیه ثبت نام خود را انجام بدهند از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای افرادی که مرحله ثبت نام خود دچار مشکل شده و یا امکان حضور شخصی و ثبت نام را ندارند وجود مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی است که این مرکز آماده پاسخگویی و رسیدگی به امور متقاضیان دانشگاه می شد .

به یاد داشته شید که وجود یک مشاور و همراه کنار شما یک امر ضروری و مهم است . گاهی اوقات همه ما یک پا مشاور کار بلد و حرفه ای می شویم که مسفانه سخن هیچ کس را قبول نداریم اما ید بدانیم که قطعا اینطور نیست و یک مشاوره حرفه ای نیازمند شرایط و علمی است که ید آن آشنا شیم . مرکز مشاوره آویژه به عنوان مشاور تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همیشه کنار شماست و شما می توانید همه روزه ۸ صبح الی ۱۲ شب شماره تماس های ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهرانی های عزیز و شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر هم وطنان تماس حاصل فرمایید.


بیشتر بدانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی ۹۸ چه می گذرد؟


اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی می توانید به پنج طریق اقدام کنید :

یک ) مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه تمام و کمال دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور که البته بسیار طولانی است و مطمئنا زمان بر ؛ همه این ها به کنار بعضی از نکات این دفترچه ها به صورت ریز و کوه بیان شده است که ید قطعا مورد آن ها تحقیق کنید .

دو ) مراجعه به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی و تحقیق رابطه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی که ز هم این پروسه طولانی خواهد بود چرا که بسیار پراکنده و نا منظم مطالب این سایت بیان شده است . و بدیهی است که نیازمند دقت شما است چرا که ز هم تمامی مطالب برای چند مقطع تحصیلی ارشد ، دکتری ، کارشناسی و کاردانی بیان شده است و کوچک ترین اشته این خصوص عث خواهد شد که آینده خود را به خطر بیندازید و قطعا عمری پشیمانی پی خواهد داشت .

سه ) مراجعه به سایت های دیگر که مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را دارند

چهار ) تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به مراکز مشاوره تحصیلی که رابطه مشاوره ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اطلاعات کافی دارند .

پنج ) عضو شدن گروه های شبکه های اجتماعی که اطلاعات مفیدی این رابطه ارائه می دهند .

اما من پیشنهاد خوبی برای شما دارم اولا پیشنهاد می کنم اطلاعات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را از طریق تماس شماره های مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از پی گیری کنید . از این رو مرکز مشاوره آویژه آماده است که حامی و راهنمای متقاضیان تمامی مسائل و تمام مقاطع تحصیلی شامل کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی به صورت ناپیوسته بدون کنکور و سایر مسائل مربوطه پاسخگو شند . راه دیگری برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی سایت آویژه می شد که هدف کمک رسانی و راهنمایی هرچه بهتر داوطلن دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است . راه دیگر اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی کانال تلگرام (Telegram) بدون کنکور آویژه است که می توان از این طریق از آخرین اخر دانشگاه علمی کاربردی مطلع شد .

مرکز مشاوره آویژه به عنوان مشاور تحصیلی ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همیشه کنار شماست و شما می توانید همه روزه ۸ صبح الی ۱۲ شب شماره تماس های ۹۰۹۲۳۰۵۴۴۵ برای تهرانی های عزیز و شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ برای سایر هم وطنان تماس حاصل فرمایید.

همانطور که ملاحضه می کنید رسانه های اجتماعی قابل توجهی که پل های ارتطی کافی را بین بدون کنکور علمی کاربردی و دواطلب بر قرار کند وجود دارد ، که امکان دسترسی به اطلاعات کافی برای تمامی متقاضیان هر شرایطی را می دهد .


بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مهلت ثبت نام (registration deadline) دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

قطعا یکی از مهم ترین فاکتور ها برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است که ید به آن توجه کنیم چرا که اگر از زمان ثبت نام بگذرد دیگر به هیچ عنوان شانس قبولی دانشگاه جامع علمی کاربردی را نخواهید داشت .

هر ساله زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سازمان سنجش اعلام می شود شما می توانید برای ثبت نام به موقع دانشگاه علمی کاربردی به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید . البته به شما حق می دهم اگر فراموش کنید این کار را خب برای اینکه فراموش نکنید یک نوت بنویسید اگر لپ پ سر و کار دارید بر روی لب ب بچسنید و یا اگر گوشی سرو کار دارید بر روی نوت های گوشی بنویسید به هر حال جایی بگذارید که جلوی چشم شد و هر روز به شما یا آوری کند چرا که مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بسیار مهم است . چه بسیار افرادی که از مهلت ثبت نام غفلت کرده اند و دیگر شانس ثبت نام این دانشگاه فوق العاده را نداشته اند .

قوانین و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

قوانین و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیز مانند هر مرکز آموزشی سلسله مراتب خاص خود را دارد . از این رو متقاضیان دانشگاه علمی کاربردی ید از شرایط ثبت نام و دیگر اطلاعات لازم خصوص تحصیل این دانشگاه از قبیل

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

ثیر معدل ثبت نام

تعیین رشته دانشجویان

شهریه دانشگاه علمی کاربردی

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته های دانشگاه علمی کاربردی

رشته های کاردانی

رشته های پیراپزشکی بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

نحوه دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ۹۸

مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۹۸

و دیگر شرایط این مرکز آموزشی مطلع شند . از قوانین و شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل رشته های کاردانی و یا کاردانی به کارشناسی را دارند میتوان به شرایط عمومی و شرایط اختصاصی اشاره کرد که ادامه به طور کلی به این دو مبحث خواهیم پرداخت . اما نکته ای که اینجا ید مورد بررسی قرار بگیرد این است که ید بدانیم توجه به اینکه ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور قابل ویرایش نیست به همین خاطر اینجا شرایط مهم هر مقطع تحصیلی را توضیح داده ایم امکان خطا به حداقل خود برسد . پیش از این گفته شد که پذیرش دانشجویان دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی بدون کنکور و تنها بر اساس سوابق تحصیلی و معدل مک دیپلم‌ می‌ شد .

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

حتما به الان از خود پرسیده اید چه رشته ای شرکت کنم و چرا ؟!

پاسخ به تمام این سوال نیاز به یک مشاور و یک متخصص تحصیلی دارد چرا که شناخت تمامی رشته هایی که دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه می شود برای همگان قابل ک نیست و یا اگر هم بدانند چه رشته ای هستش نمیدونند که آینده شغلی این رشته ها چگونه خواهد بود. البته من به عنوان یک مشاور تحصیلی پیشنهاد می کنم زمان انتخاب رشته اگر به مشاور مراجعه نکردید حتما به آینده شغلی رشته مورد نظر خودن بعد از تحصیلات نگاهی بیندازید.

مثلا رشته مهندسی عمران (Civil Engineering) یک زه زمانی که طرح مسکن مهر از سمت دولت وقت اجرا شد بسیار رشته ی پر طرفداری شد و بسیاری از بچه ها انتخابشان به همین سمت رفت و اوج فاجعه زمانی بود که س و تحصیل همین بچه ها تمام شد چون همزمان تمام شدن همین بچه ها حجم زیادی از کار تمام شده بود و تمام سمت های کاری پر شده بودند و کسی قصد کناره گیری از شغل را نداشت.


بیشتر بدانید : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را می شناسید؟


لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی:

کاردانی فنی برق – برق صنعتی

کاردانی فنی ارتطات و فناوری اطلاعات

کاردانی فنی اویونیک هواپیما

کاردانی فنی کنترل

کاردانی فنی مخابرات – ارتطات داده ها

کاردانی فنی الکترونیک صنعتی

کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو

کاردانی فنی ملورژی – آزمون فلزات

کاردانی فنی آسانسور و پله برقی

کاردانی فنی تجهیزات و ماشین آلات بنا

کاردانی فنی تعمیر و نگهداری هواپیما

کاردانی فنی مکانیک – سیسات مکانیکی ساختمان

کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی

کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه های گسترده

کاردانی فنی نرم افزار – برنامه سازی کامپیوتری

کاردانی فنی عمران – امور پیمان ها

کاردانی فنی معماری – معماری شهری

کاردانی فنی ممیزی انرژی – ساختمان

کاردانی فنی صنایع سرامیک – آزمایشگاه

کاردانی فنی معدن – فراوری سنگهای ساختمانی

کاردانی فنی ایمنی کار و حفاظت فنی

کاردانی فنی ایمنی پرواز و زمینی لگرد

کاردانی فنی تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی

کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی – شوینده ها، آرایشی و بهداشتی

کاردانی فنی صنایع شیمیایی – خط تولید کلر آلکالی

کاردانی فنی صنایع غذایی – فراوری خشکر

کاردانی فنی غذایی – ذخیره سازی محصولات کشاورزی

کاردانی فنی مکانیک – مکانیک ماشین های فراوری خوراک دام

کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی

کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی

کاردانی حرفه ای مدیریت – سرپرستی تشکل های صنفی

کاردانی حرفه ای حقوق – ارشاد و معاضدت قضایی

لیست رشته های کارشناسی علمی کاربردی:

مهندسی فناوری ارتطات و اطلاعات ICT – بهره برداری از سیستم های مخابراتی

مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی

مهندسی فناوری شبکه های توزیع برق

مهندسی فناوری تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی

مهندسی فناوری فراوری مواد معدنی فلزی

مهندسی فناوری آسانسور و لابرها

مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی

مهندسی فناوری مکانیک هواپیما

مهندسی فناوری مکانیک – سیسات حرارتی و برودتی

مهندسی فناوری اطلاعات – برنامه نویسی تحت وب

مهندسی فناوری اطلاعات – خدمات رایانه ای شهرداری

مهندسی فناوری سیستم های سخت افزاری رایانه

مهندسی فناوری محیط زیست – زیافت پسماند

مهندسی فناوری معماری – طراحی فضاها و اماکن ورزشی

مهندسی فناوری عمران – خط و ابنیه راه آهن

مهندسی فناوری معماری – طراحی و نوسازی فت های فرسوده

مهندسی فناوری لجستیک و زنجیره مین خوو

مهندسی فناوری دامپروری – تولید و فراوری خوراک دام

کارشناسی حرفه ای مدیریت مخاطرات کشاورزی

کارشناسی حرفه ای مددکاری اجتماعی – مراکز اورژانس اجتماعی

کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و آثار فرهنگی و هنری

کارشناسی حرفه ای حسابداری – حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی

کارشناسی حرفه ای مدیریت کسب و کار اینترنتی

کارشناسی حرفه ای حقوق – ارشاد امور کیفری

کارشناسی حرفه ای تربیت بدنی – مربی گری آمادگی جسمانی

کارشناسی حرفه ای مدیریت و فرماندهی عملیات حریق و حوادث

بسیاری از رشته های جذاب دیگری که می توانید از سازمان سنجش دفترچه را دانلود کنید و تمامی لیست رشته ها را مشاهده کنید.


بیشتر بدانید: ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور به چه صورتی است؟


شرایط نظام وظیفه (Duty system) و حضور کلاس ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

همچنین‌ لازم به ذکر است که آقایان مشمولی‌ که قصد ادامه تحصیل مقطع کاردانی دانشگاه بدون کنکور علمی‌ کاربردی را دارند ید بدانند که مقطع کاردانی ایست خدمتی ندارد حضور کلاس های این دانشگاه برای دانشجویان الزامی است و کارکنان و اساتید این مرکز آموزشی این امر را مورد نظر قرار می دهند. نکته دیگر توجه به مهلت ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی است ، ید دقت داشت که پیش از به پایان رسیدن زمان مقرر ورود به سایت سازمان سنجش و یافت دفترچه ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام فرصت را از دست ندهید .

این زمینه میتوان برای انجام امور ثبت نام و یا پیگیری ثبت نام خود به مرکز مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی آویژه تماس گرفت همه ی امور اداری و تحصیلی از پشتینی و راهنمایی های این مرکز برخوردار شد . این مشاورین حتی امور تعیین رشته تحصیلی نیز داوطلن خود را حمایت و راهنمایی کرده و راه را برای دانشجویان خود هموار می سازند .


بیشتر بخوانید: چگونه معافیت سرزی بگیریم


شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شامل مواردی است که نام خواهیم برد

۱ _ اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران .

۲ _ نداشتن عناد نظام جمهوری اسلامی ایران .

۳ _ نداشتن فساد اخلاقی .

۴ _ داشتن توانایی جسمی متناسب رشته تحصیلی مورد نظر .

۵_ رعایت مقررات دانشگاه علمی کاربردی .

۶ _ تبعیت دانشجو از قوانین جمهوری اسلامی ایران

۷ _ عدم تعهد مین خوابگاه

توجه به تعداد لای داوطلن جهت ادامه تحصیل دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی این مرکز آموزشی نیز برای هردو مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی نا پیوسته شرایط عمومی و خصوصی را اخذ نموده است که ادامه به شرایط اختصاصی نیز اشاره خواهیم کرد . موارد نام برده از جمله شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی است که برای تمامی افراد متقاضی یکسان می شد .

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی نیز مانند شرایط عمومی پذیرش این دانشگاه شامل موارد خاص خود است که ادامه اشاره خواهیم کرد.

اخذ مک چهار ساله دیپلم نظام قدیم و یا سه ساله نظام جدیدتوسط داوطلن.

داشتن وضعیت جسمانی متناسب رشته تحصیلی مورد نظر.

طلاب و فضلای حوزه علمیه که بر اساس مک صا شده مدیریت حوزه علمیه ، دوره سطح یک و دو را گذرانده اند ، به ترتیب از کلیه مزایای علمی دانش آموختگان دوره کاردانی و کارشناسی دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی برخوردارند . دانشجویان مقطع کاردانی ید صورت پذیرفته شدن زمان ثبت نام ، دانش آموخته شده شند و مدارک دانش آموختگی خود را به مرکز آموزش مربوطه ارائه نمایند. داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائمی برای داوطن آقا الزامی است .

واقع شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی شرایط خاصی نیست بلکه شرایطی است که برای ورود به تمامی دانشگاه ها از جمله دانشگاه های دولتی هم وجود دارد س شما هم به دنل مورد خاصی آن نشید .

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۳:۰۹ توسط:avije موضوع: نظرات (0)